Dobrze podejrzewasz, raczej to jest przegub.
Zawieszenie które polecam, gdyż sam na nim jeżdżę w 2 samochodach od wielu lat, to Master Sport dostępny na allegro w cenach do 600 zł za komplet. Trzeba dokupić końcówki drążków Lemfordera, bo te z kompletu się nie nadają i padną w przeciągu roku. Przegub to raczej średni przedział cenowy a firm jest dużo - często zakładam Lobro ale co do jakości nie...
Po 300 km ciągłej jazdy przegub będzie suchy, po 400km rozleci się na kawałki.
ja bym obstawiał jak kolega wyżej wachacze elementy stabilizatorów gałka kierownicza i dodam sprawdz mocowanie amorów mianowice górne łożysko(poduszkę) a widziałeś tam poduszkę lub łożyko górne?mechanik ma rację stuka przegub WEWNĘTRZNY
Zdejmij osłonę z przegubu, wepnij przegub i złóż to co musisz aby skręcić kołami. W powietrzu skręć do końca i się dowiesz w czym leży problem, czy wypina bo coś nie tak z zabezpieczeniem czy może przegub za króki/nie taki.
Przez to na styk ostatnio mi śruty z przegubu wyleciały.... robiłem to w kij razy, a najszybciej odkręcić tylny dolny wahacz "banan" i skręcić kierownicę by drążek się wysunął w tę stronę co jest robiony przegub .
przegub wewnetrzny 100%
Typowym błędem przy wymianie półosi i przegubów jest nie smarowanie frezów. Sam poprawiałem po mechaniku uznawanym jako dobry. Cały komplet przegubów z półosią kosztował tyle co sam przegub zewnętrzny- jak myślicie co wymienił?. Sam przegub.
Jak cyka przy skręcie to wymien, jest to objaw początku zużycia. Albo zmień gumę i odwleczesz ta wymiane na jakis czas. A smar nie jest grafitowy, tylko z dwusiarczkiem molibdenu.
Nie jest :-) Wcześniej było wszystko dobrze. Choć podobno 90% pasków aktualnie na rynku to składaki to ten nie był nigdy składany :-) Wyszło to przy okazji robienia zawieszenia w te wakacje, udało się też ustawić zbieżność. Od tego czasu ciągle wymieniam prawy przegub.
Zegnij przegub, przyłóż młotek do części z wielowypustem i drugim pier....nij.
Witam. Przy tych objawach Masz pękniętą półośkę lub uszkodzony przegub.
ecu silnika z wyłączonym immo wtedy nie trzeba puszki immo ,kluczyka itd... mniej kabli.
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
Witam Koledzy. Mam pytanko w zeszłym tygodniu miałem wymienione łożyska jednak z prawej strony z przodu huczenie zostało przy 80 kmh.Podniosłem auto i jak kręce to czuć przy przegubie wewnetrzym taki szum/tarcie oraz mam luz na półosi miedzy skrzynią a kołem czy to może być przegub wewnętrzny??
Przegub wewnetrzny
normalnie brak slow, za wymiane w warszawie sprzegła w passacie to 600-800 zl juz nawet sie nie pytam ile przegub, jezeli masz namiary na jakiegoś speca co nie zdziera to bardzo proszę o odpowiedż
Jak nie ma mikrometru to mozna przy podniesionym "kole" ,jak na rysunku ,przy ZACIAGNIETYM HAMULCU RECZNYM, przy zachowaniu szczegolnej ostroznosci , przy przykreconej tarczy ( bez kola ) , wrzucic bieg i przy obracajacej sie tarczy ocenic czy rowno sie "toczy". ( np. przylozyc suwmiarke na nieruchoma czesc zacisku hamulca i wysunac suwmiarke w strone...
Witam. muszę wymienić przeguby wewnętrzne. Odkręciłem te 6 śrub mocujących przegub do skrzyni (z jednej i drugiej strony) ale nie wiem jak ściągnąć przegub z półosi a nie chce nic popsuć. Więc ktoś wie jak je ściągnąć????
Kiedyś miąłem taki sam problem w vw passat b4 okazało się że przegub nie był dobrze dokręcony, po dokręceniu przegubu problem zniknął. Sprawdź przegub czy jest dobrze dokręcony
Kolego ja robię w ten sposób;w otwór na śrubę wkładam krótki kluczyk imbus 10 i wkręcam śrubę i tak samo w innych audi np;A4,A6,A8,passat B5,B6.
miałem ten sam problem, przyczyną bym rozwalony przegub wewnętrzny lewy, po wymianie jka ręką odjął
Półoś ma bicie promieniowe jest to prawe koło dłuższą półoś
Witam Pukanie przy skręcie na postoju czy podczas jasdy. Jeśli jest to taki dziwny dzwięk powiedzmy stukania podczas jazdy to może to byc przegub Pozdrawiam
Lewy przegub zewnętrzny.
Wstępna u innego mechanika wskazuje na przegub od strony skrzyni biegów i teraz takie pytanie, na stronie intercars jest przegub spidan który kosztuje ponad 400 zł wiadomo na warsztacie jakiś tam rabat się dostanie, natomiast na stronie iparts jest http://www.iparts.pl/czesc/przegub-naped...
Na mojego nosa koleś to młotkowiec i skrzywił koronkę impulsową.
Problem już rozwiązany. Okazał się nim lewy zewnętrzy przegub. Po wymianie wszystko OK.
W twoim opisie jest też przyczyna, żle wykonana wymiana elementów zawieszenia. Na 100% geometria jest zła , tym bardziej że piszesz że drze ogumienie. Ciekawe w jakim celu zeszlifowano ograniczniki skrętu. To właśnie przez ich zeszlifowanie zwrotnica - kolumna przy maksymalnym skręcie kół niszczyła przegub homokinetyczny . On nie jest przystosowany...
W aucie wymienione było łożysko, piasta, poduszka amorka, sworzeń, tuleje na wahaczach, końcówki, maglownica, przeguby wew i zew. nawet cały mc person był podmieniony i jak stuk był tak jest dalej. . wnioskujac z opisu odpada sprężyna i łożysko przegub też
Albo rozkręcił się przegub wewnętrzny i półoś sobie leży a skrzynia biegi zmienia :)
Może koronki są inne na tych nowych przegubach
W moim VW passacie FL 2001 rok 2,0 benzyna w gazie po wymianie przegubów na takie z firmy JPN zaczęły wyskakiwać błędy: Nieciągłe 18256, 18265, 17978, 18047, 17831, 16726, 16555 i jeden stały 16804. Po kilkugodzinnym postoju, nawet podczas postoju zapalają się kontrolki ABS i ESP oraz czasami silnika. Pewien mechanik powiedział, że po wymianie przegubów...
Nie musi być wibracji. Wymień przegub/półoś, nic nie tracisz bo i tak raczej szykuje się do wymiany.
Jak przegub w maluchu. Jest.
Jeśli długo nie było tam nic ruszane to zaskoczyć cie mogą nakrętki od wydechu- przy turbinie- bo trzeba go zdjąć a często się urywaja lub jak nie nalozysz zbyt dobrze klucza to drugiej szansy nie będzie. Pamiętaj o zdemontowaniu wentylatora bo po opuszczeniu skrzyni silnik zostaje na dwóch poduszkach i kładzie się zwykle w dół strona sprzęgła i wentylator...
Nie ma fabrycznie żadnych zabezpieczeń i żadnego kleju. Cała grupa vag ma takie rozwiązania w wielu modelach. Dokręca się dynamometrem albo sprawdza od bidy ze dwa razy. Często występuje uszczelka która podłazi januszom miedzy przegub a flansze.
Jak był suchy to uszkodzenie murowane,tylko wymiana ratuje sytuację ja bym nie jeżdził,zużyty przegub może się tak odzywać w czasie jazdy na wprost.
Witam mam problem z moim passatem, otóż wcześniej przy wrzucaniu 3 biegu słychać było takie głuche stuknięcie, a teraz dzieje się tak przy każdej zmianie biegu. czy jest to coś ze skrzynią biegów czy może z poduszkami? a może coś jeszcze innego. dodam że niedawno zmieniane były wahacze i przegub wewnętrzny ten od skrzyni biegów.
Witam, problem rozwiązany! Wyciek nie był z przegubu tylko z odpowietrznika głowicy wyciekał płyn i ciekł tak niefartownie że spływał po stronie skrzyni tam akurat gdzie wymieniałem przegub A przewód to nr 36 na schemacie chłodzenia w ETKA A propo śrub u mnie idą dwie m16 z lewej i z prawej klucz 27 wyglądają na oryginalne.
Półosie przód, przeguby wewnętrzne.
Od jakiegoś czasu sporadycznie strzela mi zawieszenie. Tzn. skręcając koła w prawo lub w lewo następuje pojedynczy strzał przypominający strzał sprężyny jakby się przestawiała(przesuwała). Objaw przypominał strzelanie przegubu wewnętrznego wymieniłem oba strzela dalej, ustawiłem zbieżność i nic. Tak sobie myślę że może to być przegub zewnętrzny. Macie...
3 min w internecie: Swap VR6 ,podstawy - silnik + skrzynia z wiazką - wozek golf 3 VR6 ,przedia bekla corrado VR6 lub Passat - chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem - połoski GTi + przeguby VR - licznik - pedały - kwestia rozwiazania zmiany biegow - kwestia hamulcow Chciałbym zamontować hamulce od tego Passata 5x100 czyli przeguby zostają od Vr,...
hmm to mam ładne zadanie... nie dość że naprawy dokonuje na parkingu a auto na lewarku stoi to jeszcze to.... :cry: czyli podsumowując zabezpieczenie najpewniej zostało w środku,ta część wałka też tam powinna być? czy mogła już wlecieć gdzieś dalej do środka ? No nic zabieram się do pracy może uda mi się to jakoś wydłubać ewntualnie ten kawałek wałka...
Jeszcze jedno pytanie. Od jakiegos czasu wlanczaja mi sie dwie kontrolki jedna od ABS i druga od EPS. Gasna po restarcie silnika. Niewiem czy to ma jakis zwiazek ale mialem niedawno wymieniane przeguby.
Nazywa się to potocznie flansza przegubu wewnętrznego i nie, nie mogę podlinkować. Zamykam wątek jako wyczerpany.
Mozesz troszkę jaśniej xd A co do szarpania może to byc wina przegubu wewnetrznego od strony skrzyni? Tak twierdzi moj mechanik. I co do komputera, to jak u was wyswietla sie spalanie? Np. l/km czy km/l Bo u mnie pokazuje 10 km/l a u znajomych odwrotnie l/km
Czy jest jeszce jakis pewniejszy sposób na prawdzenie przegubów wew? Rozmontowanie ich i sprawdzenie kondycji powierzchni współpracujących, moim zdaniem to jedyny sposób na wiarygodne sprawdzenie przegubów.
A przeguby wewnętrzne masz sprawne?
Przeguby wewnętrzne. Zdemontować zamień stronami ale przed montażem napchać nowego smaru.
Czy przegub zewnętrzny może mieć luz?Jak złapie za półoś mogę ruszać kołem ok 0.5 cm.Pacjent to passat 1.9 tdi 105 KM. 2006r.Są odczuwalne drgania na kierownicy lecz kierownica nie lata.Słychać także tłuczenie które zaczyna się od ok 80 km/h i wraz z prędkością wzrasta.Rano tłucze mocniej-po nocnym postoju -a po kilku godzinach stania tłucze dużo mniej.Tłuczenie...
Poczytaj o "kwakaniu" EGR, może znajdziesz jakąś ścieżkę dźwiękową to sobie porównasz. Spróbuj jechać ze stałą prędkością 95km/h sprawdź czy "wjazd w kałużę" jak to nazwałeś się powtórzy, powinno temu towarzyszyć miganie kontrolki ESP chodź nie zawsze i cykanie przekaźników gdzieś pod deską. Jeśli niedawno zmieniałeś przegub/przeguby to to jest przyczyna...
Wymień tarcze i nie oszczędzaj na bezpieczeństwie.Przyczyna może też tkwić w przegubach wewnętrznych
Koronka jest na przegubie obadaj ją i czujnik.
To stało się w nocy także nie miałem kiedy. Dzisiaj podniose samochód na lewarku i bedę kręcił kołami jak nie bedzie oporu na jednym ani na 2 kole tzn że mamy grubszą impreze. Mam nadzieje że to jakiś przegub wewnętrzny bo zewnętrzne nie dawały znać że są uszkodzone. Dodano po 3 Teraz podnosiłem samochód na lewarku i wrzuciłem bieg i kręciłem kołem....
Do zawieszenie ściągali przegub i mogli uszkodzić czujnik ABSu,ale najlepiej podpiąć pod komputer i będziesz pewny 100%.Na moje oko to czujnik albo zapowietrzony ABS.
Witam, Wymieniam przegub w zasadzie całą półoś na używaną z gwarancją. Po wykręceniu od strony skrzyni wypadła uszczelka jednak jest zbyt zniszczona by założyć ją ponownie. Uszczelka bardzo cienka jakby z folii no chyba że tak ją sprasowało :). Ciężko kupić obecnie samą uszczelkę, a jak jest w sklepach to cenowo podobnie wychodzi zestaw ze śrubami ,...
ja w takim przypadku rozpinalem przegub kierowniczy w kabinie przy pedalach i wymontowywalem wszystko z kierownica. Kostke trzeba bylo odkrecic wygietym srubokretem. Po wprawieniu zabieg max 30 min.
Wydobywa się o dglos z prawej strony kola, a wymienione zostalo lożysko przegub i nadal i wydobywa się odglos wycia a po przekroczeniu 70 km/h ten odglos znika. Prosze o pomoc
Witam, mam podobny problem w passacie b6. Auto oryginalnie z silnikiem 2.0 i napędem na przód. Teraz jest 3.2 z golfa i napęd 4x4. Mniej więcej co 5 tys km zrywa lewy tylny przegub. Ktoś ma pomysł co może być przyczyną?
Regulamin pkt. 3.1.13
Śruby masz koło lewego przegubu przy skrzyni imbus 17.
Witam, mój samochód to passat b6 2007 rok. Od jakiegoś czasu słychać głośne huczenie podczas jazdy nawet na jałowym biegu. Kiedyś myślałem ze to opony ale po zmianie na zimowe nic się nie zmieniło. Podczas jazdy po łuku w prawo przestaje huczeć podczas jazdy po łuku w lewo nasila się. Gdzieś wyczytałem że to łożysko, starałem się zlokalizować z którego...
Sprawdź przewody w przegubie, schemat sobie poszukaj
Jeździć, oglądać, a nie zaszkodzi po drodze oglądając inne marki jeszcze jakąś B5 podpatrzeć, przejechać się, ocenić, mniej to ma kłopotów z rdzą po latach niż konkurenci, jeszcze dorzucił bym audi80 b4 z silnikiem ABT też wół roboczy części tanie i łatwość napraw. Popieram zdanie przedmówców. Pozbierałem oferty z okolicy do 100 km i w 3 dni zrobiłem...
Witam. Z racji że znalazłem dziś troche czasu na pogrzebanie w aucie zauważyłem że wachacz górny przedni lewego koła ma odstaniętą guma od tuleij. Mało myśląc zakupiłem drugi i wymieniłem dziada. Efekty są takie że nastąpiła odczuwalna poprawa. Nie wozi tak po drodze i jest o wiele mniejsze bicie na kierownicy. O wiele mniejsze praktycznie nie wyczuwalne...
Więc trzeba szukać w układzie napędowym Przeguby wewnętrzne, skrzynia, sprzęgło
Przejrzałem dzisiaj mechanizm różnicowy (można go wymontować bez wyciągania skrzyni z auta) bo liczyłem, że znajdę tam wysypane łożysko, wyłamane zęby albo coś krzywego, a tam kompletnie nic. Sądziłem, że skrzywiona półoś załatwiła skrzynię, co nawet ktoś zasugerował, ale chyba raczej nie. Ale może bardziej wyjaśnię sprawę: auto było po dzwonie, po...
Witam Niestety szarpaki nie pomogły. Diagnosta sprawdził zawieszenie + amortyzatory. W zawieszeniu nic nie znalazł. Amortyzatory miały 65% sprawności z przodu i 55% z tyłu auta. Oczywiście, gdy wyjechałem temat wrócił, pojedyńcze stuki w odstępach czasu ( tak jak by długopis rzucić na otwarty zeszyt) .Zastanawiam się nad wymianą przegubu strona prawa,...
Witam użytkowników forum, oczekuję pomocy w kwestii wymiany uszczelniacza króćca półosi strona prawa. Auto VW passat 1.9 tdi, 99, AVG, automat. Z wymianą uszczelniacza z lewej strony nie było problemu: odkręcamy przegub, pojawia się mała śrubka na imbus, po odkręceniu której wszystko jest na wierzchu. Z prawej strony jest coś co przypomina zaślepkę,...
Nic prostszego - wymienione przeguby i jest OK! :D
Było zwarcie na przegubie w tylnych lewych drzwiach. Temat zamykam.
Pod tym blaszydłem jest takie zabezpieczenie jak na przegubie zewnętrznym w vw.
Czytałem 2 razy i nie widzę wpisu o wymianie przegubów wewnętrznych. Prosisz o pomoc i się ciskasz niepotrzebnie. Passata masz pewnie z przebiegiem 185 tys. Daj komuś kumatemu i zrobi . Może najzwyczajniej nie potrafisz złożyć sprzęgła.
-zalany moduł komfortu w podłodze -zatkane 2 odpływy wody pod szybą (pod aku i pod serwem hamulców) -bajorko między komputerem a lewą stroną maski (patrząc z perspektywy kierowcy) -zimne luty w zamkach w drzwiach -śniedź/przerwa na kostkach (np w przegubach od drzwi)
Wibracje przy dodawaniu gazu mogą pochodzić od przegubów. Można strzelać bo kto to wie. Diagnostyka silnika a szczególnie parametrów.
Drążki tez maja przegub. Sama przekładania może mieć luz. Na sworzeń działają spore siły. Najlepiej wkręcić w imadło i poszarpać. Jak ma uszkodzona osłonę gumową to tylko kwestia czasu jak zardzewieje i będzie miał luz.
mam nowy i nic Dodano po 38 tylko kasę straciłem na włącznik Kupiłeś nowy bez sprawdzenia :lol: dobre To prosty obwód podobne łączy sie na Pracy Technice Tu masz fragment instalacji to w kółku to oświetlenie tablicy. Na bezpieczniku też jest 4V, czy 4V jest na przewodzie gdzieś przed przegubem gumowym, a na bezpieczniku jest 12V. Sprawdź pod fotelem...
Dziękuję za cenne uwagi. Wyglądało to tak, że kupiłem promocyjnie auto i oddałem do warsztatu nakazując zrobienie wszystkiego co trzeba. Podobno dwa wahacze zmieniali, przegub, końcówki i coś tam jeszcze. Klocki na pewno też były zmieniane, ale czy sprężynki założone...hmmm...nie wiem. Pewnie nie! Pokrywy pod silnikiem też mi nie oddali! Przed chwilą...
Było sprawdzone właśnie na komputerze przez dwóch mechaników i każdy mówił, że jest wszystko OK. Dodano po 1 Sprawdzaliśmy przeguby i koronkę, wszystko OK.
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
A co z tym chrobotanie macie jakieś teorie.? Nie dziw się , że nikt nie chce się wypowiedzieć bo to temat rzeka. Wszystko może chrobotać od nadkola po sprzęgło czy przeguby lub łorzyska.
To mogą być luzy wzdłuż przegubów. Najlepiej sprawdzić na dwa sposoby, gdy auto stoi na kołach poruszać przegubami i na podnośniku jak całe zawieszenie jest odciążone. A jak wchodzą inne biegi ???
Witam , nie wiem czy w odpowiednim temacie pytam , ale mam problem kupiłem ładne felgi 18 do passata B3 Vr6 z rozstawem 5x112 . i teraz problem do tyłu zastosowałem dystans zmieniający rozstaw wszystko elegancko poszło , z przodem pojawił się problem z dystansem 2,5 cm (minimalny może być 2Cm) koło wystaje 3-4 cm za obrys auta ;/ i teraz mam pytanie...
A takie wojny japończyk vs niemiec uważam za dziecinne i podszyte fanatyzmem i stereotypami To nie jest do końca stereotyp To co to jest, do licha?! Jeśli rocznie w Europie sprzedaje się 300 tyś Passatów a Accordów 10tyś to logiczne ze niezależnym producentom nie opłaca się produkować części do Hondy . Dziś ta dostępność wydaje sie większa ale to przez...
Mam ten sam problem kupiłem ośkę od 1.9tdi 1z 90km, ja mam silnik 110km afn i u mnie jest inna grubsza i z innym przegubem zewnętrznym. Od czego może pasować jeszcze ta półoś ?
Witam Mam ten sam problem, ABS sam się włącza podczas hamowania przy małej prędkości. Czy może mi ktoś przedstawić to graficznie gdzie trzeba docisnac ten czujnik? bo może w tym leży wina I czy da się docisnac bez ściągania koła czy tak przegubu? Proszę o pomoc i graficzne przedstawienie Auto to Passat b5 fl
sprawdz czujniki ale takze wieniec na przegubie czy nie jest luzny z tylu na bebnie tez sa wience wiec posprawdzaj
Nie zamontował w ASO więc z tego spokojnego snu obudzi się z ręką w nocniku. Z chińszczyzną nigdy nic nie wiadomo, założyłem przegub Harta bo nic innego nie było na miejscu, a samochód był potrzebny. Jeździ od 6 lat. Z zawieszeniem może być podobnie, jak się trafi. Części robi w Chinach kto popadnie, potem wkłada się w pudełka (konfekcjonuje) i totolotek....
Jak w tytule przy ruszaniu na jedynca po jeździe na wstecznym co jakiś czas pojawia sie jedno silne szarpnięcie/uderzenie w momencie gdy zaczyna łapać sprzęgło. Nie jest tak za każdym razem, czasem dwa razy dziennie czasem raz na kilka dni. Najczęściej występuje po parkowaniu tyłem na jakimś ciasnym miejscu gdzie jest wymagane troche kombinacji by wjechać...
Miałem podobny problem z drganiem. Auto na ciągu szło ładnie do puki nie popuściło sie gazu. Było odczuwalne małe szarpnięcie. Mechanik mówił mi że to poduszka na skrzyni. Inny że to przegub wewnętrzny. Okazało się że jeden pompowtrysk miał uszkodzoną cewkę i nie odpowiadał. Po wymianie na inny (używany) jak ręką odjął. Poprostu nadal lał paliwo a reszta...
Nie wiem czy to coś pomoże ale robiłem passata i też stukało okazało się że przeguby się popuściły wewnętrzne
Ciesz się że stało sie to na postoju a nie w czasie jazdy. Największy problem będzie w wybiciu sworznia wahacza który został w zwrotnicy. Nie radze tym autem teraz jechać bo rozwalisz przegub. Najlepiej laweta lub naprawa na miejscu. Robota do 100zl. Wahacz od 50zl za używany, ok 120 za nowy do jakiś kilkuset zł w zależności od marki jąka chcesz tam...
Sterownik ma jedno zasilanie (szyba,zamek) To rozumiem , że ten czerwono niebieski (zazwyczaj) +30 (cieńszy) w przegubie drzwi to jest tak tylko dla jaj sobie puszczony?
Po wymianie przegubów i opon które ze względu na wielowachaczowe zawieszenie "po schodkowały się"
Witam serdecznie. Tak jak w temacie. Podczas jazdy na obrotach 1600-2000 odczuwalne są drania samochodu. Nie wiem od czego zacząć. Sporo czytałem na ten temat i dzisiaj sprawdzałem przeguby wewnętrzne- prawy przegub ma odczuwalny luz jak się za niego bierze ręką to "tyka" lewy zaś ma mniejszy luz. Podniosłem dzisiaj koło w samochodzie i włączyłem bieg...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie tematem, trochę się wyjaśniło, ale nie wszystko. W ramach desperacji kupiłem drugi nowy czujnik ale jego wymiana nic nie dała. Postanowiłem wyciągnąć przegub i sprawdzić koronkę. Okazało się, że jest uszkodzona. Przy wyciaganiu starego czujnika gdzieś ją drasnalem w swych miejscach i tam właśnie włączał się ABS. Kupiłem...
Auto zrobione, okazało się, że problem był ze stabilizatorami i końcówkami drążka, wymienione też przeguby z obu stron i auto śmiga ;)
Miałem taki przypadek po wymianie przegubu zewnętrznego, docisnąłem a raczej dobiłem czujnik ABS-u i problem ustąpił.
A mnie sie wydaje że to problem z napędem a konkretnie przegubami wewnętrznymi. To by powodowało bujanie teoretycznie na boki podczas (dodawania gazu) obciążenia..
przegub passat passat przegub wewnętrzny wymiana przegub passat
klimatyzacja obwód miernik sanwa pc5000 grzałki nurnikowe
risco wisdom schemat zasilacza impulsowego
Ekspres do kawy nie wyrzuca fusów z zaparzacza - przyczyny i rozwiązania SOYO RTX 2060 Super - Czarny ekran i artefakty w grach