16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Czy kolektor ssący od Passata 1.6 d pasuje do Passata 1,9 td? Pytam, ponieważ mam już drugą turbinę, która siadła i chcę przerobić 1,6 td na 1,9 td. Proszę o pomoc.
Do sprawdzenia chłodnica w kolektorze ssącym.
zmień świece i sprawdź czy nie łapie lewego powietrze przez kolektor ssący najlepiej zmień uszczelki pod kolektorem ssącym
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
Panowie usterka usunięta okazało się że zaslepilem zawór egr wsadziłem blaszke między egr a kolektor
Zapchany cieńki przewód odpowietrzenia w chłodnicy lub przy kolektorze ssącym.
Jest ok jak najbardziej, zasyfiony możesz mieć lekko kolektor ssący.
Witam Na jednym z forów zdiagnozowano mi taką usterkę na podstawie logów z vagu. Jednakże wypowiedziała się tylko jedna osoba co wydaje mi się mało przekonywujące. Dlatego poniżej zamieszczam wykonane logi. http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120313.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120314.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120315.htm... http://vaglog.rtnet.pl/yeti67_120316.htm...
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Miałem podobnie ten sam silnik przyczyna tkwiła w pękniętej gumowej rurze powietrza a konkretnie kolanku przy kolektorze ssącym.
A nie masz czasem pękniętego węża od odmy i leje się olej po kolektorze ssącym na gruszkę ?
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
Jak bardzo na biało? Pozniej przechodzi? Czasem nie jest to para wodna? Jaki masz przebieg? Zrzuć przewód gumowy przed kolektorem ssącym i odpal silnik. Zobacz czy nie rzuca olejem.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Skoro widać tam płomień to masz pęknięty kolektor ssący co daje ubogą mieszankę przez co dochodzi do jej zapłonu w kolektorze ssącym. Auto z LPG? Tak jest tylko na PB?
Witam gdy zamkniesz ręką szczelnie przepustnice to silnik zgaśnie czy tylko spadnie z obrotów i chodzi dalej? jeżeli chodzi to nieszczelność między przepustnicą a kolektorem ssącym
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
Digifant nie ma żadnej diagnostyki, ani przez kody błyskowe, ani poprzez interfejs. Ale wracając do problemu, masz wtryskiwacz rozruchowy w kolektorze ssącym ?
kolektor ssący odkręciłeś?
cena instalacji jak rozumiem jest też zależna od kolektora ssącego ja mam typ silnika AHL, jaki tam jest zastosowany kolektor ssący??
witam sprawdź kolego węże dolotowe od 'turbiny do kolektora'. mogły się przetrzeć jak miałem przypadek w AFN-e w passacie b5- przetarł się wąż na kolanku i były przedmuchy, turbo pompowało i pompuje do dziś. objawy identyczne
Tak swoją drogą, ciekawi mnie tylko jak długo powinny się grzać Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon?...
Sprawdź rozrząd i zapłon. Czy silnik wkręca się na pełne obroty znaczy około 6000 jeśli nie szukaj winy w dolocie powietrza jak pisano wcześniej lub rozrządzie. Odpal go na benzynie bez gumy łączącej przepływomierz z kolektorem ssącym.
Sprawdź czy guma łącząca mono-wtrysk z kolektorem ssącym jest szczelna, czy nie ciągnie lewego powietrza.
nie można powiekszyć zdjęcia, ale z tego co widzę, to chodzi ci o gumowy przewód doprowadzający powietrze z filtra. Piszesz, że założyłeś drugą gumę i nic, czyli rozumiem nową? Może masz dziurę w kolektorze ssącym, sprawdzałeś go?
Jest podłączone, słabo się przyglądałeś bo tam rurek jest więcej. Jedna idzie do EVAP (zaworek). a po nim do kolektora ssącego.
16555 System bogata dawka paliwa na LPG 16555 System uboga dawka paliwa I nic to mechanikom nie mówi?? Podaj wartości MAFa na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku bez obciążenia i dobrze byłoby zmierzyć w takich samych warunkach podciśnienie w kolektorze ssącym.
Auto zaduszone na sprzęgle biegu itd. powinno odpalać od strzała. Na pb oczywiście. Dopiero po osiągnięciu obrotów przełączanie na lpg. Chyba że ma włączony "ciepły start" na lpg. Ale to wtedy i tak wina instalacji np. puszczający wtrysk gazu gaz w kolektor ssący.
Z tego co wiem to wklejony został słupek z kolektorek ssącym od audi a4. W passacie różnice są tylko w kolektorze, słupki są takie same ADR. W kolektorze passata sa dodatkowe układy których nie ma w kolektorze od audi. Stąd dwie nie podpięte kostki. Nie wiem tylko jak nazywają sie owe układy i dokładnie do czego służą. Prawdopodobnie uszkodzony jest...
Witam mam pytanie do użytkownika Mechanik57 czy udało ci się dojść do rozwiązania zagadki bo u mnie jest to samo sprawdziłem turbo po odłączeniu weża od coolera ciągnie zawór n75 wymieniony sprawdzona szczelność wężyków kolektor ssący wyczyszczony egr również a dalej mocy brak. Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98R Dodano po 2 gruszka od turbo również sprawdzona...
na poważnie: jaki miałeś poprzednio silnik? (1F) wtryskiwacz i nastawnik przepustnicy są identyczne niewielkie róznice w budowie korpusu wtryskiwacza i przepustnicy sterownik inny numery z toledo97 (ABS) 8a0997311b 8a0907311ak 1h0997311b - dla immo sonda lambda identyczna kolektor ssący podejdzie kolektor wydechowy inny na razie tyle.
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Nie wiem jak w tym modelu silnika ale zazwyczaj ten cienki wężyk jest podpięty do kolektora ssącego - taki by-pass dla przepustnicy.
Witam z tego co mozna odczytac na wagu widac roznice cisnien pomiedzy zakladanym przez program w sterowniku a cisnieniem zczytywanym przez czujnik cisnienia przy 3087 zakładane masz 1815 mbar a zczytuje ci niecałe 1400 wiec gdzies masz ubytek pomiedzy turbina a kolektorem ssącym w pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnos polaczen na wezach stan interculera...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Hybrydy potrafią gwizdać, lecz to jest zależne od człowieka, który robił tą turbosprężarkę. Próby powietrzem odradzam, gdyż możesz nie utrzymać ciśnienia tego jednego bara, bo zawsze masz otwarte któreś zawory ssące. Jeżeli już chcesz zrobić to możesz zrobić próbę szczelności od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego. Nigdzie pod...
proponuje sprawdzenie odmy silnika ,jest ona podłączona z kolektorem ssącym jeśli będzie zaklejona to cyklon nie wychwytuje oleju i podciśnienie wysysa olej z przedmuchami
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
Najprawdopodobniej oberwał przepływomierz powietrza,taka skrzynka na przewodzie pomiędzy filtrem powietrza a kolektotrem ssącym.Trzeba sprawdzić czy wewnetrzna klapka sie nie zacina i czy nie ma jakiś nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a kolektorem i czy obudowa samego przepływomierza nie jest gdzieś pęknięta. Jeśli nie to raczej przepływomierz...
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Jeżeli to sonda to ją odłącz po prostu, u mnie to działa w Audi 1,9 benzyna. Znajdziesz kabel przeważnie jest nad kolektorem ssącym podłączony, a wychodzi znad tłumika, spod podwozia.
Witam. mam wielki problem z moim vw passat b6 2.0 tdi a mianowicie z kolektorem ssącym w którym są klapy wirowe. Do sterowania klap mam taki zaworek 191 906 283 A ale nie daje znaku życia ale jak podam masę to otwiera klapy ale są cały czas w tej pozycji. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję Mariusz
Pompe wymieniłeś pewnie na taniego Toprana w której zawór działa równie ciężko jak w twojej starej... Jaki masz olej ?? Zrób sobie prosty test , sciągnij wąż miedzy IC a kolektorem ssącym i zobacz czy podpiera.
Miałem podobny problem w WV transporterze nomen omen T5, 2.5 TDI. Zasysało przewód między intercoolerem a kolektorem ssącym w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Z tym, że po zejściu na wolne obroty, wąż wracał do normalności. Przyczyną była przytarta turbina. Po zdjęciu przewodu i włożeniu paluchów wyczułem wyraźny opór gdy pokręciłem sprężarką, czego u...
Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam schematu odnośnie gdzie ten przewód idzie a rozpruć wiązkę...
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Kolego, a nie pomyślałes o tym, aby zobaczyć jaki długi jest impuls na wtryskiwaczu? Wystarcza do tego zwykła żaróweczka nawet. Dalej-co znaczy, że po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza zapala bez przeszkód? Leje wtryskiwacz? A może pękł oring pod wtryskiwaczem? A może w kolektorze ssącym jest tak nakitrane paliwa, że z tego odpala?
Nie zdarzają sie strzały w kolektor ssący? Ostatnio walczyłem z takim 1.8t i winna okazała się pompa paliwa.
Miałem już taki przypadek w tym silniku. Objaw był typowy dla uszczelki pod głowicą. Facet kupił auto z Niemiec dużo taniej bo Niemcy nie mogli sobie poradzić, nawet silnik wymienili i nic, ja zrobiłem głowicę i dalej to samo. W końcu zacząłem przeglądać wszystko i okazało się że uszkodzony jest podgrzewacz, umieszczony pomiędzy kolektorem ssącym a...
Witam. Niestety nikt nie pomógł i jeszcze nic nie robiłem. Mam na uwadze turbinę oraz EGR i kolektor ssący oraz pompowtryski( oringi i ew.czyszczenie-płukanie). jak coś pokombinujesz daj znać.Pozdrawiam.
Góra szczelna od tego małego trójnika (separatora) do przepływomierza. Dalej wezme się dzisiaj za tą gruszkę u dołu. W planie było czyszczenie przepustnicy wiec przy okazji się to zrobi. Czy kolektor ssący też trzeba zrzucać czy da się to jakoś wyciągnąć??
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Psikać plakiem po kolektorze ssącym jak podnosi obroty to jest dziura. Rozregulowana instalacja LPG (pozornie pracująca poprawnie) może rozwalać parametry adaptacyjne dla benzyny.
Witam. Miałem robiony chip tuning w moim Audi A3 8l 1.9TDI ASV i wyszło 124KM tylko ponieważ miałem źle ustawiony nastawnik pompy (przynajmniej tak mówił tuner). Czy ktoś by mógł mi sprawdzić wsad i w razie czego poprawić go żeby Audi miało trochę więcej mocy? W Audi jedynie co robiłem to brak katalizatora brak EGRu i kolektor ssący od ARL. Z góry dziękuje...
Czyściłem właśnie jakiś czas temu cały kolektor ssący z osadów i brudu. Wszystko było porządnie pozaklejane "czarną mazią", pewnie z oleju...
proszę troszkę jaśniej,czy chodzi o podgrzewacz w kolektorze ssącym? jeżeli tak to jest to zwykła grzałka steruje nią czujnik temperatury silnika (jak dobrze paniętam to ten czerwony??)
proponuje przy rozruchu do filtra prysnąć autostaru Ja zamiast autostartu w kolektor ssący wstawiam opalarkę , jeśli tylko zakręci rozrusznik to nie ma sily musi zagadać.
Witam, mój problem polega na tym że zamierzam zamówić regenerowaną maglownicę z allegro do mojego passata b5 1.6 z roku 2000 (z tym czarnym kolektorem ssącym). Pan w sklepie powiedział mi że mogą być dwa rodzaje maglownic i kazał mi sprawdzić jaka jest ta moja, próbowałem jakoś włożyć rękę z telefonem za silnik żeby zrobić jej zdjęcie ale nie udało...
od kiedy tak sie dzieje po wystrzale czy od kiedy jest gaz sprawdz szczelnosc połączeń gumowych i czy na cewce niema przebicia pozatym uszczelka pod kolektorem ssącym jak padnieta to tez tak bedzie.przypuszczam ze centralka i zawory gazowe sprawdzone
A tego gazu Ci ubywa?, Auto nie potrafi spalać i gazu i benzyny, jak dostanie oba paliwa to zgaśnie, może ty tylko myslisz że jedziesz na gazie a autko idzie na benzynie. Napisz czego i ile ci spala na jakim dystansie. Sprawdz jaki to rodzaj instalacji 2 czy 4 gen. Jeżeli masz na przewodzie od reduktora duży zawór z silnikiem krokowym , to jest to 2...
Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.
Witam wszystkim. Mam problem z powracającym błędem P2196 sygnał mieszanki za bogatej. Wymieniłem już EGR na nowy, jak i cięgno z silniczka klap wirowych na kolektorze ssącym bo miałem błędy P2006, P2004 i P 2015. Wyczyściłem cały kolektor ssący bo było w nim pełno nagaru. Zrobiłem adaptacje przepustnicy, EGRa i silniczka klap. Teraz mam problem z błędem...
pomiędzy serwem a kolektorem ssącym jest plastikowo-gumowy rozdzielacz ,na podciśnienie do hamulca i 2 cienkie wężyki.- do czego one są bo ze starości się pokruszyły
W passatach b5 pl najczęsciej pęka łącznik gumowy między rurą plastikową od ic a kolektorem ssącym.Ucieka tam powietrze i to najczęściej od dołu łącznika.
Witam! passat B3 1,8 silnik PF od miesiąca zalewa go paliwem przy uruchamianiu silnika i podczas jazdy na gazie! w kolektorze ssącym znajduje sie sporo paliwa chodz spalał gaz! gdy sie rozgrzeje falują obroty! odcięcie wtrysków działa! czy to moze byc walnięta sonda? proszę o pomoc
W pompie wody nie ma żadnego czujnika, to załączanie przysłony wirnika. Miałem podobny temat, po dłuższej trasie wyrzucało płyn. Podejrzana chłodnica recylkulacji, wymieniona, wymieniony kolektor ssący z wymiennikiem, nie pomogło. Po zdjęciu głowicy w jednym cylindrze (na tłoku) osad z płynu chłodzącego. Wymiana głowicy załatwiła temat. Przy jeździe...
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym, ale w AFN nie. Podłącz kompa jeszcze raz i luknij na wskazania...
Witam, mi wygląda to na wytarte samo regulatory w silniku. Pewnie wytarły się wydechy i w momencie otwierania zaworów ssących spaliny cofają się do kolektora sącego i przez to te dźwięki, lepiej uważaj bo możesz mocno uszkodzić silnik. Pozdrawiam.
:) już zrobiłem. Wystarczyło delikatnie poruszyć śrubą na kolektorze ssącym przy przepustnicy prawdopodobnie jest ona od powietrza niecale ćwierć obrotu i jest idealnie :D . Wielkie dzięki za wszelkie rady.
(at)Kaniu123 udało się rozwikłać zagadkę? Mam aktualnie podobny problem... Masz receptę? U mnie odpowiedź przyszła po zmierzeniu kompresji... Na pierwszym nie było - lekko podgięty środkowy zawór ssący. To przez niego nie było podciśnienia w kolektorze dolotowym. Tobie to info się pewnie już nie przyda, ale przynajmniej jeden powód niedomagań jest...
Pod osłoną silnika tą z góry obok wlewu oleju na kolektorze ssącym u góru masz puszkę od egr a z boku(nad turbiną)taką plastikową gruszkę od niej odłącz wężyk i go zaślep.
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Możliwe,że gaz gromadzi się w kolektorze ssącym.Nie wiem czy tym przyrządem to sprawdzisz.
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia węży,dziurawe
A jak kolektor ssący jak jezdziło zamulone to pewnie ssący zabity z cholere, jakiś kominiarz może poczebny do auta.
Na początku sprawdź króciec od vacuum czy nie jest wyrobiony i traci podciśnienie, kolektor ssący czysty?,dolot szczelny,egr czysty/szczelny, silnik trzyma temperaturę roboczą, katalizator drożny, odłącz ten patent i zrób logi. Statyczne; 001,003,004,007,008 010,011,013,018,023, bs;003,011, dynamiczne; 003,004,008,010,011 Można jeszcze sprawdzić temperatury...
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Jak możesz to napisz jakie kolory przewodów wchodzą do tej wtyczki to może po tym dojdziemy - na pierwszy rzut oka wygląda to na wtyczke od położenia przepustnicy ( zobacz czy masz podłączoną - znajduje sie między kolektorem ssącym a ścianą grodziową - jak gdyby z drugiej strony dźwigni która otwiera przepustnice )
Przepraszam że wtrącę się jako laik, ale nie przemawia do mnie stwierdzenie, że niema ukadu dodatkowego powietrza dla zimnego silnika.Niewiem jak to jest w tym przypadku rozwiązane ale skoro silnik dostaje dodatkowe paliwo to musi i dostać dodatkowe powietrze czy to na zasadzie by-pas przepustnicy, czy też ukadu wymuszonego uchylenia przepustnicy dla...
najlepiej podłącz do kolektora ssącego
niewiem ile to autko ma przebiegu ale każda z powyżej wymienionych usterek generuje błedy . według twojego opisu wygląda mi na zatkany kolektor ssący . ściągnij przepustnice i zaraz to będzie widać . miałem taki problem i właśnie to było przyczyną . pozdrawiam .
Być może uszkodzony jest moduł zapłonowy- daje impuls na cewkę po włączeniu zasilania- skutkiem tego zapala się gaz w kolektorze przez któryś otwarty zawór ssący. W takim przypadku zawsze strzeli ta resztka gazu, nawet przy instalacji wtrysku gazu tyle, że pewnie mniej, bo mniejsza jest wtedy objętość przygotowanej mieszanki palnej. Miałem taki przypadek,...
Witam wszystkich. Mam następny problem z moim Passatem a mianowicie: gdy zapalę go z rana i chce jechać jeszcze na ssaniu to jedzie bardzo fajnie jest zrywny, zasuwa jak trzeba do puki się nie rozgrzeje. Gdy zejdzie ze ssania zaczyna bardzo mulić do 4000 obr/min tak jak by go coś dusiło. Błędów żadnych polski vag nie pokazuje. Myślałem że te 125 KM...
W passat b6 1.8 tsi 160km mam błąd wypadanie zaplonu na czwartym cylindrze. Jak silnik zimny i go uruchomie podszarpuje silnikiem , dodam gazu na 1100 obrotów teraz szarpie silnikiem , jak dam więcej gazu jest ok . Cefki były zmieniane, swiece nowe, wtrysk na 4 cylindrze nowy, uszczelka pod kolektorem ssącym nowa, kompresja na dwóch cylindrach po 11...
Ciekawy temat, tylko jak to ma się do tego: Swieca żarowa 12 V * 20 A (przykład) 240 W. Co taką mocą można ogrzac na mrozie -25 C. Powietrze w kolektorze ssącym, rozwiązanie to jest stosowane w autach ciężarowych. W dieslu paliwo ulega samozapłonowi, im wyższa temperatura tym łatwiej sie zapala.
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
Witam trafił do mnie passat 1,9tdi awx.Problem polega na tym ze nie chodzi na pierwszym cylindrze na wolnych obrotach.Rzeczy które sprawdziłem to: 1.zamiana pompowtrysków z 1 na 2 efekt bez zmian 2.wymiana wiązki pompowtryskiwaczy żadnych rezultatów 3.pomiar kompresji 1 cylindra wartośc :2 atmosfery(brak ciśnienia) 4.wdmuchiwanie powietrza przez otwór...
Jakie ciśnienie jest w kolektorze ssącym w silniku wolnossacym a jakie w doładowaym? Ruszcie trochę głowami. Kiedy w tym silniku pójdzie olej uszczelniaczami? Tylko wtedy gdy nie będzie ciśnienia w kolektorze a to ma miejsce tylko gdy silnik nie pracuje. Dymek pójdzie przy opalaniu. W czasie jazdy będzie bez dymu tylko czy wciągnie te 5L oleju od wymiany...
To syczenie wydobywa się z węża prowadzącego z pokrywy zaworów do kolektora ssącego. jest tam taki trójnik z odejściem na serwo hamulców. W trójniku tym jest takie przewężenie które zapycha się od nagaru . Sprawdź i wyczyść. Dodatkowo w pokrywie zaworów w miejscu odpowietrzenia silnika (część odmy) znajduje się okrągły element który ma cztery wyjścia...
Panowie odświeżę temat. Nierówna praca silnika na biegu jałowym, przepustnica wyczyszczona, adaptacja zrobiona, wymieniłem zaworek odpowietrzający skrzynie korbowa a obroty skacząca i z 800 idą na 900 i tak sobie falują. Zauważyłem że strasznie mi syczy ciśnienie z tego zaworka który idzie do ezektora. Jak ścisnę wąż który jest podłączony zaworkiem...
Witam. Mam problem z VW Passatem B5 TDI 2000r. Po dłuższej jeździe na tylnej szybie i zderzaku jest pełno plam oleju. W kolektorze ssącym, w turbinie i w całym układzie ssącym też jest pełno oleju. Teraz pytanie. Czy przyczyną może być turbina, czy uszczelniacze na zaworach, czy może pierścienie ? Silnik: 1.9 Tdi 136 KM. Jeżeli potrzeba jeszcze jakichś...
Termostat w znaczeniu mechanicznego zaworu otwierającego wodę będzie na dole przy pompie wody - jak wspomniał przedmówca dolny wąż po stronie silnika. Termostat w znaczeniu elektrycznego wyłącznika dmuchawy/dmuchaw na chłodnicy jest wkręcony w chłodnice. Co wisi na silniku trudno powiedzieć - może być czujnik temperatury silnika do komputera silnika,...
Jeżeli wogóle trzeba ustawiać to znaczy że jest po pierwsze usterka,po drugie silnik pada,po trzecie czujnik,sensor,po czwarte usterka mechaniczna,po piąte nieszczelny kolektor ssący i co najmniej dziesięć innych przyczyn dla których silnik żle pracuje.Właśnie z w.w. przyczyn amatorom kręcenie, rozbieranie jest nie wskazane.
czytalem na innym forum o czujniku map sensor ,miezy cisnienie w kolektorze ssący i przesyla dane to kompa i podaje za malo paliwa na wyzszych obrotach ? Dodano po 27 co to ten slup silnika ?:)
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
medion telefon prosty regulator oświetlenia zasięg telewizji naziemnej
marantz pm6005 lampy miniaturowe
Światło cofania zapala się przy pierwszym biegu - przyczyny Zwarcie przy odpalaniu palnika Buderus G115