Mysle ze wszystko wtym temacie zostalo powiedziane. Zimne luty czesto sa odpowiedzialne w zegarach VW za chwilowy lub calkowity brak dzilania wskaznika poziomu paliwa, temperatury silnika lub obrotomierza jesli takowy jest. Pozdrawiam.
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
+---------------------------------------... | 45 connections VW 1.8l AAM, 1.8l ABS 10.91-> Bosch MonoMotronic | +---------------------------------------... 01 Earth connection 24 -Ign. pulse signal to ign. box 02 ńIdle speed reg. 25 -To fuel pump relay 03 -Valve vapour canister...
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
mam paska 1,8 PF na pełnym wtrysku 107PS rok 90.
Jak wygląda procedura reg. zapłonu w pasku 93r. silnik benz. 2l pełny wtrysk?
Witam! Napsz coś więcej na temat silnika, ja miałem podobny problem w passacie 2,0 pełny wtrysk, odłączyć możesz parę czujników, trzeba wiedzieć które. Przepłymomierz to inna bajka, kosztuje kupę pieniędzy. Napisz coś więcej, może jest podobny do VW.
2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
Włączenie się wentylatora chłodnicy to normalka ale ta pompa? Tak na boku : passat 89' 1,8L to wtrysk ALBO "pełen" ALBO elektroniczny musisz się na jeden z nich zdecydować :D Fakt są PB i PF (no i nieszczęsny G60 :) ) zwracam honor :).
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
Czyli na tych wtryskach może osiągać pełną moc? Wynika z numeru że są od 116km.
Witam mam silnik 2.0 do volkswagena Passata b3 na pełnym wtrysku ale bez głowicy i mam pytanie czy głowica od volkswagena Passata 1.8 na pełnym wtrysku będzie pasować. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Rozumiem że to jest pełen wtrysk - jezeli nie połączono czegoś nieprawidłowo przy wtryskach - prawdopobnie uszkodzone są stopnie wyjsciowe sterownika wtrysków. Niezbyt tania zabawa..... Pozdr.J.
Volkswagen Passat B3 1.8 Benzyna 107KM PF pełny wtrysk paliwa problem jest następujący czasem obroty falują od razu a czasem nie, trzeba przejechać ze dwa kilometry i wtedy się zaczyna po 2-3 minutach sytuacja się stabilizuje obroty znów są poprawne tylko ruszę znów zaczyna się problem. Wymieniłem regulator biegu jałowego oraz sprawdziłem szczelność...
Witam Mam problem z silnikiem w swoim pasku… Może mi ktoś doradzi co i gdzie kupić żeby podłączyć kompa do samochodu itp… Gdzie znajdę potem te wejście do podłączenie kompa itp. Dane: - VW Passat Comby GT 1988 (ta nowsza wersja z tegoż roku) - 1,8l benzyna pełen wtrysk, 112KM, typ silnika PF (chyba albo PR coś w te mańkę) - ABS (bez Serwa)...
Witam ponownie. Pompę wymieniłem . Nie miałem aż tak bardzo trudno jak myślałem . Powodem wymiany pompy było szarpanie silnika przy przyśpieszeniu. Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr. Pompę mam taką jak w pdf . przedstawił mi kolega UCY 7400 w podstawie w zbiorniku paliwa . Chociaż sam wkład jest prawie taki sam...
Do mechanika pójdę w ostateczności, sprawdziłam wtryski i filter paliwowy - założony nowy, a paliwo pełny bak bo jechałam do Niemiec. Może coś więcej?
przepraszam ale czegos nie rozumiem? to jest VW passat z roku 2000 i w nowej budzie u nas taki stoi na giełdzie 30-40tys a wy piszecie ze to gaźnik? myślałem ze pełny wtrysk i ze gaźników juz sie nie produkuje pozatym 100 koni na gaźniku to sie nieda z 1,6
Witam, mam taki problem z passatem 1.8 pełny wtrysk+gaz [autko z niemieckiej policji]. Problem tkwi w rozruchu zimnego silnika,jak odpali to zaraz zgaśnie i tak kilkanaście razy,teraz wziąłem się na sposób i odpalam z nogą na gazie i muszę troszkę pogazować aby zaczą pracować na wolnych obrotach,mowa o rozruchu na benzynie bo na gazie jest jeszcze gorzej....
Wersja 311 VAG-a w zupełności do Twojego samochodu wystarczy (pod warunkiem, że jest pełna a nie Sharevare)- oczywiście podgląd wartości bo reszta tak jak napisał Ci kolega w poście powyżej.
Witam. Auto jak w temacie 1,9TDI 81Kw z 1997 roku. Mam problem z olejem silnikowym,ponieważ muszę go wymienić a nie wiem jakim mam go zalać. 217 tys przebiegu, sprowadzony tydzień temu. Brak wpisów w książce serwisowej, brak jakiejkolwiek naklejki informującej o typie oleju na którym jeżdził. Jak pytam w sklepach, to każdy sprzedawca mówi coś innego.Albo...
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
A ja ci mówię że nie masz pojęcia i jestem tego pewny na 1000%. Dodatkowo nie rozumiesz co się do ciebie mówi. To że pompa nie była odkręcana o niczym nie świadczy. Trzeba ustawić moment wtrysku. Dodano po 1 Przydałaby się też pełna diagnostyka.
Mam samochód VOLVO 740GL 2,3 i jakiś rok temu założyłem instalację gazową. Po zamontowaniu gazu samochód działa bez zarzutu jednak po przejechaniu kilkunastu km na gazie zapaliła się kontrolka sondy LAMBDA i świeći się stale, nie gaśnie nawet gdy jadę dość długo na benzynie. Jedyny sposób na zgaszenie kontrolki to odłączenie akumulatora na jakiś czas...
2E to silnik, pełny wtrysk. Rozrząd sprawdzałem, równierz wałek pośredni jest w dobrym położeniu, ustawiony na znakach, brak luzów. Jutro wstawie nowy czujnik mam nadzieje że bez problemu można go dostać w sklepie.
mam takie pytanie; mój passat po przełączeniu na benzynę na wolnych obrotach idzie dobrze ale gdy np wcisnę pełny gaz to obroty podnoszą się do 2000 i spadają do 1000 i tak to faluje non stop ,na gazie jest wszystko wporządku. Gdy odłącze szarą wtyczkę po prawej stronie(stojąc przodem do kierowcy) filtra(mechanizmu wtrysku) wszystko wraca do normy....
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi auto odebrałem od mechanika zapłaciłem 230 zl i nie wiedza co jest Powiedział mi tak ze posprawdzał ciśnienie na tłokach ma po 30 barów świece dobre wałki sa ustawione dobrze ,nie jest zapowietrzony ze wszystko posprawdzał i jest ok jedynie co może pomódz to wymiana pompo wtrysków koszt robocizny i regenerowanych pompo-wtrysków...
Poprzedniej zimy było to samo z tym dławieniem się. Myślałem że to wtryski są przyczyną i wymieniłem na tą zimę na magic jet. Zauważyłem że jak jest pełen zbiornik gazu to ciśnienie jest mniejsze, a jak końcówka butli to rośnie. Tak samo z temperaturą reduktora im większa to ciśnienie się zwiększa. Wydaje mi się że na zimnym silnik dostaje za dużo gazu...
Zasadnicza sprawa, to nie podałeś podstawowych danych, jak kod silnika (to dwie lub trzy litery przed numerem silnika) oraz rocznik . Reszta, jak podana pojemność 2.0 czy "pełen wtrysk" jak i wiele innych informacji zawarta jest w kodzie silnika. Ponieważ zapewne odłączałeś już TPS i czujniki to zapisane zostały błędy w sterowniku. Należy więc na początek...
No to skoro masz już vaga, to zrób pełną diagnostykę. Rozumiem, że błędów w sterowniku silnika brak? Jeśli tak to korekcje na wtryskach (grupa 13), BIP-y (chyba 23 grupa). I standardowo przepływka, egr, turbo (01,03,04,08,11). Jeśli podwyższone spalanie masz już na postoju (i jeśli jest realne) - to można wyeliminować wszelkie sprawy oporów toczenia,...
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Oczywiście, że można założyć pełny wtrysk LPG do silnika Spi. Tyle że nie będzie to prawdziwe Mpi, bo wtryski nie będą się otwierały tak jak byłoby to we wtrysku wielopunktowym benzyny. Motowałem niedawno takie zestawienie w pasku 2.0L(jednopunkt) i chodzi bez problemów. Jeżeli zdecydujesz się na wtrysk to sterownik Stag 300, a reduktor wystarczy tomasetto...
Witam serdecznie. Posiadam vw passata z 98 roku. Silnik 1.9 TDI AFN 110 KM. Wczoraj mechanik w serwisie CASTROL wymienił mi olej, filtr oleju, powietrza, przeciwpyłkowy no i PALIWA(był Knecht jest Filtron). Przy wymianie filtra paliwa zalecane jest zalanie go świeżą ropą do pełna. Nie mieliśmy aż tyle ropy więc zalany został mniej więcej na 3/4 i postanowiliśmy...
Problem rozwiązany. Okazało się że wtryski były uszkodzone (brak pełnej wydajności dawki wtrysku) Po zmianie na inny komplet auto znów śmiga.
Nic, bo i po co? Z 75 konnego osiołka chcesz rakietę zrobić? To staroć z pośrednim wtryskiem, każda zmiana mająca na celu podniesienie mocy zwiększy drastycznie spalanie. Więc gdzie tu sens takiej zabawy? Pełny mod tego silnika, to przeróbka pompy, na wydajniejszą ( tłokorozdzielacz o większej średnicy i skoku), ten słynny "boost pin" i dłubanie w kierunku...
Paliwa jest prawie pełny bak. Kontrolka immo gaśnie normalnie, wszystkie kontrolki - prócz ładowania gasną po chwili. Zachowują się jak zawsze. Jest autoalarm - ale jego wykluczyłem bo dotarłem do miejsca w którym przeciety był kabel i wpięty alarm i zmostowałem to. Innych zabezpieczeń brak. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Rozrząd zamierzam właśnie...
Turbina sprawdzona czyli za turbiną i przed turbiną sucho jak pieprz żadnego oleju. Odma jest odpieta do sloika. Dolot wyczyszczony i po 5000 km dolot jest suchy jak pieprz. Czyli to nie Turbina jest powodem ubytków oleju. Kolejna sprawa to uszczelniacze zaworowe i w tej kwestii auto odpalone rano nigdy nie kopci nawet najmniejszej chmury. Podczas jazdy...
Cześć Szukam rozwiązania problemu , ubywa oleju 1L na 2000km. Co ustaliłem: - Turbina sprawdzona czyli za turbiną i przed turbiną sucho jak pieprz żadnego oleju. Odma jest odpięta do słoika. Dolot wyczyszczony i po 5000 km dolot jest suchy jak pieprz. Czyli to nie Turbina jest powodem ubytków oleju. - Kolejna sprawa to uszczelniacze zaworowe i w tej...
Jak tankuję do pełna to porównanie spalonego paliwa i wlanego różni się średnio o 0.5-0.7l (bak 50l) ale zdarzają się stacje gdzie wlewam więcej niż pokaże komputer i takie omijam z daleka (maja inny wzorzec litra). W Passacie (podobnie jak w innych samochodach grupy VAG) jest coś takiego jak zbiornik wyrównawczy. Ciężko jest zalać za każdym razem...
A ja się też podepnę, tylko , że mój problem polega na tym, że mam sterowanie 1 przycisk i 1 dioda docelowo powinien mi przełączyć na gaz jak silnik ma ok90 stC a jest tak, że już dawno osiągnie temperaturę a cały czas jedzie jeszcze na benzynie:( , w tym czase dioda mruga wolno, jak nacisne przycisk to gaśnie i po ponownym wcisnieciu przycisku zgłasza...
Kolego piszesz tu różne sprzeczne rzeczy chcesz mieć komfortowe dobrze wyposażone auto za 6 tyś zł? Wybacz ale to kpina. Uwierz mi bo się o tym sam przekonałem. Jeśli chcesz mieć dobrze utrzymane auto za te pieniądze to nie licz na klimę albo skórę tylko kup słabiej wyposażone ale lepiej zadbane auto. Ja kupiłem BMW E-34 2,5 Vanos za 6500 i praktycznie...
Szybko. Albo vag dynamicznie(chyba grupa 000 okno 2) albo przez zegar. Zadając to pytanie już wiemy że nie byłeś u mechanika.A na necie masz takich opisów pełno.
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Witam zwracam sie do was z uprzejma prośba a pomoc teoretyczna odnośnie mego problemu a mianowicie mam passata 1.8 na pełnym wtrysku z roku 1990 w benzynie. Kupiłem go 3 tyg i już zepsuła mi sie pompa paliwowa i przekaźnik więc została wymieniona pompa paliwowa na nowa oraz przekaźnik auto odebrałem chodziło ok przez jakieś 50 km potem zaczeło już tak...
Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Dodam, że auto stało przez ponad rok praktycznie cały czas (przejechało może z 1000km przez 12 miesięcy) Pierwszy pomiar: (warunki:...
Kupiłem passata z końca 95 roku 2 litry benzyna na pełnym wtrysku. Na zimnym silniku nie wchodzi na wyższe obroty (na moje oko to coś z saniem). Po odpaleniu ma ok 800 obr., a kiedy się nagrzeje do 50 C to obrotomierz pokazuje 900 obr (czyli prawidłowo i tak przez cały dzień)Wymieniłem termometr od wody, ale nic to nie dało. Nie wiem co dalej - proszę...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Witam. Mam problem z moim Passatem a mianowicie: 1. Bardzo długo odpala po dłuższym postoju. Pompa oryginalna, wężyki od pompy dobre, po zgaszeniu syczy z wlewu więc chyba odpowietrzenie zbiornika działa, czasami działa pompka od filtra par paliwa ta w błotniku - działa czasami więc podobno poprawnie, filtr paliwa wymieniony. Jak już odpali: 2. Na początku...
40tyś tak zrobiłem i dalej robię, nie zamienię LPG na żadnego diesla. kazdy wspolczesny silnik musi sie nagrzac do odpowiedniej temperatury (ok 30-40 stopni) i po tym dopiero następuje przelaczenie na lpg. latem następuje to szybko zimą już dłużej. dlatego skalkuluj czy sie Tobie opłaca. wiosna-lato to przejazd od 10 do 200m i jedziesz na lpg czyli...
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
Pracuję na garażu londyńskich autobusów, w którym znajduję się workshop. Dysponuję sprzętem, podnośniki do silników itp, oraz darmową pomocą ze strony enginerów.. Co do świec żarowych posłużyłem się patentem od murzyna.. wziąłem kabel, zdjąłem listwe (tą blachę co łączy wszystkie świece ze sobą) i jeden koniec kabla do świecy a drugi do plusa na akumulatorze...
Witam wszystkich. Posiadam auto marki Vw Passat B3 z silnikiem 1.8 z pełnym wielopunktowym wtryskiem, z zamontowaną instalacją gazową. Usterka, o której napiszę występuje na zasilaniu gazem i benzyną. Objawy mam takie, iż podczas mocnego wciśnięcia pedału gazu samochód przyspiesza ale w dolnych obrotach występują małe przerwy w pracy silnika, poniżej...
Przymieżam się do ponownego założenia. 1 Auto chodzi ciszej jest bardziej elastyczne oraz odczuwalny jest wzrost mocy i przyspieszenia. 2 Podczas wymiany uszczelki głowica jest jak nowa (czysta mała ilość nagaru) 3 Musiałem dwa razy łatać wydech (pewnie swój wkład miała woda powstała podczas syntezy w garach) 4 Wzrost temperatury silnika (większa ilość...
Kurcze nie wiem jak uporządkować te logi... A jakie są koszta naprawy takiej pompy ? bo moge kupić używkę za 450zł tylko wiadomo z używkami to różnie bywa :) Jeszcze co do pompy to jak to mozliwe że w ostatnim okresie ( ok 2 miesiące ) włączał się ten tryb , zaczynało robic sie coraz gorzej i jak samochód postał 3-4 dni to na kilka dni objawy ustały...
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
Witam, posiadam polo 6N z 1998 roku. Moje ECU nie podaje na żadnym pinie sygnału spalania, natomiast mam zegary z Passata z pełnym FISem. Jedyne czego do szczęścia mi brakuje to właśnie wskazanie spalania. Czy jest możliwe skonstruowanie układu, który po pobraniu innych danych z ECU (np. wtryski) będzie podawał odpowiedni sygnał do zegarów jak w oryginale?
możesz wtrysk odciąć na zwykłym przekaźniku wpinając w obwód rezystor 100 ohm żeby komputer nie miał błędu .jeżeli jest on na mono wtrysku jest to 3 pin jeżeli na pełnym to brązowy lub biało czerwony i problem będziesz miał rozwiązany.Bądź też sprawdź czy twój emulator dostaje napięcie po gazie.
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
pełen wtrysk passat wtrysk wtrysk passat
bateria huawei dioda selenowa pralka blokada polar
Korg i30 - Czy posiada wbudowane głośniki? Brak wskazań temperatury CPU po aktualizacji Armoury Crate