w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
Rozumiem że to jest pełen wtrysk - jezeli nie połączono czegoś nieprawidłowo przy wtryskach - prawdopobnie uszkodzone są stopnie wyjsciowe sterownika wtrysków. Niezbyt tania zabawa..... Pozdr.J.
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
+---------------------------------------... | 45 connections VW 1.8l AAM, 1.8l ABS 10.91-> Bosch MonoMotronic | +---------------------------------------... 01 Earth connection 24 -Ign. pulse signal to ign. box 02 ńIdle speed reg. 25 -To fuel pump relay 03 -Valve vapour canister...
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Witam wszystkich . Mam problem w moim passacie po wymianie filtra paliwa którego nie zalałem ( mój błąd ) układu w końcu udało mi się odpowietrzyć ale auto wariuje raz jedzie normalnie raz dostaję zamarło paliwa .nie wkręca się na obroty . Sprawdziłem cały układ i paliwo zamiast wracać powrotem z ostatniego wtrysku ,wraca krućcem powrotowym ( zaworkiem...
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Witam wszystkich i prosze o pomoc zaslepialem egr i zaslepilem wężyk od spalin przy egr a klapę gasząca zostawiłem dzis chciałem zalozyc ten wężyk tak jak potrzeba a tu nie ma podciśnienia na żadnym z nich po odpaleniu czy przy gaszeniu auta na jednym z wezykow jest podciśnienie ale bardzo słabe jak wciskam pedał hamulca kilka razy szybko to robi się...
Witam wszystkich, mam problem wynikający z tego iż słyszę świst za każdym razem gdy gwałtowanie zdejmę nogę z gazu, dziś zauważyłem w drodze do Bielska, że auto nie przyspiesza tak jak należy (jakby jechało bez turbo) Gdy wracałem po ponownym uruchomieniu wszystko było ok. Co może być przyczyną? passat b6 1.9 tdi 105 km 2007 rok kombi fabrycznie bez...
Witam. Uprzejmię proszę o nie usuwanie tematu ponieważ chciałbym mieć pewność czy to mi będzie w stanie pomóc. Wiem również o tym,że pisałem posty o moim problemie, ale chciałbym dowiedzieć się coś więcej na te temat. Otóż posiadam passata 2001 rok z 130 koni i 6 scio biegową skrzynie. Silnik AVF 1855, P/D Wymieniłem już całkiem sporo a dalej ten sam...
witam od nie dawna auto zaczelo nagle palic duzo wiecej gazu palil kolo 10 litrow gazu a teraz 14 litrow co moze byc
mam paska 1,8 PF na pełnym wtrysku 107PS rok 90.
Witam mam silnik 2.0 do volkswagena Passata b3 na pełnym wtrysku ale bez głowicy i mam pytanie czy głowica od volkswagena Passata 1.8 na pełnym wtrysku będzie pasować. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Jak wygląda procedura reg. zapłonu w pasku 93r. silnik benz. 2l pełny wtrysk?
2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
Witam! Napsz coś więcej na temat silnika, ja miałem podobny problem w passacie 2,0 pełny wtrysk, odłączyć możesz parę czujników, trzeba wiedzieć które. Przepłymomierz to inna bajka, kosztuje kupę pieniędzy. Napisz coś więcej, może jest podobny do VW.
Problem rozwiązany. Okazało się że wtryski były uszkodzone (brak pełnej wydajności dawki wtrysku) Po zmianie na inny komplet auto znów śmiga.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Marcin dobrze mówi - szkoda zabawy. Silnik zawsze dąży do uzyskania mieszanki stechiometrycznej paliwo/powietrze, aby uzyskać pełne spalenie się mieszanki - wrzucając na "pałę" większe turbo, zaburzasz silnikowi parametry, bo dostaje więcej powietrza, niż powinien. Nie wiem, jak czujnik przepływu powietrza zareaguje i czy mu zakresu nie braknie, ale...
żaden silikon kup ori uszczeli nie są drogie 11zł miedzy monwtrsyk a mikser ,a tam gdzie masz ten plastik pod wtryskiem dorób sobie sam z materiału na uszczelki , bo tak na serwisie wcisna ci nowy. Podłącz pod waga nie jest drogi (35zł dałem za vaga 2,5pl na llegro oryginał wiecej nie potrzebujesz)do tego kabel gazowy i ustawiasz sobie sam . Pomyśl...
Włączenie się wentylatora chłodnicy to normalka ale ta pompa? Tak na boku : passat 89' 1,8L to wtrysk ALBO "pełen" ALBO elektroniczny musisz się na jeden z nich zdecydować :D Fakt są PB i PF (no i nieszczęsny G60 :) ) zwracam honor :).
Witam ponownie. Pompę wymieniłem . Nie miałem aż tak bardzo trudno jak myślałem . Powodem wymiany pompy było szarpanie silnika przy przyśpieszeniu. Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr. Pompę mam taką jak w pdf . przedstawił mi kolega UCY 7400 w podstawie w zbiorniku paliwa . Chociaż sam wkład jest prawie taki sam...
Szybko. Albo vag dynamicznie(chyba grupa 000 okno 2) albo przez zegar. Zadając to pytanie już wiemy że nie byłeś u mechanika.A na necie masz takich opisów pełno.
Witam, mam taki problem z passatem 1.8 pełny wtrysk+gaz [autko z niemieckiej policji]. Problem tkwi w rozruchu zimnego silnika,jak odpali to zaraz zgaśnie i tak kilkanaście razy,teraz wziąłem się na sposób i odpalam z nogą na gazie i muszę troszkę pogazować aby zaczą pracować na wolnych obrotach,mowa o rozruchu na benzynie bo na gazie jest jeszcze gorzej....
Czyli na tych wtryskach może osiągać pełną moc? Wynika z numeru że są od 116km.
Witam Mam problem z silnikiem w swoim pasku… Może mi ktoś doradzi co i gdzie kupić żeby podłączyć kompa do samochodu itp… Gdzie znajdę potem te wejście do podłączenie kompa itp. Dane: - VW Passat Comby GT 1988 (ta nowsza wersja z tegoż roku) - 1,8l benzyna pełen wtrysk, 112KM, typ silnika PF (chyba albo PR coś w te mańkę) - ABS (bez Serwa)...
Volkswagen Passat B3 1.8 Benzyna 107KM PF pełny wtrysk paliwa problem jest następujący czasem obroty falują od razu a czasem nie, trzeba przejechać ze dwa kilometry i wtedy się zaczyna po 2-3 minutach sytuacja się stabilizuje obroty znów są poprawne tylko ruszę znów zaczyna się problem. Wymieniłem regulator biegu jałowego oraz sprawdziłem szczelność...
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
Do mechanika pójdę w ostateczności, sprawdziłam wtryski i filter paliwowy - założony nowy, a paliwo pełny bak bo jechałam do Niemiec. Może coś więcej?
Witam. Auto jak w temacie 1,9TDI 81Kw z 1997 roku. Mam problem z olejem silnikowym,ponieważ muszę go wymienić a nie wiem jakim mam go zalać. 217 tys przebiegu, sprowadzony tydzień temu. Brak wpisów w książce serwisowej, brak jakiejkolwiek naklejki informującej o typie oleju na którym jeżdził. Jak pytam w sklepach, to każdy sprzedawca mówi coś innego.Albo...
Kupiłem passata z końca 95 roku 2 litry benzyna na pełnym wtrysku. Na zimnym silniku nie wchodzi na wyższe obroty (na moje oko to coś z saniem). Po odpaleniu ma ok 800 obr., a kiedy się nagrzeje do 50 C to obrotomierz pokazuje 900 obr (czyli prawidłowo i tak przez cały dzień)Wymieniłem termometr od wody, ale nic to nie dało. Nie wiem co dalej - proszę...
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
przepraszam ale czegos nie rozumiem? to jest VW passat z roku 2000 i w nowej budzie u nas taki stoi na giełdzie 30-40tys a wy piszecie ze to gaźnik? myślałem ze pełny wtrysk i ze gaźników juz sie nie produkuje pozatym 100 koni na gaźniku to sie nieda z 1,6
Wersja 311 VAG-a w zupełności do Twojego samochodu wystarczy (pod warunkiem, że jest pełna a nie Sharevare)- oczywiście podgląd wartości bo reszta tak jak napisał Ci kolega w poście powyżej.
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
możesz wtrysk odciąć na zwykłym przekaźniku wpinając w obwód rezystor 100 ohm żeby komputer nie miał błędu .jeżeli jest on na mono wtrysku jest to 3 pin jeżeli na pełnym to brązowy lub biało czerwony i problem będziesz miał rozwiązany.Bądź też sprawdź czy twój emulator dostaje napięcie po gazie.
Na wolnych zadane 250 mg, jest 370 mg. Na wysokich raz podąża za zadanym i jest moc do 850 mg, raz nie. Nie mogę znaleźć przyczyny, czy jest to związane z paliwem, czy powietrzem, a w grupie 000 na przykład przy pełnym obciążeniu kąt wtrysku — ile powinno być jednostek. Auto odpala elegancko, w ogóle nie dymi, raz idzie przy wciśniętym pedale gazu do...
Witam zwracam sie do was z uprzejma prośba a pomoc teoretyczna odnośnie mego problemu a mianowicie mam passata 1.8 na pełnym wtrysku z roku 1990 w benzynie. Kupiłem go 3 tyg i już zepsuła mi sie pompa paliwowa i przekaźnik więc została wymieniona pompa paliwowa na nowa oraz przekaźnik auto odebrałem chodziło ok przez jakieś 50 km potem zaczeło już tak...
2E to silnik, pełny wtrysk. Rozrząd sprawdzałem, równierz wałek pośredni jest w dobrym położeniu, ustawiony na znakach, brak luzów. Jutro wstawie nowy czujnik mam nadzieje że bez problemu można go dostać w sklepie.
Witam, posiadam polo 6N z 1998 roku. Moje ECU nie podaje na żadnym pinie sygnału spalania, natomiast mam zegary z Passata z pełnym FISem. Jedyne czego do szczęścia mi brakuje to właśnie wskazanie spalania. Czy jest możliwe skonstruowanie układu, który po pobraniu innych danych z ECU (np. wtryski) będzie podawał odpowiedni sygnał do zegarów jak w oryginale?
Kurcze nie wiem jak uporządkować te logi... A jakie są koszta naprawy takiej pompy ? bo moge kupić używkę za 450zł tylko wiadomo z używkami to różnie bywa :) Jeszcze co do pompy to jak to mozliwe że w ostatnim okresie ( ok 2 miesiące ) włączał się ten tryb , zaczynało robic sie coraz gorzej i jak samochód postał 3-4 dni to na kilka dni objawy ustały...
Rezystancja to nie napięcie! I jeszcze pod maske nie zagladał tylko wszystko VAG. Widzisz i nie grzmisz! Przeciez masz wyraznie napisane w odpowiedzi na Twojego posta odpowiedzialem, że zmierzyłem rezystancje: fuelinyourblood napisał: Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony. Zrobiłem to profilaktycznie jak i z ciekawości,...
Nie puszcza wogule dymka nawet przy pełnych obrotach Do podmiany przepływka na pewną, ewentualnie nową, jeśli rezultatu brak, pompa i wtryski do diesel serwisu, przy okazji demontażu, obejrzysz jak wałki wyglądają. Dodano po 2 Powiedz czy to Passat w full opcji z drewnianą kierownicą oraz skórą, gdzieś z zachodniopomorskiego?
Witam mam problem z autem Vw passat 89' ( w tej nowszej budzie) 1.8 benzyna na pełnym wtrysku + Gaz Problem polega na tym iż nie pali mi samochod na benzynie suche świece sa a na gazie jak dwa razy go zapale to za drugim zaskakuje i potem jest oki jeśli chodzi o jazde na gazie bo na benzynie nie idzie wogóle pompa paliwa podaje paliwo lecz nie jestem...
mam takie pytanie; mój passat po przełączeniu na benzynę na wolnych obrotach idzie dobrze ale gdy np wcisnę pełny gaz to obroty podnoszą się do 2000 i spadają do 1000 i tak to faluje non stop ,na gazie jest wszystko wporządku. Gdy odłącze szarą wtyczkę po prawej stronie(stojąc przodem do kierowcy) filtra(mechanizmu wtrysku) wszystko wraca do normy....
Witam wszystkich. Posiadam auto marki Vw Passat B3 z silnikiem 1.8 z pełnym wielopunktowym wtryskiem, z zamontowaną instalacją gazową. Usterka, o której napiszę występuje na zasilaniu gazem i benzyną. Objawy mam takie, iż podczas mocnego wciśnięcia pedału gazu samochód przyspiesza ale w dolnych obrotach występują małe przerwy w pracy silnika, poniżej...
A ja ci mówię że nie masz pojęcia i jestem tego pewny na 1000%. Dodatkowo nie rozumiesz co się do ciebie mówi. To że pompa nie była odkręcana o niczym nie świadczy. Trzeba ustawić moment wtrysku. Dodano po 1 Przydałaby się też pełna diagnostyka.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
witam gdy odpalam auto oboroty czasem sa prawidlowe czyli jest ich 900. zdaza sie jednak(bardzo czesto) ze obroty wynosza 500, 600, 1200,1500,2000. oto czego próbowalem zdjąłem klemy z akumulatora na dlugi czas jednak nie dalo rady. rura elastyczna od kolektora ssacego nie lapie lewego powietrza. kabli jak narazie nie sprawdzalem. czy to moze byc filtr...
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi auto odebrałem od mechanika zapłaciłem 230 zl i nie wiedza co jest Powiedział mi tak ze posprawdzał ciśnienie na tłokach ma po 30 barów świece dobre wałki sa ustawione dobrze ,nie jest zapowietrzony ze wszystko posprawdzał i jest ok jedynie co może pomódz to wymiana pompo wtrysków koszt robocizny i regenerowanych pompo-wtrysków...
Wobec tego jakie jest ciśnienie różnicowe w pełnym obciążeniu? Do tego korekty wtryskiwaczy. Zaobserwować można też chwilowe spalanie na jałowych obrotach. Spalanie chwilowe na jałowym biegu waha się w przedziale 0,6-1.0 l/h tzn czasami jest 0.6 i kopci a kiedy indziej 0.6 i nie kopci Dodano po 1 Zalać lepszym olejem typu motul lub LM Wtryski do sprawdzenia...
Poprzedniej zimy było to samo z tym dławieniem się. Myślałem że to wtryski są przyczyną i wymieniłem na tą zimę na magic jet. Zauważyłem że jak jest pełen zbiornik gazu to ciśnienie jest mniejsze, a jak końcówka butli to rośnie. Tak samo z temperaturą reduktora im większa to ciśnienie się zwiększa. Wydaje mi się że na zimnym silnik dostaje za dużo gazu...
Mogło być tak. Tamta przepływka niedomagała i przez to nie było pełnego doładowania a jak dostał nową to masa jest, turbo ładuje i dopiero pokazało kolejną usterkę a kierownica mogła się założyć sadzą w kilka dni zwłaszcza jak wtryski już są nie pierwszej młodości
2l na pełnym wtrysku mechanicznym 150KM Pomijając to że ten samochód nigdy takiego silnika nie miał, to wtrysk mechaniczny to zupełnie co innego niż Digifant tutaj. Przepływomierz można dopasować - chyba ze starych Opli był zbliżony, silnik poprawnie na nim pracował. Można poszukać kogoś kto zrobi konwersję VAF-MAP, odpadnie kłopot z szukaniem przepływomierzy...
pełen wtrysk pełen wtrysk paliwa passat wtrysk
schemat telefon uniden alternator mostek płytowy wymiennik
kable rozruchowe lampa metalohalogenkowa
OpenBK Device MQTT Subscription Capabilities HDMI nie działa w telewizorze LG - przyczyny i rozwiązania