Piny 12 i 27 to prawy silnik, 14 i 29 lewy, 13 i 15 stałe plusy, 28 i 30 masy.
Podaj Vag number i component z ABS. Zresztą sam sprawdź z tego co ci wygenerowałem:
cima-widno-cykadełko do pucu padło :) tłumaczenie z naszego na polski: opcja 1 - wymienić włącznik hamulca parkingowego opcja 2 - rozebrać i naprawić w/w
Jakie masz opony? I który rocznik? Bo wygląda że wszystko ok, po prostu działają systemy antypoślizgowe.
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
A nie zapowietrzyłeś układu hamulcowego ?
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Tak jak pisze kolega "pioart" sprawdzić tylne hamulce, dobrze złożyć samoregulację, może szczęki się cofają do zera.
Pamiętaj że czujnik ma być wciśnięty gdy nie naciskamy na pedał. Gdy wciskasz hamulec, czujnik wysuwa się. Sprawdź czy tak jest u Ciebie
Tak ma się obracać ale właśnie z pewnym oporem, bo gdyby lekko się obracał to byłby problem z wkręceniem tłoczka.
Numet 29 i 30
Pompę można zregenerować we własnym zakresie. Komplet uszczelek to wydatek paru złotych. Poza tym wymiana płynu(można ustalić jego stan za pomocą testera) i odpowietrzenie całości.
Wiem. Na razie sprawa stoi w miejscu. Ja nie mam czasu, kumpel wcale, a auto stoi. Prawdopodobnie przez ktoś inny będzie mu to robił, ale i tak podpytam co i jak, w końcu może ktoś skorzysta.
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
podepnij prostownik...
Witam, mam ten sam problem... Nagle silnik prawego koła zablokował się wyskoczył identyczny komunikat i błędy na desce plus kod błędu, podmienione silniczki lewy sprawny z prawym i dalej brak reakcji... Jutro wymienię wtyczkę i przycisk ale czy to cos da?
a znajdę gdzieś jakiś filmik jak sie go rozbiera tzn tunel. pozdrawiam
Dzięki za radę
Ten wyłącznik działa tak, że przy naciśnięciu pedału hamulca zwiera grubsze piny co powoduje zapalenie lamp stop, jednocześnie rozwiera normalnie zwarte, cienkie piny, co daje informację do sterownika o naciśniętym hamulcu
Ja juz dałem sobie spokój na razie, wszystko posprawdzane na kablach, ciągłość jest wszędzie, podmieniłem EPB na inne, i nici z tego. Pozostaje mi chyba tylko wymiana pompki sprzęgła z czujnikiem, bo dowiedziałem się ze ktoś kiedyś w nim wymieniał wysprzęglik,i może coś tam nabroił.
To jest ten elektryczny hamulec? Jeżeli tak, to któryś z silniczków jest uszkodzony.
sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Do tego pewnie jeszcze wysypało abs.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Witam, potrzebuję pilnej porady odnośnie naprawy hamulca ręcznego w VW Passat b6. Hamulec ręczny został wymieniony na nowy gdyż Stary był popękany po wymianie na nowy ręczny dalej nie działa i ciągle wykrywa jakiś problem. Jest to coś związanego z elektryką czy może ja coś mogłem źle zrobic?
Pierwszy błąd - brak połączenia elektrycznego pomiędzy sterownikiem a zaciskiem. Trzeci błąd - silnik nie dopchnął klocków do tarczy.
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
Prosze bardzo Pozdrowienia Darek
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Aby zdjąć plastik na rącze hamulca ręcznego to od dołu musisz wysunąć taki jakby kołek a potem rączkę wysuwasz.spójrz o dołu rączki to zobaczysz co to za kołek
Sterownik hamulca postojowego do wymiany,kodowanie i adaptacja.
Przednie skręt na max na zewnątrz, tył dla ułatwienia można zdjąć koła. Podoba mi się to forum, tylko patrzeć jak będzie 658 postów pisanych przez 2 miesiące o tematyce - jak prawidłowo zdemontować koło w samochodzie. Z zapowietrzeniem jest tak że to nie płyn ucieka z układu ale powietrze dostaje się do niego i chcąc nie chcąc dostaje się do najwyższych...
kodowania jak wyzej nie pomogly ?? Dodano po 3 te kodowania są od manuala.
Odepnij na chwilę akumulator, podłącz, wykasuj błędy i powinno śmigać. Miałem tak swego czasu. Pozdrawiam.
Teraz czas na wiązkę. Musisz ją sprawdzić.
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Z sprężyną czy bez to samo .Znajduję się przy niej taka baniuszka nie wiem czy to jest jakiś czujnik czy zawór dodam fotkę z neta : http://obrazki.elektroda.pl/6835021200_1...
Witam Przyczyną tej usterki jest wyłącznik światła stop przy pedale hamulca.Operacje tę należy wykonać przy wyłączonym zapłonie.Musisz odkręcić osłonę nad pedałami.Następnie wypiąć wtyczkę z tego wyłącznika .Jest on dokładnie nad pedałem hamulca. I teraz ważne musisz zrobić dokładnie tak jak pisze ponieważ wyłącznik łatwo uszkodzić. Przekręć go o 90...
NIe ,trzeba podać dokładny model pompy.
Witam mam u siebie w Passacie zacisk hamulca ręcznego na 6 frezów i jest uszkodzony a mam drugi na 12 frezów czy jak założę ten na 12 frezów czy będzie chodził
Passat b5 FL 1,9 TDI 130KM AVF 2001r kombi, błąd 1542, nie można skasować, wymieniony czujnik G202, ten sam numer tylko że od AUDI A8, wymieniony włącznik pod pedałem hamulca i dalej zapala się kontrolka ABS i ESP podczas jazdy. POMOCY ! PROSZĘ!
Wiązka jest własnie sprawdzana, a czy może to być uszkodzony GATEWAY można go jakoś sprawdzić? Spotkał się ktoś już z problemem uszkodzonego gateway-a ??
sama przepustnica nie odpowiada za aż tyle błędów a szczególnie alternatora. jak chcesz sprawdzić alternator to polecam https://www.youtube.com/watch?v=Rpw0y4Mc... kontrolka hamulca ręcznego to mogą być porostu kończące się klocki albo choć by jeden bo nie równomiernie się zużywają albo czujnik ręcznego co jest rzadkim komputer może coś świruje podjedz...
Dzięki za pomoc.
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
hamulca passat pompa hamulca passat automat hamulca passat
ograniczenie łącza tl494 protect płyta grzewcza ariston
victrona multiplus victrona multiplus
Promiennik ceramiczny zapala się i gaśnie - usterka Weldman ARC250 - Rzeczywiste parametry spawarki