Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Zamienione przewody paliwowe.
zamień te przewody paliwowe miejscami
Witam. Może ktoś z forumowiczów podpowie gdzie takie przewody można zakupić lub jakiś zakład który dorobił takie przewody. Auto passat b2 2.2 pięć cylindrów.
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Sprawa załatwiona :) Moja panna nie powiedziała że porządnie przyhaczyła i zagięte były przewody paliwowe :)
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
sprawdziłem świece i przewody i układ paliwowy
czyli nie ma to nic wspolnego z pompowtryskiwaczami.. dzisiaj rozbiore ta pompe i obejrze dokladnie wydawalo mi sie ze nie dochodza do niej zadne przewody paliwowe. dzieki :)
Zacznij od sprawdzenia szczelności układu paliwowego. Często przewody na przelewach są winne.
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
Wymień filtr paliwa i posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe czy są szczelne i powinno być po kłopocie.
Witam maiłem taki przypadek kupiłem nową pompkę koszt orginalnej 920zl i nic wiec kupiłem druga do silnika wackum koszt koło 1500zl i problem minoą mozesz tesz sprawdzić przewody paliwowe czy nie są przypchane jakimś syfem.
Witam, mam problem z passatem b5 2005 2.0tdi 136km, otóż po zmianie uszczelki pod pokrywą zaworów nie zapala, da mu się tylko plaka i pali, został już wymieniony filtr paliwa i sprawdzone przewody paliwowe, pompke niby słychać, proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam :).
Sprawdż przewody paliwowe,połączenia może sie zapowietrza. Pozdrawiam.
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste.
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
tam masz cały kosz paliwowy , w koszu jest pompa i jest podłączona grubszymi przewodami , a cieńsze przewody są od wskaźnika
co do nierównych obrotów to przeczyść przepustnice a jak nie pomoże to podjedz do mechanika nich ci zrobi adaptacje. co sie tyczy palenia to może sprawdź czujnik temperatury. ja bym pogrzebał jeszcze przy tej pompce sprawdź jeszcze raz pompkę oraz przewody paliwowe łącznie z filtrem. oraz jakość paliwa to podstawa
Witam to jest mało prawdopodobne takie spalanie , jak z wymianą filtra powietrza w twoim autku, jaki dym od zadka ,ile kilometrów to cudo przejechało,zbiornik paliwa nie cieknie ,przewody paliwowe lubia się przecierac ,musisz cos więcej nam opowiedzieć .Pozdrawiam
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Nie potrzebuje takich rad bylem juz u innych i pieniądze wyrzucone w błoto wymienione filtr paliwa przewody paliwowe i przekaźnik od świec mechanik stawia jeszcze na uszczelniacze na pompowtryskach co o tym myślicie
Miałem taki przypadek. Gość jeżdził tak 1000km od warsztatu do warsztatu aż stanął. Powód-zamienione przewody paliwowe na filtrze. Ikony strzałek są tam problematycznie oznaczone. Sprawdż też elektryczną pompę paliwa. Na końcu uszczelniacze i komory (wybite) pompowtrysków.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
możliwe to jest bo może elektrozawór benzyna gaz przepuszcza tzn jest jakiś np opiłek i go nie domyka proponuję też sprawdzić przewody paliwowe , jeżeli spalałby i benzynę i gaz to moim zdaniem by go zalewało ,myślę że masz jakąś nieszczelność
Przewody w zbiorniku są ok, natomiast gorzej z tymi w silniku. Doprowadzające do pompy są przeźroczyste i tam nie ma paliwa, tylko powietrze. Tak sobie myślę,że może to być też zaworek przy pierwszej pompie, który ma trzymać ciśnienie w przewodzie po wyłączeniu silnika. Pompa wtryskowa jest sprawna, auto nigdy nie szaprało, mocy nigdy nie brakuje, idzie...
A przewody wysokiego napięcia wymieniłeś?.Można też sprawdzić czy pompka paliwowa działa poprawnie,albo czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa.
Witam, Kolega powinien jechać do mechanika, aby w tak wiekowym aucie sprawdził wszystkie przewody paliwowe, ponieważ mogą one być skorodowane. Stawiam na przewód odpowietrzający par benzyny, który biegnie od wlewu baku do filtra z węglem aktywnym (gdzie gromadzą się pary )i poprzez elektrozawór są podawane do spalania w silniku. Może ten przewód się...
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
Witam Auto traciło moc, nierówna praca silnika, gasło, słychać było głośne buczenie zewnętrznej pompy paliwowej. Wg mechanika padła mi ta właśnie pompa paliwa, znajdująca się przed prawym tylnym kołem. Wymieniłem w/w na używkę, problem ten sam nie jechał. Sprawdziłem przewody paliwowe, filtr, itd. w końcu kupiłem nową pompę paliwową. Po wymianie zaczął...
Wtryskiwacze dobrze odpowietrzone? Odpal go i spójrz na przewody paliwowe idące od filtra do pompy i te od powrotu czy nie ma pecherzykow powietrza. Może być pompa też do uszczelnienia, nie leje z niej? Dawke trzyma? Zwróc uwage jeszcze na przewody przy wtryskiwaczach czy nie sa gdzies popekane i dobrze docisniete. Dodano po 2 Czesciowe rozwiazanie...
Witam mam samochód VW Passat b3 1.9TD zapowietrzoną pompę paliwa czy ktoś wie jak odpowietrz i w przewodach są bąbelki powietrza. Za pomoc z góry dziękuje. Zdjęcie samochodu : http://obrazki.elektroda.net/26_12677271...
Dziekuje wszystkim :):) problem okazal sie blachy zamienione zostaly przewody paliwowe na zbiorniku :):) nie mniej jednak autko dalej nie chodzi tak jak trzeba.Brak jest wolnych obrotow na benzynie Podejrzewam uszkodzenie przeplywomierza bo dostal pare razy od gazu :):) Auto nie jezdzilo kilka lat na benzynie i mysle ze czeka mnie duzo pracy.Najwazniejsze...
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
Proszę o poradę. Passat jak w temacie, odpala poprawnie za każdym razem, na wolnych obrotach również pracuje dobrze i równo, problem w momencie ruszania. Muszę dużo gazu dodawać i ruszać dłużej na pół sprzęgle bo inaczej zgaśnie, po prostu nie ma mocy, dopiero tak po uzyskaniu ponad 2000 obrotów zauważam mocne zakopcenie z wydechu i zaczyna ciągnąć,...
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
Sytuacja jest taka.Auto po wciśnięciu gazu do dechy zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa.Wszystkie filtry są nowe i przewody paliwowe drożne i szczelne.Auto po wciśnięciu gazu do dechy raz zachowuje się poprawnie a raz pracuje na 2 cylindry ale nie zgaśnie.Delikatne dodanie gazu powoduje przywrócenie do pracy pozostałych cylindrów i auto działa...
Samochód nie ma pelnych obrotów, nie chcce sie wkrecic na wyższe. Filtr paliwa wymieniony, przewody paliwowe drożne (od filtra do zbiornika i od filtra do pompy). Silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie tylko nie ma wyższych. Czy to moze byc wina elektrozaworu na pompie wtryskowej ??? Czy moze cos z pompą. Zrobiło sie to nagle w trakcie jazdy....
problem polega na tym ze nieraz jadac tym samochodem zrobi sie 200 albo i wiecej km nie ma zadnych objaw.. a czasem zrobi sie cos takiegoi ze po przejechaniu 5 km gasnie i trzeba troche krecic zeby zlapał.. wykrecilem smog ze zbiornika obczyscilem przewody paliwowe przedmuchalem sprezarka i wymienilem filtr paliwa... nie wiem co moze byc. dodam jeszcze...
Witam. Pzredwczoraj samochód odmówił posłuszeństwa. Mianowicie silnik strasznie się krztusi na biegu jałowym i gaśnie. Zauważyłem bąbelki powietrza w dolocie paliwa, jednak nie wiem czy to do końca jest powodem. Naczytałem się różnych for i szczerze mówiąc, co forum to inna opinia. Przewody paliwowe wydają się być ok. Filtr paliwa jeszcze nie podmieniany....
za przeproszeniem cały dzień sie je..... z gazem..... i dziś zrobiłem też benzinkę i nawet zapala ale po 3 sek kręcenia, musze to wyregulować, nie jeździłem na benzynie bo miałem za mało jedynie na postoju robiłem przegazówki i wchodził na obroty ładnie, lepiej niż gaz, do sprawności benzyny musiałem podłączyć nowe przewody paliwowe oraz rozebrać i...
Paliwo faktycznie "wietrzeje" starzeje się - ma charakterystyczny zapach. Zdejmij węzyk i patrz, czy w ogóle leci paliwo.Pomierz sobie ciśnienie paliwa - na upartego zwykły manometr do kół i wężyk. Podaj pojemność i rodzaj wtrysku MPI czy SPI to podam , jakie powinny być ciśnienia na pompie. Generalnie SPI pompa 1-2 atm, MPI 3-6atm. Jeśli jeździłeś...
dziś samochód zaczął bardzo ciężko palić więc zaczeły się poszukiwania i znalazłem wadę która to prawdopodobnie będzie przyczyną tego wszystkiego otóż to silnik w ty momencie jak nie chce zapalić to przewodach paliwowych pokazuje się dużo powietrza nie zauważyłem tego wcześniej widocznie przeoczyłem ale tego powietrza jest sporo bo wali i przewodami...
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika . Pozwolę się niezgodzić warm-up regulator jest napewno! Podałem nazwę angielską bo z tłumaczeniami różnie bywa (prawdopodobnie nazywasz go termicznym regulatorem ciśnienia paliwa) jak to zwał jest to taka "puszka" z boku głowicy do której przychodzą 2 przewody paliwowe z rozdzielacza paliwa i wpinka elektryczna....
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
witam. Mam problem z VW passatem b4 1994 rok silnik 1.9tdi 1z 90km .Problem jest taki, że jak odpalam auto to po pierwsze trzeba kręcić dłużej trochę niż zwykle a po drugie przy dodawaniu gazu auto nie łapie więcej niż 1,8tys obrotów, przy 1,6tys zaczyna się trochę trząść i dochodzi max do 1,8 obrotów po czym wydobywa sie spora ilość spalin koloru siwego...
Witam Po wymianie filtra paliwa( firmy Filtron) w układzie paliwowym ukazała się dosyć duża ilość powietrza. Podczas jazdy z obciążeniem i na wyższych obrotach auto czasami potrafi zacząć szarpać - po zwolnieniu pedału gazu wszystko wraca do normy(objaw pustego baku). Wczoraj wymieniłem przewody widoczne z góry-najprawdopodobniej z powrotu-są to te...
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
mam juz kilka lat passata kombi z 91 roku z silnikiem 1,8 na monowtrysku i jak dotąd było wszystko ok a od paru tygodni postanowił omijac długi trasy gdy jadę dłużej to jak się rozgrzeje i zaczyna się robi już ciepło w kabinie silnik zaczyna się dławi i przerywac postanowiłem dokonac kilku prób i nie zależnie od prędkości obrotowej silnika tylko kiedy...
Witam. Zaczęło się od wariowania z obrotami silnika. Wymieniony komputer, sprawdzone przewody od świec oraz same świece, wymieniony kołnierz pod gaźnikiem ponieważ miał parę pęknięć, wąż doprowadzający powietrze również sprawdzony pod względem pęknięć. I nadal to samo. Zacznijmy od pierwszego błędu czyli G62 czujnik temperatury: przewody do czujnika...
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Luźna wiązka daje błędy -jeżeli nie będą w sterowniku silnika to będą w skrzyni i abs-ie. Pisał wyraźnie że jak dał mu w p...de to padł na 10 minut zanim zapalił -może skonczyło się paliwo w przewodach? smok się przytkał w baku? Może gdzieś pękł przewód paliwowy i podsysa powietrze? Sprawdź błędy w module abs i w skrzyni - jeśli automat. Jeżeli będzie...
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ? W zbiorniku jest tylko jedna pompa ,która ,tak pisałem w poście, który mi wyrzuciłeś do kosza podpompowuje paliwo do naczynia ,która jest w górnej części zbiornika i ma za zadanie,żeby był cały czas napelniony ( pracuje przy małych ilościach paliwa w zbiorniku...
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle nie ma reakcji. Układ paliwowy odpowietrzony. Na komputerze pokazuje...
Witam, wczoraj zdarzyło się tak, że dłuższą trasę musiałem kończyć, kiedy wskazówka wskaźnika paliwa znajdowała się na w połowie czerwonego pola. Tuż przed dotarciem do domu w końcu odwiedziłem stację i zatankowałem tak mniej więcej do połowy baku. Dojechałem na miejsce i wszystko grało. Dziś auto już nie odpaliło, tzn można powiedzieć, że tak na sekundę...
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
kolego proponuję sprawdzić czy autko się nie zapowietrza , przy odpalaniu ciągnie paliwo z powietrzem i tak może się dziać (w B5 często pęka przewód paliwowy przy pływaku )
Witam! do JAFO Po prostu niejasno się wyraziłem. Pisząc "układ paliwowy" miałem na myśli wszystkie przewody paliwowe począwszy od pompy do rozdzielacza. I tam właśnie utrzymywane jest duże ciśnienie paliwa. Znany mi jest przypadek,że kierowca tuż po przyjeździe do garażu (po drodze stwierdzł,że coś nie tak jest ze spalaniem) poluzował śrubę przy rozdzielaczu-paliwo...
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
O ile posiadasz miernik i sprawdziłeś brak iskry radze zwrócić również uwage na paliwo (pompkę paliwową wtryskiwacze). U mnie w aucie był podobny problem samochód wcale nie palił (cewki przewody wszystko było OK) ale cóż nie działał po dłuższym kreceniu odpalił w kacu ale chodził nie równo gasł. Jak sie okazało od długotrwałego i różnej jakości stosowania...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
Wyrzuci podczas odcięcia ale check się nie pojawi tylko przy podłączeniu kompa. Ale Ci powiem, że teraz na topie są passaty i audi. Podjedź do speców i podchwytliwie podejdź "Panie chcę założyć alarm z odcięciem, gdzie Pan by odcinał?" Gość Ci mówi a ty odpowiadasz, że zastanowisz się i że przed wypłatą jesteś itp. Z pompą paliwową to ja zrobiłem kiedyś,...
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Przewody są nowe , temic też jest nowy razem z nową cewką kupiłem nowy temic za 350 zł . Dodano po 3 No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami tzn http://obrazki.elektroda.pl/1706639200_1... dokładnie mam takie cewki 5x razem i na 4 cylindrze rozj3bało tak ,że pianka wyszła to musi miec mega przepięcie...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
witam wszystkich forumowiczów ! zakupiłem wreszcie mojego wymarzonego passata model variant z kolorkiem lr5v jednakże mam problem z silnikiem tj. kupiłem auto które przyjechało pod mój blok z dźwiękiem i mocą niczym ciągnik rolniczy marki Wladymirec :) autko było tanie gdyż uszkodzone nie chciał w ogóle jeździc postawiłem 99% na przeskoczony rozrząd,...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Witam Pompe kupiłem w częstochowie w firmie gazelo wymiary 138 mm długości i 43 mm srednicy cisnienie 3-4 barów ( kapturek koloru szarego) króciec musiwychodzić pionowo do góry bo jesli jest pod katem 90 stopni nie mozna sie wpiąc węzykiem paliwowym. Poza tym zero jakichkolwiek przeróbek ( zaciski pod przewody są tylko inne) kosz sie zamyka i montuje...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Nie kombinuj tyle z tymi dolewkami i uszlacheczniaczami. Nie ma sensu. W większości przypadków jest to kit marketingowy. Jeśli chodzi o Mnie, przejeździłem Dieslem ponad 20lat. Obecnie mam Merca W203. Zimą leję 85% ropy - 15% PB98 do baku i jakoś od 2005r problemów z rozruchem nie miałem. Staram się wlewać maks. 15-20L paliwa by móc zmieniać proporcje...
Witam Mam problem z fabrycznym immo w stacyjce. Samochód to passat (1995)z jednopunktowym wtryskiem 1,8 (silnik ABS). Po wydłubaniu dwóch dodatkowych zabezpieczeń z auta (alarm Silicon Prelude i immo Smartkey Plus) przyszedł czas by przyjrzeć się fabrycznemu immobilajzerowi. Cewka indukcyjna to Siemens, natomiast pierwszą puszką jaką po cewce znalazłem...
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
Koledzy wypisują głupoty. W silnikach Tdi NIE MA linki gazu ani ssania, silnik Tdi nie zwiększa obrotów jak mu braknie paliwa. Jedynie diagnostyka komputerowa może stwierdzić co tak naprawdę boli w układzie sterowania/zasilania paliwem, pomijając luźny zacisk jakiegoś przewodu.
EGR masz zaślepiony - jeśli tak to wskazania w polu 3 są prawidłowe, nie napisałeś czy kasowałeś błąd 17656 i czy pojawił się ponownie po sprawdzeniu oraz czy kopcenie i brak wchodzenia na obroty nadal się utrzymuje. Brak paliwa przy niezalanym filtrze mógł wygenerować ww. błąd więc przyjrzyj się jeszcze czy widać dużo pęcherzyków powierza w przewodzie...
Na komputerze nic nie wyświetla błędów Dodano po 5 Rozumiem, że brak błędów na komputerze może być frustrujący, zwłaszcza gdy silnik nie chce się uruchomić. Skoro nie ma błędów, można przypuszczać, że wszystkie podzespoły komunikują się poprawnie z ECU. Niemniej jednak, istnieje kilka kluczowych aspektów, które warto jeszcze raz przeanalizować. Blokada...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Witam :) Mam problem z tym autem. Oznaczenie silnika JN, 1,8 - mechaniczny wtrysk wielopunktowy z osprzetem Bosch'a KE-Jetronic. Zaczelo sie od uszkodzenia pompy paliwa znajdujacej sie w baku (przestala pracowac). Po jej rozebraniu okazalo sie, ze skorodowal i dostal przerwe jeden z przewodow zasilajacych szczotke silniczka (widoczny jakis jasnozielony...
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Do Passata np silnik aFN 47 pin np. Prosze o podanie modelu silnika
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Sory jest tam czujnik na przewodzie paliwowym temp. paliwa .uszczelniany zwykłym oringiem i tam czasem podbiera powietrze.nr kat 038 906 081B
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Na przewodzie paliwowym jest jakiś czujnik,od czego on jest? http://obrazki.elektroda.pl/1415870900_1...
Sprawny TDI powinien odpalić przy takiej temp bez świec. To nie klekot z komorą wstępną. Nie masz bąbli powietrza w przewodach paliwowych? Pisk może być z licznika z powodu braku smarowania przy wykrytych obrotach silnika.
przewody paliwowe corsa przewody paliwowe przewody paliwowe toyota
kupić układ scalony zrobić ładowarkę słoneczną lanca dysza
pilarka einhell pralka podświetlenie wyświetlacza
Ford Focus 2 2009 1.6 benzyna – numery katalogowe liczników 8V4T-10849, 7M5T-10849, 3M5F-10A855 Oleo-Mac 937 – docieranie po wymianie tłoka, proporcje mieszanki, olej Stihl HP Super