W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Spróbuj przesunąć ten szary koszyczek do przodu lub do tyłu ale wpierw dociśnij przewód a później wysuń
Volvo S60 DRIVe (115 KM) z uwaga 2010r. prod.! Już dwa razy wymieniałem wtryskiwacz trzeciego cylindra (w komplecie muszą być również rurki paliwowe - gwarancja wtrys.). To pewnie będzie znów jakiś hit z volvo... Robota nie jest najgorsza z wymianą, tylko te przewody paliwowe - ło matko...
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Panowie, macie jakiś patent jak wyprofilować przewód paliwowy pod kątem 90 stopni, żeby zachować jego średnice i żeby się nie rozszczelnił przy złączce tak jak na zdjęciu? Do złączki parę centymetrów. https://obrazki.elektroda.pl/9074481800_... https://obrazki.elektroda.pl/5991896900_...
Dokładnie pompa sypie opiłki a przecież filtra tam nie ma. Pompa szrot . Zrób szybko bo jak zawali wtryski to bedzie extra wydatek. Zbiornik paliwa warto też wyjąć i przepłukać dokładnie, przewody paliwowe przelać na czysto i przedmuchać.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Mi też już trzy razy pękł przewód paliwowy firmy Fagumit i to w czasie jazdy . Pierwszym razem po ok 1,5 roku użytkowania wywaliło mi pół baku paliwa bo auto mam na lpg i awarie zauważyłem dopiero po zatrzymaniu się na światłach . Dobrze że się samochód nie zapalił bo jechałem z żoną i dwójką dzieci. Pomyślałem wtedy że mi się trafił może jakiś stary...
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Sprawdź sobie jeszcze przewody paliwowe od pompki w zbiorniku
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Sprawdziłbym też przewody paliwowe bo w 80 i 100 potrafią cieknąć.
Kolega Wojtek raczej najsensowniej to wytłumaczył, tak pewnie jest. Przewód jest dobrze podłączony bo jak siedzi na rurce pilarka pracuje ekstra. Gdyby ktoś miał problem z tą pilarką polegający na odpalaniu i gaśnięciu po dodaniu gazu, to jako jedną z rzeczy do sprawdzenia polecam przewód powrotu paliwa (krótszy z dwóch, powinien być założony na małym...
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Kup przy okazji nowe przewody paliwowe do zbiornika. Kolega Strumień Świadomości Świata jest optymistą, jeśli chodzi o żywotność tych przewodów, nawet tyle im nie daję. Kup fedykowane do zbiornika paliwa, nie igielitowe,gumowe czy gumowe zbrojone. Są dostępne w różnych długościach. https://obrazki.elektroda.pl/7989114200_...
Zmierz rezystancję impulsatora (czujnika położenia wału). Radziłbym zrobić porządek z przewodem paliwowym, tam są ciśnienia rzędu 3-4 barów. Wyciek podczas jazdy może się niezbyt przyjemnie skończyć, zważywszy że po tej samej stronie biegną kolanka wydechu. Pompa widnieje jako kompletny zespół, nie ma możliwości kupienia samego króćca, chyba że coś...
witam.nie stawac pod gorke.ale powaznie to podejrzewam przewody paliwowe i odpowietrzajace. warto sprawdzic filtr paliwa.pozdr
Właśnie te kolorowe prostokąty dość mocno ścisnąć i zdjąć.
Z opisu usterki wynika , że nie dostaje paliwa. Filtr i przewody paliwowe , przelewy. Jest w nim podgrzewacz na filtrze paliwa?
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Rozkop wszystkie przewody paliwowe i przedmuchaj powietrzem łącznie z zaworkiem w baku. Mi się zdarzyło że jakieś paprochy zatkały przelot w miejscu przykręcenia do pompki.
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
Pod obciążeniem trzeba więcej paliwa. Jak pompa nie zaciągnie paliwa, to nie poda go dalej. Proponuję dmuchnąć w przewody paliwowe i zobaczyć w jakim stanie jest smok w zbiorniku. ...no i filtr, rzecz jasna.
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Zmierz na oko, co do centymetra chyba nie będziesz kupował.
Ciśnienie na listwie świadczy o tym że pompa utrzymuje ciśnienie(czyli ok). Filtr par jest w nadkolu prawym. Ze zbiornika idą 3 przewody paliwowe . Jeden ciśnieniowy ,drugi powrót (idą do listwy) i 3-ci par paliwa.Zagłusz go np. śrubką
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
Przewody paliwowe do sprawdzenia wraz z wymianą filtra paliwa z oringami jeśli oczywiście są . A zwolnione tempo jak piszesz to może być akumulator, rozrusznik lub masa . Naładuj przez noc akumulator do pełna i w poniedziałek podjedź do punktu sprzedaży akumulatorów i poproś to na pewno znajdą chwilę przemierzyć twój stary ale musi być naładowany na...
W środku jest oring i podkładka koronkowa która pozwala lekko się wcisnąć ale ściągnąć jest problem. Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy - rozmontować krućec ,jest widoczny rowek tuż przy czole i tam należy to rozchylać. Drugi - dorobić kawałek rurki o długości takiej żeby się zmieściła pomiędzy krućec a korpus o średnicy. wewnętrznej fi 10 i zewnętrznej...
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Dla pewności zmieniłbym jeszcze: - przewody paliwowe (mogą być nieszczelne), - filtr paliwa też bym sprawdził, - kupiłbym i założył ten zestaw naprawczy RB-77 link → [url=http://www.greentools.pl/2768-zesta... Tutaj masz filmy jak poprawnie to wszystko zrobić: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Witam. Za cenę wina kupisz na bazarze prosty woltomierz i sam zmierzysz napięcie na zaciskach akumulatora. Po uruchomieniu silnika powinno ono wzrastać - przy aku 6V do ok 7,2V, dla aku 12V do 14,5V. Taki wzrost napiecia powie że regulator działa poprawnie. Spadek mocy i gaśniecie silnika - w pierwszej kolejności sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa...
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Kolego, sprawdził bym w tym przypadku przewody paliwowe w miejscu łączenia się przewody elastycznego z metalowym, tuż przy listwie wtryskowej, lubią z czasem lekko rosić paliwem (pierwszy objaw tego że niedługo zacznie kapać z tego miejsca). Wyczyść dokładnie te miejsca od dopływu i odpływu paliwa i włacz zapłon (nie musisz odpalać, pompa paliwa i tak...
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Do wtrysku nad przepustnicą dochodzą dwa przewody paliwowe , powinny być oznaczone strzałkami na korpusie. Zdejmujesz ten ze strzałką na zewnątrz, na króciec zakładasz wężyk i do butelki. Uruchamiasz silnik. Z wężyka ma lecieć paliwo cały czas , przy gwałtownych przegazówkach równieź. Wszystko oglądnij dwa razy i rób to we dwie osoby, o nieszczęście...
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
1.wymień akumulator jak też już słabo kręci,,,najlepiej powyżej z jak największą mocą rozruchową 2. sprawdz rozrząd 3.sprawdż początek wtrysku,podjedz do pompiarza i sprawdzi koszt niewielki 4.sprawdzałeś przewody paliwowe czy się pokazuje się powietrze w przewodach Dodano po 5 akumulator bym polecił centra futura 72ah- 720ah banner uni bull 69ah-520ah
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
W skrócie trzeba zabrać się jak do rozrządu, czyli zawiesić silnik, zdemontować prawe zawieszenie silnika, osłony rozrządu, koło pasowe, ustawić silnik na blokady, włożyć blokady w swoje miejsca, zdjąć pasek od pompy, koło pompy wtryskowej, okręcić przewody paliwowe i ewentualne złącza elektryczne, odkręcić mocowanie pompy od silnika i wycofać pompę...
przewody paliwowe skoda passat przewody paliwowe przewody paliwowe toyota
kompresor sprężarka klimatyzacji słychać uderzenia radio samochodowy odbierać stacja
regeneracja soczewek regeneracja soczewek
Instrukcja obsługi prostownika Powermat PM-CD-50RWL Tabela rezystancji przycisków kierownicy Lancia Lybra