No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Powinien być 67.P
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
A czy sprawdzone było czy niema błędów. Podejrzewam że może być to czujnik wału lub wałków rozrządu . Przekaźnik pompy a 109 , sprawdźic też warto
Który to masz model z sterownikiem świec żarowych z sterownikiem pompy i przekaźnikami pod maską, czy inny.P
Przekaźnik pompy paliwa jest pod sterownikiem silnika.
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Z tego co pamiętam to siedzi tam przekażnik pompy w zbiorniku, Ty jej nie masz więc i jego nie ma. Wycieraczki to 377.
Witam, Bezpiecznik (nr 18) już sprawdziłem i jest ok. W jaki sposób mogę sprawdzić ten przekaźnik?
Objawy nijak się mają do uszkodzenia przekaźnika.Nie chodził by wcale. Skoro się trzęsie to być może nie pali na wszystkich cylindrach.
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa, z twoich opisów wygląda że to koniec pompy lub problem z zasilaniem. Sprawdź przekaźnik pompy.
A w gnieździe przekażnika zasilania są? Sterowanie przekaźnikiem jest? Kabel z gniazda przekaźnika do pompy przemierzony?
Gdzie mogę znaleźć schemat elektryczny samochodu VW Passat B4,rok prod. 1994?Jest problem ze sterowaniem pompy paliwa.Po włączeniu zapłonu, do cewki przekaźnika włączającego pompę paliwa dochodzi prąd/+/,a nie ma masy. Życzliwym z góry dziękuję za podpowiedź.
Jeszcze jedno pytanie, zanim zabiorę się za jakie kolwiek roboty. Możliwe jest że uszkodzony jest przekaźnik od pompy paliwa?
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Zmostkuj 30 z 87 i zobacz czy pompa pójdzie...
Gdy zgaśnie aby stwierdzić czy to przekaźnik pompy.
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Nie no, jak już mierzysz wszystko na kieliszki to ja cię proszę... Układ ma taki: -sterownik pompy i świec -przekaźnik wykonawczy dużych mocy grzania, w prawym dolnym winklu skrzynki
Na schemacie nic ciekawego nie widać z bezpiecznika nr7 leci na 15 pin pompy Abs. Pod nogami są jeszcze 2 przekaźniki od ABS I ESP, ale na schemacie ich nie mam.
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Brak błedów ,po pierwszym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku głośniej pracuje Uszczelniacze rok temu wymieniane, coś czuję że to walek zdejmę dekiel i sprawdze.
Sprawdź bezpieczniki i przekaźnik pompy paliwa .
przekaźnik od pompy paliwa to r12 w załączniku masz gdzie sie znajduje
skan zawiera zarówno rozmieszczenie bezpieczników jak i rozmieszczenie przekaźników (góra skanu ) natomiast na dole jest opis bezpieczników obejrzyj może jeszcze raz !!! 1 przekaźnik -zalączanie klimatyzacji 5 przekaźnik -wskażnika poziomu czynnika klimatyzacji 7 przekaźnik - pompy wycieraczek Relais/relay = przekaźnik
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Jak przekaźnik i instalacja w porządku to problem raczej w sterowniku. Jakby coś blokowało sterowanie pompy to nie byłoby błędu przekaźnika.
Świece w tej temperaturze nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Zmostkuj przekaźnik od pompy na 10 sekund przed odpaleniem.
Witam, wymieniłem pompkę ( były błędy). Po wymianie problem nie ustąpił. Jest ryzyko,że używka, którą kupiłem jest felerna.Ale jeśli nie, to co ją załącza? Czujnik? przekaźnik? Gdzie są?
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Piszesz, że świece ok. Kolego nie podajesz, czy świece grzeją, może przekaźnik nie daje napięcia na świece. Ten typ silnika tj. td raczej nie "zaskoczy", jeśli świece nie osiągną właściwej temperatury. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do świec (podłącz do listwy zasilającej np. kontrolkę z żarówką), w razie konieczności także przekaźnik i dla dobra sprawy...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i jego sterowanie (85).
A ma co przechodzić? Jest na nich napięcie? Tu sprawdź żarówką. Jest, i jesteś pewnym, że to właśnie te bezpieczniki, które zasilają te przewody przy pompie ABS na których nie ma napięcia, sprawdzasz ciągłość przewodów przy wyjętym bezpieczniku i odpiętym akumulatorze. Nie ma napięcia, badasz w drugą stronę. Przydałby się schemat z oznaczeniem kolorowym...
Ten schemat niepasuje mi na SDI. Przekaźnik podgrzewacza w SDI załącza sterownik pompy.
Jutro rano sprawdzę jeszcze kostkę stacyjki bo coś mi się zdaje że na przekaźniku pompy nie pojawia się plusiak bo tam coś nie łączy ... tylko pytanie jak to się ma do braku iskry. Sprawdzę też czy pojawia się masa na tym samym przekaźniku bo ta wychodzi z ECU. I nawet jak dojdę prawdy z pompowaniem paliwa to dalej nie mam pomysłu na iskrę i tak jak...
A co sprawdziłeś ? Przekaźnik silnika może?
Ciśnienie przy pompie tandem, załączając przekaźnik ręcznie lub komputerem... Ale skoro filtr jest pusty, to raczej pompa daje dpupy.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
00301, Pompa hydrauliczna - Defekt, Przekaźnik Do sprawdzenia przekaźniki ABS powinny być dwa. Jeden jest w obwodzie z pompą hydrauliczną. Podaj jeszcze dokładne dane sterownika ABS.
Dlaczego twierdzicie że to pompa paliwa czy przekaźnik jak auto zgaśnie to zobacz przedewszystkim czy jest iskra ???
Jeśli mam być szczery no to nie bardzo wiem który przekaźnik od czego jest,wiem tylko jeden przekaźnik,który jest od pompy paliwa. Pomocyyy😥
Temat zamknięty Przekaźnik 373 spiekł się i nie rozłanczał do końca dzieki za rady. Przekaznik znajduje sie tam gdzie sterownik silnika na podszybiu .
Witam ,auto jak w temacie szukam schematu pompy paliwa zewnętrznej ,tej obok rozrządu,auto po dzwonie błąd P2634 przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa ,potrzebny schemat sterowania tej pompy
Wyciąg sobie przekaźnik 104 i zobacz czy działa pompa paliwa (czy ją słychać).
jeżeli jest z kontrolką wtrysku w liczniku to robi się to zapomocą bezpiecznika wtykanego w przekaźnik pompy paliwa.
Sterownik silnika steruje masą przekażnika pompy paliwa po stronie niskoprądowej. po przekręceniu kluczyka podaje na chwilę masę i pompa pracuje jeżeli nie nastąpi rozruch silnika ( brak impulsów z układu zapłonowego ) masa jest odcinana i pompa zatrzymuje się. We wszystkich nowszych samochodach po stronie niskoprądowej przekaźnika zamontowany jest...
Chyba mam taki sterownik jak coś .Musze sie upewnić ,na pewno z passata 1.6
Przekaźniki podmieniałem, efektu brak. Na przewodach do pompy 0V.
Auto odstalo kilka godzin i po przekręceniu kluczyka wszystko wróciło do normy a który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa.
Za skrzynką bezpieczników są przekaźniki i bezpieczniki abs - na ściance w rogu nad lewą nogą. Przejrzyj to, może coś nie łączy. Ja przy podobnym zjawisku kupiłem cały zespół bo zacinała się pompa elektryczna.
Może być w przednim słupku na samym dole tam gdzie jest cięgno do otwierania maski, możesz też Kolego zrobić dobre zdjęcie tej płytki co ją wybebeszyłeś. Dopisałem później : Masz tam 4 przekaźniki jak widzę ,któryś jest na pewno od tego - pobaw się nimi a trafisz w 10 ! :) Z tego co myślę to powinny być przewody obok siebie. Myślę,że nie ma tam więcej...
Kolego, zielony przekaźnik jest niewątpliwie dołożony, ale zdjęcia nam nic nie dadzą, musisz sam dokonać pomiarów. wygląda to na przekaźnik, który podaje napięcie na zawory gazu... są do niego trzy przewody? Wygląda jakby coś było wypięte z niego... Takie wiszące przewody tam widzę.. mogą być od sterowania przekaźnika pompy.
Sprawa ma się tak: -dojeżdżam do skrzyżowania i wybijam na luz to czasami gaśnie -przy zapalaniu raz zapali normalnie a raz trzeba długo kręcić -przy jeździe np.na 5 (niekiedy)ok.3tys. obrotów zaczyna go trzepać,jak by nie miał siły,jak wyluzuję to zgaśnie,a jak wbiję 4-kę to idzie,już normalnie. Co w nim wymieniłem: -filtr paliwa -na diagnostyce wykryło...
daj pompę do pompiarz dobrego który ma stól pobierczy,wskazuję mi tutaj na winę głowiczki w pompie wtryskowej
Czy po wymianie przekaźnika 109 jest jakaś poprawa?
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Witam Mój problem polega na głośno działającej (brzęczącej) pompie paliwa w takim aucie jak WV Passat 94r. Jeżdżę na gazie i mam zamontowany przekaźnik wyłączający pompę więc nie ma problemu, ale mam teraz trochę czasu i mógłbym się tym zająć więc czekam na jakieś rady i z góry dzięki.
Wydaje mi się że one obydwa znajdują się koło pompy ABS.
tam masz cały kosz paliwowy , w koszu jest pompa i jest podłączona grubszymi przewodami , a cieńsze przewody są od wskaźnika
Sprawdz zasilanie na przekaźniku pompy i jego sterowanie z ecu. Błędy i test elementów vagiem jest oczywisty.
afn od passata nie ma sterowania pompą paliwa w zbiorniku, przekaźnik od tej pompy jest pod kierownicą, wysteruj ją bezpośrednio plusem po zapłonie, kolorystyka nie jest w 100% taka sama.
Siemka, sprawdź czy nie za mały czasem bezpiecznik dajesz. w tej chwili nie pamiętam jaki powinien być ale na pewno nie 10A bo sie pali gdyż jest duży pobór prądu przez pompę albo sprawdź przekaźnik od pompy bo też może robić zwarcie. Powodzenia
I po problemie... Okazało się, że to przez przetarty kabelek. Elektronika zwariowała, ale się nie uszkodziła. Gdy prawie wszystko już sprawdzone (przekaźniki, pompa i inne takie tam) no to pozostają już tylko kabelki.
To nie jest "przekaźnik" tylko elektroniczny moduł sterujący, który zawiera w sobie przekaźnik. Przede wszystkim, zasilnie z akumulatora lub lepiej, z zasilacza warsztatowego, nigdy z prostownika do akumulatorów (jeśli tak go zasiliłeś, to już w tym momencie pewnie był do śmieci). Rezystancje nie są tu kluczowe. Po podaniu zasilania przekaźnik powinien...
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Witam. Posiadam vw passata b5 2.5 tdi v6. Pewnego dnia odpaliłem go, następnie zgasiłem. Po 5 dniach chciałem go odpalić ale bez skutku. VAG wykazał że to pompa paliwowa, na krótko chodzi, czyli jest sprawna. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki i wszystko jest wporządku. Wie ktoś co to może byc?
Nie zrozumiałem, myślałem że auto stoi. W takim razie szukaj problemu z zasilaniem. Wymień przekaźnik od zasilania sterownika. Zrobiłem tak w Passacie B5 i kłopot z zapalaniem ustąpił. Brak zasilania nie generuje błędu, a pompa paliwa nie psuje się tak, że raz działa dobrze, a raz w ogóle nie rusza.
Ciśnienie od 0.7 podchodzi do jednego bara Tyle to powinna dawać elektryczna pompa paliwa w zbiorniku, na tandemowej 10x więcej, oczywiście jak silnik pracuje. Błąd przekaźnika, sprawdź ten z numerkiem 100 w skrzynce koło akumulatora
Przy wyjmowaniu i wkładaniu przekaźnika nie słychać jego działania,ale nawet po jego wyjęciu pompa nadal dostaje napięcie. Przekaźnik rozbierałem,nie jest sklejony styki nie są wypalone. Dzięki za zainteresowanie,nareszcie jakieś konkrety.
Najlepiej odciąć zasilanie przekaźnika głównego. Silnik AVB pin 18
Nie radzę wyjmować bezpiecznika, gdyż na nim podwieszona jest również sonda. Lepiej wyjmij przekaźnik R12, prawy dolny róg.
Wyciek z pompy napewno robi swoje tzn pompa będzie się zapowietrzac jeśli z niej cieknie
Błąd 19464 tylko raz mi wyskoczył. Od tamtego czasu nie wyskakuje. Przedstawiłem kąt synchro na +5.5 I jakby lepiej palił ale jeszcze nie testowałem na dłuższej drodze. Przekaźnik od pompy wymieniłem , bezpiecznik ok a dalej błędy pokazuje
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
To skup się raczej na braku zasiania. Zainteresuj się tym przekaźnikiem. Podczas jak nie pali, to przyłóż probówkę 12v do zaworka na pompie ,jak nie świeci to problem zasilaniem. Także jak masz z kim to sprawdź, albo podmień przekaźnik.
Witam Sprawdź jeszcze masy i przekaźniki,(może być jej brak na nadwoziu)
Tak wszystko jest w momencie gdy zgaśnie nie ma zasilania na czujnik halla (aparat zapłonowy. Dodano po 26 VW B4 komputer Siemens, a i jeszce co mnie trochę niepokoi to bardzo ciepły przekaźnik od pompy paliwa i nie wiem czy styki na pompę czy cewka przekaźnika się grzeje.
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Czy możliwe jest, aby podczas tego mojego incydentu gaz jakkolwiek zablokował zasilanie? Wątpliwe choć to zależy od fantazji gaziarza. Do pompy nie dochodzi prąd (o ile powinien pojawiać się na przewodzie zaraz po przekręceniu zapłonu). To po co wymieniłeś na nową? Tutaj potrzeby jest fachowiec choć możesz sprawdzić przekaźnik pompy i ogólnie czy w...
Dzięki za porady, każdy pomysł będzie sprawdzony. Raz na drodze zdarzyło się że zgasł i nie chciał odpalić przez kilka minut. Pompę było słychać, iskra była i przypadkowe poruszanie przekaźnikiem od załączania pompy mimo że klapał i pompa pracowała auto odpaliło i znów trzeba było pojeżdzić by to się stało ale już nie chciało zepsuć się na dłużej. Nie...
Witam! Zmuszony byłem wymienić łącznik - krosownice, nie potrafię tego nazwać fachowo, w każdym razie to gdzie znajdują się wszystkie bezpieczniki i przekaźniki pod kierownicą. Osoba, która to zdemontowała nie zapisała, w jakich miejscach były odpowiednie przekaźniki. Silnik to 5 cylindrów wtrysk. W tych przekaźnikach znajduje się elektronika np. do...
Witam moim problemem jest gasnacy passat, odpala i odrazu gasnie. Zaczęło tak się dziać po "wybuchu" nagrzewnicy a dokładnie po jej wymianie. Sprawdzałem mnóstwo opcji takie jak : elektro zawór na pośpiechu, przekaźnik, filtr, stacyjke, czy pompa ciągnie paliwo i wysztyko jest sprawne. Nie wiem już co mogę zrobić:/
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Witam !!! Mam passata 89 silnik RP z gazem instalacja Lovato. U mnie po silniku krokowym została tylko obudowa, w środku nie ma już tłoczka regulacyjnego, ale mam śrubę regulacyjną. Z czytanych postów na temat zużycia gazu łatwo można dojść do wniosku, że silnik krokowy nie jest takim dobrodziejstwem jak by się mogło wydawać. Jeżeli gazownik nie ma...
Zgadzam się z tzok i dobrze jest założyć przekaźnik wyłączający pompę, która na gazie pracuje ciężej niż przy eksploatacji na benzynie.
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
Witam, Czy ma ktoś może pomysł dlaczego nie działają spryskiwacze przód i tył, wycieraczka tył oraz zapalniczka ? Bezpieczniki sprawdzone wszystkie, przekaźniki pod kierownicą podmienione i nic. Sygnał z manetki wychodzi, podmieniłem moduł pod kierownicą i na chwilę ruszyło i przestało. Błędy w module to 02398 - sterowanie pompy mycia tylnej szyby,...
Mam Passata 1,8 z gazem i wymieniłem dwie pompki, jednak przy drugiej założyłem przekaźnik i działa bez problemu. Polecam wszystkim.Podczas pracy na gazie pompa paliwa nie pracuje.Zgadzam się z przedmówcami, że przekażnik nic nie szkodzi,jedynie może pomóc, a gazownicy nie montują przekazników bo podobno czas powtórnego załączenia pompy paliwa jest...
przekaźnik pompa wtryskowy passat passat przekaźnik pompa paliwo przekaźnik pompa paliwo passat
minolta czujnik papieru mondeo wtyczka nawigacja citroenie
blokada operator pralka głośno wiruje
Pralka Samsung wyłącza się po 15 minutach - co robić? Przywracanie Windows 10 z BIOS/UEFI: Jak to zrobić?