A kręci wolniej jak na ciepłym?
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Sprawdź wtyczkę okrągłą przy silniku może być zaśniedziała.
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia. Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie .Rozrusznik nowy,akumulator...
zdejmij kopułkę i sprawdź czy obraca palec rozdzielacza jak kręcisz rozrusznikiem jak obraca postawił bym na czujnik hala
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
:) pozdrawiamy :)
Witam chciałbym podziękować wszystkim którzy chcieli pomóc i pomogli.Fura śmiga,ogólnie bezpiecznik padnięty(tak powiedział mechanik) i coś tam od zasilania.Tak jak pisał kolega Blicek. Dziękuję
Czy podczas kręcenia świecą się kontrolki ładowania i osmarowania?
A sprawdziłeś czy nie ginie z niego prąd podczas kręcenia? Kostki stacyjki padaĺy w ten sposób, zwykle teź na rozruszniku gasĺy kontrolki oleju i ładowania.
co zrobić co przenieść?
Zobacz bezpiecznik nr 25 czy nie jest przepalony. Tam powinno być 30 A. Ponadto sprawdź sprężarkę, po włączeniu klimatyzacji powinien kręcić się środek.
Rozrusznik teraz kręci?
Witam. Swego czasu wykonałem podobny manewr. Poradziłem sobie w ten sposób, że ległem pod samochodem z przodu i podłączyłem akumulator do masy (gdziekolwiek) i do przewodu zasilającego rozrusznik (tego grubego). Autko otworzyłem, po czym przełożyliśmy aku na miejsce no i poleciłem wymianę wkładek w drzwiach. Jeżeli jest to 1.9 to rozrusznik jest ciężko...
Jakby złapało panewkę, to nie dało by się ruszyć wałem nawet o mm W którymś cylindrze jest ropa/olej i rozrusznik nie jest w stanie sprężyć cieczy, trzeba wykręcić świece żarowe i pokręcić wałem za pomocą klucza żeby silnik wypluł z siebie "co nieco", dopiero później można próbować kręcić rozrusznikiem
Masz tutaj schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... poczytaj podumaj. Najlepiej jakbyś się odczytał numery modułów drzwi i kodowania wszystkich drzwi i tu podał bo zaczynasz kręcić.
Nie ma prawa rozlecieć się immo po odpięciu i wpięciu TEGO SAMEGO licznika. Coś kręci ten Twój "naprawiacz".
Witam ja bym się skupił na tym: 513Czujnik prędkości obrotowej silnika -G28 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Pozdrawiam
Dziś robiłem Mastera 3 i na HP miał tylko 7 barów przy około 23 stopni otoczenia. Ale on akurat wisko miał zepsute i cały czas kręciło. Passat B5 z nowym skraplaczem i chłodnicą silnika miał 9 barów przy tej samej temperaturze.
Poszukaj innego mechanika, zwalaj skrzynię biegów, masz typowe objawy z usterką skrzyni w B3 / B4. Może obejdzie się bez demontażu samej skrzyni, ale łapa sprzęgła jest do wymiany na 100%.
Witam czy ktoś może mi pomóc mój passat nie chce odpalić kręci Ale nie zaskakuje był podpięty do komputera i nie mam zadnego bledu
Napiszę jeszcze raz - nie ma sterownik prądu- to nie będzie z nim komunikacji. Zasilania posprawdzaj.
Jak już odpalę i zgaszę to odpala bez problemu tylko jak dłużej troszkę postoi to znowu tak długo kręci.Na obroty wkręca się bez problemu.
Kiedy próbuje odpalić samochód przekręcam kluczykiem i słychać takie cyknięcie i to wszystko. A kiedy włączam zapłon, nacisnę parę razy pedał gazu to wszystko załączy, kręci i odpala.
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Zgadza się że ładnie to on nie będzie chodził.Nie proponuje tu kręcić silnika na 5 tyś ale zbadać czy zapali.
VAG pokazał błąd immobilaizer
Lekko kręci?
109 sprawdzamy właczając zapłon i patrzymy czy na chwilę zapala się kontrolka świec.
Witam, podobnie - passat b5 kombi 98r, i zero nawiewu - a idzie zima :(, czy ma ktoś jakiś pomysł - jak to zdiagnozować - bezpiecznik 25 (30A) jest ok. a jeszcze - wykręciłem już wentylator - i podpięty do akumulatora kręci :|
Będę zgadywał: kostka stacyjki. Trzeba zrobić pomiary jak kręci i nie odpala.
Może i tak jest ale to ściema.P
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
Jak miałeś wyjęty rozrusznik mogłeś go sprawdzić na stole czy działa. Pewnie szczotki zawieszone popukaj w niego delikatnie jak nie ruszy sprawdź czy przez bendix przechodzi napięcia na szczotki w momencie kiedy chcesz kręcić.
słychać takie "prrrr" i nie kręci Słaby akumulator może, albo coś z rozrusznikiem.
Passat B8 2016 2.0 Tdi 150k
To może odkręć sprzęgło i sprawdź, czy silnik zacznie się kręcić.
Akumulator nowy w rozruszniku wymienione szczotki jakiś rok temu przy paleniu wolno kręci aż gaśnie fis i wszystko ale pali
Kręcenie rozrusznikiem silnika bez cisnienia oleju uszkodzi panewki.
Witam, Passat B6 TFSI silnik BWA 2.0. Brak błędów silnik kręci widzi 240obr na G28 podnosi obrotomierz nie odpala, nie duknie. Ciśnienia na szynie niskiego 6bar, na wysokiego 60-120bar zależy ile pod-pompuję czasu. Czasami mu się zdarza, że odpali tak z partyzanta jakby ktoś go włączył, jak chodzi to potrafi zgasnąć tak nagle jakby ktoś go wyłączył....
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Albo zakładasz jakieś dziwne termostaty, albo nie wiem , wisko zacięte czy co. Dodano po 6 Jeśli złapie 90na postoju na zegarze to po podłączeniu do kompa pokazuje 87 a w czasie jazdy tu i tu spada Do ilu spada ? Trzeba to ustalić czy nie szukasz problemu na siłę. Ogrzewanie działa poprawnie? Chłodnica do otwarcia termostatu zimna ? Wisko luźno kręci?
Czy pojawia się jakikolwiek dym z wydechu podczas kręcenia rozrusznikiem?
Zasilanie na sterownik sprawdź na 1005%, w trakcie kręcenia też.
to nie to mam wszystko rozebrane https://obrazki.elektroda.pl/3277165600_... słychać go ale nie chce się kręcić
w okolicy sprężarki.i zauważyłem że jeden pasek się nie kręci
Ściągnij pasek osprzętu. Zobacz jak będzie bez niego - czy też będzie klekotał. Sprawdź sprzęgło na alternatorze czy czasem się nie zablokowało i nie kręci w 2 strony zamiast tylko w jedną kręci wirnikiem. Można też śrubować odłączyć wtyczkę na alternatorze choć demontaż paska to chwilą roboty.
Albo zgubiliście transponder, albo zapowietrzony?Znowu trzeba się domyślać bo nawet nie wiemy czy kręci.
Sprawdź czy jest napięcie na elektrozaworze pompy paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem.
AHU czyli pompa rotacyjna 90km czyli jedno z najtrwalszych 1.9 tdi. Typowo dla tych silników nieszczelności przewodów paliwowych od filtra do pompy wtryskowej. Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki i przy odpalaniu obserwować czy są bąbelki powietrza czy przed odpaleniem nie zeszło z nich paliwo. Druga sprawa to świece żarowe niby nie potrzebne...
passat b4 zgasiłam i już nie odpala... rozrusznik kręci ale nie pali wymieniłam przewody kopułke, palec i cewke co jeszcze może być???
Nie wiem jaki to silnik ale do sprawdzenia/wymiany także czujnik wału. Jeśli aparat zapłonowy jest na wałku rozrządu to czy palec się obraca przy kręceniu rozrusznikiem ?
Jak to podczas jazdy? Kręci sie cały czas?
Informacja jaką dostałem od mechanika jest taka że, poleciały pierścienie (auto brało olej) brak kompresji i już nie kręci :>
jeśli problem z immo to auto kręci normalnie ,zapala i od razu gaśnie i oczywiście podczas diagnostyki byłby zapamiętany błąd.
Immo tam masz?
Rozrusznik kręci ?
Odpowietrzyłeś układ? Po montażu pompowtrysków, potrzeba co najmniej 2 minut kręcenia rozrusznikiem z przerwami. Błędy jakieś ECU zgłasza? Schemat AVB.
PASSAT B4 1.9 TDI 95 r. po załączeniu zapłonu kontrolka świec świeci pełną mocą nie gaśnie silnik kręci nie pali Imo nowszej generacji z procesorem
Może po zastosowaniu gęstego smaru dało by się elementy utrzymać na swoim miejscu , ale wkładanie głowicy idzie trochę opornie , elementy wypadają , w niektórych autach nie ma jak pokręcić wałem aby sprawdzić czy chce się jeszcze kręcić . Wykręć i zobaczysz czy dasz radę poskładać , najwyżej wyjmiesz pompę .
To jest oś wirnika. Gwint normalny. Czym będziesz kręcić to Twoja sprawa. Bez specjalnego klucza i tak będzie ciężko, a i z nim czasem jest kłopot. Sprzęgiełko traktuj jak nakrętkę.
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
Ciekawa usterka jak jest przekaźnik to kręci normalnie?
Rozrusznik rozpadl sie od kręcenia... :) zregenerowany i Passat chodzi :)
Jedź na ustawienie do "gazowników", chyba że chcesz sam kręcić śrubami?!
Można spróbować jak są wysunięte tłoczki posmarować smarem do tłoczków może pomoże, ja do swojego używałem klucza do kątówki, tylko czy będzie potem prawidłowo działać, u mnie niestety ale musiałem wymienić tloczek razem z gumkami cały zestaw naprawczy bo zaciągnięciu ręcznego tloczek nie wracał i koła się nie kręciły, ale też kupiłem zestaw do tłoczków...
Auto kręci? pompę słychać?
Bo gdzieś wyczytałem że właśnie vacum może być nie sprawna i mam problem z odpaleniem dodam że dzisiaj jak parę razy cofalem kluczyk to tak jakby troszkę lepiej odpalił krucej musiałem kręcić.
Temat możemy zamknąć...wtryski które założyłem nie były odpowiednie...auto miało moc i niby wszystko ok tylko nie raz kręciło za 2-3 razem...po wymianie wtrysków odpala normalnie
Elektrowłacznik załącza ale jak ma wypalone styki robocze w środku to nic nie bedzie nie bedzie kręcić.
2-3 zwoje wystają ale raczej nie ma szans niczym tego złapać. Pozostaje chyba tak jak piszesz dospawać śrubę i kręcić kluczem.
Płetwa? Chodzi może o ośkę pompy olejowej? Możesz nią sobie kręcić jak chcesz.
Jeżeli nie świeci lampka akumulatora w czasie kręcenia rozrusznikiem, to 100% kostka w stacyjce. Gdy świeci pewnie moduł. Rozumiem, że rozrusznik kręci normalnie (szybko). Pozdrawiam.
A co siedzieje że chcesz kręcić pompą ???
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Czy pompa wydaje jakieś dziwne dzieki jak kręcisz kierownicą
Pierwsze próby na słabym akumulatorze , spadek napięcia w czasie kręcenia poniżej 9 V , wtedy elektronika wariuje. Sprawdzaj napiecie w czasie trudności z odpalaniem.
a silnik się kręci?
Słuchajcie,dzisiaj -12 stopni,podgrzałem 2 razy świece kręcę kręcę i dopiero po 10 sek kręcenia zapalił.Żadnej poprawy.
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Zdjąć pasek wielorowkowy a potem wkładając np. śrubokręt blokujemy łopatki wirnika alternatora i sprawdzamy czy kółko się kręci. Jesli nie, to do wymiany !!!
Jakby ktoś też miał taki problem to napisze co było u mnie. Powodem był ukręcony wirnik od strony wydechu, od strony rury brak luzu(może minimalny ) i kręcił się normalnie.
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Jeździłem takim 5 lat, jedyna usterka przez ten okres to przepływomierz, poza tym miska olejowa do wymiany, ale to już z mojej winy. Polecam. Jeśli chodzi o odpalanie zimą to po prostu przy ostrych mrozach kręciłem może 3 sekundy, czyli o 2 dłużej niż w lato.
Problem z hydrauliką jest, lekko kręci na początku?.
Nie odpala , czyli nie kręci rozrusznikiem, czy kręci a nie zapala.
W ciągłej jeździe miejskiej nie ma warunków do wypalenia filtra, nawet jak proces się rozpocznie, to nie zostaje ukończony. A sterownik z uporem maniaka dotryskuje paliwo do cylindrów i przedostaje się ono do oleju. Ten olej robi się coraz mniej lepki i... wiadomo, czym to się skończy. To nie jest silnik do kręcenia się po mieście.
Witam, Pacjentem jest passat b5fl 03r 1.9 TDI 101km AVB Jak to w passacie bywa rano ma ciężko odpalić, kręcę kręcę i dopiero buduje ciśnienie i pali- tak się dzieje w przypadku przekręcenia kluczyka do kontrolek czekamy aż świeca żarowa zgaśnie i męczymy rozrusznik aby odpalic silni. Jeżeli jednak przekręcimy kluczyk szybko w taki sposób że nie zdarzy...
Szczerze to nigdy nie sprawdzałem tego w takim pasacie. Ale jak tranzystor nie jest w ECM tylko cewce/ cewko module to sygnał leci przeważnie 4-5 v o bardzo niskim natężeniu i jest to plus. Do tego potrzebna jest próbówka LED . Dodano po 5 NIe wiem czy to ma związek z twoją usterką ale w tych wozach do kontroli koniecznie kostka stacyjki . Możliwy zanik...
hej. koledzy mam taki problem gdy zamykam drzwi w passacie b4 to ciągle mi chodzi mi pompka centralnego zamka a gdy otwieram to nie co może być tego przyczyna do tej pory nie było z tym problemu będę wdzięczny za pomoc
Zalewa się gazem prawdopodobnie.
Jeżeli sprężarka ma się kręcić cały czas to właśnie oni się zerwało. zerwało bo sprężarka się zatarła i stoi. Jeżeli by się zatarła to by jej nie szło ruszyć a normalnie się kręci. Pisałem o tym wyżej. Nawet film dodałem
3 bieg 1500 obr i gaz w podłogę do 3500obr dalej nie ma sensu kręcić, tylko trasę sobie bezpieczną znajdź.
. A nie masz błędu wałka rozrządu? A w ogóle masz jakieś błędy, ktoś zajrzał w parametry czy liczysz od razu na gotowe? Taniej będzie odpalać takim sposobem: Przekręcasz zapłon, liczysz do 5 i kręcisz.
napięcie na zaworku powinno byc nawet podczas kręcenia ,może to wina kostki w stacyjce,a kontrolki na desce nie gasną podczas kręcenia?
Jeżeli już, to odłącz dwa obwody - pompę i rozrusznik. Szkoda "kręcić" rozrusznikiem bez paliwa.
Pasata miałem 10 lat temu ale pamiętam że w takiej sytuacji był uszkodzony przewód czujnika położenia wału pod silnikiem( miał zwarcie). Wymieniałem jednostkę sterującą, nic nie dało, dopiero jak znaleźli skutek jakiegoś spawacza to auto ruszyło. Pozostał mi po tych zabawach sterownik kupiony gdzieś na aukcji Siemens 5WP4 I54 part n. 037 906 025...
Witam! Ponownie u mnie są trzy przekaźniki 645 pozamieniałem wszystkie i niestety jest tak jak było. Raz zapali dobrze a czasami kręci długo i nie mam już pomysłów.
Pompowtryskiwacz
długo kręcić passat passat długo kręcić długo kręcić odpalić passat
radio kondensator trzeszcz ustawić temperatura klimatyzacja jakie playstation polecacie
przeglądarka została zablokowana sprzedam tp118
Odpowietrzanie tylnych hamulców VW Bora – kolejność, DOT 4, ABS, presostat Odpowietrzanie tylnych hamulców VW Bora – procedura, kolejność, ABS, płyn DOT 4