Możliwość usunięcia immobilizera jest, ale to wiąże się z modyfikacją programu w liczniku. Jutro postaram się Tobie coś podesłać ze schematów
Mówiłem ;-p
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
Tak, zapłon musi być włączony.
Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7. Dla modeli z zegarem analogowym...
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Ewidentnie zapłon. Spróbuj ustawić zapłon manualnie (na słuch) lekko w prawo.
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
Dzien dobry, passat b6 2006 Fabryczne audio działa bez zastrzeżeń. Chciałbym zamontować chinskie radio z androidem Radio nie reaguje na odcinaie prądu z zapłonu a audio charczy odpinanie kostki nie pomaga
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
moze kolego musisz przestawic zapłon ja u siebie to zrobiłe mi pali na dyk :)
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie).
w tym roczniku to nawet jak był błąd ABSu to kontrolka zgaśnie po naprawieniu i przejechaniu się kawałek... tak miałem w Golfie, padnięte oba czujniki z przodu, po wymianie włączyłem zapłon a kontrolka dalej świeciła. dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zgasła (impulsy do centralki!) i już teraz jest OK :)
masę i zasilanie masz na włączniku,diody też będą potrzebne ,te 12V to chyba zapłon a nie stałe ,też na włączniku.Kontrolke w rękę i patrz na swiatełko
Wtyczka d/14/15,31 zaciski masy.Nie ma stałego plusa a zapłon na schemacie widzę a/9 co nie pasuje z tym opisem.
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest pod plastikową osłonką
Zapłon już wrócił – udało się odpalić, a kierownica raz się zablokowała. Jednak po przejechaniu kilku kilometrów znowu pojawił się czerwony błąd kierownicy. Od tej pory: - ELV już nie blokuje kierownicy, - po odpaleniu silnik od razu gaśnie, - kierownica zostaje cały czas odblokowana, - kontrolka kierownicy świeci się na czerwono. Dodam, że w ELV wymieniłem...
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Widocznie tak juz w nim jest.Kolega w vectrze ma tak samo. Niesatyfakcjonuje mnie takie podejście :) - chyba powinno odpalać za każdym razem OK. Dodano po 2 kolega Marek_Strzelecki napisał: "Sam kiedys miałem takiego passata: silnik 1.8 125KM 1998r. i jestem na 100% pewny ze pompa zalanczała sie na kilka sekund po wlączeniu zapłonu."
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X, 6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP", 7. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 8. Dla modeli z zegarem analogowym...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
zapraszam na www.passat-forum.info tam znajdziesz potrzebne rzeczy
zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem Indywidualnie zamontowana blokada zapłonu - jakieś stare anty-porwanie ?
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
W tej chwili nie pamiętam na której pozycji znajduje się pomiar podciśnienia ale to możesz sam znaleźć będzie wiadomo bo dla zamkniętej przepustnicy będziesz miał małe wartośći (na pracującym silniku) a dla otwartej albo na zgaszonym silniku ciśnienie atmosferyczne czyli coś około 1000. A w tryb diagnostyczny wchodzisz następująco: 1. przekręcasz kluczyk,...
saly, sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapali się i zgaśnie po chwili kontrolka świecy żarowej, jeśli nie to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon sprawdź czy na pompie wtryskowej dochodzi napięcie 12V do elektrozaworu N109 - jest to elektrozawór umieszczony na górze części pompy, z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia do...
witam po ustawieniu zapłonu z 12 na 6 chodzi jak zegarek dzięki za pomoc
Problem z VW passat b6 , włożenie kluczyka do stacyjki nie załącza zapłonu , włącza się tylko radio , deska ciemna , podmieniłem stacyjkę ten sam rezultat , OBDPROG odczytał mi kod PIN ale po wpisaniu nie przyjmuje go i blokuje możliwość dostępu na 255 min , w blokach pomiarowych wpisanych kluczy 0 , jak podam zapłon to wyskakuje błąd blokady kier (...
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
Zobacz jaki masz alarm. Wejdź w funkcję serwis i ustaw tak jak Ci pasuje.
Podmień cewke zapłonową, może to być jej wina.
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
Może na początek spróbuj go wysuszyć.
Kolego spróbuj tak .Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Wyłącz zapłon 2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk X 3. Włącz zapłon 4. Zwolnij przycisk X 5. W ciągu 20 sekund krótko jeden raz nacisnąć przycisk X 6. Wyłączyć zapłon
To sugerowałbym sprawdzić: 1. Czujnik temperatury może oszukiwać. 2. Czy sygnał sondy Lambda jest w odpowiednim zakresie. Nie wiem czy w tym modelu masz wtryskiwacz rozruchowy może cały czas podaje paliwo, stąd ostry zapach z wydechu. Dodano po 6 Jeszcze pytanie, jakie jest rocznik tego samochodu??
Zmienia sie
A ten wsad ? Możliwe że jest uszkodzony ? nie można zakodować kluczy , nawet nie włącza się zapłon ( radio się załacza ale kontrolki na desce nie ) ilość kluczy w parametrach- 0 ,
Pierwsze robisz logowanie tam wpisujesz kod pin. Jak wszystko jest ok połączy cię z modułem jak nie wyrzuci że logowanie poszło niepomyślnie (wtedy sprawdź blok pomiarowy 24 - blokady czasowe muszą być same 0.0) Dwa w adaptacji kluczyka wpisujesz nie PIN a liczbę kluczyków które chcesz przyuczyć. Jak masz 2 wpisujesz dwa . Jak 1 to jeden itp. Przy dwóch...
Włączony zapłon
Kupiłem ekran z kamerą cofania podłączyłem kamerę do przekaźnika 12 v według schematu 87- zasilanie podłączyłem z zapalniczki w bagażniku, które pojawią się po zapłonie 85 - masa z bagażnika 30 - sygnał z kamerki 86 - sygnał we wstecznego Jak tam zapłon to wszystko działa, ale jak odpalę, to raz na jakiś czas pojawia się kamera, co może być przyczyną...
Tak zaglądałem do tych bezpieczników . Bezpiecznik był cały , przekaźnik też był cały , komputer podłączyłem dziś dopiero bo znajomy podjechał i nie dało rady się połączyć . Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund i dalej jest to samo ze nie chce odpalić . Podłączyłem sondy od multimetra w gniazdo gdzie wchodzi przekaźnik od pompy...
Przecież inspekcja to się kasuje bez jakiegokolwiek interfejsu. Chyba że chcesz interwały poprzestawiać. A jak tylko kasowanie to trzeba trzymać przycisk do zerowania na zegarach i przekręcić na zapłon i dalej trzymać póki nie pojawi się napis o kasowaniu. Potwierdzasz tym samym przyciskiem i po inspekcji.
Witajcie, Jakiś czas temu wymieniłem pompkę wewnętrznego obiegu w Passacie B6 firmy Pierburg, bo VCDS pokazywał jej błąd, a doczytałem, że nie można jej regenerować. Problem powstał, gdy zaczął pojawiać się błąd Auxiliary Heater w VCDS, ale aby wejść i usunąć go, nie miałem możliwości, bo okno działu się ładuje i zamyka (jakby był wyłączony. Tak jak...
pali się natychmiast Czy możesz opisać szczegółowo usterkę ? Włączasz zapłon z przełącznikiem świateł w pozycji "0" - i co się dzieje ? Przełączasz przełącznik świateł kolejno na pozycję: https://obrazki.elektroda.pl/3115946500_... - Postój ? Świeci ? - Mijania ? Świecą ? Manetką włączasz światła drogowe - i co ? Wtedy przepala bezpiecznik...
Nie ma EGR zlikwidowane całkowicie i zaślepione wyjście z kolektora wydechowego. Dodano po 12 Auto to stary T3.Z pomocą wiatru i górki na podstawie logów dynamicznych udało się stwierdzić że turbo całkowicie nie nie dmucja.Ani grama. Turbo zregenerowane, mapsensory 3 podmieniane, chyba dobre bo błędu nie wywala vag . Przepływka bankowo sprawna, tylko...
Witam mam pytanie passat b5fl 2002 rok 1.9 130KM automat...Palą sie cały czas wszystkie kontrolki od biegow przez co auto podczas zmiany biegów w czasie jazdy poszarpuje jak i przy nagłym zachamowaniu pojawia się stuknięcie...po podłaczeniu pod kompa pokazuje komunikat za niskie zasilanie kod P1750 Po usunieciu błędu na zapalonym jest ok do momentu...
Sprawdź świece żarowe i czy mają zasilanie. Jak są sprawne, ale nie mają zasilania, odepnij czujnik temperatury, włącz zapłon i sprawdź jeszcze raz. Jeśli zasilanie się pojawi, to do wymiany jest czujnik temperatury. Jeśli dalej nie ma zasilania, to bezpiecznik przy akumulatorze, ewentualnie przekaźnik świec w puszce pod maską. Auto w minusowej temperaturze...
W powiększeniu jest OK
Zrob test: 1) - włącz zapłon - odłącz kostkę, zmierz napięcie pomiędzy masa i pinami kostki od czujnika ciśnienia, powinno byc: 5V (zasilanie), 5V(sygnał) ,0 (masa) Jak juz będziesz wiedział na tej kostce, która to masa, to minus woltomierza na ten właśnie pin a plus na dwa pozostałe, wynika jak wyżej. 2) Załóż kostkę na czujnik ciśnienia, zapłon włączony,...
109 sprawdzamy właczając zapłon i patrzymy czy na chwilę zapala się kontrolka świec.
przy zablokowanym odcięciu i podaniu na zapłon nie będzie żadnych kontrolek na zegarach, dopiero jak odminujesz blokade, a tak będzie tylko kręcił rozrusznikiem na pusto i oczywiście nie odpali.
X-przycisk prawy Y-przycisk lewy Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7....
Witam mam problem z odpaleniem w chłodniejsze dni Passata. Świece żarowe myślę, że są sprawne po sprawdzeniu tylko oporności. Auto ma system start stop i odpala na przycisk😡 system bezkluczykowy. Odpala - zaczyna coś kręcić dopiero jeśli zapali się kontrolka świec żarowych (nie oznacza to jednak, że odpali). Aby się zaświeciła kontrolka świec...
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Pozwolę się podpiąć pod temat,bo mam podobny problem.Na 1 biegu przy dodaniu lekko gazu np przy rozpędzaniu samochodu ,samochód zaczyna ciągnąć i nagle go hamuje tak jak by ktos odłaczył zapłon.Po dodaniu gazu szarpnie i jedzie,ale gdybym chciał na 1 jechać wolno z lekko wciśniętym pedałem gazu to auto skacze. Sam dodaje sobie i ujmuje gazu.Tak jak...
Kąt wartość między 49-51
Witam serdecznie ! Podepnę się pod temat .. Vw Passat B7 2012. Wyposażone w seryjnie zamontowane Webasto z pilotem. Mój problem polega na tym, że po włączeniu "pieca" z panelu , czy też z pilota Na Wyłączonym Zapłonie słychać, że coś tam zaczyna się dziać, natomiast za nic nie włącza się nadmuch, wewnętrzny wentylator. Czytałem o przekaźnikach, bezpiecznikach...
Zapłon wyłączony, naciśnij i przytrzymaj ten przycisk, włącz zapłon, puść przycisk, w ciągu 20 sek. przyciśnij ten przycisk krótko(wyzerowanie wyświetlacza), wyłącz zapłon. Oczywiście stracisz longlife (jeśli masz).
Rozrząd ustawiony i zapłon również ale muszę coś sprawdzić skoro nie ma tej mocy co przed zmianą głowicy a jeszcze raz sprawdzić zapłon nie zaszkodzi. Tak jak kiedyś robiłem to vagiem sprawdzałem ustawienie zapłonu...
Witajcie. W aucie została zmieniona blokada kolumny na nową z serwisu. Blokada została zaprogramowana pomyślnie. Jednak po włożeniu kluczka do stacyjki nie ma zapłonu. Nie ma komunikacji między innymi z ABS i z silnikiem. Blokada kolumny działa poprawnie i nie generuje błędów. Klucz jest poprawnie rozpoznawany i dostaje zezwolenie na start. Błędów trochę...
Witam, W jednym przypadku (oczywiście wszystko sprawdzone jak wyżej i brak opiłków): -Daliśmy wtryskiwacze do sprawdzenia i się okazało że jeden na zimnym przepuszczał za dużo paliwa i po nagrzaniu wracała jego praca do normy, po wymianie wtrysku i wszystkich podkładek miedzianych wróciła jego praca do normy Drugi przypadek: - Po zmianie zaworka ciśnienia...
Autko skażone gazem? Zakup sobie 4 nowe oryginalne cewki (w moich okolicach to koszt ok 170zl/szt) a te "drgania" ustaną. Jeśli masz tam jeszcze jakąś nieszczelność to beda troche falowaly wolne obroty ale nie będzie to az tak uciążliwe jak to drganie. Twoje cewki działaja ale sa już zuzyte. Często klienci twierdzą że podczas jazdy nie zauważaja nic...
Tak wiem o tym ale pytanie brzmi czy Imobilajzer odcina całkiem prąd czy tylko zapłon
Prąd sprawdzony miernikiem w kostce przy włączniku taki jak należy, lewa lampa prąd taki jak należy, prawa na włączonym zapłonie 0.14 czyli brak napięcia, włączenie opcji kierunek prawy z postojowymi wyłączony zapłon napięcie 12 volt czyli wiązki i przewody wykluczone. Więc został przełącznik, kolega ma takiego samego passata , podłączyliśmy jego wyłącznik...
Jak zdiagnozować auto bez zapłonu ? zworka w gniazdku obd ożywi zapłon do celów diagnostyki https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
witam mam problem po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalają sie kontrolki oleju i żadnych płynów.PROSZE OPOMOC POZDRO.
możesz jeszcze zmostkowaś na gnieździe diagnostycznym - stały na po zapłonie czyli po przekątnej włączy ci się zapłon
Jak wyżej. Szaro biały daje +12 a mase można z karoserii pobrać i jest git. Wcześniej szukałem po zapłonie i dlatego nie znalazłem. Teraz musi być i zapłon i odpalone światła i dopiero się uruchamia. Temat Zamykam. Pozdr
Narazie jest przywieziony na lawecie .Włożony aku i takie są objawy.Diagnostyki nie robiłem bo muszę najpierw zrobić blacharke.Elektronik niestety nie chce przyjechać na miejsce.A chciałem go odpalić.Co najdziwniesze że zapłon włączam byle jakim kluczykiem.
Jak podłączam z tego grubego to ledy świecą się cały czas, nawet jak wyłączony jest zapłon
Dzień dobry, po kupnie samochodu prawie 3 lata temu, znalazłem w nim webasto. Zdjęcie pieca i telestartu poniżej. Zabrałem się wówczas za jego sprawdzanie. Wyciąłem piec, obieg zrobiłem na wiaderku z wodą, dokładnie już nie pamiętam szczegółów, ale się załączał, czuć było, że woda się delikatnie podgrzewa ale wyłączał się bardzo szybko(nie pamiętam...
Zdejmij wtyk z czujnika temperatury,włącz zapłon ,sprawdz czy załączy świece -jeżeli tak to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika albo temperatura silnika jest za wysoka aby sterownik załączył świece,w końcu toTDI a nie TD.
No i jak? Poradziłeś sobie z tą nową blokadą? Też zablokowałem nową blokadę. Zobacz w piątym bloku pomiarowym, pierwsza pozycja. Nowa blokada powinna mieć status 2 (gotowość do douczenia), i taki ma faktycznie, ale jeżeli włączysz zapłon trzy razy to za trzecim razem po wyłączeniu zapłonu nowa blokada się zamyka i przechodzi na status 0. Wtedy już jej...
O jaki modół po kierownica chodzi ? bordnetz?a jesli wkładasz klucz w stacyjke i zapłon ci sie niezałacza to w niej moze lezec problem,wystepuje tam czesta i drobna usterka lecz bardzo kłopotliwa z objawami takimi jak piszesz.
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym...
muszę przyłożyć magnes Kontrolka czerwona rozłącza się Czy jeżeli po autoryzacji "magnesem" wyłączysz zapłon na 1s i ponownie przekręcisz kluczyk na zapłon, to znowu musisz przykładać magnes czy przez kilka sekund "pamięta" wcześniejszą autoryzację ? Jeżeli tak, to masz zamontowaną centralkę typu "Multiblok" lub podobną - sterowaną kontaktronem - w...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
sprawdz powrót paliwa do zbiornika czy jest drożny jeżeli tak to sprawdz zapłon
Witam! Wymieniłem filtr oraz oring. Objawy nie ustąpiły. Silnik dalej przerywa i gaśnie. Zauważyłem również, że nie da się odpalić po szybkim przekręceniu kluczyka. Trzeba wyłączyć zapłon odczekać kilka sekund aż odbije przekaźnik. Dopiero wtedy auto odpala od razu. Dodaję filmik z zarejestrowanym wykresem z Vag-Coma. Niestety ma aż 9MB Dodam, że zielona...
Załączam pliki z odczytu komputera zaraz po awarii i po kilku czyszczeniu błędów. Dodam że wentylator cały czas działa jak jest zapłon włączony.
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
No własnie to nie jest przycisk tylko przełącznika za sprawą tego wewnętrznego mechanizmu. Jak jeszcze nie rozebrałeś tunelu to jeszcze ostatni pomysł: wyciągnij ten przełącznik, włącz zapłon niech zapisze błędy a potem włóż go z powrotem i wykonaj procedurę jak po wymianie przycisku. Wszyscy trzymamy kciuki za pozytywne rozwiązanie problemu.
Czy w passacie 92r. benzyna, silnik ABS monomotronik można ustawić samemu zapłon nie mając lampy stroboskopowej?. Czy trzeba to robić przy odłączonym sterowaniu przyspieszenia zapłonu z komputerka. Ogólnie jaka jest fachowa procedura.
Ja w swoim pasku miałem takie same objawy, a przyczyną był zawór elektromagnetyczny w pompie wtryskowej, który po przekręceniu stacyjki i odpaleniu puszczał paliwo a za chwilkę je odcinał. Musiałem włączyć zapłon odczekać tak gdzieś z 15 sekund i wtedy odpalić auto.
witam. Udało sie - oto rozwiazanie. Okazało sie ze w passacie b6 mozna to zrobic przez menu mfd, bez uzycia vaga: 1. Zapalic zapłon 2. Przytrzymac strzałke w dół lub w góre kilka sekund na właczniku wycieraczek(wybiera sie przyciskiem ok/reset,tez jest na właczniku wycieraczek). 3. Po pojawieniu sie menu MFD, wybrac setup>units>i chyba speed 4. zmienic...
włączę zapłon i zaczyna szumieć. Chińskie ledy , xenony lub dokładane światła dzienne są ?
passat 2000 rok panele te same jak przedstawiono Koledzy stare troche ale nie mogę siępołapać, sa pow. schematy, kolega ma prblem włancza zapłon i klimatronik nie reaguje wogóle, nawet sie nie podświetla przyciski nic, kupił inny i jest to samo , bezpiecznik sprawdzony, gdzie w jakim zalczu sprawdzic napięcie, zasilanie panela
Panowie takie pytanie: Czy po przekręceniu zapłonu powinna być słyszalna pompa paliwa? Wydaje mi się że kilka razy ją słyszałem (takie jakby bzyczenie czy coś), a teraz jak przekręcę zapłon to cisza... Nie wiem czy coś się nie zepsuło. Mam problem z odpalaniem auta i szukam właśnie czynników to powodujących. Silnik 1,9 TDi ASV 110KM
Witam może ktoś pomoże, w jaki sposób wrócić do menu głównego MFA auto to passat b7 , włączam zapłon wciskam na chwilę klawisz "OK" w przełączniku wycieraczek i nic. Konfigurowałem telefon i nie mogę wrócić do podstawowych danych takich jak spalanie zasięg itp. Dziękuje za radę może coś jest aktywne co nie pozwala wrócić do stanu podstawowego menu
źle ustawiony zapłon
Ja spotkałem się z wypalonym stykiem zapłonu oraz z wypalonym stykiem "obwodów prądowych" (światła, dmuchawa itp.). oba przypaki w golfie II a konstrukcja kostki jest identyczna (może się tylko różnić złączem do wiązki zależnie od rocznika ). Tak dokładniej to nawet nie jest wypalenie ale bardziej wytarcie styków. W pierwszym przypadku po przekręceniu...
Przekręcając dwukrotnie na zapłon pompka w baku też była odpalona dwa razy, więc to jakiś trop... Ewentualnie niektórzy robią tzw. hot start mod w sofcie. Dodatkowo upewnij się czy nie ma żadnych błędów immo lub błędów związanych z komunikacją, żeby chociaż to wykluczyć.
passat zapłon odcina zapłon passat moduł zapłon passat
philips 42pfl pilot wyciszyć silnik słuchawki mikrofonem laptopa
przepływomierz toyota przepływomierz toyota
OpenBeken v1.17.745 DeepSleep Issue on WD-01ADE BK7231N: Device Fails to Wake After Sleep Series vs Parallel Circuits: Tesla, PV Modules, LED Strings, Battery Banks—Current, Voltage, Faults