Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem Nie mylisz się. /Klamka bez kabla też będzie działać. W siłowniku jest mikrowłącznik.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Wymontować zamek, przelutować płytke ze switch,ami w siłowniku zamka
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
podejrzenie siłownika słuszne dla pewności że to siłownik możesz podmienić stronami siłowniki.
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Ja tego niekumam to działa siłownik i niezamyka czy niedziała
Siłowniki padają
z tego co czytalem moduł komfortu jezli jest zalany to raczej auto "głupieje" nie działa ostwietlenie lub jego część i inne dziwne rzeczy ja obstawiam u mnie na te zimne luty, w niedziele bede rozbierał zamek i zobacze co i jak, u mnie jest to klopotliwe ponieważ zamek od kierowcy nie zamyka sie z pilota a z kluczyka sie zamykal ale zaczal sie przycinac...
To jest passat z 1990roku
Czegoś tu nie kumam zakładałeś też siłowniki od tego centralnego co kupiłeś, czy siłowniki były oryginalne ?
OK.Wezmę się za to, tylko proszę o pomoc jak sciagnać i szybe i dostać się do tego siłownika ??
Rozbierz tapicerkę i sprawdź połączenia i siłownik.
W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń. Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.
(..) Ciągle słychać jakby w drzwiach coś próbowało samo działać. Po odpaleniu nie da się jej zamknąć ani nie da się zamknąc drzwi z pilota (...) Podobną sytuację miałem w swoim oplu. Przyczyną była uszkodzona sprężyna siłownika centralnego zamka.
Sprawdż czy siłownik prełącza styki wdrzwiach kierowcy
Witam kupiłem Passata B5 z 1997r wersje komfort z pełną elektryka (centralny, domykanie szyb, itp) i mam problem z tylnymi lewymi drzwiami a mianowicie siłownik od centralki otwiera drzwi a nie zamyka. Proszę o rade co z tym fantem zrobić z góry dziękuje
Witam Kto wie gdzie jest centralka od centralnego w Passacie. Siłownik są, napięcie na przewodach też. a centralki ani widu ani słychu. Może źle szukam? Przewody od siłowników idą gdzieś w próg. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Wyłonił sie następny problem mianowicie pompka centralnego pompuje ale cały czas otwiera zamek a wogóle go nie zamyka, aż do momentu wyłączenia.
gdzie kabelki od każdego siłownika Nie do siłownika tylko do modułu w drzwiach.
Zobacz czy szczelny jest siłownik pneumatyczny,jeżeli nie dociąga.
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Jeżeli po zalaniu szlag nie trafił siłowników to sterownik na pewno się da podmienić. Ale nie liczył bym na to że siłowniki po kąpieli są sprawne.
Tutaj masz co nieco: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Podejrzewam, iż masz uszkodzony siłownik centralnego zamka, bądź z pilota otwierasz tylko drzwi kierowcy (było takie coś przynajmniej w B5).
Stary temat, ale zapytam, bo nie znalazłem odpowiedzi: Passat B5 2000 rok. Zamek centralny prawe przednie drzwi (pasażera) - nie reagują na domontowany zestaw centralnego zamka. Wszystkie inne drzwi działają. Dodam, że został wymieniony cały zamek na nowy, bo poprzedni nie dawał znaku życia (nie było nic słychać). Nowy zamek po przyłożeniu ucha słychać...
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Gdy sprawdzałem to w drzwiach od kierowcy słyszałem chyba siłownik ale rozbiore boczek i sprzawdze
Powinieneś mieć kod 3358, a czarno szary i czarno niebieski masz znaleźć wewnątrz drzwi w wiązce idącej od siłownika
Witam I tak czy tak trzeba zwalić tapicerkę , bo wtyczka / kostka połączeniowa / jest od wewnątrz i nie wyjmie klamki . Trzeba będzie sprawdzić na złączce czy steruje CZ jeśli nie to sprawdzić wiązkę , jeśli tak to mikrus w zamku . Jest jeszcze inna możliwość sterowania , ale trzeba przeregulować siłownik . Pozdrawiam
generalnie to moduł komfortu w kufrze zdejmij osłonę, odepnij wtyczkę i sprawdź czy do siłownika dochodzi zasilanie
dobra znalazłem juz dawno ten przewód ale roblem z tym że przy otwartym zamku jest na nim 12v a przy zamknietym nic. Alarm działa natomiast tak że puszcza imulsy 12V na dwóch różnych przewodach iteraz: -jak to draństwo podłaczyc (chba tylko przy tym patęcie co tym steruje) bo centralny ma 2 siłowniki master od kierowcy i od pasazera. HELP!
Nieszczelność w układzie pneumatycznym. Szukać "na słuch" w cichym pomieszczeniu. Prawdopodobnie pęknięta membrana w którymś z siłowników. Ale miejsce musisz znaleźć sam.
Zacząłbym od zdjęcia tapicerki. Do sprawdzenia switch przy wkładce zamka w klamce, przełącznik wewnątrz siłownika i przewody w przelotce drzwiowej.
85 i 86 podaj fioletowo-żółty i niebiesko-żółty z siłownika drzwi (wewnątrz drzwi)
Tak to osobny sterownik , między modułem komfortu a sterownikiem przy silniku szyb masz komunikacje po CAN , a z niego + i - na siłownik zamka , Passat od 98 r.
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza Ten centralny powietrzny jest w starych pasatach,a w tym musisz odkręcić fotel kierowcy i podnieść dywan do góry tam masz moduł komfortu i w tym pasacie są siłowniki w zamkach.
Samochód nie młody, pompka też. Zacząłbym od sprawdzenia lutów na płytce pompki, w następnej kolejności stan siłowników w drzwiach kierowcy, pasażera i tylnej klapie.
Jutro na pewno sprawdzę, dziękuję jeszcze raz. teraz czeka mnie chwila grzebania bo już otwieranie z kluczyka mnie dobija, zwłaszcza że zamek z kluczyka po stronie kierowcy nie zamyka, muszę od pasażera (coś się w zamku uszkodziło, siłowniki działają bez zarzutu)
Witam mam VW Passata B4, problem tkwi w centralnym zamku, otóż gdy przekręcam kluczyk nic się nie dzieje, wyczytałem że do tych siłowników są pompki powietrza jak rozpoznać czy ja ową pompkę mam, a jeżeli tak gzdie ona się znajduje.
w tym roczniku nie ma chyba typowego modułu komfortu pod nogami kierowcy,jest chyba w drzwiach. Dodano po 1 to jest ta pierwsza wersja b5 z zielonymi licznikami i było to chyba inaczej rozwiązane. Ja miałem B5 '97 z zielonym podświetleniem licznika i panelu klimatronica z elektryką szyb i z modułem komfortu pod nogami kierowcy. A tak w temacie to sprawdź...
Z tym pytaniem to do wróżki sam musisz znaleźć. Zobacz który siłownik działa najwolniej. GG nie posiadam, pomagam jedynie na forum.
witam miałem podobny problem w vw golfie i okazało się że poprostu przewód podciśnienia spadł przy siłowniku i przez to pompka cały czas chodziła
Z kluczyka zamyka drzwi kierowcy? Po drugim zamknięciu też otwiera? Zamek raczej do wymiany. Przy odrobinie zmysłu technocznego można próbować naprawić. Jak silniczek siłownika zamknij otwórz działa ok, to często pomaga przelutowanie płytki z mikrostykami, opisy w sieci.
Właściwie prosta sprawa, zrób tak. Zamontuj do drzwi kierowcy dodatkowo zwykły siłownik slave i w I kroku zadziała siłownik elektryczny a w II kroku zadziała pneumat.
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
to szukaj usterki w module , może coś zle podłączone w tym nowym siłowniku
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
To może być wina jednego z przewodów (często przełamują się w okoloicy zawiasu klapy),albo uszkodzony jest silnik siłownika, lub jakieś połączenie (np w kostce) po drodze
Jeśli elektryka drzwi jest ok., to pewnie "padł" siłownik zamka. Twierdzisz, że masz już "gołe drzwi", to spróbuj za pomocą sztywnego drutu z haczykiem odblokować zamek. Wiem, że łatwiej jest zamknąć zamek tj. wcisnąć rygiel, niż wyciągnąć go z siłownika z dolnego położenia. Trzeba próbować.
ja wiem czy są takie tanie, mnie za centralny zamek + alarm gość krzyknął 600 zł. Przy samochodzie z 93 (jak u mnie) to są spore pieniądze. mario 1982 - masz jakis tanszy sposób załatwienia centralnego zamka. Mechanik tłumaczył mi koszt założenia centralnego, tym ze w golfie są dużo "twardsze" zamki i trzeba mocniejsze siłowniki inaczej będą nawalać....
Lepsze są siłownik ze sprzęgłem, ale zamontowałem już kilka takich centralnych zamków u znajomych (maluch, Kadett, Passat) i jak na razie nie mają z nimi problemów.
Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika :) tylko czujnik który informuje sterownik o otwarciu lub zamkniecu drzwi :) Dodano po 3 dokładniej to nazywa się cięcie kosztów produkcji :) wystarczy założyć siłownik i podpiąć go pod sterownik centralnego :) i proszę nie zadawaj pytania w stylu ... jak podpiąc ten siłownik do sterownika :)
Albo nieszczelnośc albo pompka zawór ciśnieniowy nie rozłącza. Jak zacznie Ci pompować "ciągle" to zatkaj kruciec przy pompie i zobaczysz co jest grane czy wyłączy się czy też nie. Często siłownik od pokrywy paliwa ma nieszczelność nie zawsze to widać.
Sprawdź wyłącznik w siłowniku w drzwiach kierowcy i kable w ich przelotce
witam, moduł komfortu w passacie b5 jest umieszczony pod nogami kierowcy, trzeba zdjąć wykładzinę itd. Wpięcie się do przewodów z siłownika w drzwiach kierowcy jest prostsze, a efekt ten sam. Też mam passata b5 i chcę założyć do niego alarm więc przy okazji skorzystam z rad tu zamieszczanych:) pozdrawiam i dziękuję Bysiu
Kup sobie sterownik radiowy i poczytaj nasze forum, z podłączenia sterowania do centralnego zamka w golfie,passacie itp. napisano tu już niemal doktorat.
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
kolego zdejmij przewód który wychodzi na drzwi podciśnieniowy poproś kogoś żeby zamkną drzwi kluczykiem i za czwilkę przytkaj palcem wylot z pompki tą samą czynność powtórz przy otwarciu jeżeli pompka zatrzymuje się zaraz po zablokowaniu wlotu wylotu to szukaj nieszczelności na przewodach często padają siłowniki w klapach ps zatrzaśnij zamek klapy podczas...
WItam pap paska z 97r i chciałem sobie podłaczyć pilot do centralnego przejżałem wszystkie kable dochodzące do siłownika od centralki i znalazłem 2 i sie podpiołem ale teraz chodzą mi tylnie dzwi przednie wogóle nie reagują pomużcie co mogło sie stać??
Witam . Posiadam passata b5 1998rok z elektrycznymi szybami z przodu oraz centralnym zamkiem i elektrycznymi lustrami. Teraz chciałbym dodać elektryczne siłowniki do szyb tylnych. Co jeszcze trzeba wymienić lub dokupić żeby to działało?
witam panowie pomocy!!!!! mam problem z centralnym zamkiem vw passat 1999 tdi tylne drzwi z prawej strony , wymieniłem już cały zamek z siłownikiem, silniczek podnoszenia szyby i nic!!!! nie reaguje na nic, sprawdzałem na vag i w ogóle go nie widzi czy ma ktoś jakiś pomysł
Tak jak napisał mój poprzednik to jest siłownik centralnego. Miałem podobny problem z centralnym zamkiem w bagażniku. Raz się otwierał , innym razem nie. Wymontowałem, wstawiłem drugi i od roku jest ok! Pozdrawiam.
Coś w tym jest. U mnie w passacie pod jednym bezpiecznikiem mam gniazdo zapalniczki, zegar, świetliki oraz siłownik centralnego. Widzę że podobne połączenie jest stosowane również w innych markach.
A ja mam jaszcze ciekawszy przypadek. Otóż przy ryglowaniu drzwi od środka lewe drzwi po chwili się odblokowują. Jak zamknę z pilota to jest ok , ale po chwili alarm zaczyna wyć. Vag mówi że siłownik centralnego zamka w PRAWYCH drzwiach jest uszkodzony. Kiedy odpiąłem moduł sterujący z LEWYCH drzwi był tylko błąd modułu lewych drzwi
włączniki masz w drzwiach a zauważyłeś że w czasie jazdy mryga ci światło wewneczne centralny może być przerwa w zasilaniu albo siłownik spalony powodem to raczej nie jest ze ci mrygają awaryjne
mam problem z zamkiem centralnym w vw passacie kombi wszystkie drzwi mi zamyka ale klapy mi nie zamyka siłownik działa bo słychac ale jak zamkne drzwi kluczykiem to wszystko sie zamknie a klapa dalej bedzie otwarta jak cos wiecie na ten temat to prosze pomurzcie mi .
Najlepiej spojrzeć po numerze, są różne wersje z otwieraniem poprzez siłownik, manualnie zwalniane z centralnego, nie jestem pewien czy kombi i sedan mają t samo rozwiązanie... Pozdrawiam...
Musisz rozkręcić drzwi, wyjąć zamek i sprawdzić luty na płytce drukowanej w samym zamku. Takie przypadki są bardzo częste np: w passacie B5.
Witam Jak w tytule, poszukuje schematu podłączenia takiego czegoś opartego na sterowniku z kompresorem HELLA wielostykowym. Niestety kompresor się rozleciał (10 stykowy) i kupiłem zamiennik z PASSATA 11 stykowy i nie wiem jak to podłączyć, nie znam układu wyprowadzeń wiązki elektryczynej która jest w bagażniku. Szukam już długo, schematów mam dużo,...
Rozumiem, że centralny "dokładany". W najlepszym wypadku czeka Ciebie tylko regulacja położenia siłownika (punkt połączenia z fabrycznym cięgnem). W gorszym - patrz post wyżej.
Mało prawdopodobne aby w oryginalnym zamku pneumatycznym była taka usterka.Przyglągnij sie dokładnie jak jest w tej klapie.A czy napewno przed wymianą mastera było dobrze.Na prube bym podłączył spowrotem ten siłownik co był (tak w powietrzu) i sterowałbym nim i to coś Ci już powie. Pozdr.
kurde, mam stara dobra centralke od zwykłego c. zamka!!!, spróbuje cos z tego zrobić i jutro dam znac czy sie udało!!! Zamierzam podpiac nentralke do alarmu (biały i brązowy kabel do sterowania z alarmu) i połączyć kable co wychodziły do siłowników, mysle ze jak tobie sie udało ztym alarmem, to miez to powinno wyjść!!! A propo to MAGICAR to nawet fajny...
Witam.Pewnego dnia przestały się domykać szyby z kluczyka , zamek przestał się podwójnie ryglować ,i nie dioda kontrolka w drzwiach ,a najgorsze nie działa sygnalizacja włączonych świateł (wiadomo to bardzo potrzebne ) To co sprawdziłem: bezpieczniki ok. ,woda lub zaśniedziałe styki wszystko ok. ,generalnie nie znalazłem żadnych przyczyn typu uszkodzeń...
W drzwiach masz stałe 12V więc po co dodatkowy akumulator? No właśnie o to chodzi że w dzwiach tylnych lewych niema 12v tylko jest słabszy prąd a w prawych tylnych nie ma wogóle prądu a akumlator dodatkowy podłączyłem tylko poto aby sprawdzić czy silniczki od otwierania szyb są sprawne i siłowniki zamka centralnego. I teraz wiem że są na 100% sprawne....
Dokładnie, ja bym stawiał na przedni lewy zamek. I jemu się dokładnie przyjrzał. Miałem taki sam problem, tylko że w passacie siostry. Jeśli mam już odpięty siłownik w drzwiach kierowcy i nie daje to żadnej poprawy
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
Witam, bardzo prosiłbym o pomoc, ponieważ nie wiem jak sobie poradzić z zamkiem centralnym w moim autu. Problem polega na tym że do tej pory nie działał mi centralny jeśli zamykałem auto kluczykiem od strony kierowcy (centralny reagował tylko na drzwi pasażera lub bagażnik). W drugą strunę było tak samo, przy otwieraniu drzwi kierowcy też nie łapał...
ciekawe określenie użył kolega ambulans jak można otworzyć drzwi od zewnątrz i to tylne na dodatek, owszem otwierają ale jak ktoś zatrzaśnie kluczyki wewnątrz i zawsze otwierają przednie ale tylnych sie poprostu nie da otworzyć z zewnątrz inaczej niż pociągając za klamkę, pozdro ps. jedyne wyjście jakie masz to zdjęcie tapicerki od wewnątrz i sprawdzenie...
Kupiłem passata z 97 roku b5 tdi i w zasadzie problem był od tego momentu z zamykaniem dzwi . Kiedy wkłądam kluczyk od strony kierowcy zamykają sie tylko dzwi od kierowcy , z tylnej klapy zamykają sie dzwi prawa storna i klapa , lewa strona otwarta , troche mnie to zaczeło denerwować podpiąłem vaga i sprawdzam , dodam że moduł komfortu suchy i czysciutki...
Poszukuje schematu wyprowadzeń w/w kompresora który jest montowany fabrycznie w samochodach VW. W typowych instalacjach centralnych zamków stosuję się siłowniki elektryczne, lecz niestety vw w padł na pomysł stosowania sprężonego powietrza do ster. siłowników. Kompresory są różne, u mnie w golfie III był kompr. 11 stykowy, który się zepsuł; ostatnio...
Witam, mam problem ponieważ nie mogę otworzyć klapy bagażnika. Podczas otwierania centralnego zamka nie słychać pracy siłownika w klapie. Kluczykiem też nie mogę otworzyć gdyż mam uszkodzoną wkładkę zamka (klucz nie wchodzi). Nie znalazłem możliwości dotarcia sie do siłownika przy zamkniętej klapie. Dostałem sie jednak do wiązki przewodów które wchodzą...
Witam! To nie wina pilota ,tylko któregoś z siłowników w drzwiach przednich lub najprawdopodobniej w klapie bagażnika. Spróbuj otworzyć klapę bagażnika kluczykiem i dopiero ponownie zamknąć samochód z pilota.
Jak z centralnego otwiera to znaczy że siłownik ma zasilanie w prąd. Jak wyjmiesz wkładkę i chodzi w obie strony, to chyba oczywiste co jest nie tak. Jak nie zamyka kierowcy, to może mieć (a raczej na pewno ma) niedomknięte drzwi. Miałeś obejrzeć wzrokiem wiązkę i co. Nie ma potrzeby nic mierzyć. W ogóle ja dziwię się, że chcesz to jeszcze męczyć, ech...
Autko było podłączone pod KTSa i odnośnie "Funkcja centr. - konfort" Raz po raz pokazuje błąd dot. ogrzewania lewego i prawego lusterka (błędny sygnał) - błąd znika po odłączeniu włącznika sterowania lusterkami. Autko znajomego - świerzo kupione, on nie wie czy to zachowanie centralnego zamka jest normalne ( tak jak w przypadku automatycznego ryglowania...
Witam Panowie obczytałem różne fora ale nie znalazłem żadnej porady na temat mojej usterki. Samochód to Passat B5 2000r, zablokowane drzwi tylne prawe. Nie słychać centralnego zamka w drzwiach po próbie otwarcia i zamknięcia z pilota, przewody w przelotce gumowej sprawne całe, szyba w tych drzwiach chodzi. Przy próbie otwarcia drzwi klamką od środka...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Witam Jest coś nie tak w tym Twoim opisie. Z zamka nie ma informacji o immo załącza się tylko pseudo alarm no chyba że to wypas. Kontrolka przy szybie to tylko info o zamknięciu drzwi. Jesli nie domyka tylnych drzwi to coś nie tak z zamkiem jesli przednie to stycznik w siłowniku. Mie pamiętam dokładnie wszystkiego ale sterowanie napewno minusem wszystkie...
Sprawdź dokładnie cała wiązkę od komfortu, szczególnie ten odcinek co leży na podłodze , pociągnij przewodami w miejscach złączek tych fabrycznych także od masy. To co opisał kolega wcześniej sprawdzi popraw te połączenia naprawiane, zwłaszcza te od czerwonych kabli są złączone moim zdaniem za cienkim przewodem. I oczywiście bezpieczniki. Na krotko...
Witam! Szukam pomocy i nie wiem co jest. Passat b5 pali mi bezpiecznik nr 14 zaraz gdy go wkładam. Wiem, że zasila: centralny zamek, szyby elektr. mam tylko przód i regulacja lusterek, oświetlenie wew, oświetlenie w dolnej części drzwi. W chwili wkładania bezpiecznika nowego słychać jakby siłownik lub silnik - nie mogę zlokalizować tego dźwięku. Max...
Po podlaczeniu wyskoczyly bledy 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220) 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220): Nieprawdopodobny Sygnał 929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 931 (siłownik zamka centralnego prawy tył...
witam jest dokladnie tak jak opisał invector nie ma innego sposobu miałem ten sam problem rozbierasz dzwi dostajesz sie do siłownika rozkrecasz go lekko odginasz i pokrec kółkiem w lewo (chyba) natomiast zamek centralny juz jest na złom zamkniesz i otworzysz tylko z rygla. jezeli potrzebujesz taki zamek mam jak cos to daj znac podesle
O pytaniu numer jeden zapomniałem. Na pytanie numer dwa odpowiem tak. Prawdopodebnie masz uszkodzoną membranę w siłowniku. Tapicerki nie zdejmiesz (bez zniszczeń) bez otworzenia drzwi. Wejdz do auta. Zdemontuj osłonę słupka w nogach kierowcy z lewej strony lub osłonę progu. Odszukaj przewód podciśnieniowy centralnego zamka. Przetnij go i podaj sprężone...
Delikatnie mówiąc tak. Ot taki gadżet nie spełniający absolutnie swojej funkcji. Jesli masz pilota w kluczyku polecam złożyć SEO PERFECT. O ile masz 100% sprawny centralny zamek (siłowniki i krańcówki w zamkach, a jak wiadomo nie do końca jest to oczywiste w tym modelu) alarmik działa świetnie.
Witam ! Pojawił sie problem z centralnym zamkiem, VAG pokazywał bład siłownika, oraz błąd 1329 że magistrala modułu komfortu w trybie awaryjnym. Po całkowitej naprawie elementów centralnego wszystko działa bez zarzutu - szyby, światło, zamki, sterowanie itp. Ale nadal jest błąd trybu awaryjnego i nie daje sie wykasować - innych błędów modułu nie ma....
Witam! Nie znalazłem nigdzie jak rozwiązać problem z zamkiem w moim passacie więc napiszę tu. Gdy otwieram auto z pilota otwieraja się tylko drzwi kierowcy co jest ok po czym otwieram bagażnik pilotem i po jego zamknięciu rygluje drzwi kierowcy. Wcześniej tak nie było. Kierunki też nie zawsze pracują z zamkiem. Dodam jeszcze że zamek w drzwiach pasażera...
siłownik passat siłownik centralne honda uniwersalny siłownik centralne
skrzynia automatyczna dodge instrukcja radia mondeo arduino kasowanie eeprom
numer seryjny radio samochodowe bazar
Chłodziarka Gorenje - Przelewająca się woda w tacy na skropliny Jak wyczyścić zawór trójdrożny w instalacji CO?