A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Znajomy miał tak w takim passacie i winna była zacierająca się pompa vacum.
Czy z tej strony gdzie jest pompa vacum
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Pomogła wymiana przewodów paliwa i pompy vacum
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Witam . Po wymianie pompy vacum i czujnika położenia wału , Passat jeździ bardzo dobrze . Nie musiałem rozbierać silnika i nic więcej diagnozować.
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
Sprawdzona ale podejrzewam pompę vacumbo servo wymieniane ok pół roku temu na nowe a jak sprawdzić pompę vacum
pompa vacum robiła robotę
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Samochód naprawiony. Pompa Vacum była uszkodzona.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Jeśli masz olej w ropie to na pewno uszkodzona pompa vacum jeśli mechanik twierdzi że głowica ok. Ja miałem to samo. Wymieniłem całe uszczelnienie w pompie żeby nie robić sobie kosztów i to nic nie dało. Wymieniłem pompę vacum i problem oleju w paliwie zniknął.
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
prawdopodobnie vacum brak ciśnienia
Problem rozwiązany, była padnięta pompa vacum i zawór n75.
Pompa vacum tandem jak na moje do zweryfikowania.
NIe moge zrobic logow dynamicznych bo nie mam chamulcow Jaak zrobic pomiar podcisnisnienoia z vacum pump ?
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
A da się sprawdzić domowymi metodami pompę vacum czy jest Dobra??
intercars, fota, cermotor i wiele innych. Na pewno znajdziesz
Witajcie, próbowałem wymienić simering wałka pompy paliwa/vacum Bosh w Passacie 1,9 tdi. (simering 13 mm x 22mm x 5mm) Nabijałem go delikatnie nasadką 17 mm. Niestety wewnętrzna obejma metalowa/sprężynkowa spadła z wewnętrznego kołnierzyka i widzę jak się w środku przesuwa na boki. Oczywiście mogę ją ustawić centrycznie np. wkrętakiem czy jakimś innym...
Sztanga w ogóle się nie podnosi. Jak zaciągnę ją strzykawką, jest wszystko oke I od tego powinieneś zacząć opis problemu. Weź kawałek wężyka ,i podłącz bezpośrednio z vacum do gruchy. Jak podciągnie to wiadomo że nie problem z geometrią czy pompą vacum . Zostają tzy opcje. Pierwsza to nieszczelności ,trójniki, akumulator podciśnienia( taka puszka okrągła...
to w jakim polu powinno być ciśnienie na tym mierniku co wysłałem pewnie by było ok to powinno być w tym polu zielonym Dodano po 3 https://www.youtube.com/watch?v=QvxqV3b-... tak powinno być jak będzie vacum dobre
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Dziś zamówię wakuometr i jak dojedzie to bede sprawdzać wartość podciśnień. Możliwe, że problemem jest pompa vacum. Najpierw to musze wykluczyć.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Najprościej to podpiąć kompa i sprawdzać poziom ciśnienia doładowania podczas jazdy aż wywali błąd. Co do gruszki jak będzie podejrzenie zacinania, to nie jest to za duży koszt wymiany i kalibracji. Dodatkowo warto posprawdzać przewody vacum, bo ja tak miałem w Passacie B5 że przewody klapciały i też były cuda ze sterowaniem gruszki, mechanik powymieniał...
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Czujnik zazwyczaj jest w obudowie termostatu. ???? W okolicach vacum pompy.Z tyłu silnika.
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Zaciąga był z tym problem okazało się że z vacum ucieka podciśnienie ale zostało uszczelnione około 500km był spokój ale znów się zaczęło to samo
A mozesz powiedziec jak sprawdziles to ze byla to turbina ? W jaki sposob zauwazyles ze luz na turbinie jest ? Wczoraj tak samo sprawdzalem panewki ,przelozylem vacum ale problem nadal jest .panewki sa niemalze idealne .
I jak udało się komuś rozwiązać problem .? Mam tak samo jak autor. Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona. Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.
Wibracje w czasie jazdy czy na postoju? Co ma drganie kierownicy do vacum? Ten opis masz nie do końca jasny
Witam wszystkich. Panowie problem jest taki, ze chciałem wymienic sobie manetki w aucie(odpalalem auto normalnie bez kierownicy 8 manetek) az w koncu nie moglem go odpalic i tak do dzis. Przy stacyjce nic nie ruszalem, bezpieczniki ok. Pompa vacum, pszeskoczyl rozrzad? Prosze o pomoc.
Wszystko to co było napisane można było sprawdzić w 5 min a nie kilka dni.Grucha zaciąga ok.Potem jeden gazuje drugi trzyma węża i tyle.Teraz może trzeba faktycznie obejrzeć turbo od strony ssącej i wydechu jak i sprawdzić luzy.Do tego pomiar vacum.
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :) Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Kolego chyba źle zrozumiałeś........Więc tak...jeśli vacum była by słaba odczułby na hamulcach, egr i turbo, natomiast jeśli nieszczelność (tu zależy gdzie) ale zapewne reszta nie działała by prawidłowo (hamulce również). Jeśli była by nieszczelność na ścianie grodziowej to na pewno miałby słabe hamulce....ehhh mało powiedziane, hamulców by nie było....
Podepnij vacum bezpośrednio z ominięciem zaworka sterującego do gruszki turbiny i zobacz ile pompuje przy jeździe.
Nie pisałem o wymianie pompy vacum tylko o wymianie uszczelek. To że paliwo nie cieknie, nie znaczy ze jest szczelna.
No to zobaczymy czy teraz jak lepsze cisnienie robi to bedzie odpalal. Jak nie to zostanie mi tylko pompa vacum w głowicy do sprawdzenia a jeśli ona bedzie ok to juz nie mam pomysłów
Rozrząd robiony więc do sprawdzenia synchronizacja. pompę vacum tandem Jak zwał tak zwał to to samo.
Dzięki kolego znalazłem był pod vacum można tak powiedzieć, wymieniłem i jak narazie jest oki zobaczę jeszcze jutro rano po przymrozku . Jeszcze raz dziękuję
witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto
Zloguj statycznie grupę 011 w nastawach podstawowych. Z n75 na gruszkę od turbo ma iść tylko 500 mbar podciśnienia, pełnego z pompy vacum tam nie będzie bo by nagminnie mieszki w gruszce rozrywało.
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
Problemem był krociec znajdujący się w pompie vacum. Posiada on regulację i wcześniej ktoś nieumiejętnie grzebał. Ale głupoty wypisujesz :D
Zrób jeszcze logi z tym vacum na krótko, 010 grupę. Wtedy powiem co dalej. Jeśli była tylko czyszczona geometria to po co chcesz skracać cięgno od gruszki? Vacum jest na tyle duże ze przy 3 tys musi pompowac jak trzeba. Ja cały czas obstawiam nie szczelność podcisnien, a jest tam sporo miejsc.
Witam.Miałem taki sam przypadek w zafirze 2.0dth okazało się że żle są podłączone przewody od vacum.Zobacz na załacznik
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Kolego przypomniało mi sie jeszcze , kiedyś w passacie 101 km miałem taki przypadek ze od pompy vacum wychodzi rurka metalowa tak na 3 cm i do okoła niej powstał luz i podcisnienie było za słabe zeby wysterowac doładowanie. Moze to ci cos pomoze
Zle wyregulowane kierownice turbiny ;) 2 lata temu miałem to w Caddy ;) odepnij vacum sterujące gruszką i auto zacznie normalnie pracowac ;) Przepraszam za brak polskich znaków ale Vista się biesi ;/
(at)robokop Nie przepadam za osobami które uważają że jeśli jest coś zamontowanego innego niż w fabryce to już ULEP. Sprawa wygląda tak, znalazłem firmę która mi wgrała soft z końcówką FT do mojego sterownika GA. Zrobiłem kodowanie i wszystko zaczęło działać. Tak sterowniki GA i FT miały can. wszystko działa, brak błędów. . Przypomnę mam Passata z listopada...
To dość obszerna epopeja w VW. Problem jest z układem paliwa. Najczęściej są to zużyte oringi na pompowtyskach ( sprawdź stan gniazd wtryskiwaczy być może trzeba drugą głowice cylindrów ). Warto przed demontażem sprawdzić stan samych pompowtysków (BIP y). Potem pompa vacum, filtr paliwa, pompę paliwa w zbiorniku jeśli jest, smok w zbiorniku paliwa....
Możliwe nieszczelności przewodów pneumatyki komputera i turbiny. Nieszczelność układu zasilania paliwem po stronie ssącej. wnioskujesz to po jakichs konkretnych parametrach ze zdjec czy po objawach? Dodano po 14 Panowie doszedl kolejny aspekt,dzis po wyjeciu filtra paliwa u jego wlozeniu nie idzie go wgl odpalic. Caly plak poszedl a i tak sie nie odpowietrzyl....
Przy turbinie jest gruszka i cieniutki wężyk. I ten wężyk poprowadzi cię aż do vacum pompy przejrzyj skrupulatnie wszystkie, jeśli okażą się ok to trzeba sprawdzić gruszki do których wężyki dochodzą tu już przydałby się przyrząd.
Witam panowie w moj passat 1.9 tdi 115 km 1999r na pompowtryskach ciezko odpala na zimnym silniku i puszcze chmure bialego dymu a jak juz odpali pochodzi minute i zaraz pali odrazu natomiast jak sie rozgrzeje czasami wylada tak jakby sie zapowietrzal... Podczas jazdy jest znaczy spadek mocy ma strasznego mula Wszystkie filtry wymienione vacum pompa...
powodem awarii były wadliwe o, ringi na PW- wtryskiwaczach. powietrze, spaliny były tłoczone do przewodów i filtra paliwa. Układ zapowietrzony na listwie i dlatego tak szybko gasł. Trochę uparci Ci fachowcy bo wymienili pompę vacum, uszczelniali układ oraz chcieli wymieniać EGR. Niestety na t.z czuja VW już nie są naprawiane. Panowie właściwie podawali...
No właśnie co jeszcze zauważyłem, po podniesieniu maski lekki zapach paliwa. Piszesz o vacum, czasem kiedy jadę na luzie dłużej występuje jakby brak wspomagania hamulców (twardy pedał) czy to może mieć związek?
Witam mój passat b6 1.9tdi BKC ma problem z odpalaniem, filtr paliwa ostatnio był wymieniany u mechanika. Samochód dalej po dłuższym postoju ciężko pali. Mechanik stwierdził że to będą pompowtryski lecz silnik ani nie szarpie podczas jazdy, obroty także nie skaczą. Stwierdziłem że sprawdzę wężyki i zobaczyłem że wężyk od pompy vacum jest tłusty i czarny...
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
co to jest podciśnieniowy włącznik turbiny?? pompa vacum, zawór sterujacy czy siłownik pnumatyczny. pozatym nie napisaleś ze wymieniłeś filtry nie zrobiłes dokładnej diagnozy i czego ty oczekujesz?
wsadziłem naw pompę vacum Pompy tandemowe mają specjalny króciec do podłączenia manometru i zweryfikowania jej ciśnienia, więc przed wymianą trzeba było zrobić test.....
Witam Mam problem z klimatyzacją w passacie b5 1,9 TDI 115 KM. Gdy nacisne na panelu włącznik klimatyzacji to sprężarka ani wentylator nie reaguje. Ale jak podpinam pod skaner diagnostyczny to na wyświetlaczu wyświetla w klimatyzacji jeden bład : (001206 - Sygnał okresu zapłonu wyłączony). Po wykasowaniu tego błędu i ponownym załączeniu zapłonu i odpaleniu...
Witam,sprawa zostala rozwiazana?,mam cisnienie na vacum 900 obr ok 6bar,2000 obr ok 7bar,3000 obr ponad 10 bar.Auto wogole nie zbiera sie silnik 1.9tdi 130 koni na pd
Jest to klapa gasząca. Rola? Podczas gaszenia samochodu zamyka dopływ powietrza a potem pozostaje otwarta. Jeśli masz problem z zapalaniem to lecisz od baku po kolei. 1. Pompa wstępna do weryfikacji. 2. Filtr paliwa. 3. Vacum pompa. Tutaj bym się przyjrzał dokładnie gdyż padają. Jak będziesz miał zielone paliwo w baku będzie wszystko jasne. Sam miałem...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
kolego załóż podciśnienie bezpośrednio z pompy vacum na gruszke turbo i zobacz czy bedzie poprawa przez chwile(później notlauf) jeżeli bedzie to znaczy że sterowanie turbo nie jest ok i bedziemy szukać dalej
Miałem napisać o tym czujniku od centralnego zamka, mam możliwość sprawdzenia jaki on jest i jak działa w passacie b4 więc obczaje to i dam znać co wymysliłem... Jeśli ktoś ma jeszcze coś ciekawego do dodania to jest mile widziany!
Króciec skleiłem jakiś czas temu bo był pęknięty , auto po tym jakby odżyło a teraz zdechło, a może być pompa vacum żeby siadła ?? Wężyki od podciśnienia też wszystkie wymienione niedawno.... Dodano po 1 A i jeszcze jedno , jak silnik schodzi z obrotów to słychać syczenie jakby powietrze schodziło , nie wiem czy to normalne , nigdy się nie wsłuchiwałem...
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Witam. Mam problem tak jak w temacie. samochód na wolnych obrotach bez włączonej klimatyzacji pokazuje od 0.7 do 1litra na godzinę. Dodam że ostatnio została wymieniona pompa vacum. Dodano po 7 Ogólnie na wolnych pokazywało mi 0.8l i 1l z klimatyzacją
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Człowieku tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem po drugie gdyby uszczelniacze puściły zaczął by kopcić po trzecie niemam pojęcia gdzieś ty wyczytal to że na rozruszniku vacum osiąga 2 bary problem tkwi ewidentnie w elektryce. Dziś zdemontowalem podszybie aby dostać się do ecu obok ecu po...
uszczelniacze miałem wymieniane 3 tys km temu dziś zdemontowałem vacum pompę przedmuchałem ja i resztę układu paliwowego okazało się że w baku mam straszne bagno rdze syf itd dziś będę demontował bak i czyścił wszystko bo auto po przedmuchaniu odpaliło bez problemu przejechałem 2km zgasiłem zapaliło i tak 2 razy i nic wiec pojechałem do domu około 30...
Witam. Posiadam wsad z mojego auta: OPEL-CALIBRA-2L 93j No Immobil.TURBO;4WD Engine:C20LET DOHC Controller Motronic M2.7:BOSCH 0 261 203 014 _55pin. With Vacum Winols znajduje mi 13 map, ale z tego co widzę to nie znajduje map zapłonu i paliwa. Czy mógłby mi ktoś podać adresy początków map, których używa się do strojenia (paliwa, zapłonu, doładowania)?...
Kurde! Człowieku to zrób najpierw autku porządną diagnoze (opis jest na forum golf/passat itp.) wrzuc tu co trzeba i sprawdzimy. Dodano po 25 Ale sprawdz to ciśnienie vacum bo cos w nim może siedzieć.
Witam, posiadam passata z 2001 roku silnik avf .Pare dni temu w tracie auto złapało tryb awaryjny przekrecenie kluczyka pomaga na chwile ale po dodaniu gazu znów traci moc . N75 podmieniony na inny wszystkie wężyki od vacum wymienione na nowe , sztanga pięknie chodzi . Silnik zimny auto zachowuje się normalnie 0 problemow .Po osiągnieciu około 90 stopni...
Potwierdzam wypowiedzi kolegów.Myśle że przyczyna tkwi w turbinie.Turbo właśnie od 2000-2200 obr. w górę powinno być energiczne odczuwalne przyśpieszenie.Możesz mieć problem z sterowaniem turbiny (zawór lub gruszka vacum).Lub zapchany katalizator(wspominałeś o oleju w chłodnicy)olej może również pójść w kolektor wydechowy i ograniczyć przepływ przez...
Mialem juz sytuacje ze stal od soboty poludnia do poniedzialku rano i odpalil dopiero za drugim razem. to raczej nie przez niedomkniętą klapę, bardziej w stronę problemu na pompa wstępna w zbiorniku, pompa vacum, filtr paliwa, świece żarowe itd. ewentualnie na zamknięcie bagażnika, manualnie kluczykiem przekręcasz zamek w bagażniku , zamykasz/otwierasz.
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Dzięki Ci Avanti! Najpierw dwa słowa o układzie wzbogacania mieszanki. Czy masz na myśli to: http://img834.imageshack.us/img834/8681/... bo jeżeli tak to podobno tam zaglądali i niczego złego nie stwierdzili. Chyba, że masz coś konkretnego na myśli i podpowiesz na co tam szczególnie zwrócić uwagę. Co do śruby regulacyjnej to wczoraj...
Co do odpalania. 1. Typ silnika? 2. Sprawność akumulatora? 3. Sprawność świec żarowych? 4. Sprawdzenie wizualne zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy (czy nie okopcony)? -okopcony sprawdzić test szczelności głowicy)? 5. Sprawdzić kompresje? 6. Sprawdził co jest w filtrze paliwowym jego zawartość oraz poprawność jego montażu? 7. Odczytać błędy ze sterowników?...
Witam wszystkich, posiadam samochód jak w temacie. Problem polega na tym, że zostało wymienione koło dwumasowe, ostatnio pompa paliwa vacum (to miały być przyczyny dolegliwości), olej filtry itd. Samochód ciężko odpala rano, rozrusznik kręci, po odpaleniu i potrzymaniu go na biegu jałowym P, zaczyna mocno kopcić na biało, potem to ustaje, jak przełączę...
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle nie ma reakcji. Układ paliwowy odpowietrzony. Na komputerze pokazuje...
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Witajcie,wymieniłem kilka wężyków,docisnąłem dwie obejmy (przy vacum i drugą - zaznaczyłem na załączonym zdjęciu. Zdjęcie nie jest moje,tylko poglądowe z internetu :))... i.... napiszcie proszę czy jest poprawa http://vaglogi.pl/log-011_008_003_GeI4O4... http://vaglogi.pl/log-011_008_003_M3p259...
vacum passat pompa vacum passat ciśnienie pompa vacum passat
antena ogrzewanie tylnej szyby arduino przycisk funkcji bezpiecznik zasilacza komputera
klimatyzator midea klimatyzator midea
Histereza w piecu gazowym Termet Silver - jak ustawić? Ustawienie histerezy w piecu Termet - parametry P02 i P20