Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Mało oleju, to sterownik informował i w konsekwencji zatarty silnik.
Zapchany smok pompy oleju.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Rozwiązano - pompa
Masz dwa czujniki brązowy, wyłancza przy 0.3 bar i biały załancza przy 1.8 bar.Ciśnienie musi być ok 2 bar przy 2000 tys.obrotów bo inaczej włączy się brzęczyk. Zwarcie na stałe do masy czujnika 1.8 bara przynosi poprawę tzn; nie miga i nie brzęczy nawet gdy ciśnienie oleju jest zbyt małe. Jest to metoda pośrednio załatwiająca problem sygnalizacji niskiego...
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Witam!! Mam taki dziwny problem z paskiem że jak się zagrzeje to przy 1500obr włącza się kontrolka oleju i piszczy jak dodam gazu na 2000obr i więcej to gaśnie i jest ok jak ujmę na 1200obr i mniej też gaśnie co może być przyczyną? na początku obstawiałem czujnik ten przy filtrze ale okazało się że on łapie dopiero jak ma większe ciśnienie ok 1,2 bara...
Witam. Problem morze tkwić w żle dobranych czujnikach ciśnienia oleju. W tym modelu występują dwa czujniki ciśnienia oleju: 1-niskie ciśnienie 0,25 bara -niebieski 2-wysokie ciśnienie 1,80 bara-biały [/code]
Sprawdzić ciśnienie oleju i raczej się nie łudzić, że pompa....
Czyli za niskie ciśnienie oleju, do sprawdzenia: poziom oleju, filtr, ciśnienie oleju. No chyba że zamarzł ale przy -16 raczej nie powinien, chyba że to jakiś mineralny ?
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Do przestawienia fazy wymagane jest ciśnienie oleju jak jest niskie to układ nie działa prawidłowo. Dwa po drodze jest pasek bo badana jest korelacja wałek a wał korbowy. Może tu jest źle ustawiony/wyciągnięty.
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
Moim zdaniem ciśnienie oleju sporadycznie jest za niskie. Dlatego tez sporadycznie zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Dlatego proponowałbym podłączyć zamiast oryginalnej instalacji lub równolegle z nią druga niezależna kontrolkę, która informowałaby o stanie styków czujnika ciśnienia oleju (zwarte/rozwarte), co przy sprawnym czujniku ciśnienia oleju...
Zmierz ciśnienie oleju . Jesli zbyt niskie lub za wysokie to miska do wyjęcia. Zawór niebędzie poprawnie sterował jesli cisnienie oleju nie jest w normie Dodano po 1 Tarez robię takiego typa tyle ze łańcuch stracił ciągłośc:D
miałem podobny problem w swoim passacie,pomogła wymiana czujników cisnienia oleju,sa dwa o róznych kolorach(niskie i wysokie cisnienie)musza sie zgrywac
Cześć Może ktoś podać jakie powinno być zmierzone ciśnienie oleju dla tej jednostki o kodzie AWT w pasku b5fl? Tylko najlepiej zmierzone , potwierdzone , bo jest tyle wersji ,że nie wiadomo końcu . Pytam bo po remoncie silnika , po dwóch miesiącach jak zatrzymałem się na stopie zaczął kwiczeć ,że ciśnienie za małe itd . Ale olej w porządku , silnik...
Jaki bedzie cel robienia pruby olejowej w tym wypadku ? W zasadzie bezcelowe bo potwierdzi tylko to co już widzisz czyli dość mocne wyeksploatowanie silnika. Prawidłowe wartości sprężania dla tego silnika ( nowego ) to : -Ciśnienie sprężania - nominalne 2,5...3,1 MPa - minimalne 1,9 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
Żeby sprawdzenie było wiarygodne to trzeba rozebrać ,wyczyścić a to od regeneracji już brakuje 300/400 zł. poco klient ma płacić za sprawdzanie,montaż demontaż A to niby ma wyjaśnić obecność oleju "za" turbiną? Przy nieszczelnym układzie wysokiego ciśnienia ,turbina ma zbyt niskie ciśnienie i nie uszczelnia się w skutek czego olej się leje "za" turbinę....
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Witam kolegów. Podepnę się pod temat. Silnik 1.9TDI 90KM 1Z vw b4 passat. Też problem podpierania zaworów na zimnym i po przegazowaniu do ponad 4 tyś obrotów. Sprawdzone ciśnienie oleju - dochodzi do 6 barów przy 4,5 tys obrotów. Zdemontowałem pompę rozruszałem zawór przelewowy (chodził dość cieżko ale dało sie go ruszyć). Na zawór przelewowy podałem...
Mam problem z uruchomieniem silnika bez względu czy zimny czy ciepły. Mianowicie trzeba rozrusznikiem kręcić ok 15s i uruchamia się pracuje równo. Ten problem występuje na zimnym silniku jak i na ciepłym po 1s od zgaszenia i po 10min, po 1h. Natomiast na "pych" pali od 0,5m. Problem zgłosiłem do mechanika i stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania....
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Problem dotyczy zapalającej się kontrolki oleju wizualnej i akustycznej.Problem pojawił się po wymianie oleju,czujnik wymieniony na nowy,ciśnienie oleju w normie,silnik pracuje równo bez żadnych zastrzeżeń.Pytanie w czym może być problem i jak go rozwiązać????????? Wyłączyć ostrzeganie o niskim poziomie oleju lub naprawić usterkę.Przewody do czujnika...
J Poza tym jak się olej leje na zewnątrz to być może pękł lub spadł wąż od turbiny, jest za niskie ciśnienie doładowania silnik dostaje za dużo paliwa i stąd dym. Ale jazda z rozpiętym wężem też się źle skończy dla turbiny (pracując bez obciążenia rozpędza się do dużo wyższych obrotów). Jest taka opcja B5 mają awaryjną "szybkozłączkę" przy doprowadzeniu...
Witam! Mam problem z 1.6FSI. Samochód borykał się z ciśnieniem oleju, na niskich obrotach utrzymywał ciśnienie w granicach 80 stopni 1,5 bar czyli prawidłowe, a jak dodam gazu od 2tys do 4tys to utrzymuje stałe ciśnienie w postaci 2bar i świeci się kontrolka oleju. Rozebrałem dół silnika, w misce znalazłem metalową podkładkę (wygląda bardziej jak półksiężyc)...
"Czy rurka odpływowa z turbiny do miski jeśli jest zatkana to olej może być wyrzucany tylko na stronę gorącą a na zimną już nie ? " tu napewno olej idzie do kolektora ssacego nie pojdzie pod prad. "Czy brak katalizatora może powodować słabe działania uszczelniacza turbiny po stronie gorącej poprzez niskie ciśnienie spalin ? " mialem wyciete dwa w 2,7...
Silnik zapewne 1,8 00561 czas wtrysku powyżej górnej granicy adaptacji. Do sprawdzenia dolot na lewe powietrze. Ciśnienie na listwie wtrysków czy nie za niskie. Przepływomierz do sprawdzenia czy nie zaniża jeśli jest. Jak to nie pomorze to test wtrysków czy nie zabrudzone/przytkane (szczególnie przy LPG). 01120- do sprawdzenia rozrząd naciąg paska osadzenie...
Chyba jednak poprawy nie ma, po prostu musiała być dobra pogoda dla niego. Podstawa pod wtryskiwaczem cała, kable od czujników idą do komputera, nie są nigdzie przerwane. Teraz już nie gaśnie, ale obroty z rana są za niskie, jak jest gorąco na dworze to za wysokie, a jak temperatura jest pomiędzy to obroty są w normie. Na benzynie w okolicy 2tyś silnik...
napinacz sprawdzony , na 99 % wydaje sie dobry ... ugina sie pod palcami niby ale dopiero przy uzyciu naprawde wiekszej sily niż normalnie .. a tak to jest ok . Ogólnie za mną kolejny dzień rozbierania samochodu głównie przez 3 objechane sróbki i kombinacje alpejskie ale ok do rzeczy . pokrywa zdjeta , kolektor tez i wszystkie pierdoly dookola pozdejmowane...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Panowie troszkę nakręcili.... Ustawienia pompy nie ruszaj, dawka masz 2.2 standard to ok 3.0, kat wtrysku masz 50 wiec praktycznie ideał. Przepływka brzydko mierzy, afn w środkowym zakresie obrotów powinien mieć ok 900/1000 a u ciebie ok 700. Ograniczenie dymienia niskie wiec potwierdza problem przeplywki i doładowania. Doładowanie a bardziej sterowanie...
Autko może mieć 100 tys. i może byc zajeżdżone, a może mieć 400 tys. i chodzić dobrze. To wszystko zależy od tego, jak było eksploatowane. W każdym razie, jeżeli ciśnienie oleju jest faktycznie niskie (dwukrotnie sugerowałem pomiar manometrem), to silnik jest, przynajmniej w kilku punktach, zużyty i możesz po mału szykować się na remont, lub wymianę.
I znowu ja :D . Wtryski po wyciągnięciu w zakupionym silniku tym, mają na obudowie opisane 220 bar tak też zostały wczoraj ustawione gdyż 1 i sterujący miał trochę za niskie ciśnienie. Pylą znakomicie. :D Z tego co wiem to w AFN-je nie były chyba takie montowane. Nie do końca chyba jestem jakimś tam znawcą ale chyba kupiłem nie AFN a AHH , ta wytarta...
Witam po przerwie. Passat znów do mnie wrócił. Nie pisałem ale po ostatnim razie i wymianie separatora oleju na stary przestał przerywać,tzn dalej przerywa ale po chwili wraca do normy. Napiszę jak jest teraz i do czego doszedłem. Klient wrócił do mnie bo zaświecił się check ale silnik chodził normalnie, podłączyłem VCDS-a i wyszło "czujnik ciśnienia...
Witajcie, kolega kupił Passat B5 z silnikiem AHU, czyli 90KM z turbiną bez zmiennej geometrii. Przyjechał do mnie, bo auto wpadało w tryb awaryjny. VCDS pokazał błąd 575, czyli ciśnienie w kolektorze ssącym. Turbo przeładowywało okrutnie (1,2-1,3 bara zamiast bodajże 0,85). Dolot wygląda na szczelny, wymieniliśmy wężyki podciśnieniowe, bo były zasyfione...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Brakuje mi już pomysłów w jaki sposób pozbyć się błędu 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Postaram się w miarę zwięźle opisać dotychczasowe wymiany. Samochód o jaki chodzi to VW Passat 2.0 FSI 150km 2006 rok kod silnika BVY. Kupiłem go 1 grudnia od handlarza. Sprowadzony z Danii. Po kilku dniach...
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Nie musi to być uszkodzenie elektryczne. Proponował bym zmierzyć cisnienie oleju na rozgrzanym silniku przy pomocy manometru. Jeśli czujnik jest biały to ciśnienie przy 2000 obr/min nie może być niższe niż 1,8 bar
Gruszkę wciąga na max? Dolot cały masz szczelny bez widocznych wycieków oleju? EGR zamyka sie ?
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Błąd mówi o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Przyczyn może być kilka. Zbyt mało oleju, pompa, wałek, czujnik.. masz możliwość podłączenia Vaga? Jaki olej wlany?
Zdecydowanie zacznij od pomiaru ciśnienia oleju. Jeżeli jest za niskie to zajedziesz silnik. A potem na spokojnie sprawdzić czy faktycznie to nie coś z elektryką.
Ta pompa bez odpowiedniego ciśnienia oleju nie pracuje prawidłowo. Musiałeś popełnić błąd przy montażu pompy do bloku silnika.
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
w golfie tak jak i w passacie jest dynamiczna kontrola cisnienia oleju w zależnosci od obrotów jakie masz te ciśnienia na wolnych obrotach a mierzyć można w dowolnym punkcie układu smarowania u mnie w passacie 1.8 pomógł tylko szlif wału jesli sam zrobisz to koszt ok 400 zl szlif plus panewki
Czerwona kontrolka świadczy o zbyt niskim cieśnieniu oleju lub o braku ciśnienia. Skro masz go jeszcze na bagnecie to żeby czasem się nie okazało że silnik w tym aucie to złom. Jazda z taką kontrolką jest niedopuszczalna. Co innego pomarańczowa która mówi o niskim poziomie oleju.
Ty tam masz dwie pompki? Wydaje mi się że masz wstępna i vacum. Zobacz czy wstępna się odzywa i czy w ogóle coś pompuje Dodano po 2 A kto wie czy po wymianie się poprawi. Popatrz czy ci się układ paliwowy nie poci, coś nie kapie. Może się ropa cofać jeśli pompka nieszczelna Dodano po 27 Zobacz czy w filtrze oleju nie ma. Może vacum pompa być nieszczelna....
Dziś niestety po przejechaniu 100m i zaparkowaniu olej poleciał już ostro cały, zdążyłem zgasić zanim wyskoczył komunikat niskiego poziomu i ciśnienia oleju, po kilku godzinach plama już pod całym autem na bagnecie sucho. Jak się uda jutro jakoś dotargam auto do kumpla na kanał do garażu i będę z nim samemu szukał co walnęło. Teraz już jestem pełen...
To nie jest forum prawne - więc żadnych porad tego typu tutaj nie udzielamy. To jedno. Drugie - zanim Wam zapaliła się już kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju, silnik pracował dłuższy, bliżej nie określony czas ze zbyt niskim - ta usterka nie pojawia się w ciągu jednej chwili. Więc pozostaje zacisnąć zęby w związku z bardzo kosztowną naprawą...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Witam. Właśnie padł mi silnik w moim skarbie (Passat 2.5 tdi 2000r automat kombi). Wracałem znad jeziorka i nagle coś go zamuliło na 2s. Następnie normalnie przyspieszał by po chwili wydać komunikat " OIL PRESSURE LOW" popiszczał i zaraz duży "STOP" na wyświetlaczu i silnik zgasł. Później już tylko "MOTOR WORKSHOP". Żadnego stukania pykania dymienia...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Masz możliwość przybliżyć jak to dokładnie wygląda? Mi się wydaje, że to co napisałeś tyczy się Audi z tego samego okresu. Mam licznik z serii 920, a ECU nie posiada obsługi CAN. O ile ABS się komunikuje, kontrolkę od poduszek wyłączyłem to obrotomierza nie jestem w stanie uruchomić. W CAN Gateway mam możliwość zakodowania obsługi ABS czy poduszek poprzez...
Witam Posiadam Passata B5 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której...
Witam. Miesiąc temu zakupiłem VW Passata b5 1.9TDI, 130km, rocznik 2001, z przebiegiem 237 000 (wiem, pewnie kręcony). Autko było ściągane z Belgii. Po czym długo stało, nieruszane, już w Polsce. Po przejechaniu 30 km zatrzymałem się na tankowanie, gdyż już w miejscu wyjazdu paliła się rezerwa. Do tankowania autko chodziło bez zarzutów. Na stacji auto...
Witam wszystkich. Chcę prosić o pomoc bardziej doświadczonych w zlokalizowaniu usterki w Passacie 1.9tdi AVB. Polega ona na nierównych obrotach na biegu jałowym i gryzących spalinach. Występuje błąd 18062 P1654-35-00 który mówi o błędzie w desce a w niej jest błąd 562 czujnik temperatury i poziomu oleju silnikowego. Błędu nie da się wykasować bo czujnik...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
scania niskie ciśnienie oleju niskie ciśnienie oleju peugeot niskie ciśnienie oleju citroen
lexmark reset spawarka normy pasta bezołowiowa
suszarka remington pioneer a602r
Buderus GB212 a regulator Bosch CT 200 – kompatybilność, EMS Plus, funkcje, ograniczenia Subaru Impreza III 2.0 – kompatybilność przetwornic HID Koito, Matsushita, Denso