Po 1 w "dżojstiku"nie ma żadnego silnika, po 2 to przełącznik na 99% wymiana.
strzałka na potencjometrze w silniczkach regulacji nawiewów żeby działało poprawnie i nie wyrzucało błędów? Strzałka skierowana go GÓRY! https://www.youtube.com/watch?v=2FlDwIUk...
np. potencjometr https://allegro.pl/oferta/3x-potencjomet... potem usunąć błędy, test climatronica przez vcds i jak nie ma błędów z potencjometrów klap to kalibracja klap climatronica przez vcds
Dociśnij lustro na stronie przy drzwiach, tak aby je wcisnąć tam jak najgłębiej, wtedy z tej zewnetrznej strony lustro wyjdzie trochę poza obrys obudowy lusterka, i wtedy bezpiecznie podważ lub ściągnij blaszkę.
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Schemat climatronica
Klapa regulacji ogrzewania nie działa jest ona regulowana silniczkiem
Nadal nie wiadomo o co biega...... Generalnie sprawdzono i wychodzi, że coś nie tak z masą...... Napięcie dochodzi do silniczka..... ale masy nie ma... jakby manetka masy nie zmieniala/// i dlatego chodzi tylko silnik spryskiwacza na tył. Czy to wina modułu wycieraczek może być? Czy też manetka? :|
do zmiany kierunku obrotów silnika krokowego bipolarnego można zamienić przewody pinów 1 z 2 , 3 z 4 zakładają że piny 1 i 2 to początki uzwojeń. Niestety niewiedza gdzie są początki uzwojeń trzeba pokombinować. W przypadku złego podłączenia silniczek będzie buczał.
http://obrazki.elektroda.net/92_12696475... http://obrazki.elektroda.net/92_12696475...
Nie wiem dlaczego kolega nie popatrzył do drugiego silniczka i będzie wszystko jasne.P
Zapchany nieszczelność lub pompka nie działa.Trzeba się pobrudzić.
Ktoś ostatnio walczył z tym . Istotny był pobór prądu przez silniczek.
Odczytaj błędy z modułu hamulca postojowego. Sterownik lubi się zablokować często przy niewłaściwej wymianie klocków i nie podaje napięcia na poszczególne silniczki. Spróbuj zrobić test vcdsem na odkręconym silniczku
Można go oddzielić ale to występuje jako całość.
Zamień silniczek na inny, wygląda na uszkodzony pozycjoner
Brak regulacji mieszanki należy wymyć przepustnice w szczególności zawór gdzie jest silniczek
To nie tranzystor, a umowne oznaczenie bloku elektroniki. Tu masz oznaczenia: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... A niżej w wątku, który przytaczasz masz wyjaśnione, jak to pracuje.
Pisałem że "Wszystkie silniczki zadziałały po adaptacji oprócz v70", Także kombinacja klawiszy nie pomaga. Błąd jest stały. Kasowanie błędu VCDS też nic nie daje, pojawia się od razu, czyli wartość potencjometru jest nieprawidłowa Teraz się obawiam czy czasami nie zaciąłem klap na dobre, bo silniczek poszedł poza zakres, i czy wystarczy włożyć oryginalny...
Manual czy klimatronik, jak klimatronik to jeż do sprawdzenia, i przekaźnik zasilający w obu przypadkach.
ale to jest passat i silniczki sa inne
Ja też mam problem z silniczkiem V68 - częsta przypadłość climatronica. Czekam do wiosny i biorę się za to. Podobno ten silniczek łatwiej naprawić niż pozostałe (mam na myśli jego wyjęcie bo jest przy nogach pasażera). Dokładna specyfikacja na forum passata. Tu jest opisane krok po kroku jak się tym zająć. Mam nadzieję że komuś pomogłem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam . Do silniczka powinna dochodzić masa (jest bo silniczek pracuje chociaż skokowo). Powinno być zasilanie stałe (oczywiście po kluczyku). Napięcie w impulsie po włączeniu wycieraczki (gdyż pracują czasowo),to podstawowe warunki. Nastepnie należy sprawdzić ośkę czy nie zatarta,zardzewiała,czy lekko się obraca. Jeżeli pracuje skokowo to sprawdź styki...
Witam, mam nadzieję że ktoś będzie w stanie mi tutaj pomóc: potrzebuję schemat podłączenia dwóch silniczków elektrycznych, jeden do passata 3bg (b5FL rok 2002 marzec): GDO 849 696 564; 8D0 959 591 C (numery spisane z silniczka, oraz drugi z passata 3b(B5 1997rok): GD0 791 856 713; 8D0 959 591. Są to siłowniczki do sterowania mechanizmem szyberdachu...
silniczek był wymieniony bo wyskoczył błąd okazało się że silniczek jest uszkodzony.
Wszystko pozamykane spryskiwacze się włączają a silniczek nie działa nadal
...ja jeżdżę :D tak na serio to sprawdź kostki i przewody pod względem przejścia, tzn. powyciągaj trochę kable, bo może któryś się nadrywa i to może być przyczyną takiego działania. Można też poprawić luty w samym climatroniku.
Zamknij samochód przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy i przytrzymaj przez parę sekund na tejże pozycji. Powinieneś usłyszeć domykanie drzwi. Analogicznie zrób tylko przekręcając na otwieranie - powinny szyby pójść w dół. Ogólnie dla mnie są podejrzane dwa elementy - moduł komfortu (nie ten numer, złe kodowanie, uszkodzony) i/lub panel sterowania...
Może to jednak moduł? Jeśli męczy cię to, to podnieś wykładzinę koło fotela kierowcy i sprawdź okablowanie idące do modułu komfortu. Niestety mankamentem w Passatach jest gnicie wiązki idącej do modułu (w przypadkach gdy do środka auta dostawała się woda). Również możesz sprawdzić przelotkę między drzwiami.
To jest ten elektryczny hamulec? Jeżeli tak, to któryś z silniczków jest uszkodzony.
Mam drzwi z passata b5fl kompletne bede robil przekladke potrzebuje na razie je rozebrac. Ale utknalem bo nie moge zdjac blachy bez opuszczenia szyby aby bylo dojscie do sruby... jak na krotko opuscic szybe? Da sie podac na ten silniczek plus i minus zeby zadzialalo?
Pewnie 3-szczotkowy silniczek.
Jak to sie naprawia? w moich silniczkach (passat B5FL) są potencjometry grubsze z blaszkami odgietymi jak na foto.. a te co mozna zakupic sa plaskie, to sie da jakos polaczyc?? https://obrazki.elektroda.pl/5211926200_...
szukaj mala duza kostka ile pinów Zależy, czy w kasecie jest jeden silniczek (sam zamek) czy dwa (podwójne ryglowanie)
Wyjmij silniczki i obejrzyj, z którego roku passat? W pierwszych pękały obudowy silniczków i albo rdzewiały od wody i się blokowały albo rozlatywała się przekładnia, ale dziwne że w obu naraz. Jak odkręcisz to tłoczek cofniesz ręcznie.
Silniczek chłodzący system audio plus silniczek czujnika tem. wnętrza wozu. I co teraz?
Kol. grzesiek717 ale ten passat ma pompkę nie silniczki zamykania drzwi:?:
Przypadłość wszystkich Pasków b5 (i nie tylko) - niedrożność odpływu z podszybia (=zalany moduł komfortu) oraz nieszczelność zewnetrznej listwy uszczelniającej szybę drzwi (=silniczek).
Na początek możesz ustawić ją ręcznie rozbierając licznik....możliwe też że uszkodzony "silniczek".....
Jak masz możliwość wyjecia lampy to wyjmij i zobacz czy nie ma w niej wilgoci. Zdarzało się że lampy nie były szczelne. Możliwe że moduł wewnątrz lampy nie został zalany chyba że uszkodzony jest silniczek sterujący odbłyśnikiem
Potrzebuje silniczek nawiewu do klimatronika VW Passat 1.9 TDI z 1998r. Może również być sam moduł sterujący tym silniczkiem
Witam. Problem z parowaniem szyb rozwiązany. Nie miało to nic wspólnego z konserwacją auta. Po prostu padł silniczek od obiegu zewnętrznego-wewnętrznego. Cały czas był obieg zamknięty. Po wymianie silniczka problemu nie ma.
Sądzę że nic Ci to nie da bo uważam że napięcie silniczek dostaje. Wystarczy wpiąć się żaróweczką 1.2W w kostkę i wszystko się wyjaśni.
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Problem może tkwić w silniczku
Zrob autodiagnoze jak to Klimatronik i bedziesz wiedzial ze uwalony silniczek
Dlatego tylko o tym wspomniałem, bo spotykałem w VW oba typy zamków (możliwe, że ten pasek jest za stary żeby były 2 silniczki).
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
Witam . W jaki sposób sprawdziłeś krańcówkę?.Jeżeli wymieniłeś zamek na używany,to problemem mogą być zimne luty pod pinami w zamku.Jest to dość częsta przypadłość tych zamków.Należy rozebrać zamek i zobaczyć płytkę od strony mocowania pinów.
Pewnie mechanicznie zablokowane. Obudowa silniczka nie jest pęknięta?
(at)balonika3 Silniczek nie reaguje
Napisz więcej . Silniczek słychać ??? , możesz podłączyć komputer i w blokach zerknąć czy widzi manetkę . Rozwiń co sprawdziłeś .
Niech jakiś mod to zamknie. Przecież to przedszkole. Ps-pamięć lamerku jest wlutowana częściowo pod jednym silniczkiem.
moze silniczek krokowy?
No i? Albo padły silniczki albo zimny lut itp.
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Witam założyłem nowy silniczek hamulca ręcznego tył prawa strona Passat b6 stary był pęknięty po wymianie kontrolki nie zgasły a na dodatek zaczęło pipkac w środku tylko jak ruszę to zaczyna pipkac na postoju nie
sprawdzałeś silniczek krokowy?
Sprawdz zacisk napewno zapieczony i silniczek czuje opor
byłem u diagnosty zrobił adaptacje i nadal to samo. Na zimnym obroty spadają i falują a na gorącym silniku jest w miare dobrze. Czy od przewodów obroty spadają tylko przy zimnym silnku? I co to jest ten silniczek krokowy?
Coś z klapami nawiewu, podłaczenie pod komputer ujawni błąd konkretnego silniczka.
Może zacząć od sprawdzenia modułu czy nie jest czasem zalany. Sprawdzić stan połączenia jego gniazd i wtyczek. Dodatkowo przewody w gumowych przelotkach drzwi do sprawdzenia. Problemem mogą być również wytarte lub uszkodzone mikrostyki w zamku, zimne luty na płytce drukowanej zamka, czy też zabrudzony komutator silniczka.
Hej, mam pytanie jak otworzyć silniczek od hamulca ręcznego. Jest klejony w środku klejem, a na wszystkich filmikach na YouTube pomijają ten moment jak i czym otwierają ten silniczek. Będę wdzięczny za radę. :) AI: Jaki jest dokładny model samochodu lub silniczka, o którym mówisz? Passat b6. AI: Czy wiesz, jaki rodzaj kleju został użyty, lub czy próbowałeś...
Do kraz73 -w passacie to taki silniczek jest postawiony pionowo i jak się wyrobi oring to wtedy cieknie do niego woda i.... natoniast w naszym układzie tego nie będzie trzeba tylko dać do wykonania z mosiądzu taką zębatkę i sworzeń z gwintem przelutować i problem znika na wiele lat.:D
A możesz mi powiedzieć które to kable. Bo jest ich 5 szt. Silniczek mam na wieźchu więc mogę sprawdzić Jak pamiętam jest czarny, dwa brązowe dochodzące połaczone razem, zielony ,niebieski i fioletowy. które to są i jak to można sprawdzić. Bo powiem ze jest tak: pieć pinów, gdzie dwa dochodzą do silnika a 3 idą do tego slimaczka. Które sprawdzić
Jaki masz tam sterownik?
A więc zrobiłem błąd napisałem w poście 98 a passat jest z `89r (od 89do 93r, model B3), był wymieniany silniczek, załozony od passata z 94r. (z przejściówki tj B4). Samochód miał wczesniej kolega mojego kolegi, który zna ten sampochód od podstaw, niestety nie zna sie na elektryce, ale wymienił mu właśnie silniczek!!!
Bez diagnostyki testerem nic nie zdzialasz
Trzeba rozebrać przekładnię silniczka i zobaczyć na styki na dużym kole zębatym oraz te przytwierdzone do dekla przekładni
Dzisiaj zakładałem z passata do takiej audi.Trzeba tylko przekrosować kabelki we wtyczce. Z passata wersji angielskiej?
A cóż to za b6 skoro komputer połączony jest z zaciskiem. Może oddałeś auto do kowala ? Tak na poważnie to sprawdź dokładnie przewody do silniczka.
U minie jest to samo czy może wiesz co to jest jaka przyczyna
Jeżeli dochodzi napięcie do siłownika a on nie działa, to raczej jest on do wymiany. Być może da się oczyścić komutator silniczka w siłowniku i może jeszcze pochodzi, chyba że się szczotki skończyły. Jeżeli nie da się tak łatwo zdjąć mechanizmu, to sprawdź może czy da się otworzyć sam siłownik. To znaczy się, rozpołowić go na tych zatrzaskach w tej...
Silniczek klapy do wymiany.
jeżeli silniczek działa poprawnie sprawdź trzpienie mocujące ramiona wycieraczek, najczęściej zacierają się; pozostaje zdemontować całość, wybić trzpienie, przesmarować i powinny działać - jest to częsty przypadek w wielu autach;
Kup silniczek i problem będzie z głowy... Ja ostatnio kupiłem używany za 50zł z ramieniami i śmiga jak nowy... Nie opłaca się tego regenerować..
Ja bym sprawdził szczelność przewodów podciśnieniowych . Najczęstsza przyczyna palenia się pompek to nieszczelność instalacji ciśnieniowej. Ja sprawdzam to ręczną pompką podciśnieniową. Pozdr.
Trzeba zmienić kodowania ABS i hamulca post.
Kolego bez urazy ale lepiej bedzie jak podjedziesz do jakiegoś warsztatu samochodowego celem diagnozy tego "dymka" jaki wydobywa się z wydechu twojego Passatka b3. Sprawdzą gruntownie jego "silniczek" i powiedzą jak bardzo jest już zmeczony eksploatacją. Tak bedzie najszybciej i najprościej! Pozdrawiam!
Dzięki, kolego w poniedziałek bierzemy się za rozkręcanie mam nadzieje, że się tylko zablokowała a nie silniczek spalił
Wymieniłem już przekaźnik i silniczek wycieraczek i nie pomogło
rozbierz i rozruszaj silniczek baterią 9V
niezałącza styk w silniczku dlatego nie wracają do poziomu 100% co do najszybszej pozycji przekażnik lub sam włącznik ,ale należy zacząc od otworzenia pokrywy silniczka
jaka temperature widzi komputer? co z silniczkami sterujacymi klapy?
silniczek ci pada zegar do wymiany!!!!lub sam silniczek...
demontowałem schowek i sprawdzałem silniczek przestawiał klapkę
Nagrzewnica czysta? Silniczki nagrzewnicy działają w pełnym zakresie? Temperaturę silnik utrzymuje?
Odnosnie 110 stopni . Mam Passata od nowosci tj. od 93 r . Temperatura skoczyla mi tylko 2 razy . Za pierwszym razem winna byla zabrudzona chlodnica , usuniecie kamienia pomoglo radykalnie . Za drugim razem uszkodzeniu ulegl wylacznik silniczka na clodnicy . Jest on dwubiegowy i spalil sie styk pierwszego stopnia i wtedy silniczek wlacza sie dopiero...
Pasek 100% lepszy! :D Blacharka i silniczek nie do zdarcia...
dokładnie odgłosy te to wina silniczka nawiewu,coś może sie tam zacinać w nawiewie i dlatego silniczek sie włancza
Czy w blokach widzi jakie jest obciążenie silniczka ???Dziś takiego robiłem i kostka nie łączyła , zerknij na bloki .
moze sprzeglo? A może silniczek krokowy ?
Silniczek krokowy Nie ma w tym modelu, nie dezinformuj.
Posprawdzaj czy są dobrze dokręcone, czy nie ma luzów przy silniczkach odpowiedzialnych za regulację.
dostań się do pompki i zobacz czy niedostała wody pozatym jak ją otworzysz to będziesz miał przekaznik na wierzchu wtedy możesz sprawdzić czy sam silniczek pracuje
Witam mam silniczki od szyb z passata i chciałem je zaadoptować do felicji czy potrzeba jakiś sterowników komfortu czy raczej jest możliwość podłączenia bez nich ,dodam że nie zależy mi na domykaniu Dodano po 21 Rozebrałem ten silnik i znalazłem tam płytke Czy ta płytka odpowiada za domykanie Kostka jest na 18 pinów(16 mniejszych i 2 większe)
To jest do zwykłych lamp,w xenon jest dodatkowy sterownik poziomowania i silniczki 4 pin.
Poszukuje sprawnego silnika krokowego do VW Passat o numerach 037906457C. Osoby posiadające taki silniczek proszę o kontakt.[/b]
który to przekaznik przy silniczku czy pod kierownica
mozliwosc jest tez taka z dostała ci sie woda do tego silniczka i robi zwarcie zacznij od wyczyszczenia lub od wymiany silniczka.
passat silniczek krokowy silniczek krokowy passat passat silniczek wycieraczka
szczotka bosch oryginalny sterownik lm339 wymiana silnika nawiewu
alarm tytan ds400 spawarka inwertorowa przekaźnik
Ford Focus Mk1 Zetec 1.4 – wolno opadające obroty, diagnostyka IAC, PCV, VSS Błąd E23 w falowniku IBO IVR 11 - przyczyny i rozwiązania