A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
tu masz fotoporadę : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
No to komplet wtrysków do wymiany :)
Dawki na stole probierczym . Można też to zrobić na kompie. Kąt wtrysku też.
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Ok.30 minut:-)
Świece wymieniłem. Teraz zmienię ten filtr cały. Komputer powinien pokazać problem z wtryskami?
Mam to samo u siebie, podejrzewam wtrysk albo kolo dwumasowe. vag pokazuje dziwne wartosci dla 4 tego wtrysku.
witam . poszukuje schematu wiazki z wtrysku passat b3 mono motronic 1.2.1 lub 1.2.3 oraz schemat do passata b2 gaznik
sprawa wielokrotnie opisywana tu http://forum.vw-passat.pl/
Uszkodzony wtrysk
Znajomy był powiedział że wtryski podłączył komputer i powiedział że 1 i 3 wtrysk... Te błędy są od czasu kiedy mam to auto czyli jakieś 6 miesięcy i cały czas chodziło dobrze. Wierzyć mi się niechce że to wtryski...
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Nic już nie kupuj i nic nie wymieniaj. Zacznij diagnozować.Jak nie ma iskry to sprawdź czy z samej cewki wychodzi iskra i czy do cewki dochodzi sygnał z ECM. Hall zakładam że dobry jak otwiera wtrysk.
Allegro 90 zł twój wtrysk zestaw naprawczy 64 zł i po sprawie gdzie tam do 1000 zł GDZIE ZNAJDĘ UŻYWANE WTRYSKI?
Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
myślę,że na początek podejrzec parametry,kąt wtrysku itp..
mam pytanie ,czy za pomocą vaga moge ustawić kąt wtrysku w passacie 1,9tdi rok1995,jesli tak to jakim vagiem i w jaki sposób ,za jaką kolwiek pomoc dziękuje
Temat możemy zamknąć...wtryski które założyłem nie były odpowiednie...auto miało moc i niby wszystko ok tylko nie raz kręciło za 2-3 razem...po wymianie wtrysków odpala normalnie
A jaką miałeś dawkę na ori wtryskach?
Gumki na wtryskach do wymiany oraz przeregulowac wtryski.
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
I jak injection czyli wtrysk.
po wymianie rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku?i powinno byc oki.........
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski.
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Przede wszystkim zmień paliwo. Zatankuj na sprawdzonej stacji. Ja miałem taki problem z zimowym paliwem Orlenu Jeżeli to nie pomoże to zrobiłbym test wtrysków.
Jak najbardziej może to być czujnik g28 ponieważ to z niego jest brane w którym momencie ma nastąpić wtrysk
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
Regulowałeś skoki pompowtryskiwaczy? Teoretycznie po każdym grzebaniu powinno się to zrobić. No i uszczelki dobrze jest nowe założyć, chociaż to spory koszt, 160 zł na 4 wtryski.
A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 45 A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 54 A jak ustawić kąt wtrysku
wytczki są pod osłoną lewarka biegów
Co Pan rozumie przez zły początek wtrysku??
Ok... Myślałem żeby sprawdzić wtryski
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Dobra idę po preparat do czyszczenia wtrysków.
Odpowiednio dobrany katalizator wiadomo ma znaczenie chodzi o Cpsi na 1 cal kwadratowy oczywiście sondy dobrej jakości .(Bosch NTK NGK DENSO) jeszcze jedna rzecz Czy w tym silniku jest urządzenie elektryczne wdmuchujący powietrze do silnika tzw. odkurzacz?(ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić sondę lambda do temperatury roboczej )
A co z czujnikiem temperatury płynu?
Wtrysk benzyny leje. Do wymiany. a ta czerwona rozgrzana "rura" to od tego wtrysku?
Witam. Już napisali. Guma pod wtryskiem.
Nieskromnie powiem, że spokojnie jest możliwe nawet +300KM tylko trzeba się liczyć z turbiną wielkości wiadra i samochód nada się co najwyżej na kilka przejazdów na 1/4, ale jest to możliwe. Doładowanie tak celował bym w 4-5 bar. Oczywiście ostrzegam, że po takim doładowaniu raczej rozerwie blok na pół i głowica z połową bloku odleci. Oczywiście też,...
Tak. Oczywiście turbina, pompa wtryskowa, wtryski mają być od AFNa.
Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 W okolicy 50 ma być i im więcej jednostk tym mniejszy kąt czyli szybszy początek wtrysku.
Sekwencja, pięknie chodzi nawet na Valtekach, poza tym Full group w Volkswagenach po 1996r występował bardzo rzadko, wyjątkiem są busy T4.
Czasem pojawia się biały gryzący dym, przy uszkodzonym układzie wtrysku.
To widocznie sie pomyliłeś przy tym rozrządzie. Skorygój kąt wtrysku
2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
Czeka cię albo wymiana uszczelnień albo regeneracja pompo wtrysków.
Tak, tą wartosć mozna zmodyfikować
Wtryski bym sprawdził.
+---------------------------------------... | 45 connections VW 1.8l AAM, 1.8l ABS 10.91-> Bosch MonoMotronic | +---------------------------------------... 01 Earth connection 24 -Ign. pulse signal to ign. box 02 ńIdle speed reg. 25 -To fuel pump relay 03 -Valve vapour canister...
Przy odpalaniu nie ważne czy zimny czy ciepły jest problem. Wtryski wymienione świece, przekaźnik, pompa to samo nowa, paliwo w porządku, mechanik gdy mi go oddał był pewny, że wszystko jest dobrze, gdy go rano próbuje odpalić ciągle jest telepanie samochodem, po 4-5 sek odpala, ale go dusi, chwile pochodzi i jest dobrze, zaczął dymić gdy zostały wymienione...
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
Widzę, że masz zdjęte wtryskiwacze. Podłącz sprężarkę w miejsca wtrysków i będziesz wiedział, czy zawory wygięte.
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
jak problem jest z pierwszym odpaleniem po nocy a potem jest już spoko to może paliwo się cofa filterek pewnie też dawno zmieniany do sprawdzenia kąt wtrysku
a jaki masz kąt wtrysku
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
Jesteś pewien że masz w swoim aucie bezpośredni wtrysk?
A pompa po uszczelnieniu była regulowana, dawka, kąt wtrysku
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
Jak wcześniej wspomniałem po sprawdzeniu tego wszystkiego jeżeli problem nie ustapi Zawór na pompie i pompa do sprawdzenia Jeżeli pompa to i wtryski?
Można rszyć troszke dawką, i sprawdz kąt wtrysku.
wymiana nastawnika dawki paliwa do wykonania w dobrym serwisie (BOSCH) koszt nastawnika ok 450PLN + robota ok 200PLN proponuję jednak przeprowadzić kompleksową diagnostykę pozostałych elementów układu wtrysku
Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
Ustaw pompki na nowo ,na bank będą żle ustawione i takie cyrki będą się działy . Ja ma A4B6 z tym silnikiem i to samo miałem po regulacji pompek jak ręką odjął. Twarda praca to za wczesny kąt wtrysku.
Czy można to sprawdzić w programie PolskiVAG?
A czy czasem pompa nie padła z powodu braku paliwa? Jeśli tak to sprawdż filtr paliwa i taką siatkę przed wtryskami(ostatnia linia obrony). Jest ona na wejściu do listwy wtrysku.
na czysto mechanicznym wtrysku passata nie było podaj kod silnika (9A,2E)
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
Kanał 000 w Basic Settings, nastawy podstawowe czy jakoś tak. Kanał 4 pokazuje parametry dynamicznego wyprzedzenia wtrysku.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Sprawdź przekaźnik odcinający wtrysk na lpg.
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
katalizator jest dobry podcisnienia tez. jak sie sprawdza dynamiczny kat wtrysku ?
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
sprawdź kąt wtrysku.
Masz sekwencje czy mikser. Musisz pojedzić z 50 km na benzynie , kilka razy odpalić i zobacz czy odpalanie wróciło. Ale i tak podejrzewam pompke lub wtryski.
Witam wszystkich , i proszę o poradę !! Chce zmienić u siebie w passacie pompę wtryskową , i przed wymianą muszę zapisać parametry na jakich jest ustawiona obecna ,.Znalazłem w internecie opis jak w Vagu odczytać kąt wtrysku , podłączyłem się Select-Engine -Basic Settings no i właśnie gdy klikam na Basic settings wyskakuje jakiś komunikat i rozłącza...
Jedź z nim na komputer podepną sie pod niego i powiedzą dokładnie co jest. Ale tak z pierwszych objawów to stawiam na przepływomierz lub wtryski.
system można powiedzieć prosty do bólu, niesądze że coś tam się porąbało, jeżeli nie zajechałeś pomp paliwa to najprawdopodobniej rozsypał się przkaźnik bądź emulator odcinający wtrysk
No jak mu walniesz gazem, to daje na czarno. Wiem, wtryski, ale jeszcze w Passacie jest wałek do roboty, ale właściciel powiedział, że na razie nie chce tego robić.
Weźmiesz się w końcu za zrobienie tych wtrysków czy dalej będziesz wymieniał wszystko do koła? Daj je na maszynę i przedstaw wydruk z pracy wtrysków
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
passat wtrysk dawka wtrysk passat passat pełen wtrysk
jakie zelazko superb moduł komfortu 3000mah bateria
przepiecie modulu pomiary elektryczne program
Renault Megane II 2006 z szybami z 2004 roku - dlaczego? Błąd "E PRZERWA" w przepływomierzu ENKO MPP-600