Usterka czujnika temperatury. Podczas odczytu VAGiem parametrów z komp silnika i z licznika odczyty temperatur powinny być zbliżone. Jeżeli nie to wymienić czujnik temp.
Hej U mnie winowajca byl czujnik temperatury, zółty. Niebieski odpowiada za wskazania na kompie a zólty za wskaznik w zegarach i jest to wlacznik wentylatorów i dodatkowej pompki obiegu wody. Jak odpiales niebieski to nie powinno sie nic wiele stac bo komputer przyjmuje stala wartosc temperatury i pokaze blad czujnika. Zółty jesli odepniesz powinna...
Może przeklamywac odczyty. Ostatnio miałem taki dziwny przypadek że czujnik czasami pokazywał inna trmperature. Zerknij w odczyty temperatury
Aucie:)
Ale co mam sprawdzić skoro komputer krzyczy ze temperatura jest cały czas za niska?? Jaka może być przyczyna??
Tak, może mieć to znaczenie. Komputer i odczyt parametrów po pierwsze...
Diagnoza coś mówi- odczyt błędów Parametry- jakie widzi temperatury
Porównaj odczyt z wskaźnika z odczytem ze sterownika silnika.
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Niech sprawdza odczyty temperatury z czujników. Dzięki i trzymam kciuki aby rozwiązali problem bo w Wielkiej Brytanii mówią że tak jest ok 🤦♂️ Pozdrawiam
Termostatów 8 było wymieniane i nie pomogło łącznie z iryginalnymi To jest nieprawdopodobne a nawet pachnie trolowaniem. Nie wmówisz mi głupot kolego że żaden warsztat nie da sobie rady ze starym pasatem. Nie ma tam żadnej filozofii i jedyne co jeszcze by mogło wpływać na nagrzanie to grzałki (świece)na wyjściu z głowicy gdzie i bez nich da się nagrzać...
Brak odczytu z czujnika temperatury zewnętrznej 00779. Bez tego odczytu klima nie ruszy musi pokazywać temp powyżej 5 stopni. Czujnik jest za kratka zderzaka chyba od strony kierowcy.
Brak mocy VW PASSAT 1.8 T AEB 98r brak bledow. Turbo pompuje,rozrzad,temperatury,cisnienie paliwa ok! Odczyt z przeplywomierza max obciazenie 3500obr/min to 100 gram.
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
hej jestem elektromechanikiem i moge ci powiedzieć że pomimo że na orginalnej desce niemasz tego obrotomierza to wiązka i tak jest do niego przystosowana i licznik z VR6 powinien działać bo odczyty z alternatora są te same
po pierwsze sprawdz czujnik temperatury( ten który po odłączeniu wtyczki nie powoduje braku odczytu temp. na zegarze)
Odczyt danych , sprawdzenie błędów. Sprawdzenie działania termostatu. Zasymulowanie czujnika. Sprawdzenie zasilania ,masy i ciągłości przewodów. Do wyboru , do koloru.
Dużo za dużo, może tam jakiś "tjuning " zrobiony jest? a może czujnik temperatury uszkodzony, trzeba popatrzeć w parametry, odczyt błędów to za mało.
Nie mierz - tylko odczyt vagiem, naprawde może być uszkodzony, a pomiary ok. pozdrawiam
Jak wygląda ciśnienie z pompy tandem jak jest problem. Czasem nie schodzi z niej paliwo. Ja zamieniam testowo wężyk do pompy tandem na przezroczysty i wtedy widać czy po nocy zeszło z niej paliwo czy nie. Dwa to odczyty temperatur jak jest problem (paliwa oraz silnika).
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Sprężarka, sprzęgło elektromagnetyczne N25 (liczba kodowa od 1 do 12 oznacza podstawowe wyłączenie) Kod 0: Sprzęgło N25 nie jest wyłączone. Kod 1: Sprzęgło N25 wyłączone z powodu zbyt wysokiego ciśnienia w obiegu środka chłodniczego przez wyłącznik F129 układu klimatyzacji. Kod 2: Sprzęgło N25 wyłączone, ponieważ uszkodzona jest dmuchawa świeżego powietrza...
Odpowiedzi pewnie i będą ale nie po tak krótkim opisie objawów - jest zbyt skrócony. Najpierw powinieneś przesłać nam linki do logów statycznych, statycznych w trybie Basic Settings oraz dynamicznych. PS. Wpisz sobie w wyszukiwarkę google co to są logi i jak się je "je" i co to jest VAG-COM a wtedy zrozumiesz o co chodzi. Pierwsze co powinieneś zrobić...
Czyli nikt nie ma pojęcia czemu może się tak dziać. Skąd może iść na świece impuls o obrotach silnika? Taka przerywana praca niszczy przekaźnik (nie wiem czy świece też). Gdzie znajduje się sterownik od świec żarowych i czy opiera on się tylko na odczytach z czujnika temperatury wody, czy też dochodzi do tego czujnik temperatury paliwa? Prosze o pomoc.
....zresztą możesz zobaczyć w grupie 004 poz. 4, podaj jaka tam jest wartość. Co ja za bzdury piszę, przecież czujnik czyta z koła a nie z wałka :) Logi tragedia, bardzo mala dawka paliwa, jaki odczyt masz z przepływomierza?, odepnij go, bo może ecu nie widzi powietrza więc nie daje paliwa, posprawdzaj odczyty temperatur: paliwa, powietrza, płynu itp.
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Wg mnie typowym objawem uszkodzonej uszczelki (przedmuchu do układu chłodzenia) jest podnoszenie się płynu, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym, po uruchomieniu zimnego silnika. Wtedy zamknięty...
Jeżeli dobrze zrozumiałem, temperaturę na zewnątrz komputer jak i climatronic pokazuje tak samo, prawidłowo bez zmian, temperatura wody tez Prawidłowa, odczyty spalania na postoju jAK i w trasie zawsze sprawdzałem na rozgrzanym silniku wiec to co wyżej podałem jest na silniku rozgrzanym.
Witam Trochę to dziwne gdyż licznik pokazuje czujnik G2, a ECU G62. Napisałeś że odczyt z licznika Vagiem 71st z ECU 72 a wskazówka 90st Sprawdź po wymianie termostatu jeszcze raz temperatury Vagiem. Pozdrawiam
Nie koniecznie czujniki, na początek przyjrzał bym się wtyczkom i okablowaniu. Zły odczyt temperatury powoduje problemy z odpalaniem, to chyba jasne skoro na dworze jest 0°C a ECU widzi że 30°C to odpala sobie jak latem a nie zimą.
W celu sprawdzenia podaję to co znalazłem: "G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie...
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57 Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88 sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9) jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem...
Dziękuję za rzeczową pomoc. W takim razie nie ma już wątpliwości co do samego montażu dyszy i miałem zamontowaną poprawnie. http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyza... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/24198... W tym wypadku zmienię dyszę na nową i prawdopodobnie...
Zimny nie był temperatura wg komputera to 91 stopni. A odczyty mam dużo większe, w granicach 600 na wolnych obrotach do około 970,2 przy przegazowaniu. Co do naprawy czujnika temperatury paliwa niestety po dokonaniu naprawy poza tym, że komputer nie rejestruje już błędu żadnej poprawy nie widzę. A co do EGR-a nie mam pojęcia czy jest zaślepiony czy...
Diagnostyka komputerowa i zobacz jakie błędy i odczyty czujników czy nie pokazują innych temperatur. I rozumiem że uszczelkę głowicy wykluczamy ( po nagrzaniu do 90 stopni przewody chłodnic nie są za twarde ) ?? I powrót też jest drożny ??
Ponym odczytalem 93c86 z licznika. Odczytywalem nim tez 24c04 ze sterownika. Udalo mi sie wreszcie zalogowac. Ustawilem nowy pin w sofcie od licznika i udalo sie zalogowac. Malo tego :) Udalo sie zaadoptowac licznik i.... taraaaaamm moj stary kluczyk ze starym transponderem :D Wsjo dziala. No moze poza temperatura zewnetrzna no ale na to sa rozwiazania...
tak sprawdzałem . Po wyjęciu wtyczki od czujnika płynu chłodzącego w samochodzie na liczniku od B3 który jest dobry następuje taka sama reakcja jak na tym który okazuje się że jest zepsuty . Wydaje mi się , że licznik od B4 nie widzi czujnika , tylko gdzie szukać usterki ( czy te odczyty idą przez jakiś układ scalony) , ale to chyba nie jest takie skomplikowane...
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
słaby kontakt tych dwóch kabli na plusowej klemie powoduje nadmierną temperaturę, a nie słaby kontakt klemy do akumulatora. Prądy są jak najbardziej w porządku. Niby tak, ale przez chwilę, a nie cały czas. Nie pasuje pomiar prądu. Na + i - akumulatora powinien być ten sam (podobny) odczyt. Moim zdaniem nie możliwe by świece żarowe ciągneły aż 80 A...
Witam. Posiadam Passata B6 2.0 TDI BMR 170 KM 2005r składanego po wypadku. Auto odpalało, ale osiągało max 3000obr i prawie wcale nie jechało, a po kilku minutach silnik gasł, i nie palił aż wystygnie. Teraz nie pali wcale. Na uniwersalnym interfejsie pokazuje w silniku błędy : 16622 - czujnik ciśnienia doładowania - sygnał zbyt wysoki - zwarcie do...
Witam. Mam następujący problem z klimatyzacją w Passacie B5 1998 AFN. Problem polega na tym że Climatronic ma jakiś problem ze schłodzeniem wnętrza auta do zdeklarowanej temperatury. Przykład. Na zewnątrz mamy 30 st.C po wywietrzeniu auta i ustawieniu opcji AUTO temperatura 22 st.C to czuć że wieje zimnym powietrzem, ale gdy wejdę w trym diagnostyczny...
Witajcie kupiłem nie dawno passata 1.8 z sekwencją staga gaz ma ok. roku. Ogólnie auto jeździ okej ale nie czuć w nim mocy ciągnie dopiero od 4 tysięcy a i tak nie robi "szału" po małej lekturze w google okazało się że jest to bardzo częsta przypadłość passatów. Mianowicie nie wiem od czego zacząć diagnozę, jak rozpoznać co jest tego przyczyną z tego...
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
najlepiej podpiąć pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i odczytać zapisane przez sterownik silnika błędy, potem sprawdzić w grupie 007 odczyty temperatur i porównać wskazanie temp. płynu chłodzącego pokazywanego przez sterownik ze wskazaniem na wskaźniku temperatury na zegarach - nasuwają się takie możliwe usterki - uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa...
Badz tak mily i przy adresach zmienionych map dodaj opis co to jest wg. Ciebie za mapa. Dzieki temu nam bedzie latwiej i innym udzielajacym sie w tym watku. Edytuj jeden z postów by nie generowac niepotrzebnych podstron. Scal poprzednie posty tak by ori+mod byly w jednej wiadomosci. 72924 http://obrazki.elektroda.net/89_12747994... 72AA0 http://obrazki.elektroda.net/45_12748011...
Dioda od swiec zarowych nie gasnie tezw innych przypadkach, wskazuje na blad odczytu czujnika od silnika i miedzyinnymi tego od temperatury. Pamietaj jednak ze takie odpinanie wprowadza bledy do ECU i tego bez VAG nie wykasujesz. Silniczek zacznie chodzic w trybie awaryjnym. Poddaj go diagnozie elektronicznej inaczej nic z tego nie bedzie.
Oder, jak pisałem w innym poście w Twoim temacie - jeśli wtyczkę czujnika G62/G2 odepniesz i nadal masz problem z uruchomieniem zimnego silnika to najpierw ustaw na pompie wtryskowej prawidłowy kąt wyprzedzenia tłoczenia bo to jest główny tego mankament a jeśli to nie pomoże to odczyt Vagiem wartości temp. paliwa (robiony na zimnym silniku). Na Vagu...
Świece swoją drogą, ale widać, że przyczyną krótkiej emisji kontrolki świec żarowych jest sporadyczny błędny odczyt temperatury z czujnika G62 i to jest powodem, że świece nie dostają zasilania, więc nawet, gdyby były sprawne, to i tak nie będą wtedy grzały. Jeśli zarówno przed, jak i po wymianie czujnika G62/G2 problem dalej występuje, to wiadomo,...
Witam. Mam problem z Octawią 1,6 AEE Pb + LPG (Sequent24). Na gazie pracuje prawidłowo. Na Pb przerywa podczas przyspieszania niezależnie od temperatury silnka. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja przeprowadzona pomyślnie. Sporadycznie występuje błąd zbyt niska wartość sygnału lambda. Zrobiłem dziś logi http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?w...
Te błędy które opisałeś . To usterka na sensorze tlenu przepływomierz . Zwarcie brak sygnału lub nie ciągłość danych . 1)sprawdzić połączenie wiązki styki przejście przewodu czujnika. Z stąd masz nie właściwa mieszankę jeśli po wymianie tak jest (w niektórych wariantach wymagana adaptacji). To jest coś z wiązka lub złączem. 2 )dopływ ciepłe zimne powietrze...
Test licznika robiłem, jest ok. Dzisiaj kupię drugi czujnik w serwisie i się zobaczy, cały czas mam nadzieję że to wina czujnika, bo co może być więcej. Np. w passacie wskazówka stoi na 90 już jak silnik ma temp 87 i stoi dalej na 90 jak temp ma 91. Tak jest zrobione, w Sharanach po lifcie jest tak samo, nigdy nie miałem przed liftem. Dan znać pod wieczór...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
Problem z instalacją OMVL DRAAM XXI W PASSAT VR6. Witam koledzy mam problem instalacją gazową OMVL DRAAM XXI problem zawsze pojawia się przy odpalaniu, gdzie centralka gazu nie powinna jeszcze działać, bo ani temperatury ani obrotów zezwalających na przełączenie, wygląda to tak: 1 raz centrala zblokowała na gazie wizyta u gazownika 5min roboty podłączenie...
lukass1989. jeżeli z radiem dostałeś tę kostkę to kicha. z tego co widzę tam są tylko dwa piny zasilania. Nawet lini can nie widać plus decoder canbus ,który steruje radiem podaje odczyty paliwo temperatura itp itd. adamluki. W ustawieniach radia jest opóźnienie wyłączenia ACC+. Możesz mieć ustawione na NIGDY NIE WYŁĄCZAJ. Ewentualnie adapter anteny...
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
Jakiś czas temu opisywałem w jednym z tematów na tym forum tester płynu hamulcowego. Jako że zajmuje się motoryzacją i udzielam się w dziale "Samochody Serwis" postanowiłem przybliżyć Wam kolejne urządzenie które może przydać się w przydomowym garażu. Urządzenie które zaprezentuje poniżej to refraktometr - będzie to optyczny, spotykane są również refraktometry...
Można napisać odczyty z vaga ale bardziej wiarygodny będzie log z grupy 007 sterownika silnika oraz log grupy 003 sterownika zegarów. Dla mnie ciekawostką jest również to (sam kod i jego opis) : Jedyny bład silnika u mnie związany z N19 jest 01256 Edit : Sprawa z błędem wyjaśniona - chodzi o błąd 01265 i elektrozawór N18. Test zegarów wyszedł pomyślnie...
Witam koledzy mam problem instalacją gazową OMVL DRAAM XXI problem zawsze pojawia się przy odpalaniu gdzie centralka gazu nie powinna jeszcze działać bo anie temperatury a nie obrotów zezwalających na przełączenie wygląda to tak: 1 raz centrala zblokowała na gazie wizyta u gazownika 5min roboty podłączenie do kompa10 pln dojazd 30 km 2 raz blokada na...
Witam , niestety panowie ci co posiadaja skanery nie potrafia z nich kozystac , ale podpowiem kilka przyczyn zlego odpalania jak sie domyslam jest to silnik 1.Z czy nie wystopil blad .....zly poczatek wtrysku .. jesli ten blad to mozliwe ze zle bedzie odpalal rankiem wystarczy skaner WAG ..wejsc do silnika kanal ..0.1 nastepnie kanal ..0.4 ..nastawy...
Witam, o rany jaka cisza mam te same objawy tylko ze passacie B4 vr6 tez jakis przekaznik mi cyka pod glowna skrzyna bezpiecznikow dotykalem palcami i jest to przekaznik nr 53 tylko od czego on jest ?? czy ma on cos wspolnego z sonda lambda?? silnik swiruje dlawi czy tam zalewa paliwem,jak odpalilem auto po zmianie swiec kabli i bla bla czekalem na...
Jak zdiagnozować , że winą zamieszania w aucie na 99% bedzie sterownik? Wydać kilka stówek na sterownik na próbę to mało opłacalne. Mam rzadki symol sterownika. Czy szalejące odczyty temperatur silnika i z sensora zasysanego powietrza kwalifikują sterownik do wymiany?? Tak jak wcześniej pisałem rezystancja do sterownika z czujnika temp. wchodzi prawidłowa...
Skoro musi się nagrzać, to ja stawiam na sondę lambda. Sonda pracuje dopiero gdy złapie temperaturę. Wcześniej sterownik silnika daje "domyśle dane", a potem bierz sygnał z sondy. Jak sonda działa nieprawidłowo, to silnik potrafi gasnąć na wolnych obrotach. Sondę można sprawdzić wpinając miernik w obwód. Prawidłowo pracująca sonda daje "falujące" napięcie...
Wracam po przerwie, gdyż pojawiły się nowe fakty: Dokonano trzech odczytów błędów (bez kasowania błędów) w różnych dniach. Po każdym odczycie błędów została odpięta klema do czasu następnego podłączenia komputera. Sytuacja jest następująca: We wszystkich testach odczytano, że -samo zderzenie -dane zdarzeń napinaczy pasów -dane zdarzeń poduszek powietrznych...
Lambda jest spoko wszystkie odczyty prawidłowe na gazie i benzynie. Mechanik od gazu stwierdził że z układem gazowym jest wszystko spoko i obniżył mi tylko temperaturę przy której przełącza się na gaz żeby było szybciej, a problem ponoć może być z ukłem paliwowym. A co do układu paliwowego to inny mechanik powiedział, że na rozruch bieże dużo paliwa...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
https://rapidshare.com/share/0780072F79C... W tym pliku są zrobione logi. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Najpierw blok 13, 23, 18 na postoju potem podczas jazdy. Następnie blok 3, 10, 11 na postoju a potem w czasie jazdy. Dodatkowo żadnych błędów komputer nie widzi. W czasie przyśpieszania na 1 i 2 biegu między 2 a 3 tys obr. nie...
Witam wszystkich. A więc nie miałem możliwości zmostkowania tego przewodu od czujnika bo mechanik założył już lampę i nie mam do niego dostępu. Zeby wentylator nie chodził odłączyłem go od zasilania, gdy dzisiaj go podłaczyłem wszystko działało jak się należy po włączeniu kluczyka wiatrak nie pracował a po włączeniu kilmy ruszał i po wyłaczeniu zatrzymywał...
sprawdzenie wskazań temperatur programem diagnostycznym VAG-COM - w grupie 007 w "01 engine" podaje w 4 rubryce temperaturę pokazywaną przez czujnik G62 i teraz wystarczy wejść w "17 instruments" - grupa 03 i w pierwszej rubryce jest wartość temperatury podawana przez czujnik G2 - obydwie te temperatury z czujników G62 i G2 muszą być te same lub zbliżone...
Siedzi wahler. Takie rzeczy jak prawidłowy montaż pomińmy, nie robię tego pierwszy raz a bliżej setki... Pawle, nagrzewicą nie chłodzi bo pdczas prób nawiewy wyłączone. Pewnie jak wiatrak zablokuje to temp. trochę skoczy ale przecież nie o to chodzi - nie każę klientowi z nitką jeździć. No nic, na dniach znowu auto będzie u mnie. Zapnę termometr, komputer...
tutaj masz poradnik, co i jak logowac Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. Odczytujemy błędy z komputera silnika (ECU): Select -> 01-Engine -> 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy do pliku .txt i zamieszczamy na forum. 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer...
Witam, Nie mam Regulacji Płynnej od LO do HI , a więc albo chłodzi MAX'a albo grzeje Max. Dziś wymieniałem ten czujnik temp. wewnętrznej G56 nie dostrzegam zmian , po prześledzeniu całej ścieżki doszedłem do Pinu 10-ego we wtyczce T12 w Climatronic'u ze schematu wynika , że jest to OPEN (pusty).A druga ścieżka jest masą . Pytam się jak mam odczytywać...
No czesc mam passata ´97 TDI AFN 110KM. ciezko pali trzeba go krecic kilka sek, moim zdaniem za dlugo. oczywiscie swiece sprawdzone i tez wymienione, przed i po tak samo. znajomy(fachowiec ale mieszka za daleko) mowi ze czujnik temp silnika albo zaplon. czujnik sprawdzalem i wg autodata(program w komputerze ktory mam)czujnik pokazuje 2,8Kohm co zgadza...
Witam. Mam Passata B6 2,0 TDI 16F 140 KM. Wczoraj podczas jazdy zaczęła mi migać lampka świec żarowych. Po podłączeniu do V-scan odczytałem dwa błędy, pierwszy to (05533 P159D Oil level thermoelectric sensor range/performance) i drugi błąd to (01348 P0544 Sensor 1 for exhaust temperature bank 1 - G235 : electrical malfunction). Czytałem trochę Wasze...
Auto nie przelancza sie na gaz, wraca na benzyne. Parownik wyczyszczony, elektrozawory sprawne, filtry sprawny. Mam blad zbyt niskiego cisnienia lub pustej butli oraz temperature gazu za niska. Dmucham w rurke od mapsensora, zasysam... cisnienie ciagle 0,01 Wskazania ciagle jak na obrazku: http://img513.imageshack.us/img513/9213/... Czy...
Witam. Passat b5 98 rok 1.9 TDI 110KM AFN Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury nie dochodził do 90 stopni, zatrzymywał się kreskę wcześniej. Postanowiłem wymienić termostat na oryginalny ale nic to nie zmieniło. Następnie podłączyłem autko pod kompa i na rozgrzanym silniku miałem takie wskazania. czujnik G2 http://vaglogi.pl/log-003_6KjLU5.html...
Pierwsze co zrobić, to odczytać na wlepce kod silnika. Drugie to sprawdzić obroty silnika w czasie kręcenia. Zobaczyć dawkę rozruchową.
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Inny silnik - inne zegary. Panowie, da sie tam wstawic czujnik temperatury z 1,9TD? Czujnik moze dobrze odczytywac, ale wskaznik zle odczytuje dane z czujnika. Jak masz czujik ze starego silnika to podlacz go, wloz w wode o temperaturze np. 50 stopni i zobacz co bedzie pokazywal wskaznik.
Witam , mam problem nie mam pojęcia na jakich blokach moge sprawdzić moja sondę . Chodzi o silnik ADR , po przeczytaniu paru postow i zasugerowaniu sie tymi informacjami Silnik pracuje na jałowym biegu. Temperatura pracy katalizatora minimum 350oC (grupa wskazań 34, pole wskazań 2). Odczytywanie bloku wartości mierzonych 30. Wskazanie na wyświetlaczu:...
No ok, to sprawdzę czujniki i tą temperaturę, a możecie mi jeszcze powiedzie tylko gdzie ten czujnik się znajduje? od góry czy jak ? i mam pytanie taki czujnik na dwa wpiny , ale nie jestem pewny przed chłodnicą jest on zamontowany na wcisk w poziomie to od czego to jest ?? od temperatury na zewnątrz czy jak ?? i gdy podłącze VAGa normalnym kablem takim...
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
samochód robi mechanik w Niemczech , pierwsza diagnoza pokazała czujnik temperatury i wypadanie zapłonu na drugim cylindrze . Wymienił czujnik i stwierdził że wszystko z elektryk a silnika jest ok ajedyne co mogło sie posypac to wsad w sterowniku. numery odczytane : 038 906 019 el 0281 010 666 prosi o przesłanie wsadu .
Znalazlem na elektrodzie temat gdzie ktos odczytal eeprom od sterownika klimatyzacji (model sterownika to 3B1907044 x ) w passacie B5 wyglada on nastepujaco Odczyt EEPROM 0000 02 00 16 02 00 EE D2 FB 0008 D2 FE 22 02 28 A5 42 65 0010 74 00 FF 02 00 F7 75 81 0018 D5 C2 FF D2 AE D2 BE 0020 03 BD FF 02 5B 47 AF 65 0028 22 FF FF 85 55 C2 85 54 0030 C3 85...
Witam. Posiadam vw passat b5 po liftingu 1.9tdi 130 2003 rok. Po wymianie czujnika temperatury wykasowalem blad czujnika. Po ponownym uruchomieniu silnika oby dwa wentylatory dzielaja bez przerwy. Podlaczylem komputer I odczytalem temperature silnika byla taka sama jak na wskazniku na desce. Ogolem silnik nie jest wstanie sie rozgrzac do 90 st poniewaz...
Nic nie rób, wysokie ciśnienie wynika z wysokiej temperatury zewnętrznej. Jeżeli ciśnienie było by zbyt wysokie presostat by wyłączył ci sprężarkę klimatyzacji. Jak dla mnie jest dobrze. Może być jeszcze trochę za dużo czynnika ale nic się nie stanie. Jeździj i ciesz się klimatyzacją. Człowieku nie pisz takich bredni, w Vag'ach gdy jest wszystko OK...
Sprawdź na komputerze co się dzieje z wałkiem ssącym podczas hamowania silnikiem i będzie jasne. Może odma źle pracuje ? O tym zapomniałem napisać. Odma była wymieniona przy wymianie rozrządu ponieważ cała kruszyła się jak ciastko w palcach. Podejrzewam że od wysokiej temperatury ale nie jestem pewien. Poprzedni właściciel chyba nie dbał o olej bo...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Zostaw auto w garażu rano odczytaj czujniki temperatury. wszystko ma być podobne.
Podłączyłem go pod vaga i było tam o temperaturze i temp odczytywana była racjonalna. http://obrazki.elektroda.net/85_12653681... Dodano po 16 Srebrna taśma to chyba wlot gazu. Linke lekko naciągnąłem żeby nie gasł na jałowym(trzyma wyższe obroty). Auto tak samo się zachowuje i na benzynie i na gazie. Czasem bo zgaszeniu auta było słychać tykanie...
kolego wymień moduły na przednich drzwiach lub odczytaj vagiem ich numery i podaj. Powiem ci czy masz angielskie czy polskie. Wymień czujnik temperatury, chyba masz niewłaściwy
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
Przed odpaleniem silnika odczytać temperaturę jaką widzi sterownik silnika. Pomiar będzie wiarygodny w momencie kiedy kontrolka świec będzie świecić się dłużej na ciepłym silniku. Tyle teorii. W ciemno możesz wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Serdecznie witam. Czy bezwładność TPS na biegu jałowym (wartości regulowane od 0,04 do 0,4 V) ma jakiś wpływ na pracę sterownika LPG Bingo-M? Chodzi mi o to, czy będzie jakaś różnica w pracy sterownika pomiędzy wartościami 0,4 a 0,1 V? Z tego, co wiem, bezwładność TPS na biegu jałowym jest dokładnością, z jaką sterownik LPG bierze pod uwagę napięcie...
W obecnej temperaturze na dworze, gdy zrobisz trase przynajmniej 20km to bez gaszenia auta podepnij vaga i odczytaj temp płynu chłodzącego. Potrzebna informacja jest w vag w zakładce silnik - jedź po kolei po pozycjach aż odnajdziesz temp płynu. Jesli bedzie w granicach 80-90 to powinno byc okej. Hmmm a może wskaźnik działa tylko że termostat wadliwy...
Podczas jazdy szarpał, zmulał. W końcu zgasł. Płyny w normie, rozrusznik kręci jak szalony, a ono nie chce prychnąć. Przedwczoraj zalane on 30l, od tamtej pory przejechane ponad stówka. Przekaźniki słychać jak cykają po włączeniu zapłonu. Pod kopem dwa błędy: 00522 engine coolant temperature sensor g62 30-10 open or short to plus - intermittent 00550...
Nastawy podstawowe zapłonu są w bloku 17,na polu 3.Obracając aparatem musisz uzyskać wartość 0 (plus/minus 3).Proponował bym jeszcze,sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik przed rannym odpaleniem,bo może być to też wina czujnika temperatury. Racja, miałem przypadek z VW Polo, 1.4, taki sam przypadek jak u autora, postała dłużej i nie chciała...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
klima w Pasiorach nie załącza się przy temperaturach poniżej 5st.C. jeżeli masz klime ręczną to pozostaje ci jedynie podłączenie się pod kompa np programem VAG i sprawdzenie kodów usterek sterownika klimatyzacji. jeżeli masz klimę automat tzw. klimatronic z wyświetlaczem to jeśli sterownik wykryje błąd w instalacji to po włączeniu zapłonu wyświetlacz...
Passat GT 2.0 , 94r - mam "dziurę" w gazie przy ruszaniu na zimnym silniku. Musi się dobrze rozgrzać żeby mu przeszło. Podłączałem jakiś interfejs i VAGa, ale tylko wersja pod win połączyła się z autem. Mogłem tylko odczytac info o ABSie i poduszkach. Nic innego nie udało mi się odczytac , a przypuszczam że to wina któregoś czujnika (temperatury powietrza...
Jeśli sterownik silnika zgłasza kod błędu dot. braku połączenia lub zwarcie na G70, którego nie da się skasować a po odpięciu od przepływki wtyczki na włączonym zapłonie i sprawdzenie pinów wg opisu nie będzie miało żadnych odchyłek a nadto w logu dynamicznym grupy 003 w sterowniku silnika wartość MAFactual będzie ciągle stała mimo zmiany obrotów silnika...
passat odczyt temperatury passat passat temperatury
sterownik lm339 samoczynny restart biosu dioda kierunek przewodzenia
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Jak ustawić temperaturę 90 stopni w pralce? Wymiana akumulatora w skuterze trójkołowym zabudowanym