Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Bardzo możliwe, że pasek rozrządu przeskoczył. A ty pewnie przy wymianie czujnika położenia wałka rozrządu blokad nie użyłeś. Jak jest ten czujnik uszkodzony to auto ciężko odpala ale wchodzi normalnie na obroty i ma jakąś tam moc.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Nieszczelność np wtryskiwacza. Najlepiej pojechać do gazowników, poradzą sobie w kilka minut i nie będzie drogo. ;)
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Panowie, ale co z tym ciężkim odpalaniem?
na ciepłym silniku ma 4 stopnie i zapłon ma w porządku tylko jak dłużej pokręci to wyskakuje ze nie czyta prędkości obrotów silnika czy cos takiego
Sam silnik jest wymienny, nie trzeba całego agregatu przekładać. Wtyczka jest pd spodu przy sterowniku, trochę ciężko sięgnąć.
Witam Mam takiego starego Passata i pewnie go pozostawię jako oldtimera bo jest u mnie od nowości i szkoda mi się z nim rozstać. Ostatnio zauważyłem, że szyba od strony kierowcy bardzo ciężko się podnosi. Obsługa odbywa się za pomocą korbki a nie elektrycznie. Momentami mam wrazenie, ze ta korbka się złamie. Nim wezmę się za rozmontowywanie tapicerki...
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Korbka schodzi z tapicerką czy trzeba najpierw ją zdemontować? I co z klamką? Nie chce niczego urwać czy coś więc pytam.
Bez wyrwania turbo i ogledzin na stole ciężko coś stwierdzić.
Jeśli trzęsie do tego silnikiem to wymień rolkę alternatora (sprzęgiełko) i po sprawie
Możliwe,że gaz gromadzi się w kolektorze ssącym.Nie wiem czy tym przyrządem to sprawdzisz.
Pod deską rozdzielczą nad nogami kierowcy przy grodzi jest bezpiecznik od migania kierunkowskazów przy zamykaniu i otwieraniu. Bezpiecznik 15A nad kilkoma przekaźnikami. Ciężko go znaleźć.
Dobrze żeby był oczyszczony ze wszelkich osadów, czyli zregenerowany. Ale odblokowanie go z nadmiaru sadzy na pewno pomorze w przepływie spalin przez filtr. Filtr pewnie wygląda podobnie jak poniżej http://obrazki.elektroda.pl/7549918000_1... gdzie utrudniony jest przepływ spalin. Jeśli chodzi o bloki pomiarowe to bloki od 68 do 75 dotyczą...
No właśnie grupa 004 wartość 4 I jak teraz silnik chodzi na - 1?
Czy wina może leżeć po stronie zaworku n108? Jak najbardziej. Uruchom basic setings blok 4. Powinien się przestawiać z jednej skrajności w drugą. Wtryskiwacz sterujący z pękniętą sprężyną w środku daje podobne objawy.
Jak na razie jest ok po regulacji linek
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Jeśli masz problem z uruchomieniem silnika (w zimie), który dymi na biało w początkowej fazie pracy, to na początek m.in. sprawdź działanie świec żarowych. Test ten przeprowadź z wykorzystaniem próbnika wykonanego np. z żarówki o mocy min. 12 V/21 W, po zdemontowaniu "fajek" zasilania, badając każdą świecę oddzielnie. Świece żarowe uszkodzone należy...
Kolego logi zrób i wrzuć na forum nikt nie jest wróżką , statycznie logi grupa 003,004,010,011
https://www.youtube.com/watch?v=vCtkCCh5...
Nie ma kopułki.
Jaki tam masz filtr? Z powrotem na pompę czy do baku?
Jedynie co mogę Ci doradzić, to zakup zegarów np. audi b4 za parę groszy (może z anglika albo szrotu) i przełożyć. Ciężko Ci będzie znależć.
Witam mam problem z passatem b6 2.0fsi problem polega na tym że samochód ciężko odpala czasami szarpie i wyrzuca check i epc zaczytałem błędy i wyskakuje p0343 błąd wałka rozrządu.macie jakieś propozycje? Czy to będzie uszkodzony czujnik czy można go jakoś sprawdzić?
Na oko i bez diagnostyki ciężko zgadywać, może np. pompa podciśnieniowa zdychać.
A przez bagażnik nie da rady żeby ręcznie odblokować? Jak pękła podkówka z zabierakiem sprezyny to będzie ciężko.
http://obrazki.elektroda.pl/3295415900_1... W aucie siedzi takie jak po prawej, a powinno być jak po lewej. Moim zdaniem to powoduje sygnał "niezrozumiały".
Witam. Mam taki problem.Mój Passat ciężko pali jak jest ciepły na gazie i na benzynie jest tak samo. Rano jak go odpalam, to pali na dotyk a jak trochę się zagrzeje to trzeba go kręcić ok 8 sekund. Kable, świece, kopułka, palec - wszystko nowe. Zapłon ustawiony. Nawet jak jeżdżę, zgaszę go i postoi 3 lub 4 minuty to już ciężko go zapalić. Co to może...
coś podobnego miał kolega w VW Passacie. Ciężko było ponieważ musiałem zdjąć podsufitkę z dachu i okazało się że antena robiła zwarcie. Wymieniłem przewód antenowy i grało. Jednakże nie mam pewności co do Twojego problemu czy może dotyczy tego samego. Podłącz skaner diagnostyczny to powinien wykryć problem. Na moim wykazało problem nazwany "Antena".
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Miałem to samo w audi Powodem okazała się urwana sprężynka w pompie, być może u ciebie jest to samo
Koledzy muszę niestety podzielic się z Wami moim problemem, ponieważ zaczęły się kłopoty z porannym odpalaniem mojego auta. Ale od początku. Jakieś 1000km temu robiłem mały serwis który polegał na wymianie wszystkich płynów, filtrów i przy tym rozrządu (wraz z pompą wody i paskiem). Po robocie mechanik oddał auto i dodał że jakoś dziwnie pali...czy...
Dzieje się tak przy stałej prędkości od 60km w górę mam wrażenie jak by po środku auta coś ciężkiego
Witam wszystkich. Po wymianie kostki stacyjki bo stara padła, ciężko teraz przekręca się kluczyk, odbija normalnie ale muszę więcej siły w to włożyć, aby odpalić, dodam że kupiłem oryginalną (jakiś leżak magazynowy nieużywany). Przyzwyczajony jestem do lekkiej pracy kluczyka a teraz to pracuje jak w Starze, wyrobi się to z czasem czy coś z nią jednak...
Na oko będzie ciężko. Najlepiej na stole probierczym.
Wcale nie musi to być pompa. Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
Witam, przeszukałem różne fora lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż polega on na tym że mój passat ciężko odpala po dłuższym postoju gdy zrobi się zimny, ciepły odpala na dotyk. Wymienione zostało: termostat, czujnik temperatury wody, wąż odmy, czujnik wałka rozrządu oraz położenia wału. Volkswagen passat b5 1.8 125KM ADR 1997r benzyna+gaz...
Miałem to samo w swoim Passacie '95 Walczyłem walczyłem i wywalczyłem. Tylko, że u mnie na dodatek otwierały się podczas jazdy. Wymieniłem zamek. Ale dokręcając (imbus 6) go nie można dokręcać na maxa (jak ja to miałem). Wtedy nie chce się dokładnie ryglować. Zdejmij tapicerkę, wykręć zamek i sprawdź czy na sucho wszystkie mechanizmy chodzą. Jeśli nie,...
Witam wszystkich 😊ostatnio zaczęło dziać się coś dziwnego z moim passatem 1.9 Tdi 2006r 5biegow A dokładnie problemy ze sprzęgłem była wymieniona pompa pod pedałem przyczyna nie odbija pedał sprzęgła i biegi nie wchodzą najbardziej 1 a wsteczny nie raz nie można było wyciągnąć trzeba było gasić samochód i dopiero . Układ był odpowietrzany 4razy...
Tylko jak teraz te drzwi otworzyć? Efekt jest taki jak była załączona blokada dla dzieci i bolca nie idzie wyciągnąć Rozbiórka tapicerki od środka jest ciężko ale da rade.
Miałem podobny problem, z tą różnicą iż mój po dłuższym postoju odpalał od "strzała" i natychmiast gasł, potem tak samo jak u Ciebie. Działo się tak tylko poniżej pół zbiornika paliwa. Kombinowałem z zaworkami zwrotnymi i nic nie dało. W końcu wyjąłem pompę ze zbiornika, rozebrałem na części pierwsze, wyczyściłem, poskładałem i problem znikł choć nie...
13851 wyświetleń, użytkownicy ciągle zgłaszają problemy i szukają przyczyny, ktoś ma rozwiązanie? Najczęściej problem tkwi w blokadzie kolumny kierowniczej lub sterowniku zespołu stacyjki J518. Bez podłączenia do komputera ciężko dalej diagnozować.
to gdybanie bo wiadomo jak nie ma pomiarów to ciężko stwierdzić ale czarne dymienie powoduje też uchylony EGR
Tam jest osobny pasek. Trochę ciężko naciągnąć.
od tego właśnie zaczynałem bo myślałem że filtr już jest stary i ciężko pali jednak nie przyniosło to rezultatu
Zauwazylem także że po dłuższym postoju mam bardzo twardy pedal hamulca który prawie nie działa. Dopiero po zakreceniu silnikiem wraca do normy
Na początek podłącz pod komputer i zobacz błędy, będzie łatwiej szukać przyczyny
sprawdz czy grzeją wszystkie świece żarowe, sprawdż również pasek rożądu. A z grzaniem silnika to może być różnie, jednak te silniki mają wade.
Miałem coś podobnego tylko w passacie 115 km atj oringi na pompowtryskach kończyły żywotność ciężko odpalal i było słychać takie pufanie z filtra powietrza
https://obrazki.elektroda.pl/7581297900_... Dodano po 1 Mam dostęp do vcds do serwisu daleko a bez wspomagania ciężko jechać...
00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku. Czy ktoś grzebał Ci przy pompie? Czy wymieniałeś pasek rozrządu? Jeżeli nie to problem leży w pompie, lub w jej ustawieniu. Wejdź w bloki i obserwuj kąt wtrysku. Jeżeli jest zbyt późny kąt wtrysku to samochód będzie tak ciężko palił.
Ogólnie Passat z TDI lepszy, ale Megane II będzie zdecydowanie nowszy, a Passata nie zajeżdzonego z normalnym przebiegiem ciężko znaleźć.
A napinacz? Czasem ciężko się rusza.
Zapowietrzył się chyba, a świece to sobie sprawdź czy prąd do nich dochodzi po załączeniu zapłonu, najlepiej zrób sobie diagnostykę to się rozjaśni sytuacja bo ciężko tu wywnioskować coś mądrego.
Coś się zepsuło...
w moim Passacie 1 i 5 ciężko wchodziły, ale po dolaniu oleju do skrzyni problem zniką. Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów. Korek imbusowy na klucz 17 imbus.
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
To jest oś wirnika. Gwint normalny. Czym będziesz kręcić to Twoja sprawa. Bez specjalnego klucza i tak będzie ciężko, a i z nim czasem jest kłopot. Sprzęgiełko traktuj jak nakrętkę.
Sprawa wyjaśniła się. Nie dawalo mi spokoju że klima przestała działać po tym jak bawiłem sie włączając ją i wyłączając. Przycisk jest podejrzanie "miękki" bez wyraźnego zaskoku. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki i w końcu zabrałem się do tego włącznika. Po rozbebeszeniu, wyjęciu przełacznika i podłączeniu "na krótko" okazało się że klima...
Pisałeś że wymieniałem przeplywomierz... Co kupiłeś ? Nie odnoszę się do błędów z kompa Kupiłeś zamiennik czy OE ? Sorki nie miałem możliwości sprawdzić czujnika po Vin Jak się sprawy mają, czy poradziłeś ?
Zamówiłem nowy czujnik a wiązkę sprawdziłeś ?? bo szkoda kasy na kolejny czujnik skoro np. wiązka będzie uszkodzona........ https://obrazki.elektroda.pl/8356669200_... https://obrazki.elektroda.pl/1848035900_...
Witam mam Passata B 5 1.9tdi mam z nim mały problem bo głośno pracuje oraz ciężko pali na zimnym silniku jak i na ciepłym jakie przyczyny mogą być
Witam. Pisze w sprawie mojego Passata B5. A mianowicie ciężko odpala na zimnym, a na ciepłym jeszcze gorzej. Czasem musze wciskać pedał gazu zeby lepiej odpalil. Nie mam pojęcia co robić. Czy to wina lejących wtryskiwaczy czy szukac przyczyny gdzie indziej? Filtr paliwa był wymieniany około rok temu.
Witam, mam problem z passatem 1.9 90 km AHU, zaczął ciężko odpalać więc zrobiłem mu generalny remont tj. uszczelka pod głowicą bo była uszkodzona, nowe pierścienie, regeneracja wtryskiwaczy. Niestety dalej ciężko odpala podmnieniałem pompę z innego samochodu to samo ogólnie efekt jest taki że jak odpali to po pewnym czasie potrafi się zapowietrzyć (...
Witam, Pacjentem jest passat b5fl 03r 1.9 TDI 101km AVB Jak to w passacie bywa rano ma ciężko odpalić, kręcę kręcę i dopiero buduje ciśnienie i pali- tak się dzieje w przypadku przekręcenia kluczyka do kontrolek czekamy aż świeca żarowa zgaśnie i męczymy rozrusznik aby odpalic silni. Jeżeli jednak przekręcimy kluczyk szybko w taki sposób że nie zdarzy...
Zacznij od błędów inaczej może być ciężko
Wyregulować linkę przy klamce zewnętrznej.
Same włączniki ciężko znaleźć,łatwiej zamek wymienić.Albo nówka albo szrot.
Mianowice chodzi o to, że kiedy już zapali i chwile pochodzi, jak dodaję gazu pod zegarami słychać jakby pstryk przekaźnika, a kiedy chodzi na wolnych obrotach i złapie temp. słyszalny jest ten sam pstryk i silnik jakby zaczynał pracować lepiej. I tak ma być.Rozrząd kto robił-ustawiał pompę-czesio w stodole?
Bez kodu błędu (jest ich kilka tysięcy) ciężko coś wróżyć.
Kąt wtrysku do ustawienia.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
A co widać np w vag scope?Porównaj odczyt,w silniku oczywiście czysto ?Temat może być ciężki.
Oczywiście, że tak ale nawet podczas długiego kręcenia próbuje załapać, jak załapie telepie nim jak nie wiem nie reaguje na pedał gazu i niesamowicie kopci na biało i nie wchodzi na obroty tak jak by łapał lewe obroty.
Jaką temperaturę płynu chłodzącego widzi sterownik silnika jak jest problem z odpalaniem?
albo wymień auto na b6 :D a serio może być paliwo jak radzi kolega albo podłącz mu vaga i posprawdzaj czujniki temp. jak będzie kłamał czujnik temp. paliwa też będzie ciężko palił gdzieś tak miałem
Witam, Wiem że temat poruszany wiele razy ale każdy znaleziony topik do którego chciałem się podpiąć był już zablokowany. Mam passata b4 1.9tdi 110km i mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku, do tego dochodzi, podczas jazdy przy wyższych prędkościach obrotowych, wyłączanie się turbiny, po ponownym odpaleniu turbina działa. Teraz sedno sprawy: Czy...
Proponuje zmienić oringi na pompowtryskiwaczach. Przez to może ciężko odpalać.
Koszty naprawy przekroczą Ci kilkakrotnie koszty zakupu takiego egzemplarza w bardzo dobrym stanie, to raz, dwa to podjechałbyś do elektryka i wyeliminował usterki, Z OPISU CIĘŻKO.
Właśnie kazałem przynieść klientowi starą instalację od silnika bo kostki od strony samochodu ciężko wytargać ;)))
to jest pasat z 97roku 110km 1.9 tdi. jak zdejme kostke z czujnika temp... to podgrzewa swiece i pali praktycznie na dotyk wiec wina leży po stronie elektronicznej mi sie wydaje no może sie myle bo mechanikiem nie jestem jak by silnik był zużyty to na ciepłym też by cięzko palił i nawet z rana na zimnym po podgrzaniu też by ciężko palił
Nie zawsze wyjdzie test pozytywnie przy uszkodzeniu uszczelki pod głowicą Jeżeli jest ciśnienie w układzie i jest on dobrze odpowietrzony tylko zostaje głowica Jeżeli będzie powietrze w układzie też będzie wywalał płyn Szczególnie ciężko odpowietrza się nagrzewnicę
Mam passata 1.9 TDI 1998 r. Silnik z pompą. Gdy silnik passata jest rozgrzany, po zgaszeniu ciężko jest go odpalić dopiero jak odstoi 5-10 minut udaje sie go uruchomić . Co może być przyczyną takich anomalii?
Ale jak vag nic nie pokazuje żadnego błędu tego czujnika może być uszkodzony ?? A co najlepsze mechanik wymieniał mi odme i ladnie palił przez tydzień czasu :/
Głowica planowana ?
Chyba cały czas w tym samym miejscu, czyli jedynie termostat. Przecież to on odpowiada za prawidłową temperaturę. A inna rzecz, że na postoju nowoczesny diesel ciężko ma dobić do tych 90 stopni - wysokosprawny silnik diesla wytwarza mniej ciepła.
jutro tosprawdze
Nie no do "subwoofera samochodowego w kształcie walca" musisz mieć wzmacniacz i to nie byle jaki :) bo zapewne ten subwooferek będzie na głośniku 30cm średnicy i czymś to trza zasilić.Hmmm za 100-120zł ciężko będzie cuś znależć...chyba że cuś z alpharda...
przeważnie są kreski obok zębów wieńca jeśli koło jest brudne to ciężko zobaczyć
U mnie "niestety" żadnych innych błędów itp. auto kupiłem z zepsutymi silniczkami od ręcznego, wyczyściłem, nasmarowalem, wszystko chodzi pięknie tylko ta jedna ikonka została. Gdzieś znalazłem info, że jeśli tłoczki ciężko chodzą to będzie świeciła ta właśnie ikonka. Jeszcze spróbuję Aku odłączyć na noc.
Gdyby wyłączało się zawsze, po określonym czasie, można by było mniemać że to coś w ustawieniach, ale takie losowe to raczej wina samego radia, tylko czy to uszkodzenie sprzętowe, czy programowe, będzie ciężko dojść.
kolego sulof 1601 powiec mi z kąt jesteś może nie daleko mieszkamy to bym podjechał do Ciebie jak znasz się na rzeczy bo tu u nas z mechanikami żeby dobrego znaleźć to ciężko
Zgadzam się, ktoś poprzerabiał na swój sposób, będzie ciężko dojść do ładu z tą instalacją. Życzę powodzenia, dalej ci już raczej nie pomogę. Pozdrawiam
Lusterko zrobione. Był ułamany plastik ktory jest poruszany przez silniczek. Kropla super glue i działa ;) Dodano po 1 Dywanik ogarnę na dniach natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa
passat ciężka odpalać konstrukcja ciężka membrana ciężka
toshiba reset hasła generator alternator instrukcja obsługi maszyna szycia
DT890G migająca czerwona dioda - przyczyny i rozwiązania Kyocera M3655idn błąd 3200 - przyczyny i rozwiązania