Witam. Może ktoś z forumowiczów podpowie gdzie takie przewody można zakupić lub jakiś zakład który dorobił takie przewody. Auto passat b2 2.2 pięć cylindrów.
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Witam maiłem taki przypadek kupiłem nową pompkę koszt orginalnej 920zl i nic wiec kupiłem druga do silnika wackum koszt koło 1500zl i problem minoą mozesz tesz sprawdzić przewody paliwowe czy nie są przypchane jakimś syfem.
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
Przewody paliwowe sprawdziłem wszystkie w komorze silnika i są naprawdę w stanie idealnym, dokładnie dlatego na pisałem AFN dla jasności, ten zawór jest wkręcony w pompę zaraz przed osłoną rozrządu po lewej stronie koło nastawnika to tak dla tych którzy pytali gdzie ten zawór... Fakt jest to zawór regulacji ciśnienia ale z tego co się orientuję służy...
zamień te przewody paliwowe miejscami
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Sprawa załatwiona :) Moja panna nie powiedziała że porządnie przyhaczyła i zagięte były przewody paliwowe :)
przewody paliwowe sprawdzone zalozony nowy filtr paliwa i nadal to samo . DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC I ZYCZE WESOLYCH SWIAT powrocimy do tematu po swietach
Miałem taki przypadek. Gość jeżdził tak 1000km od warsztatu do warsztatu aż stanął. Powód-zamienione przewody paliwowe na filtrze. Ikony strzałek są tam problematycznie oznaczone. Sprawdż też elektryczną pompę paliwa. Na końcu uszczelniacze i komory (wybite) pompowtrysków.
Sytuacja jest taka.Auto po wciśnięciu gazu do dechy zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa.Wszystkie filtry są nowe i przewody paliwowe drożne i szczelne.Auto po wciśnięciu gazu do dechy raz zachowuje się poprawnie a raz pracuje na 2 cylindry ale nie zgaśnie.Delikatne dodanie gazu powoduje przywrócenie do pracy pozostałych cylindrów i auto działa...
Wtryskiwacze dobrze odpowietrzone? Odpal go i spójrz na przewody paliwowe idące od filtra do pompy i te od powrotu czy nie ma pecherzykow powietrza. Może być pompa też do uszczelnienia, nie leje z niej? Dawke trzyma? Zwróc uwage jeszcze na przewody przy wtryskiwaczach czy nie sa gdzies popekane i dobrze docisniete. Dodano po 2 Czesciowe rozwiazanie...
Wymień filtr paliwa i posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe czy są szczelne i powinno być po kłopocie.
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste.
Witam tam gdzie dochodzą przewody elektryczne i paliwowe to właśnie jest to trzeba odkręcic kilka śrubek i wyciągasz cały zespól ze zbiornika.
Nie potrzebuje takich rad bylem juz u innych i pieniądze wyrzucone w błoto wymienione filtr paliwa przewody paliwowe i przekaźnik od świec mechanik stawia jeszcze na uszczelniacze na pompowtryskach co o tym myślicie
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
co do nierównych obrotów to przeczyść przepustnice a jak nie pomoże to podjedz do mechanika nich ci zrobi adaptacje. co sie tyczy palenia to może sprawdź czujnik temperatury. ja bym pogrzebał jeszcze przy tej pompce sprawdź jeszcze raz pompkę oraz przewody paliwowe łącznie z filtrem. oraz jakość paliwa to podstawa
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
możliwe to jest bo może elektrozawór benzyna gaz przepuszcza tzn jest jakiś np opiłek i go nie domyka proponuję też sprawdzić przewody paliwowe , jeżeli spalałby i benzynę i gaz to moim zdaniem by go zalewało ,myślę że masz jakąś nieszczelność
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Witam ponownie nie opisywałem tego ale filtr ma tydzień tyle co zaworek zwrotny , w baku tylko Ropka z Orlenu przewody paliwowe przedmuchane i nic w nich nie był w zbiorniku czysto ps trochę mam problemy z vagiem i nie wiem gdzie szukac tej temp . Dzięki bardzo za odpowiedz
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam. Pzredwczoraj samochód odmówił posłuszeństwa. Mianowicie silnik strasznie się krztusi na biegu jałowym i gaśnie. Zauważyłem bąbelki powietrza w dolocie paliwa, jednak nie wiem czy to do końca jest powodem. Naczytałem się różnych for i szczerze mówiąc, co forum to inna opinia. Przewody paliwowe wydają się być ok. Filtr paliwa jeszcze nie podmieniany....
witam. Mam problem z VW passatem b4 1994 rok silnik 1.9tdi 1z 90km .Problem jest taki, że jak odpalam auto to po pierwsze trzeba kręcić dłużej trochę niż zwykle a po drugie przy dodawaniu gazu auto nie łapie więcej niż 1,8tys obrotów, przy 1,6tys zaczyna się trochę trząść i dochodzi max do 1,8 obrotów po czym wydobywa sie spora ilość spalin koloru siwego...
Dziekuje wszystkim :):) problem okazal sie blachy zamienione zostaly przewody paliwowe na zbiorniku :):) nie mniej jednak autko dalej nie chodzi tak jak trzeba.Brak jest wolnych obrotow na benzynie Podejrzewam uszkodzenie przeplywomierza bo dostal pare razy od gazu :):) Auto nie jezdzilo kilka lat na benzynie i mysle ze czeka mnie duzo pracy.Najwazniejsze...
problem polega na tym ze nieraz jadac tym samochodem zrobi sie 200 albo i wiecej km nie ma zadnych objaw.. a czasem zrobi sie cos takiegoi ze po przejechaniu 5 km gasnie i trzeba troche krecic zeby zlapał.. wykrecilem smog ze zbiornika obczyscilem przewody paliwowe przedmuchalem sprezarka i wymienilem filtr paliwa... nie wiem co moze byc. dodam jeszcze...
Samochód nie ma pelnych obrotów, nie chcce sie wkrecic na wyższe. Filtr paliwa wymieniony, przewody paliwowe drożne (od filtra do zbiornika i od filtra do pompy). Silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie tylko nie ma wyższych. Czy to moze byc wina elektrozaworu na pompie wtryskowej ??? Czy moze cos z pompą. Zrobiło sie to nagle w trakcie jazdy....
za przeproszeniem cały dzień sie je..... z gazem..... i dziś zrobiłem też benzinkę i nawet zapala ale po 3 sek kręcenia, musze to wyregulować, nie jeździłem na benzynie bo miałem za mało jedynie na postoju robiłem przegazówki i wchodził na obroty ładnie, lepiej niż gaz, do sprawności benzyny musiałem podłączyć nowe przewody paliwowe oraz rozebrać i...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika . Pozwolę się niezgodzić warm-up regulator jest napewno! Podałem nazwę angielską bo z tłumaczeniami różnie bywa (prawdopodobnie nazywasz go termicznym regulatorem ciśnienia paliwa) jak to zwał jest to taka "puszka" z boku głowicy do której przychodzą 2 przewody paliwowe z rozdzielacza paliwa i wpinka elektryczna....
witam samochod to passat 2000r 1.9 TDI 116KM. z rana ciezko zapala, zostaly sprawdzone swiece itp.. przekaznik zalacza sie gdy temperatura czujnika spadnie ponizej 10 stopni, swiece grzeje wtedy przez ok 5-10 sekund, samochod pali bez problemu. jednak z rana problem jest. zauwazylem wyciek ropy kapiacy z pompki podcisnieniowej - za silnikiem polaczona...
Paliwo faktycznie "wietrzeje" starzeje się - ma charakterystyczny zapach. Zdejmij węzyk i patrz, czy w ogóle leci paliwo.Pomierz sobie ciśnienie paliwa - na upartego zwykły manometr do kół i wężyk. Podaj pojemność i rodzaj wtrysku MPI czy SPI to podam , jakie powinny być ciśnienia na pompie. Generalnie SPI pompa 1-2 atm, MPI 3-6atm. Jeśli jeździłeś...
Witam, wczoraj zdarzyło się tak, że dłuższą trasę musiałem kończyć, kiedy wskazówka wskaźnika paliwa znajdowała się na w połowie czerwonego pola. Tuż przed dotarciem do domu w końcu odwiedziłem stację i zatankowałem tak mniej więcej do połowy baku. Dojechałem na miejsce i wszystko grało. Dziś auto już nie odpaliło, tzn można powiedzieć, że tak na sekundę...
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
Witam. Pompa wtryskowa ma 3 przewody elektryczne. Pierwszy z nich oznacza "silnik stop". Jakie funkcje pełnią dwa pozostałe przewody?
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
Witam, potrzebuję Waszej pomocy, na przewodach wysokiego napięcia na "fajkach" przy świecach mam przebicia. Zaznaczam, że przewody nowe, przejechane około 300 km, auto passat 1992 rok zagazowany, silnik AAA VR6 2,8 l. To juz trzeci komplet przewodów i na żadnym nawet 1000 km nie zrobiłem, bo miały przebicia, a co za tym idzie wystrzały. Oczekuję fachowej...
Witam! Mam problem z instalacją przewodów podciśnienia w Passacie B4 1996rok z silnikiem 1,9 TDI AFN. Mianowicie po wyjęciu filtra powietrza okazało się że mam nie podłączony jeden przewód od podciśnienia, proszę o pomoc w zlokalizowaniu gdzie to podłączyć, wszystko widać na zdjęciach, które są do pobrania: http://www.speedyshare.com/files/2254400...
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
posiadam passata1,9td 1996. mam problem z uruchomieniem silnika wyglada tak jakby nie dostawal paliwa. W ktorym miejscu znajduje sie elektrozawor, do pompy dochodza 3 pary przewodow. Prosze o pomoc
Witam Drodzy koledzy mam taki problem. Dzisiaj przeglądałem przewody, wężyki, rurki w komorze silnika i znalazłem stary już sparciały przewód gumowy, chyba od powietrza który raczej powinien się z czymś łączyć a jest luźny. Końcówka tej rurki jest poszarpana troszkę więc wygląda na urwaną. Czy mógłby ktoś pomóc, podpowiedzieć od czego jest ta rurka...
witam problem polega na tym ze gdy silnik chodzi to na wolnych ładnie pracuje i wogole i na benzynie i na gazie ale gdy dodam gazu to guma widoczna na zdjeciu oznaczona kolorem czerwonym sie sciska zalozylem nowy filtr powietrza i dalej to samo zalozylem druga ta gume i dalej to niej nie wiem dlaczego tak sie stało przez to sie strasznie słaby zrobil...
Witam mam problem, otóż kupiłem Volkswagena Passata 1.6 benzyna 1997 rok. Problem polega na tym,iż dzisiaj rano wymieniałem przewody od świec i po przejechaniu 2 km przewód na 1 i 2 cylindrze ma przebicie. Nie uszkodziłem ich przy montażu. W Polsce ostatnio był wymieniany silnik, cewka zapłonowa, świece, przewody od świec, po dojechaniu do granicy przewody...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Mam problem z nawiewem. Przestal dzialac. Czy to wiatrak nawalil, czy szczotki na silniczku, a moze nagrzewnica. Kilka dni wczesniej chodzil juz na pol 'gwizdka'. Czasami musialem uderzyc w kokpit zeby zaczal dzialac, a teraz juz nic sie nawet nie ruszy. Co musze wymienic i jak do tego dojsc? Zgory dzieki . Pozdro.
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Witam otóż dzisiaj rano odpaliłem swojego passata od razu włączyłem nawiew, niestety nie zadziałał, zostawiłem więc na poziomie 2 i wysiadłem skrobać. Wsiadajac spowrotem nadmuch zaczął działać. Wracając po przejechaniu 100km, nawiew nagle przestał dawać jakiekolwiek powietrze. Co to może byc ? Dodam ze przełącznik cieple/zimne działa, po prostu slychac...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Mój passat na zimnym silniku chodzi nierówno. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Spalanie gazu wzrosło do 16-17l/100km. Co moze być nie tak?
Witam! Mam volkswagena passata z 1992 roku 2,0 16V i muszę wymienić mechaniczny wtrysk paliwa i mam takie pytanie, co oznaczają te numery na nim i czy jak kupuje nowy to wszystkie musza się zgadzać czy tylko pierwsze cztery ??? Z góry dziękuję za pomoc!
Witam Borykam się z problemem wycieku paliwa. Po zatankowaniu baku do pełna zauważyłem pod samochodem plamę paliwa. Wyciek pochodzi z przewodu znajdującego się pod drzwiami pasażera. Koniec tego przewodu nie jest w żaden sposób zakończony tzn. jest po prostu otwarty i z niego kapie powoli paliwo, reszta przewodu wchodzi jakby w przedział silnika, ale...
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Zamienione przewody paliwowe.
Witam mam samochód VW Passat b3 1.9TD zapowietrzoną pompę paliwa czy ktoś wie jak odpowietrz i w przewodach są bąbelki powietrza. Za pomoc z góry dziękuje. Zdjęcie samochodu : http://obrazki.elektroda.net/26_12677271...
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
sprawdziłem świece i przewody i układ paliwowy
Witam, mam problem z passatem b5 2005 2.0tdi 136km, otóż po zmianie uszczelki pod pokrywą zaworów nie zapala, da mu się tylko plaka i pali, został już wymieniony filtr paliwa i sprawdzone przewody paliwowe, pompke niby słychać, proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam :).
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
przewody paliwowe przewody paliwowe skoda przewody paliwowe astra
kostki lutować otwarty komora zamknąć komora thrustmaster zasilanie
sztuczna inteligencja sztuczna inteligencja
Toshiba 40L3433DG Firmware Download Guide Kod D C S w Scania R 500 - co oznacza?