moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Zdejmij pokrywę o obejrzyj wałek oraz hydroregulatory czy tam się nic nie wytarło. Generalnie te silniki 105KM z serii BKC/BXE/BLS miały masę przypadłości i problemów. Równie dobrze może to być sworzeń w główce korbowodu albo w tłoku albo pęknięty wał korbowy.
Może jest rozwarstwiony wewnątrz wąż doprowadzający powietrze i robi się klapka - już takie coś przeżyłem.
I autko dobrze już jeździ?
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Turbosprężarka umarła. Najpierw prosze dokładnie sprawdzić turbine. I prosze uważać bo przy rozbieganiu sie silnika korby łatwo wychodzą bokiem.
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
A nie czuć trochę spalenizny ? ( ślizgające się sprzęgło?) Gaz I generacji ? 3 lata temu ? Albo źle to nazywasz albo ktoś odwalił hołubca jak się patrzy.... No chyba że do 97 nie da się nic innego Pozdr. J.
W tym aucie ECU steruje wentylatorem. Dzięki. Podejrzewam, że problem tkwi gdzie indziej. Jakiś czujnik, być może sama pompa wody (mimo tego, że w grudniu była wymiana rozrządu) bo nie nadąża przy wysokich obrotach... Nie wiem, szukam dalej.
Jeżeli nic nie cieknie, olej sie nie leje to mozesz jechac ale nie krec do wysokich obrotów. A i warto sprawdzac olej co pare kilometrow.
zaraz ktoś napisze żebyś wyczyścil silnik krokowy :D ale to nie to samochód wymaga diagnozy prrzez osobę obeznaną w temacie podejrzenie na : TPS,nastawnik przepustnicy,czujnik temp,podciśnienie(lewy luft).
a nie masz pękniętej rury sącej od przypływomierza albo jakieś lewe powietrze
te silniki wytrzymują ponad 500 tyś km jeśli jest poprawnie eksploatowany ,,nielubi wysokich obrotów pozatym dobry olej i w drogę .i wszystko zależy za jaką kase
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Możliwe że wentylator ze sterownikiem do wymiany.. Miałem taki przypadek pomogło.
witam mam problem z moim passatem b3 1.8 jedno punktowy wtrysk chodzi oto że nie chce jezdzić na benzynie a do tego ma wysokie obroty 4,5 do 5000tys ale zacznę od tego że po odpaleniu go na zimnym silniku muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie a dopiero gdy zgaśnie kontrolka taka żółta z silniczkiem to mogę zdjąć noge z gazu ale momentalnie wchodzi...
a może to potencjometr obrotów przy przepustnicy (brudny, zwiera lub padnięty)
Pare dni temu był poruszany identyczny problem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Witam. Mi też takie coś się przytrafiło w audi a4 b6 1.6 ALZ. Najpierw silnik się zadławił, wcisnąłem sprzęgło, obroty spadły i po sekundzie wróciły do normalnego poziomu. Gdy jechałem dalej zauważyłem że samochód jest mułowaty, wolno wchodzi na obroty i jest słaby. Na wyższych obrotach czuć jakby iskra przerywała. Jechałem tak 100 kilometrów autostradą,...
Witam wiesz co było problemem u ciebie? Mam taki sam objaw i ten pólksiezyc w misce olejowej
Witam. Problem jest trochę skomplikowany i nie wiem gdzie szukać przyczyny od jakiegoś czasu w moim passacie jest tak że przy przekreceniu zapłonu świeci się kontrolka świec i nie zgaśnie dopóki nie zapale silnika (przy zgaszeniu i ponownej próbie działa poprawie, gaśnie po 1s) następnie odpalając auto wskakuje na 2000 tys obrotów, i po chwili schodzi...
Sprawdź odmę czy nie popękana pod kolektorem czasami rozpada się w rękach ze starości
Przerywanie ustało ktoś z poprzedników miał podłożone podkładki pod czujnik wału i gubił sygnał na wysokich obrotach
Jest kilka przyczyn 1 wtryski 2 pompa 3 pierścienie
Pracowałem w serwisie Fiata. Zakładaliśmy gaz. Rzeczywiście chodzi tu o emulator. Co jakiś czas przyjeżdżał samochód z nierówno pracującym silnikiem. Wykasowanie błędów pomagało, ale nie pojawiały się one od razu po przełączeniu na gaz. To była kwestia kasy, jaką klient dysponował i to mu sie montowało. Oczywiście klient miał świadomość tego, co kupuje....
sprawdź jeszcze sondę lambda ,częsty przypadek wachlowania obrotami.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic89... o proszę na przykład tu masz :) i jeszcze tu http://forum.vw-passat.pl/archive/index.... i wogóle pełno tego w internecie :)
Czy uszkodzony pompo wtrysk może być przyczyną zwiększenia wolnych obrotów?
Układ zasilania benzyną, no tak ale od czego zacząć? Wysokie obroty przy odpalaniu i poszarpywanie to raczej nie wina uszkodzonych przewodów?
zerkne w te kable ale mowie wam panowie ze dopiero jak odlacze kostke od przeplywomierza to wszystko jest ok tylko jak jest podlaczony to tak swiruje zaraz zrobie zdjecia silnika to zobaczycie czy to na pewno jest 2E
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
To jest schemat tablicy w volkswagenie passacie, czujniki oleju są podpięte pod 9 i 11 . Proszę o wszyskie sugestie odnośnie mojego problemu .
ad1.uszkodzony czujnik,przerwa,brak styku ad2.brak styku biegu jałowego /na przepustnicy/.
A kalibracja skrzyni była?
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
zobacz dokładnie szczelnośc odpowietrzania skrzyni korbowej,bo przy tym modelu nawet odkręcenie korka wlewu oleju gdy silnik pracuje powoduje wzrost obrotów.
po zawieszeniu obrotów podaj mase na styk drugi od dołu przy nastawniku przepustnicy jeśli obroty spadną-styki biegu jałowego.
Raczej nie, po prostu jest on zepsuty bo zapinałem go do VW Passat i tam nawet na wysokich obrotach NIC nie pokazał.
co jest przyczyną gasniecia na wysokich obrotach mi sie wydaje ze jest opuzniony kąt wtrysku ?
A może po prostu silniczek krokowy Ci się zaciął i dlatego utrzymuje takie obroty.
Passat 2.0 i Touareg 3.0 tak mają .
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
no ale dla czego gaśnie tylko na wolnych obrotach na wyższych jest wszystko ok.
Witam.. Proponuję czujnik temperatury który steruje niskimi obrotami. Uszkodzenie śilnika krokowego nie powoduje tak wysokich obrotów, tylko falowanie obrotów
Przekaźnik 109 do czyszczenia i lutowania/wymiany, sterownik alarmu do przelutowania na dzień dobry.
Zero błędów , więc szukamy co może być powodem tego . Filtr paliwa nowy wymieniony 2tyg temu
Wczoraj jak robiłem ten test ze słoikiem , nie zrobiłem jednej rzeczy. A mianowicie nie wcisłem w pedał gazu na wysokie obroty i dalej mi odcina wysokie obroty silnika powyżej 2.2tys . Na wolnych obrotach, biegu jałowym silnik chodzi równo nie falą obroty. Już jestem bezradny.
wysoki obrót silnik passat passat wysoki obrót gasnąć passat obrót
wytwornica antari charczenie basie megane odpalić
bateria macallister zabawka latająca
Obsługiwane procesory przez Lenovo M58p Pojemność wsadu pralki Bosch WFD 1260 - 5 kg