Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
Witam, Podepnę się pod temat z podobnym problemem. Miałem uszkodzoną taśmę zwijaka, taśma była zgięta i przypuszczam że się źle nawinęła w pewnym momencie co spowodowało rozerwanie przy złączu. Rozebrałem moduł zwijaka, taśma naprawiona i przewinięta. Po złożeniu taśma działała natomiast miałem problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy (G85) - wskazywał...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
Pierwszy błąd to prawdopodobnie Uszkodzony ECM a drugi to sprawdzenie ustawienia rozrządu i kąta synchronizacji.Możesz sprawdzić przepustnicę ale w tym, silniku drive by wire to niedorzeczność.
Nieprawda, czujnik kąta jest przy kierownicy.
Bezpiecznik nr 7, 10A, kolor czarno-niebieski (+12V po przekręceniu kluczyka), idzie na: -sterownik ABS (w tym roczniku pin 23 na kostce ABS) -włącznik stop przy pedale hamulca, -przycisk do wyłączania ESP, -czujnik kąta skrętu G85 pod kierownicą.
witam mam pytanie bo mam podobny problem w passacie b7 że wychdzi mi usterka czyjnika koła kierownicy G85 brak sygnału lub adaptacja. Czy w wartościach zmierzonych nie powinna mi wskazywac jakaś wartośc przy ruszaniu kołem kierowanicy gdy nie jest ustawiony kąt kierownicy czy właśnie twdy pokazuje cały czas wartośc 0.?? Może juz ktoś miał problem z...
Witam. Niestety nie udało się. Cały czas nie widzi czujnika kąta skrętu. Błąd jak poniżej. Skasowanie oczywiście nic nie daje, natychmiast wyskakuje. Próba kodowania bezskuteczna. Wyskakuje Not ok. Jakaś podpowiedź może? Dodano po 6 Dorzucam widoki z VCDSa.
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Wymieniłem czujnik kąta skrętu G85 i potrzebuje wykonać adaptację pomoże ktoś? Posiadam vcds, Pasek B5 rocznik 2000, wspomaganie hydrauliczne.
Inicjowałeś czujnik kąta skrętu kierownicy?
A wspomaganie masz normalnie czy pracuje wtrybie awaryjnym?
Dziwne. Jeśli ESP zapala się po ruszeniu w czasie jazdy to znaczy ze czujnik zyje. Jaki kąt widać na prostych kołach? Podepnij VCDS i odczytaj Sterling Angle w blokach mierzonych na prostych kołach.
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
No tak logiczne. Ja tylko napisałem co mi powiedział elektryk. Szczerze to nie za bardzo wiem co dalej robić. Czy kupować ten czujnik czy nie. Chciałbym doprowadzić to do normalności, aby chodziło.
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
Nie chodziło mi o bordnetz tylko o moduł sterujący łączący "pająk" kolumny i czujnik kąta skrętu itd.
Błąd kalibracji? Czy błąd czujnika. Lepiej podaj numer błędu to zobaczymy zanim coś namieszasz.
zrób kodowanie czujnika kąta skrętu i po problemie:)
Kąt synchronizacji sprawdź.
Nieprawidłowo zakodowany komputer sterujący 01044 i czujnik kąta skrętu g85 00778
Czujnik kąta obrotu wału.
Brat podłączył mi komputer, wykazało jakiś problem z czujnikiem kąta skrętu. Czy to może mieć coś wspólnego?
Silnik 1.9 TD podaje za programem Moto Profil silnik rozgrzany , bieg jałowy 13 stopni przed gmp ja bym jednak zrobił czujnikiem zegarowym
Poszukuje numeracji lini diagnostycznych do Vag-a , chodzi mi o to że chcę zaprogramowac czujnik kątu skrętu Vw Passata z 2002 roku jaki jest numer lini adaptacji i jakiś spis tych wszystkich lini
Witam, przecież pisze że geometria wykazała że jest ok. Czytam teraz o czujnikach kąta skrętu, możne coś znajdę w tej kwestii.
W czym masz ten kąt? Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić.
Mam taki sam problem ale w passacie B6 2.0 TDI BKP VcDS Problem polega na tym ze w silnik 01 grupa 051 pokazuje w pozycji 2 wartość czujnika wałka rozrzadu (g40) i są takie same jak wału (g28) , auto ciezko odpala na ciepłym . Czujnik wymieniony , wiązka sprawdzona multimetrem na przerwanie od czujnika do sterownika -wszystko ok . Jakieś pomysły ???...
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
z tym czujnikiem to moze masz racje musze zerknąc bo tez był wymieniony na inny, nie mogłem znalesc orginalnego. ale kolory kabli i i ilosc pinów sie zgadzały co w tej co jest zamontowana Dodano po 2 czujnik sprawdzony wszystko gra, podpiąlem pod inny sprzet, pokazalo to samo acz kolwiek tak jak pisales can pokazuje w silniku; 18057 P1649 Data Bus Powertrain...
Jak wygląda sprawa z tym kątem? podaj jakieś wartości Czujnik położenia wału nic nie knoci?
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Witam mam mały problem z passatem b6 przy maksymalnym skręcie w lewo zapala sie żółta kontrolka kierownicy wspomaganie ciezko chodzi.czy to wina czujnika kąta skrętu (gdzie go szukać jak sie do niego dostać)
Od siebie jeszcze dorzucę iż szukając dalej zabieram się za sprawdzenie pompowtrysków.Odczyty pokazują na 1 i 3 +-1.2.Może to będzie dobry trop.Proszę o dalsze sugestie.A przy okazji rozrząd skorygowany i wszystkie czujniki sprawne.
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Czy czujnik cieczy sprawdzę jak podepnę pod komputer? Kąt wtrysku też?
Jak podpinam VCDS to tam nie ma żadnych błędów, kontrolki się nie świecą. Może tak być że jest uszkodzone abs/esp i nie ma żadnych błędów? Zdarza się że parametr jest błedny ale w zakresie dopuszczalnym i wtedy błedu nie ma. Przważnie wtedy któryś z czujników oszukuje albo są różnice w prędkościach kół (rózne opony) lub dziwne odczyty z czujnika przyspieszeń...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Witam Zmieniłem ostatnio licznik w passacie b5fl z wersji ang. na europe. Wszystko działa jedynie 3 błędy których nie mogę usunąć we wskaźnikach a mianowicie: 1316Sterownik ABS magistrala CAN brak sygnału 778Czujnik kąta skrętu-G85 magistrala CAN brak sygnału 1318Sterownik pompy wtryskowej-J399 magistrala CAN brak sygnału W abs nie ma błędów jedynie...
dzisiaj zloguje paszteta a. wiem że reszta jest ok chciałem zrobić tylko pod wzgędem kąta wtrysku. możesz dać wskazówki które grupy zlogować?
Po wpisaniu loginu i kodowania, musisz bez rozłączania ze sterownikiem od razu skalibrować czujnik kąta skrętu - inaczej kodowanie wróci do zera. powodzenia.......................
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ?? Bardzo możliwe, że tak jest. Coś tam musi być nie tak. Ciekawe, jak on mu ustawił ten kąt jak ma błąd zaworu, chyba że na czujnik zegarowy.
Zrób diagnostykę komputerem a nie będziesz błądził po całym aucie i tracił pieniądze.Wszystko co zrobiłeś do tej pory wygląda na dobry tok myślenia ale czy wymieniając czujniki jesteś na 100% pewny , że były niesprawne ( mierzyłeś oporność )? Przyczyną może też być koło polaryzacyjne w którejś z piast z kąt czujnik bierze sygnał .
witam kat wtrysku odczytasz w nastawach podstawowych04 blok 000 drugie pole od lewej zawor moze pokazywac bledy gdy masz zamontowane odciecie zaplonu lub wtryskiwacz z czujnikiem kata wtrysku ma przerwe lub jest uszkodzony
Jeżeli na kole są fasolki pod trzema śrubami to tak. Powinny tam być. ECU powinno poinformować o uszkodzonym czujniku lub braku sygnału z niego. Przy złym ustawieniu silnik może gorzej zapalać, być słabszy, głośniej pracować. W VAGu można sprawdzić czy koło jest dobrze ustawione. Poszukaj sobie w google o ustawieniu kąta wtrysku.
Ustaw ten rozrząd na blokady pompe na czujnik i na koniec możesz skontrolować kąt wtrysku vagiem i musi grac
skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski. co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury...
Kopułka jak Bosch-a to na pewno jest ta sama.Nawet jeśli z przesunięte są minimalnie końcówki to i tak nie ma to wpływu na kąt zapłonu. Kątem steruje ecu z impulsów czujnika połozenia a nie kopułka.
Czyli czujnik we wtrysku służy tylko do pomiaru konta wtrysku i porównywaniu go z mapą i do wyświetlania wartości kąta w programach diagnostycznych? A w przypadku gdy ten kąt znacznie będzie odbiegał od wartości w mapach to wywali błąd? Dobrze to rozumiem? Wiec jeśli czujnik ten się uszkodzi to auto będzie dobrze chodziło czy przejdzie w tryb awaryjny?...
Chodzi o synchronizacje pompowtrysków, którą się robi na kole zębatym wałka. Potrzebny jest komputer i odpowiedni program, synchronizacja powinna oscylować w okolicy 0. Dopuszczalne +-2. Jeśli mechanik nie wie o co chodzi to radze podjechać do kogoś innego. Nie wszyscy zwracają na to uwagę a to jest istotne. Tak samo jak nie wszyscy zwracają uwagę na...
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
A ja w Leonie kiedyś miałem walnięty czujnik kąta skrętu i objawy takie same. Kontrolka świeciła co jakiś czas, więc klientka nie mówiła mi o tym. Trochę szukania było...
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
Podaj błędy jakie generuje. Co do czujnika kąta skrętu przecież widać w parametrach czy działa. Wieczorem poszukam kodu dostępu. Podaj mi kodowanie jakie masz obecnie.
Ktory z czojnikow to czujnik temperaturu (czerwony niebieski czy moze ten pod spodem krocca) Jaka role pelnia poszczegolne czujniki i jak je moge sprawdzic. Silnik slabo sie nagrzewa.
Sprawdz wszystkie parametry wspomagania mógł nie wytrzymać sterownik .Czujnik kąta skrętu może być wypadkową zamiany biegunów mają też wpływ na to usterki w ABS i hamulce ręcznym
00778 Czujnik kąta sterowania – G85 01044 P1749 Moduł kontroli transmisji – niewłaściwie zakodowany Kodu nie powinno być żadnego. Wykasowałeś błędy?
Nie podałeś jaki silnik ,ale na początek podłącz Vag i sprawdź jaki masz kąt wtrysku oraz jaką temperaturę paliwa pokazuje czujnik na zimny silniku.
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Filtra nie sprawdzałem i zawór dokładnie o który chodzi? Wymieniłem zawór/czujnik n75 ale to nic nie dało, Czyli kąta wtrysku nie ruszać? Jedyne co to sprawdzić filtr i zawór?
Odłącz aku na dłużej, ew. może być wymagana podczas robienia abs aktualizacja wspomagania. Czasami są takie akcje, że aktualizując jeden sterownik trzeba zaktualizować także inny. Trochę ubogie w opisie te twoje błędy. Spróbuj wykonać nastawy - (położenia krańcowe,nastawy podstawowe, czujnik kąta skrętu)-dla wspomagania może tu coś go boli? Wstaw ten...
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
Rozumiem, że sterownik silnika mierzy "odstęp" pomiędzy sygnałem z czujnika położenia wału korbowego i czujnikiem otwarcia wtryskiwacza nr 4 ? W jakim zakresie powinien się wahać kąt wyprzedzenia wtrysku na biegu jałowym i pod obciążeniem?
bo w tym silniku aparat zapłonowy ma być bez odśrodkowego i podciśnieniowego przyspieszacza - odpowiedni kąt wyprzedzenia ustala kalkulator inaczej mówiąc aparat to tylko czujnik obrotów i rozdzielacz zapłonu
Kropkę masz w okienku czujnika kąta skrętu. Kierownica na wprost=żółta kropka w okienku. https://obrazki.elektroda.pl/4260009500_...
Po odpaleniu i ruszaniu blokuje mi przez chwilę przednie koła, w tym czasie mryga mi kontrolka ESP do momentu całkowitego włączenia. Są też chwilowe problemy ze skrętem kierownicy, stawia opór przy pierwszych skrętach. Po chwili wszystko wraca do normy, ale kontrolka ESP dalej się świeci. PS. było podłączone niby pod komputer i stwierdzono , że to czujnik...
Nic nie zmienisz i nic nie przerobisz - wymagało by to przeróbki na sterownik np. simos, bądź multec z Opla - poczytaj o obydwu. Kwestia pokazania sterownikowi na którym cylindrze aktualnie powinien wystąpić zapłon, w praktyce realizowana kołem zębatym (fonicznym) z czujnikiem indukcyjnym generującym sygnał pierwszego i kolejnych cylindrów dla potrzeb...
Witam zastanawiam się nad montażem czujników parkowania w Passat kombi z hakiem. znalazłem jakieś esp, jest to listwa podklejona od zewnętrznej części zderzaka i niby ma większy zasięg i kąt. jak jest z wykrywaniem przeszkód, może zainstalować normalne wiercone w zderzaku ? Zastanawiam się nad wyświetlaczem żeby nie ciągnąc kabli pod kierownice wszystko...
Jak odepniesz czujnik ster widzi -40 grzeje świece i do tego tak podnosi dawke ze wlewa prawie wiadro paliwa jak również kąt wtrysku. Daj spokój tej kontrolce skąd wiesz ze masz sprawny czujnik temperatury to że wskazówka się podnosi o niczym nie świadczy. Jedź na diagnostyke sprawdź kąt wtrysku, czujnik temp. dawkę startową i wtedy będzie można coś...
co do Twojego błedu to chociaż nie masz Vaga/VCDS-a to przeciez ODIsem też mozesz odczytać błedy jakie wyskakują w module wspomagania. Dzięki za odpowiedź! Oto co zgłasza ODIS4.13 (załączam full report). Trochę skąpo... (a może jest tu jakaś opcja do dokładniejszego raportowania/testów)? Pozytywne jest chyba to że raport wskazuje na j500 (sterownik)...
Chodzi mi o to, czy w ogóle jest zasilanie na czujnik poziomu oleju. Trzeba sprawdzić tą wiązkę od czujnika czy gdzieś nie widać przetacia. Najlepiej każdy przewód sprawdzić na przwodzenie, jak i na zwarcie do masy. Czasem przecierają się zwieraja między sobą, więc pod tym kątem też warto sprawdzić.
Oj majsterek, Twój nick opisuje Ciebie dokładnie. Nie rozróżniasz nawet rozkodowania pompy od potrzeby adaptacji czujnika kąta skrętu G85. Skąd też możesz wiedzieć co robię a czego nie robię. Tylko ja w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę tu łapać klientów na siłę. Choćby z Lublina na Podkarpacie mieli jechać :)
Witam. Posiadam problem z passatem b6 2007r.2.0 BMR 170 KM. Auto po wyczyszczeniu DPF chemicznie przez firmę specjalizującą się tym. Nadal jest w trybie awaryjnym, świecą się kontrolka świec żarowych i DPF. Wymieniony czujnik różnić ciśnień. Sprawdzone przewody pod kątem szczelności i drożności. Pokazuje kod P2002, którego nie idzie usunąć. Była robiona...
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
Kąt wtrysku w PDku ustawiasz, powiadasz? A widziałeś, że często przyczyną są walnięte o-ringi na pompkach? Pisząc o błędach, miałem na myśli błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
(at)ledo99 Zgadzam się z Tobą, ale to nie wina danej marki a kiepskich ludzi których przyjęli do pracy. Jeden olewa, drugi widzi że można olać to i następny będzie olewał. Nie wiem jak jest w Kielcach ponieważ nigdy nie korzystałem z ich usług. Ksiązki serwisowe mam czyściutkie, a sam przecież nie będę sobie robił wpisów. (at)mastertech Nie piszę że...
Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem twardej pracy silnika. Ale owa twardość pracy to przebieg spalania paliwa w komorze spalania. Spróbuj od kogoś pożyczyć na podmianę czujnik Halla. Poduszki mają wpływ na przenoszenie się drgań na nadwozie, a nie na jego twarda pracę. Wrzuć film jak pracuje silnik. W logach nie widać żadnych nieprawidłowości. Dodano...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Przy odpalaniu zimnego silnika , poprzekręceniu kluczyka rozrusznik zaczyna kręcić normalnie, po czym zatrzymuje się na sekundę,gasną wszystkie kontrolki i dopiero odpala. Bez zapłonu,gdy zdejmę przewód z cewki kręci normalnie. Rozrusznik sprawdzony,kąt wyprzedzenia zapłonu idealny,próbowałem również zdejmować wtyczkę z czujnika temperatury wody i nic....
Temperatura paliwa ma znaczenie do ustalenia kąta wtrysku. Nasz uszkodzony czujnik temperatury paliwa albo wiązkę do komputera. sprawdź czujnik za pomocą onomierza w wtyczce nastawnika (5-6 albo 4-7 już nie pamiętam) by wykluczyć uszkodzenie wiązki Jeśli oporność będzie niepoprawna ściągnij dekielek z nastawnika i sprawdź sam czujnik jakby był ok to...
Witaj. Świeci kontrolka ESP- czujnik kąta skrętu to inaczej jest to taśma od poduszki w kierownicy i najprawdopodobniej ją zerwałeś lub uszkodziłeś podczas wymiany maglownicy. A to że diagnosta nie może ustawić zbieżności względem kierownicy to po prostu trzeba przekręcić tak wałek żeby kierownica była prosto i kola na wprost. Może też świecić że nie...
najlepiej podpiąć pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i odczytać zapisane przez sterownik silnika błędy, potem sprawdzić w grupie 007 odczyty temperatur i porównać wskazanie temp. płynu chłodzącego pokazywanego przez sterownik ze wskazaniem na wskaźniku temperatury na zegarach - nasuwają się takie możliwe usterki - uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa...
ABS/ESP: kodowanie 10000 0412:60 Sterownik niezakodowanyTAK Lamp OFF 0606:2E Czujnik przyspieszenia kątowego -G202-NIEDefekt Lamp OFF sporadyczny 030A:65 Czujnik kąta skrętu kierownicy -G85-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 058F:65 Czujnik przyspieszenia poprzecznego -G200-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 04FF:65...
To normalne, że wyświetla Tobie błąd czujnika Halla, bo gdy silnik nie pracuje komputer nie ma z niego odczytu. Dlatego też wyświetla uszkodzenie tego właśnie czujnika. Odpal samochód i odczytaj błędy a zobaczysz, że nie będzie tego błędu. Gwarantuję tobie, że gdyby był na prawdę uszkodzony czujnik Halla to byś w ogóle nie dopalił silnika. A co do małej...
Proponuję podpiąć się vagiem i sprawdzić czujnik kąta skrętu kierownicy. Może jest problem z taśmą pod kierownicą i dla tego problem z kontrolą trakcji. A to ,że kierownica się nie blokuje to problem dotyczy blokady przy stacyjce. Trzeba zdjąć osłony i sprawdzić blokadę,
A elektryczne wspomaganie Golfa VII stawiane jest za wzór pod względem mechanicznym jak i programowym (sterownik i silnik montowany na przekładni kierowniczej). To samo Passat B6, touran , golf V VI itd. kąt skrętu kierownicy W przekładni z zamontowanym czujnikiem kąta skrętu i po dokonaniu adaptacji wystarczy samo jej kręcenie. Przekładnia w pełni...
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
odgrzewam temat po pół roku, ponieważ nie znalazłem skutecznego rozwiązania: - vw passat b5 2004 1,9 TDI, skrzynia 6 manualna - błędy abs/esp: 01044 - niepoprawne kodowanie sterownika oraz 00778 czujnik skrętu G85 (błąd sporadyczny) - parametry urządzenia (ster.pompy abs) j.w. 4B0614517G front3428, kodowanie ecu - wyskakuje oczywiście 00000 1. auto...
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
Czy może ktoś zna jaka powinna być poprawna diagnostyka silnika 1.9tdi VAG-COM :ilość paliwa,kąt wtrysku .itp. Mam jeszcze pytanie,przy obrotach powyżej 2000 tyś zapala się lampka oleju i miga oraz brzęczyk brzęczy,olej wymieniony,czujniki sprawdzone,ciśnienie dobre.
Witam. Problem jest taki, auto jedzie około 80-100-120km/h i zapala sie kontrolka (mrugnie) ESP auto lekko zwalnia, lecz dzieje się to na dłuższym odcinku dalej niż 30km. Klient twierdzi, że od momentu wymiany przegubów (dwóch) w kołach. Sprawdzałem błędów nie ma żadnych, czujniki posprawdzane wizualnie ok koronki na przegubach wizualnie ok, czujniki...
Soft masz oryginalny , nie modyfikowany. Więc masz zamontowany układ rozruchowy w instalacji czujnika temp cieczy. Wywal to i zrób modyfikacje pod kątem poprawy dawki rozruchowej , delikatnie , przy określonych obrotach , tak aby za szybko dwumas nie wstawał .
Witam. Mam passat b5 FL 1.9 TDI i mam problem z zakodowaniem abs. Na taśmie żółta kropka jest na środku tzn. od żółtej kropy mam 2,5 obrota w prawo i w lewo. Zapaliło mi się to po złożeniu. Wprowadzam kodowanie: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta...
witam panów popierwsze jesli chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysku a nie kąta wyprzedzenia zapłonu to w pasacie tdi kąt jest sterowany elektronicznie nawet jak przestawisz rozżad o jeden ząb na pompie wtryskowej powienien chodzic ma zdolnosc to przestawania kąta o 16 stopni to dużo ja bym sprawdził jeszcze czujnik połozenia wału jesli chodzi o zapowietrzanie...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
Mi chodzi o to, czy sam czujnik od tyłu nie jest np. dłuższy od tego z przodu. I czy końcówka tylnego czujnika jest pod tym samym kątem. Oto link do allegro gdzie jest zdjęcie czujników ABS przednich. http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Jeżeli ktoś wie jaki kształt mają czujniki tylne, to niech mi powie czy jest to to samo Jeśli chodzi...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
czujnik kąta skrętu czujnik kąta zacisk czujnik kąta nachylenia
suszenie zalanego silnika temperatura płyta grzejny scroll myszka
internet domki letniskowe internet domki letniskowe
Błąd E64 w zmywarce Beko - problem z odprowadzaniem wody Opis pinów sterownika BOSCH 0 281 010 082