Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
włącz zapłon, sprawdź czy wszystko działa i zapal go na pych z tego co napisałes zrozumiałem że wszystko się pojawia jak zgaśnie silnik tzn czy jak go zadusisz nie dotykajac stacyjki czy jak zgasisz go kluczykiem i ponownie włączysz zapłon? na moje oko wkładka stacyjki się rozlatała ale potwierdzisz to powyższym eksperymentem
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Spróbuj trzymać manetkę kierunkowskazu właczoną w prawo do siebie "na błysk długimi" i włącz zapłon na 5 sek. W octavii 2,passat działa Dezaktywacja w lewo.
możesz jeszcze zmostkowaś na gnieździe diagnostycznym - stały na po zapłonie czyli po przekątnej włączy ci się zapłon
VW Passat 1996-99 przycisk X prawy i Y lewy Inspekcja olejowa - OEL 1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 2. Włączyć zapłon, 3. Zwolnić przycisk X, 4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 5. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 6. Dla modeli...
Witam. Wciśnij prawy przycisk na liczniku włącz, zapłon jak wyświetli się SERVICE, zwolnij przycisk, a przycisk lewy obróć w prawo, aż pojawią się ----- same kreski
Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7. Dla modeli z zegarem analogowym...
w tym roczniku to nawet jak był błąd ABSu to kontrolka zgaśnie po naprawieniu i przejechaniu się kawałek... tak miałem w Golfie, padnięte oba czujniki z przodu, po wymianie włączyłem zapłon a kontrolka dalej świeciła. dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zgasła (impulsy do centralki!) i już teraz jest OK :)
Witam Pewnie przy wyjętym liczniku włączyłeś zapłon Trzeba wykasować błąd
włączę zapłon i zaczyna szumieć. Chińskie ledy , xenony lub dokładane światła dzienne są ?
Passat 1996 – 99 OEL – Wymiana oleju Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Rys.1. Włączyć zapłon. Zwolnić przycisk [A]. W polu wyświetlacza licznika przejechanych kilometrów pojawiają się litery „OEL” lub „OIL”. Dla modeli z zegarem cyfrowym, obracać przycisk [B] w prawo, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie „---„....
Kolego spróbuj tak .Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Wyłącz zapłon 2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk X 3. Włącz zapłon 4. Zwolnij przycisk X 5. W ciągu 20 sekund krótko jeden raz nacisnąć przycisk X 6. Wyłączyć zapłon
Witajcie, czy miał ktoś podobny przypadek? Po włączeniu wycieraczek nie można ich już wyłączyć. Dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu przestają pracować. Gdy włączymy je ponownie znów trzeba wyłączyć zapłon. Czy to problem elektroniki silnika czy inny?
Zapłon wyłączony, naciśnij i przytrzymaj ten przycisk, włącz zapłon, puść przycisk, w ciągu 20 sek. przyciśnij ten przycisk krótko(wyzerowanie wyświetlacza), wyłącz zapłon. Oczywiście stracisz longlife (jeśli masz).
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Jeśli chodzi o wykasowanie inspekcji to podaje ci co nalezy zrobić: legenda: A - ustawianie godzin zegara B - ustawienie minut zegara auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000 IN01 - Inspekcja 1. Włączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Zwolnić...
Moim prywatnym zdaniem jest cos nie tak z czytnikiem plyt.Info z komunikatem o błedzie jest wyświetlane jak dolna czesc nie moze sie dogadac z gorna.Jaką wersje masz tej MFD?Na dzien dobry sprawdz polaczenie z tyłu pod klapka z 3 wkretami jest mozliwe ze wysunela sie wtyczka lub ktos ja zle wkładał i wepchnol do srodka jakis pin Powodzenia PS jest mozliwe...
1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X, 6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP", 7. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 8. Dla modeli z zegarem analogowym...
we wtorek jadę do elektryka musi gdzieś być zwarcie bo pali bezpiecznik od ABS,co dziwne nie za każdym razem rano zauważyłem spalony wymieniłem włączyłem zapłon i to samo spalony.potem włączyłem zapłon i na włączonym wstawiłem nowy bezpiecznik i narazie wszystko ok. ale rano pewnie będzie to samo
Zostawiasz grube zasilania i zapłon,po odcięciu PWM wentylator powinien włączyć się awaryjnie. Pewnie moduły uwalone w silnikach-standard.
Ja w swoim pasku miałem takie same objawy, a przyczyną był zawór elektromagnetyczny w pompie wtryskowej, który po przekręceniu stacyjki i odpaleniu puszczał paliwo a za chwilkę je odcinał. Musiałem włączyć zapłon odczekać tak gdzieś z 15 sekund i wtedy odpalić auto.
Poszło na PW Witam.Proszę o pomoc.Passat B5.Po włączeniu zapłonu pracują cały czas,można zatrzymać włącznikiem to znaczy włączyć i wyłączyć.
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Zwolnić przycisk [A]. W polu wyświetlacza licznika przejechanych kilometrów pojawiają się litery „OEL” lub „OIL”. Dla modeli z zegarem cyfrowym, obracać przycisk [B] w prawo, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie „---„. Dla modeli z zegarem analogowym, zwolnić...
Tak, zapłon musi być włączony.
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Kolego czy przy wyciągniętym liczniku włączyłeś zapłon?Jak możesz to daj zdjęcie tej twojej przeróbki deski
Witajcie, Jakiś czas temu wymieniłem pompkę wewnętrznego obiegu w Passacie B6 firmy Pierburg, bo VCDS pokazywał jej błąd, a doczytałem, że nie można jej regenerować. Problem powstał, gdy zaczął pojawiać się błąd Auxiliary Heater w VCDS, ale aby wejść i usunąć go, nie miałem możliwości, bo okno działu się ładuje i zamyka (jakby był wyłączony. Tak jak...
ABY TO ZROBIC WYPNIJ WTYCZKE OD CZUJNIKA WSTECZNEGO I ZMOSTKUJ JĄ WŁĄCZ ZAPŁON .JAK ŚWIATŁA WSTECZNEGO SIE ZAPALĄ TO CZUJNIK DO WYMIANY
Wyłączyć zapłon Nacisnąć i przytrzymać przycisk po prawej Włączyć zapłon W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się słowo "service", Zwolnić przycisk Obrócić przycisk po lewej w prawo wyłączyć zapłon
Nie koniecznie musi być to przekaźnik. Ja w swoim pasku miałem takie same objawy, a przyczyną był zawór elektromagnetyczny w pompie wtryskowej, który po przekręceniu stacyjki i odpaleniu puszczał paliwo a za chwilkę je odcinał. Musiałem włączyć zapłon odczekać tak gdzieś z 15 sekund i wtedy odpalić auto.
Witam więc napięcie jest na tym układzie dopiero jak włączysz zapłon po wyłączeniu zapłonu trzeba przeciągnąć znowu magnesem tak? Pozdrawiam
Proszę o pomoc... Miałem w Passacie B6 zamontowany Parrot CK3100N i miałem z nim delikatne problemy ponieważ coś nie łączyło i czasem się wyłączał, później podczas rozmowy rozłączał się z radiem i łaczył... Tak przerwyało podczas rozmowy i postanowiłem poprawić kostki. Wymontowałem zestaw posprawdzałem i jak włączyłem zapłon to już tylko podświetla...
Witajcie! Słuchajcie chłopaki, mam Focusa mk2 1.6 TDCI 110KM, ktoś tam kiedyś coś namieszał z dpf-em. Wsad zgrałem ruskim programem, ElmConfigiem, kabel STN1170, ECU (PCM) EDC16c34-2. Z tego co wiem, wkładu już nie ma, program czy był robiony tego nikt nie wie, ale włącza się dopalanie, bo kopci, muła łapie a wystarczy cyknąć stacyjką (wyłączyć i włączyć...
mam taki problem jak zamknę zamek to się zamyka i po chwili otwiera się tył.usterka występuje tylko na włączonym zapłonie
Witam serdecznie ! Podepnę się pod temat .. Vw Passat B7 2012. Wyposażone w seryjnie zamontowane Webasto z pilotem. Mój problem polega na tym, że po włączeniu "pieca" z panelu , czy też z pilota Na Wyłączonym Zapłonie słychać, że coś tam zaczyna się dziać, natomiast za nic nie włącza się nadmuch, wewnętrzny wentylator. Czytałem o przekaźnikach, bezpiecznikach...
No ale jak masz +12 na czerwonym i żółtym i masę to jeśli radio sprawne - powinno się włączyć. Włącz stacyjkę na zapłon i zobacz czy masz na czerwonym +12. Wyłącz stacyjkę, wyjmij kluczyk, odczekaj 10-20sek i zobacz czy napięcie zniknęło.
A dlaczego??? skoro osobiście podłączyłem kabel diagnostyczny pod gniazdo OBD2 w passacie b5 w pin nr. 7. A może muszę webasto załączyć na zegarku żeby się połączyć???? W swoim Passacie B-5 założyłem TT Z/C-D od podstaw. Diagnozę podpiąłem również pod pin 7. Diagnozuje zwykłym kablem KKL-VAG z tym, że zapłon musi być wyłączony. Na włączonym zapłonie...
pod osłoną lewarka zmiany biegów są dwie wtyczki. Do tej z jednym kabelkiem podaj masę i włącz zapłon. jak nie miga to jeszcze odłącz tą masę i powinno podać kody.
Czyli kostka do wymiany. Przekaźnik X nie ma z tym nic wspólnego, on właśnie odłącza zbędne odbiorniki w czasie rozruchu.
Przyciśnij prawy przycisk zegara iprzytrzymaj włącz zapłon puść przycisk i lewymprzekręć w prawo i przytrzymaj wyłącz kluczyk
No własnie to nie jest przycisk tylko przełącznika za sprawą tego wewnętrznego mechanizmu. Jak jeszcze nie rozebrałeś tunelu to jeszcze ostatni pomysł: wyciągnij ten przełącznik, włącz zapłon niech zapisze błędy a potem włóż go z powrotem i wykonaj procedurę jak po wymianie przycisku. Wszyscy trzymamy kciuki za pozytywne rozwiązanie problemu.
hmmmm a Elektrodę znalazłeś czy może po prostu nie chce Ci sie szukać? A co do tych złych wskazań prędkościomierza i obrotomierza to prosta sprawa na zatrzymanym silniku ustaw wskazówki na "0" włącz zapłon i sprawdź czy pokazuje dalej "0" i sprawa załatwiona.
Moduł komfortu trzyma podświetlenie, tak ma byc, jak zamkniesz auto z pilota lub zamka, lub włączysz zapłon światło ma gasnąć, jeśli tego nie zrobisz zgaśnie samo max do 5 minut.
Odepnij sondę, włącz zapłon i sprawdź jakie jest napięcie z komputera - powinno być ok ~0,5V Czy odłączałeś akumulator?
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
Witam. Mam problem , a mianowicie gdy samo cb chodzi jest wszystko OK, ale jak tylko włączy sie zapłon i odpali silnik pojawiaja sie szumy. Mój sprzęt to PRESIDENT JOHNNY II ASC + ML 145 SIRIO zamontowane w passacie '03 1.9 TDI. Radio podłączone jest do zapalniczki od "tyłu" , zauważyłem również gdy kabel od anteny jest prowadzony nie przy karoseri...
robiliście test (diagnozę) klimatronika ?? wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu...
Prąd sprawdzony miernikiem w kostce przy włączniku taki jak należy, lewa lampa prąd taki jak należy, prawa na włączonym zapłonie 0.14 czyli brak napięcia, włączenie opcji kierunek prawy z postojowymi wyłączony zapłon napięcie 12 volt czyli wiązki i przewody wykluczone. Więc został przełącznik, kolega ma takiego samego passata , podłączyliśmy jego wyłącznik...
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
miałem podobny problem mianowicie otwierały sie tylko drzwi od kierowcy a reszta dopiero jak włączyłem zapłon a usterka polegała na tym ,że jeden kabel sie zerwał sprawdź wszystko po kolei :)
No nie żartuj! Slowo adresowe 17-> 09->wpisać login, następnie 10->kanał 21 wpisać ilośc kluczy do zapamiętania ( np 2). Wyłączyć zapłon, włączyć, wyłączyć , wsadzić drugi klucz włączyć, wyłączyć. Mogłem coś pomieszac, ja to odruchowo robię.
Rysunek jest dobry, powinno działać. Może najpierw podłącz do masy linię L a potem włącz zapłon i po 5 sek odłącz masę. Masz interfejs Vag KL?
Bum jest bo wzmak powinien się włączyć po włączeniu radia a tym podpiołęś pod zapłon i się kolej zmieniła. Tak czy tak kwestia dobrej masy do sprawdzenia.
Witam Odłącz czujnik temp wody,włącz zapłon policz do 15 i odpal, nie czekaj aż kontrolka zgaśnie następnie podłącz czujnik jak zadziała to chyba wiadomo. Pozdrawiam
Witam. Działanie spryskiwacza reflektorów: 1. Włączyć zapłon. 2. Włączyć światła mijania. 3. Włączyć spryskiwacz przedniej szyby, trzymając go włączonym powyżej 5s. Po tym powinien zadziałać spryskiwacz. Jeśli chodzi o regulator wysokości to nie powinien mieć na to wpływu.
X-przycisk prawy Y-przycisk lewy Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7....
Tu jest prościej. To Beta5 więc włącz zapłon w aucie i czekaj do godziny czasu az SAFE zmieni się w 1000. Reszta jest podobnie lecz zatwierdza się klawisze ">". SławeK
witam mam problem po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalają sie kontrolki oleju i żadnych płynów.PROSZE OPOMOC POZDRO.
Sprawdź świece żarowe i czy mają zasilanie. Jak są sprawne, ale nie mają zasilania, odepnij czujnik temperatury, włącz zapłon i sprawdź jeszcze raz. Jeśli zasilanie się pojawi, to do wymiany jest czujnik temperatury. Jeśli dalej nie ma zasilania, to bezpiecznik przy akumulatorze, ewentualnie przekaźnik świec w puszce pod maską. Auto w minusowej temperaturze...
Próbowałem takie coś w Octavii 2. Odłączyłem tylko przewody magistrali CAN i po włączeniu zapłonu wspomaganie zaczęło działać.
witam, mam passata 01r sprowadzony z USA, da rade zmienić launchem x-432 wyświetlane mile i stopnie F na kilometry i stopnie celciusza?? Jeśli tak to prosiłbym o podpowiedzenie gdzie wejść i co zmienić. Ewentualnie czy da rade to zrobić takim sposobem? włącz wyłącz zapłon wciśnij to itp
Ale jakby to była elektronika silniczka to nie miałbym tych dwóch mas na kostce. nawet jak odepne silniczek wyłącze i włącze zapłon to te 2 masy już są a więc to nie zwarcie z silniczka. Odepnę przełącznikwycieraczki i spryskiwacza to też te masy są ?
A nie wpisałeś już przypadkiem 2x błędnego kodu , włącz zapłon i nic nie naciskając poczekaj 60 minut , a pozwoli wpisać poprawny kod. :idea:
Witam posiadam passat b6 2.0 bkp. Od pewnego czasu wyskakuje mi pomarańczowa kontrolka(mrugająca) na desce rozdzielczej z komunikatem AFS OHNE FUNKTION . na początku załączał sie jak wjezdzalem w dziury i zakręty.. A teraz jak tylko włączę zapłon , błąd wyskakuej cały czas.. Jeśli ktoś się z tym spotkał to proszę o pomoc i z góry dziękuję;)
Procredura adaptacji pilota wg ross-tech (jeśli masz oczywiście dostep do kabla na obd i laptopa): Włączyć zapłon [46 - Cent. Conv.] lub [35 - Cent. Locking] (zależy od samochodu, ale u ciebie bedzie raczej 46) [Adaptation - 10] Kanał "01" (może być "21" w niektorych modelach). [Read] pokaże ilość zapisanych pilotów w polu "Stored Value". wpisz ilość...
Ostatnio zauważyłem że paliwo wychodzi tylko z wtrysku przyspieszającego rozruch.. Tą rurką paliwo leci jak włączę zapłon ale tymi co idą do pozostałych wtrysków słabo a czasem wcale. co może tak nawalać.. wymienię jeszcze ten regulator ciśnienia paliwa i zobaczę.. Oby pomogło :)
Dobra. Doszedlem jak to jest w Seacie Alhambra: Przełączyć jednostki miar w następujący sposób: – Włączyć zapłon. – Nacisnąć i przytrzymać przycisk 1 pod prędkościomierzem. – Wyłączyć zapłon i przytrzymać naciśnięty przycisk 1 tak długo, aż zmienią się jednostki miar we wskazaniach przebiegu. – Puścić przycisk 1 Adam7009 podales...
Zdejmij wtyk z czujnika temperatury,włącz zapłon ,sprawdz czy załączy świece -jeżeli tak to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika albo temperatura silnika jest za wysoka aby sterownik załączył świece,w końcu toTDI a nie TD.
Udało mi się już to rozwiązać, faktycznie kable przy kostce były zamienione. Ustawienia są teraz zapamiętywane. Rozwiązałem też problem z niebieskim od separatora - podłączyłem do +12V, gdy jest zapłon. Kiedy kluczyk wyciągnięty, separator nie jest zasilany. Problem pozostaje jedynie z przewodem parking brake, chciałbym go zbajpasować ponieważ pewne...
Witam wszystkich. Mój problem z wycieraczką tylną w aucie passat B5 polega na tym że wycieraczka pracuje cały czas po włączeniu zapłonu i żeby ją wyłączyć trzeba wyciągnąć bezpiecznik. Nie wiem jak do tej usterki mogło dojść bo jak kupiłem to auto był przepalony bezpiecznik od tej wycieraczki i myślałem że jego wymiana załatwi sprawę. Ciekawe jest też...
Odczytaj błędy: gateway, immo, silnik. Sprawdź poziom oleju, sprawdź kolor paliwa, sprawdź pompę w zbiorniku paliwa, czy pracuje. Ma działać po włączeniu zapłonu, jak w benzynowych silnikach.
A maska i klapa bagażnika? Nie widzi gdzieś włączonego zapłonu?
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Miałem ten sam problem i to był główny włącznik. Ewentualnie można pojechać do elektryka żeby pobawił sie ze stykami ale wtedy przy włączeniu zapłonu światła będą odrazu włączone
1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X, 6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP", 7. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 8. Dla modeli z zegarem analogowym...
HE to funkcja pracy z ogrzewaniem postojowym, widocznie dałeś plusa tam gdzie nie trzeba. Nie wiem czy ten czarno-żółty to nie sygnał do załączenia kompresora po uruchomieniu silnika, zanik plusa na nim na czas kręcenia rozrusznika powoduje załączenie AC po około 5sekundach Tak jest u mnie. W takim przypadku vag nie zarejestruje błędu ponieważ klimatronik...
Zrob test: 1) - włącz zapłon - odłącz kostkę, zmierz napięcie pomiędzy masa i pinami kostki od czujnika ciśnienia, powinno byc: 5V (zasilanie), 5V(sygnał) ,0 (masa) Jak juz będziesz wiedział na tej kostce, która to masa, to minus woltomierza na ten właśnie pin a plus na dwa pozostałe, wynika jak wyżej. 2) Załóż kostkę na czujnik ciśnienia, zapłon włączony,...
Witam chciałem zapytać nie działa przednia lewa szyba i miga lampka oświetlenia silnik sprawny elektryka silniczka tez bo przekładałem do innego passata jak włączę opuszczanie szyby słychać tylko przekaźnik w drzwiach i odwrotnie czyli podnoszenie, w drzwiach jest kabelek gruby biało- czerwony i jak włączę zapłon to jest na nim napięcie jak włączam...
IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne
polecam wykonać test (diagnozę) klimatronika, to jest na prawdę proste: wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania (temp +) przeskakuje się do następnych błędów aż...
udało się ale nie do końca.... okazało się że niepotrzebnie odpinałem akumulator... po odpięciu przypuszczam że zresetowała się centralka od alarmu i to ona odcinała zapłon. znalazłem ukryty przełącznik.... ale teraz za każdym razem przed odpaleniem muszę najpierw ten przycisk włączyć... wogóle coś sie poprzestawiało gdy mam już odpalone auto to każdorazowe...
Mam taki problem z passatem b5 fl naprawiałam dzis zaplaniczke i przypadkowo zrobilo mi sie zwarcie spaliło bezpiecznik zmienilem na nowy zapalniczka działa. Ale przestało działać zamykanie drzwi z pilota musze zamykać kluczykiem a jak otwieram to musze szybko wsiasc do samochodu i włączyć zapłon aby nie włączył sie alarm. Baterie w pilocie nowe bo...
Nie wystarczy, nie wiesz w jakiej pozycji zostanie tłoczek. A zobacz łaskawie pewną rzecz: - odczep ten register od szlaufików, włącz zapłon, wyjmij i włóż bezpiecznik zasilania komputera gazu ( reset centralki) - zobacz czy tłoczek przyjmie skrajne położenie i wróci do mniej więcej środkowego?
jeżeli odłącze gruby czerwony kable od alternatora to kontrolka ładowania zapala sie po włączeniu zapłonu.
Żelazkiem czytane to może byc wszystko. Świece w tych aktualnych temp. i tak nie działają, na pewno nie po włączeniu zapłonu.
Błąd 1 - ECU nie widziało czujnika temperatury silnika - ten co wymieniałeś na nim oring. Może włączyłeś zapłon na odpiętym czujniku. 2 - sterownik silnika nie widzi kontrolki od świec żarowych. 3 - sterownik silnika zarejestrował odpalenie poduszek powietrznych. Żaden błąd nie ma nic wspólnego z klimą.
Po włączeniu zapłonu świecą się jakieś kontrolki i gasną po włączeniu rozrusznika czy w ogóle nic się nie zaświeca?
Skąd wiesz, że to alarm blokuje, wyje po włączeniu zapłonu?
Problem jest taki, w czasie jazdy auto sporadycznie gaśnie, raz na 5-15km, niezależnie od prędkości jedynie co to nie występuje to na zimnym silniku. Trochę trudno to wyczuć bo to automat, obrotomierz nie spada, kontrolki się nie zapalają, jedynie czuć spadek mocy. Po przekręceniu kluczyka na 0 i z powrotem na zapłon nie odpala choć jeśli w czasie jazdy...
witam mam podobny problem tyle ze w passacie b6 2005r 2,0 tdi po czyjejs prekładce z anglika . ......... Zaloze druga instalacje bo orginalana nie nadaje sie do niczego. Mial ktos podobny problem? Czy da radę włączyć zapłon w tym samochodzie?
To co kolega wyżej zapodał to odczyt wartości i trzeba się na tym trochę znać ;) Najlepszym wyjściem było by podłączenie auta pod kompa, jednak klimatronik daję się przetestować bez jego użycia ;) Migające dane na wyświetlaczu mówią o usterce elektronicznej. To buczenie to pewnie główna dmuchawa, ona jest właśnie za schowkiem pasażera. Ja radzę zrobić...
Spróbuj włączyć zapłon i tym kluczykiem który jest w stacyjce wciskać zamknij/otwórz kilka razy. Sterownik w ten sposób powinien jeszcze raz "nauczyć się "pilotów i być może będzie je lepiej łapał. Z oryginalnymi pilotami jest problem - nic nie pokombinujesz bez komputera serwisowego. Pozdrawiam!
Czy elektryk chociaż sprawdził to o czym było pisane w tym temacie? Nie znalazł wszystkich bezpieczników, więc co miał wyczarować? Nawet nie ma informacji co reaguje na włączenie zapłonu.
Lepiej kup sobie zestaw naprawczy, jeżeli tłoczek nie ma rdzy to kup tylko same uszczelnienia. Odpowietrzaj normalnie bez włączonego zapłonu.
Witam mam problem z adaptacją sterownika do passata 98 rok nr ster 038906018 P Soft 720 ta instrukcja nie działa :Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika. Włącz zapłon uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool) wejdź w Immobilizer (adres 25) wybierz: Adaptacja (adres 10) Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji) Jeśli...
Ja osobiście spotkałem się z podobną usterką mianowicie po przekręceniu kluczyka załączało się zasilanie zapłonu a w momencie włączenia rozrusznika zasilanie zapłonu ginęło oczywiście nie za każdym razem sprawdzić to można bardzo prosto włącz zapłon i odpal go śrubokrętem przy rozruszniku podając + na styk stycznika. Jeśli odpali w ten sposób to na...
zapłon passat passat zapłon jakiś włączyć zapłon
pocztówki dźwiękowe pomiar płyty laptopa nadajnik niskich częstotliwości
rolety zewnętrzne yooda rolety zewnętrzne
Kia Ceed vs Ford Focus: Porównanie kompaktów Objawy luźnej przepustnicy w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004