Jak już odpalę i zgaszę to odpala bez problemu tylko jak dłużej troszkę postoi to znowu tak długo kręci.Na obroty wkręca się bez problemu.
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Witam Vw passat b5 1.9 tdi 130 km fl 2001 rok,nie odpala. rano jak chce zaplić passata to trzeba długo kręcić,ale on i tak nie chce zapalić ,dopiero jak psiukne plakiem to załapuje silnik i potem ciepły pali na dotyk,w dodatku silnik chodzi nie równo i jak chce go odpalić to z wydechu leci czarny dym,co to może być za przyczyna że tylko pali z plaka...
Witam! Ponownie u mnie są trzy przekaźniki 645 pozamieniałem wszystkie i niestety jest tak jak było. Raz zapali dobrze a czasami kręci długo i nie mam już pomysłów.
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Witam mam problem raz na jakiś czas samochód długo kręci co jest grane później już jest ok Opisz bardziej szczegółowo ten problem bo z tego lakonicznego wpisu nic nie wynika.
Do sprawdzenie pompa tandem jeśli długo kręci i łapie jakby po 1 cylindrze.
Witam, mam problem z moim passatem dokładnie mówiąc gaśnie mi podczas jazdy gdy puszcze gaz..Potem długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Odpala tak jak by był zapowietrzony. Zdarza mi się to raz na 2 tygodnie.
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Ale immo VW jak jest zepsute to silnik się odzywa na 2-3 sekundy. Może czujnik temperatury zepsuty i źle dobiera mieszankę. Odłącz czujnik, gaz w podłogę i kręć długo. Inna sprawa że jak immo blokuje to nie podaje paliwa a u ciebie wtryskiwacz podaje.
:) pozdrawiamy :)
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Witam, mam taki problem związany z tym, że samochód ciężko odpala na zimnym, kręci z 30s i załapuje, po odpaleniu jest siwy dym. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalania załapie od razu, chwilę postoi i znów długo kręci. Żadnych błędów nie ma.
Witam Miałem trochę podobny problem w Passacie B3,auto gdy długo stało na słońcu ,nie chciał kręcić rozrusznik (winna była wkładka stacyjki),rano ,lub gdy było zimno to nie było problemu.
Próbowałem przed chwilą odpalić. Bardzo długo kręcił odpalił ale bardzo mocno zaczął kopcić i wyskoczyły kolejne błędy jak na zdjęciu
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Przy przebiegu blisko miliona kilometrów różne rzeczy mogą się tam dziać. Dlaczego tak długo kręci przy rozruchu? A odgłosy mogą pochodzić od osłon.
Zauważyłem że jak odpalam to z styłu mi puszcza kłęb dymu .Wymieniłem akulumulator a on nadal kręci długo i puszcza ten kłęb dymu przy odpalaniu
witam gdzie znajduje się moduł od świec żarowych w tym aucie? jak jest zimno to długo trochę trzeba kręcić i chciałbym sprawdzić która świeca jest uwalona
Prawidłowe napięcie to 2,1V na cele. Jest ich 6, więc 12,6V to wartość książkowa. Nigdy nie zalany może stać długo, bo nie zachodzi w nim reakcja chemiczna, więc się nie zużywa. Mam taki akumulator o pojemności 77Ah w Passacie 1,9 TDI i już drugą zimę spisuje się rewelacyjnie. Samochód co prawda odpala "od kopa", ale nawet w największe mrozy rozrusznik...
Witam. Mam pytanie. Posiadam passata B5 1,8 turbo 20V, problem z odpalaniem gdy nagrzeje go słońce. Na zimnym silniku przy temperaturach od 10 do -30 pali od ręki na ciepłym silniku również, a gdy postoi na słońcu długo kręci. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi.
na wolnych obrotach jest ok tylko jak się daje gazu zdjąłem wąż od zasysania turbina się kręci i jest tak samo kurczy się wąż od doładowania i ciężko zapala ale w sensie że że trzeba długo kręcić i normalnie chodzi nie wiem czy coś się zapchało popatrzę jeszcze jutro
Witam. Mam passata b5 1.9 TDI 115 koni. Samochód słabo pali na zimnym silniku, trzeba go kręcić dość długo, czasem odpala dopiero za 3-4 razem. Na ciepłym silniku pali lepiej ale tez trzeba kręcić parę sekund. Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem podobnego przypadku. Proszę o pomoc.
Witam, Mam problem mianowicie passat b5 z 2003 roku,1.9 TDI 101Km Gaśnie mi gdy puszczę z obrotów,np.Gdy dojeżdżam do skrzyżowania... A potem muszę długo kręcić żeby zapalił...tak jakby mu brakowało paliwa... Wcześniej miał problem z zapalaniem np.rano i mechanik wymienił moduł od pompki-czy coś takiego... Z góry dzięki za pomoc...
Jak długo kręcisz jest sygnał obrotów a nie odpali to szafa wywali oil press,tym sie nie przejmuj. Szukaj dlaczego nie odpala.
Miałem taki przypadek że katalizator się zapchał spalanym olejem i efekt był taki że zawsze trzeba było długo kręcić na zimnym zanim odpalił. Sprawdź wydech czy nie przepchany jak masz możliwość to rozłącz na chwilę i próbuj odpalić newet bez sond lambda.
Ja się nie dopatrzyłem tutaj objawów klasycznego notlaufu a po drugie - kto kręci zimny silnik do takich obrotów to raczej nie pocieszy się nim oraz jego osprzętem zbyt długo.
Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 130 KM. automat. Otóż, jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby nie miał paliwa. Natomiast, jak zaparkuję go z góry, tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filtr paliwa i świece...
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
W moim passacie '99 AFN takie kody miałem przy spadku napięcia spowodowanym wyładowaną baterią i nie miały związku z faktyczną usterką. Natomiast anomalia pracy miałem spowodowane za dużą dawką (ok 1mg), postukanie młotkiem w nastawnik i zrobienie dawki rzędu 5mg naprawiło rzucanie nagrzanym silnikiem na wolnych obrotach i przerywanie bez ujmy na osiągach....
Nie mam żadnej informacji na desce rozdzielczej o żadnym serwisie, lecz dziwi mnie fakt, że czasem samochód odpala za 1szym razem na zimno i ciepło , a czasem trzeba go kręcić długo aby odpalił. Wykonałem diagnostykę wtryskow VAG Podaje dane techniczne: Model: Vw Passat ( 130 koni ) - sportowa edycja, 6 cio biegowa skrzynia Silnik: 1.9 dizel tdi Kod...
Witam mam problem z passatem b5 98r 110 TDI samochód bardzo ciężko mi odpala nie wiem jaka przyczyna może być świece wymieniłem jakoś 4 miesiace temu. Ostatnio zalało mi troche komputer bo miałem pękniętą obudowe. Ale wydaje mi sie ze jak by byla wina komputera to by wogóle nie palił a ja go musze kręcić bardzo długo tak okolo 20 s i bez znaczenia czy...
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
jak jest ciepło i długo kręci to może szczotki na rozruszniku do wymiany. Sprawdź egr czy się otwiera i zamyka. Odkrec dolot, niech ktoś da gazu i zobaczysz okiem czy sie podnosi.
Witam wszystkich może ktoś mi podsunie jakiś pomysł mój passat b5 fl 1.9 tdi 130km jak postoi 24 h nie chce odpalać kręci a nie zaskakuje. Wymieniłem pompę vakum filtr paliwa .Jak już odpali to chodzi bez zarzutów po prostu nie może długo stać. Proszę o jakieś podpowiedzi . Dziękuje
Kolego slawson3 chodzi o elektrozawór na wylocie z parownika?? Mam passata b3 1.8 RP i mam problem ze spalaniem gazu.chodzi bardzo ładnie, ma moc itp,zmieniłem mikser bo miałem tylko 35mm ( załozyłem 38) spalanie zostało w granicy 16 -18 litrów ale dynamika poprawiła sie o 100%!!! w trasie pali 10 a w cale nie jade oszczędnie ale miasto mnie przeraża:/...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
Wymieniłem na nowy, to było jakieś 3 lata temu. Nie był to oryginalny, taki jak założony fabrycznie, a i koszt nie mały bo 500zł. Mimo wszystko warto było, do dziś zero tego typu problemów. Jednak po tym co piszesz nie wydaje mi się, że w Twoim aucie będzie tylko "przepływka". Rzeczywiście strasznie długo musisz kręcić żeby odpalił, w moim Pasacie nie...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Pompowtryskiwacz
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
przewody WN do wymiany. Masz gaz?
Witam. Passat po odpaleniu normalnym np z pod pracy przejechaniu 30 km zgaszeniu go w tym czasie pójdę do sklepu wracam i nie mogę odpalić auta. Rozrusznik kręci a po chwili pada akumulator i koniec. Na początku długo kręcił i w końcu odpalal ciężko ale odpalal a teraz już akumulator nie daje rady. Akumulator w 100 % sprawny co może być przyczyną??...
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
Auto puszcza jakiś dymek? Można spróbować na plaku jeśli zagada znaczy ustawienie wał i wałek jest ok i wtedy zostaje ustawienie bądz odpowietrzenie pompy. To chyba silnik na pompkach, więc Twoje odpowietrzanie odpada. Należy przypuszczać /założyciel postu nie opisał/, że silnikiem dość długo kręcił, więc już by się odpowietrzył. Więc należy sprawdzić...
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Autko potrafi zgasnąć w czasie jazdy i później nie chce zapalić. Trzeba naprawdę kilka razy długo kręcić żeby załapał. W sterowniku brak błędów, pompa paliwa w zbiorniku sprawna, wszystko wygląda ok a mimo to tak jak by się zapowietrzał. Dziś, na przykład rano, przejechałem nim z 5 km po czym nagle zgasł. Zaciągnąłem...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
takie objawy to może być problem z doprowadzeniem ropy. jakie uszlachetniacze dolałeś? a trzęsie nim przy zapalaniu lub jak już chodzi? Uszlachetniacz co prawda najtańszy jaki był na stacji ; ) nawet bez konkretnej nazwy. Przy zapalaniu powiem tak, trzeba go długo kręcić, jak już zaczyna łapać to dławi go jeszcze dobre 10-15 sekund, trzęsie nim przy...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Prosze tylko o mozliwe usterki przy błedzie typu: pisk i 3 migniecia kontrolki od oleju na czerwono. Czytalem gdzies ze takie piski i mrugniecia o czyms mowia lub na cos wskazuja, ale nie znalazlem takiego przypadku jak moj. Po trzech piskach to już silnik zatarty i najgorsze jest to że zawsze pęka wał korbowy na pięć części rozwalając przy tym blok...
Witam, posiadam VW Passata B5FL 2.0 115km. Problem pojawił się tydzień temu, podczas szybszej trasy (granica 130-140km/h) wyskoczyła kontrola silnika wyłączyłem i załączyłem. Podczas odpalenia długo kręcił i tak jakby się dusił. W końcu odpalił ale na początku nie wchodził dobrze na obroty. Odstawiłem go na jeden dzień i rano odpalając wszystko jest...
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Daj spokój z punktami nie o to chodzi,jeśli Ci pomogłem to bardzo mnie to cieszy,jeśli w stanie technicznym jest ok to napewno będzie Ci służył, dbaj tylko o turbinke, akumulator bo to podstawa zima w dieslach,w razie jakiś pytań to pisz do mnie jak będe umiał to podziele się swoją wiedzą na temat tego autka.Pozdrawiam Dodano po 4 dodam jeszcze odnosnie...
Bo teraz to mi trochę wygląda jakby sterownik nie przyspieszał zapłonu. Możesz ręcznie spróbować przyspieszać zapłon czyli odpalić samochód dodać gazu i jak przestanie się już wkręcać na obroty to to zacznij delikatnie obracać aparat zapłonowy (oczywiście wcześniej poluzuj sobie śrubę blokującą :) ) jeśli to nie będzie to ...... Kolego z całym szacunkiem...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Kolego Lukasz 506 Objawy cewki były takie że szarpał na gazie a po jakimś czasie działo się też na benzynie i był dużo słabszy.A co do twojego odpalania miałem to samo jak postał i był zimny to nie chciał palić Trzeba było długo kręcić a gdy już go raz odpaliłem i był ciepły to palił bez problemu wymieniłem reduktor i zmieniłem opaski na wężykach idących...
Witam wszystkich na początku to Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku :) mam problem ze swoim autem jak go kupiłem to raz na w tygodniu po nocy jak się go odpaliło ( oczywiście pali bez problemu za pierwszym razem ) ale pochodzi z 3-4 minuty i z gaśnie i wtedy trzeba go długo kręcić i zapala ale w sposób jak by był zapowietrzony jak juz odpali chodzi bez...
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
problem tkwi w dojściu paliwa długo kręci bo ciągnie paliwo ze zbiornika bo uchodzi i tu mam pytanie gdzie może być nieszczelność czy przewody są gdzieś łączone pod podwoziem czy jest jakiś filtr pod spodem bo można zauważyć jak po zgaszeniu silnika paliwo uchodzi spowrotem
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Witam .Moje auto na zimnym silniku odpala bez problemu a gdy przejadę nawet dwa kilometry to przy ponownym uruchomieniu muszę kręcić długo rozrusznikiem aby odpalił.Jeśli ktoś wie co to może być byłbym bardzo wdzięczny.
dziś przy -1 przy odpalaniu jak kręciłem rozrusznik to 3-4 razy chciał załapać a za 5 załapał i nie było widać żeby kopcił z tylu ale wcześniej przy - 17 jak go zapalałem, co tak długo go kręciłem to na zewnątrz czuć było bardzo mocno ropę... dziś go kilka min po 1 odpaleniu zapaliłem i zapalił ładnie wydaje mi się ze to coś z przewodami jest a nie...
#7 rusekwronki Imię Look Dołączył Oct 2014 Mieszka w Polska Samochód B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN), 1997 Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu informacji o moim problemie z odpalaniem auta. Problem wygląda następująco: jeśli slinik rozgrzeje się do temperatury max (ok 90st) to po długim postoju pali praktycznie od razu, natomiast po...
zaplonu nawet na kompie nie przestawisz Dodano po 58 co sprawdzales
Witam, stałem się szczęśliwym lub nieszczęśliwym posiadaczem tego auta. Samochód posiada lpg. Zacznę od rana. Po nocy muszę kręcić rozrusznikiem do tego stopnia ze ledwo co na końcówce akumulatora załapie. Ssanie wyciągnięte ale po odpaleniu obroty to ok 2 tys a ponoć powinno być w granicach 3,200. Po schowaniu ssania praktycznie żadnej reakcji. W czasie...
Kolego w 100% sie z tobą zgadzam. Turbina cały czas się kręci. A jak ładuje z pełnym ciśnieniem przy 3tys obr to turbo wiruje z 30 tys. I wyłączenie silnika w tym przypadku jest zabójcze. Ale jest jeszcze jeden aspekt że turbo jest gorące i olej który po zgaszeniu silnika zostanie w przegrzanej turbinie zacznie wrzeć. Jak olej wrze to sie z niego cos...
Witam Auto jak w temacie, długo kręci zanim odpali. Błąd stały P0341 czujnik położenia wałka rozrządu, rozrząd na blokadach, czujnik pomierzony oscyloskopem, enkoder na wale nowy założony na ori przyrządzie, czujni na wale przemierzony oscyloskopem, druty na wałku do stera sprawdzone 55W żarówką, przestawiany rozrząd w lewo i w prawo. Cały czas synchro...
Witam po raz trzeci, u mnie temat nareszcie zamknięty. Uszkodzone okazały się końcówki przewodów instalacji elektrycznej BRC biegnące do akumulatora z centralki. Konkretnie chodzi o 3 czarne minusowe przewody. Miedziany kabel i zakuwka zaczęły się utleniać i rozpadać. Przewody zakułem na nowo. Do tego do auta wpadły nowe świece zapłonowe NGK PFR6Q i...
instalacja: brc sq32 reduktor genius wtryski: WTRYSKIWACZ BRC MY09 POMARAŃCZOWY MAX nowy typ Witam Mój problem pojawia się gdy są wyższe temperatury tzn ok 30 stopni oraz jadę samochodem autostradą mniej więcej na dystansie 10-15km z prędkością ok 130km/h i szybciej. Jestem posiadaczem Vw Passata 2.0ALT z 2003r. Problem objawia się szarpaniem silnika...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
witajcie mam problem z passatem przed rozebraniem rozrządu ciężko odpalał długo krecił,kąt wtrysku był ponad 116 udało sie skorygować na 96 ale dalej sie nie dało więc postanowiłem przy okazji kupić nowy rozrząd i ustawić jak fabryka przykazała..ustawienie rozrządu na znaki na skrzyni zero górny wałek na płaskownik z tyłu no i pompa na ten otwór co...
Witam wszystkich Mój Passat jak jest zino, poniżej zera to kontrolka od świec świeci sie długo, ale jak zgaśnie i przekręce kluczyk to obruci pare razy i zapali.Przyjeżdzam pod szkołe, kończe o 15 zajęcia, jest już ciepło wtedy, przekręcam na zapłon, kontrolka świeci sie krótko, poczym gasnie, ja zapalam i kręci kręci aż zapali, ale zapalił.Teraz pasek...
Witam, posiadam VW Passat B5 1.9 TDI 101 KM Auto samo mi gaśnie gdy wjeżdżam na próg zwalniający Bak jest do połowy pełny Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala
nie wiem jak długo jest na gazie :) , sa to objawy typowe dla podstarzałego parownika. Nie daj sie namawiać na regeneracje - klp membran i uszczelek plus robota to równowartość nowego i znowu spokój na 4 do 5 lat. Efekty przy kręceniu w max położenia kierownicą to( jeżeli nie zużyty układ wspomagania - bardzo typowe dla VW PAS) to zwiekszone zapotrzebowanie...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Aku na pewno nie jest naładowane, czyli wychodzi na no że zasiarczone. Aku jest naładowane, tylko skoro jest zasiarczone to jego rzeczywista pojemność może wynosić 20-50% pojemności znamionowej zależnie od stopnia zasiarczenia. Kiedyś kręciłem rozrusznikiem (w dwusuwie) aku o rzeczywistej pojemności 11Ah gdy jego nominalna wynosiła 45 Ah. Jeżeli szybko...
Jak na walnięte uszczelnienie PD to audi pali przepięknie. U mnie odpalanie trwało około 2 minuty przez wielokrotne kręcenie zakończone zapaleniem się kontrolki oleju i gigantycznego napisu STOP. Palił jak kraz na Syberii przy -50 mniej więcej tak...bum.......bum........bum...bum...b... bum.kle..bum..kle... bum.kle..bum. kle.kle.kle.kle. Nawet...
Autor tematu to dokładnie ten wzór: "Passat za 8000 zł to ten sam samochód co Passat za 16000 zł i 30000zł - to płacenie tylko za bajere sprzedającego". Więc chyba wszystko jasne? Ty sie z Kolega zgadzam w 100%. Jak sie nie ma miedzi to sie na d***e siedzi. A normalnie nie szuka sie ulepionego ( byle passata) tylko jakiekolwiek auto w najlepszym stanie...
Nikt się nie chwali jak długo eksploatował akumulatory poszczególnych firm. Myślę,że żywotność akumulatora stanowi o jego jakości. Ja się pochwalę miałem różne Centrę,Five Star i ZAP Piastów. I tak :Centra (stara)jako taka ok.4 lat eksploatacji Five Star -totalna porażka nie wytrzymał 2-ch lat ZAP Piastów 60Ah -eksploatowany w Polonezie z silnikiem...
raczej uszkodzenie pompy wtryskowej,ale na początek proponuje podpiąć VAGa i odczytać jakie zostały zarejestrowane błędy
Witam was panowie . Mam niesamowity problem z moim passatem . Zaczęło się wszystko od koła pasowego na alternatorze gdy jechałem to mi spadł pasek długo nie musiałem szukać bo gdy otworzyłem maskę od razu zobaczyłem co jest nie tak . Kupiłem koło pasowe i szybko wymieniłem gdy zakładałem pasek klinowy okazało się że napinacz jest rozwalony i się nie...
Witam mam problem z odpalaniempo po dluzszym postoju np po nocy czy po 10 godzinach w pracy. Ogolnie problemy miałem juz wcześniej ale wymieniłem filtr i wymieniłem wszystkie wezyki paliwowe plus opaski i problem ustąpił na jakiś czas. Przez kilka tygodni odpalal normalnie pozniej kilka dni kiepsko musiałem pokrecic kilka albo kilkanaście sekund żeby...
Witam. Wczoraj dopadła mnie taka nie miała sytuacja na drodze. Wracam do domu autkiem 1/4 zbiornika paliwa i auto samo zgasło. Byłem w wielkim szoku żadna informacja na wyświetlaczu nie pokazała się ze cos uległo uszkodzeniu. Odczekałem chwile i przystąpiłem do uruchomienia. Kręciłem rozrusznikiem długo i zaskoczył lecz silnik nie równo pracował. Spróbowałem...
Witam . Jako że mój pełnoletni Passat wymaga już remontu i ogólnej renowacji przychodzę tutaj z kilkoma pytaniami. Pierwszy problem : Samochód nie chce odpalić - tzn rozrusznik nie kręci tę usterkę naprawiam ładowaniem akumulatora co pomaga ale tylko na kilka dni pewna sytułacja : Po przejechaniu około kilometra samochód mi zgasł (Przerzucił się na...
Witam. Miesiąc temu zakupiłem VW Passata b5 1.9TDI, 130km, rocznik 2001, z przebiegiem 237 000 (wiem, pewnie kręcony). Autko było ściągane z Belgii. Po czym długo stało, nieruszane, już w Polsce. Po przejechaniu 30 km zatrzymałem się na tankowanie, gdyż już w miejscu wyjazdu paliła się rezerwa. Do tankowania autko chodziło bez zarzutów. Na stacji auto...
passat B5 99 r. 1.9tdi 130km . Mianowicie podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka ładowania i zgasł. Przy próbie odpalenia rozrusznik normalnie kręci i po dłuższym kręceniu odpali i po około 3 minutach gaśnie.
Witam mam taki problem z pasatem 1.6 benzyna bez gazu 2003 rok. Zaczęło się od sporadycznego błędu(brak sygnał) czujnika wału korbowego. czasami trzeba było dość długo kręcić aby zapalił. Ale występowało to sporadycznie. Pomiar rezystancji mieścił się w normie wiec pomyślałem, pewnie zbliża się jego koniec. Nic z tym nie robiłem bo nie było to aż tak...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Witam, w dniu dzisiejszym dostałem kabelek do obsługi VCDS, no i chciałem sobie zaprogramować światła do jazdy dziennej DRL w światłach przeciwmgielnych no i wszystko fajnie działało, poskanowałem sobie auto, ustawiłem te światła DRL (tryb amerykański + zmniejszone natężenie światła do 50%) pokasowałem wywalone błędy, przejrzałem sobie możliwe do włączenia...
Pracuję na garażu londyńskich autobusów, w którym znajduję się workshop. Dysponuję sprzętem, podnośniki do silników itp, oraz darmową pomocą ze strony enginerów.. Co do świec żarowych posłużyłem się patentem od murzyna.. wziąłem kabel, zdjąłem listwe (tą blachę co łączy wszystkie świece ze sobą) i jeden koniec kabla do świecy a drugi do plusa na akumulatorze...
Pacjent to Passat B6 1.9 BLS. Po wymianie sterownika EPB na taki sam, i zakodowaniu ABS, wywaliła mi błąd wspomagania z kodem 02546, czyli adaptacja. Kręcenie kierownicą nic nie daje, nawet ta dłuższa adaptacja 30 sekundowa nie pomaga. Ktoś wie jak to ugryźć? Jak ustawić ogranicznik kąta skrętu?
długo kręcić passat długo kręcić odpalić passat passat kręcić
indeksowanie dysku sprzęgło drży plyta indukcyjna siemens
fontanna solarna szuflada sprężyna
Jak zdjąć obudowę pralki Ardo, aby dostać się do grzałki? Lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów w Fordzie C-Max