Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Podobno są 2 rodzaje filtru paliwa z podgrzewaczem i bez skąd mam widzieć jaki mam?
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Filtr paliwa.Typowy objaw.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Sama pompa, jej zawór STOP? Te numery nawet nie w Erze tylko w D oraz TD. Natomiast sterownik (ECU) w TDI wymaga poprawnego sygnału z immo by w ogóle zechciał pracować; a bez jego pracy nic nie będzie działać. Przełożyć pierścień, pastylki i co tam było i m o ż e zadziała. wszystko prawdopodobnie podłączone ok W elektryce nie powinno się używać pojęć...
Jaki tam masz filtr? Z powrotem na pompę czy do baku?
No cóż. Ja w takim przypadku powtarzam swoje niemiłe doświadczenia. Mianowicie rdzewiejący filtr paliwa (korpus) lub rurki. Mocno mi to utkwiło w pamięci bowiem narobiłem się jak kto niemądry a mikropory trudno zlokalizować. Nie trzeba chyba przekonywać o jakości paliwa z naszych stacji paliwowych. Korpus potrafi przerdzewieć.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Sprawdź czy jest iskra To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM od gazu) Czy immobilajzer przypadkiem nie szwankuje, zrób próbę na innym kluczyku. Czy i kiedy wymieniałeś filtr paliwa bo może jest tak że jest...
Auto ma takie zachwiania sporadycznie Raz w tygodniu takie coś mu odpali i jest problem bo jadac autem nagle zgasnie i trzeba pozniej kilka razy kluczykiem przekręcić az paliwo da filtra najdzie i dopiero odpali i mozna dalej jechać
Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
Witam! Jestem na wyjeździe i nie mam ze sobą, żadnego sprzętu diagnostycznego, dzisiaj rano na liczniku mojego pięknego pasacika pojawił się komunikat jak w tytule. Wiem że to coś związane z nową normą spalin mojego wozu, ale czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Czego mogę się spodziewać? Gdzie oko wsadzić? Dodam że autko było po wypadku...
Witam. Jak w temacie. Passat b6 2.0 tdi Pd z Dpf Filtr zatkany. DPF został wciągnięty i poddany czyszczeniu metoda hydrodynamiczna w zakładzie. Następnie wyzerowano wartości zapełnienia filtra w Ecu. Ciśnienie roznicowe filtra na rozgrzanym silniku na postoju ok 5mBar Brak błędów czujniki temperatury wszystkie sprawne. Po kilkudziesięciu km filtr znów...
witam problem polega na tym ze gdy silnik chodzi to na wolnych ładnie pracuje i wogole i na benzynie i na gazie ale gdy dodam gazu to guma widoczna na zdjeciu oznaczona kolorem czerwonym sie sciska zalozylem nowy filtr powietrza i dalej to samo zalozylem druga ta gume i dalej to niej nie wiem dlaczego tak sie stało przez to sie strasznie słaby zrobil...
Witam mam samochod Passat 2.0 16V gdzie wtrysk jest mechaniczny i przestal jezdzic na benzynie na gazie chodzi extra. Zostala sprawdzona pomoa paliwowa wymoeniony filtr paliwa i nic. POMOCY
Jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, zalana skrzynka na podszybiu tam jest ecu złącza elektryczne, pompki nie podłączone, lub jeżeli nie ma błędów to zwyczajnie zapowietrzony, filtr paliwa wymieniany przy naprawie?
Witam . Posiadam Passata B7 2013 z silnikiem 2.0 o mocy 140 koni . Mam z nim problem a mianowicie na trasie gdy jadę równo powyżej 130 na godzinę wyskakuje kontrolka migająca świec i auto jest w trybie awaryjnym . Przez jakiś czas pokazuje by redukować biegi a potem pokazuje normalnie biegi lecz moc nie wraca . Auto również pokazuje usterkę start stop...
Witam wszystkich, proszę o pomoc Passat B6. Po odpaleniu auta jedzie normalnie, jest moc, wszystko jest ok. Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów silnik gaśnie podczas jazdy. Nie można go normalnie odpalić. Dopiero przy użyciu plaka odpala i znowu jedzie kilka lub kilkanaście kilometrów i to samo. Czy ktoś z was miał taki problem, lub czy...
Coś jest z paliwem, jednak raz jedzie, raz nie. Ostatnio zawiesił się n108; na wyboju się odwiesił - Filtr paliwa wymieniony, 2× płukanka do wtrysków, filtr ciemno-brązowy był. - Kolektor ssący wyczyszczony wraz z głowicą. - Ciśnienie turbiny raz idzie za zadanym, raz nie; już jest ~0,6–0,8 bar. Na zdjętym przewodzie z gruszki wcześniej nic nie poprawiło. -...
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006 r. 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie silnika BKP. W ostatnich dniach padła mi pompa paliwa. Wymieniłem ją na nową (Magneti Marelli - pompę dobrałem po kodzie OEM). Od razu wymieniłem filtr paliwa (był cały czarny, tak samo jak pompa). Auto w końcu zaczęło odpalać, ale z bardzo dużym trudem i to bez...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
To uważasz, że rozrząd OK? Cały ten zbiornik na filtr paliwa chcę wymienić za tydzień, tak czy inaczej. A kopcił na biało już wcześniej. Płynu od chłodnicy nie ubywa, oleju też nie. Może turbo już siada?
Witam, mam problem z Passatem B5 2002 r., 2.0 benzyna, 130 KM. Mianowicie po nocy stania, rano są problemy z odpaleniem (dopiero za 5-6 razy), mimo że jest ciepło na dworze, nawet po włączeniu stacyjki parę razy nic nie pomaga. Pompa paliwa wymieniona, świece nowe, filtr paliwa, nie ma wycieków z przewodów, oraz 2 czujniki temperatury też. Potem cały...
zacznij od wymiany filtra paliwa... Nowy filtr paliwa przed założeniem najlepiej "zalać" Czystym paliwem, a to dlatego że układ paliwowy bardzo ciężko się Sam odpowietrza... w pierwszych samochodach na pompowtryskach nie było pompy zasilającej w zbiorniku paliwa... wprowadzono ją dopiero później... a Twój silnik jest jednym z pierwszych... wymień filtr...
Witam, mam Passata B7 2.0 TDI 2011 i mój problem polega na tym, że szarpie silnikiem podczas jazdy w różnym zakresie obrotów, np. 1800, 2100, 1900. Po dodaniu gazu szarpanie ustaje. Nie ma żadnych błędów. Filtr paliwa wymieniony.
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Witam, pacjent auto kolegi Passat b4 w 1.9 tdi 110 koni mechanicznych po mapie na około 140 koni wyciska z góry 170-180km/h i nic więcej.. honda civic z silnikiem 1.4 na zlocie wygrała ostatnio z Passatem. Nie wiemy już co robić, turbina sprawdzona, filtr paliwa itd też. Opony też założone nowe Nokian, ma dobrą przyczepność ze startu, ale efekt mocy...
Witam,troche mnie nie było ale problemy z komputerem były.:D futurysta11 no to lecimy od początku -wymiana kostki stacyjki -wymiana przekaznika 109 -Vag(nic nie wykazał) i przegląd auta w serwisie vw gdzie wymienili filtr paliwa i stwierdzili ze skrzynka bezpiecznikow jest do wymiany -elektryk stwierdził, ze skrzynki widział gorsze i ze to nie to. No...
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Dzień dobry Posiadam Passata b5 1.9TDI 1997 rok problem z tym autem polega na tym że nie odpala, rozrusznik kręci lecz nie odpala, podejrzewam ze może być to związane z paliwem gdyż, po psiknieciu plaka w dolot odpala, sprawdziłem bezpieczniki i są sprawne wymieniłem filtr paliwa i zalałem go nowa ropa i dalej nic, na podszybiu przy ecu zalazłem nadpalony...
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Na pompie masz regulator cisnienia, na koncu listwy masz czujnik przeplywu. Wymieniany z cala listwa. A na poczatku listwy masz wlasciwy czujnik cisnienia. Kolor bodajze kawa z mlekiem. Na wpietej wtyczce jakie masz napiecie na nim? powinno byc okolo 0.5 V i okolo 1V na wolnych jak juz odpalisz. Przy koncu listwy masz wezyk gumowy. Leci paliwo z niego...
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
filtr paliwa passat filtr paliwa passat benzyna dodatkowy filtr paliwa passat
montaż nóżek telewizora uklad chlodzenia schemat kondensacyjny sprawność
Jak sparować pilota z głośnikiem Manta SPK 5310 PRO? Odchylenie masztu turbiny wiatrowej przy silnym wietrze