Kolego oznaki które podałeś wskazują według mnie na to że świeca żarowa nie podgrzewa w pierwszych minutach pracy zimnego silnika! A powinna.
Kopci na poczatku, kolor spalin czarny, temperatura na zewnatrz np: 20'C Pozdrawiam
Jaki olej jest teraz ? jaki ma przebieg ?
Może kąt?
przewody paliwowe sprawdzone zalozony nowy filtr paliwa i nadal to samo . DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC I ZYCZE WESOLYCH SWIAT powrocimy do tematu po swietach
dodam logi dynamiczne(tak to się chyba nazywa) robione na rozgrzanym silniku bo muszę jeszcze podłączyć go na zimnym pod kompa.
Mam taki problem w swoim Passacie. Od kilku tygodni auto na zimnym mocno kopci na biało. To białe z rury to jest biały dym czy może para?
Zmierz kompresję na zimnym. Zakręć zawór gazu na butli i pojeźdź parę dni na samej benzynie - może odpala na dwóch paliwach?
Witam, mam problem, a zarazem pytanie. Przyczyn może być wiele, aczkolwiek chciałbym poznać waszą opinię. Passat 1.9 TDI, gdy po kilku godzinach odpalam, przez parę sekund kopci/dymi na biało i po chwili przestaje. Silnik równo pracuje, brak innych objawów.
U mnie działo się tak głównie na zimnym silniku. W kompie niby wszystkie parametry były ok, ale po odpaleniu kopcił na biało i się telepał. Zapach spalin był taki, że łzy z oczu leciały. Po konsultacji z znajomym zakładem zajmującym się układami wtryskowymi oddałem im auto. W naprawie chodzi o wyrównanie gniazd pompowtryskiwaczy i uszczelniania wszystkiego.
to w końcu co mu boli :!: :!: :!: 1-gaśnie na zimnym po przekroczeniu 3000 obrotów ? :?: 2-ciężko pali na zimnym i kopci na biało ? :?: 3-czy jest muł ? :?:
ja też stawiam na sterownik , a jeżeli chodzi o kopcenie to znajomy ma audi z tym samym silnikiem kopci jemu od rana i pali na tyka . Dodano po 59 kopci ale bez przesady silnik napewno jest dobry,
Rozepnij przewody od dolotu. Zobacz czy nie są zaolejone. jeśli tak to szykuje ci sie turbina do remontu. Zaczyna puszczać olej który sie spala i dlatego kopci. jak by to były pierścienie to by kopcił cały czas a to mi wygląda na turbinke:(
Nie ma odpowiedniej temperatury mieszanki (paliwa z powietrzem) dlatego chodzi nie równo i kopci ostro. Słaba kompresja.
Czy zużyty stary olej powoduje przeciekaniu oleju na świece przez pierścienie? VW Passat 1998r. 1.6 8V PB, LPG. Nie kopci przy odpaleniu na zimnym. Czy wymiana na olej mineralny ma sens czy problem dotyczy fizycznej strony tłoków, pierści a nie filmu olejowego?
To normalne, że zakopci po tym jak dlugo kręcisz rozrusznikiem. Musisz sprawdzić czego brakuje jak nie chce odpalić. Jak pojawia się iskra (wtrysk pewnie jest skoro kopci) to warto sprawdzić ile prądu rozrusznik bierze, czy akumulator jest sprawny, czy nie ma duzych spadków na masie, sprężania w cylindrach w momencie kiedy będziesz wiedzial, że nie...
Równie dobrze, brak kompresji, podparty zawór, pęknięta głowica. Uszczelka nie, na zimnym i ciepłym silniku byłoby tak samo. Sprawdź czy silnik nie został przegrzany.
Opisz dokładnie: - Kiedy się pojawia dym (ciepły czy zimny silnik)? - Czy ubywa płynu chłodzącego? - Czy były wymieniane oringi na pompowtryskiwaczch?
Możliwe że turbina puszcza olej w układ wydechowy i kopci aż go nie wypali. Możliwe że puszcza go w drugą stronę czyli przez rury w kolektor i też go pali ale w tym przypadku kopcił by raczej cały czas.
A jak wogóle odpala zimny lekko? Może by tak sprawdzić wyprzedzenie wtrysku? Olej olejem napewno nie jest to dobre i normalne, ale ciepły też ciągnie olej a kopci jak zimny. Sprawdz ustawienie zapłonu. To bardzo ważne w TDI
Witam mam taki problem z autem jest to Passat B5 1.9 TDI 130 KM jak odpalę zimny to kopci na czarno i silnik nie równo pracuje jak się rozgrzeje problem znika. Wtryskiwacze są po regeneracji EGR nowy na allegro kupowałem czy on może być przyczyną? Dziękuję za pomoc jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę i chce się podzielić
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Witam , dzisiaj przejechałem około 8km i górny wąż od chlodnicy był ciepły a dolny jeszcze zimny , czyli termostat dobry tak?
Witam, panowie rzucił by ktoś okiem czy tu coś nie namieszane? Auto to bmw e60 530d 218 KM 2004 r, automat. Kopci na zimnym jak lokomotywa i brak mocy. Jak się zagrzeje to trochę lepiej ale też bez szału. Przepływka, wtryski, turbo sprawdzone. Poprzedniemu właścicielowi nie bardzo bym ufal że nic nie dlubal. Ale ktoś by musiał fachowym okiem na to spojrzeć.
Witam mam cały czas problem którego nie mogę rozwiązać a mianowicie mój Passat 1,9 tdi 101 km gdy silnik jest zimny kopci na biało i nie równo pracuje gdy sie trochę rozgrzeje to wszystko jest ok. W vagu wyskakuje mi błąd 16686 - cylinder 2, wypadnięcie zapłonu, parametry w grupie 13 to cylinder 1,3 i 4 w normie natomiast 2 ma wartość 2,99 i stoi, w...
Jak kopci gdy pracuje nie równo? Wygląda na zapowietrzony i podłączyć pod komputer trzeba sprawdzić błędy i ten niby klin na wale oczywiście,
Witam serdecznie, nie wiem co się dzieje z moim Passatem, mianowicie co 2 sekundy spadają obroty i wracają do normy. Na zimnym silniku potrafi zgasnąć, przy czym kopci na ciepłym ciągle się tak wahają na postoju i podczas jazdy szarpie. Po podłączeniu do kompa nie wykazuje błędów. Nowy zawór n 75, nowy EGR, nowa przepływka, czujnik temperatury płynu...
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Passat b5 1,9 tdi 90KM duzo pali tzn 7 l/100km i nie moge zejsc ponizej tego mimo bardzo spokojnej jazdy i to glownie na takich odcinkach 30 do 50 km, w miescie malo. Silnik zapala dobrze ,troche lepiej na zimnym jak na goracym,nie kopci,przyspiesza moim zdaniem dobrze ,choc za bardzo nie wiem bo dopiero go kupilem i nie mam porownania.Do czego sie...
No właśnie tak myślałem, że to elektronik. A co do turbiny to jak wyciągałem filtr to patrzałem. Sucho trochę okopcone smołą i bez luzów. Dodano po 3 Jak zuważyłem to na zimnym po odpaleniu mocno kopci i śmierdzi. Tak do 70 stopni póżniej mniej a przy 90 stopniach jak zjadę z trasy to tylko zostaje brzydki zapach. jutro wrzucę filmik.
problem jest nastepujacy. jezeli silnik jest zimny, po nocy po kilku godzinach postoju pali "na dotyk", a jezeli jest ciply ( po zgaszeniu, kilka-kilkanascie minut) trzeba krecic kolo 5-8sekund zanim zatrybi. VAG-COM nie pokazuje zadnych bledow, samochod nie kopci, przyspiesza ok, praca rowna. od czego zaczac.
Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem auto nie chciało odpalić, założony drugi nastawnik (przelutowałem wiązke ze starego nastawnika, bo w nowym była z okrągłą wtyczką). Teraz auto odpala i ładnie wkręca się na obroty ale tylko do 2,5-3k. Dawka ustawiana od 2 do 8mg i żadnego efektu. Błędów też brak. Autem nie da sie jeździć, bo od razu po ruszeniu...
mam passata 1,9tdi 90 km i miałem podobny problem, też ciężko palił ale pracował równo i prędkość max byłą 150km/h. Przyczyną był filtr paliwa i syf w zbiorniku i vag za wiele nie mówił. Proponuje przy wymianie filtra zajrzeć do zbiornika bo ja wymieniłem 2 filtry bo pierwszy zapchał się po kilku dniach i lej dodatki do paliwa to pomaga
Witam mam takie pytanie czy czujnik temperatury silnika tz.płynu chłodzacego ma wpływ na nie równą pracę silnika. Objawy są takie odpala od strzału tylko jak jest zimny to trochę nie równo pracuje i trochę kopci na czarno. Wtryskiwaczy po regeneracji przepływomierz powietrza nowy Egr nowy. Proszę o podpowiedź
Auto robił mi kolega, jedynie ja robiłem diagnoze komputerową, dziwne bo on robił wielokrotnie rozrzy w takich TDI i sam ma TDI i niby sprawdzane było wszystko w rozrządzie. Dodano po 3 Rozrząd sprawdzony, jest dobrze ustawiony, wszystkie znaki sie zgrywają, postaram sie po południu wrzuci zdjęcia z każdego kroku przy ustawieniu rozrządu, mam podejrzenia...
Witam jestem posiadaczem passat 115 km na pompowtryskach i taki problem gdy zimny to kopci na niebiesko,po przekroczeniu 3000 obrotow wchodzi prawdopodobnie w tryb awaryjny i niepojdzie wiecej jak 80 po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok do ponownego przekroczenia 3000,no i sspalanie wdelug kompa nie rowna sie z rzeczywistocia na kompie max srednie mi...
Mam problem kupiłem auto Passat B5 FL motor 1.9tdi 130KM kod AWX gosc mowil ze uszczelka pod glowica uszkodzona tak mechanik mu powiedzial. Auto pali troszke ciezko na zimnym nie zawsze za pierwszym razem na cieplym od strzalu. Nie kopci praktycznie wtedy wcale. Passat jezdzi ale moc słaba jak na 130 koni. Gdy temperatura dochodzi do 90 stopni auto...
Jeśli winna by była kompresja to ciężko by palił tylko na zimnym czy ciepły też? Tak jak mówiłem kopci dosłownie przez chwile... Jutro stawiam auto na warsztat, powiedzieli że zaczną od sprawdzenia swiec. I potem będą szukali głębiej.... A ubytki oleju sprawdza czy nie ma wycieku a potem turbo
Witam widzę że kolega się zna to powiedz mi czy jeżeli pompowtrysk leje to leje cały czas? Bo u mnie z tego co zauważyłem jak odpalę zimnego to kopci na czarno i nie równo pracuje silnik jak się rozgrzeje to praca silnika jest równa Bo nie chciał bym dać się naciągnąć na koszty. Dziękuję za pomoc
Witam mam takie pytanie czy można zmniejszyć dawkę paliwa na jednym pompowtrysku bez zdejmowania pokrywy zaworów. Problem jest taki że jak jest zimny to kopci i nierówno pracuje tylko jak jest zimny później jest ok. Byłem w Volkswagenie i komputer wskazał że pierwszy wtrysk leje Dodam że pompowtryski były regenerowane zrobiłem 10000 tyś Poproszę o jakieś...
Witam, po wymianie oleju z Castrol Edge 5w40 na Motul Specific 5w40 oczywiście spełniający norme 505.01 dla silników diesla od VW z pompowtryskami zaczeło coś stukać pod maską. Stukanie z początku było bardzo ciche i tylko kiedy silnik był zimny i to właśnie tak jakby z niego wydobywa się ten dźwięk.Z biegiem kilometrów objawy narastały. Teraz po przejechanych...
Witam, mam problem. Gdy kupiłem Passata auto kopciło, głównie podczas zapalania. Nie przeszkadzało mi to gdyż samochód był przed wymianą oleju. Jednak gdy zmieniłem olej problem nie ustąpił, zawsze gdy jest zimny to kopci na siwo. Gdy silnik się trochę rozgrzeje to przestaje pusczać dyma jednak spaliny śmierdzą w specyficzny sposób przepalonego oleju....
Witam posiadam passat b5 1.9 bkc 2005r. Mam problem taki ze samochód się dusi i kopci na czarno czasami nie da się ruszyć tylko zgaśnie poniżej 2 tys. obr. Jak złapie 2.5 tys obr. To wywali czarna sadze i dopiero jedzie był już u 4 mechaników i nic dodam, że jak samochód jest zimny to gorzej się dusi. Zostały regenerowane: pompowtryski, wałek rozrządu,...
Witam,mam passata 1,9tdi z 1995r 90 km,około miesiąca temu podczas wyprzedzania ciężarówki wydawało mi się że silnik się jakby zadławił, myślałem że to podmuch powietrza.Dzisia na trasie przy wyprzedzaniu na 4 biegu przy ok 3000 obr.silnik stracił moc jakby brakło paliwa .Jechałem nim max 140 mam wrażenie że on nie ma siły więcej.Silnik nie kopci ,dobrze...
tak w tym samym, a może to mieć jakieś znaczenie? Samochód nadal kopci białym dymem jak jest zimny po rozgrzaniu jak ręką odioł w vagu nadal w bloku 13 na drugim cylindrze wartość 2,99 chociaż nie raz spada nawet do 2,1 sam już nie wiem .
Witam mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym i zimnym silniku... Kręci i kręci a jak już załapie coś zaczyna się trząść cały silnik i nagle gaśnie... Jak już odpali i postoi chwile (10 min) auto osiągnie 90*C zaczyna lekko kopcić białym dymem oraz nie równo pracuje... Gdy załączę klimatyzacje coraz bardziej kopci... Gdy już wyjadę na drogę czasem...
Witam, moj problem polega na tym ze moj Pasaat kopci na biało po odpaleniu, dzis nawet nie chcial odpalic - musilem podpompowac gazem zeby zaskoczyl. Dodam ze do tej pory nawet zimny palil na dotyk. Delikatnie kopci na wolnych obrotach, a kiedy rusze do 2000 obr kopci strasznie na bialo. Wtryski robione okolo pol roku temu, 2 tygodnie temu mechanik...
Witam. Ojej do turbiny pompowany pod cisnieniem albo olej idzie do miski albo do kolektora nie ma innej drogi. Jak nie wywala na zewnatrz i nie cieknie zostaje ze idzie do kolektora ssacego bo sa luzy na lozyskach turbiny, ale w tym wypadku powinien kopcic. Moze ci oleju do turbiny nie pompuje, z tym sie nie spotkalem chyba ze pompa oleju slaba lub...
Witam. Pacjent Passat B5 FL AVF 130KM z 2002. Problem był taki, że od dłuższego czasu mam problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Nie zależnie czy jest to mróz czy nie. Na sam początek wymieniłem wszystkie świece żarowe na nowe - bez zmian. Potem sprawdziłem, czy czujnik temperatury paliwa może nie padł - pokazuje okej. Na sam koniec mechanik podpiął...
Witam, mam problem - falują obroty na jałowym biegu. Objaw jest taki jakby silnik chciał zgasnąć. Najbardziej na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej, ale po dłuższym postoju znowu zaczyna falować. Obroty spadają poniżej 800rpm i podnoszą się do właściwych (840-860rpm). Auto pali bez problemu, ładnie ciągnie, jest moc. Korekcje pompowtrysków ładne,...
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
Tylko, 24 letni VW ma progi i podłogę w oryginale. Nadola i kielichy też a nowsze Fabie nie mają progów i nadkol - taka to przewaga nowszego nad starym. Wiek auta nie ma znaczenia. A co do nowszych aut - po aferze z licznikami dopiero teraz wyszło, ile faktycznie te nowe wozy mają zrobione. Znaleźć A6 15-nasto letnie z przebiegiem poniżej 300kkm graniczy...
Witam. Jak w tytule auto jak stoi na luzie to tak podszarpuje /drga co jakiś czas, dwumasa była wymieniana więc to nie jej wina. Dodatkowo auto kopci na powiedzmy sobie taki szary kolor, obojętnie czy nagrzane czy zimne. No i w moim odczuciu jakoś późno się zbiera tak ok od 4tyś obr/min http://obrazki.elektroda.pl/3088008800_1...
Witam.To moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc jesli popelnie jakies bledy. Na wstepie: nie jestem mechanikiem samochodowym. Mam problem z passatem 2.0 tdi silnik bmr 170km . passat po odpaleniu przez chwile chodzi ok , gdy temp. plynu przekroczy 43 st.C zaczyna sie meczarnia, silnik zaczyna bardzo szrpac i bardzo kopci ( nieprzepalonym paliwem). Wszystko...
Witam. Do rzeczy.rano podczas odpalania na zimnym silniku auto kopci na czarno, w mrozy nieco bardziej obficie.Uszczelka pod głowicą wykluczona, płynu nie ubywa.Auto w tym czasie nie równo chodzi, niezbyt płynnie przyspiesza, czasem szarpnie,benzynę którą używam tylko na rozruch pożera w ogromnych ilościach, po przejechaniu 2 km(zimą) dopiero włącza...
Witam. Posiadam VW Passata b5 1.6 ahl w gazie. Samochód wcześniej nie chodził na jeden cylinder dodam że dosyć sporo czasu tak jeździłem. Po czasie zdecydowałem się pojechać do mechanika stwierdził, że nie ma ciśnienia w cylindrze i głowica jest do naprawy. Skręcili mi auto i jak przyjechałem tak wróciłem, ponieważ nie miałem środków na naprawę. Gdy...
Dzieki siwy12345 za odpowiedz. Sprawdze filtr paliwa i to czemu nie ma podcisnienia na egr na wolnych obrotach. Dolot wraz z egr mam wyczyszczony, silnik nie kopci ani na szaro ani tym bardziej na czarno. Odpala bez problemu czy zimny czy cieply. Dodano po 1 Zastanawiam sie jeszcze tylko nad przeplywomierzem czy dziala w 100% prawidlowo bo z innych...
Witam. Problem następujący w Passacie B5 fl 2002rok Avf: rzadko choć ostatnio coraz częściej jest problem z odpaleniem. Mianowicie kręci super i zapala choć idzie jakby traktor - strasznie kopci i nie da się wejść na obroty. Parokrotne przekręcenie stacyjki i chodzi super tzn. tak jak powinien. Wrażenie mam takie (ale zaznaczam że tylko wrażenie bo...
Witam mam taki problem miałem uszkodzony interkóler jechałem z Danii samochód jechał bez problemów tyle że nie miał mocy. Po wymianie intercolera mechanik stwierdził że dziwnie odpalił po przejechaniu do domu wszystko było Oki. Teraz jest tak że jak jest zimno i rano auto odpali i zgasnie odpali za drugim razem chwilkę pochodzi nie równo delikatnie...
No tak i nie. Bo jestem poza granicą polski, na dany moment mamy 4 stopnie ciepła. Auto ostatnio mi gorzej pali i kopci strasznie jak jest zimny silnik, ale to wina którejś ze świec żarowych. Co sądzicie, jakbym wd 40 napryskał do turbiny.? Jeden mechanik ostatnio mi powiedział, że sztanga od turba powiina dużo szybciej sie unieść, a ona za wolno idzie....
Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak: zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny...
Witam. Mam pewien problem z autem.Od kiedy kupiłem passata mam problem z brakiem mocy. Na początku przełączał się w tryb awaryjny po przekroczeniu prędkości 110 km/h - okazało się że turbina jest do czyszczenia. Po usunięciu usterki było ok. Po pewnym czasie problem się powtórzył. Auto nie przyspiesza tak jak powinno. Samochód był podłączany pod KTS...
Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Witam mam problem z passatem b6 2.0 tdi silnik bmp 140 km DSG przebieg 225000 raczej wiarygodny , trzęsie telepie silnikiem przy rozruchu czasami jakby odbijał i zgaśnie po dołożeniu drugiego aku sytuacja się poprawia ale też czasami odbiję i tu niema reguły 10 razy zapali dobrze a potem kilka razy odbije .Rozrząd po wymianie i synchronizacji wymieniono...
Równie dobrze mogą być zużyte pierścienie olejowe lub mikropęknięcie w głowicy między zaworami. Nie jestem mechanikiem z zawodu ale miałem kiedyś podobny przypadek z moim starym passatem. Okazało się że głowica miała mikropęknięcie miedzy zaworami jak był zimny to kopcił jak się nagrzał metal się rozszerzał i pęknięcie się uszczelniało i było ok.
Witam samochód vw passat 2.0 16v BKP siemens manual brak mocy w całym przedziale obrotów; do 2000 obr/min jedziedzie normalnie. błędów w sterowniku brak. przepływomierz sprawdzony podmieniony,egr sprawdzony, filtry nowe, "pszuszka" podciśninia podmieniona, przewody podcisnien sprawdzone, turbo podmienione - gruszka sprawna,katalizator czysty,vacu podmieniona....
Witam. Posiadam passata B3 88r. na monowtrysku silnik 1.8 RP + LPG I generacja. Na benzynie strasznie kopci i sporo pali benzyny. Olej parę dni tamu wymieniłem ale cały czas to samo. sprawdziłem czujniki temperatury, sondę lambda (napięcie na sondzie jak mierzyłem 0,489-0,52 mierząc od wolnych obrotow powoli zwiększając tak do ok 3tys.) Świece wszystkie...
Witam mam mały problem ze swoim passatem b5 1997r. 1.9 tdi 90 km silnik afn. Mianowicie jakiś czas temu pękł mi pasek rozrządu ( okazało się że winę ponosi mechanik bo założył owszem ogólnie cały nowy rozrząd lecz ch.... z tego jak założył na z centrowane koło wałka rozrządu, co było skutkiem? Pasek tarł o obudowę aż w końcu pękł, to dla tych którzy...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
[quote="kapa9"]Jeszcze jedno : Podczas pruby pokręcenia wirnikiem od turbiny wyczuwa sie zdecydowany opór oraz wirnik chodzi góra dół Zastanawiam sie czy bedzie miało znaczenie ze turbina nie bedzie chodziła ? [/quot ] Dopóki nie zrobisz porządku z tą turbiną to kopcenie nie ustąpi ( szczególnie na zimnym )
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
lejcie olej mineralny do silników które powinny chodzić tylko na pełnym syntetyku do tego nowa pompa made in china i będzie dobrze:) Bzdura. No wszystko fajnie. Więc proszę o konkretną podpowiedź, jak pozbyć się tego podpierania zaworów. Nie dotyczy to tylko silnika VW. Problem w tym, że po uruchomieniu silnika - zimny- trzeba go nagrzać, aby można...
Witam wszystkich chcialbym wgrac mape do swojego passata b5 fl 1.9 131 avf na 165km chyba ze hamownia pokaze mozliwosc wiekszej mocy to bede myslal ale ostatnio wymieniany byl pompowtrysk jeden na uzywany logi z grupy 003 1cylinder wachał sie miedzy 1.0mg-0.70mg 2cylinder - 0.68mg 3 cylinder - 0.40mg 4 cylinder 0.28mg Jak oceniacie stan? Auto nie kopci...
Teodor, mam problemik Passat 1,9 TD, '92. Zimny silnik, spox. rozruch jakoś bez przekonania, ledwo kręci ale kręci i odpala (komutator czysty, szczotki i tuleje nowe. Pompa ustawiona, wtryski też), ale jak się silnik nagrzeje, mruga lampka wody (mimo odpowiedniej ilości w zbiorniku) i nie daj boże zgasić silnik, nie idzie z rozrusznika, a odjeżdżać...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Tdi 1994 r wymieniłem.świece wszystkie filtry czujniki sprawne zbiornik czyscilem sprawdziłem napięcie.na świecach. Po 2 tkm od wymiany kompletnego rozrządu zaczęło się coraz więcej czasu potrzebował żeby oddalić aż wkońcu niekiedy 10minut to trwało odpalal szarpał silnikiem nie na wszystkie cylindry palił ale jak wkońcu zapalił chodził normalnie Okazało...
Passat B6 2.0 TDI BKP 143 KM. Po wymianie rozrządu i filtra paliwa. Teraz po odpaleniu przez jakieś 20-30 sekund trzęsie, rzuca autem i wylatuje biały dym z rury, później jest OK. Kopcił już przed wymianą, ale nie trząsł się po odpaleniu. https://filmy.elektroda.pl/84_1742060798... Teraz też wycieka paliwo spod tych starych zacisków na przewodach....
a może by tak powąchać te spaliny?? może założyciel tematu by to zrobił i by to wiele wyjaśniło wesoł13 jeśli nie wiesz jaki zapach ma palony olej to puść kilka kropel na rozgrzany kolektor wydechowy i porównaj z zapachem z wydechu prymitywna metoda ale..... co się dzieje ok 2-3 min po odpaleniu zimnego silnika ? czy nie zaczyna kopcić?
Mieliśmy dawno temu w rodzinie Clio i Thalię. Wbrew pozorom w chwili gdy dbało się o auto to nie było z nimi najmniejszych problemów. Nie to że się napaliłem. Po prostu jest określona suma kasy i nie da się tego przeskoczyć. W prawdzie jest 10000zł ale 3500-4000zł chcemy przeznaczyć na naprawy zaraz po zakupie (płyny, oleje, tarcze, klocki, amorki,...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
dziś przy -1 przy odpalaniu jak kręciłem rozrusznik to 3-4 razy chciał załapać a za 5 załapał i nie było widać żeby kopcił z tylu ale wcześniej przy - 17 jak go zapalałem, co tak długo go kręciłem to na zewnątrz czuć było bardzo mocno ropę... dziś go kilka min po 1 odpaleniu zapaliłem i zapalił ładnie wydaje mi się ze to coś z przewodami jest a nie...
Witam, Czytałem posty na temat EGR plującym olejem w passacie b5 na tym forum. Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu...
Witam, Problem z autem wymienionym w temacie polega na tym, że mniej wiecej co 4, 5 dni zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego opróżnia się praktycznie do zera, zacząłem więc sprawdzać wszystko co mogło być powodem, na początku pomyślałem o uszczelce pod głowicą lecz na korku od oleju nie ma żadnego maślanego nalotu, stan oleju na bagnecie nie zwiekszył...
Witam wszystkich Zaczynam nowy wątek bo mój przypadek jest jakiś dziwny Chodzi o vw b6 2006 rok przebieg 230 tys. silnik 2.0 automat od pewnego czasu zaczął pojawiać się biały bardzo intensywny dym, szczególnie przy dojeżdżaniu do świateł, po pewnym czasie dym przestaje lecieć, dzieje się to na zimnym silniku, ale to nie wszystko. Auto przeszło w tryb...
Krasnoludki cichaczem w nocy podmieniły? Jeśli nic nie było grzebane, to ten dziwny parametr prędkości czujnika g28 to bug oprogramowania - zwraca nieprawidłową wartość. Gdyby faktycznie przekazywał do EDC taką wartość, to albo by nie palił wogóle, albo kopcił jak smok, albo zwyczajnie wywalał błąd - bo jak by synchronizację CKP->CMP łapał? Jak dla...
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Passata B4 1995 rok z silnikiem 1.9 TDI 90 koni (1Z). Generalnie podczas oglądania i zakupu wszystko było ładnie, pięknie. Silnik pali na pół obrotu rozrusznika zimny i ciepły, chodzi równo, nie kopci, nie dławi się ani nie gaśnie. Jest dość żwawy więc myślę że trzyma moc. Po podpisaniu papierów w drodze do domu...
Witam wszystkich. Posiadam passata b5 2.0 8v benzyna. Problem jest następujący auto podczas przyspieszania szarpało silnikiem . Pewnego dnia na zimnym silniku nie chciał odpalic. Po wielu próbach odpalił, ale tylko na dwa gary i mocno kopcił, było czuć benzyną. Okazało się że leją wtryski na 2 i 3 cylindrze. Zaprowadziłem do serwisu VW, a w serwisie...
Czytam i czytam... i też walczę. a4/b5/ajm. Początkowo sądziłem, że wraz ze spadającą temp. jest coraz gorzej i tak zresztą było (co jest naturalne jak spadam temp.)... Po czasie doszedłem, że to jednak czas przestoju pomiędzy kolejnym odpaleniem ma większe znaczenie a temp. tylko dokłada swoje "2 grosze". Ciepły silnik w zimnie szybciej stygnie i bardziej...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Dokładnie..karza mi silnika szukać gdzie ten wcale zły nie jest tylko ktos o niego zupełnie nie dbał i stad sa te usterki:) Dodano po 8 Mam jeszcze pytanie.na Zimnym silniku faluja mi obroty jak dodam gazu to znikaja .to jest wina tego pompowtrysku czy intercoolera?
Tak rezystancję wtrysków też sprawdzałem tam jest na wszystkich równo 25ohm (na zimnym). Też się skłaniam w stronę uszkodzonego ECU, tym bardziej ze przechodząc przez różnego rodzaju fora znalazłem kilka tematów gdzie auto (passat audi) jechało do warsztatu na wymianę świec lub kabli, po czym nagle zaczynało kopcić i nie palić na wszystkie cylindry...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
kopci zimnym kopci cieplym zimnym kopci ciepłym zimnym
reset telefon nokia lumia lodówka elektrozawór corsa przyspieszaniu
zmywarka samsung dw60m6050 philips 32pht4503
Panasonic TX-49EX603E eMMC Issues and Solutions Lokalizacja i użycie pliku customize.yaml w Home Assistant