stary przewód się odcina.... a do pina A-1 wpina nowy przewód, kazałem koledze puścić przewód z bezpiecznikiem jako dodatkowe zabezpieczenie.... linia 30 to linia stałego zasilania czyli bez stacyjki... 30 -zasilanie z aku "+" 15- po zapłonie"+" 31- masa miganie tak jak mowisz może być spowodowane linią 15 czyli plus po zapłonie... wszystkie bezpieczniki...
Ja wiem ;) 17978-sterownik zablokowany
Błąd 65535- to uszkodzenie wewnętrzne sterownika Jeśli nie dasz rady skasować tego błędu Vagiem to musisz zmienić oprogramowanie sterownika cała zawartość siedzi w dwuch pamięciach w okolicy procesorów ale jaknie robiłeś tego nigdy i nie masz wsadów bez immo bo u ciebie jeszcze może nie mieć immo a jeśli ma to musisz mieć wsady z immo. To zanieś go...
Pytanie teoretyczne. Czy po wymianie uszkodzonego czujnika w passacie 2004r. sterownik parktronic będzie nadal zablokowany znajdującym się w sterowniku błędem czy powinien od razu działać?. Czy jedne sterowniki tak inne nie?.
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Poprzedzasz zerem? Dodano po 49 zablokowałeś sterownik
ok czy modul komfortu moze zablokować połączenie z sterownikiem ABS?
Zgadza się ten Winols działa ale niestety nie pod Vistą... Pod XP chodzi i są dostępne wszystkie opcje... Dalej nie wiem co zrobić z tym zablokowanym sterownikiem ?? ma ktoś jakiś pomysł?? Pozdro
ok. zobaczymy będziemy sprawdzać. A czy może mieć coś wspólnego z tymi objawami sterownik / pompa ABS
Do silniczka przewody czarno-szary i czarno-niebieski bynajmniej według moich schematów. Ale i tak musisz dostać się do sterownika szyb bo to od niego idą do zamka.
ale do sprawdzenia kąta musisz go przyblokować w nastawach w grupie 000 dopiero można sprawdzać czy jest dobrze ustawiony Dodano po 20 jeszcze sprawdziłem szybko ale myśle że podejdzie opis od afn albo agr niestety mam wszystko w wersji drukowanej jeżeli chcesz koniecznie się dowiedzieć co w danym kanale to zadzwoń telefon jest w profilu ale myślę że...
Jak w temacie. Błąd w 16 koło kierownicy ,w 02 skrzyni biegów . W 16 błedy 00194 -blokada kluczyka zapłonu usterka w obwodzie elektrycznym. 00883 przełącznik zapłonu i rozrusznika ,usterka w obwodzie elektrycznym Samochód zapala i gasnie .Podejrzewam sterownik silnika blokady kolumny kier. Przerabiał to ktoś może vcds-em ? Wyświetlacz połozenia biegów...
Odczytaj błędy z modułu hamulca postojowego. Sterownik lubi się zablokować często przy niewłaściwej wymianie klocków i nie podaje napięcia na poszczególne silniczki. Spróbuj zrobić test vcdsem na odkręconym silniczku
Mogę sugerować się rozpiska od Passata b5? Z zegarami się nie łączylem, w sterowniku jest błąd "moduł sterujący praca silnika zablokowany", po usunięciu i próbie odpalenia znów się pokazuje.
Spadek mocy skutkujący prędkością maksymalną około 120 km/h, a i z resztą uzyskiwaną dość mozolnie, sugeruje wejście sterownika silnika w tzw. notlauf, czyli tryb awaryjny, zapobiegający jego uszkodzeniu. Najczęściej ma to związek z zablokowanymi, blokującymi się kierownicami turbiny, przez co ciśnienie doładowania za mocno wzrasta. Dobrze by było sprawdzić...
No nie przesadzaj z tym opornikiem, boczną poduche kupisz za 100zl jak masz znajomości to i mozesz kupić taniej. Ale to i tak Ci nic nie da gdyż sterownik Airbag jest w tej chwili zablokowany, samo kasowanie za pomoca Vag nic nie da. Musisz kupić sterownik bo odblokowywanie jest teraz karane.
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
silnik 1z tdi 90km udało mi się połączyć z sterownikiem wpiąłem się prosto do pina sterownika i mam 3 błędy: czujnik cieczy, elektrozawór 109 i sterownik zablokowany. Po podłączeniu tego 109 prosto do akumulatora auto odpala na parę sekund i gaśnie więc chyba te immo.
Ciekawe, że sterownik wskazuje zbyt niskie zasilanie 8V i po odłączeniu zasilania od magla kierownica idzie lżej... tak jakby silnik był zablokowany??
Witam wszystkich forumowiczow, mam takie pytanko a mianowicie Padl mi sterownik silnika w passacie 2002 rok tdi, kupilem drugi sterownik do ktorego nie mam pinu immoileizera, samochod zapala na sekunde i gasnie moze mi ktos doradzic jak sie za to zabrac bez wyrywania pamieci24c04. Slyszalem ze VAG-can+K comannder moze odczytac i wylaczyc immo w ecu...
Błędy immobilisera zapisywane są w zegarach, błędny odczyt sygnał za niski kluczyk nierozpoznany itp. Silnik przy niesprawnym immo zapali na 2-3 sekundy i zgaśnie. W sterowniku silnika będzie tylko błąd od immo: sterownik silnika zablokowany. Odkręć przewód z elektrozaworu, zakręć rozrusznikiem i zobacz w błędach czy masz błąd od elektrozaworu stop.
Nie wiadomo co kupisz i nie wiadomo z jakim wyposażeniem był dawca. Inna końcówka to możliwe że będzie inna wtyczka, inne kodowanie, inna ilość poduszek. Sterownik jest zablokowany więc nie skasujesz błędów ani nie wywołasz nowych. Jedynie powinno być w blokach pomiarowych widać stan poduszek - czy widzi czy nie.
Wykonaj test nastawników i będziesz wiedział czy zawór działa. Będzie słychać jak praca silnika się zmienia lub się nie zmienia. Może być kilka przyczyn błędu: 1. Źle ustawiona pompa 2. Przerwane lub zwierające się kable przy zaworze 3. Zablokowany tłok w pompie 4. Ścięty klin na wale co powoduje przestawnie całego rozrządu 5. Zielenina na wtyczkach...
nie wklepywać kodów które bieże się z parasola bawiłeś się vag-com maksymalnie 409.1 na interfejsie z dwoma liniami ki jedna l weszłes w nastawy tam wklepałes kod który od tak wpadł do głowy no to teraz zapraszam na lawecie do serwisu p. bełtowsliego na zakopiance lub na wyjeżdzie z krakowa w strone trzebini nie wiadomo co wklepałeś i co zablokowane...
Tu nie chodzi o testowanie sterownika ABS tylko o stworzenie modelu/stanowiska dydaktycznego demonstrującego działanie takiego systemu. Mając możliwość regulacji prędkości jednego z kół można zaobserwować od jakiej różnicy prędkości ABS zaczyna ingerować (koło musi całkowicie stanąć, czy wystarczy różnica prędkości, jak duża ta różnica musi być). Podałem...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Błąd p0341 przestawiony rozrząd Niekoniecznie, przestawiony rozrząd to P0008 -P0012 i tym podobne. Poza tym, tak jak pisze kolega piotrekwoj1, kasowanie i testy. Błąd przepustnicy i modułu wentylatorów to częsty przypadek w VW. Zwarcie w przepustnicy pali bezpiecznik, który, w niektórych modelach, odpowiedzialny jest również za zasilanie modułu wentylatorów....
Klapka jest zablokowana z dwóch powodów. Albo coś ją fizycznie przytrzymuje, albo silniczek ma zabrudzony komutator i nie startuje, przez co sterownik wyłapuje przeciążenie na nim i go odłącza, zapisując błąd zablokowanej klapki. Zdemontuj silniczek i dokładnie go wyczyść, przemyj jakimś środkiem. Potem nastawy podstawowe i powinno zacząć działać.
Trzeba obejrzeć w wartościach mierzonych odczyt prędkości kół przy małych prędkościach. Jeśli na jednym z kół nie będzie wartości sterownik ABS uzna, że koło jest zablokowane i rozpocznie procedurę odblokowania. Tor z brakiem odczytu do przeglądu: wyczyścić wieniec, wyregulować odległość czujnika od wieńca (jeśli jest regulowana).
Jesli czekasz na to że Ci ktos podesle program od odczytu pin kodu z ecu przez złacze, to sie raczej nie do czekasz, bo takiego nie ma. Wiec tylko tyle że jak sie kilka razy pomylisz w pin codzie zablokujesz sterownik i wtedy bedziesz miał problem. Koszt naprawy 2razy większy niz w tej chwili- odczyt pin codu.
Stosuje się ją właśnie m.in do słuchania radia na postoju. Aby reszta sterowników nie potrzebnie nie pobierała energii z akumulatora. Z tej pozycji w wielu autach chodzi też zapalniczka. Który przewód przepiąć ciężko powiedzieć nie znając dokładniejszych danych, w którymś roczniku centrala komfortu się trochę zmieniała. Prawdopodobnie 15tke (zapłon)...
17978 sterownik zablokowany przez immobilizer a z błędów wzegarach G562 czujnik poziomu oleju , to samo na fis + motorcośwerkstad Stop zapala się jak silnik odpali i zgaśnie. Jak zapłon nie zostanie wyłączony to po 30 sek zaczyna migać kontrolka świec .
więc tak, stara pastylka oryginalna co była widać, że jest zapisana, bo jest w dodawanych kluczach 1, nowa jak przyszła to zakodowałem dwa na nowo i są pastylki zakodowane, ale dalej cały czas jest tak samo, jak loguję się na t 50 to jest takie coś https://obrazki.elektroda.pl/3649912900_... jak wchodzę w błędy silnika to jest zablokowany...
Najpierw tapicerka do zdjęcia. Potem przewody od silnika zamka do odszukania po schemacie potem odłącz przy sterowniku kostkę i stamtąd podaj zasilanie na te kable kilka impulsów w jedną i w drugą stronę. +/-. Ale jeszcze najpierw sprawdź czy masz dwa plusy do drzwi. W progu możesz to sprawdzić bez ściągania jeszcze tapicerki.
Witam mam pytanie czy po wymianie ogrzewania Thermo Top V diesel z innego modelu np GOLF V lub A6 trzeba zmienić kodowanie ogrzewania?? w orginalnym uszkodzony sztyft zarowy zintegrowany z palnikiem koszt ok800 netto, sprawny na alledrogo ok 500-600 caly piec z gwarancja rozruchowa. Jeżeli trzeba zmienić kodowanie to prosze o wskazówki. blad: 01412...
Witam, problem polega na tym iż auto odpala na 1 sekundę i gaśnie, vag pokazał zablokowany sterownik silnika czyli wychodzi na immo. Po odłoczeniu vaga brak opcji połączenia się ponownego z komputerem silnika. Pytanie które piny podpiąć pod interfejs obd bezpośrednio przy ecu, i czy się tak da?
A silniczek był wymieniony w momencie kiedy już zacisk się zablokował czy ktoś wcześnie dostrzegł pęknięcie i wymieniono jeszcze jak wszystko funkcjonowało ? inaczej od kiedy masz ten stały błąd ? Te styki sprawdź jeszcze raz, nawet jak przedtem już 10 razy to robiłeś to sprawdź jeszcze jedenasty i wyczuj czy wtyczka dochodzi do końca, czy jest zatrzask,...
Po pierwsze - podaj kod błędu, bo komunikat "moduł sterujący praca silnika zablokowany" nie podaje miejsca jego wystąpienia. Może to być np. immo. Po drugie - napisz, czy możesz połączyć się z innymi sterownikami. np ABS lub AIRBAG instalacja przeglądnięta i jestjest ok Na ile przeglądnięta? Wyciągnięta z peszla i sprawdzona przewód po przewodzie? Sprawdzenie...
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki poglądowe, gdybyś jednak potrzebował :) http://obrazki.elektroda.pl/7327748200_1...
Witam Pacjent to VW Passat B5 -stary szrot do roboty Nie otwierały się zamki,a to ważne jakby aku padło ,a dorwałem na szrocie cały komplet ze stacyjką i kluczami. Wkładki zmienię ,wkładkę stacyjki też . I tu pojawia się pytanie. Jak zniszczyć immobilizer w kluczyku?Chodzi o to że stary kluczyk z aktywną pastylką chcę podkleić,na stałe pod pętlę immo.Ale...
Sprawdź czy immo blokuje ECM, jeśli się z nim połączysz powinieneś mieć informację czy sterownik jest zablokowany, czy nie. Sprawdź czy na ECM na pinie bodajże 61 występuje napięcie od 11-14V (ten pin odpowiada za transmisję między immo a sterownikiem), być może wina w transmisji polega na złączu. Cewkę miałeś sprawdzić (zmierzyć, a nie oglądnąć...)...
Witam Auto było w znakomitym stanie do czasu gdy został odłączony akumulator na całą noc. Teraz odpala na 2 sekundy i gaśnie. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka od immo zaświeca się a potem miga cały czas, czyli że nie akceptuje kluczyka. CDIF/2 w silniku widzi taki błąd - 17978 Moduł sterujący silnika (zablokowany). W sterowniku immo jest...
galletto 1260 nie robi bootmode dopiero galeto v2 albo mppsv12 czy v13 robi nie wiem nie testowałem zapomnij o bootmode z galletto 1260 - nie da rady! Nie ma również gwarancji że opcja bootmode pójdzie bo nie wiadomo nic co do tego jak zablokowałeś sterownik. może pójść ok 80% i dupa... Sugeruje jak poprzednik wylutować 29f400 wrzucić w programator......
Musisz tylko zachować kolejność postępowania . Otwórz wszystkie drzwi . Na otwartych drzwiach przy pomocy śrubokręta przestaw rygle zamków tak jakby drzwi były pozamykane . Zablokuj central zamek pilotem . Poczekaj na ustabilizowanie poboru prądu . Odłączanie kostek zacznij od drzwi kierowcy bo one najczęściej padają . Po odłączeniu kostki poczekaj...
Masz sporo racji ale zastanawiam się ogólnie nie nad metodyką producentów aut, bo Ci zawsze będa mieli lepszy interes w tym zeby pozyskać kolejnego klienta na nowe, ale w kwestii techniki. Każdy bowiem układ elektroniczny tego typu wyposażony jest w zaawansowaną samodiagnozę. Więc wychodząc z tego założenia powinien być bezpieczny. Serwis nigdy nie...
Wrzuciłem zegary od Audi A6 C5. Z benzyny. Symbol 919 na środku. Nie 26-pinowe a 32-pinowe. Jedynie fizycznie był problem żeby je zmieścić, ale pozbyłem się wskaźników po bokach i poszło. Wszystko działało i funkcjonowało, udało mi się zaadaptować kluczyk pod nie. Aby to zrobić trzeba zmienić kilka pinów we wtyczkach od zegarów. Między innymi sygnał...
A wracając do samego początku co jest powodem Twoich pomiarów? Rozładowuje akumulator? Po jakim czasie mierzyłeś prąd? Sterowniki potrzebują trochę czasu do "uśpienia" Mierzyłeś na otwartej masce czy zamkniętej? Sprawdziłeś światła w schowku i bagażniku, niefabryczne gadgety, alarmy itp? Tak, rozładowuje mi się akumulator. Ale najlepsze jest to, że...
Obroty chcę podnieść bo silnik obecnie ma 814-840obr i troszkę go trzęsie na jałowym.Co ma do tego nowsza wersja vaga w passacie 130KM wszystko przebiegało bez problemów była opcja logowanie której obecnie nie ma a w której miejscu jest teraz opcja coding II.Coś nie tak ze sterownikiem?.Jest natomiast adaptacja jednak po wejściu kanały 1-11 zablokowane...
to chyba jakas enigma.calkiem znika pomaranczowa linia mnoznika? jaka masz wersje oprogramowania?wersja 25 moze spowodowac calkowite zablokowanie sterownika wiec to raczej nie ten problem ale jesli taka masz to producent zaleca natychmiastowa aktualizacje na 27.moze jakis przewod idzie po wysokim napieciu a przy problemach z zasilaniem powinno wywalic...
Cześć. Na prosbę kolegi zwracam się o pomoc w sprawie jego Passata 1,9 TDI B4 z 94 roku. W sterowniku zapisany jest błąd 0550. Silnik pracuje jakby zbyt "twardo" i w pewnej chwili czuć bardzo gwałtowny przyrost mocy . Dopiero przy zamieszczaniu logów na vaglogi.pl zauważyłem, ze zapisały mi się statyczne i dynamiczne w jednym pliku. Zablokowane funkcje...
Miałem podobny objaw tylko że w Puncie - winne były popękane koła foniczne na przegubach... takie same objawy będzie dawał przetarty przewód z czujnika prędkości kół oraz uszkodzony czujnik, lub zanieczyszczone opiłkami metalu koła foniczne. W kołach brakowało po 1 zębie i sterownik odczytywał to jako zablokowanie kół... dopóki było tylko pęknięcie...
A miałbyś jakiś schemat co mierzyć i ile powinno być? Jest niby taka tabelka w instrukcji od WKŁ, ale nie wiem czy to jest to. "Etap sprawdzania" "Styki urządzenia VAG 1598" "Sprawdzanie" "Warunki sprawdzania""Wartości wymagane" "Pomiary w razie niezachowania wartości wymaganej". Takie są opisy kolumn w tej książce. Czy to o to chodzi? Jeśli tak, to...
W zasadzie tego zapłonu sie nie ustawia ale są mechnicy którzy lubią sobie pokręcić aparatem . ten aparat służy tulko do rozdzielenia iskry na poszczegółne cylindry , Natomiast siedzi tam czyjnik hala on jest poto aby rozpoznć iskre na pierwszym cylindrze ta informacja porrzebna dla sterownika aby wiedział czy prawidłowo jest zapłon ustawiony. A nastepnie...
Witam, Szukam od 2 dni rozwiązania mojego problemu niestety nigdzie nie mogę go znaleźć. Kilka dni temu stwierdziłem, że czas na wymianę akumulatora, staruszek miał już 7 lat także tej zimy by nie przetrwał. Auto sprowadziłem z Niemiec jakieś 4 miesiące temu także powoli wymieniam co trzeba. Klemy odłączałem zaczynając od minusa, podłączając odwrotnie....
Pilot zamyka i otwiera auto ale nie zamka drzwi kierowcy, włacznik w tapicerce robi tak samo oraz jak przekrecam zamkiem to też zamyka i otwiera ale nie rygluje drzwi kierowcy jak mocniej przekrece to mechanicznie go zamknie czasem cos mu strzeli i przy zamykaniu mechanicznym otworzy ten zamek wyrywajac kluczyk z reki:) Na starym zamku bylo to samo,...
Na niedziałający lub zacinający się silniczek elektrycznego hamulca jest prosta rada. Co należy zrobić? a no, to: 1. zdemontować 2. otworzyć (zdjąć klapkę) 3. rozebrać na części 4. zafundować prysznic odrdzewiaczem, i rozruszać mechanicznie, 5. złożyć i nasmarować 6. założyć pokrywkę (na sylikon lub klej) - uszczelnić 7. zamontować na soje miejsce 8....
Aby dopasować klucze i pilota zdalnego sterowania: 1. Włóż właściwy klucz do stacyjki i włącz zapłon 2. Podłączyć narzędzie skanowania do pojazdu i wybierz tryb eksperta 3. Wybierz System 46-komfort. 4. Wybierz 10-adaptacja. 5. Podaj kanał 000 (trzeba usunąć wszystkie klucze z numer kanału 000). Nie jest możliwe dopasowanie nowego lub dodatkowego elementu...
Siedzi wahler. Takie rzeczy jak prawidłowy montaż pomińmy, nie robię tego pierwszy raz a bliżej setki... Pawle, nagrzewicą nie chłodzi bo pdczas prób nawiewy wyłączone. Pewnie jak wiatrak zablokuje to temp. trochę skoczy ale przecież nie o to chodzi - nie każę klientowi z nitką jeździć. No nic, na dniach znowu auto będzie u mnie. Zapnę termometr, komputer...
Witam. Mam problem z odczytaniem rzeczywistego przebiegu w moim aucie (jestem drugim właścicielem). Auto VW Golf 4 1.9TDI (wyszedł do pierwszego właściciela lipiec 2003), silnik AXR. Na liczniku przy moim zakupie miał ok 204tys (rok 2011). Użyłem 3 programów do próby odczytania. Oto wyniki: VCDS 10.6.4 (na kablu VCDS) - błąd odczytu, komunikat: "VCDS...
Witam ponownie. Zacznę od tego iż autko odpaliło na tzw plaka lecz po zakończeniu psikania zgasło czyli wałki i rozrząd chyba ok- takie moje domysły. Doczekałem się na diagnostę z laptopem i VAGiem i tu moje podejrzenia się sprawdziły: Błędy chyba 3 i każdy dotyczył pompy-bardziej sterownika(uszkodzony sterownik kąta wtrysku, dawki startowej i zapomniałem...
(at)carrot - niestety, sprężynę powrotną ruszałem, kiedy rozbierałem przepływke na części - musiałem jakoś poprostować tą oś. Zrobiłem sobie oczywiście znaczek, żeby wiedzieć jak było wcześniej, ale mechanik stwierdził że za mocno naciągnięta w tej pozycji jest. I dzięki za resztę, wiele to wyjaśnia! Zapytam jeszcze raz o emulację sondy: co jeśli nie...
Witam. Wiem, tematów jest parę ale nikt nie potrafi konkretnie odpowiedzieć.. Muszę spisać PIN z licznika (JAEGER). Silnik jest po swapie z passata i odcina sterownik immo. Wiadomo banał ale bez tego PINU nie zdejmę immo. VCDS normalnie zczytuje licznik tylko który nr to jego PIN. Jak ktoś jest w temacie to proszę chociaż o wiadomość na PV aby nie zablokowali...
wiem ze we flashu siedzą m.in mapy, a w epromie numery EDC, VIN, ale co do im*o nie jestem pewien. Po prostu chciałem aby ktoś mi powiedział, czy wgranie wsadu od BLS'a nie zablokuje mi sterownika. Bo jak zgram całość BDM, to będę miał problem z logowaniem immo, a mój stary VAG tego chyba nie ruszy.. Jeśli chodzi o sprzęt, to jakby jestem blokowcem,...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Tydzień temu zamontowałem Silver'a 20kw 1F, poniżej moje spostrzeżenia i obserwacje, może komuś się przydadzą: - lubię sam pogrzebać w przydomowych sprzętach - Silver to jeden z tańszych kotłów kondensacyjnych na rynku, koszt 3050 + kontroler Easy Remote za 290zł z perspektywą tańszych części zamiennych niż w przypadku firm zachodnich o większej renomie...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
Sterownie wykonanwcze mechnizmami jest elektyczne czy pneumatyczne? ( u mnie w Passacie jest pneumatyczne i trzba spawdzać połaczenia) Podr. J.
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Mam go dokładnie rok i właśnie kończy mi się okres darmowej aktualizacji. Jeśli ktoś chciałby się za jakiś czas podzielić aktualizacjami to byłbym wdzięczny i jakiś pewnie browarek by się znalazł :D Próbowałem sam taki myk i mój tester się zablokował :) ale po wgraniu swoich własnych starych ruszył na szczęście :) Kilka miesięcy temu pytałem o forum...
Witam, Mam również silnik 1.9D EAF w polo z 95. Jest on równiez ze strownikiem i wiazką. Wyglada na to ze mam problem z pompa paliwa, nie podaje paliwa i dziwnie tyka po uruchomieniu zaplonu. Czy mogla sie jakos zablokowac?Czy mozna to zdjagnozowac podlanczajac sie do sterownika? Przeczytałem własnie ze jest tam pewne zabezpieczenie w tym silniku, a...
Witam. Kupiłem pasata b6 ktory ma zamontowane webassto. nie mam zadnego sterownika w kabinie, lecz z tego co wyczytalem potrzebuje pilot do niego. Moje pytanie jest takie. czy moge zakupić taki pilot i bedzie dzialać czy musi byc typowo z napisem webasto http://allegro.pl/vw-oryginalny-pilot-we... Poza tym mam dwa piloty od...
sterownik zablokowany zablokowany sterownik zablokowany immobilizer passat
instalacja elektryczna motoroweru citroen uszkodzi radio regeneracja głośników
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Telewizor Philips sam się włącza i wyłącza - przyczyny i rozwiązania Regulacja magnetofonu M9108: krok po kroku