ja bym obstawiał jak kolega wyżej wachacze elementy stabilizatorów gałka kierownicza i dodam sprawdz mocowanie amorów mianowice górne łożysko(poduszkę) a widziałeś tam poduszkę lub łożyko górne?mechanik ma rację stuka przegub WEWNĘTRZNY
Witam Koledzy. Mam pytanko w zeszłym tygodniu miałem wymienione łożyska jednak z prawej strony z przodu huczenie zostało przy 80 kmh.Podniosłem auto i jak kręce to czuć przy przegubie wewnetrzym taki szum/tarcie oraz mam luz na półosi miedzy skrzynią a kołem czy to może być przegub wewnętrzny??
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Przegub wewnętrzny może się blokować i półoś nie przesuwa się podczas skrętu w stronę skrzyni.
Witam. muszę wymienić przeguby wewnętrzne. Odkręciłem te 6 śrub mocujących przegub do skrzyni (z jednej i drugiej strony) ale nie wiem jak ściągnąć przegub z półosi a nie chce nic popsuć. Więc ktoś wie jak je ściągnąć????
Witam mam duży problem z autem mam bicie na kole sprawdziłem koło dokręcone, poluzowała się śruba od przegubu więc ją dokręciłem . Tarcze odkręciłem jest prosta ,piasta ma bicie max około 1mm. Natomiast strasznie lata półoś co się mogło stać skrzywiła się półoś tak sama z siebie? a może to przegub wewnętrzny?
miałem ten sam problem, przyczyną bym rozwalony przegub wewnętrzny lewy, po wymianie jka ręką odjął
Czy przegub wewnętrzny powinien chodzić tył przód w stronę koła Tzn. Nie cały przegub, ale półoś z krzyżakiem w kielichu. Tak. Musi chodzić, bo w ten sposób niweluje zmiany odległości skrzynia - koło, wynikające z pracy zawieszenia. Gdyby zabezpieczenie (w zewnętrznym) trzymało właściwie, to raczej powinno zerwać osłonę z przegubu wewnętrznego.(przy...
Tak jak przypuszczałem od początku i doradzaliście Przegub wewnętrzny się wysypał :) naprawione dzięki za porady !
Albo rozkręcił się przegub wewnętrzny i półoś sobie leży a skrzynia biegi zmienia :)
Przegub wewnętrzny.(zamień miejscami na półośkach prawy z lewym)
Witam mam problem z moim passatem, otóż wcześniej przy wrzucaniu 3 biegu słychać było takie głuche stuknięcie, a teraz dzieje się tak przy każdej zmianie biegu. czy jest to coś ze skrzynią biegów czy może z poduszkami? a może coś jeszcze innego. dodam że niedawno zmieniane były wahacze i przegub wewnętrzny ten od skrzyni biegów.
Półosie przód, przeguby wewnętrzne.
Wymień tarcze i nie oszczędzaj na bezpieczeństwie.Przyczyna może też tkwić w przegubach wewnętrznych
przegub wewnetrzny 100%
Nazywa się to potocznie flansza przegubu wewnętrznego i nie, nie mogę podlinkować. Zamykam wątek jako wyczerpany.
A przeguby wewnętrzne masz sprawne?
Od jakiegoś czasu sporadycznie strzela mi zawieszenie. Tzn. skręcając koła w prawo lub w lewo następuje pojedynczy strzał przypominający strzał sprężyny jakby się przestawiała(przesuwała). Objaw przypominał strzelanie przegubu wewnętrznego wymieniłem oba strzela dalej, ustawiłem zbieżność i nic. Tak sobie myślę że może to być przegub zewnętrzny. Macie...
Przejrzałem dzisiaj mechanizm różnicowy (można go wymontować bez wyciągania skrzyni z auta) bo liczyłem, że znajdę tam wysypane łożysko, wyłamane zęby albo coś krzywego, a tam kompletnie nic. Sądziłem, że skrzywiona półoś załatwiła skrzynię, co nawet ktoś zasugerował, ale chyba raczej nie. Ale może bardziej wyjaśnię sprawę: auto było po dzwonie, po...
Małym młotkiem postukiwałem wtedy lżej się wkręcało i zszedł szybciutko przegub, sprawdzałem dokładnie schemat przegubu i raczej nie mogłem nic uszkodzić, prawdopodobnie wycieka oliwa ze skrzyni i zbiera się pod osłoną przegubu wewnętrznego podczas ruszania wału zrobiła się szczelina i wypłynął może też trochę wody było.
luzu niby nie ma, Przeguby wewnętrzne sprawdź.
jest luz na przegubie wewnętrznym, ale czy to on może być powodem huczenia/ buczenia? Dodam ze nie ma żadnych wbracji
Czytałem 2 razy i nie widzę wpisu o wymianie przegubów wewnętrznych. Prosisz o pomoc i się ciskasz niepotrzebnie. Passata masz pewnie z przebiegiem 185 tys. Daj komuś kumatemu i zrobi . Może najzwyczajniej nie potrafisz złożyć sprzęgła.
Zapomniałem napisać, że stukanie przy rozpędzaniu oznacza zwykle zużycie wewnętrznego przegubu(-ów).
Przeguby wewnętrzne. Zdemontować zamień stronami ale przed montażem napchać nowego smaru.
Więc trzeba szukać w układzie napędowym Przeguby wewnętrzne, skrzynia, sprzęgło
Miałem podobny problem z drganiem. Auto na ciągu szło ładnie do puki nie popuściło sie gazu. Było odczuwalne małe szarpnięcie. Mechanik mówił mi że to poduszka na skrzyni. Inny że to przegub wewnętrzny. Okazało się że jeden pompowtrysk miał uszkodzoną cewkę i nie odpowiadał. Po wymianie na inny (używany) jak ręką odjął. Poprostu nadal lał paliwo a reszta...
To stało się w nocy także nie miałem kiedy. Dzisiaj podniose samochód na lewarku i bedę kręcił kołami jak nie bedzie oporu na jednym ani na 2 kole tzn że mamy grubszą impreze. Mam nadzieje że to jakiś przegub wewnętrzny bo zewnętrzne nie dawały znać że są uszkodzone. Dodano po 3 Teraz podnosiłem samochód na lewarku i wrzuciłem bieg i kręciłem kołem....
Jak w tytule przy ruszaniu na jedynca po jeździe na wstecznym co jakiś czas pojawia sie jedno silne szarpnięcie/uderzenie w momencie gdy zaczyna łapać sprzęgło. Nie jest tak za każdym razem, czasem dwa razy dziennie czasem raz na kilka dni. Najczęściej występuje po parkowaniu tyłem na jakimś ciasnym miejscu gdzie jest wymagane troche kombinacji by wjechać...
A mnie sie wydaje że to problem z napędem a konkretnie przegubami wewnętrznymi. To by powodowało bujanie teoretycznie na boki podczas (dodawania gazu) obciążenia..
Trochę dziwne, że ci się tak szybko luzy porobiły. Jednym z punktów którego często niedostrzegają fachmani na szarpakach jest luz powstający na wewnętrznym przegubie drążka kierowniczego lub na listwie przekładni kierowniczej. Tego nie widać, bo trzeba zdjąć gumowe mieszki - a komu się chce.
Witam serdecznie. Tak jak w temacie. Podczas jazdy na obrotach 1600-2000 odczuwalne są drania samochodu. Nie wiem od czego zacząć. Sporo czytałem na ten temat i dzisiaj sprawdzałem przeguby wewnętrzne- prawy przegub ma odczuwalny luz jak się za niego bierze ręką to "tyka" lewy zaś ma mniejszy luz. Podniosłem dzisiaj koło w samochodzie i włączyłem bieg...
Nie wiem czy to coś pomoże ale robiłem passata i też stukało okazało się że przeguby się popuściły wewnętrzne
Witam mam taki problem z passatem tak jak w temacie, nie mogę im płynnie ruszyć, zmieniać czy redukować biegi a także dawać i puszczać gaz gdyż szarpie tak jak by był duży luz nie wiem w skrzyni na mechanizmie różnicowym albo gdzieś jeszcze. Musze przy ruszaniu po prostu wyczuć momęt delikatnie dodając gaz gdy silnik zacznie napędzać koła, tak samo...
Rozumiem że zawieszenie wielowahaczowe? Jeśli tak to dopóki koła nie odpadają lub tuleje tych wahaczy nie są pozrywane to nawet dość dobry diagnosta na szarpakach nic nie wyczuje, tam jeden wahacz trzyma drugi i redukuje luz. tak naprawdę sprawdzić to zawieszenie może albo naprawdę dobry mechanik na podnośniku albo zawieszenie trzeba zwyczajnie rozpiąć...
Diagnosta miał rację, nie reguluje się kątów w tym samochodzie, jak są poza zakresem, a luzów brak to coś jest skrzywione w podwoziu od uderzenia, często amortyzator. Drgania nie są skutkiem geometrii, tylko ruchomych elementów. Skoro koła ok. to przyczyną przy tej prędkości mogą być przeguby wewn. układu napędowego.
Imbusy, twardość 8.8 - 10 na wszelki wypadek. Zwykłych nie wkręcisz - za ciasno żeby klucz nasadowy założyć. Możesz użyć ewentualnie tych samych śrub którymi skręcane są przeguby wewnętrzne.
Pukanie przy opisywanej przez Ciebie sytuacji może być spowodowane wieloma czynnikami: - luzem na przegubach (zarówno wewnętrznym, zewnętrznym jak i na obu) - luzem w mechaniźmie różnicowym - uszkodzonymi/uszkodzoną poduszką silnika/skrzyni biegów - w ekstremalnych warunkach może nawet pukać na końcówce drążka kierowniczego, bądź sworzniu. Co do naprawy...
Przyczyny...Byłem u mechanika i jest wyraźny luz na półosi w przegubie wewnętrznym...w skrzyni a prócz tego zawieszenie i się robi... Chyba
Dzień dobry. Sprawdzaliśmy dziś u kuzyna przeguby wewnętrzne i zewnętrzne w passacie b5 90KM 97 rocznik. Za radą mechanika podnieśliśmy jedno koło do góry, wrzuciliśmy bieg i nasłuchiwaliśmy. Przeguby okazały się sprawne ale po wyrzuceniu 3,4 i 5 (zwłaszcza4 i 5) biegu pojawiło się bardzo głośne buczenie, huczenie, i wibracje odczuwalne na całej karoserii...
dzięki za odpowiedzi czyli na napędzie czujnika jest miarka stanu oleju? być może że jest sucho ponieważ cieknie przy przegubie wewnętrznym. Po świętach wymienie uszczelniacz zaleje olejem mam nadzieję ze nie spaprało się łożysko:) Gdzieś na forum elektroda czytałem wypowiedzi iż dyfer jest połączony z automatem i jest tam ten sam olej,więc czekam na...
Witam Sprawdź przeguby wewnętrzne. Może mają za duży luz lub są suche w środku - wysechł smar.
Jeżeli przy dodawaniu gazy są słyszalne stukotania zmieniające częstotliwość wraz z prędkością to przeguby wewnętrzne. Oczywiście należy sprawdzić w kanale w jakim stanie są te przeguby i ocenić ich luzy żeby wykluczyć inne niedomaganie zawieszenia i układu przeniesienia napędu.
Coś niedobrego dzieje sie z przegłubami wewnętrznymi. Miałem parę takich przypadków w półosiach montowanych w taki sposób i przyczyną był zakleszczający się/nie pracujacy płynnie przegłub. Wytwarzały tak duże siły/naprężenia, że powodowały wyciąganie się śrub co wyglądało na samoistne odkręcanie. Nawet stosowanie śrub 12.9 i kleju do osadzania łożysk...
Witam, Gdy puszczam i dodaje gaz na każdym biegu, oprócz ruszania, szarpie samochodem. Szarpnięcia są dość mocne zwłaszcza przy większej prędkości. Dodatkowo przy tym gdy skręce kierownice w lewo np na łuku drogi lub ostrym zakręcie przy spuszcaniu i dodawaniu gazu lub po zmianie biegu i dodaniu gazy słychac zgrzyt. Przy skręcie i równym dodawaniu gazu...
Może skrzynia biegów być Raczej nie zostały też sprawdzone przeguby wewnętrzne poduszki pod silnikiem i skrzynia a zapomniałem dodać że na autostradzie na pełnym zbiorniku mogę zrobić tylko 900 km a wchodzi 70 l :D
hmmm. Robiłem to ale w drugą stronę w golfie III oraz w passacie b4 ale w benzyniakach. Potrzeba skrzynię z osprzętem i sprzęgłem hydrokinetycznym, wybierak, pedały ze stelażem, linkę od gazu, łapę skrzyni, rozrusznik, pólośki z przegubami wewnętrznymi (jak dobrze trafisz to nie będą konieczne bo były modele ze zwykłymi przegubami, a jak nie to kupno...
Po czasie długim napiszę co się stało. Pierwsza rzecz to niedziałający prędkościomierz. Przed wyjazdem do Poznania sprawdziłem napęd impulsatora (w sensie czy cały i dobrze się kręci), ale nie sprawdziłem banalnym sposobem, czy napędzany wiertarką impulsator poruszy licznik. Poruszył. Wniosek - coś padło w skrzyni. Po zdemontowaniu jej okazało się,...
Witam, tak jak w temacie, moduł komfortu wariuje tzn. po odłączeniu i podłączeniu z powrotem aku bardzo długo tykają na nim przekaźniki załączy się oświetlenie, wyłączy itd i dalej loteria, albo zacznie działać albo nie - różnie, jeżeli nie zadziała to jeszcze raz odpinka aku itd. aż do skutku... dodam, że nie działają z tyłu żadne drzwi oraz klapa...
przegub passat passat przegub przegub wewnętrzny bicie
openwrt pppoe mikrofon tracer biały kwarc
zasilacz telzas ochrona kineskopu
Rozmiar paska napędowego w wieży LG FR686 Jak zmostkować prąd 230V do kuchenki indukcyjnej?