Możesz odizolować fragment przewodów i skręcić je ze sobą
Zewrzyj dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z obudowy alarmu
Jesli chcesz szpko uzykac inf to moj numer kom 605 271 646 lub GG 5851367
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
Dokładnie, programowalna i wydłużajaca impuls na przewodzie zamknij.
Nic się nie uszkodzi, najwyżej nie będzie działać, ja bym je odłączył. Odnośnie fałszywych alarmów, sprawdź pamięć alarmów po wyłączeniu alarmu (mruganie diody)
Zamiana obydwu zamków nic nie zmieniła. Czy ktoś wie czy i jak odłączyć alarm vagiem?
Odłączyłem i nic:cry:
Odpinaj kostki z drzwi-wyeliminujesz krańcówki.Radio odłącz(uważaj na kod)To że nie zapala lampki nie znaczy że nie wyzwala.Wody pod dywanem nie ma?Wiązki suche?
witaj z Twojego opisu wynika, że alarm zachowuje się na "wspak" super forteca ma opcje automatycznego zazbrajania, jeżeli po wyłączeniu alarmu nie nastąpiło otwarcie drzwi nie piszesz co się dzieje z centralnym proponowałbym na początek odłączenie Twoich przekaźników i diód i sprawdzenie samej centralki na sucho - czy prawidłowo załącza alarm i go nie...
Witam potrzebuje odłączyć fabryczny autoalarm w passacie b4 1.9 tdi 94 r,ponieważ w alarmie odłącza przekaźnik i odcina zapłon dopiero po paru minutach można odpalić auto.
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
1) Znajdź alarm. Ma co najmniej 4 kostki. Jedna z kostek jest od czujników (trzyprzewodowa, czarny, czerwony i niebieski). Idąc wzdłuż przewodów szukaj czujnika. 2) Możesz czujnik odłączyć przy załączaniu alarmu. Naciśnij przycisk uzbrajania i trzymaj tak długo, aż drugi raz nie mrugną światła. Tylko, że musisz to robić każdorazowo przy zał. systemu....
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. Jest w nim orginalny alarm fabryczny, ale założyłem drugi wpinając się tylko do centrala. Wszystko śmiga lecz po przekręceniu kluczyka w poz. start gasną wszystkie kontrolki i nic się nie dzieje. Czy stary alarm ma jakiś immobilajzer?? I jak to odłączyć??Bezpieczniki już sprawdzałem...
Wymienić,dostawała się woda to skorodował w środku. Odłącz go i zobacz jak zachowa się alarm.
Skleił sie styk w przekaźniku. Odłącz zasilanie od alarmu.
A jak już jąodnajdę to co mam odciąć żebym mógł odpalić :D ? Dodano po 1 Dobra, znalazłem centralkę, odłączyłem kable i auto odpala ;)
Może stoi przy torach i o tej godzinie przejeżdża Intercity. :lol: Odłącz na próbę czujnik ruchu przyciskiem na słupku.
Padają też mikrostyki w zamku, pomaga odłączenie tych drzwi.
Przyczyną padu akumulatora co kilka/kilkanaście dni jest pobór prądu ok. 0.5A w stanie spoczynku auta po zamknięciu kluczykiem i pozostawieniu na placu. Czy alarm może mieć zwarcie? Radio mam odłączone zupełnie od kabli. Spróbuję powyłaczać po kolei bezpieczniki.
Witam, Przepraszam że tak stary temat odświeżam.. ale mam probem z tym alarmem.. Na poczatku przestał działać prawy siłownik z entralnego chwile później lewy.. później odłączyłem cały alarm z kostek i juz nie chce całkiem dzialać.. Co się mogło stać?
Po odcięciu zasilania, musiał byś rozzbrajać alarm lub zabezpieczenie przed włączeniem zapłonu. Ja bynajmniej obrałem taką taktykę, bo czasem nie ma wyjścia.
Do odłączenia nie trzeba schematu, poprostu odłączaj i izoluj do stanu fabrycznego, jak masz trochę pojęcia...
pompka nie będzie niepotrzebnie pracować przez 30s, po zamknięciu zamków bezpiecznik pneumatyczny w pompce odłączy motor pompki
"Tanie mięso psy jedzą"... Oszczędziłeś na alarmie, to teraz masz za swoje. Odłącz od niego wszystkie linie wyzwalające i wtedy próbuj. Jak dalej będzie wariował, to sam postawisz diagnozę.
Jak wcześniej wspominałem po odłączeniu modułu komfortu i ponownym podłączeniu mam włączony alarm. Jak go wyłączyć bez kluczyka ??
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
Podajesz, że sprawdzałeś (eliminowałeś) też światła, ale czy wszystkie np. w bagażniku oraz lampki lusterek wewnętrznych tj. zamontowanych w przysłonach przeciwsłonecznych kierującego i pasażera. Może stale świecą. Badania poboru "prądu" wykonuj po upływie ok. 15 min. tj. po "uśpieniu" modułów, alarmu itp. odbiorników. Odłącz też na próbę alternator.
Montowałem alarm w tym aucie na jakieś 0,5hprzed zakończeniem odpalałem potem przestał.Nie robiłem żadnych odcięć bo jest fabryczny immobilaiser,podejrzewam mmobilaiser nie ma iskry i pompy paliwa nie słychać niestety jest tylko jeden kluczyk,niech ktoś udzieli wskazówek jak sprawdzić czy to mmobilaiser czy coś innego przypadkiem odłączyłem.
Jeżeli akumulator zostaje rozładowany już po godzinie to pobór prądu musi być ogromny. Więc po mojemu rozrusznik lub alternator. Co miałeś "robione" w rozruszniku? Jeśli wymieniałeś centralkę z LPG i była poprawa to może spróbuj ją całkiem odłączyć. Zobacz też czy na elektrozaworach nie ma napięcia po wyjęciu kluczyka.
Bardzo przepraszam za moją niedokładność stawiam pierwsze kroki na forum, po prostu jestem nowicjuszem. Prowadzę zakład elektromechaniki i mam problem z VW Passat pojemność chyba 1,6D. Podczas naciskania na przycisk sygnału zaczynają migać światła mijania i kierunkowskazy z obie strony jednocześnie. Alarmy które były odłączyłem. O ile to możliwe proszę...
Witam Mam problem z moim passat b4. Po pierwsze nie mogę odpalić samochodu, po przekręceniu stacyjki obrotomierz wskazuje 1000 obr mimo, że samochód nie został odpalony. Do tego wszystkiego ciągle świeci dioda w drzwiach od alarmu, który już odłączyłem. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
mam problem z centralnym zamkiem. Zamykam samochód kluczykiem i wszystko jest ok ale problem pojawia przy otwarciu ponieważ centralny zamek nie chce sie otworzyć. Po kilku próbach ruszania kluczykiem otwieraja sie drzwi kierowcy ale alarm jest nadal aktywny i central nie otwiera reszty drzwi. Muszę na chwile odłączyć akumulator i wtedy moge otworzyć...
Witam mam problem z passatem b4 1.9tdi 1z Gasnie mi podczas jazdy najpierw przelutowalem auto alarm oczywiscie u fachowca ale problem pozostal potem myslalem ze to przekaznik 109 bo bardzo sie grzał i juz ktos kiedys przy nim makstrowal kupilem nowy ale gdy go wkladalem to tylko sie zaiskrzylo i nowiutki od razu sie spalil dodam jeszcze ze gdy zgasnie...
Pierwsza moja myśl była taka żeby odłączyć kabel od zamykania centralnego i podłączyć pod przekaźnik który by stykał kable te które idą do klamki i są odpowiedzialne za zamykanie drzwi. Drzwi by się zamykały i szyby domykały. Jutro zobaczę czy jak wydłużę ten czas to czy będzie działać. Teraz czasem się zamkną kawałek szyby, ale też się otworzą i nie...
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
710’tka o ile pamiętam nie ma sygnału komfortu, ale można to zrealizować inaczej. Zamiast masy na zamknij z alarmu podłącz masę do zasilania czujników dodatkowych pojawiającą się po załączeniu alarmu (nie martw się że masa nie zaniknie, bo passat ma na szybie przeciążeniówkę która odłączy silnik szyby), zamknie się central i domkną się szyby....
Funkcja alarmu realizowana jest przez moduł komfortu który znajduje się pod nogami kierowcy można by go wyjąć ale wtedy nie będzie centralnego szyb i podświetlania w kabinie i chyba kierunków. Proponuje odłączyć syrenkę a potem poszukać kogoś w okolicy kto by dysponował kabelkiem i zdiagnozował co się dzieje z modułem i alarmem ewentualnie go wyłączył....
Problem po długim czasie rozwiązany. Przyczyną był zamek klapy bagażnika, jakimś dziwnym trafem to on pobierał te 330mA. Odłączyłem go i pobór nie przekracza 30mA (alarm, radio, wzmacniacz) i nawet oświetlenie kabiny normalnie gaśnie.
Możesz wszystkie odłączyć i odpali a kluczyk to musisz przeprowadzić adaptację kobinując pilotem i stacyjką kiedy s wiedziaem jak to się dokładnie robi ale zapomniałem bo dawno nie robiłem!
Witam. Własnie załozylem alarm legendford w passacie b3, wszystko działa jak trzeba tylko po uzbrojeniu alarmu następuje 5 piknięc i taka seria pikniec powtarza sie z odstepami ok 3-5s. Czy wie ktos co to moze byc? antyhitjack wyłączony, dzieje się to nawet gdy odłącze czujnik ruchu i wstrząsów.
Mnie niesprawna syrenka alarmu z własnym zasilaniem czyli akumulatorkiem też wysysała prąd kiedyś w Octawi. Odciąłem. Zostawiłem tylko cent. zamek. Ale u ciebie może nie być to. Alarm ma gdzieś bezpieczniki i zasilanie. Centralka jest dobrze ukryta ze zrozumiałych względów. Szukaj. Może na syrence pod maską jest stacyjka to tam odłącz alarm. Skup się...
Witam posiadam pasata 89' kombi i mam problem od paru godzin z jego otworzeniem a mianowicie wkładając kluczyk do zamka i prubójąc go otworzy automatycznie jest zamykany przez pompkę co ja mam teraz zrobi nie mogę wejśc do tej fortecy ( szyby nie będę wybijał ) Pomyślałem że jedynym wyjściem jest rozładowanie aku ale przez pół dnia włączałem alarm żeby...
przy każdym rozbrojeniu alarmu słychać 4 sygnały syreny Oznacza to , że któryś z czujników (drzwi, pokrywa silnika, bagażnika etc...) jest uszkodzony (zwarty) i pomijany przez system. Odszukaj uszkodzony czujnik i napraw lub odłącz. Na temat cichego uzbrajania odpowiedział Ci już kolega [red0210]
Patrzyłem na moduł komfortu i polutowalem na zimne luty i dalej to samo odłączyłem syrene i alarm dziala bez zarzutów swiatlo nie świruje nie mruga już ale zastanawiam się co może być przyczyną tego. pozdrawiam
Może napisz co, gdzie i jak podłączyłeś. Wróżką to raczej nikt nie jest..... Znając życie przy sterowaniu 2-przewodowym wykorzystałeś wrzystkie 6 przewodów do sterowania zamkiem, ale to tylko moje domysły.... Odłącz przewody czarny i biały w tym wypadku..... powinny być niepodłączone....
autko nowe a Ty chcesz po staremu,z tym zabieraniem paliwa to byłbym ostrożny tak się robi w autch w których rzewnie nie ma co odłączyć stare mercki i vw a tu jest na tyle elektroniki że można go unieruchomić bez mechanicznych rzeczy lepiej pomyśl nad zabezpieczeniem lamp i kierunków w zderzaku - to ostatnio często ginie
Tak dochodze do wniosku, ze wszystkie bledy sa konsekwencja tego bledu: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - i teraz na ross-techu jest informacja specjalna Ten kod błędu opisuje, że wygoda systemu magistrali danych pracuje w trybie pojedynczego przewodu. Można sprawdzić moduły sterujące drzwi przez odłączenie ich wszystkich...
Alarm jaki posiadam w samochodzie to SEO. Samochód VW Passat b5 Ostatnio (mrozy) rozładował mi się akumulator. Musiałem go wyjąć i podłączyć pod prostownik. Po ponownym załączeniu (+ trochę jazdy) , zaparkowałem i po chwili (5-10 min) alarm sam zaczął "wyć" . Wyłączyłem go pilotem myśląc ,że to incydent jednorazowy. Po chwili alarm znów zachął "wyć"...
Pierwsze co to odłącz radio. Następnie zobacz moduł komfortu czy nie zalany i czy nie było grzebane. Rozwiń wiązkę od niego na około 25 cm. Tam będą złącza, które ktoś mógł naprawiać. Następny podejrzany to alarm dokładany a może i dodatkowy moduł domykania szyb, różne rzeźby bywały i fantazja montujących nie zna granic.
Magik od alarmów nie miał czasu, ale powiedział, że ten alarm jest dokładany jeśli mruga naprzemiennie (i faktycznie tak jest jak się dowiedziałem, przepraszam za mylną informację), i że jeśli coś się z nim pierniczy to znaczy że prawdopodobnie jest już starym śmieciem, który nadaje się do wyrzucenia. Za demontaż i takie gdybanie chce kupę kasy. Wolałbym...
według mojej dokumentacji szukaj w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: - popielaty (zamykanie) - zielony (otwieranie) na przewody podajesz plus na zmiane do wysterowania pamiętaj aby wszystko podłączyć tak aby dany przewód w chwili podawania napięcia był odłączony od drzwi i po wysterowaniu spowrotem był połaczony(przekaźnik)
Witam. Proszę o wskazanie możliwej diagnozy usterki w opisanym pojeździe. Dla mnie ma to charakter orientacyjny gdyż nie posiadam przyrządów diagnostycznych (komputera). Pojazd: Passat B5 1998r kombi 1.9 TDi Niemcy. Wyposażenie: el. szyby przód, el. lusterka, centralny zamek, klimatyzacja, nieoryginalny alarm, jakiś moduł antynapadowy (taksówka) Problem:...
Nie sprawdzilem ale sprawdze watpie w to tez bo jak nic nie rozebralem to ta zapalniczka z tylu nie działała od zakupu auta i dlatego ze nie bylo plusa do niej Dodano po 1 Nagle ożył :D wsiadam dzis naprawił mi sie sam alarm i zamykanie z pilota odłączyłem kabel plusowy od radia i obie zapalniczki działają :D czyli działa na oryginalnym kablu
Witam posiadam passata b3 rocznik 1993 ostatni pojawił się problem, gdy próbuje otworzyć centralny zamek pilotem zamiast otworzenia drzwi włącza się alarm, nie da sie go wyłączyć ani otworzyć drzwi, musiałem otworzyć drzwi kluczem i odłączyć akumulator, żeby alarm przestał "wyć". Ktoś miał kiedyś podobny problem i znalazł rozwiązanie??? Proszę o pomoc...
do drzwi nie dochodzi, ale przy pompce jest przewód brazowy!!! (w kostce). Ten samochód miał wymieniane drzwi lewe (prawdopodobnie był bity z lewej strony) i mógł ktoś wymienic ten kabelek? takie sa ,oje przypuszczenia, bo przy pompce jest brazowy kabelek! A jezeli jest rzeczywiscie sterowany plusem to co wtedy???? Kurcze dlamnie jest to nie łatwie,...
Odpowiem poklei. Nie jest to kabelek od alarmu ani od syreny z własnym zasilaniem bo jest zwykła syrena. Odłączony został cały środek auta łącznie z modułem alarmem radiem nawigacja drzwiami lampkami licznikiem wszystko dosłownie wszystko. Przyczyna jest gdzieś w komorze silnika tylko nie wiem gdzie. Ktoś mi pisał że miał taki sam problem i okazało...
Mam mały problemik, przy zakładaniu alarmu był rozłączany licznik i gość uruchomił silnik od tej pory po wyłączeniu zapłonu od licznika odcinane jest zasilanie, czyli giną mi kilometry ustawienia zegara itp. po załączeniu zapłonu wszystkie zegary łącznie z obrotami itd są resetowane i działają poprawnie. Samochód jest z listopada 1998r/VW passat 1,9TDI/...
Cześć, mam problem z ciągle zapalonymi kierunkowskazami z lewej strony Passat B5 fl z 2004 roku (AVB). Po sprawdzeniu błędów były trzy: - brak komunikacji z syreną alarmu, tak było zawsze i wszystko było ok - otwarty obwód ochrony wnętrza - zanikający sygnał styków zamka drzwi kierowcy Po wymianie zamka i wyłączeniu programowo ochrony wnętrza, pozostał...
Dzięki za zainteresowanie tematem, ale po odłączeniu czujnika w drzwiach nic się nie zmieniło.Tak jak napisałem wcześniej po załączeniu pilotem działa tylko centralny zamek, a alarm nie nazbraja się, nie działa syrena ani nie świeci się dioda.
Witam. Jeśli masz za niskie napięcie z akumulatora, a alarm ma własne zasilanie, to włączy się alarm. Jeśli masz zwarty któryś czujnik np otwarcia drzwi ->alarm. Coraz więcej, jeśli nie wszystkie centralki mają taką funkcję, która uzbraja autoalarm, gdy ktoś go wyłączył, ale nie otworzył żadnych drzwi. Może być tak, że wyłączasz alarm, ale otwierając...
Witam. Czy pomiar był dokonywany przez około 10 minut? Sterowniki muszą się "uśpić". Czy radio fabryczne? Alarm jest dokładany? Wzmacniacz jakiś w bagażniku (car audio?). Zamknij zamek w drzwiach śrubokrętem mu pomóż. Wyjmuj bezpieczniki. Czy spadnie pobór prądu. Czy żadna lampka bagażnik, schowek nie świeci czasem lub świeci ale nie zawsze. Przelotki...
Mam pytanie czy zapiszą się błędy w module komfortu w tym aucie jeśli są przerwy na płytce z mikroswitchami w zamkach centralnych, w aucie co chwila wyje alarm, zrobiłem już jeden zamek kierowcy przerwy na mikroswitchu od otwierania drzwi, po otwarciu dzrwi kierowcy nie załączało się światło wkabinie. W alarmie odłączyłem już centralkę ultradźwięków...
Proponuję sprawdzić podłączenie plusa po stacyjce. A sprawność alarmu można zweryfikować programując go poprzez dotykanie przewodu stacyjki {po uprzednim odłączeniu przewodu go od instalacji samochodu } do stałego, żywego plusa. Jestem pewien, że wszystko będzie się wtedy programować bez problemów. 95% problemów z alarmami leży po stronie montującego...
Mam problem z centralnym zamkiem w VW Passat '93 1.8 + gaz Problem polega na tym ze jak włączam alarm pilotem zamykają się zamki i uzbraja się alarm...po kilkunastu sekundach centralka zaczyna ciągle pompować...jedyne co można zrobić to wyjąć kostkę z centralki..obecnie mam odłączoną pompkę od alarmu t zamki zamykam tylko kluczykiem... co może być przyczyną...
ale metoda podana na tamtym forum jest dobra.chodzi tylko abym odłączył radio i inne zbędne urządzenia typu radio nawigacja itp.tak Dodano po 1 http://forum.vw-passat.pl/threads/48691-...
W każdych drzwiach jest moduł,więc mimo iż są korby to tam niestety są te krańcówki do podłączenia.Moduł steruje siłownikami.Sygnały migaczy jak odłączysz to stracisz informację optyczną o wł/wył z pilota jak i alarmowaniu.Sterowanie z tego co kojarzę z modułu pod nogami kierowcy.Co do ultra to nie wiem.
Ten opis pisałem z pamięci i mogłem się pomylić co do tych mikrowyłączników, ale postaram przesłać cały opis tego alarmu tylko muszę go znaleźć, co do syreny jeżeli była odłączona to jest szansa, że jest uszkodzona ale najlepiej sprawdzić to jak zakodujesz pilota. Koszt takiego pilota jest około 80 zł netto.
Wszystko odłączone. Lampy centralka modul komfortu... Wciskam awaryjki pali bezpiecznik. A co ciekawe... Auto stoi czy wszystko podlaczone czy nie, co jakis czas wlacza sie oryginalny alarm, ktory tak naprawdę nie dziala juz dlugo dlugo. Rece opadaja. Edit. Panowie eureka. Działa. Jedna awaria pociagneła za soba kilka. A nawet nie awaria. Jakis czas...
radio odłączyłem, kostkę z lampki bagażnika wyjąłem zamknąłem auto pilotem i po 7 minutach ciągle 0,25... miga tylko dioda alarmu w rygielku kierowcy no i pod zegarami komputer pokładowy z godzina i przejechanymi kilometrami cały czas działa... tak powinno być czy czy ma się on wyłączyć?
Witam Kupiłem VW Passata B5 FL z zainstalowanymi 2 alarmami - jeden fabryczny działający, drugi taki jak w temacie, ale odłączony. Po podłączeniu od razu zaczyna wyć syrena. Muszę uporządkować to wszystko i jakoś zabezpieczyć auto więc szukam instrukcji instalacji, jakiegoś opisu wyprowadzeń. Instrukcję użytkownika już mam.
Witam! Mama pytanie odnośnie samoczynnego otwierania się jednej szyby w Passacie B4 z 95r (TDI). Zarówno z kluczyka jak i po podłączeniu alarmu i ustawieniu sygnału otwierania drzwi na 0,5sek szyba lewa tylna otwiera się do 1/3. Przy zamykaniu domyka się. Podobnie przy otwieraniu kluczykiem otwiera się - otwierają się również pozostałe szyby ale dopiero...
Witam. Moim zdaniem powinienes znalezc pobor pradu. Na początku ja bym odłączył radio. Po drugie odczepic alternator a później alarm lub centralny (no i jak piszesz to odczep zasilanie sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimy) oczywiscie za każdym razem trzeba zmieżyć pobór prądu amperomierzem. Max powinno pobierać do ~0,5A.
dzięki za podpowiedź jutro będę kombinował odezwę się w piątek narazie bardzo dziękuję Dodano po 38 mam jeszcze jedno pytanko odnośnie wyłączników drzwiowych, na przewodzie który idzie z drzwi do modułu centralnego i oświetlenia wnętrza jest to chyba kolor czarno-czerwony po odłączeniu od modułu pojawia sie masa i jest tak długo jak otwarte są drzwi,...
Panowie mam gorącą prośbę do znawców tematu związanych z alarmami. Dręczą mnie trzy podłączenia zaznaczone na rysunku a mianowicie przewód - niebieski drzwi (-) ; czy chodzi tu o czujnik drzwiowy (oświetlenie wnętrza) - niebiesko biały drzwi ster (+) ; do czego ten z koro w alarmie idą inne przewody do sterowania zamka - i ostatnie to stacyjka jeden...
Witam Mam pewien problem z centralnym zamkiem w VW Passat B5 97r. 1,9 TDI Otóż jest centralny zamek fabryczny z alarmem. Od pewnego czasu zamykał wszystkie drzwi oprócz kierowcy, podobnie było z otwieraniem. Wymieniłem kasetę zamka. Gdy poskładałem problem ustąpił ale pojawił się znowu tylko że trochę inny a mianowicie gdy kliknę pilotem wszystkie drzwi...
Skoro odłączę włącznik pod hamulcem i zamknę auto to, dlaczego pali się stop - skąd bierze zasilanie? A jak nie zamkniesz to sie nie pali? Czy ciągle się pali. Masz audio zmieniarke i wzmacniacz w tyle? Światło stop pali się cały czas, niezależnie czy auto jest otwarte/zamknięte, zapłon włączony/wyłączony, auto pozamykane alarm włączony. Zmieniarki...
Mialem kiedys podobny przypadek-silnik pracowal mimo odcietego elektrozaworu. Okazalo sie ,ze pompa zaciaga paliwo z weza powrotnego. Musisz w takim przypadku zalozyc zaworek zwrotny na powrocie. Koszt ok 10 PLN. Dla pewnosci zacisnij waz powrotny kombinerkami i odlacz elektrozawor. Powinien zgasnac po chwili. Wisz co, może i coś w tym jest, mam problem...
to ostatnio zmieniałem podświetlenie zegarów w passacie b5 i odpiąłem zegary i zorientowałem się że nie mam takiego małego torxa, i chciałem podjechać do sklepu kupić (z wyjętymi zegarami) jakie było moje zdziwienie jak chcę odpalić a on chwilkę załapuje i zaraz gaśnie. mówie kurde od alarmu coś odłączyłem pewnie i tak kombinowałem, aż w końcu mówie...
Dziwna sprawa z tymi modułami na drzwiach przy silniczkach, bo jak oba wypnę to po zamknięciu spada do 0.03A. a jak wypinam osobno raz przód a raz tył to cały czas jest 0.23A. Sprawdzę instalacje pod tapicerkę jeszcze raz dokładniej. Dodano po 5 Sprawdziłem przewody idące do komfort, moduł też, bez wilgoci i nalotu. 2 łączenia (zgrzewy) troszkę były...
Wydaje i sie że przy pomocy komputera niesprawdzisz poboru prądu.Njleiej odłącz kleme + weż miernik ustaw na ampery jedna koncowke podlanczas do ogniwa akumulatora + a druga do zdietej kemy,tak zeby prad przepływal przez miernik.zanim zdejmiesz kleme zamknij samochod tak jagbys zostawial do na parkingu niezamykaj maski.jesli jest czujnik otearcia mask...
witam. Z tym prądem dałem radę.. winę ponosił moduł...domykania szyb(nazywam KOMFORT,ponieważ to sterownik szyb elektrycznych z funkcją domykania...). W aucie założony był alarm połączony z domykaniem szyb i została pocięta instalacja... Nie wiem dlaczego został odłączony + po stacyjce i zmostkowany ze stałym.. no mniejsza- to te ok 160mA, które mi...
Macie racje, ale to niedzieje się z z dnia na dzień. Jeździłem na paliwie i autko było ok. Jedyna rzeczą co robiłem to podłączyłem tylko alarm (byl odłączony stary ja tylko zrobiłem syrenę bez odcięcia!!!) Podejrzewam, że może przy bezpiecznikach się coś odłączyło. Gaz mam podłączony na reduktorze (register - regulowana śrubka)- bez komputera!!! (według...
Czy w drzwiach znajdują się zamontowane głośniki? Napisałeś, że jak odepniesz troje drzwi to prąd spada. Wygląda na nieprawidłowo działającą instalację audio lub radio. Analizuję czy przyczyną nie może być przetarta izolacja od któregoś z kabli od głośników, Śmiech, po prosty komedia. Głośniki nie mają nic do tego. Jezeli pobór prądu ustaje po odłączeniu...
Miałem podobny przypadek, a właściwie ten sam. Rzecz dotyczyła VW Passata i poczatkowo podejrzewałem pilota, jednak jak się póżniej okazało problem tkwił w zmianie dynamicznego kodu, wedle którego jest szyfrowany sygnał z pilota do auta. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mie pomoglo zwykłe odłączenie akumulatora na parę minut. Prawdopodobnie alarm się zresetował,...
Witam! Posiadam autko jak w temacie ogólnie nie narzekam ale od około miesiąca mam problem z centralnym zamkiem czasami muszę zamykać go dwa razy aby zaskoczył alarm. Jest to trochę denerwujące. Ale bardziej denerwuje mnie, że od strony pasażera szyba opuszcza się do połowy przy próbie zamknięcia odbija się i zostaje na 3/4 wysokości jeśli zamknę 2...
Witam,w trakcie montażu alarmu Steeli men ,po podłączeniu czujników drzwiowych [przez trzy diody celem separacji wejść-klapa,drzwi tył klapa],pedału stopu,syreny,kierunkowskazów,zasilanie,s... ,wszystko w porządku-zacząłem czyścić styki bezpiecznikowe wyjmując je kolejno i pryskając kontaktem,padł mi zegarek,oświetlenie kabiny[na zasilaniu ok3,5V],brak...
Pomimo, że temat martwy, dodam tylko, że w moim przypadku vw passat b5 2000 1.9 tdi, po naciśnięciu niechcący, nieświadomie guzika antynapadowego (był schowany tak, że przy demontażu plastików go ruszyłem), auto nie chciało się uruchomić. Nie mam pilota, zwarcie pinów wg. Instrukcji nic nie dało. W wielu jest napisane żeby zewrzeć piny 3 i 4 ze sobą...
(at)kwok: dokładnie tak, paliwo czuć czyli jego przepływ działa poprawnie, o iskrze nie pomyślałem, postaram się dzisiaj to sprawdzić, pomyślałem natomiast przez noc o nie-odbitym bendixie ale jak zacząłem czytać jak w tym aucie dostać się do rozrusznika - lepiej nie będę robił tego sam. (at)Strumien swiadomosci swia: błędy skasowałem i niestety żadne...
Mam dziwny problem z passatem. Któregos ranka przestał zapalać. U mnie wygląda to tak, że po przekręceniu kluczyka, wciśnieciu przycisku alarmu, na chwilę zapalała się dioda od świec, po tym można było odpalić silnik. Wcześniej nie było żadnych problemów z odpalaniem lub w trakcie jazdy. Któregoś pięknego ranka, przestała zapalać się dioda od świec,...
Dzień dobry. Mam problem z moim Passatem a dokładniej chodzi o: Pacjent: B5 FL 1.9 TDI 131 KM 2002 r Moduł komfortu: VAG Number: 1C0 959 799 B Soft Coding: 00258 Extra: 1C1959811 Component: 6T Komfortgerat HLO 0001 Shop: WSC 00028 Vag pokazuje kod 32 czyli Nadzór wnętrza samochodu Mam problem z wyjącym alarmem. W różnych odstępach czasowych, zaraz po...
Odłącz klemę "-" od akumulatora, zacisk "-" akumulatora połącz z wejściem COM miernika ustawionego na zakres 10A a klemę połącz z wejściem 10A miernika. Czy jeżeli otrzymałem wynik 0,05 to znaczy, że pobiera 50mA? To dużo czy nie? Auto ma tylko centralny i alarm. Radio wbudowane, ale panel zdjęty. Czy to jest pobór chwilowy czy np. na godzinę? I czy...
Witam, tak jak w temacie, moduł komfortu wariuje tzn. po odłączeniu i podłączeniu z powrotem aku bardzo długo tykają na nim przekaźniki załączy się oświetlenie, wyłączy itd i dalej loteria, albo zacznie działać albo nie - różnie, jeżeli nie zadziała to jeszcze raz odpinka aku itd. aż do skutku... dodam, że nie działają z tyłu żadne drzwi oraz klapa...
Ja zainstalowałem wiele super fortec zarówno w w autach osobowych jak i w ciężarowych (wersja 24V). Zakładałem też KD-1. Najpierw o SF. Zdarzyły mi się 2 przypadki, że bezpośrenio po założeniu alarmów zasięgi pilotów były na poziomie 2 metrów. Wprogramowanie innych (sprawdzonych wcześniej) pilotów nie pomagało. Umówiłem się z klientami, że centralkę...
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
Witam. Od pewnego czasu miałem problemy z szybami, lusterkami oraz centralnym zamkiem w aucie. Szyby nie działały, lusterka także, centralny zamek nie zamykał drzwi kierowcy. Zamek od kierowcy coraz ciężej chodził. Byłem u dwóch elektryków samochodowych, jeden powiedział, że to moduł komfortu (wygląda jak nowy, posprawdzałem wszystkie przewody, styki...
A ja mam taki problem ze mi się lamka świeci cały czas. Przed wczoraj przekręcam kluczyk w stacyjce i ...... nic! Wygląda to tak, że jak przekręcę kluczyk pompa zaczyna pracować słyszę cyknięcie gasną kontrolki i zegar elektroniczny na zegarach i za chwilę tak jak by drugie cyknięcie. I cisza. Akumulator miał jakieś 12,55 V. Na drugi dzień rano 11,5V....
Witam wszystkich. To mój pierwszy post i mam nadzieje, że otrzymam trochę wyrozumiałości. Przez ostanie święta zostałem okradziony dwa razy. Włamania miały miejsce do szopy w ogródku.Raz zniknęły rowery a dzisiaj spawarka. Nie pomogło zmiana kłódek i wzmocnienie drzwi, weszli ścianą.... Dlatego też jestem zdesperowany i na szybko muszę przygotować jakieś...
odłączyć alarm odłączyć alarm toyota odłączyć alarm skoda
wymiana pierścień tłokowy budowa magnesu wygłuszanie pomieszczeń
Kod U1318 w Citroen C4 - problem z magistralą CAN Błąd E5 na bieżni T280 - przyczyny i rozwiązania