moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
moze silniczek krokowy?
Ten silnik nie posiada krokowego
sprawdzałeś silniczek krokowy?
byłem u diagnosty zrobił adaptacje i nadal to samo. Na zimnym obroty spadają i falują a na gorącym silniku jest w miare dobrze. Czy od przewodów obroty spadają tylko przy zimnym silnku? I co to jest ten silniczek krokowy?
Jaki masz tam sterownik?
Silniczek krokowy Nie ma w tym modelu, nie dezinformuj.
Poszukuje sprawnego silnika krokowego do VW Passat o numerach 037906457C. Osoby posiadające taki silniczek proszę o kontakt.[/b]
moze sprzeglo? A może silniczek krokowy ?
ha ha ha silniczek krokowy...
witam sprawdz silniczek krokowy lub potencjometr Jak sprawdzić silniczek krokowy i jaki potencjometr ?
A w nastawniku sam silniczek nie jest krokowy ?
Nie napisałeś jaki dokładnie masz silnik tzn.konkretny model, jeśli jest to jednopunkt to zobacz podstawę wtrysku bardzo częśto pękają, w mpi bardzo prawdopodobne jest że trzeba sprawdzić silniczek krokowy.
I znowu słynny "silniczek krokowy" i brudna przepustnica
Należy zacząć od diagnozy .Np parametry chociaż na początek? Tutaj "czyścicieli " silniczków krokowych było sporo .Tak jeszcze przed 2010. Ale teraz?
a sprawdz czujnik sterowania komuperem silnika. Dodano po 1 a silniczek krokowy sprawdzony?
Ja w Golfie miałem podobny problem tylko że, silniczek krokowy był ok. Uszkodził się jedynie czujnik zamknięcia przepustnicy który znajduje się na trzpieniu silniczka krokowego. Podobno to częsta usterka.
Witam Może ktoś miał podobny problem, na luzie falują obroty, praca silnika również jest nierówna (mocno nim trzęsie), po podpięciu do kompa wyskakuje czujnik położenia wałka rozrządu a zaraz po nim po kolei 1 2 3 itd gar, zostały wymienione dwa czujniki położenia wałka rozrządu oraz czujnik położenia wału, nic to nie dało, mechanik stwierdził że może...
zalanczam zdiecie pod ta kopulka znajduje sie ten silniczek krokowy jak strzalka pokazuje
pewnie pada silniczek krokowy w 1p to częste
Witam mam Problem z pasatem 1.8 bez turbiny a mianowicie Tak Odpali Gdy trzymam na gazie i moge gazowac wszystko ok puszcze gaz to gasnie obroty spadna i koniec nie ma wolnych obrotów co to moze być ?? silniczek krokowy??
Witam. Nie wiem czy wstawienie sruby bedzie lepsze od dobrze załozonego silniczka krokowego z jednostka sterujaca???
A możesz podać numery licznika, bo kupiłem od passata tdi i niestety jest inny.
Witam wszystkich Temat ten byl juz poruszany wiele razy, dokladnie to chodzi glownie o wolne obroty silnika i brak mocy. Na benzynie auto chodzi "dobrze" to znaczy ma moc i pracuje w miare rowno. Na gazie auto chodzi bardzo nie rowno, raz ma moc raz nie. Gaz jest na parowniku z dwoma wezami od gazu grubymi, sterownik landi renzo. Dla przypomnienia silnik...
Witam Przyjrzał bym się mieszance na LPG, zbyt słabe wzbogacenie (zubożenie) mieszanki przy dodaniu gazu powoduje "strzały". Podjedź do gazowników niech wyregulują i sprawdzą silniczek krokowy czy się nie przycina.
opóźniłem troszeczke zapłon to na LPG ma w miare równe obroty, ale na benzynie ma w granicach kolo 1700obrotów..gazu jak kiedys palil 8litrow to teraz kolo 10 spala..... silniczek krokowy, przepustnica raczej dobre.
sprawdz silniczek krokowy to on steruje przepustnica i jest odpowiedzialny od sterowania obrotami.
podłączę się pod temat i zapytam co może byc przyczyną ,że kontrolki, ciśnienia i grzania świec żarowych się tylko żarzą ,a nie palą, reszta ok.,czy też szukac uszkodzonego tranzystorka ?,czy coś innego? licznik od passata tdi digital bez linki prędkościomierza,na silniczkach krokowych..
do zmiany kierunku obrotów silnika krokowego bipolarnego można zamienić przewody pinów 1 z 2 , 3 z 4 zakładają że piny 1 i 2 to początki uzwojeń. Niestety niewiedza gdzie są początki uzwojeń trzeba pokombinować. W przypadku złego podłączenia silniczek będzie buczał.
ja mam passata b4 1994 rok z silnikiem 1.8 na jednopunktowym wtrysku kod silnika to ABS. mam w aucie linke od gazu i we wtrysku jest silniczek krokowy (potencjometr przepustnicy). to w moim aucie jest problem z tempomatem czy wystarczy tylko zmienic dzwignie od kierunkowskazu i odblokować taką funkcje w komputerze?
po zdjęciu z silnika krokowego nic się nie dzieje. Dopóki będziesz przyjmować do świadomości takie lamerskie bzdury, że tam istnieje coś takiego jak silniczek krokowy to i do niczego sensownego nie dojdziesz.
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód To już chyba lepiej silniczek krokowy wyczyścić. Passaty maja zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, mało realne że zapowietrzył się nagle i mimo kręcenia nie chce pociągnąć paliwa. W tej chwili to nawet nie wiadomo jaki silnik ma autor - 1Z czy AFN, a może jeszcze coś...
co to jest na zdjęciu, do czego służy i gdzie powinno być wpięte? To jest silniczek krokowy instalacji gazowej. Nie masz gazu w aucie, to możesz to wywalić :D
Nie musi nawet bawic sie w taka regulacje,bo komputer po przekreceniu stacyjki sam ustawi silniczek krokowy we wlasciwe polozenie.
Generalnie ma nowe przewody zapłonowe ,kopułkę,palec,świece cewkę, Sprawdzałem wężyki od podciśnienia, czyściłem świece były czarne i silniczek krokowy bo mam drugi na drugim to samo się dzieje.
Bardziej bym stawiał na silniczek krokowy lub czujnik temperatury. Jak to "sam" się przestawił ?
Cześć mam vw passata b3 i mam pewien problem i nie wiem czy to tak ma być czy nie poprostu jak dodam gazu rozłącza mi silniczek krokowy poprostu nie działa i nie reaguje na nic jak go rozłącze od prądu zaczyna dopiero działac ale jak wyłącze zapłon to nic nie daje i nie działa poradzićie cos
przepustnica faktyznie zasyfiona, ale silniczek krokowy - nie wiem czy on u mnie jest? Po złożeniu bez zmian, nadal potrzebna pomoc!
2 generacja - z silniczkiem krokowym i elektronicznym układem regulacji gazu. Pozdrawiam
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
tam niema jako takiego silniczka krokowego. jest tam nastawnik przepustnicy. zobacz co trzeba zrobic na mojej wczesniejszej wypowiedzi
Ja w środę wywalam krokowy, przetestuje i napisze jaki efekt. Chodź niewiem czy to pomoże bo ja mam śrubę regulacyjną przy silniczku krokowym ale za szlaka nie da sie wyregulować żeby mniej palił.
Witam Rozbierz licznik ,sprawdź piny w liczniku(zimne luty),powinno pomóc ,sprawdź masę dochodzącą do licznika. I koniecznie silniczek krokowy. Wylutował się stabilizator, w prawym górnym rogu, patrząc od przodu licznika. Standardowa usterka.
Powracający problem na tym forum - brak odcięcia gazu po puszczeniu pedału tzw cut off. Jeśli masz silniczek krokowy z zaworem na rurze doprowadzajacej gaz do miksera - powinien on odcinac odrazu. Ale nie sprawdzaj tego sam, do ustawienia tylko na komputerze odpowiednim softem. Jest to częsty błąd gazowników- czasem jak odległość od zaworu do miksera...
To tak apropo sporadycznego przeładowywania turbo, bo wydaje mi się ze może mieć to związek (podejrzewam N75 ewent. turbo) co o tym myślicie? aleś się uczepił tego turbo,objawy wskazują na czujnik temp.wody przerwa w obwodzie ,zresztą odczyt błędów to powierdza,chyba ,że to teraz taka moda jak kiedyś silniczki krokowe.
oczywiscie że to może być sonda lambda skoro to jest instalacja II-giej geberacji to może sonda zatrzymała się na ubogiej mieszance a komputer gazowy chce to zmienić otwierając silniczek krokowy do końca... jak nie masz interfejsu do kompa gazowego to miernikiem można sprawdzić
... możesz też sprawdzić mikrowyłącznik na trzpieniu silnika krokowego. Ten silniczek ustawia bieg jałowy pod warunkiem, że sprawny jest na końcu trzpienia mikrowyłącznik. Pzdr Grzegorz
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Wezmę to pod uwagę, ale jakby nie dało rady to potrzebny będzie schemat o który proszę lub chociaż link do czegoś podobnego lub chociaż wskazówek pod jakim hasłem szukać. Mam już silniczek od wycieraczek od golfa 2 oraz "przekaźnik?" do niego i włącznik wycieraczek z passata wiec jakoś bym wykorzystał chociaż ten silniczek. edit: Ewentualnie mam silnik...
calleb co ma do tego parownik skoro na benzynie zachowuje się tak samo? Czujnik podmieniony - nadal to samo. Odłączyłem ponownie klemę, za godzinę spróbuje jeszcze raz i przy okazji przeglądnę przewody przy przepustnicy. Edycja: Wszystko wygląda ok. Czy może to być silniczek krokowy? Nie wiem czy on działa również na zasilaniu LPG. Jak go sprawdzić?
Jeśli chodzi o wskazania sondy lambda to na gazie wskazanie jest większe niż na benzynie bo sonda sygnalizuje bogatą mieszankę co się wiąże ze zwiększonym zużyciem gazu w stosunku do benzyny. Nalerzałoby dostroić silniczek krokowy gazu ze wskazaniami sondy. U Ciebie optymalne wskazanie sondy lambda =1
Witam ja mam podobny problem z VW Passat silnik 1,8 jednopunktowy. Zapala mi sie check i pali przez caly czas kiedys mialem uszkodzony silniczek krokowy i na nim jezdzilem jakis czas ale wczesniej bylo dobrze po instalacji gazu prawie rok . Teraz nie wiem co jest po resecie nadal sie pali czek nie wiem jak to zdjagnozowac?? Prosze o pomoc.
Nie wiem jaki masz tam sterownik, ale powinieneś móc się do niego podłączyć i zobaczyć jak on chce tym silniczkiem sterować. Z tego co pamiętam mojego starego Passata, ważne było żeby przypustnica była do końca puszczona (było to wykrywane stykami lub TPSem) i dopiero wtedy była stabilizacja, więc to też sprawdź. Uniesiona przepustnica może tłumaczyć...
A czy ma ktoś może schemat jak mają być podłączone przewody od powietrza .Raz miałem awarie gazu to uszkodził się przewód przed silniczkiem krokowym i niepalił na gazie ale po wymianie palił na gazie.A na paliwie podejrzewam żę są zle podłączone przewody od podciśnienia
Heh, zamiast 0132008600 jak byś chciał wsadzić 0132008601 to technicznie wszystko pasuje. Tylko jak bedziesz chiał podłączyć złącze to się zdziwisz. Z końcówka ....600 złącze jest 4pinowe a w krokowcu z końcówką ...601 jest juz złącze 6 pinowe. A poza tym oba silniczki sa inaczej sterowane:( Przerabiałem juz to w passacie B4 i chciałem zamienić 6 pinowy...
Ja znam te zależności w sumie myślałem ze te silniki różnią się mapą i po wgraniu z passata będzie 110km. A co to jest ta mapa, zauważyłem że to takie magiczne słowo jak kiedyś silniczek krokowy (czyszczenie usuwało każdą usterkę). O co Ci chodzi z tymi km, na baku przejeżdżasz 90 km a chcesz przejechać 110 km, bo już nic z tego nie rozumiem ?
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego zasilania na...
sprawdzalem silnik krokowy i dziala dobrze nie jest zabrudzony. jezeli to nie silniczek krokowy to co innego moze brzyc przyczyna falowania wolnych obrotow czujnik temperatury terz jest dobry. falowanie zaczyna sie gdy silnik nagrzeje sie gdzies do 75 stopni celcjusza. prosze o rady z gory wszystkim dziekuje. pozdrawiam
Dzisiaj sprawdzałem sondę. Na benzynie zachowuje sie bardzo ospale. Po odpaleniuna ciepłym silniku wskazywala 0,7 a potem spadlo na 0,5 i tak trzymalo przez dłuższy czas. na gazie podobna sytuacja, z tym, że wartośc 0,3. Co najdziwniejsze przy dodaniu gazu do 2000 obr/min zmienilo sie na 0,5 i trzymalo. Znajomy powiedzial, ze to koniec sondy. Mial racje?...
To może masz nie takie koło rozrządu, czy raczej tarczę impulsową. Krasnoludki cichaczem w nocy podmieniły? Jeśli nic nie było grzebane, to ten dziwny parametr prędkości czujnika g28 to bug oprogramowania - zwraca nieprawidłową wartość. Gdyby faktycznie przekazywał do EDC taką wartość, to albo by nie palił wogóle, albo kopcił jak smok, albo zwyczajnie...
cały ssacy wyczyszczony wraz z klapa , egr itd... silniczka krokowego nie ma:)... to jest 1,9 tdi 130km na pompkach , tylko jedna rzecz mnie martwi szczypie w oczy spalinami może ktos z tym sie spotkał...
Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w t4 ale benzyna .Moim zdaniem to może być też to .Rada:proszę sczytać...
Witam ponownie. Wszystko w silniku gra praktycznie jak trzeba został tylko problem falujących obrotów. Pewien człowiek kieruję mnie na odpowietrznik bloku silnika lecz kompletnie nie wiem jak on wygląda i gdzie się znajduję. Bardzo proszę o pomoc :) Dodano po 36 Czy to jest silniczek krokowy? http://obrazki.elektroda.pl/2333484000_1...
Sprawdź czy tam czasem nie ma czujnika na pompie wspomagania - czasem też potrafi robić takie hece z obrotami. Jakby ktoś był zainteresowany to mam sprawną przepustnicę do "oddania". Jestem zainteresowany przepustnicą a dokładnie silniczkiem krokowym z tego co wiem to nie da się go samego wymienić jeśli to nadal aktualne to jestem zainteresowany.
Ten silniczek od przepustnicy to ma tak brzęczeć?Pzy starcie ustawia mi sie z 20 sekund czy to jest prawidłowe? Czy może być przyczyną słabego odpalania- zdarza sie że trzeba czasami pokręcić żeby zapalił. Jak zapali obroty ma ok 1000.
U mnie po pomiarach szaleje temperatura cieczy chłodzącej. Od prawidłowej po 10 min postoju czyli 72*C do 120*C przez sekundę. I tak kilka razy a potem spokój. W momencie skoków temperatury zauważyłem, że silniczek krokowy zmienia parametr pracy - zaczyna głośniej "drgać". Nie sprawdziłem jeszcze czujnika zasysanego powietrza. W wolnej chwili sprawdzę....
czarny10002 silniczek krokowy też czyściłeś? Ile razy trzeba tłumaczyć że po wymianie rozrządu trzeba zawsze sprawdzać kąt wtrysku? I jakie pompowtryskiwacze w silniku z pompą rotacyjną?
Witam i proszę o poradę. W moim passacie znowu pojawił sie problem skaczących obrotów.Jest to auto z 1990 r, silnik 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie silnika to PF159373. Auto ma zainstalowaną instalację gazową ale problem skaczących obrotów występuje tylko na benzynie. Spróbuje opisać objawy. Rano przy zimnym silniku odpalając samochód...
Możesz rozebrać silniczek ,wyczyścić i przesmarować.Żeby się upewnić czy to silnik krokowy od gazu zastąp go na jakiś czas zwykłym zaworem gazu-czyli przerób na instalację 1-szej generacji.Pojeździj i zobaczysz czy objawy ustąpiły.
Problem z szarpaniem rozwiązany. Po prostu masa od sondy była urwana. Zlutowałem, przykręciłem i nie szarpie, ale problem z wysokimi obrotami został i co teraz? :| Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa...
silniczek krokowy wiec jest OK Co do skasowania komp to nieodlaczali akumulatora ,ale podobno to ma wplyw dopiero przy jezdzie na benzynie... Juz sam niewiem czy to parownik -a jak on to czy da sie go jakos sprawdzic lub zregenerowac za grosze ???
Widzę, że nikt nie odpowie:-( . Dzisiaj wykręciłem ten niby silniczek krokowy, choć kokowym nie jest. Chodzi bez zarzutu, ale dla pewności go rozebrałem i trochę przeczysciłem. Jedyne co mogło budzić zastrzeżenia, to brudne styki tego stycznika. Swoją drogą, czy może ktoś wytłumaczyc jak ma być ustawiony ten stycznik?
co to znzczy "zapgrejduj instalkę gazową" i czemu mam czyścić silnik krokowy skoro po odłączeniu wtyku spadaja obroty czyli trzyma go napięcie a nie przycina się. DZIŚ ODPIOŁEM CZUJNIK SSANIA I TROCH LEPIEJ CHODZI A JAK ODEPNE PRZEPŁYWOMIERZ TO JEST OK NA GAZIE A NA PB GAŚNIE NA WOLNYCH, CZYLI COŚ DAJE SYGNAŁ SILNICZKOWI KROKOWEMU DLACZEGO JAK ZAŁORZW...
"longines" a powiedz mi czy wersje B4 maiły linke czy tylko hallotron?? Bo moze bym pokombinował i założył sobie licznik od B4?? jest ładniejszy!!! I droższy (sprowadzenie takiego licznika od producenta to 1300zeta). B4 mają tylko hallotron. Osobiście bym odradzał zakładania liczników od B4 :-( Liczniki te w całej serii z silnikami benzynowymi są bardzo...
Posiadam VW Passata 1.8 z silnikiem PF. Wymieniłem silniczek krokowy biegu jałowego. Silnik po dość opornym odpaleniu wszedł na ok 3500 obrotów. Numer katalogowy 037906457 w starym egzemplarzu posiadał na końcu lit A nowy posiadał lit C. Czy jest to znacząca różnica? Czy jest inna przyczyna trudnego uruchamiania silnika? A może wadliwy (uszkodzony)...
Witam powiem tak okazało się że to regulator ustawienia przepustnicy tak zwany silniczek krokowy,ale mam teraz inny problem gdyż odpala no ale z początku chodzi jak by się zalewał i nawet jak go zgaszę to nie chce zapali bez dodania gazu i jak już odpali to z tłumika wychodzi czarny dym dodam tyle że aparat zapłonowy był wyjęty i może jest zle ustawiony.Proszę...
Zrobienie takiego demonstratora nie będzie takie proste z tego względu że wszystkie (cztery) wskazówki są umieszczone na ośkach silniczków krokowych, a te mają swoje specjalne sterowanie. Nie są to jakieś tam "woltomierze" czy "miliamperomierze" z wskazówką wychyłową. Dzięki temu jest możliwość pokazania obrotów czy prędkości wskazówką o kącie obrotu...
Sterownik LPG, nastawnik przepływu gazu (attuator, tzw. silniczek krokowy), emulator sondy lambda i przełącznik benzyna/LPG (chyba, że masz automat lub będzie on w zestawie ze sterownikiem). Mikser, elektrozawory, parownik, filtry i butla mogą zostać. Emulator wtryskiwaczy chyba tam potrzeby nie jest ale w tej kwestii niech się wypowie ktoś bardziej...
Problem rozwiązałem silniczek krokowy ustawili mi na bardzo mały zakres chyba 5 kroków , powymieniałem swiece przewody filtry kopułkę i palec. Robiąc trase 198 KM Pisz - Marki dojechałem w 1 godz 45 min więc średnia prędkość na godzine to ponad 100 km spalanie wyszło mi bardzo małe bo jechałem tyle ile fabryka dała Spalanie wyszło mi 7.8L gazu na 100km
a więc tak, co do kolanka tego co mam owinięte tasmą, smiało mogę powiedzieć ze to nie to ! Był u mnie znajomy i doradził mi przeczyśzczenie srodkie do przepustnic. Przeczyściliśmy wieć oraz silniczek krokowy, nie pomoglo to jednak niestety. A wracając do tej obudowy to po sciagnieciu jej i odpalonym siolniku nic sie nie działo tak jak chodził wcześniej...
Witam Czy mógł by, ktoś z szanownych kolegów łopatologicznie napisać, jak ustawić to ustrojstwo? U mnie wygląda to tak, że jak cofnę ten niby silniczek krokowy i podłącze omomierz pod pin 3-4 to jest przerwa w obwodzie, ale jak włożę szczelinomierz 0,5mm to obwód zostaje zwarty czyli 0 Ω. Czy po włożeniu szczelinomierza obwód powinien być dalej...
Panowie troche sie czepiacie, w tylule postu co prawda przez pomyłke wpisałem B2 jednakże w poście poprwiłem sie. B2 czy B3 rok produkcji 1990 i zamiast prowadzić wywody na temat literówki poprosiłbym o porade co to takiego może byc z tymi obrotami. Wskazówka za którą jestam wdzięczny, ze szczelnoscią układu zapewne zostanie dokładnie sprawdzona napiszcie...
kolego sprawdz jeszcze na zbiorniku masz elektro zawór i filtr a najlepiej odkręś przewód zasilający parownik włącz zasilanie czy poleci gaz i to intensywnie - jak tak to masz jedno z głowy , potemm wymiń filtr i ten filcowy i ten siateczkowy - to tak jak filtr powietrza on też się zapycha -(( a te niby metaliczne to jest grafit)) po wymianie filterków...
w moim autku mam problemy z silnikiem raz pali bez problemu a niekiedy musze sporo pokręcić jakby nie dostawał iskry w dodatku ostatnio jak zapali rosną obroty pow 4000 dopiero jak ruszę spadają i pózniej jest raczej ok.Wymieniłem silniczek krokowy ale to nic nie dało
kolego sprawdzałem,jest cała na 100%.Wymieniałem czujnik wody od sterownika,filtr powietrza.sprawdzałem rozrząd,silniczek krokowy,czujnik położenia przepustnicy,czy podgrzewacz od sondy działa Dodano po 8 Uszczelkę pod głowicą też wymieniłem wraz z uszczelniaczami zaworów.Odpala bez problemu zimny czy ciepły tylko wchodzi na dziwnie wysokie obroty z...
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok Chodzi Ci o to że wolne obroty pływają? Masz zapewne silnik z monowtryskiem i instalację LPG 2 generacji. Najtańszym i najbardziej niezawodnym środkiem...
Witam mam problem ze swoim passatem po odpaleniu i przelaczeniu na lpg wszystko jest dobrze tylko po przygazowaniu do 2 tys obr cos mu zaczyna odwalac podnosi obroty do 3 tys i caly czas je utrzymuje dopiero po przyduszeniu go obroty spadaja. Jak jade to wiadomo trzymam go na 2,5-3 tys obrotow ale wcisne sprzeglo to obroty zamiast spasc to trzymaja...
w moim vw passacie 1.8 i 79 kw 1989 pełen wtrysk zaczęły głupieć obroty. po zdjęciu nogi z gazu spadają do około 500 nastepnie wzrastają do 1200 pózniej normują sie na około 900. wymiana silniczka krokowego nie pomaga. proszę o pomoc :(
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest cieply ) i zalacza wtedy ssanie.
A może to silniczek krokowy ? A może któryś z czujników temperatury ? Mogą być 100-tki przyczyn :( Najlepiej podepnij go pod komputer, tylko że najlepiej byłoby go podpiąć własnie wtedy kiedy Ci on tak "skacze" na obrotach. Miałem podobne przy swoim VW Passat. Dodano po 1 Jaki jest tam silnik i czy posiadasz instalację gazową ?
z ciężkim odpalaniem w Nexi w benzynie miałem rano problemy z odpalaniem na zimnym to okazało się, że miałem uszkodzony przekażnik pompy, rozebrałem wd40 psiknełem i trybiło na jakiś czas, potem kupiłem nowy. Za falowanie obrotów na zimnym silniku może odpowiadać silniczek krokowy, który zwiększa prace na tzw ssaniu. Inną przyczyną falowania może być...
Witam serdecznie! Mam problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku (wymieniłem czujniki temperatur,wszystkie wężyki podciśnienia,sondę,świece,kopułkę,silnic... krokowy,gumę pod wtryskiem). Objawy to: na zimnym silniku,silnik pracuje super,jak się zagrzeje do normalnej temperatury pracy silnik traci obroty.Gdy podkręcę obroty silnik chodzi równo,po...
A więc: kod silnika: ADR gaz do sondy nie jest podpięty ponieważ instalacja gazowa jest nawet bez silniczka krokowego. Wymontowałem dziś mixer, zadeklowałem dziurę i próbowałem jeździć na benzynie ale nadal przy 3000obr jest słaby. Błędy jakie się pojawiają to wtryskiwacze przy przełączeniu na gaz oraz raz pojawił się błąd czujnika halla-błąd sporadyczny.
system KE-jetronik jest systemem wtrysku mechanicznego i blizniaczym do K-jetronik tylko dolozona jest elektronika. Przyczyna tych dolegliwosci moze byc poprostu silniczek krokowy ktory steruje biegiem jalowym. Zaciera sie i tyle ,radze rozebrac i oczyscic. Druga rzecza jaka ulega awarii to przewody i tu tez radze posprawdzec. Zwykly miernik i sprawdzic...
Posiadam passata 1,8 od około 7 miesięcy jeżdżę na LPG nowa instalacja w zimie spalał mi 15 l. ma mieście 13 w trasie, zakład w którym zakładałem po 3 regulacjach powiedział ze tak musi być, zmieniłem serwis LPG tam mechanik powiedział mi, że sterownik silniczka krokowego jest chyba walnięty, bo mam cały czas niedomknienty zaworek w silniczku nie spada...
Ludzie co wy piszecie? Jakie silniczki krokowe prądu stałego? Od kiedy VAG to śrubokręt? I co znaczy "rozwala palec w kopulce" Bo dla mnie sprawa prosta-aparat ma luzy na tulejowaniu,palec łapie o syki w kopulce u musi go łamać.Jeżeli wychlustany aparat-rzuca zapłonem jak chce i bedzie strzelał.
Najpierw należy pojechać do gazownika i zrobić analizę spalin. Może być uszkodzona sonda lambda, silniczek krokowy LPG, lub rozregulowany reduktor. Strasznie dużo, to ile? Nastąpiło to nagle, czy stopniowo? Filtr powietrza jest czysty? Magnetyzer nic nie pogorszy, o ile coś nie uszkodziłeś przy jego montażu. Niestety, również nie pomaga :) Pozdr.
Dokładnie nie wiem jaki to silnik ale jest on na monowtrysku, dodam, że wszystkie uszczelki pod nim zostały wymienione, sprawdzałem odmę i jest ok. Raczej nie łapie nigdzie lewego powietrza. Wszystkie te dolegliwości ustępują wraz z przełączeniem na gaz. A gdyby łapał lewe powietrze to i na gazie by chyba też źle pracował? przewody,świece, kopułka nowa,...
mam passata z 97 roku i jest to model b5 1,8 20v 125km (bez turbo).problem tkwi w tym ze podczas spuszczenia go na niskie(wolne) obroty zaczynają falować ale tylko przez chwile(tak z 3-4 razy) a potem wskaźnik obrotomierza stoi w miejscu na właściwych obrotach.i tak za kazdym razem...auto odpale chwile pofaluje i koniec i ta sama sytuacja pojawia sie...
silniczek krokowy passat passat silniczek silniczek krokowy licznika
pułapka basowa pomiar prądu spoczynkowego denon parametr maszynowy
ekspres naprawa żarówka szeregowo
Lodówka działa, ale nie mrozi – przyczyny i rozwiązania Długość zespołu napędowego w Fiacie 126p (Maluch)