Witam, pytanie. Na ile ustawiać zawory ssący i wydechowy? Passat b4 1,8 benzyna.
Łącznik elastyczny wymień na nowy. Tam jest przyczyna buczenia. Ten jest szczelny i wizualnie ok ale zużył się i nie spełnia swojej funkcji.
Dzień dobry mam pytanie ostatnio zorientowałem się że z mojego samochodu który ma silnik diesla śmierdzi z rury wydechowej LPG, Czy to normalne?
No jak szerszy od rury to zakładasz i skręcasz na "opaskach", a jak do spawania to kup spawarkę i zespawaj jak nie chcesz do warsztatu. Zwykle nie biorą więcej jak 20 zł....
A nie jest przypadkiem pęknienty kolektor wydechowy ?
Jeżeli jest utrudniony przepływ spalin to jak najbardziej może być to przyczyna osłabienia silnika, ale można to sprawdzić. Odkręcić układ wydechowy od Turbo i zrobić jazdę próbną
Jeśli demontowałeś element układu wydechowego, to tam szukaj przedmuchu. Ciemny nalot na elementach to wskazówka.
Czujnik tlenu w kolektorze wydechowym.
Szanowny kolego 3 zawory są ssące a 2 wydechowe i otwierają się wspólnie tzn. wydechowe razem i ssące razem.
tak jak juz niektórzy pisali podejrzewam zawór sterójący kątem, pompe ,układ wydechowy .
Sprawdż sondę!.
Sądze, że będzie to coś z układem wydechowym. Najprawdopodobniej zabity katalizator spalin lub tłumik końcowy. Miałem to samo w passacie TDI.
Podpięty pod komputer? Błędy sprawdzone? Pasek mógł jednak przeskoczyć, do sprawdzenia drożność układu wydechowego.
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
a co ma tzw. smok do dymu z rury wydechowej??
Trudno diagnozować jak się tego nie słyszy. Jakieś nagranie mogłoby pomóc. Metaliczny hałas może pochodzić zarówno od sprzęgła jak i alternatora.Także początkowa część układu wydechowego do sprawdzenia.
Coś się dostało pod zawór. Nie napisałeś który zawór? Wydechowy czy ssący?
Jest pompka pomocnicza. Powiem tak. Do rury gdzie wciąga powietrze psiknąłem gazem (starterem) i podpaliłem szmatę. Zaczął coś łapać. Dym leci z rury wydechowej.
Można bo osprzęt pasuje, ale, silniki TD mają mocniejsze korbowody i dodatkowe smarowanie swożni tłokowych, a po za tym trzeba zmienić:kolektor wydechowy i ssący,doprowadzić i odprowadzić smarowanię turbo. Roboty sporo, a silnik może szybko paść. Odradzam.
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
zmieniłem termostat i jest już ok
Należało by zainteresować się, kondycją chłodnicy spalin, jeśli chodzi o "bulgotanie" bo to jedna z możliwych opcji przedostawania się spalin do układu chłodzenia i płynu do układu wydechowego. Warto by też, zainteresować się kondycją i stanem filtra cząstek stałych DPF, jeśli chodzi o dymienie z układu wydechowego.
Przy dynamiczniej jeździe to normalne. Mówię o bardzo dynamicznej.
Sprawdziłbym dokładnie dolny wahacz, łożysko wspornika kolumny zawieszenia, tuleję mocowania amortyzatora oraz dla pewności układ wydechowy (plecionkę, wieszaki).
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Nic to nie da. Jak z samej nazwy wynika, plecionka ma tłumić drgania przenoszone z silnika na układ wydechowy. Jedyną rada to udać się do mechanika, który wspawa drugą plecionkę i będziesz miał spokój. Sprawdź przy okazji stan wieszaków oraz reszty układu wydechowego.
A jak sondy?
Witam 1 Przeguby 2 poduszki silnika i skrzyni 3 zawieszenie układu wydechowego(łącznik elastyczny)
Jezeli masz takie miejsce, ze jak przycisniesz cosik to wyplywa benzyna to nacisnij i zobacz. Jak nie masz, to odkrec jedna swiece, sprobuj zapalic i nichaj czy jest benzyna. Ostatecznie ponichaj rure wydechowa. K.
sprawdz sterowanie turbiny, przepływomierz, układ wydechowy, filtry, ustawienie rozrzadu
Hejka. mam rozwiazanie dla potomnych :) - wylaczylem zaplon pod tym jak kontrolka z dpf mie sie zapalila - i nic sie nie stalo. Procedura jest kontynuowana po prostu przy nastepnym uruchomieniu silnika, jak przekroczy 2000 obrotow to sie wlacza i czyszczenie sie zalacza jeszcze raz. Nie powoduje to zadnego uszkodzenia w systemie filtra i wydechowym.
może tak, może nie .... może jest nieszczelność w układzie wydechowym , a może wirnik obciera o obudowę
rozumiem że wtryski bezpośrednie nie były zamieniane?
A łącznik elastyczny wymieniałeś ja jak przytrzymam rurę wydechową z tyłu drganie ustępuje.
sonda jest wkrecona w kolektor wydechowy
Nie przez nią samą , ale przez potencjometr przepustnicy , zawór regulacyjny biegu jałowego i też sondę. Sonda znajduje się przed katalizatorem , na rurze wydechowej.
Bardzo często źle ustawiona rura wydechowa powoduje drgania nadwozia. Sprawdź wydech.
Rozważana jest opcja pękniętej głowicy . Ale tak można w nieskończoność . Wg mnie również jest to uszczelka . No ale skoro człowiek przywiązał się do jednego mechanika to nie chce ryzykować u innego . W końcu naciągaczy jest dużo . Auto super odpala , pracuje równo , ma normalną moc , olej jest normalny , zaczyna kopcić po odpaleniu a po rozgrzaniu...
Napisałeś tylko że TDi, ale czy z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową czy z pompowtryskiwaczami? Skoro mówisz, że z lewej strony bierze powietrze, to sprawdź rurę od intercoolera do kolektora. Może jest nieszczelny i to by tłumaczyło nieprawidłowe spalanie (którego objawem może być czarny dym z rury wydechowej)
Witam. To słychać od spodu z pod karoserii nie wiem czy osłona rur wydechowych nie w chodzi w rezonans na wolnych obrotach?
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
Jak basowe dźwięki dochodzą kierował bym się na ukł. wydechowy / tłumiki itp. rozwalony katalizator.
Nie przejmuj się jednym z produktów spalania gazu jest woda, skrapla się w układadzie wydechowym i wydmuchuje się rano. Pozdr.J.
Czujnik G98 jest wkręcony po środku kolektora wydechowego,pod łbem turbiny(odlewem kolektora wydechowego), a odejściem rurki metalowej harmonijkowej układu recyrkulacji spalin.
Taki komunikat może również oznaczać uszkodzenie czujnika, ale mniejsza z tym. Pytanie brzmi co masz zamiar z tym zrobić? Bo do naprawienia tej usterki nie wystarczy mieć interfejs i tylko go mieć. Niebieski dym może oznaczać uszkodzenie związane ze spalaniem oleju w silniku jak uszkodzona turbina, uszczelniacze, pierścienie. A biały dym z rana odkładanie...
Dolewam liqui moly DPF do paliwa i wypala nagar w całym układzie wydechowym od komory spalania aż po wydech i sie nie wyświetla. Poprawia geometrie
Jaka może być przyczyna dostania się oleju do płynu chłodzącego w VW Passat 1.9 D ? Dodam że olej był do końca czysty. I czy to normalne że w tym modelu silnika głowica pęka pomiędzy gniazdami zaworowymi a dokładnie pomiędzy zaworami ssącymi i wydechowymi? Proszę o pomoc. Pozdro;-)
Tylko nie widzę nigdzie za bardzo jak ja wyciągnąć. Wszędzie tylko piszą że mają czujnik w pedale. Sama linka 60zl Hans Szajs Ewentualnie jeszcze zapytam czy jest możliwość zaspawania kolektora wydechowego bez jego demontażu? No miedzią lub mosiądzem?
Kolego ECU-Chiptuning niestety turbo od 170KM PD ma inaczej rozstawione śruby w kolektorze wydechowym więc nie ma szans aby je przykręcić jakieś inne propozycje??
Witam masz na 90% uszkodzoną uszczelkę pod glowicą albo pękniętą glowice , a na zakręconym korku podczas odpalania na gorącym silniku nie wydobywają się z rury wydechowej duże ilości pary?
Może fachowcy niewłaściwie zamontowali poduszki silnikowe i skrzyni biegów, lub zamontowali "podróby". Sprzęgło założono nowe, regenerowane, czy składane z wielu. Jeśli podzespoły te zamontowano poprawnie, to typuję wadliwie zmontowany układ wydechowy, po wymianie tzw. plecionki.
Dokładnie logi na samym dole są z podłączonym podciśnieniem bezpośrednio pod trójnik. Stosuje się do poleceń Twoich jak i kolegi Ciachciach. Jeśli miał bym robić po swojemu i wiedział bym co mam robić nie prosił bym nikogo o pomoc i nie pisał bym tego posta. Kolega Ciachciach poradził mi wypalanie kolektora , bo to on miał być winny temu wszystkiemu...
Sprawdzałeś cały układ wydechowy? Dla próby można przed katem odłaczyć i się przejechać.
sprawdz wydech najprościej odkręć wydech przy kolektorze wydechowym i jazda próbna
Dzięki za film z tym że u mnie jest coś takiego że, jeżeli ustawie tak jak na tym filmie to wtedy krzywki na pierwszym cylindrze są ustawione tak że za chwile będą otwierać zawory i dochodzi do sytuacji w której, tłok idzie w dół a otwarte są zawory wydechowe i ssące.
Zaspawanie otworów w srodkowym tłumiku nie powinno wpływać na rozuch zimego powietrza, to tak jakby inzynierowie sie pomylili i źle obliczyli układ wydechowy.
Sprawdzałeś wieszaki rury wydechowej a może wydech gdzieś dotyka podwozia przy wstrząsach.
To nie jest żaden ekran. Tutaj (3 przewodowa) masa dla sygnału idzie przez układ wydechowy. Jak wiadomo połączenia tam rdzewieją i ta masa nie jest pewna przez to dołożyli osobny (czwarty) przewód z masą by nie było przekłamań na odczycie z przewodu sygnałowego. Czy te sondy się różnią to tego nikt Ci nie powie. Gdyby sondy różniły się tylko przewodami...
Witam mam kłopot z wydechem a mianowicie pojawił się niebieski dymek z rury wydechowej po zagrzaniu się silnika dymek znika. Nie wiem od czego zacząć diagnozę, może ktoś jest w stanie mi mi coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny .
moze ten Twoj dymek to tylko para wodna zbierajaca sie w ukladzie wydechowym? Taki efekt jest normalny jesli auto postoi dwa dni.
Witam, kupiłem niedawno z Niemiec Passata b6 2.0 tdi, 2005 rocznik kod silnika BMP, na przeglądzie wszedłem z diagnostą pod auto i pod zbiornikiem wyrównawczym było widać urządzonko z osobną rurką wydechową. Nie dostałem żadnego pilota, jak upewnić się czy to jest Webasto czy dogrzewacz?
Cześć, mam problem ze swoim Passatem, zamontowałem nową turbinę. Po montażu okazało się że musiałem jeszcze wymienić 2 przewody intercoolera, parę uszczelek na przewody i 3 spinki na przewody intercoolera. Samochód teraz nie kopci, nie podkapca, ma moc, wydaje się nawet, że więcej niż przed usterką turbiny. Ma kopa, lecz turbina dość uciążliwie gwiżdże,...
na poważnie: jaki miałeś poprzednio silnik? (1F) wtryskiwacz i nastawnik przepustnicy są identyczne niewielkie róznice w budowie korpusu wtryskiwacza i przepustnicy sterownik inny numery z toledo97 (ABS) 8a0997311b 8a0907311ak 1h0997311b - dla immo sonda lambda identyczna kolektor ssący podejdzie kolektor wydechowy inny na razie tyle.
zapchany jak się rozgrzeje, a na zimnym nie? Ależ oczywiście, wystarczą śmieci ,np z katalizatora, w układzie wydechowym. I będą takie objawy jak opisuje autor. A zatem i pomyślałem i przeczytałem.
Jeżeli ukł wydechowy był sprawdzony przez specjalistów i masz 100% że wszystko z nim w porządku zostaje 3 pierwsze punkty do zrobienia
pyutanie czy stuka tylko podczas jazdy, zawsze, czy przy gwałtowniejszych manewrach, zobacz na zakrętach...zwróć uwagę na odległosć końcówki rury wydechowej od zderzaka, porównaj z innymi paskami
Kolego, niedawno małem passata z uszkodzonym Turbo. Zalegało tak dużo oleju w układzie wydechowym że konieczne bylo nawiercenie niewielkich otworów w tłumikach. Po pewnym czasie samochód przestał dymić.
Wężyk do komputera to czujnik wysokoœci znajduje się na obudowie modułu sterującego.Czujnik wysokoœci informuje o aktualnym ciœnieniu otoczenia, które zależne jest od wysokoœci geograficznej. Sygnał wykorzystywany jest jako wartość korekcyjna do obliczenia niezbędnego ciœnienia doładowania i wielkości stopnia recyrkulacji spalin.A...
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Najprawdopodobniej zepsuty jest czujnik temperatury silnika, który steruje pracą wentylatora. Jeśli samochód jest sprowadzony, to bardzo możliwe że zrobiono jakieś uproszczenie w elektryce, a nawet zamontowano inny czujnik np. przy kolektorze wydechowym.
Też bym stawiał na turbinę. Ale trochę się czepnę niedrożnego wydechu jeśli pozwolicie. W teorii mogło by to wyglądać tak: Przy częściowej niedrożności silnik wkręci się do pewnych obrotów, do czasu aż ciśnienie w układzie wydechowym nie pozwoli na swobodny przepływ spalin. Turbina siłą rzeczy będzie się kręciła tylko przez jakiś czas siłą rozpędu,...
Witam! Mam maly problem z moim passatem, mianowicie podczas jazdy od czasu do czasu szarpie silnikiem,nie zależnie od tego czy przyspieszam,odejmuje gazu czy jade stałą prędkością co może być przyczyną? Ostatnio nawet kilkukrotnie mi zgasł po czym odpalił i pojechał. Jakieś pomysły? Czujnik temperatury? Dodam że samochod pracuje dziwnie, zdaje sie jak...
Jeżeli naprawa dobrze wykonana to musi trochę podymić aż do wypalenia układu wydechowego , ale pewnie coś źle poskładałeś skoro słaby i strzela.
jak wyciagnac turbospezarke z pasata b6 Odkręcić ławę zawieszenia, wydech, zasilanie i odpływ oleju, kolektor wydechowy od głowicy i masz ją na stole.
To, że jeszcze kopci może powodować woda w układzie wydechowym. Tak szybko się tej wody nie pozbędziesz ale jesteś na dobrej drodze.
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
wtrysk podaje paliwo parę razy patrzałem i jest świece tak samo więc to na pewno nie problem wina tkwi ewidentnie w instalacji elktrycznej bo ostatnio tez nie chciał odpalać i założyłem nową kostkę stacyjki i co odpalił od razu... jeżdziłem potem i w trakcie jazdy samochód od razu zgasł nie wiadomo dlaczego i jak próbowałem odpalić wtedy nie chciał...
Dolotowego czy wydechowego rozumiem że zapomniano go przykręcić bo faktycznie jakby rozstaw pasował ale tylko na dwa otwory?
sprawdż ciśnienie w cylindrach i układ wydechowy,może popychacz zaworów pęknięty,wałek rozrządy zdarty.OLEJ w silniku O.K!
Witam . Mam passata B3 2.8 VR6 , wybebeszyłem układ wydechowy , tzn. Katalizator, 2x środkowe tłumiki szrot i zostawiłem końcowy z Fatex . Ładne ma brzmienie ale został ten głupi dzwięk który wydaje pusta puszka po katalizatorze ... a w puszcze od Kata jest Sonda Lambda :( teraz pytanie ... ma ktos jakiś sposób jak wywalićpuszke od kata a zostawić sonde...
Potwierdzam wypowiedzi kolegów.Myśle że przyczyna tkwi w turbinie.Turbo właśnie od 2000-2200 obr. w górę powinno być energiczne odczuwalne przyśpieszenie.Możesz mieć problem z sterowaniem turbiny (zawór lub gruszka vacum).Lub zapchany katalizator(wspominałeś o oleju w chłodnicy)olej może również pójść w kolektor wydechowy i ograniczyć przepływ przez...
Silnik świeżo po remoncie, nowa turbina "z sztangą rozregulowaną, turbina pompuje dopiero przy 2000obr/min". Zostały tylko stare pomp wtryski może przez nie samochód pali tak dużo bo na baku 64l przejeżdża w trybie mieszanym 750km, kiedyś więcej robił. Układ wydechowy szczelny dolotowy również. Więc nie wiem o co może chodzić.
Najpierw zadaj sobie pytanie czy takie pierdzenie samochodem jest eleganckie. Z tego co wiem to samochody sportowe i wypasione limuzyny nie pierdzą, a ilekroć słychać basowy dźwięk to jest to często jakiś zupełnie niesportowy samochód typu punto czy skoda. No ale jeśli chcesz pokombinować, to może taniej wyjdzie z końcówkami wydechu, tylko takimi mocowanymi...
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
Kiedy temperatura w kolektorze wydechowym w poblizu sondy przekroczy 300 stopni . Wystarczy najczesciej ok. 3 minut pracy silnika przy obrotach powyzej 2500 -3000 obr/min . W innych silnikach sa stosowane tzw. sondy ze wstepnym podgrzewaniem - one rozgrzewaja sie szybciej . Oczywiscie nie dotyczy to Twojego silnika .
Instalacja jak najbardziej będzie działać poprawnie, jeżeli zostanie dobrze zamontowana i ustawiona, czyli udaj się do zakładu z doświadczeniem, który zapewne niejednokrotnie już robił turbo. Niektóre firmy robią takie cuda z kompensacją, że człowiek się za głowę później łapie, a ustawienie jest niemożliwe. Jeżeli chodzi o jakieś szybsze zużycie turbiny,...
Sprawdź fizycznie układ wydechowy na dziury? Możesz odpalić silnik zatkać wydech i też usłyszysz czy są nieszczelności gdzieś?
ROZRZĄD: Koło zaworów ssących i pompowtrysków ustawione prawidłowo kąt synchro 0 Natomiast nie rozumiem tego jak ustawić to drugie koło zaworów wydechowych, mógłby kolega mi to jaśniej napisać? Co do tego ze może głupieć od tego fapa którego nie też się przychylam.
Jak dla mnie to nagrzewnica: Otwierasz ciepłe powietrze czyli otwierasz przepływ przez nagrzewnicę - z ukł. wydechowym to nie ma nic wspólnego. Powietrze zabierane jest z podszybia Włącz nadmuch na zgaszonym silniku (oczywiście rozgrzanym)
A czy silnik 110 ps ma sprężarkę z regulowaną geometrią łopatek? Chodzi mi o silniki bez pompowtrysków vw tak mam w tej wersji silnikowej jest zespolona z kolektorem wydechowym na stałe,występują dwie turbiny gt15 i gt17 w zalżności od modelu i rocznika
Ogromny smród z rury wydechowej i często czarna chmura, poza tym nic się nie dzieje, samochód z '99 i ma swój przebieg - 500 tys.km
Nie jeździłem bo strasznie dymi i mocy brak jak dodaje gazu to nawet nie pompuje w wąż dolotowy do kolektora Dodano po 6 Jeszcze jedno pytanie mam czy jak mam nie szczelność przy rurce od kolektora wydechowego do egr czy też może się tak dziać?
Dzieki koledzy musze tak zrobic jak mowicie podjade do innego mechanika i postaram sie go namowic zeby mi sprawdzil te parametry podczas jazdy swoja droga po wyumianie tej turbiny samochod wydawl mi sie jakis zmulony ale myslalem ze to wina oleju w ukladzie wydechowym czy ta co opisuje kolega bodzio012 ma wplyw na moc i osiagi samochodu?
To zależy, jaki to kod silnika i rocznik. Bywa, że jest jedno-przewodowa, trzy lub cztero-przewodowa. Sonda jest wkręcona w kolektor wydechowy (trzeba zaglądnąć mniej więcej od strony podszybia), i : - przewód czarny (sygnałowy) JEST ZAWSZE, - dwa białe (podgrzewanie sondy), jeżeli jest trzy-przewodowa, - jeden szary (masa sondy), jeżeli jest cztero-przewodowa,...
Przed chwilą wziąłem laptopa z VAG-iem i co znalazłem: 16855Czujnik ciśnienia gazów wydechowych zakres/możliwości nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY Sprawdziłem też poziom płynu "adblue" (czy jak się on nazywa) dla DPF-a pod kołem zapasowym i na patyczku wyszedł poziom ok. 6,5 - 7 cm. Nie wiem ile to płynu, ale w każdym razie go nie brakuje. Auto ma...
Witam, podejżewam że to właśnie może być olej z turbiny, przepuszcza suwak,może jest już luźny ,nie wiem jak to dokładnie nazwać, Z kolektora dolotowego turbina dając ciśnienie wybija olej i leci przez tą dziurkę, uszczelniacz padł, zdemontuj go, sprawdź czy wogóle zamyka. Wykręć kolektor umyj, zaślep blaszką przy wydechowym n złączeniu .nie wiele wiem...
Mówię poważnie o wydechu - nie mam na myśli tłumików a'la Mugen z alledrogo tylko wykonany na zamówienie układ wydechowy, który nie będzie dużo odbiegał wyglądem od seryjnego...
Witam, co może być przyczyną że mój passat jest zamulony, kilka tygodni temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i pierścienie, wcześniej też był zamulony, dodam że na postoju z rury wydechowej słychać co jakiś czas lekke prykniecie, lecz silnik chodzi równo, co może być przyczyną zamulenia? Silnik bez jakiejkolwiek elektryki na gaźniku pierburg 2e
Pewnie jak latał z rozrządem przestawionym to się zaory wydechowe wypaliły.. Tak jak piszą, do sprawdzenia kompresja. Noi i na analizator spalin, zobaczyć co w spalinach słychać...
Cze! Sprawdź sondę lambda oraz katalizator(czy nie zapchał układu wydechowego) a potem zresetuj komputer (jeśli silnik jest na solo wtrysku, odepnij kleme na min 5s)
układ wydechowy passat passat układ wydechowy uklad wydechowy
amazon assistant piekarnik indesit triak przekaźnik
quadral wzmacniacz quadral wzmacniacz
Liczba magnesów na wirniku prądnicy z 12 cewkami Brak biegu wstecznego w skrzyni Multitronic Audi