Nieszczelność np wtryskiwacza. Najlepiej pojechać do gazowników, poradzą sobie w kilka minut i nie będzie drogo. ;)
Nie pamiętam dokładnie ale zapewne czujnik będzie znajdował się na wysokości koła zamachowego od strony skrzyni biegów.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Zapowietrzył się chyba, a świece to sobie sprawdź czy prąd do nich dochodzi po załączeniu zapłonu, najlepiej zrób sobie diagnostykę to się rozjaśni sytuacja bo ciężko tu wywnioskować coś mądrego.
To jest błąd ciśnienia doładowania, z tego co piszesz to mogła turbina klęknąć.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
Słuchaj ja mam podobnie już była wymieniona pompa vacum na tą z literka D chyba najnowsza do tego silnika. Lecz podobne objawy z tego co czytałem i gościowi na forum passata pomogło to rozrusznik. Założył boscha i śmiga . Też ma takiego objawy jak ja czy ty cofanie paliwa po nocy coś ciężko pali. Ja zamówiłem właśnie czekam na niego zobaczymy efekty....
Volskwagen passat B6 1.9 tdi . Auto gaśnie po rozgrzaniu się silnika, po czym nie odpala, przy dłuższym rozruchu zapala się kontrolka od oleju. Po ostudzeniu silnika - dosyć ciężko ( "nie na dotyk"), ale zapala. co to może być? Gdzie szukać usterki?
Ja zacząłbym od zakrecenia butli i wyrzucił te dodatki czyszczace bo zwykle nic nie dają. Tak jak doktory do oleju. Niemcy robią miliony km, potem my dziesiątki i dopiero w polsce wlewa się specyfiki. Po zakreceniu butli zrobić kilka km przepalic go po rozgrzaniu i rano następnego dnia odpalic. Dodano po 1 I nigdy nie zrozumie po co ludzie wymieniają...
Mam taki, problem Passat jak w tytule jeździ jak strzała, ale dość ciężko pali trzeba go pokręcić, bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły. Nie dymi, żadnych błędów, świece sprawdzone, itd. Poprostu, pewnego dnia zaczął ciężko zapalać. Po uruchomieniu wszystko jest OK. Od czego proponujecie zacząć? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
Zostaje Ci kolego popmaster.pl podłączenie pod np. VCDS'a i przepatrzenie błędów i analiza logów. Jeśli nie będzie błędów to masz mapę dawki startowej do skorygowania. Ktoś już podał w tym poście że próg trzeba ustawić na 200obr/min, aby normalnie zapalał na ciepłym. Możesz sprawdzić czujnik halla czy nie jest czymś zabrudzony. Problem który tu opisujecie...
program dpf off zrobiony :) przy okazji wyłączyli mi tez egr :) koszt 500zl całość. Auto jeździ tak jak przed programem- czyli brakuje mu nadal mocy... Przyczyna sa pewnie w dalszym ciągu pompowtryskiwacze :/ korekty, bity niby Ok a samochód ciężko zapala, przy przyspieszaniu mocno drży w zakresie obrotów 1600-2300 :/ już mnie to trochę słabi.
Witam to ciśnienie kwalifikuje silnik do naprawy ,miałem taki przypadek że samochód miał przejechane 139 tyś km AJM od nowości i miał właśnie trudności z zapalaniem - przyczyna taka sama małe ciśnienie sprężania po naprawie wszystko było ok
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Witam mam pytanie jak zapalam autko to ciezko pali swiece zarowe nowe ale akumulator widac troche juz lat ma czy moze to byc wina akumulatora z gory dzieki
na wolnych obrotach jest ok tylko jak się daje gazu zdjąłem wąż od zasysania turbina się kręci i jest tak samo kurczy się wąż od doładowania i ciężko zapala ale w sensie że że trzeba długo kręcić i normalnie chodzi nie wiem czy coś się zapchało popatrzę jeszcze jutro
Witam problem z Passat B5 1.9TDI AVB 101KM obojętnie czy zimny czy ciepły odpala po około 3 sekundach kręcenia jak mrugnie kontrolka świec żarowych. A wygląda to tak że siadamy rano do auta i włączamy zapłon zapalają się świece żarowe, chwilę świecą i gasną dalej odpalamy i musimy kręcić około 3 sekund wtedy zapala się kontrolka świec żarowych na 0,5...
NIc tam bardzo nie widać w 13.18.23. choć to tylko zdjęcia Zdjęcia z telefonu w bardzo słoneczny dzień ale widać wszystko-kliknij i powiększ a tak na szybko: Bieg jałowy: 013 -1,18 -0,02 -0,0 2 1,25 018 0 0 0 0 023 5.0 33.0 6.0 18.0 Obroty 3tyś: 013 -1,18 -0,14 0,24 1,06 018 4.0 4.0 4.0 4.0 023 46.0 55.0 2.0 18.0 Możesz ścisnąć przelew na chwilę na...
Witam, Podczas jazdy silnik gaśnie i zapalają się kontrolki od ABS i ESP, przy ponownej próbie uruchomienia silnika ciężko mu zapalić i pojawiają się ponownie kontrolki. Po takiej sytuacji silnik traci na mocy, pracuje nierównomiernie, cały się trzęsie. Po zostawieniu samochodu na godzinę lub krócej nic się nie zapala. Mam wrażenie, że najczęściej samochód...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
Witam !Mam Passata B6 2.0 TDI jak jest zimny jest ok.Nagrzewa się do ok 80 stopni,odcina go nie ma czym jechać turbo chodzi na jałowym ale wkręca się tylko do 3 tys obrotów.Obroty są na 1200 cały czas nie niżej ,ciężko go się odpala trzeba chwilke pokręcić i łapie obroty jak stary diesel .Wcześnie migała mi kontrolka świec żarowych ale tylko jak odpalałem...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Dorośli ludzie pracują i czasem tak bywa, że mają tylko wieczory wolne, a wiadomo jeśli nie posiada się dobrego sprzętu do majsterkowania w nocy to ciężko cokolwiek w tych ciemnościach zrobić. Dlatego też postanowiłem od wczoraj zebrać informację dotyczące danej usterki, żeby w wolny dzień zająć się tym na poważnie. Jutro demontuje czujnik i się okaże...
Witam. Mam problem od dłuższego czasu zapala mi się kontrolka EPC i samochód gaśnie lub szarpnie go w trakcie jazdy gdy się zapala kontrolka. Ciężko odpala czasami po 2-3 kręceniach a czasami nie chce wgl odpalić dopiero po dłuższym czasie odpala. Komputer pokazał błąd: czujnik obrotów silnika lub jego obwód ckp - brak sygnału. Zacząłem działać i znalazłem...
Witam! Domyślam się,że silnik to wolnossący diselek?Jeśli ciężko zapala na ciepłym to pewnie masz problem z kompresją na skutek zużycia hydraulicznych popychacz zaworów,o ile reszta jest oki. Te silniki są na to bardz wyczulone,a popychacze też nie są wieczne.Poza tym,jeżeli świece się włączają to nie jest ten silnik jeszcze taki ciepły,to są uroki...
Od kilku dni mam problem z silnikiem 2E na Digifancie - VW Passat 2.0 GT. Silnik stracił swą moc zarówno na gazie jak i na benzynie. Nie ma swej dawnej elastyczności. Jak jest zimny to zapala za 3 razem jak silnik ciepły jest OK. Na wolnych obrotach silnik pracuje prawidłowo natomiast ciężko wchodzi na obroty. Sprawdzałem już sondę, wszystkie odmy,...
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Nie pokazuje temperatury cieczy silnika, pomimo że wymieniałem czujnik- od wypadku stary czujnik wariowal, a nowy od samego początku nie pokazywał prawidłowej temperatury- tak jakby na jedno wyszło. .. czujnik to jedno a jego okablowanie to drugie teraz robiłem dwa auto z VAGa które miały podobne problemy z zapalaniem i to nie czujnik był problemem...
Witam Od pewnego czasu mam problem z uruchamianiem ciepłego silnika na benzynie. Jeśli "zapalam" silnik rano lub po dłuższym postoju wszystko jest OK, pali na kontakt i utrzymuje właściwe wolne obroty. Jeśli silnik jest ciepły to pojawia się problem. Muszę chwilę pokręcić i robić od razu przegazówki bo ciężko pali. Dodatkowo po przegazówce z rury wydobywa...
Koledzy to nie jest na pewno przepływomierz bo sprawdziłem, na pewno nie jest kostka bo wsadziłem nową (oryginalną VW) i to samo. Dziś zauważyłem że po dłuższym kręceniu tak około 8 sekund samochód zapala. To więc prąd nigdzie nie zanika. Tylko teraz czemu tak ciężko pali rozrząd jest dobrze na znakach. Odkręciłem pierwszą rurkę od wtrysku i w momencie...
Tak, wszasie jazdy wszystko ok. Podczas dojazdów do świateł obroty falowaly. Z czasem ten problem się nasilił do tego stopnia że gasł i ciężko zapalał, bo za długo ignorowalem problem. Samochód miałem w gazie, napoczatku problem występował tylko wczasie jazdy na gazie. Ponoć gaz jest bardziej czuły na problemy z zapłonem. Na koniec problem występował...
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
Witam. Mam problem ze swoim autem. Tak naprawdę nie wiem co się dokładnie dzieje bo ciężko to zdiagnozować. Mianowicie przy wjeździe na dziury lub przy ostrym ruszaniu zapala się brzęczyk oraz ta ogólna czerwona kontrolka ostrzegawcza. Wszystkie czujniki abs sprawne a sam abs działa jak należy. Próbowaliśmy szukać usterki testerem ale podczas w/w problemu...
nepek59: nie to że bym sie chwalił ale sie pochwale :) moj passat na monowtrysku stoi cała noc pod blokiem i w takie mrozy jak teraz (u mnie -23) pali bez kłopotu.Wsiadam, przełączam kluczyk,czekam aż cyknie przekaźnik pompy,kręce rozrusznikeim z 3 sek i silnik chodzi.Fakt - ciężko mu obracać wałem(gęsty olej - niby całosezonzwy) ale zapala.
Witam. Sprawa wygląda tak. Passat B4, 1994 rok. 1.9 Tdi. Wymieniony filtr paliwa na nowy i zaworek zwrotny filtra. Auto ciężko pali, kręci i nie odpala, odpali i za chwile zgaśnie, ale nie zawsze nieraz jak odpali to chodzi, ale słabo reaguje na gaz i ma ogólnie muła na drodze, ciężko sie zbiera, poszarpuje i nie ma mocy. Dorzucam filmik o co chodzi....
Silnik to VR6 (a tak wogóle to jaka to różnica ??) Zegary się zapalają po włączeniu zapłonu, ale nie kręci mi wcale (nie ma efektu przygasania, jak w momencie dużego poboru prądu przez rozrusznik - więc chyba działa odcięcie rozrusznika) Ciężko cokolwiek powiedzieć o efektach głosowych bo nie słyszałem (przez syrenkę), a teraz siedze w robocie (do 18)...
Witam nie znalazłem innej kategorii jak coś to proszę o przeniesienie. Otóż problem jest taki kopiłem Passata kombi : vw b5 fl 2002r 1.9 tdi AVF 130km tiptronic EVF Passat nierówno chodził na liczniku ma najechane 300 tys km oraz bardzo słabo jechał tzn nie miał mocy do ruszenia i dalej wejścia na obroty na postoju na obroty wchodził ładnie, węże od...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Wymien czujnik dla swietego spokoju roboty na kilkanascie minut i koszt kilkunastu zlotych. Po regeneracji każda pompka wyregulowana na dziwgniach ? i druga ważna sprawa, czy koło wałka rozrzadu było luzowane (3 sruby na 13) przy napinaniu paska rozrządu ? Bo niestety wielu ludzi tego nie robi, a to jest bardzo istotne do prawidłowego ustawienia rozrządu...
Ja ze swoim autkiem ostatnio też mm dziwne problemy. Wymianiłem czyjnik temperaturu wody od wtrysku i zauważyłem że także mniej zaczął palić ale u mnie jeszcze to się objawiało ciężkim zapalaniem na ciepłym silniku. Osobiście proponuje dwie rzeczy które już zostały wymienione : odwiedzić innego diagnostę i zmienić stację jak bo z doświadczenia wiem...
Spróbuj sobie zresetować komputer silnika. Też mi pływały obroty 1,8RP itd, jak był zimny to 1600-2000, jak sie rozgrzał to spadało czasem poniżej 700 i gasł. Jak jadąc 3000obr.min wrzuciłem luz czasem pozostawał na wolnych na 2000obr/min-słowem cuda... Przejeździłem tak 6tyś km/3miesiace i razu pewnego(niedawno) kolega przy kupnie auta BMW 730 z92r...
A spróbuj sobie zresetować komputer silnika. Też mi pływały obroty 1,8RP itd, jak był zimny to 1600-2000, jak sie rozgrzał to spadało czasem poniżej 700 i gasł. Jak jadąc 3000obr.min wrzuciłem luz czasem pozostawał na wolnych na 2000obr/min-słowem cuda... Przejeździłem tak 6tyś km/3miesiace i razu pewnego(niedawno) kolega przy kupnie auta BMW 730 z92r...
Witam kolegów Zderzyłem się niedawno z VW passat jak w temacie i problemem przy odpalaniu. Kłopot był złożony i jeszcze została ostatnia usterka, przy której potrzebuję pomocy, bardziej doświadczonych kolegów. Mianowicie. Samochód potrafił odpalać 30/30 a podczas normalnej eksploatacji zgasnąć na mieście i nie odpalić. Ilekroć zaglądałem pod maskę szukając...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Kolego, na początek kup sobie popularny niebieski kabelek za dwie dychy z popularnego serwisu. Po zakupie podepnij go najlepiej pod komputer z systemem xp i z pomocą np. vcds odczytaj błędy z sterowników. Spisz je sobie na kartce i skasuj je. Po kilku dniach odczytaj błędy. Pamiętaj, że to są wyłącznie wskazówki, można poczytać o konkretnych błędach...
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Drodzy koledzy. Fotki i filmik zrobił kolega sgt_hicks. Był u mnie i oglądał piecyk a ponieważ ma porządny aparat to poprosiłem go aby obfotgrafował i zamieścił, za co mu teraz serdecznie dziękuję. Historia piecyka jest taka, że na Muranowie w Wawie było takich mnóstwo. To była jedna z pierwszych dzielnic odbudowanych w Wawie. Wówczas takie piece montowano...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Nastawy podstawowe zapłonu są w bloku 17,na polu 3.Obracając aparatem musisz uzyskać wartość 0 (plus/minus 3).Proponował bym jeszcze,sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik przed rannym odpaleniem,bo może być to też wina czujnika temperatury. Racja, miałem przypadek z VW Polo, 1.4, taki sam przypadek jak u autora, postała dłużej i nie chciała...
Witam u mnie koła są 16"/6 rolnicze, a nie od osobówek tylko szkoda że nie mam 16"/7.5 lub szersze bo lepiej by mi się jeździło nie topiłbym się bardziej nie czekając na susze, dodam też że nad tylnym mostem mam prawie 500kg żelastwa jako obciążniki bo bez tego nic bym nie zrobił byłby za lekki i żaden SAM na znanym aukcji nie dorównuje mu do uciągu...
Intercooler jest do wymiany bo ma dziure Skoro ma dziurę, to jest do wymiany. pierwszy pompowtrysk siada Nie my zaglądaliśmy do parametrów jego pracy, ciężko powiedzieć... turbina bardzo piszczy Nieszczelność w układzie dolotowym (intercooler, przewody powietrza, połączenia ich). zapalaja sie swiece zarowe i jest brak mocy Najpierw trzeba usunąć problem...
Witam mam problem z passatem a konkretnie z mieszanką paliwowo powietrzną. Jak rano odpali to strzela w kolektor dopóki nie wkręci się na obroty 1500. Jak się zagrzeje to ciężko zapala lub wcale dopiero ja ostygnie wraca do życia. Proszę o analizę logów. Czujnik obrotów wału sprawdzony w momencie gdy auto nie zapala oscyloskopem i obroty widzi . Czujniki...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
ciepły ciężko zapala ciężko zapala zimny renault ciężko zapala
renault laguna przycisk zamek podnosić kabina mercedes rozład akumulator
Gasik RC dla transformatora 230V 200W: wartości elementów Jak działa impulsator prędkości w samochodzie?