Czy z tej strony gdzie jest pompa vacum
Znajomy miał tak w takim passacie i winna była zacierająca się pompa vacum.
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Pomogła wymiana przewodów paliwa i pompy vacum
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
Sprawdzona ale podejrzewam pompę vacumbo servo wymieniane ok pół roku temu na nowe a jak sprawdzić pompę vacum
Witam . Po wymianie pompy vacum i czujnika położenia wału , Passat jeździ bardzo dobrze . Nie musiałem rozbierać silnika i nic więcej diagnozować.
pompa vacum robiła robotę
Samochód naprawiony. Pompa Vacum była uszkodzona.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Problem rozwiązany, była padnięta pompa vacum i zawór n75.
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
Pompa vacum tandem jak na moje do zweryfikowania.
A da się sprawdzić domowymi metodami pompę vacum czy jest Dobra??
Witajcie, próbowałem wymienić simering wałka pompy paliwa/vacum Bosh w Passacie 1,9 tdi. (simering 13 mm x 22mm x 5mm) Nabijałem go delikatnie nasadką 17 mm. Niestety wewnętrzna obejma metalowa/sprężynkowa spadła z wewnętrznego kołnierzyka i widzę jak się w środku przesuwa na boki. Oczywiście mogę ją ustawić centrycznie np. wkrętakiem czy jakimś innym...
Dziś zamówię wakuometr i jak dojedzie to bede sprawdzać wartość podciśnień. Możliwe, że problemem jest pompa vacum. Najpierw to musze wykluczyć.
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
intercars, fota, cermotor i wiele innych. Na pewno znajdziesz
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Sztanga w ogóle się nie podnosi. Jak zaciągnę ją strzykawką, jest wszystko oke I od tego powinieneś zacząć opis problemu. Weź kawałek wężyka ,i podłącz bezpośrednio z vacum do gruchy. Jak podciągnie to wiadomo że nie problem z geometrią czy pompą vacum . Zostają tzy opcje. Pierwsza to nieszczelności ,trójniki, akumulator podciśnienia( taka puszka okrągła...
I jak udało się komuś rozwiązać problem .? Mam tak samo jak autor. Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona. Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.
Witam wszystkich. Panowie problem jest taki, ze chciałem wymienic sobie manetki w aucie(odpalalem auto normalnie bez kierownicy 8 manetek) az w koncu nie moglem go odpalic i tak do dzis. Przy stacyjce nic nie ruszalem, bezpieczniki ok. Pompa vacum, pszeskoczyl rozrzad? Prosze o pomoc.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :) Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
To dość obszerna epopeja w VW. Problem jest z układem paliwa. Najczęściej są to zużyte oringi na pompowtyskach ( sprawdź stan gniazd wtryskiwaczy być może trzeba drugą głowice cylindrów ). Warto przed demontażem sprawdzić stan samych pompowtysków (BIP y). Potem pompa vacum, filtr paliwa, pompę paliwa w zbiorniku jeśli jest, smok w zbiorniku paliwa....
jak zamóię ten miernik to mogę go podłączyć pod n75 czy można też pod vacum pompę pod ten wąż co kleiłem od serwa hamulcowego
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Jest to klapa gasząca. Rola? Podczas gaszenia samochodu zamyka dopływ powietrza a potem pozostaje otwarta. Jeśli masz problem z zapalaniem to lecisz od baku po kolei. 1. Pompa wstępna do weryfikacji. 2. Filtr paliwa. 3. Vacum pompa. Tutaj bym się przyjrzał dokładnie gdyż padają. Jak będziesz miał zielone paliwo w baku będzie wszystko jasne. Sam miałem...
No to zobaczymy czy teraz jak lepsze cisnienie robi to bedzie odpalal. Jak nie to zostanie mi tylko pompa vacum w głowicy do sprawdzenia a jeśli ona bedzie ok to juz nie mam pomysłów
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
wsadziłem naw pompę vacum Pompy tandemowe mają specjalny króciec do podłączenia manometru i zweryfikowania jej ciśnienia, więc przed wymianą trzeba było zrobić test.....
Nie pisałem o wymianie pompy vacum tylko o wymianie uszczelek. To że paliwo nie cieknie, nie znaczy ze jest szczelna.
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Zloguj statycznie grupę 011 w nastawach podstawowych. Z n75 na gruszkę od turbo ma iść tylko 500 mbar podciśnienia, pełnego z pompy vacum tam nie będzie bo by nagminnie mieszki w gruszce rozrywało.
Rozrząd robiony więc do sprawdzenia synchronizacja. pompę vacum tandem Jak zwał tak zwał to to samo.
Problemem był krociec znajdujący się w pompie vacum. Posiada on regulację i wcześniej ktoś nieumiejętnie grzebał. Ale głupoty wypisujesz :D
Witam panowie w moj passat 1.9 tdi 115 km 1999r na pompowtryskach ciezko odpala na zimnym silniku i puszcze chmure bialego dymu a jak juz odpali pochodzi minute i zaraz pali odrazu natomiast jak sie rozgrzeje czasami wylada tak jakby sie zapowietrzal... Podczas jazdy jest znaczy spadek mocy ma strasznego mula Wszystkie filtry wymienione vacum pompa...
Kolego przypomniało mi sie jeszcze , kiedyś w passacie 101 km miałem taki przypadek ze od pompy vacum wychodzi rurka metalowa tak na 3 cm i do okoła niej powstał luz i podcisnienie było za słabe zeby wysterowac doładowanie. Moze to ci cos pomoze
co to jest podciśnieniowy włącznik turbiny?? pompa vacum, zawór sterujacy czy siłownik pnumatyczny. pozatym nie napisaleś ze wymieniłeś filtry nie zrobiłes dokładnej diagnozy i czego ty oczekujesz?
Witam Mam problem z klimatyzacją w passacie b5 1,9 TDI 115 KM. Gdy nacisne na panelu włącznik klimatyzacji to sprężarka ani wentylator nie reaguje. Ale jak podpinam pod skaner diagnostyczny to na wyświetlaczu wyświetla w klimatyzacji jeden bład : (001206 - Sygnał okresu zapłonu wyłączony). Po wykasowaniu tego błędu i ponownym załączeniu zapłonu i odpaleniu...
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Możliwe nieszczelności przewodów pneumatyki komputera i turbiny. Nieszczelność układu zasilania paliwem po stronie ssącej. wnioskujesz to po jakichs konkretnych parametrach ze zdjec czy po objawach? Dodano po 14 Panowie doszedl kolejny aspekt,dzis po wyjeciu filtra paliwa u jego wlozeniu nie idzie go wgl odpalic. Caly plak poszedl a i tak sie nie odpowietrzyl....
powodem awarii były wadliwe o, ringi na PW- wtryskiwaczach. powietrze, spaliny były tłoczone do przewodów i filtra paliwa. Układ zapowietrzony na listwie i dlatego tak szybko gasł. Trochę uparci Ci fachowcy bo wymienili pompę vacum, uszczelniali układ oraz chcieli wymieniać EGR. Niestety na t.z czuja VW już nie są naprawiane. Panowie właściwie podawali...
(at)robokop Nie przepadam za osobami które uważają że jeśli jest coś zamontowanego innego niż w fabryce to już ULEP. Sprawa wygląda tak, znalazłem firmę która mi wgrała soft z końcówką FT do mojego sterownika GA. Zrobiłem kodowanie i wszystko zaczęło działać. Tak sterowniki GA i FT miały can. wszystko działa, brak błędów. . Przypomnę mam Passata z listopada...
Przy turbinie jest gruszka i cieniutki wężyk. I ten wężyk poprowadzi cię aż do vacum pompy przejrzyj skrupulatnie wszystkie, jeśli okażą się ok to trzeba sprawdzić gruszki do których wężyki dochodzą tu już przydałby się przyrząd.
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Miałem napisać o tym czujniku od centralnego zamka, mam możliwość sprawdzenia jaki on jest i jak działa w passacie b4 więc obczaje to i dam znać co wymysliłem... Jeśli ktoś ma jeszcze coś ciekawego do dodania to jest mile widziany!
Witam mój passat b6 1.9tdi BKC ma problem z odpalaniem, filtr paliwa ostatnio był wymieniany u mechanika. Samochód dalej po dłuższym postoju ciężko pali. Mechanik stwierdził że to będą pompowtryski lecz silnik ani nie szarpie podczas jazdy, obroty także nie skaczą. Stwierdziłem że sprawdzę wężyki i zobaczyłem że wężyk od pompy vacum jest tłusty i czarny...
Króciec skleiłem jakiś czas temu bo był pęknięty , auto po tym jakby odżyło a teraz zdechło, a może być pompa vacum żeby siadła ?? Wężyki od podciśnienia też wszystkie wymienione niedawno.... Dodano po 1 A i jeszcze jedno , jak silnik schodzi z obrotów to słychać syczenie jakby powietrze schodziło , nie wiem czy to normalne , nigdy się nie wsłuchiwałem...
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Witam. Mam problem tak jak w temacie. samochód na wolnych obrotach bez włączonej klimatyzacji pokazuje od 0.7 do 1litra na godzinę. Dodam że ostatnio została wymieniona pompa vacum. Dodano po 7 Ogólnie na wolnych pokazywało mi 0.8l i 1l z klimatyzacją
Mialem juz sytuacje ze stal od soboty poludnia do poniedzialku rano i odpalil dopiero za drugim razem. to raczej nie przez niedomkniętą klapę, bardziej w stronę problemu na pompa wstępna w zbiorniku, pompa vacum, filtr paliwa, świece żarowe itd. ewentualnie na zamknięcie bagażnika, manualnie kluczykiem przekręcasz zamek w bagażniku , zamykasz/otwierasz.
kolego załóż podciśnienie bezpośrednio z pompy vacum na gruszke turbo i zobacz czy bedzie poprawa przez chwile(później notlauf) jeżeli bedzie to znaczy że sterowanie turbo nie jest ok i bedziemy szukać dalej
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Pierwsze sprwdzenie podciśnienia czy pompa vacum daje -0.7 -0.8 bara nawet na niskich obrotach. Dwa szczelność gruszki i czy czasem cośnie blokuje dzwigni zmiennej geometrii. Ps turbo po wymianie/regeneracji?
witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Moim zdaniem zacznij od sprawdzenia pompy podciśnieniowej vacum. Ja miałem przypadek że auto łapało tryb awaryjny i słabo jechało. Okazało się że króciec wyjściowy zasysania powietrza był obluzowany i pompa nie uzyskiwała wymaganego podciśnienia przez co sztanga nie wychylała się w całym swoim zakresie. Ściągnij górna osłonę silnika i zobacz czy króciec...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Witam posiadam Passata b5 2003r. 130km avf auto ma przejechane (tak pokazuje licznik)200 .000 od jakiegoś czasu czuję na kierownicy i drążku zmiany biegów duże wibracje wiem że wątków na ten temat jest pełno ale wszystko co sugerowali forumowicze zostało sprawdzone (dwumas sprzęgło działa poprawnie ,korekcje poprawne ,rozrząd po wymianie brak poprawy...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
Chyba podejrzane będzie za niskie podciśnienie. Nagrałem film z podłączonym Vakuometrem przy gruszce w trybie 011 BS. https://youtu.be/H0B96Iw2GnY Czy podciśnienie na gruszce przy teście 011 BS w trybie ON powinno być podobne lub takie samo jak na wolnych obrotach za zaworkiem jednokierunkowym przy VACUM Pompie? Poniżej podaje logi dynamiczne bloku...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Co do odpalania. 1. Typ silnika? 2. Sprawność akumulatora? 3. Sprawność świec żarowych? 4. Sprawdzenie wizualne zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy (czy nie okopcony)? -okopcony sprawdzić test szczelności głowicy)? 5. Sprawdzić kompresje? 6. Sprawdził co jest w filtrze paliwowym jego zawartość oraz poprawność jego montażu? 7. Odczytać błędy ze sterowników?...
uszczelniacze miałem wymieniane 3 tys km temu dziś zdemontowałem vacum pompę przedmuchałem ja i resztę układu paliwowego okazało się że w baku mam straszne bagno rdze syf itd dziś będę demontował bak i czyścił wszystko bo auto po przedmuchaniu odpaliło bez problemu przejechałem 2km zgasiłem zapaliło i tak 2 razy i nic wiec pojechałem do domu około 30...
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
Zajrzyj do filtra paliwa i opisz kolor paliwa. Przezroczyste czy brunatne lub z brązowymi kropkami? Podaj pomiar bloku pomiarowego nr4 silnika. Sprawdź czy nie masz wycieku pod pompą Vacum (z filtra paliwa przewody wchodzą do tej pompy zamocowanej na korpusie silnika). Dodano po 16 na 0 teraz jest na -2,2. Jak nic kont synchronizacji -jak ustawiałem...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Witam. Panowie sytuacja wygląda następująco. Miałem już dość tego samochodu i zaprowadziłem go do mechanika, i chyba niestety się wkopałem :(. Mechanik stwierdził, iż do wymiany jest vacum-pompa, która zespolona jest razem z pompą paliwa. Więc zakupiłem nową pompę i została ona zamontowana. Niestety w chwili obecnej to samochodem już w ogóle nie da...
Witam wszystkich, posiadam samochód jak w temacie. Problem polega na tym, że zostało wymienione koło dwumasowe, ostatnio pompa paliwa vacum (to miały być przyczyny dolegliwości), olej filtry itd. Samochód ciężko odpala rano, rozrusznik kręci, po odpaleniu i potrzymaniu go na biegu jałowym P, zaczyna mocno kopcić na biało, potem to ustaje, jak przełączę...
Witam. Jak w temacie. AVF w Passacie B5 w trakcie jazdy rzekomo zaczęło rzucać motorem i zgasł. Co sprawdzone: Ecu błędów brak Pompa w baku sprawna podaje paliwo ciśnienie w normie Vacum podmieniona Kanały paliwowe przedmuchane Oringi na pompkach są wiązka pd sprawdzona Synchro -0.6 Czujnik wału sprawny Przy zapłonie, pokauzje status pompek 2, w trakcie...
Przepływka nie raz wymieniona, pompa vacum szczelna, wtryski są dobre, zawór n75 wymienione turbo na nowe, pompa paliwowa wymieniona . Jak ruszam gwałtownie to autko mi przerywa, przy delikatnych gazie nie jest to tak odczuwalne. Niewiem juz co może być grane brak pomysłów. Autko na poczatku bylo bardzo zrywne ma. Do dzisiaj zalozony ten tzw. Chipbox...
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Albo jest problem z podciśnieniem (dopiero przy w wyższych obrotach jest prawidłowe) albo regulacja doładowania VNT stoi na amen. No to zabrałem się za podciśnienie. Co sądzisz o tym zachowaniu pompy vacum? https://youtu.be/njkObRRwcS8 Wakuometr podłączyłem równolegle (nie szeregowo jak mówię na filmie) z obwodem zamkniętym. Dragania wskazówki wynikają...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
Witam. Mam pytanie bo troche poznałem temat ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem a nie wiem czy mechanik mnie nie chce spławić. Kiedy były jeszcze mrozy po nocy rano wsiadając do auta miałem twardy pedał hamulca który po odpaleniu schodził w dółi auto hamowało normalnie. Gdy zima minęła i temperatura była już wyższa zajwisko to zaniknęło i rano...
Passat 1.9 tdi PD ciężko odpala AJM. Mianowicie przy temperaturze -3 do 4 jak po nocy w miarę odpali wystarczy, że silnik popracuje 5 minut lub przejadę 3km i go zgaszę na np. 5 do 10 minut to później chcąc go odpalić to trzeba z 10sekund lub dłużej kręcić czasem 3 razy 10sekund az kontrolka od oleju miga wtedy wyłączam i od nowa kręcę. na zaciąg na...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Witam. Auto jak w temacie, Passat B5 z silnikiem AWX. Nagle z dnia na dzień po nagrzaniu silnika do 90 stopni występuje nieregularne szarpanie, skoki obrotów od 500 do ok. 1200. Wygląda to tak, jakby brakowało mu paliwa, jednak na wysokich obrotach jak i na zimnym silniku jest wszystko OK. Co ciekawe, BIPy nie przekraczają 40 na każdej z pompek, gdy...
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110752.ht... Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110753.ht...
Witam, Panowie mam problem i potrzebuje pomocy bo już normalnie jestem głupi z tego wszystkiego. Ale najlepiej zacznę od początku. Pierwszym objawem jakichkolwiek nieprawidłowości był następujący objaw: podczas jazdy ze stałą prędkością a zwłaszcza na ostatnim biegu przy delikatnym naciśnięciu pedału gazu zauważalne było falowanie obrotów. Innych nieprawidłowości...
Witam! Mam wielki problem. Auto: Passat b5 fl 1.9 TDI AVF tiptronik od 6 lat mój. Problem: Przed trasą ok 150km wszystko było ok. Po ok 40 km zapaliła się kontrolka ESP, nie poczułem niczego nadzwyczajnego, zgasiłem silnik, zapaliłem i kontynuowałem podróż bez świecącej kontrolki. Po 30 km dotarłem do wielkiego miasta z zaświeconym ESP, stając na światłach...
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Zmiana wtryskiwaczy może nic tutaj nie dać ,a wręcz może być przeciwnie , większość tych pomp jest już mocno zużyta i z tego co zauważyłem wydajność czesto nie sięga wyżej niż 48-49mgr , do tego dołóż wtryskiwacze o większym ciśnieniu pracy i wydajność pompy drastycznie spadnie. Nie wiem co ma na celu zwiększenie dawki powyżej 51mgr , bo 51mgr może...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
vacum passat passat vacum ciśnienie pompa vacum passat
głowica próżniowy whirlpool zasilacz inwerter naprawa
wiązka pedału przyspieszenia wiązka pedału przyspieszenia
Jak zresetować pralkę Hotpoint Ariston WMG722? Czy Sagemcom DSIW74 ma Wi-Fi?