Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
w progu kierowcy idzie przewód zasilania pompy paliwa,powinien być koloru żółto-czerwonego,w momencie rozruchu powinno być na nim napięcie,jeżeli nie ma,a bezpieczniki są dobre,to powinien byc jeszcze przekaznik pompy paliwa i on moze być uszkodzony,powinien być na listwie po lewej stronie przy bezpiecznikach.
Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle nie ma reakcji. Układ paliwowy odpowietrzony. Na komputerze pokazuje...
Witam po przerwie. Passat znów do mnie wrócił. Nie pisałem ale po ostatnim razie i wymianie separatora oleju na stary przestał przerywać,tzn dalej przerywa ale po chwili wraca do normy. Napiszę jak jest teraz i do czego doszedłem. Klient wrócił do mnie bo zaświecił się check ale silnik chodził normalnie, podłączyłem VCDS-a i wyszło "czujnik ciśnienia...
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Zamienione przewody paliwowe.
1. O rezystancji faktycznie nie pomyślałem. była ciągłość dalej nie wnikałem. obecnie zmierzone (na ciepłym silniku) 15,5Ω na wszystkich 2. kolega ma schemat wiem jak jest sterowany. zrobiłem nawet symulację awarii sterowania tym przekaźnikiem. jak odłączy się sterowanie przekaźnika to pojawia się więcej błędów niż tylko te wtryski np. od pompy...
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Witam Montuje silnik passata na motronicu do golfa Mk1 mam parę pytań: Otóż gdzie ma być podłączony pin 2?? Zaznaczone na zielono. Niema tam magneto licznik na linkę.I czy musi być podłączony. Oraz jak mają być podłączone piny do diagnostyki który pin to K a który L?? I przydał by się schemat paliwowy oraz wszystkich podciśnień i przewodów powietrznych....
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Może ktoś z forumowiczów podpowie gdzie takie przewody można zakupić lub jakiś zakład który dorobił takie przewody. Auto passat b2 2.2 pięć cylindrów.
witam mam problem a mianowicie przez pomyłkę do paska b5 została wlana benzyna a nie ropa no ale się zdarza. chodzi o to że samochd jechał aż mu się skończył on w przewodach a potem zdechł został zaprowadzony do mechanika gdzie spuścili mu benz. wyczyścili układ paliwowy i zmienili filter paliwa, gdy odbierałam go z warsztatu odpalił bez problemu chociaż...
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
Po ostatnim dziwnym zachowaniu moje podejzenia teraz padaja na uklad paliwowy. Z tym 3,5 tys obrotow troche przeklamalem bo raz jest to przy 4 raz przy 3 tysiacach, roznie. Takrze tryb awaryjny odpada. Ostatnio samochud nagle zaczol sie zachowywac dziwnie a mianowice spadla mu moc. ciezko bylo go rozpedzic do 80 :/ Pokminilem i wpadlem na pomysl ze...
Witam Auto traciło moc, nierówna praca silnika, gasło, słychać było głośne buczenie zewnętrznej pompy paliwowej. Wg mechanika padła mi ta właśnie pompa paliwa, znajdująca się przed prawym tylnym kołem. Wymieniłem w/w na używkę, problem ten sam nie jechał. Sprawdziłem przewody paliwowe, filtr, itd. w końcu kupiłem nową pompę paliwową. Po wymianie zaczął...
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
Witam. Posiadam passata b6 2005 2.0TDI Problem dotyczy usterki P1517 Po wymianie praktycznie całego układu paliwowego i regeneracji wtrysków i na nowych oryginalnych przewodach zasilających wyskakuje błąd P1517. Mój mechanik niestety nie potrafi sobie poradzić ze znalezieniem przyczyny która nie pozwala odpalić auta... Przekaźnik podobno jest cały....
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Czołem chłopaki ( i dziewczyny )! Mam Passata '93 "Trend" 1,8 benz., gaz. Nie posiada on praktycznie żadnego zabezpieczenia. Chciałbym zamontować w nim ukryty wyłącznik zapłonu ( posiadam gotowe urządzenie- antynapad, które uruchamiane jest po dotknięciu ręką czujnika. Nie jest ono jeszcze zamontowane. ) Tu dodam, że posiadam w aucie instalację LPG...
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
paliwo jest świeżo wlane, a wtryski i listwa są po wymianie to paliwo raczej dobrze przepływa, jeszcze sprawdze przewód który dostarcza paliwo od pąpki do silnika, a te pompki są odpowiednie bo w katalogu sprawdzałem, i aż 3 sie zjarały to o czymś też swiadczy
czy przy odpalaniu nie idzie powietrze w przewodzie paliwowym ?? Czujnik temperatury silnika jest napewno dobry ?? Z dopalaczem uwazaj to raz a dwa nie zapowietrz ukladu paliwowego bo bendzie masakra z odpaleniem . Wada tego silnika Pompa VP 44
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Witam, Co przecinać w B6 2.0 tdi 170 KM - 2006 r (jeszcze PD), aby w miarę skutecznie unieruchomić auto? O słynnym pin 13 w złączu G wiedzą wszyscy. Czy są jakieś inne (bezpieczne dla kompa) miejsca odcinki - np. zasilanie pompy paliwowej w zbiorniku (alternatywnie elektrozawór na przewodzie paliwowym) lub któryś z czujników silnika? Czy nie generuje...
Proszę o poradę. Passat jak w temacie, odpala poprawnie za każdym razem, na wolnych obrotach również pracuje dobrze i równo, problem w momencie ruszania. Muszę dużo gazu dodawać i ruszać dłużej na pół sprzęgle bo inaczej zgaśnie, po prostu nie ma mocy, dopiero tak po uzyskaniu ponad 2000 obrotów zauważam mocne zakopcenie z wydechu i zaczyna ciągnąć,...
Witam. Mam problem z passatem. Otóż kiedyś miałem wyciek z pompy, oddałem samochód do naprawy aby uszczelnili mi to. Po około pół roku zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Na początku samochód czasami nie chciał wogóle odpalić dopiero po jakimś czasie odpalał więc podłączyłem komputer i wyskoczył błąd zaworu odcinającego paliwo więc go wymieniłem i wszystko...
Witam. Zaczęło się od wariowania z obrotami silnika. Wymieniony komputer, sprawdzone przewody od świec oraz same świece, wymieniony kołnierz pod gaźnikiem ponieważ miał parę pęknięć, wąż doprowadzający powietrze również sprawdzony pod względem pęknięć. I nadal to samo. Zacznijmy od pierwszego błędu czyli G62 czujnik temperatury: przewody do czujnika...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Witam, Kolega powinien jechać do mechanika, aby w tak wiekowym aucie sprawdził wszystkie przewody paliwowe, ponieważ mogą one być skorodowane. Stawiam na przewód odpowietrzający par benzyny, który biegnie od wlewu baku do filtra z węglem aktywnym (gdzie gromadzą się pary )i poprzez elektrozawór są podawane do spalania w silniku. Może ten przewód się...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Witam :) Mam problem z tym autem. Oznaczenie silnika JN, 1,8 - mechaniczny wtrysk wielopunktowy z osprzetem Bosch'a KE-Jetronic. Zaczelo sie od uszkodzenia pompy paliwa znajdujacej sie w baku (przestala pracowac). Po jej rozebraniu okazalo sie, ze skorodowal i dostal przerwe jeden z przewodow zasilajacych szczotke silniczka (widoczny jakis jasnozielony...
1. Zmień mechanika (palec to on może sobie ...). 2. Zrób sobie prosty przyrząd z jakiegoś ciśnieniomierza (tak do 6 barów), podłącz do niego przewód gumowy (koniecznie wzmocniony, taki jak do chłodnicy lecą). Dobrze pozaciskaj opaskami ten przewód do manometru i podłącz go do przewodu paliwowego np. za pomocą rurki stalowej (też dobrze pozaciskaj opaski....
Witam Mam problem z fabrycznym immo w stacyjce. Samochód to passat (1995)z jednopunktowym wtryskiem 1,8 (silnik ABS). Po wydłubaniu dwóch dodatkowych zabezpieczeń z auta (alarm Silicon Prelude i immo Smartkey Plus) przyszedł czas by przyjrzeć się fabrycznemu immobilajzerowi. Cewka indukcyjna to Siemens, natomiast pierwszą puszką jaką po cewce znalazłem...
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
dziś samochód zaczął bardzo ciężko palić więc zaczeły się poszukiwania i znalazłem wadę która to prawdopodobnie będzie przyczyną tego wszystkiego otóż to silnik w ty momencie jak nie chce zapalić to przewodach paliwowych pokazuje się dużo powietrza nie zauważyłem tego wcześniej widocznie przeoczyłem ale tego powietrza jest sporo bo wali i przewodami...
czyli nie ma to nic wspolnego z pompowtryskiwaczami.. dzisiaj rozbiore ta pompe i obejrze dokladnie wydawalo mi sie ze nie dochodza do niej zadne przewody paliwowe. dzieki :)
Witam, posiadam VW Passat r88. Mam problem z podłączeniem centralki. jest to centrala elpigas na siedmiu pinach która wygląda tak Kolorami przewodów wiem co i jak gdzie ma być ale ja bym prosił o dokładne wytłumaczenie. Nie wiem jak się podpiąć pod pompę paliwową i silnik krokowy. Dodam że cała instalacja jest bez kontrolera sondy lambda. Pozdrawiam
No właśnie nie mam nikogo w pobliżu kto się na tym dobrze zna , byłem u jednego niby dobrego , podłączył się z kompem , niestety nic nie pokazało , wymienił tylko czujnik temperatury w nastawniku pompy , ale to nic nie pomogło !!! Ten problem z szarpaniem ,zawsze zaczyna się jesienią kiedy przychodzą chłodniejsze dni , najgorzej jest zimą . jest jeszcze...
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Witam. Przewód paliwowy aż puchnie a regulatory nic na to nie reagują, nawet jak wytworze podcienienie. Tak się zastanawiam jaki to przewód paliwowy, że puchnie w którym miejscu? O jakich regulatorach piszesz? Jeśli wiesz który z przewodów jest zasilającym listwę wtryskową, to zdejmij i zobacz czy jest paliwo jak nie ma to się cofnij do filtra lub...
witam wszystkich forumowiczów ! zakupiłem wreszcie mojego wymarzonego passata model variant z kolorkiem lr5v jednakże mam problem z silnikiem tj. kupiłem auto które przyjechało pod mój blok z dźwiękiem i mocą niczym ciągnik rolniczy marki Wladymirec :) autko było tanie gdyż uszkodzone nie chciał w ogóle jeździc postawiłem 99% na przeskoczony rozrząd,...
Witam Po wymianie filtra paliwa( firmy Filtron) w układzie paliwowym ukazała się dosyć duża ilość powietrza. Podczas jazdy z obciążeniem i na wyższych obrotach auto czasami potrafi zacząć szarpać - po zwolnieniu pedału gazu wszystko wraca do normy(objaw pustego baku). Wczoraj wymieniłem przewody widoczne z góry-najprawdopodobniej z powrotu-są to te...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Ostatnio sprawa wyglądała w ten sposób że kumpel grzebał mi przy odpowietrzniku żeby więcej benzyny wlać, wyciągnął odpowietrznik całkowicie i wsadził sam wąż i to było trochę nie szczelne i dostała się do baku trochę piasku sam nie wiem ile w sumie bo trochę na tym pojeździłem no i problem zaczął od tygodnia najpierw pompka dziwnie chodziła i nie podawała...
Luźna wiązka daje błędy -jeżeli nie będą w sterowniku silnika to będą w skrzyni i abs-ie. Pisał wyraźnie że jak dał mu w p...de to padł na 10 minut zanim zapalił -może skonczyło się paliwo w przewodach? smok się przytkał w baku? Może gdzieś pękł przewód paliwowy i podsysa powietrze? Sprawdź błędy w module abs i w skrzyni - jeśli automat. Jeżeli będzie...
tam masz cały kosz paliwowy , w koszu jest pompa i jest podłączona grubszymi przewodami , a cieńsze przewody są od wskaźnika
Siemanko. Kolego na początek sprawdź dokładnie układ paliwowy, może przewód przy filtrze sie poluzował - kiedyś kolega tak miał, że obluzował Mu sie przewód i auto ciężko odpalało. Może paliwo jest złej jakości? Powodów może być 100, jak będziesz miał układ w porządku,a problem wciąż będzie dręczył to podepnij pod kompa? :)
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Witam, pacjent Passat 2,0 CBAB rok 2008. błąd 009778 - Relay for Fuel Pump 2 (J49) P2632 - 000 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Auto nie zapala. Poszukuję schematu elektrycznego układu paliwowego , Pompa paliwa w zbiorniku działa prawidłowo. Moje podejrzenie pada na...
witam. Mam problem z VW passatem b4 1994 rok silnik 1.9tdi 1z 90km .Problem jest taki, że jak odpalam auto to po pierwsze trzeba kręcić dłużej trochę niż zwykle a po drugie przy dodawaniu gazu auto nie łapie więcej niż 1,8tys obrotów, przy 1,6tys zaczyna się trochę trząść i dochodzi max do 1,8 obrotów po czym wydobywa sie spora ilość spalin koloru siwego...
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Wtryskiwacze dobrze odpowietrzone? Odpal go i spójrz na przewody paliwowe idące od filtra do pompy i te od powrotu czy nie ma pecherzykow powietrza. Może być pompa też do uszczelnienia, nie leje z niej? Dawke trzyma? Zwróc uwage jeszcze na przewody przy wtryskiwaczach czy nie sa gdzies popekane i dobrze docisniete. Dodano po 2 Czesciowe rozwiazanie...
Witam, mam problem z passatem b5 2005 2.0tdi 136km, otóż po zmianie uszczelki pod pokrywą zaworów nie zapala, da mu się tylko plaka i pali, został już wymieniony filtr paliwa i sprawdzone przewody paliwowe, pompke niby słychać, proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam :).
Paliwo faktycznie "wietrzeje" starzeje się - ma charakterystyczny zapach. Zdejmij węzyk i patrz, czy w ogóle leci paliwo.Pomierz sobie ciśnienie paliwa - na upartego zwykły manometr do kół i wężyk. Podaj pojemność i rodzaj wtrysku MPI czy SPI to podam , jakie powinny być ciśnienia na pompie. Generalnie SPI pompa 1-2 atm, MPI 3-6atm. Jeśli jeździłeś...
ma spelniac zadanie odciecia paliwa na przewodzie za pompa paliwowa ma byc sterowany wlacznikiem, jest to zwykly elektrozawor do paliwa Dodano po 1 panowie a czy tam wogole jest pompa paliwa? jesli tak to gdzie bo jak odlaczylem wtyke z gory od dzinksa co wystaje mi w bagazniku to samochod i tak odpala i chodzi ile chce
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika . Pozwolę się niezgodzić warm-up regulator jest napewno! Podałem nazwę angielską bo z tłumaczeniami różnie bywa (prawdopodobnie nazywasz go termicznym regulatorem ciśnienia paliwa) jak to zwał jest to taka "puszka" z boku głowicy do której przychodzą 2 przewody paliwowe z rozdzielacza paliwa i wpinka elektryczna....
Samochód nie ma pelnych obrotów, nie chcce sie wkrecic na wyższe. Filtr paliwa wymieniony, przewody paliwowe drożne (od filtra do zbiornika i od filtra do pompy). Silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie tylko nie ma wyższych. Czy to moze byc wina elektrozaworu na pompie wtryskowej ??? Czy moze cos z pompą. Zrobiło sie to nagle w trakcie jazdy....
A przewody wysokiego napięcia wymieniłeś?.Można też sprawdzić czy pompka paliwowa działa poprawnie,albo czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa.
Dymki - dałbym trochę kasy na kompleksową kontrolę silnika. Lepiej dmuchac na zimne. Co do drugiego zdania cytatu się zgadzam , co do pierwszego niekoniecznie. Już widziałem jak "fachowcy" ASO 2 "techami" diagnozowali paska który nie miał mocy , szarpał , itp. i nic nie zdiagnozowali, po czym ... przyszedł mechanik "przedemerytalny" , zdjął przewód...
LPG I generacji bez emulatora gaz jest podawany dyszą zaraz za filtrem i idzie przez caaały kolektor. To auto lepiej jedzie na gazie niż na benzynie. Był moment że jak się zapaloło na benzynie to siwe spaliny byłe (chyba wina lambdy) ale jak chilke pochodził to sie uspokoiło. Jak sprawdze przepływomierz i reszte to dam znań bo auto będę miał do dyspozycji...
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Witam to jest mało prawdopodobne takie spalanie , jak z wymianą filtra powietrza w twoim autku, jaki dym od zadka ,ile kilometrów to cudo przejechało,zbiornik paliwa nie cieknie ,przewody paliwowe lubia się przecierac ,musisz cos więcej nam opowiedzieć .Pozdrawiam
Witam! do JAFO Po prostu niejasno się wyraziłem. Pisząc "układ paliwowy" miałem na myśli wszystkie przewody paliwowe począwszy od pompy do rozdzielacza. I tam właśnie utrzymywane jest duże ciśnienie paliwa. Znany mi jest przypadek,że kierowca tuż po przyjeździe do garażu (po drodze stwierdzł,że coś nie tak jest ze spalaniem) poluzował śrubę przy rozdzielaczu-paliwo...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Witam Pompe kupiłem w częstochowie w firmie gazelo wymiary 138 mm długości i 43 mm srednicy cisnienie 3-4 barów ( kapturek koloru szarego) króciec musiwychodzić pionowo do góry bo jesli jest pod katem 90 stopni nie mozna sie wpiąc węzykiem paliwowym. Poza tym zero jakichkolwiek przeróbek ( zaciski pod przewody są tylko inne) kosz sie zamyka i montuje...
Sprawdż przewody paliwowe,połączenia może sie zapowietrza. Pozdrawiam.
Dziekuje wszystkim :):) problem okazal sie blachy zamienione zostaly przewody paliwowe na zbiorniku :):) nie mniej jednak autko dalej nie chodzi tak jak trzeba.Brak jest wolnych obrotow na benzynie Podejrzewam uszkodzenie przeplywomierza bo dostal pare razy od gazu :):) Auto nie jezdzilo kilka lat na benzynie i mysle ze czeka mnie duzo pracy.Najwazniejsze...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
O ile posiadasz miernik i sprawdziłeś brak iskry radze zwrócić również uwage na paliwo (pompkę paliwową wtryskiwacze). U mnie w aucie był podobny problem samochód wcale nie palił (cewki przewody wszystko było OK) ale cóż nie działał po dłuższym kreceniu odpalił w kacu ale chodził nie równo gasł. Jak sie okazało od długotrwałego i różnej jakości stosowania...
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
co do nierównych obrotów to przeczyść przepustnice a jak nie pomoże to podjedz do mechanika nich ci zrobi adaptacje. co sie tyczy palenia to może sprawdź czujnik temperatury. ja bym pogrzebał jeszcze przy tej pompce sprawdź jeszcze raz pompkę oraz przewody paliwowe łącznie z filtrem. oraz jakość paliwa to podstawa
Znalazłem, przyczyna była prozaicznie prosta jak to czasami bywa. Tym samym dziekuje koledze który sugerował sprawdzić szczelność układu. Jeden z przewodów paliwowych był nieszczelny i paliwo sie sączyło a tym samym przypuszczam łapał lewe powietrze. Po wymianie zacisku silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
kolego proponuję sprawdzić czy autko się nie zapowietrza , przy odpalaniu ciągnie paliwo z powietrzem i tak może się dziać (w B5 często pęka przewód paliwowy przy pływaku )
Przewody paliwowe zamienione miejscami.
sprawdziłem świece i przewody i układ paliwowy
możliwe to jest bo może elektrozawór benzyna gaz przepuszcza tzn jest jakiś np opiłek i go nie domyka proponuję też sprawdzić przewody paliwowe , jeżeli spalałby i benzynę i gaz to moim zdaniem by go zalewało ,myślę że masz jakąś nieszczelność
Witam kolegów.. Mam taki problem.. Kupiłem jakiś czas temu audi 100 c3 z silnikiem KU 2.2 benzyzna + gaz na mechanicznym rozdzielaczu wtrysków (prawdopodobnie K-jetronik) i niestety na benzynie auto nie pracuje wcale.. Na gazie różnie to bywało raz dobrze innym razem trochę szarpało.. Chciałbym reaktywować działanie tego auta na benzynie jednak ze jak...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
EGR masz zaślepiony - jeśli tak to wskazania w polu 3 są prawidłowe, nie napisałeś czy kasowałeś błąd 17656 i czy pojawił się ponownie po sprawdzeniu oraz czy kopcenie i brak wchodzenia na obroty nadal się utrzymuje. Brak paliwa przy niezalanym filtrze mógł wygenerować ww. błąd więc przyjrzyj się jeszcze czy widać dużo pęcherzyków powierza w przewodzie...
za przeproszeniem cały dzień sie je..... z gazem..... i dziś zrobiłem też benzinkę i nawet zapala ale po 3 sek kręcenia, musze to wyregulować, nie jeździłem na benzynie bo miałem za mało jedynie na postoju robiłem przegazówki i wchodził na obroty ładnie, lepiej niż gaz, do sprawności benzyny musiałem podłączyć nowe przewody paliwowe oraz rozebrać i...
Sytuacja jest taka.Auto po wciśnięciu gazu do dechy zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa.Wszystkie filtry są nowe i przewody paliwowe drożne i szczelne.Auto po wciśnięciu gazu do dechy raz zachowuje się poprawnie a raz pracuje na 2 cylindry ale nie zgaśnie.Delikatne dodanie gazu powoduje przywrócenie do pracy pozostałych cylindrów i auto działa...