Jesli wiesz jak używać lutownicy to problem sam rozwiązesz. No chyba że masz 100-150 zl za dużo to zleć to elektrykowi. Wyciagnij caly licznik (ostrożnie z linka) weź go do domu, rozkręć go aż bedziesz mial dostep do plytki. Po prawej stronie zobaczysz stabilizator i tam napewno są zimne luty. Popraw je lutownicą no i jeszcze kontrolnie posprawdzaj...
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
w tym modelu nie ma żadnej rurki do kolektora ssącego.Zpewne miałeś na myśli regulator odśrodkowy,ale tą funkcją u mnie steruje komputer. Jak do tej pory moje podejżenia są skierowane w stronę przepływomierza powietrza ew. sondy.
mam paska 1,8 PF na pełnym wtrysku 107PS rok 90.
Witam wszystkich . Mam problem w moim passacie po wymianie filtra paliwa którego nie zalałem ( mój błąd ) układu w końcu udało mi się odpowietrzyć ale auto wariuje raz jedzie normalnie raz dostaję zamarło paliwa .nie wkręca się na obroty . Sprawdziłem cały układ i paliwo zamiast wracać powrotem z ostatniego wtrysku ,wraca krućcem powrotowym ( zaworkiem...
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Witam wszystkich poszukuje schematu do podłączenia sterownika Bosch (instalacji silnika) do instalacji samochodu złącze sześć przewodów w komorze silnika.VW Passat 89/90r 1.8 pełny wtrysk. Kupiłem silnki z kompletną instalacją i chce go zamontowac do starego Audi. Potrzebuje schemat jak go podłączyc
2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
Witam, to ja się podepnę pod temat. Passat '92 2.0 16V silnik 9A.
Volkswagen Passat B3 1.8 Benzyna 107KM PF pełny wtrysk paliwa problem jest następujący czasem obroty falują od razu a czasem nie, trzeba przejechać ze dwa kilometry i wtedy się zaczyna po 2-3 minutach sytuacja się stabilizuje obroty znów są poprawne tylko ruszę znów zaczyna się problem. Wymieniłem regulator biegu jałowego oraz sprawdziłem szczelność...
przepraszam ale czegos nie rozumiem? to jest VW passat z roku 2000 i w nowej budzie u nas taki stoi na giełdzie 30-40tys a wy piszecie ze to gaźnik? myślałem ze pełny wtrysk i ze gaźników juz sie nie produkuje pozatym 100 koni na gaźniku to sie nieda z 1,6
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Witam ponownie. przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale nie mialem internetu poprzednia ustarka juz ok ale pojawila sie po krótkim czasie nowa...:/ mianowicie bardzo wysokie obroty silnika ok 3000obr/min i co najdziwniejsze czasem blokuje sie pedal gazu:| zauwazylem ze taki przezroczysty przewód(przepraszam za brak fachowej nazwy) wychadzacy z...
Witam mam silnik 2.0 do volkswagena Passata b3 na pełnym wtrysku ale bez głowicy i mam pytanie czy głowica od volkswagena Passata 1.8 na pełnym wtrysku będzie pasować. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Witam! Napsz coś więcej na temat silnika, ja miałem podobny problem w passacie 2,0 pełny wtrysk, odłączyć możesz parę czujników, trzeba wiedzieć które. Przepłymomierz to inna bajka, kosztuje kupę pieniędzy. Napisz coś więcej, może jest podobny do VW.
Problem rozwiązany. Okazało się że wtryski były uszkodzone (brak pełnej wydajności dawki wtrysku) Po zmianie na inny komplet auto znów śmiga.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Marcin dobrze mówi - szkoda zabawy. Silnik zawsze dąży do uzyskania mieszanki stechiometrycznej paliwo/powietrze, aby uzyskać pełne spalenie się mieszanki - wrzucając na "pałę" większe turbo, zaburzasz silnikowi parametry, bo dostaje więcej powietrza, niż powinien. Nie wiem, jak czujnik przepływu powietrza zareaguje i czy mu zakresu nie braknie, ale...
Witam, mam taki problem z passatem 1.8 pełny wtrysk+gaz [autko z niemieckiej policji]. Problem tkwi w rozruchu zimnego silnika,jak odpali to zaraz zgaśnie i tak kilkanaście razy,teraz wziąłem się na sposób i odpalam z nogą na gazie i muszę troszkę pogazować aby zaczą pracować na wolnych obrotach,mowa o rozruchu na benzynie bo na gazie jest jeszcze gorzej....
żaden silikon kup ori uszczeli nie są drogie 11zł miedzy monwtrsyk a mikser ,a tam gdzie masz ten plastik pod wtryskiem dorób sobie sam z materiału na uszczelki , bo tak na serwisie wcisna ci nowy. Podłącz pod waga nie jest drogi (35zł dałem za vaga 2,5pl na llegro oryginał wiecej nie potrzebujesz)do tego kabel gazowy i ustawiasz sobie sam . Pomyśl...
Szybko. Albo vag dynamicznie(chyba grupa 000 okno 2) albo przez zegar. Zadając to pytanie już wiemy że nie byłeś u mechanika.A na necie masz takich opisów pełno.
Włączenie się wentylatora chłodnicy to normalka ale ta pompa? Tak na boku : passat 89' 1,8L to wtrysk ALBO "pełen" ALBO elektroniczny musisz się na jeden z nich zdecydować :D Fakt są PB i PF (no i nieszczęsny G60 :) ) zwracam honor :).
Kurcze nie wiem jak uporządkować te logi... A jakie są koszta naprawy takiej pompy ? bo moge kupić używkę za 450zł tylko wiadomo z używkami to różnie bywa :) Jeszcze co do pompy to jak to mozliwe że w ostatnim okresie ( ok 2 miesiące ) włączał się ten tryb , zaczynało robic sie coraz gorzej i jak samochód postał 3-4 dni to na kilka dni objawy ustały...
Do mechanika pójdę w ostateczności, sprawdziłam wtryski i filter paliwowy - założony nowy, a paliwo pełny bak bo jechałam do Niemiec. Może coś więcej?
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
Na wolnych zadane 250 mg, jest 370 mg. Na wysokich raz podąża za zadanym i jest moc do 850 mg, raz nie. Nie mogę znaleźć przyczyny, czy jest to związane z paliwem, czy powietrzem, a w grupie 000 na przykład przy pełnym obciążeniu kąt wtrysku — ile powinno być jednostek. Auto odpala elegancko, w ogóle nie dymi, raz idzie przy wciśniętym pedale gazu do...
Kupiłem passata z końca 95 roku 2 litry benzyna na pełnym wtrysku. Na zimnym silniku nie wchodzi na wyższe obroty (na moje oko to coś z saniem). Po odpaleniu ma ok 800 obr., a kiedy się nagrzeje do 50 C to obrotomierz pokazuje 900 obr (czyli prawidłowo i tak przez cały dzień)Wymieniłem termometr od wody, ale nic to nie dało. Nie wiem co dalej - proszę...
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
Czyli na tych wtryskach może osiągać pełną moc? Wynika z numeru że są od 116km.
mam takie pytanie; mój passat po przełączeniu na benzynę na wolnych obrotach idzie dobrze ale gdy np wcisnę pełny gaz to obroty podnoszą się do 2000 i spadają do 1000 i tak to faluje non stop ,na gazie jest wszystko wporządku. Gdy odłącze szarą wtyczkę po prawej stronie(stojąc przodem do kierowcy) filtra(mechanizmu wtrysku) wszystko wraca do normy....
możesz wtrysk odciąć na zwykłym przekaźniku wpinając w obwód rezystor 100 ohm żeby komputer nie miał błędu .jeżeli jest on na mono wtrysku jest to 3 pin jeżeli na pełnym to brązowy lub biało czerwony i problem będziesz miał rozwiązany.Bądź też sprawdź czy twój emulator dostaje napięcie po gazie.
Rezystancja to nie napięcie! I jeszcze pod maske nie zagladał tylko wszystko VAG. Widzisz i nie grzmisz! Przeciez masz wyraznie napisane w odpowiedzi na Twojego posta odpowiedzialem, że zmierzyłem rezystancje: fuelinyourblood napisał: Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony. Zrobiłem to profilaktycznie jak i z ciekawości,...
Nie puszcza wogule dymka nawet przy pełnych obrotach Do podmiany przepływka na pewną, ewentualnie nową, jeśli rezultatu brak, pompa i wtryski do diesel serwisu, przy okazji demontażu, obejrzysz jak wałki wyglądają. Dodano po 2 Powiedz czy to Passat w full opcji z drewnianą kierownicą oraz skórą, gdzieś z zachodniopomorskiego?
Rozumiem że to jest pełen wtrysk - jezeli nie połączono czegoś nieprawidłowo przy wtryskach - prawdopobnie uszkodzone są stopnie wyjsciowe sterownika wtrysków. Niezbyt tania zabawa..... Pozdr.J.
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
Panowie. Troche z innej beczki. Sterownik EDC15 silnik afn 110km. Turbo od awx, Fmic, mocne sprzęgło i dobry program. A auto jedzie jak zwykłe 110 km. Dostał 3 już pompe wtryskową, drugi komplet wtrysków i dalej nic. Wiem ze to wrozenie bez logów ale logi moge wrzucić. No i spalanie dość spore bo na pełnym baku robie około 650 km. (dla porównania wrzuciłem...
Witam zwracam sie do was z uprzejma prośba a pomoc teoretyczna odnośnie mego problemu a mianowicie mam passata 1.8 na pełnym wtrysku z roku 1990 w benzynie. Kupiłem go 3 tyg i już zepsuła mi sie pompa paliwowa i przekaźnik więc została wymieniona pompa paliwowa na nowa oraz przekaźnik auto odebrałem chodziło ok przez jakieś 50 km potem zaczeło już tak...
Witam, posiadam polo 6N z 1998 roku. Moje ECU nie podaje na żadnym pinie sygnału spalania, natomiast mam zegary z Passata z pełnym FISem. Jedyne czego do szczęścia mi brakuje to właśnie wskazanie spalania. Czy jest możliwe skonstruowanie układu, który po pobraniu innych danych z ECU (np. wtryski) będzie podawał odpowiedni sygnał do zegarów jak w oryginale?
2E to silnik, pełny wtrysk. Rozrząd sprawdzałem, równierz wałek pośredni jest w dobrym położeniu, ustawiony na znakach, brak luzów. Jutro wstawie nowy czujnik mam nadzieje że bez problemu można go dostać w sklepie.
Witam Mam problem z silnikiem w swoim pasku… Może mi ktoś doradzi co i gdzie kupić żeby podłączyć kompa do samochodu itp… Gdzie znajdę potem te wejście do podłączenie kompa itp. Dane: - VW Passat Comby GT 1988 (ta nowsza wersja z tegoż roku) - 1,8l benzyna pełen wtrysk, 112KM, typ silnika PF (chyba albo PR coś w te mańkę) - ABS (bez Serwa)...
Stan pompy jaki, wymiana uszczelnień czy jednak nowa? No i pokrywę silnika możesz zdjąć to se wałki obejrzysz. Egr zawsze pełen syfu. Na gnieździe od przewodów wtrysków bardzo często jest wyciek -jest okazja to sprawdzić. Warto umyć silnik jest okazja. Naprawisz pompę i dopiero wtedy dowiesz się co w trawie piszczy.
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
Wobec tego jakie jest ciśnienie różnicowe w pełnym obciążeniu? Do tego korekty wtryskiwaczy. Zaobserwować można też chwilowe spalanie na jałowych obrotach. Spalanie chwilowe na jałowym biegu waha się w przedziale 0,6-1.0 l/h tzn czasami jest 0.6 i kopci a kiedy indziej 0.6 i nie kopci Dodano po 1 Zalać lepszym olejem typu motul lub LM Wtryski do sprawdzenia...
problem dotyczy wolnych obrotów przy silniku 2,0 benzynowym z pełnym wtryskiem, po uruchomieniu obroty utrzymują sie w okolicy 550-650, bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdzenie testerem nie wykazało żadnych usterek, podciśnienie( wężyki gumowe) wymienione.Usterka pojawiła sie nagle, tzn w momencie odpalania samochodu( samochód stał ok 4...
Wersja 311 VAG-a w zupełności do Twojego samochodu wystarczy (pod warunkiem, że jest pełna a nie Sharevare)- oczywiście podgląd wartości bo reszta tak jak napisał Ci kolega w poście powyżej.
2l na pełnym wtrysku mechanicznym 150KM Pomijając to że ten samochód nigdy takiego silnika nie miał, to wtrysk mechaniczny to zupełnie co innego niż Digifant tutaj. Przepływomierz można dopasować - chyba ze starych Opli był zbliżony, silnik poprawnie na nim pracował. Można poszukać kogoś kto zrobi konwersję VAF-MAP, odpadnie kłopot z szukaniem przepływomierzy...
Witam wszystkich. Posiadam auto marki Vw Passat B3 z silnikiem 1.8 z pełnym wielopunktowym wtryskiem, z zamontowaną instalacją gazową. Usterka, o której napiszę występuje na zasilaniu gazem i benzyną. Objawy mam takie, iż podczas mocnego wciśnięcia pedału gazu samochód przyspiesza ale w dolnych obrotach występują małe przerwy w pracy silnika, poniżej...
Witam! Ja miałem podobne problemy z Paskiem 2,8 VR6 na pełnym wtrysku. Co ciekawe każdy mechanik radził co innego. Na wolnych obratach wariował albo całkiem gasł. Okazało się, że wystarczyło odłączyć akumulator na kilka godzin ( najlepiej całą noc ) i później jak ręką odjął, nie ten samochód. Czasami coś przestawia się w komputerze od gazu i dlatego...
W rurach może być niewielka ilość oleju.A w kolektorze ssącym masz taki smalec bo olej który tam wlatuje jest przypalany przez spaliny recyrkulatora spalin.Jeśli recyrkulator jest uszkodzony i jest cały czas otwarty,też będzie efekt braku mocy.Myśle że gdyby wtrysk sikał pełnym strumieniem to byłoby spalanie wybuchowe(bardzo głośna praca silnika)I wypaliło...
Witam Panowie! Niepisałbym tego gdyby zostały mi jeszcze jakieś pomysły na ogarnięcie tego pojazdu. Jak w temacie; VW 2.0 ADY 115 km (pełny wtrysk, bez gazu) Samochód zgasł na drodze. Stwierdzilem brak iskry no i się zaczęło. Ewidentnie była uszkodzona izolacja na przewodzie czujnika położenia wału, były gołe kable poprostu, założyłem nowy, czujnik...
A ja ci mówię że nie masz pojęcia i jestem tego pewny na 1000%. Dodatkowo nie rozumiesz co się do ciebie mówi. To że pompa nie była odkręcana o niczym nie świadczy. Trzeba ustawić moment wtrysku. Dodano po 1 Przydałaby się też pełna diagnostyka.
pełny wtrysk escort pełny wtrysk silnik pełny wtrysk
a8498 przetwornica kodek dekoder gaźnik odśnieżarka
cyfral cosmo zmywarka whirpool mruga start
Zamiana modułu kamery w rejestratorze samochodowym – kompatybilność taśm, poprawa jakości, Sony Starvis, MIPI CSI-2 Immergas błąd 02 ERR 02 - problem z zapłonem