Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
To nie przyczyna zaplonu.
dzieki sprubuje jutro ale szukalem juz na forum jakos niemoglem nic dopasowac do mojego przypadku
1 na przewodzie podkręcasz dawkę gazu 2 na parowniku regulujesz wolne obroty
A interfejs masz ? Mapa lpg pokrywa sie z benzyna ? Moze ustaw od nowa ? Albo zobacz w vagu czy wszedzie sa rowne czasy wtrysku i ilosci ? Falowanie to zwykle nieszczelnosc w dolocie. Bo napisales ze cewki i swiece wymieniles.
Witam, mam problem z Passatem B5 1.8 20v. Auto po odpaleniu ma nierówne obroty i po chwili gaśnie. Wymieniona przepustnica, odma i nieszczelnosci w dolocie powietrza. Na kompie ciągle błąd napięcia przepustnicy, po jego usunięciu pojawia się znowu.
Passat jak w temacie troszkę kaprysi. Czasami w trakcie jazdy zaczyna szarpać tracić moc. Zdarzają się także nierówne obroty. Może ktoś podpowie. Dorzucam logi do przeglądnięcia.
Pracowałem w serwisie Fiata. Zakładaliśmy gaz. Rzeczywiście chodzi tu o emulator. Co jakiś czas przyjeżdżał samochód z nierówno pracującym silnikiem. Wykasowanie błędów pomagało, ale nie pojawiały się one od razu po przełączeniu na gaz. To była kwestia kasy, jaką klient dysponował i to mu sie montowało. Oczywiście klient miał świadomość tego, co kupuje....
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Zakładam, że jeśli Passat to AZX. Co pokazuje VCDS w blokach 208-209 (powinno być od +8 do -8)? Trochę czasu temu reanimowałem takiego bliźniaka z Golfa (AQN), też nierówne obroty, sporadyczne wypadanie zapłonu ale bez falowania. Po wymianie rozrządu jak ręką odjął, silnik chodzi równiutko.
Panowie, dziś miałem trochę czasu i zdemontowalem wtryskiwacze i pokrywę zaworów... moim oczom ukazał się taki widok:/ https://obrazki.elektroda.pl/2513672300_... https://obrazki.elektroda.pl/9334637100_... Rozumiem, ze to jest przyczyna nierównej pracy? :) walki są tez przytarte na lożach... trochę dziwne, ze silnik...
Jakie parametry mam wstawić?? Chyba gdyby winne było turbo to by np przeładowywało przy górnych obrotach np 4 tyś ?? Po drugie co ma wspólnego turbo z nierównym odpalaniem pojazdu gdy jest rozgrzany....
Chyba nie potrzebnie zasugerowalem się zaworkiem z passata od kolegi.A u mnie standardowo delikatnie nierówne obroty na jałowym ale mi to raczej nie przeszkadza,czasem potrafi na skrzyżowaniu przy próbie ruszenia mocno spaść z obrotami a nawet zgasnąć to mi najbardziej przeszkadza.Dodam że nowe świece,kable,cewka,wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica,wymienione...
ja mam w Passacie NGK trój elektrodowe i nie narzekam
Drugi cylinder jest sprawcą nierównych obrotów, sprawdź czy śruba stopki pompowtrysku się nie poluzowała, nie ciągnij za mocno bo łatwo ukręcić, wyreguluj pompki na 225 stopni, jak nic nie da to zacznij od wymiany uszczelniacza na tym cylindrze.
bardzo nierówny start, obstawiam skrzywienia korbowodów. proponuje zacząć od przeglądu elementów ruchomych, mechanicznych.
witam ponownie podpiełem ponownie paska pod kompa i wyszło , że czujnik temp wody , więc wymieniłem, wolne obroty OK. Ale dziura w gazie została :(
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
WITAM wszystkich jestem tu pierwszy raz proszę o zrozumienie . mam problem z nieodkodowaniem sterownika ecm num bledu 18020/P1612/005650 - Engine Control Module Incorrectly Coded ,nigdzie niemoge znaleść jak zakodować odnowa ,auto ma nierówne obroty ,rano na zimnym nie moge ruszyć bo sie dławi i szarpie strasznie dużo pali,PROSZE O JAKIEŚ PORADY CO...
Witam, Pacjent VW Passat B5FL 2.0TDI BGW 136KM 2004 Auto na zimnym silniku pracuje prawidłowo, dynamika jest, odpala ciepły czy zimny jednakowo. Auto jak się rozgrzeje do 90 stopni to na biegu jałowym faluje, schodzą obroty i podnoszą się, Po dodaniu gazu do 3tys lub więcej falowanie zanika na jakiś czas FILMIK : https://www.youtube.com/watch?v=5sQ9bKp7...
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach strasznie nim rzuca. wyglada to tak jakby nie palil na ktorys tlok. nie dymi, pali na dotyk zimny jak i ciepły i tak jak napisalem niemozna uzyskac obrotow w przedziale 1000 do 2100. moge przekroczyc 2100 i puzniej normalnie ale niemoge utrzymac go na nizszych obrotach tylko wkreca sie do 2100.
Przy wypalaniu dpf są podwyższone obroty biegu jałowego.
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
Witam. Samochód Passat b5fl z 2002 roku z 2 litrowym motorem 20v ALT 131 koni. Zapalił się check, po podłączeniu komputera pokazuje błąd: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116-004 - No signal/communication. Auto ma nierówne obroty na benzynie jak i na gazie. Trzepie budą. Kanały 31,32,33 poniżej, sonda w ogóle nie reaguje...
I nadal Kolego nie wiemy jakie Masz ciśnienie na pompie paliwa Bez badania nie da się postawić diagnozy można tylko dywagować, pozdro ps. jeśli sam jest zgazowany a pompa paliwa nie jest odłączana przy pracy na gazie to po prostu szybciej się kończy i ma nierówne obroty Czasami można to stwierdzić (czy ma równe obroty)przykładając ucho w okolicy baku....
Witam wszystkich zainteresowanych. Mam problem z moim passatem b5 1.8 20V 125km, gdy silnik jest zimny po odpaleniu silnik ma nierówne obroty i po kilku sekundach gaśnie i tak kilka razy, a gdy dodaje gazu powoli zaczyna chodzić normalnie. Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było. Dzisiaj rano dalej...
...proponuje wrzucić logi na forum. nierówna praca to częsta przypadłość tego silnika Co do nierównej pracy silnika to się mogę zgodzić, ale czy prawidłowa modyfikacja mapy rozruchowej powoduje wskakiwanie silnika na wysokie obroty. Z tego co się orientuję to powinno się przesuwać mapę, aby dawka była podawana od 0 obrotów, a nie zwiększać ją. Czy...
A blok 10 i 11 czy turbo pompuje, przepływka uszkodzona na 100% albo wypięta, to pewnie to jest przyczyna. Sterownik widzi stałą dawke powietrz przy zmianie obrotów silnika. Pompowtrysk ma dawke troche poza granicą, raczej to nie jest przyczyną spadku mocy tylko nierównej pracy silnika i może przydymiać. Ja w Passacie AVB przy takiej wartości pompowtryska...
Pomocy!! Posiadam Passata b5 1.6 benzyna. Od jakiegoś czasu samochód rano nie chce mi palić jakby się dlawil. Po kilku próbach auto odpala i kopci białym dymem a obroty są nie równe... Co to może być? Dodam że około pół roku temu wymieniłem uszczelke pod głowica oraz pierścienie. Wszystko było wporzadku do momentu gdy przyszły niższe temperatury.
silnik posiadał zmienne fazy rozrządu a z Audi nie ma. Czy przyczyną nierównej pracy silnika/ falujących obrotów mogą być 2 kostki od zmiennych faz rozrządu? Jak najbardziej, trzeba je gdzieś wpiąć.A tego elementu nie ma fizycznie w silniku.
Teraz zrób to co napisałem inaczej dalej jesteś w czarnej d... . Naprawa po tym dopiero się zacznie. To dopiero wstęp do właściwej naprawy. Masz wszystko dalej opisane w temacie z linku -ale twoja naprawa pójdzie po zrobieniu wszystkiego, w innym kierunku -czyli nierównej pracy silnika. Na razie to ty nic nie zrobiłeś żeby auto naprawić do końca. Uszczelniłeś...
Mam problem z Passatem b5 1.6 AHL z LPG. Mianowicie, ciężko odpala na zimnym silniku po nagrzaniu odpala szybciej. Czasami zdarza się, że po odpaleniu i dodaniu gazu strasznie wolno reaguję na pedał gazu. Pomaga zgaszenie i odpaleniem ponownie. Kolejny problem to falujące obroty na postoju i nierównej pracy silnika. Podczas jazdy gdy wrzuci się na luz...
Błędów 0. Wartości podczas nierównej pracy oczywiście odbiegają od normy. Dawka na poziomie 20 i skacze ,porównanie ilościowe również nie stabilne.W czasie jazdy brak jakich kolwiek zastrzeżeń.Zasilanie i mas ok.Czasami i na wolnych obrotach nic się nie dzieje.
Witam Co byo przyczyną nieprawidowości w twoim aucie, bo mam takie same problemy. Passat 2.0 20V 130 KM silnik ALT spalanie ok 13l gazu i nierówna praca na wolnych obrotach.
3 - 2,20 g na jałowym i rośnie wraz z obrotami
co do nierównych obrotów to przeczyść przepustnice a jak nie pomoże to podjedz do mechanika nich ci zrobi adaptacje. co sie tyczy palenia to może sprawdź czujnik temperatury. ja bym pogrzebał jeszcze przy tej pompce sprawdź jeszcze raz pompkę oraz przewody paliwowe łącznie z filtrem. oraz jakość paliwa to podstawa
Witam koledzy. To moja pierwsza wizyta na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Pojawił się problem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach ale to nie jest ciągłe. Tylko momentami tak jakby szarpało albo nie palił na wszystkie gary ale gdy leciutko dodam gazu do 1000 obr to już pracuje ładnie, równo. Proszę o pomoc bo nie daje mi to spokoju.
Tak
sprawdziłem mase plusa wymieniłem wszystkie świece dwie cewki dwa przekaźniki nr 30 i ten drugi co jest zaraz koło niego nie pamiętam już nr. i na vagu nie ma błędu wypadania zapłonu.Po za tym jak jadę to silnik pracuje normalnie i nie przerywa jak stanę to miga chek i dalej nie równo chodzi, po podpięciu vaga wyskakuje błąd (za niskie napięcie zasilania...
co to jest nastawnik i nastawy
chociażby to zdaża mu się że dymi po odpaleniu no i obroty chodzą nierówno skaczą tak a jak się siedzi za kierownicą to naprawdę odczuwa się te drgania spowodowane nierównymi obrotami silnika
Witam Ponownie! Chyba zlokalizowałem źródło tak nierównej pracy silnika. Podejrzewam sondę λ, a to dlatego że mechanicznie nie mogę ustawić obrotów silnika ani składu mieszanki. Wszystkim steruje ECU. Jedyne co mogło nawalić to sonda. Pokusiłem się o pomiary napięcia jakie daje i co okazuje się że po rozgrzaniu katalizatora do około 300°C i pozostawieniu...
Oczekuje pomocy w naprawie. Mądrej rady
No to pierwszy krok powinien być do elektronika samochodowego w celu zczytania blędów jednostki sterującej, oczywiście po wykluczeniu rozłączonego gdzieś dolotu powietrza ( niesekwencyjna instalacja lubi "strzelić" i po tym rozłączyć te rury, a nawet doprowadzić do pęknięcia kolektora dolotowego).Objawy wskazują na coś takiego. Mam jeszcze passata z...
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
Zapomniałem wtedy dopisać jak miałem ten problem. Jednak to była klapa sterująca powietrzem w kolektorze ssacym.
Żona też ma wzmacniacz? Podświetlanie przez 1 min po wyłączeniu to nie problem. Poza sprawdzeniem poboru proszę zmierzyć napięcie akumulatora przy włączonym silniku (na wolnych obrotach po powrocie z pracy) a następnie 30 min po wyłączeniu silnika. Proszę podać obie wartości. Dodano po 6 W pierwszym poście z 1 grudnia napisałeś: Ps żonie w zeszłym roku...
Cześć wszystkim, Jest dużo podobnych tematów, ale konkretnie pasującego do moich objawów nie znalazłem. Mianowicie podczas przyśpieszania powyżej 1800 obr/min auto traci moc i zaczyna szarpać, że nie da się jechać. Nawet na postoju jak próbuję przegazować to czuć te nierówne obroty i przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu obroty nie przekraczają 2500....
Witam. Mam starego podczciwego passata 1,6TD-i rocznik 1989, i związany z nim problem. Otóż już od jakiegoś czasu nie pracuje silnik równo na wolnych obrotach, raz obroty są podwyższone po czym wraca do normy i tak na okrągło.Od czego by tu zacząć?
Sonda będzie sprawna, zresztą nie wpływa ona na tak duże zużycie paliwa. W tych pasatach, które wiekowo już są wysłużone często siada wtrysk i zaczyna lać. Zdejmij wlot powietrza i odpal, zobacz czy dobrze rozpyla. 2 sprawa sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem też często siada. 3 sprawa jak strzeli na gazie może uszkodzić przepływomierz i na paliwie...
przed usterką nic nie było robione, po tym zdarzeniu był wymieniony filtr paliwa i sprawdzony pasek rozrządu. Tak pompa mechaniczna (w tym silniku jest minimum elektroniki) Do końca silnik chodził i palił bardzo dobrze, stało się to nagle przy wyprzedzaniu samochodu (miał wtedy dosyć duże obroty)
Witam, passat najechano ma zaledwie 165tys KM. Czy zima, czy lato - zawsze odpalał od dosłownie strzała, nawet przy -20! W porównaniu do innego TDI(2.0) w domu, był dużo bardziej niezawodny, rano po odpaleniu zawsze miał lepszą kulturę pracy. Taki ideał był przez całą zimę. Mróz, nie mróz a odpalaniem na głowę bił benzyniaki... Do czasu, aż zatankowałem...
Przesyłam logi. http://vaglog.pl/log_239955.html http://vaglog.pl/log_239954.html Kąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera. Od 60 sekundy silnik pracował na 2000 obrotów
Witam. Posiadam VW Passat’a instalacją LPG DreamXXI N. Mam problem z jego konfiguracją. Mianowicie na wolnych obrotach silnik pracuje BARDZO nierówno i ciężko się wkręca na obroty (na benzynie nie mam żadnych problemów). Czy jest ktoś w stanie przesłać mi swoją konfigurację (mapę wtrysków). Pozdrawiam Michał.
Numery to bardziej są potrzebne do serwisu ich budowa i wydajność nie powinna mieć znaczenia. Jest możliwe że pompa słabo daje i pompowtryski nie podają pełnej dawki. Jeszcze bym się zastanowił nad wgraniem nowej mapy. Jeszcze jedna sprawa jak dodajesz gazu przy puszczaniu gazu obroty odrazu spadają czy lekko opóźnia się spadek obrotów i czy jak spadną...
Witam koledzy mam problem z pasatem vr6 auto pali ale nierówno pracuje głośno jakby nie palił na wszystkie cylindry sprawdziłem iskra jest. Podłączenie wagu dwa błędy 1 sonda lambda 2 mieszanka paliwa po wykasowaniu, błędów brak auto nadal źle pracuje jak na wolnych tak i na dużych obrotach .Przewody świece nowe cewkę podmieniałem 100% sprawną auto...
Witam. Jak w temacie, czyli nierówna praca silnika na biegu jałowym w Passat 130km AVF. Obroty wahają się od 819 do 840. Komputer nie pokazuję żadnych błędów, wyczyściłem zawór EGR i N18 - nie ma poprawy. Stawiam na pompowtrysk, teraz pytanie który i czy wogóle dobrze obstawiam. Zrobiłem pomiary (dane rzeczywiste) ale nie zbyt wiem jak teraz to zdiagnozować....
na wyrzszych obrotach troche równiej ale jest slaby strasznie szrpie
witam. :) Mam problem , z passatem 1.6 b5 Chodzi mi głownie o benzynę i gaz. Samochod chodzi bez zarzutu na gazie, natomiast na benzynie nierówno pracuje, gaśnie na wolnych obrotach, przerywa. W czasie jazdy na benzynie , gdy chce równomiernie docisnąc gazu to gaśnie. Wymieniłem świece, przewody , sonde lambda. Niewiem co mam robić.
Witam. Mam taki problem mianowicie samochód po wymianie uszczelki zaczął nierówno chodzić. Na gazie występuje tylko lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, Lecz po przełączeniu na benzynę samochód zaczyna kopcić na czarno, obroty na biegu jałowym skaczą (czasem potrafi zgasnąć). Po dodaniu gazu słychać że nierówno pracuje. Passat B3, 2.0, 115koni.
To mogą być wtryski. Jeśli dogorywają to na 100% podają różne dawki co powoduje nierówną pracę cylindrów a to z kolei powoduje powstawanie wibracji silnika.
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok
Witam. Mam problem z dosć mocnym falowaniem obrotów i nierówną pracą silnika na luzie. Samochód VW Passat B5Fl z silnikiem 2.0 20V kod silnika ALT moc 130 koni. Przy jeździe problemu nie ma, jednak jak wezme auto zluzuje to obroty potrafią spaść poniżej 600 i potem znów na 1200 i tak pare razy. Często usterka ta wychodzi przy gwałtownym hamowaniu. Obroty...
Witam. Czy ktoś wie co może być z nim? W czasie jazdy na światłachj widoczne jest pulsowanie elektryki. Również na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje. Auto sprawuje się bardzo dobrze. Najbardziej przeszkadza mi jak jeżdże na światłach i te pulsują. Będę wdzięczny za poradę...
No dobra trzeci był dany do regeneracji. Po tym już się bardziej zbliżyło "0" Na jednym mam tylko 0,95 a na drugim -0,78 ta regenerowana 0,13 ale w grupie 23 regenerowana ma -95 czy w normie? bo normy znam plusowe. Silnik równiej chodzi. Ale czeka go jeszcze mały remoncik bo okazało się że jeden popychacz uwalony, dlatego jeszcze przy wyższych obrotach...
Witam mam problem z moim passkiem. Auto ostatnio dużo stoi bo mam auto firmowe. jakiś czas temu robiłem rozrząd i wymieniałem regulator faz rozrządu. A teraz czasami nierówno pracuje a gdy nagrzeje sie do 90C to gdy jest ciepły dzień (w chłodne dni tez nie jest idealnie) to wariują juz obroty i na luzie gaśnie i jak by sie przydławiał gdy dodaje gazu....
sprawdź rozrząd czy pasek nie przeskoczył , wyprzedzenie zapłonu . a jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności w okolicach kolektora ssącego (lewe powietrze ) miałem podobny przypadek w passacie 99 r benz łapał lewe przez przewód od kolektora do serwa
witaj nie chcę się powtarzać ale w paskach za twoje kłopoty odpowiedzialny jest komin (przepływomierz) jest to nikomu nie potrzebne badziewie które TYLKO PO TO zostało załozone w paskach aby się psuło a psuje sie co ok 50-60 tys. i niestety musisz to wymieniać bo tak zrobiły że się tego nie da regenerować To badziewie jest przy filtrze powietrza WAŻNE...
program dpf off zrobiony :) przy okazji wyłączyli mi tez egr :) koszt 500zl całość. Auto jeździ tak jak przed programem- czyli brakuje mu nadal mocy... Przyczyna sa pewnie w dalszym ciągu pompowtryskiwacze :/ korekty, bity niby Ok a samochód ciężko zapala, przy przyspieszaniu mocno drży w zakresie obrotów 1600-2300 :/ już mnie to trochę słabi.
Trudno powiedziec ale gdyby filtr byl zapchany to pracowal by tylko na wolnych obrotach. Czasami jedzie na gazie bardzo dobrze. Zmienie filtr w najublizszym czasie i napisze czy nastapily jakies zmiany.
Dzisiaj zauważyłem kolejny problem, a mianowicie taki, że po kilku dniach bez odpalania nie mogłem odpalić paska. Rozrusznik nie dał rady kręcić. Naładowałem go prostownikiem, później zmierzyłem napięcie na nim "na sucho". Był ok. 0.2V. Później uruchomiłem silnik i zmierzyłem na klemach napięcie ładowania. Było ponad 16V. Czy problemy z akumulatorem...
Problem chyba już rozwiązałem.Linka na przepustnicy była zbyt luźna i w związku z tym nie otwierała się klapka i samochód nie dostawał powietrza.Troszkę naciągnąłem linkę samochód przestał kopcić i odpalał bez gazu a co najważniejsze nie gasł.Lecz obroty jeszcze kuleją ale to chyba kwestia regulacji tej linki.
Olej i filtr zalecany producenta wymieniony, silnik po remoncie głowica sprawdzona, pompa oleju oryginalna nowa, objawy tylko na postoju podczas jazdy silnik pracuje idealnie, na biegu jałowym ciśnienie spada silnik bzb 1.8 tsi postoje chwilę na światłach albo w korku i odrazy słychać głośniejsza pracę silnika zaczyna nierówno pracować i kontrolka ciśnienia...
Zdaje się, że zrobiłeś wszystko, co mogłeś. Nic więcej nie przychodzi mi, niestety, do głowy... Może spróbuj zalać inne paliwo. Śmiałem się z żony gdy mi o swoich obserwacjach o paliwie mówiła, bo przecież od zawsze tankuję na tej markowej stacji różne samochody i nigdy nie było problemu. Ale gdy nie było mnie w domu, to żona tankowała na innej stacji...
w filtrze opiłków niema ,w zbiorniku były ale bardzo malutkie aluminiowe i było ich bardzo mało około 15szt. Dodam ze wczesniej auto od czasu do czasu na wolnych obrotach nierówno pracowało obroty skakały miedzy 650 a 790. Czy ten czujnik dobrze pokazuje te 448bary czy powinien pokazywac 0bar? i czy to może być przyczyna że nie chce odpalić?
Falują Ci obroty? silnik nierówno chodzi?
Dzień dobry . Jestem nowym na tym forum ale choć widzę ze jest tu bardzo stary temat postanowiłem odegrzać tego kotleta :-D mam te same objawy co kolega tylko nie robiłem radnych grubszych remontów silnika i jeden obiad co się różni to taki ze jak odpale silnik gdy jest zimny to obroty idą do 1100 i dopiero gdy się rozgrzeje opadają na 900 czy wie ktoś...
Witam. Wymieniłem u siebie w paserati (1,9 tdi 130 KM) wtryskiwacze bo nierówno pracował silnik po wymianie na zregenerowane wtryskiwacze zaczął się dopiero problem. Auto jak jest zimne odpala normalnie nie szarpie nie dymi - tak jak ma być. Problem rozpoczyna auto ak się nagrzeje. Magiczne 42 stopnie. Zgaszę silnik i jak odpalam na nowo duzo białego...
Kolego, czy dane dot. odczytu ciśnienia w poszczególnych cylindrach są rzeczywiste. Moim zdaniem spora różnica i silnik może nierówno pracować, ale o tym niech się wypowiedzą fachowcy od diesli.
Czy ktoś wie jak wykonać w tym passacie samo diagnostykę. Samochód ma silnik 2E nierówno pracuje szarpie nim, nie trzyma wolnych obrotów. Zawór obejścia powietrza jest ok. Passat jest z 91r. Ponoć były tam montowane dwa typy komputerów. Bardzo dziękuje za pomoc.
Na dużych obrotach zawiesił się silnik, zaczął nierówno chodzić, nie chciał wchodzić na obroty i zgasł. Przy próbie odpalania dymi na biało. Co to może być?? Jeżeli ktoś może coś podpowiedzieć i może poradzić jak to naprawić byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję.
Witam, Passat 2.0 TDI 140 KM silnik BMP - trzęsie silnikiem podczas przyspieszania i kopci na postoju również przy dodawaniu gazu kopci i nierówno wchodzi na obroty, poszarpuje, na wolnych obrotach chodzi równo mniej więcej, z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam. Podaję zgrane parametry https://obrazki.elektroda.pl/3293868800_... https://obrazki.elektroda.pl/5916858500_...
Po złożeniu EGRa samochód pracował równo, ale komputer pokazał błąd przepływomierza 17553 - zwarcie do plusa. Jedyne co robiłem, to wymiana filtra powietrza i odłączenie/podłączenie wtyczki od przepływki. Wymieniłem Boscha na odpowiednik Magneti Marelli i teraz wszystko jest tak jak być powinno. Nierówna praca była spowodowana niesprawnym przepływomierzem,...
Głównie to chodzi o to ,że na wolnych troche nierówno pracuje,ale wystarczy troche przytrzymac gazu i jest ok.Koło na pompie jest na stożku?O to chodzi?
Witam. Szukałem, ale nie znalazłem. Czy jest możliwość zwiększenia obrotów jalowych w silniku tdi avf więcej niż da się to zrobić vcds? Po wymianie silnika są inne pompki i silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. Vcds podkręcił na max ale jeszcze potrzebuje trochę wyżej, wtedy silnik pracuje ok. Pozdrawiam
Mam mTdi (pompa na linkę) . Taki objaw miałem przy przepalonym tłoku , efekt lejącego wtrysku i jazdy na wysokich obrotach . Silnik gasł i nierówno pracował . Lejący wtrysk w czasie monotonnej jazdy na wysokich obrotach , działa jak palnik . Potem następuje przepalenie tłoka i momentalnie i przytarcie . U mnie przepalenie było w dwóch miejscach na tłoku...
(No to na sam początek z logów o ile się nie mylę przepływka do wymiany turbo słabo tłoczy z dołu. ) wiesiek3d - co to znaczy że turbo słabo tłoczy z dołu??????? bo w sumie wydaje mi się że jakoś tak pasek słabo się rusza z dolnych obrotów
Po odpaleniu silnik pracuje nierówno jak by świece nie grzały obroty faluja tak przez 10 do 20 sekund ,przekaznik swiec zmieniony świece sprawne grzeją żadnych błędów nie wykazuje vcds filtr paliwa zmieniony na ciepłym czy po lekkim rozgrzaniu pali i pracuje normalnie
to wszystko się zaczęło po wymianie samoregulatorów zaworów, teraz silnik nierówno chodzi, nie chce wejść w obroty, trzęsie się, zwiększył się stan oleju. A i nie ma żadnych błędów.
Witam. Dziś przyjechał do mnie Passat b5 FL 2.0 benzyna 8V z Anglii ( na tirze) Po odpaleniu, silnik nierówno pracuje - Chodzi tylko na 3 cylindry oraz mruga kontrolka CHECK ENGINE, odpala "prawie normalnie", ponieważ gdy odpali trzeba od razu dac gazu, żeby auto nie zgasło, po przy gazówce obroty są w normie, a auto nie gaśnie, jedynie chodzi na 3...
Kopcenie na biało prawie zawsze jest spowodowane bardzo dużą dawką paliwa albo właśnie wodą. Jeżeli woda się będzie dostawać do ssącego to też będzie kopcić nierówno chodzić i będzie jej przybywać w oleju.
Możliwości jest wiele, najlepiej oddać do mechanika niech szuka. Może coś nie tak z pompą paliwa lub jej instalacją i przekaźnikiem, jak nie będzie chciał zapalić przysłuchaj się czy pracuje po przekręceniu zapłonu. Do sprawdzenia pompa tandem może ma nieszczelności. Możliwe że padł uszczelniacz któregoś pompowtryskiwacza (czy samochód na wolnych obrotach...
Witam posiadam Passata 2.0 115kM benzyna, LPG, problem polega na tym iż jak chcę odpalić na benzynie silnik nierówno pracuje, po dodaniu gazu dławi się, po czasie wchodzi na normalnie obroty. Na LPG nie ma żadnego problemu pali od strzału. Dodam że silnik jest po kapitalnym remoncie, na samym początku było wszystko dobrze. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam! Przy obrotach silnika w zakresie od 1600 do 2000 obr. bez różnicy na jakim jadę biegu silnik nierówno pracuje - po naciśnięciu gazu (powyżej 2000 obr.) objaw zanika. Co może być przyczyną takiego objawu? pozdrawiam
Witam Mam taki problem w swoim Passacie. Od kilku tygodni auto na zimnym mocno kopci na biało, nierówno pracuje silnik na wskazówce od obrotów minimalnie tylko faluje, prawie że nic ale coś tam delikatnie jest plus do tego bardzo głośno chodzi. Jak pochodzi trochę i się rozgrzeje auto chodzi idealnie, nie kopci i równo też chodzi, cichutko. Jeśli chodzi...
miałem podobny przypadek w pssacie może nie do końca takie same objawy ale tez raz palił bez większych problemów a raz trzeba było go pokrecić a jak załapał przydymiał i nierówno chodził na ciepłym na wyższych obrotach było ok okazała sie poluzowana śruba wału korbowego passat był z mniej wiencej takim przebiegiem jak u ciebie wiec dla świetego spokoju...
Witam mój Passat 1.9 TD AAZ dymi na niebiesko ciężko odpala jak ciepły i zimny nierówno pracuje na wolnych obrotach. Sprawdziłem wtryski i sprężanie w cylindrach na pierwszym było 26 bar na drugim 26 bar na trzecim 22 bary a na czwartym 28 bar. moje pytanie brzmi jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrach w silniku 1.9 AAZ.
Mam nową instalację gazową z komputerem w VW Passat silnik 1.8 rok 94. Problem występuje podczas zapalania. Nie chce odpalić na bezynie dopiero kiedy mocniej przegazuję i przełączy się na gaz. Podczas odpalania na benzynie silnik zaskakuje poczym spadają obroty i gaśnie. Zauwarzyłem również, że podczas jazdy na gazie kiedy wrzucę luz to utrzymują się...
Witam mam problem z pasatem nie można skasować błęndu 18263,P1855 na VAG u opis tego błendu jest przesyłanie magistrali danych monitorowanie oprogramowania nie wiem gdzie szukać przyczyny dodam ze auto nie pracuje dobrze na obrotach ok. 2000 zachowuje się jak by nie pracował na jednym tłoku i wywala następny błąd 17669,P1261 ten błąd daje się skasować...
focus obrót nierówny nierówny obrót pralka nierówny obrót aster
telefon myphone bateria dźwięk silnik głośnik powertrain control module
metabo wkretarka wlacznik obrotomierz skacze wskazówka
Falownik Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda i sporadyczny alarm, interpretacja sygnałów LED Volvo 850 – skuteczne czyszczenie nagrzewnicy, płukanie, preparaty, objawy zapchania