Przakaźnik wcale nie musi być uruchamiany po włączeniu zapłonu....tak po prostu jest We wszystkich autach jakie mam (Golf IV-ten sam rocznik,Audi A6 C6) i miałem pompa dobijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon. No chyba że ten modal ma inaczej? Ciężko powiedzieć jak było wcześniej, nie zwróciłem uwagi - auto mam od kilku dni. Ewedentnie wyglada...
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
Jak będziesz jeszcze potrzebował to napisz a opisze ci je wszystkie Pozdrawiam
Dzięki za porady, każdy pomysł będzie sprawdzony. Raz na drodze zdarzyło się że zgasł i nie chciał odpalić przez kilka minut. Pompę było słychać, iskra była i przypadkowe poruszanie przekaźnikiem od załączania pompy mimo że klapał i pompa pracowała auto odpaliło i znów trzeba było pojeżdzić by to się stało ale już nie chciało zepsuć się na dłużej. Nie...
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
NIe prawda. Przynajmniej w silnikach 2E DIGIFANT po przekręceniu zapłonu pompka działa do momentu uzyskania odpowiedniego ciśnienia. Później się wyłącza. jestem tego pewien. Podobnie jest w aucie które keidyś miałem PONTIAC LE MANS. NIe powiem, czy we wszystkich tak jest, ale w tych dwóch napewno. Paliwo wraca spowrotem do zbiornika w momencie osiągniecia...
Przekaźnik pompy paliwa jest pod sterownikiem silnika.
Witam. Jako że nie znalazłem podobnego tematu piszę, otóż problem polega na tym że aby silnik pracował na benzynie przełączam przełącznikiem na skrajne lewe położenie, odpinam kabel od zaworu gazowego i muszę wsadzić przekaźnik pompy. Gdy przekaźnik jest cały czas włożony pompa pracuje cały czas bez względu na położenie przełącznika. Gdy przełącznikiem...
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Witam. Koledzy pomóżcie bo cos mnie trafia już z tym samochodem . Ale od początku. Był sobie passat VR6 konstrukcja niezbyt udana urwał się pasek i właściciel stwierdził że przerzuci silnik z golfa. Mechanik mu miał to wszystko zrobić ale sprawa go przerosła i zrobił tylko silnik.Na instalację trafił do mnie. Za cholerę nie moge go uruchomić pompa w...
Witam, Bezpiecznik (nr 18) już sprawdziłem i jest ok. W jaki sposób mogę sprawdzić ten przekaźnik?
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Witam ,auto jak w temacie szukam schematu pompy paliwa zewnętrznej ,tej obok rozrządu,auto po dzwonie błąd P2634 przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa ,potrzebny schemat sterowania tej pompy
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Może ktoś z szanownego grona wie w jaki sposób paliwo przedostaje się z jednej części zbiornika do drugiej. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Będę zmieniał sterownik silnika razem z wiązką i na schemacie zobaczyłem, że jest trochę inny przekaźnik pompy paliwa czy ktoś się orientuje co on ma w sobie jeszcze wbudowane i co robi? Oprócz standardowych PINów dochodzi jeszcze do niego masa, sygnał rozrusznika i przewód od licznika, czy to jest coś wiązane z immo? https://obrazki.elektroda.pl/5508037200_...
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
Masz dwa grubsze przewody od pompy i dwa cieńsze od poziomu paliwa. Brąz typowo w instalacjach samochodowych jako masa (choć ostatnio przestaje to być regułą).
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
Witam Mam problem z Passatem Dziwnie sie zachowuje. MA 2 sygnały jeden sygnał to trąbka z kierownicy a drugi to przez przekaźnik w module schowanym bardzo głeboko Jak podam 12V na bezpiecznik nr 18 (to jest pompa) wtedy samochód odpala, póżniej przegazuje to przełaczy sie na gaz i jest ok ale do następnego odpalenia czy Samochód może mieć odcięcie pompy...
Który to przekaźnik jest od pompy paliwowej? Zdjęcie jest pod tym linkiem: http://obrazki.elektroda.net/55_11667341... Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Objawy nijak się mają do uszkodzenia przekaźnika.Nie chodził by wcale. Skoro się trzęsie to być może nie pali na wszystkich cylindrach.
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Gdzie mogę znaleźć schemat elektryczny samochodu VW Passat B4,rok prod. 1994?Jest problem ze sterowaniem pompy paliwa.Po włączeniu zapłonu, do cewki przekaźnika włączającego pompę paliwa dochodzi prąd/+/,a nie ma masy. Życzliwym z góry dziękuję za podpowiedź.
sterowanie silnikiem przekaznik trzeci od lewej na samej gorze R3,pompa paliwa przekaznik R12,pierwszy z prawej na samym dole
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Jeszcze jedno pytanie, zanim zabiorę się za jakie kolwiek roboty. Możliwe jest że uszkodzony jest przekaźnik od pompy paliwa?
A w gnieździe przekażnika zasilania są? Sterowanie przekaźnikiem jest? Kabel z gniazda przekaźnika do pompy przemierzony?
Na stronie VAGCAT.COM jest jeszcze jeden przekaźnik od ABS, na dodatkowym panelu przekaźników, na nim są jeszcze przekaźniki od pompy paliwa oraz wentylatora chłodnicy, ale gdzie to wszystko się znajduje - nie wiem, myślę że gdzieś w środku kabiny, albo w komorze silnika. Może gdzieś w pobliżu komputera.
Sprawdź bezpieczniki i przekaźnik pompy paliwa .
Bezpiecznik lub przekaznik pompy.
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Zmostkuj 30 z 87 i zobacz czy pompa pójdzie...
Pompa paliwa, przekażnik pompy. Przyczyn może być wiele.
A co sprawdziłeś ? Przekaźnik silnika może?
Chodzi o tą pompkę. Jeden z przewodów idzie bezpośrednio z przekaźnika a drugi z masowy od sterownika silnika(przynajmniej tak mi się wydaje). Mierzyłem przejścia przewodów i brak jest między przekaźnikiem a bezpiecznikiem odpowiadającym za tą pompę... Zależałoby mi na schematach całego połączenia. Niestety troszkę różni się niż w passacie z tym samym...
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Instalacja silnika ,sterownik oczywiście też przełożone?Przekażnik 109-przełożony?I mam nadzieję że pompa paliwa ze zbiornika wywalona i smok zmieniony.O tym że zatankowany dieslem to już nawet nie pytam.
Jeżeli hall dobry, cewka dobra, kable dobre a nie ma iskry to zostaje ECU...
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
To nie jest "przekaźnik" tylko elektroniczny moduł sterujący, który zawiera w sobie przekaźnik. Przede wszystkim, zasilnie z akumulatora lub lepiej, z zasilacza warsztatowego, nigdy z prostownika do akumulatorów (jeśli tak go zasiliłeś, to już w tym momencie pewnie był do śmieci). Rezystancje nie są tu kluczowe. Po podaniu zasilania przekaźnik powinien...
Może być w przednim słupku na samym dole tam gdzie jest cięgno do otwierania maski, możesz też Kolego zrobić dobre zdjęcie tej płytki co ją wybebeszyłeś. Dopisałem później : Masz tam 4 przekaźniki jak widzę ,któryś jest na pewno od tego - pobaw się nimi a trafisz w 10 ! :) Z tego co myślę to powinny być przewody obok siebie. Myślę,że nie ma tam więcej...
przekaźnik pompa paliwo passat pompa paliwo passat passat pompa paliwo
olać orlen livebox połączenie bezprzewodowy xenon renault
bateria roweru panasonic bateria roweru panasonic
HTML okrągły kontener z border-radius i clip-path – przykład ograniczenia wyjścia elementu Pioneer SE-M390 vs SE-M531 – porównanie słuchawek, brzmienie, parametry, opinie