Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
Ta biała nakrętka służy do spuszczania wody wytrącone z oleju napędowego, spróbuj dokręcić powinno się doszczelnić (zakładam że filtr kiedyś wymieniany) jeśli nie to tylko wymiana filtra. pozdr
Podobno są 2 rodzaje filtru paliwa z podgrzewaczem i bez skąd mam widzieć jaki mam?
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Filtr Paliwa był niedawno wymieniony .
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Po wymianie rozrządu i filtra paliwa. No, to masz odpowiedź. Może filtr kiepski, może się zapowietrza, trzeba sprawdzić.
Wszystko wyjaśnione. Filtr paliwa.
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Filtr paliwa.
Witam, mam Passata B7 2.0 TDI 2011 i mój problem polega na tym, że szarpie silnikiem podczas jazdy w różnym zakresie obrotów, np. 1800, 2100, 1900. Po dodaniu gazu szarpanie ustaje. Nie ma żadnych błędów. Filtr paliwa wymieniony.
Ale co gaśnie ci auto czy jak?
Paliwa nie dostaje,Filtr kiedy zmieniałeś? do zbiornika też warto zobaczyć.
Witam wszystkich, proszę o pomoc Passat B6. Po odpaleniu auta jedzie normalnie, jest moc, wszystko jest ok. Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów silnik gaśnie podczas jazdy. Nie można go normalnie odpalić. Dopiero przy użyciu plaka odpala i znowu jedzie kilka lub kilkanaście kilometrów i to samo. Czy ktoś z was miał taki problem, lub czy...
Sprawdź filtry paliwa . Powodzenia
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Filtr paliwa wymieniony?
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
pompka paliwa , filtr paliwa ,filtr powietrza
moze ktos wie jak odpowietrzyc uklad paliwowy w passku b5 tdi 99r.wymienilem filtr paliwa a teraz mam problem z odpaleniem.?
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
Filtr paliwa kiedy wymieniany.
Passat oczywiście nie posiada ręcznej pompki paliwa. Ktoś mi kiedyś jednak wspominał że można zalać go ( filtr) od góry przez otwory zaślepione śrubami.
Syn, miał zbliżone objawy pracy silnika, winny okazał się filtr paliwa.
Witam Mam problem z passatem B7 1,6 TDI , przebieg 230 tys silnik szarpie/ przerywa na zimnym od razu po odpaleniu szczególnie gdy temp spada poniżej 5st C . Tak dzieje się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy przez pierwsze 5km. Jak silnik się zagrzeje jak ręką odjął... Jeden mechanik obstawia na wtryski, drugi że zacząłby od wymiany regulatora...
Zero błędów , więc szukamy co może być powodem tego . Filtr paliwa nowy wymieniony 2tyg temu
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
możesz wymienić filtr paliwa tylko nie na filtrona. Dlaczego nie filtron?Złe filtry?
Może być zatkany filtr paliwa, ale obstawiam przepływomież. Podłacz waga i zobacz co poaże.
Wszystkie filtry wymienione przypomnij sobie kiedy wymieniałeś filtr paliwa :)
No cóż. Ja w takim przypadku powtarzam swoje niemiłe doświadczenia. Mianowicie rdzewiejący filtr paliwa (korpus) lub rurki. Mocno mi to utkwiło w pamięci bowiem narobiłem się jak kto niemądry a mikropory trudno zlokalizować. Nie trzeba chyba przekonywać o jakości paliwa z naszych stacji paliwowych. Korpus potrafi przerdzewieć.
Cześć. I co z Twoim autem? Udało się, zdiagnozować problem? Jeśli nie to sprawdź czy w filtrze paliwa masz olej wymieszany z ropą? Jeśli tak to świadczy o uszkodzeniu uszczelnienia w pompie vacum. To może być jeden z powodów.
witam wszystkich mam problem kiedy postawie passata pod gorke auto na dluzszy okres dnia to auto nie odpala odrazu jaj zwykle musze dlugo krecic i krecic .tak jakby paliwa nie dostawal albo sie cofalo wymienilem filtr i to samo pomocy:cry:
Cięgle tankuje na jednej stacji więc nie powinno się nic stać choć czytałem o przypadkach właśnie z filtrami. Nie ma pompy w baku.
Słaba kompresja? Do tego jeszcze warto wymienić filtr paliwa przed pierwszymi mrozami.
ROzrząd jest dobrze ustawiony, tak mówi mechanik żeby mi sie cuda działy jakby był o 1 ząbek przestawiony, wymieni mi filtr paliwa i zaworek paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/3033235200_1... Tak wygląda filtr paliwa w passacie z silnikiem AWX
zrobić rozrusznik wymienić filtr paliwa i ustawić kąt wtrysku ma być dobrze
A samoloty latają sobie bez żadnych filtrów i katów spalając tysiące ton paliwa ;)
To dość obszerna epopeja w VW. Problem jest z układem paliwa. Najczęściej są to zużyte oringi na pompowtyskach ( sprawdź stan gniazd wtryskiwaczy być może trzeba drugą głowice cylindrów ). Warto przed demontażem sprawdzić stan samych pompowtysków (BIP y). Potem pompa vacum, filtr paliwa, pompę paliwa w zbiorniku jeśli jest, smok w zbiorniku paliwa....
Mam problem z odpalaniem zimnego Passata B6 2.0 TDI (BMR). Świece żarowe są wymienione, akumulator nowy, filtr paliwa również. Silnik kręci dobrze, ale mam wrażenie, jakby cofało się paliwo albo był problem z pompowtryskami. Po odpaleniu przez chwilę silnik klepie, chodzi głośniej, wyje, a spod maski widać dym. Po chwili wszystko się uspokaja i silnik...
Maciek twój pasek to automat czy manual? Ja mam automat i w cyklu mieszanym tez mi pali około 8,5-8,8 w mieście od 9ciu w górę. Jeśli chodzi o trasę to 6,5. Nawiązuję do tego że automaty palą trochę więcej,zależy też od Twojego stylu jazdy. Sprawdź zbieżność bo masz szerokie koła. Poza tym jak piszą koledzy-diagnostyke silnika,filtry paliwa,powietrza...
Przyczyn może być wiele np filtr paliwa . Dodatkowo podpięcie auta pod komputer .
Wnioskowałem po objawach. Jak z vacum pompy może lecieć ropa? Chyba masz na myśli odstojnik w filtrze ? Podtrzymuję, że gdzieś jest nieszczelność i nie zasysa paliwa. Do tego może być przytkany smok w zbiorniku Miałem podobne objawy w tym dokładnie modelu, gdy przy filtrze paliwa zesztywniał wąż i obejma nie trzymała jak należy.
Witam. Mam problem z moim Passatem b6 1.9 tdi. Od pewnego czasu z tłumika wydostaje się szaro biały dym jak jest zimny i jak rozgrzany. Wymieniłem nowy olej filtr paliwa. Byłem na komputerze ale nic nie wykazało. Co może być jeszcze przyczyną. Za podpowiedzi z góry dziękuję.
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006 r. 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie silnika BKP. W ostatnich dniach padła mi pompa paliwa. Wymieniłem ją na nową (Magneti Marelli - pompę dobrałem po kodzie OEM). Od razu wymieniłem filtr paliwa (był cały czarny, tak samo jak pompa). Auto w końcu zaczęło odpalać, ale z bardzo dużym trudem i to bez...
Zamawiam uszczelniacze i wymieniam, potem filtr paliwa profilaktycznie i zobaczymy co i jak. Wie ktoś jaki jest moment dokrecania tych srub pompowtrysku?
filtr paliwa jest wymieniony i powietrza kod silnika afn
Sama pompa, jej zawór STOP? Te numery nawet nie w Erze tylko w D oraz TD. Natomiast sterownik (ECU) w TDI wymaga poprawnego sygnału z immo by w ogóle zechciał pracować; a bez jego pracy nic nie będzie działać. Przełożyć pierścień, pastylki i co tam było i m o ż e zadziała. wszystko prawdopodobnie podłączone ok W elektryce nie powinno się używać pojęć...
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Na pompie masz regulator cisnienia, na koncu listwy masz czujnik przeplywu. Wymieniany z cala listwa. A na poczatku listwy masz wlasciwy czujnik cisnienia. Kolor bodajze kawa z mlekiem. Na wpietej wtyczce jakie masz napiecie na nim? powinno byc okolo 0.5 V i okolo 1V na wolnych jak juz odpalisz. Przy koncu listwy masz wezyk gumowy. Leci paliwo z niego...
Witam. Passat B5 1.9 TDI 2002rok,na pompowtryskach kod silnika AVB. Auto gaśnie czasem gdy podczas jazdy dojeżdżam do skrzyżowania lub gdy chodzi na biegu jałowym. Zdarza się to sporadycznie. Po podpięciu testera diagnostycznego brak kodów. Wymieniony kosz z pompą paliwa w zbiorniku, filtr paliwa,przedmuchane prewody od filtra do zbiornika. czujnik...
Witam, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 km silnik AJM. Zaczął on strasznie dymić na biało. Mocy nie ubyło, płynu chłodniczego nie pali, oleju nie ubyło. Z wydechu czuć niespaloną ropę. Pompowtryskiwacze w Vagu wyglądają ok, wszystkie mieszczą się w zakresie -1,4 do 1,4. Filtr paliwa i powietrza wymieniony.
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
filtr paliwa albo zawór n75 u mnie 2 razy było podobnie vw passat tdi 1.9 ahu (90km). Pierwszy raz to był filtr a za drugim razem nie łączył kabel na n75
Witam, zakupiłem niedawno autko, wszystko by było fajne, ale ciężko ma zapalić z rana po nocy. Na początek powiem co zrobiłem szukając problemu. Wymieniłem świece myśląc że są popsute, niestety nic to nie dało. Wymieniłem termostat bo się silnik nie dogrzewał, został także wymieniony czujnik temp cieczy, filtr paliwa.
proponuję założyć przezroczyste wężyki i będzie widać czy paliwo się cofa Dodano po 46 a jeżeli się cofa to załóż zaworek zwrotny przed filtrem paliwa powinno pomóc
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Zasilanie paliwa przewody sprawdzone ?? Filtr wymieniony i na jaki ?? Jakieś błędy w sterowniku silnika sa ??
Witam wszystkich mam następujący problem Passat B5 1 9 TDI 110 koni brakuje mu mocy ale jak przygazuje mu kilka razy i wejdzie na obroty to wtedy idzie ale do 2000 obrotów sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia sprawne filtr paliwa wymieniony gruszka i sztanga działają prawidłowo przy turbinie
Witam posiadam VW Pasat 1,9TDI.Pompa wtryskowa firm.BOSCH.Mam problem auto chodziło do dzisięszego poranka. Ałto niechce zapalić,zapali i zgasnie cykl taki samy za każdym razem.Czysciłem styki zmieniłem filtr paliwa i zaworek na filtrze nie pomogło.CO TO MOŻE BYĆ.
Sprawdz pompke paliwa w zbiorniku (najszybciej sciagnąć przewod przy filtrze paliwa), oraz parametry pompo wtryskiwaczy na pracującym silniku.
Może to być przepływomierz powietrza albo filtr paliwa Dodano po 2 Nie doczytałem się, filtr nowy i przepływka też to sory :)
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzę w poniedziałek i się odezwę. Tylko czy regulacja kąta wtrysku może być powodem nieodpalania auta? Po zmianie pompy działało normalnie, silnik zgasł podczas jazdy i nie daje się uruchomić, rozrząd OK. a to sprawa sie komplikuje, możesz mieć wyjeba....y wał na dole. czyli luz na dolnym kole. ktoś mógł zbyt...
Witam zamontowałem filtr paliwa od golfa 2 i jest ok zero bombli.Pozdrawiam
To moze warto sprawdzic pompe paliwa dawke rozruchowa (wszystko komp)filtr paaliwa i same konćówki wtrysku
Przepływka wymieniona filtr paliwa i powietrza śmiga jak trzeba Dziękuje bardzo panowie
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Był i odjechal w stylu "będzie pan zadowolony" kola nie oryginalne, niedawno zmienane, ale zmienilem mu 3 letni filtr paliwa dla świętego spokoju. Dziękuję wszystkim i pozdrawiam.
Filtr paliwa ok ? Pompa paliwa ok ? Silnik z DPF ? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... masz analogiczną sytuację ;)
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Sory jest tam czujnik na przewodzie paliwowym temp. paliwa .uszczelniany zwykłym oringiem i tam czasem podbiera powietrze.nr kat 038 906 081B Wiedza z etki jest, doświadczenia 0. Zbiornik, pompa, smok, filtr paliwa to jest trop.
Haha dobry zartowniś z ciebie typie, tylko pokazałem ,że odpala z plaka to wiadomo, że coś paliwa nie dostaje, a filtry były wymieniane nowe pół roku temu, więc tylko pytam czy ktoś wie żeby zaoszczędzić mi czasu na szukanie usterki a odrazu naprawić!
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
Witam problem był w czujniku temperatury paliwa do tego filtr paliwa miał rozwalone mocowanie i łapał lewe powietrze , immobilazer tez się zacinał.
W czasie gdy gaśnie ci silnik ,gasną kontrolki czy tylko sam silnik gaśnie. Jeśli to drugie to stawiam na filtr paliwa (kiedy wymieniałeś) albo nieszczelność w układnie zasilania , po prostu się zapowietrza .
Witam. Pisze w sprawie mojego Passata B5. A mianowicie ciężko odpala na zimnym, a na ciepłym jeszcze gorzej. Czasem musze wciskać pedał gazu zeby lepiej odpalil. Nie mam pojęcia co robić. Czy to wina lejących wtryskiwaczy czy szukac przyczyny gdzie indziej? Filtr paliwa był wymieniany około rok temu.
Witam Podpinam sie pod temat mam identyczne objawy w Passacie b6 1.9 Tdi 105 KM model BLS wymieniłem już filtr paliwa 2 razy bo myślałem ze sa zapchane za pierwsza wymiana wydawało sie ze sie uspokoiło ale objawy wróciły po jakimś 1000 km i wczoraj znów wymieniłem ale objawy sa od razu następnego dnia wiec filtr odpada błędów nie ma w ecu turbo ciągnie...
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria. Zgadzam się z tym. Gdyby był to immobilizer to by sie jaja działy równiez poźniej. Sprawdz filtr paliwa i przeowody miedzy wtryskami...
Walczyłem z podobnym przypadkiem choć bez związku z temperaturą. Przyczyną to syf w pompie paliwa w zbiorniku paliwa (jeśli u ciebie występuje) oraz chiński filtr paliwa - zacznij od tego tylko filtr mann czy Bosch a pompa w baku używana ona tylko podaje do przodu.
Tak na początek sprawdź, czy podczas zgaśnięcia silnika widoczne jest paliwo w przezroczystej rurce przy pompie. Może masz zamulony zbiornik paliwa i zatkany smok lub filtr paliwa. Musisz ustalić, czy jest to usterka elektryczna, czy związana z brakiem paliwa. Może komputer kończy żywot lub pompa paliwa.
Wężyki podciśnieniowe są ok a zawór raz działa a raz nie ale podczas jazdy z działającym zaworem też czuć szarpanie więc bym go wykluczył. A może to być przez zapowietrzony filtr bo po wykręceniu śrubki z wierzchu filtra paliwa nie było widać paliwa
Mechanik wymienił moduł od pompki?jaki moduł przekaźnik czy pompkę?podłącz pod VCDS i prawdę ci powie ,wymień ten filtr paliwa i zobacz co się będzie działo żebyś sie w za duże koszty nie ładował
Spróbuj odpalić z plaka ale najpierw wymień filtr paliwa. Do zbiornika dolej podwójną dawkę https://obrazki.elektroda.pl/8378893800_... Jeżeli uda się odpalić i zacznie pracować sam(bez plaka) to niech chodź jak najdłużej (przynajmniej do włączenia wiatraka)
Witam Podczas wymiany filtra paliwa w Passat 1,9 tdi b5 zamieniłem przewody i podałem płyn chłodniczy jako zasilanie paliwem do filtra. Samochód kręci i kręci ale zapalić nie może bo ma płyn chłodniczy zamiast ON. W filtrze pełno płynu, oczyściłem... ale co dalej :( pobrało mi z pojemnika jakieś 200-300 ml płynu chłodzącego. Proszę o szybką odpowiedź
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
Czyli między bakiem a pompą wtryskową poza filtrem nic nie ma? Pompy ruszał nie będe bo była 2 miesiące temu robiona i jest na gwarancji.
Ja w swoim pasku wymieniłem filtr paliwa i od tej pory pali bez problemu nawet przy - 20 st warunek sprawny akumulator, i świece
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
Sprawdź stan oleju silnikowego, filtru powietrza i filtru paliwa. A mocy pewnie nie nabiera właściwej, tylko załącza się przy tych obrotach turbina.
przewody paliwowe sprawdzone zalozony nowy filtr paliwa i nadal to samo . DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC I ZYCZE WESOLYCH SWIAT powrocimy do tematu po swietach
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
filtr paliwa passat passat filtr paliwa filtr paliwa passat benzyna
telewizor przesycone kolory spalona izolacja fx5200 video
siatka zbrojeniowa telewizor philips firmware
Jak dodać modem w Dialer.exe - konfiguracja i ustawienia Citroën C5 - Samoczynne podnoszenie zawieszenia i sztywność