Chyba cały czas w tym samym miejscu, czyli jedynie termostat. Przecież to on odpowiada za prawidłową temperaturę. A inna rzecz, że na postoju nowoczesny diesel ciężko ma dobić do tych 90 stopni - wysokosprawny silnik diesla wytwarza mniej ciepła.
Tak można zastosować dowolny kompresor od aut grypy Vag od 2004 do 2014 co najmniej. Golf v, vi, toledo, Altea, octavia, passat b6 B7. Silnik benzynowy czy diesel 4 cylindry. Rozstaw taki sam.
Jeżeli ma pozostac skrzynia to tylko wymiana na inny ale benzynowy silnik a nie na diesel, inne przełożenia w skrzyniach od benzyny a inne w dieslu. Jeśli na diesla to napewno oprócz silnika skrzynia i elektryka do przeróbki sterowniik świec żarowych itd. no i chyba (nie jestem pewny) zbiornik paliwa do wymiany lub przeróbki. :)
Silnik można zmienić na praktycznie każdy inny jakie były montowane w tym modelu, jedynym problemem mogą być łapy mocujące silnik ale to nie jest duży problem! I pamiętaj jeżeli wybierzesz diesla to musisz na 100% wymienić skrzynię biegów bo diesel ze skrzynią od benzyny będzie mało dynamiczny!
Dzień Dobry Zdejmij wtyczkę z termowłącznika (znajduje się w chłodnicy) znajdź w nim styk z napięciem i pomiędzy niego a którykolwiek inny znajdujący się we wtyczce wstaw przełącznik o sporej wytrzymałości na amperaż gdyż silnik termowentylatora bierze troszkę prądu. Powinien zaskoczyć po włączeniu jak dobry diesel na mrozie. Życzę powodzenia.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
To już przecież zostało napisane Diesel tak MA.
TSI z EA888 gen3 -od tego dopiero momentu Passat wrócił do gry. To jedynie słuszny silnik do miasta. Nie wiem czy załapał się jeszcze do B7, jak nie znajdziesz to dozbieraj do B8 z tyn silnikiem, Nie pożałujesz. Diesel tylko i wyłacznie na trasy, zima i miasto to tragedia.
Witam I kopiłeś tego i40 ? Dodano po 46 Nie chcę wychwalać czczo auta ale od kiedy pamiętam byłem fanem aut niemieckich. Teraz wyśmiewam ich reklamy: technika przerostem techniki. Tak naprawdę miałem Audi od 100 przez C4 do A6, Golfy i Passaty. Dzisiaj moge powiedzieć, że jeśli chodzi o najmniejszą awaryjność to wygrywa Passat B5 FL z roczników 2001...
Cześć Zakładam temat bo już mnie bierze coś . Sprzedać auto jest łatwo ale kupić to jest horror Moje wymagania Budżet do 23000 PLN Benzyna bez żadnego turbo ,nie zależy mi na dodatkowych koniach i mocy. Diesel to już mega ostateczność Lpg mam mieszane uczucia Samochodem ogólnie robię miesięcznie ok 900 km ,do pracy 18km w jedną stronę wiochami plus...
Ten będzie dobry bo zwykły turbo diesel .75KM
Witam.Zjawisko cokolwiek dziwne.Na zimnym, podczas powolnej jazdy bieg 1 lub 2 pomiędzy 1200-2000 obrotów szarpie jakby się ze 2 wtryskiwacze wyłączały/ zatykały.Na półsprzęgle rzy ruszaniu lub cofaniu jest to szczególnie odczuwalne. Mechanik podejrzewa 2masę, ja wolałbym szukać gdzieś w układzie paliwowym.Na wyższych biegach zjawisko maleje, a na ciepłym...
Witam serdecznie temat dotyczy samoróbki no a te 3000obr.min to jest obroty noża czy obroty obwód koła obroty noża jako obwodowe? Fajne kosiarki wyszło jak fabryczne dobra robota super. to przy ilu obr. WOM takie obroty masz? Czym go napedzasz? Jakie przełożenie masz 1 Wom ile talerzy obrót? Rotacyjne mają do 4 obr na 1 WOM... moja rotacyjna ma 1:6...
Dzień dobry mam pytanie ostatnio zorientowałem się że z mojego samochodu który ma silnik diesla śmierdzi z rury wydechowej LPG, Czy to normalne?
Witam przymierzam się do kupna samochodu i interesuje mnie passat b5 fl tylko nie wiem który silnik diesla wybrać ? Ewentualnie audi a4 b5 ? czy audi i passat ma takie same silniki ?
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Tal, rozrusznik pracuje normalnie ale silnik nie "odpala".
Mam problem z moim passatem a mianowicie jak jadę i chcę wyprzedzić czy dodać gazu to on jakby tracił swą moc np. jade 100km/h i chce wyprzedzić daję gazu a on mi zwalnia tzn. tak jakby go coś trzymało nawet jak zredukuję bieg to i tak nie przyśpiesza, a jak wciśnę sprzęgło i dam gazu to obroty są normalnie a na biegu nie chce jechać, wystarczy że się...
Witam, zastanawiałem się nad próbą odpalenia starego silnika pochodzącego z passata b2. Jest to silnik 1.9 D na mechanicznej pompie. Silnik nie ma rozrusznika będzie odpalony przy użyciu wiertarki, czekam tylko na to, kiedy skompletuje przewody wodne. Silnik jest pozbawiony większości oleju. Moje pytanie czy do odpalenia silnika mogę zamiast dokupować...
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
Witam, mój problem dotyczy Passata b5 fl. Silnik to diesel AVF. Po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna znacznie tracić na mocy. Pojawia się komunikat abgas werkstatt (od razu po uruchomieniu silnika zresztą też). Po podłączeniu do komputera wyskakuje mi błąd 17965 ("Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża" lub...
Witam, przełożyłem silnik w Passacie 1.9 130 KM 2001 r. Przełożyłem sam supek, była 5-biegowa skrzynia, a ja mam 6. Przełożyłem go bez skrzyni, założyłem dwunastkę od swojego razem z skrzynią. Po czym złożyłem wszystko, a auto nie odpala. Znaczy, przekręcam kluczyk, a nie słychać, żeby nawet rozrusznik startował. Co może być? Pomóżcie, proszę. Z góry...
brak mocy objawia się tym że moje auto na piątym biegu ma maksymalne obroty wynoszą 3tyś. max prędkości to 120km/h czy to na 4 czy na 5 biegu,na 4 biegu wyciągnie ze 3300obrotów brak błędów, turbina wyczyszczona.
Kupilem PASSATA z 1998 z przebiegiem 210 000 km.Samochod dobrze sie sprauje tylko jak jade 120km/h do 160km/h silnik tach chodzi jakby nie palil na wszystkie tloki i delikatnie przerywa.Czy to moze zatkany filtr powietrza ?
Witam, Brat posiada Passat B5 Lf diesel silnik 1,9 TDI ,ma następujący problem- gdy samochód osiągnie powiedzmy na 4 3,5 tys odcina turbinę wchodzi jakby w tryb awaryjny, gdy wrzuci 6 i ma 120km jest dokładnie to samo . Wszystko jest powtarzalne. Auto ładnie śmiga ale jak osiągnie powyżej tych obrotów lub walnie 6 bieg i powyżej 120 km jest tak jak...
Witam wszystkich posiadam samochod vw passat b4 2.0 benzyna 115 koni moc ma jakby mial 50 koni przyspiesza jak 1.4 benzyna strzela przez tlumik (kicha) pomocy bo juz sil nie mam wymienilem nastepujace zeczy: filtr paliwa filtr powietrza czujnik temperatury swiece przeplywomiez wszystkie wezyki brak jakiegokolwiek lewego powietrza kopulka ,palec hamulce...
Witam mam problem z moim passatem od jakiegos czasu ok 2 m-cy samochod lekko szarpal po wcisnieciu gazu do dechy (gl na 2.3.4 biegu) ale problem z biegiem czasu nasilal sie pomyslalem ze dam mu konkretnie w p.... (pojezdze na wys obrotach pow3500) i po tej operacji zaczal szarpac gorzej i zgasl odpalilem go po 10 min jak dawalem gazu ostatnio jest jeszcze...
Witam w moim passacie 1.9tdi jest problem z mocą i wibracjami. Na początku było tak że po jakimś czasie ubywa mocy i przy około100km/h są wibracje a zwłaszcza przy przyspieszaniu. Normalnie na obroty wchodzi turbo sprawne . Ostatnio to się objawia bardzo dużym spadkiem mocy i wibracjami . Wibracje pochodzą z przodu chyba od silnika
Usterka polega na szarpaniu przy 3000 obrotów na każdym biegu. Silnik pracuje idealnie w zakresie 2000-3000. Byłem na diagnostyce komputerowej, żadnych błędów, wszystkie parametry w normie a silnik szarpie jakby odcinało doładowanie. Podstawiany był przepływomierz, wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza.
Witam, posiadam Volkswagen Passat B-4 1,9 tdi mam pewien problem. Mianowicie gdy nim wyjade w pewnym momecie gdy puszcze pedal gazu i chem go zpowrotem wcisnac to silnik nie reaguje ( obroty dochodza tylko do 2 tys ) i tak samo na kazdym biegu. Czasem silnik normalnie dziala ale tylko przez moment. Proszę podać rocznik samochodu i typ silnika, nikt...
Witam wszystkich!! Niedawno miałem problem z Passacikiem gasl na wolnych obroach na benz i gazie.Okazało się że miałem przestawiony pasek rozrządu. Teraz autko dzial dobrze ale tylko na BENZYNIE. Na gazie po kilku metrach jechania samochód się dusi tak jakby gaz przestał dochodzic albo cos by było zapchane i gasnie. Przy ponownym odpaleniu sa niewielkie...
Witam . Mam problemik takiego typu ze autko po jezdzie z ciezka noga tj. gwaltowniejsze ruszanie i ciagniecie kazdego biegu na wyzsze obroty wpada w tryb awaryjny ale to nie wszystko bo gdy podczes postoju przycisne pedal przyspieszenia i silnik osiagnie okolo 4000 tys. obrotow to po odpuszczeniu gasnie . Co wiecej jak uruchomie ponownie to silnik pracuje...
przekręcam kluczyk - pali dochodzi do tysiąca obrotów i gasnie, probuje szcze raz - gaz do dechy zapala dochodzi do 2 tyś dziura -prawie gasnie wchodzi na obroty i juz jest ok , chodzi ruwno zimny czy ciepły bez ruznicy podłanczałem VAG niema błendów tylko jeden parametr- startu wtrysku odbiega od normy Prosze o pomoc jak to naprawic Pozdrawiam serdecznie
siema wszystkim :) juz pare razy zadawalem tutaj pytanka i zawsze udzialano mi odpowiedzi. teraz mam pewien problem i chcialbym dowiedziec sie dlaczego: moj pasek 1.9 TDI (90 ps) ma kopa jak "mul" :( ? on poprostu nie idzie daje sie mu gazu i srednio czuc zeby szedl np. na 3 czy 4 biegu . mialem stara renowke td 90 ps i ta jak dostala 2.tys. obrotow...
Witam mam passata 2000r z silnikiem 1.9 TDI 115km i od pewnego czasu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, moc i przyśpieszenie ok co może być przyczną?? Podłączałem go pod kts i błędów brak!?
Witam, mam mały problem z Passatem B4 1.9 TDI. Jadąc do pracy zgasł, zniknęły prądy, kontrolki świecą. Kręci, a nie odpala, i coś brzęczy pod deską rozdzielczą; nie ma świateł kierunków i awaryjnych.
problem jest nastepujacy. jezeli silnik jest zimny, po nocy po kilku godzinach postoju pali "na dotyk", a jezeli jest ciply ( po zgaszeniu, kilka-kilkanascie minut) trzeba krecic kolo 5-8sekund zanim zatrybi. VAG-COM nie pokazuje zadnych bledow, samochod nie kopci, przyspiesza ok, praca rowna. od czego zaczac.
Mam problem z nawiewem. Przestal dzialac. Czy to wiatrak nawalil, czy szczotki na silniczku, a moze nagrzewnica. Kilka dni wczesniej chodzil juz na pol 'gwizdka'. Czasami musialem uderzyc w kokpit zeby zaczal dzialac, a teraz juz nic sie nawet nie ruszy. Co musze wymienic i jak do tego dojsc? Zgory dzieki . Pozdro.
jaki to silnik, jaki przebieg? diesel 2.0 140k 2011 przebieg to 220000 śilnik pracuje równo nic nie stuka tylko problem jest jak odpalam na zimnym że nie moze wskoczyć na obroty przez 15 sekund
Witam wszystkich poniżej opiszę problem z moim pasatem. Może ktoś pomoże z rozwiązaniem mojego problemu ponieważ moje pomysły się już wyczerpały. Passat b6 2007r 140 Km 2.0 silnik diesel automat dsg. Pół roku temu miałem problem z odpaleniem a mianowicie wyskoczył błąd skrzyni biegów - biegi P R N D S zaczęły migać przez co nie mogłem odpalić. Elektryk...
Osobiście odradzam lagune, dużo problemów z elektroniką, passat problem z zawieszeniem. Powiedz jeszcze jaki silnik cię interesuje diesel czy benzyna?
Obstawiam luźne kółko na wale, standard w tych silnikach. Jeśli mam rację to silnik może nagle zakończyć swój żywot.
Silnik Diesel 1.6 80KM
No według mnie to tylko passat z silnikiem diesla jest tańszy w użytkowaniu A jak "rąbną" pompowtryskiwacze to co? Albo turbo? Koszt jest tak ogromny ze sprzedałbytś to autko kolego. Każdy silnik Diesla z pompowtryskiwaczami jest do kitu. Zdarzają się wyjątki ale mało takich. Najlepiej sprawdzają sie z szyną COMMON RAIL ale trzeba rzucic okiem na jakość...
Witam. Posiadam passata b3 z silnikiem 1.9 zwykly diesel. Od pewnego czasu zacząl mi ciężko odpalać na zimnym. Podgrzewam jak zawsze świece żarowe i gdy próbuje zapalić trzeba zakręcić parę razy aż zapali. Po zapaleniu szarpie jak by go wgl nie grzalo czy coś. Gdy już się nagrzeje silnik po zgaszeniu odpala normalnie bez problemów. Wymienilem filtr...
Witam. Mam taki problem z passatem b5 1.8 20V. Problem jest taki: słabo wchodzi w obroty, nie ma mocy tak jak by coś go trzymało. Nie wiem już co robić! wymieniłem przepływomierz oraz przepustnice w kolektorze i nadal samochód jest zamulony. Mam zamontowany gas firmy Kme sekwencja. Może to przez gaz i jeszcze jedno silnik chodzi jak diesel jest bardzo...
Witam serdecznie. Podczas odpalania auta, pojawia mi się Abgas Werstatt. Podłączyłem auto pod VAG i czasem jest tak, że pojawia się electric problem Q12 na drugim cylindrze, a czasem bywa tak, że ten sam problem jest na 2, 3 i 4 cylindrze. Gdzie szukać przyczyny? Passat B5 Fl, rok 2004 silnik BGW 2.0 disel
I ja powoli przymierzam się do zmiany mojego dziadziusia VW Passat B5FL Highline 1,9TDI 131qcy na Audi A6 C6 2,0TDI... Jeżdżę paskiem od ponad 5 lat (a mam już nalatane 300kkm) i nie wiem co to serwis. Jednak po doświadczeniach z firmowymi passatami B6 2,0TDI, po przeczytaniu kilku forów, po dyskusji z mechanikami z DIESEL SERVICE z moich okolic mam...
Mamy w firmie Passata b8 2,0TDI. Czy użytkując ten silnik zimą (pierwszy diesel w moim życiu) trzeba dolewać jakiegoś specyfiku aby paliwo nie zamarzło? Instrukcja stanowczo zakazuje.
Hm.. może jednak passat b5 fl diesel :D Tylko który silnik wybrać?
Pssa tb w benzynie 1.8 ma 125 koni i 160 Nm i przyspieszenie 10.9 a passat 1.9 tdi 100km 200 ponad momentu a przyspiesza o trzy sekundy wolniej. Jeżeli od momentu zależy przyspieszenie do jakim cudem ono takie jest. Waga taka sama praktycznie. Masz duże problemy z postawą matematyki i fizyki. Silniki przyspieszają tak samo .A Diesla jeszcze szybciej....
Temperatura normalna, nie ma się czym stresować, dopóki nie dymi i nie brakuje prądu to jest ok, w końcu z początku ma sporo do roboty - doładowanie akumulatora, świece, jazda na światłach. A co do podgrzewaczy to grzeją do momentu osiągnięcia przez silnik 70 stopni - chyba że samochody mi sie pomyliły.
Witam, przebieg 120 tys. , silnik diesel Common-rail CFFB od jakiegoś czasu trzęsie na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Najbardziej jak pociąga obroty do 1k gdy np. klima tego potrzebuje albo filtr dopala. Widać że silnik cały lata i słychać jak pompa common rail zaczyna cykać głośniej w momencie dławienia - tak...
Silnik można zmienić ale to nie ma sensu .... Miałem audi 100 2.0 benzynę z silnikem t 4 2.4 diesel i same problemy. Najlepiej kupić benzynę w przyszłości gaz i wszystko gra i tanio. Passata b5 polecam ma właśnie 1.8 i ładnie chodzi tylko jedyna wada to sprzęgło do którego trzeba się przyzwyczaić. Do tej kwoty można już kupić ładne auto :D Rover 75...
Ciepła na chłodnicę nie puszcza dopiero jak osiągnie 90 stopni, tylko chodzi o to że nawet przy delikatnym gazowaniu długo mu zejdzie żeby się nagrzał, tak ok 10-15 minut, napewno nie mniej niż 10 a to przecież nie jest diesel tylko silnik benzynowy
to jest diesel , nie benzyna , silnik benzynowy w samochodzie( civic) kręci max 7000 obrotów , silnik 1,9 diesel Vw passat 5000 obrotów , tu nie o ilość obrotów ale o moment obrotowy mi chodzi , teoretycznie z 3 można startować , jak pisałem wczesniej w poście to sprzęt do taniego lansu jest silnik 9 konny dla mnie wystarczający :)
kto to składał ?. Jak pompki wsadzone na pałę i bez regulacji to będziesz naprawiał silnik od nowa. Nie sprawdzisz tego komputerem, tu jest potrzebny ktoś ogarnięty. BLS się nie naprawia tylko wymienia. Składał to mój mechanik i nie jednego diesel składał już to dlaczego akurat u mnie miał by źle wsadzić pompki. Co do tego że BLS się nie naprawia tylko...
Niebieski dym świadczy o braniu oleju przez silnik , w momęcie gdy ilość oleju jest zbyt duża aby został spalony zaczyna się kopcenie na biało ponieważ jest to wówczas rozpylony a nie spalony olej . Barwa spalin zmienia się w zależności od stanu cieplnego silnika .
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Silnik diesel 115 koni zaświeca kontrolka ABS i kontrolka trakcji zaczyna szarpać autem i silnik nierówno pracuje. Przebieg 300 tys. Jak do tej pory samochód bez problemów proszę o pomoc
Moze powiem tak, jest to passat z rocznika 93 lecz sam silnik jest z 92 badz z 91 i jest to diesel z intercoolerem. To jak moge do takiego dać obrotomierz? jak rozpoznac czy do tego alternatora moge podlaczyc ten obrotomierz?
Passat = Niemieckie auto = dobre blachy , pożądny silnik , same plusy a co naważniejsze diesel ma bardzo długą żywotność , mimo wszystko polecam VW , a ople sypią się i każdy o tym wie ... znajomy miał wypadek yaris-ką w prawdzie nie duży ale auto bardzo ucierpiało ... Dziwna "logika"... najpierw piszesz: Passat = Niemieckie auto = dobre blachy a kawałek...
Mnie też podpierało zawory, szczególnie na zimnym po przegazowaniu (albo wyjazd z zaspy). Też dolałem środka do płukania silnika, i miska w dół - był zacięty zaworek przelewowy w pompie, ciśnienie przy max obrotach 6,5Bar. Przeczyściłem, nowy olej, filtry i już problem nie występuje. Trzeba sprawdzać po kolei i eliminować. vw passat b4, silnik 1z 90KM,...
Witam, Chciałem odświeżyć wątek, żeby nie zakładać nowego. Wiem, że wielu z Was powie mi, że jestem bierny i nie chce mi się szukać, ale tak nie jest. Sprawdziłem wiele postów, ale jakoś nie mogę sobie odpowiedzieć w logiczny sposób. Opiszę co się dzieje, a zapewne takie przypadki mieliście i wyjaśnialiście. Mianowicie: - tak jak w powyższych postach...
DIESLE kupuj tylko do przebiegu 150tyś. Nowe diesle powyżej tego przebiegu to szkoda gadać. Co to za czasy, żeby auto w benzynie chodziło dłużej bez remontu niż diesle. Ostatnio zezłomowałem moją starą ibizę 1,9D przebieg 620tyś!! Silnik jeszcze dawał radę, ale już nie było się do czego wspawywać ;)
Witam ! Po uruchomieniu alternator się nie wzbudza, dopiero po zwiększeniu obrotów, po wzbudzeniu stawia bardzo duży opór silnik nie może pracować, swobodnie na wolnych obrotach, proszę o poradę. Pozdrawiam
po wymontowaniu termostatu włączamy tylko chłodnice w obieg na stałe, takze z nim czy bez nie wyrwie nam uszczelki(pod warunkiem ze jest sprawny), a silnik prawdopodobnie został przegrzany przez własciciela, czesta jazda na 2 gazach
Do tej pory użytkuję VW Passat B4 i Audi A3 8l No to jesteś 15-20 lat ztechnologią wstecz , kiedy robiono naprawde trwałe auta. Posiadałem do tej pory auta z grupy VW i byłem z nich zadowolony. Nie chcę eksperymentować. I nie ma teraz co porównywać i twierdzić, że ta sama marka zapewni ta samą jakośc . Jesteś w błędzie. W tej chwili silniki TDI to...
passat diesel passat kontrolka silnik diesel passat obrót diesel
brotje energy błędy pulpit zdalny drukarki tapety elektroda
Blauberg LHS 3204 – czy ma wbudowany dekoder DVB-T2/HEVC? Sprawdź tuner i standardy Przerywanie dźwięku przy zmianie głośności – potencjometr, wzmacniacz, Bluetooth, TPA3116, Sonos