Trzeba podłączyć stałe zasilanie do pinu SAFE w złączu radia.
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
oryginalne głośniki w samochodzie są wyposażone we wzmacniacze (scalaki) spotkałem się z tym w audi o ile pamiętam kostka zawiera zasilanie +- dwa styki we oraz sterowanie z radia +
Troszkę inwencji: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Tak jest ok I nic nie ma na zasilaniu radia
może i stary temat ale komuś się przyda - jeżeli w passacie jest nie oryginalne radio to nalezy zdjąć z niego panel lub odłączyć zasilanie z radia i powinno połączyć się z ecu u mnie tak było w 1.6 ahl właśnie
Radio to Sony DSX-A410BT do niego była wtyczka jeden DIN w tym samochodzie jesli nie wiesz nie ma wtyczki 1 din bo to stary samochod tam są dwa wtyczki osobno Do twojej wiadomości Kol. matix40 nie istnieją wtyczki 1 DIN. Twoje radio powinno w komplecie posiadać złącze adaptacyjne Sony-ISO jak na zdjęciu. Możesz z niego wywnioskować gdzie jest zasilanie.
No właśnie ty chyba nie wzmacniacz. Odłącz zasilanie od wzmacniacza i zmierz na samych kablach po włączeniu radia. Oczywiście wszystkie pomiary względem masy. Do wzmacniacza powinny dochodzić dwa plusy 12V. Ty masz na którymś 5,8V
W tych radiach sterowanie załączeniem/wyłączeniem jest realizowane po CAN przez dekoder CANBox. Jeżeli wszystko jest ok z CAN Boxem i siecią to jest jeszcze ustawienie w menu fabrycznym reakcji na zanik ACC. Jeżeli jest tam ustawione że ma się nie wyłączać to będzie chodził cały czas. Zalecane ustawienie to 3s. Możesz ominąć sterowanie zasilaniem z...
Witam, Passat B7 2.0TDI 4motion skrzynia manualna rocznik 2011. Podczas jazdy wyłączało się radio na ułamek sekundy. Później razem z radiem zaczęła się wyłączać cała deska (prędkosciomierz obrotomierz itp). Obecnie radio jest martwe i deska z zegarami martwa (prędkościomierz, obrotomierz, przebieg itp, nic nie wyświetla). Wszystkie bezpieczniki OK....
Jak wszystko masz podłączone ok i działa ale podświetlania nie ma to z tyłu jest osobna wtyczka 2 kabelki jeden masa nie musisz podłączać a drugi to zasilenie podświetlenia chyba biały kolor kabelka, i podłącz go do załączenia świateł znajdziesz go w kostce iso radia.
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Mam oryginalne radio Gamma To radio nie potrzebuje separatora, sprawdź czy radio podaje zasilanie wzmacniacza na kabel antenowy.
OK, a z "5" wychodzisz na zasilanie seperatora anteny.
tak pod biala kostke laczysz separator i kabelek z separatora laczys do wyjscie auto anteny w kostce isso by wzmacniacz mial zasilanie bo jak tego nie zrobisz wzmacniacz bedzie robil jako tlumik sygnalu
A wzmacniacz antenowy ma zasilanie? Stawiam, ze nie.
Prawdopodobnie brak zasilania radia. Sprawdź bezpiecznik.Jak już zaświeci SAFE i po kilku sek. 1000,zanieś radio do serwisu radio code (jeżeli nie znasz jego kodu).
Pociągnij sobie zasilanie radia bezpośrednio od akumulatora powinno pomóc.
Witam, sam mam Passata 3bg z mfd-c i sygnały można otrzymać w następujących pozycjach: - oświetlenie: pin 6 na ISO kostce radia (zasilanie itd) albo: terminał X75= wyłącznik świateł wybudować, wcisnąć go 1cm i przekręcić 1cm w prawo, po tym zaskakuje on i można go wybudować. Odczepić się na pinie 2 szaro-zielony. - wsteczny: pod lewą ochroną słupa w...
Masz tam zasilanie, masę i sygnał prędkości. Do sprawdzenia , który to sygnał powinna wystarczyć dioda led z rezystorem, przy kręceniu kołem ma migać. Sygnał prędkości często też był doprowadzany do radia, pin opisany na radiu GALA (przewód chyba bialy z niebieskim paskiem).
Chińczyk na androidzie. A może to byc wina Can dekodera który jest montowany razem z radiem? Ale na oryginalnych radiach jest schemat ze w kostce ISO powinien byc 12v stałe i 12v po kluczyku to jeśli przerobie zasilanie jak do normalnego radia może zadziała.
nie zawsze jest dodatkowy przewod , nie wiem jak w starszych ale sygnal z anteny to ten sam przewod co jej zasilanie , bynajmniej w b5
Prawdopodobnie słowo klucz: separator antenowy. I oczywiście jego prawidłowe podłączenie, z zasilaniem włącznie.
W tamtym radiu nie było żadnego dekodera. W kostce ISO radia masz zasilanie i CAN H oraz L. Trzeba je było wypiąć i podpiąć do radia CAN H oraz CAN L z panela klimatyzacji. http://obrazki.elektroda.pl/1454299100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4678606700_1...
Proszę znaleźć schemat bezpiecznikow wyciągnąć bezpieczniki od radia, zmieniarki jezeli takowy jest, navigacji i podtrzymania prądu, - mogą być 2 lub 3 (nie znam tego układu) rozlacz aku - podłącz. Odpalić radio - brak reakcji? Ta sama procedura i zobacz czy masz zasilanie na kostce.
Jeżeli nie ma osobnego przewodu zasilania wzmacniacza anteny, to może on być zasilany z oryginalnego złącza iso, spinacz wtedy ze sobą oryginalnie rozpięty przewód niebieski w wiązce pioneera, tak żeby podawał plusa po załączeniu radia na fabryczne złącze.
Wygląda mi to na niepoprawne podłączenie zasilania centralki, sprawdź zasilanie radia, czy są obydwa, czyli 12V stałe i to po kluczyku
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Pod stacyjkę przez bezpiecznik. Do któregoś z kabli, na którym pojawia się napięcie po załączeniu zapłonu. Lub rozczaić włącznik świateł i na obwodzie na którym pojawia się napięcie po załączeniu przez przekaźnik i bezpiecznik. Wtedy zasilanie np. od zasilania radia.
A skad my mamy wiedziec? Twoje radio, masz nalepke, nr seryjne itp. Danych zadnych nie podales, wiec wrozyc nie bedziemy. Pozatym VW uzywa zwyklych kostek iso, zasilanie+glosniki. Z czasem w nowszych radiach jeszcze kostki dodatkowe male ISO (zmieniarka, sterowanie z kiery itp) A merc mial pewnie kiedys kostke Beckera w sobie. Ale skoro jej nie ma......
Widzisz zapomniałem o pinie A5 który trzeba odłączyć bo w Twoim modelu jest tam zasilanie 12V a w tym nowym radiu masz tam wyjście 12V do anteny automatycznej.
Czy na pewno zamieniłeś miejscami przewody pin 7 i pin 4 w czarnej kostce? Jeśli tego nie zrobiłeś, to główne zasilanie radia (również wzmacniaczy) pobierasz ze stacyjki (złącze o obciążalności poniżej 1A) i stąd mogą pochodzić Twoje problemy.
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Już wszystko w porządku. Tak jak pisałeś sterowanie przekaźnika ze światła cofania, a zasilanie kamery podłączyłem równolegle z zasilaniem radia. Wielkie dzięki za pomoc.
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
Nie wiem czy gamma, czy beta. W sumie najbardziej mi chodzi o to w jaki sposób (jakie elementy i ich wartości) zrealizowane jest zasilanie wzamcniacza antenowego w tych radiach po kablu antenowym.
W oryginalnym wtyku masz prócz zasilania także CAN - spójrz na opis wyjść starego radia.
Kabelków (dodatkowych) możesz nie szukać.... Zasilanie anteny idzie "gorącym", czyli tym samym co sygnał.... Tu masz cos na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... musisz zastosować separator antenowy.... I Twoje problemy znikną.... Jest jeszcze taka ewentualnośc, że masz uszkodzona antenę... bo i takie przypadki kilka razy miałem...
Podłącz ten "startowy" jak to nazwałeś (poprawna nazwa REMOTE) pod odpowiedni kabelek idący z radia i potem poprawnie ustaw Level i powinno być OK .
Witam Mam problem z odbiorem sygnału radiowego w aucie passat b5. Wymienilem antene na nowa oryginalna VW z tzw. zasilaniem po kablu antenowym, czyli taka jak fabrycznie jest montowana(zasilanie do wzmacniacza w antenie idzie kablem antenowym), radio jest fabryczne vw GAMMA V, jest slaby odbior stacji radiowych stojac na granicy miasta np. muzo FM nie...
Widzę że kombinujecie jak konie pod górę, sprowadzam i sprzedaję radyjka od 2 lat wyłącznie dla grupy VAG - czemu Ci rozładowuje? proste, w wiązce ISO przetnij czerwony i żółty kabel i połącz na krzyż czerwony do żółtego a żółty do czerwonego. Zasilanie radia ma być za stacyjką a nie pod akumulator dotyczy wozów VAG
barteqqq: Dzieki za radę , o czymś takim myslałem. Ale nie rozwiązuje to mojego problemu kodu w radiu. Są sytuacje kiedy trzeba odłączyć zasilanie aby coś w samochodzie naprawić wymienić. I wtedy nie ominie mnie kod w radiu.
Cofające się zasilanie z radia na key switch.Buzer od świateł po otwarciu drzwi działa też póżniej? Wstaw diode i po temacie.
Musisz podpiąć pod kostkę ISO od zasilania radia a nie od głośników.
Passat jest z 2000r Czy potrzebny jest mi separator? Czy oryginalne radia typu gamma 5 zasila antenę poprzez kabel antenowy. Bo jeżeli tak to może jest uszkodzone, musze to zmierzyć. Dodano po 2 Sprawdziłem radio , na wejściu antenowym nie ma zasilania. Czy to znaczy że radia jest uszkodzone? Dodano po 3 Po przeczytaniu postów na temat separatora antenowego...
Cześć, Niestety jakość wykonania i komponenty użyte w Twoim nowym radiu nie są najwyższych lotów. W skutek tego nie ma np. filtrowania zasilania i wszystkie zakłócenia/tętnienia przechodzą na radio i słyszysz szumy/buczenia synchroniczne z pracą auta. Z kolei brak stacji radiowych pojawia się zazwyczaj w momencie gdy antena bezpośrednio dotyka karoserii...
Podlącz do plusa z wyjścia radia . Najczęściej niebieski przewód.Tym przewodem zasilasz wzmacniacz antenowy.
Drzwi wytłumię matami albo taśmą dekarską (co lepsze?) Maty. Z tego co można zauważyć na forach to zamiast APP lepiej użyć Boll'a, sam nie mam z nimi doświadczenia. I kabelki też kupię, tylko czy kable do wzmacniacza musiałbym 2 pociągnąć od plusa do akumulatora czy 1 grubszy i podłączyć 2 wzmacniacze do tego? Ma się zgadzać przekrój, a czy ty pociągniesz...
dzis wyjelem wszystkie bezpieczniki trafiłem na zasilanie radia jeszcze. Z 0,29 zeszło do 0,19 ale radio mam na stałym plusie zsilane....
jeśli chodzi o antene : "W samochodach z grupy VW zasilanie do wzmacniacza "idzie" przewodem antenowym. Oryginalne radia są tak skonstruowane , że podają napięcie bez dodatkowego przewodu. Gdy zmienia się radio i w samochodzie zostaje zamontowane inne np JVC to żeby działał wzmacniacz trzeba mu również podać +12V montując między radiem a instalacją...
Przyczyną może być zła polaryzacja jednego głośnika. Ja mam u siebie tymczasowo założone głośniki eliptyczne, które znalazłem w garażu. Moje one z 5 lat a są to magnaty LS693, a auto to Felicia. W Feli pojemnosc drzwi jest o wiele mniejsza niż w Passacie, a basu jest znacznie wiecej niż wcześniej z 13cm dwudrożnych głóśników. Dodam, że nie mam specjalnie...
Też mam B4 i też miałem taki problem:) Żeby radio dobrze odbierało niezbędny jest separator antenowy z dodatkowym kablem zasilającym. I nie potrzeba ciągnąć dodatkowego kabla zasilającego wzmacniacz anteny. Fabryczne radio podawało bezpośrednio zasilanie przez przewód antenowego żyłą środkową do wzmacniacza anteny, niefabryczne radia nie podają zasilania...
Witam, mam następujący problem. Kupiłem adapter bluetooth aux mianowicie Baseus BA01, podłączyłem pod złącze aux w schowku w passacie b6, drugą końcówkę wpiąłem do portu usb tak aby było zasilanie. Urządzenie łączy się z telefonem lecz nie ma żadnego dźwięku. W aucie jest włączony aux i wybieram wyjśćie aux w radiu gdy podłączam to urządzenie a dźwięku...
Problem w tym że nie mam takiej anteny na podmiankę, kupię taką 5V w jakiejś rozsądnej cenie do podmianki? Na wyjściu antenowym mam napięcie 5V, nie sprawdzałem tylko czy jak radio odcina zasilanie zwykłej anteny to znika też zasilanie z GPS ale to już tak z ciekawości pytam bo napięcie po resecie radia jest tu i tu. Dzięki.
Tak ale podłączenie do głośnika przez specjalny transformator. Konieczne też będzie pociągnięcie zasilania i przewodu sterującego do wzmacniacza. Więc i tak trzeba zdjąć osłony progów :). Jeśli wybierzesz taki model jak na zdjęciu to kabel sterujący odpadnie bo po wykryciu sygnału podaje sterowanie na wzmacniacz. http://obrazki.elektroda.pl/6878176100_1...
antena wymaga zasilania przez przewod antenowy i podłaczasz separator miedzy radio a antene i do zasilanie remote otoprzykłady takich separatorów http://tme.com.pl/katalog/index.phtml?tm...
poszukuję fragmentu schematu radia samochodowego z Passata B5 Gamma 5 ver. VWZ3Z3Y z zaznaczonymi elementami zasilania , poprzez kabel antenowy wzmacniacza. U mnie nie wychodzi 12v z gniazda antenowego.
Napisz dokładnie jakie to radio ? W Passacie z 2004r było miejsce na radio 2DIN i na pewno jest tam Gamma? W Gamma V jest możliwość ustawienia czułości GALA. Jeżeli jest to Gamma IV, to można rozłączyć przewód 1:GALA http://obrazki.elektroda.net/60_11893646... A: Zasilanie 1. GALA 2. tel mute (*) 3. wyjście sterujące +12V 4. S 5. Sterowanie anteną...
A z przodu coś zmieniałeś? Generalnie objaw się pojawił po podłączeniu tylnego gniazda zapalniczki. Czy to gniazdo sprawdziłeś? Być może w momencie podłączania tylnego gniazda spowodowałeś mimochodem jakieś zwarcie. To trzeba sprawdzić. Sprawdź też koniecznie obecność napięcia dodatniego na obydwu przewodach zasilających radio. https://kabelek.com.pl/2438-thickbox_def...
Skoro brak i zasilania i sterowania to może i taśma ale to trzeba sprawdzić bo bez sensu wyrzucać kasę w błoto.
Mam z tylnej klapie puszke podlaczona z antena i szyba odchodzi tam dodatkowo przewod do czego??? niemoge znalesc na schematach wydaje mi sie ze to chyba zasilanie jakiegos wzmacniacza w tej puszce al jak podlaczyc czy + czy jakis sygnal z radia????? Pozdrawiam Krzysztof
Po podłączeniu masy i dwóch plusów (zasilanie główne i podtrzymanie) bezpośrednio do akumulatora radio musi działać, w innym przypadku można zakładać jego niesprawność.
W samochodach produkcji niemieckiej (VW,Audi, Opel) złącze ISO jest zrobione pod tzw. logikę zapłonu i ma zamienione miejscami plusy po stacyjce i na stałe. Więc pewnie w radiu wystarczy je zamienić miejscami i już po problemie. Łączenie plusa po stacyjce tam, gdzie zasilanie jest na stałe nie zawsze okazuje się dobrym rozwiązaniem, ponieważ niektóre...
a było orginalne Jeśli potrzebujesz konkretnej pomocy, to opisuj wszystko konkretnie. Tutaj nie ma wróżek ani jasnowidzów. Podaj markę i model lub zdjęcie naklejki oryginalnego radia jakie było w tym aucie. Czy do tego nowego radia masz 2 rodzaje adapterów przyłączeniowych ISO <-> wtyk do radia? Załącz zdjęcie z (czytelnymi przewodami) kostki...
przewody nie są połączone razem są oddzielnie na obydwóch jest napięcie po wyciągnięciu kluczyka Nie możesz tak mieć, bo zwróć uwagę choćby na obrazek can+, co jest właściwie rozłączane przez stacyjkę, a więc musi być połączone razem z pamięcią radia i innej opcji nie ma. (Jeżeli masz obydwóch zasilanie po wyłączeniu kluczyka, to musi być połączone...
Witam. Samochód Passat B5FL z 2002 roku, zostało zmienione radio na Alpine CDE 9882ri i są szumy na radiu. Po podłączeniu taniego separatora antenowego i wpięciu go pod 12 V radio całkowicie nie łąpie fal tylko szumi. Czy w Passacie B5FL jest wzmacniacz w antenie i czemu pogarsza się jakość, choć i tak jest słaba po podpięciu separatora napięcia. Dodam...
Podpinam pod żółty chinch a czerwony cienki kabel pod różowy z napisem back. Zasilanie puściłem na szybko bezpośrednio z akumulatora a niebieski pod żarówkę wstecznego. Kamera ma działać na ahd1080 25hz https://obrazki.elektroda.pl/1561610100_... https://obrazki.elektroda.pl/6540870100_... Dodano po 1 Passat cc z 2010...
Witam Posiadam chińskie radio Erisin zamontowane w Passat B6, problem mam taki że radio słabo zbiera fale, jest zamontowany separator ale to nic nie daje (sprawdzane na 2 sztukach, zasilanie do separatora pociągnięte prawidłowo). Jak samochód stoi w miejscu to jeszcze coś można złapać, ale jak przejedziemy 2 metry dalej to radio albo traci sygnał całkowicie,...
Witam, poszukuję kogoś, do odblokowania radia nie mam kodu, a po braku prądu w aucie przez kilka dni radio prosi, o którego pin nie mam proszę o pomoc radio o numerze VWZ1Z2 xxxxxxx AI: Jaki jest model i rok produkcji Twojego samochodu VW? Passat b6 2007r AI: Czy próbowałeś już jakichś metod odblokowania radia? Jeśli tak, to jakich? Wpisanie pin z aplikacji,...
Jutro dam konkretnie znać jaki błąd odnośnie szyby a jeśli chodzi o światła to wywala błąd lewego światła przeciwmgielnego żarówka i instalacja na szybkiego sprawdzona i ok jest wiec problem z zasilaniem może być tylko nie wiem na której pozycji jest bezpiecznik o tego światła,a nie chciałbym radia zakodować bo kodu brak,a bezpieczniki są tam mini są...
Passat. Tam sporo przewodów jest poskręcanych i obwiniętych izolacją. Tak jak powiedziałem: czasem się nie resetuję, jak poruszam te przewody, ale zaraz znowu nie działa, więc zmieniać chyba nie tzreba. Cała instalacja jest tam wykonana byle jak, ale duuużo roboty by mnie czekało, gdybym chciał całość wymienić, zwłaszcza, że wszystko poza tym działa...
Witam. W moim przypadku problem wygląda następująco: mam radio vw w swoim passacie B5 i radio mi szumi przerywa itd. wymieniłem antenę z podstawką podłączyłem zasilanie +12V do podstawki i nie wiele pomogło. Czy dołożenie separatora w czymś pomoże?
Dziękuje wszystkm za pomoc. Problem rozwiązany. Jak widać największą przeszkodą dla mnie okazało się rozkręcenia radia. Przyczyną było poluzowana kostka zasilająca enkoder. Dziękuje!
Możesz całkiem odłączyć ten system głośników aktywnych. Pewnie nowe radio i tak ma lepsze parametry wzmacniacza, niż to, co tam siedzi. I masz dwie drogi - położyć nową instalację głośnikową do każdego głośnika. Jest to opcja z największą ilością pracy, ale najbardziej elegancka. W drugiej opcji wykorzystujesz przewody idące z radia do wzmacniacza (jeśli...
Witam, zmontowałem układ (Atmega w dip-ie, PD3 do masy) i podłączyłem dziś go u znajomego, w passacie B5FL z radiem VW MCD (2 din). Niestety moduł nie działa - efekt to brak poprawnej emulacji, nawet CDC5 się nie zgłasza, po wywołaniu zmieniarki z radia pojawia się tylko komunikat NO DISK... Walczyłem z tą zmieniarka u siebie, też Passat b5fl radio...
Brak zasilania wzmacniacza anteny, podłączenie do akumulatora nie uszkodzi wzmacniacza. Kombi wzmacniacze pod tapicerka z obu stron.
W koncu zasilanie radia, a podtrzymanie pamieci to 2 róze zeczy. Emulator tylko dodaje Can L i H a reszta juz zostaje praktycznie taka sama.
Normalnie wpinasz wszystko i powinno działać. Piny są przeważnie tak samo rozmieszczone. Piny nie mogą być inaczej wstawione, bo to jest ustandaryzowane złącze. Choć są pewne odstępstwa, np zasilania w oplu. Twój post nic nie wniósł.
Hej ! Moze ktos mi powie czy antena oryginalna z passata musi mieć zasilanie ? Zmieniona została juz 2 antena, kabel jest OK, a radio nie działa. Na samym przewodzie "gorącym" radio działa, ale sa straszne zakłucenia, jak dodam mase to totalny brak stacji. Rozebrałem antenke a w środku jest elektronika zalana zywica. Mysle ze zasilanie powinno byc jakies,...
Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, aby samochodowa, radiowa antena aktywna miała zasilanie po przewodzie antenowym. Zwykle masą zasilania i sygnału jest oplot tego przewodu natomiast + zasilania realizowany jest innym przewodem i pochodzi ze złącza iso. Często jest tak, że przewód ten jest przyklejony do przewodu antenowego. Napięcie na nim pojawia...
Tutaj niestety 100% pewności nie ma, więc lepiej i taka jest zasada, unikać jak tylko się da, sąsiedztwa elektryki (robiłem to kilka lat - mam pewne doświadczenia...). U mnie elektryki nie dało się uniknąć bo wszędzie kable idą. Ale zawsze lepiej z dala od zasilania wzmacniacza.
Załóż pierścionki ferrytowe na przewód zasilania radia, jeżeli to nie pomoże, zajmij się źródłem zakłóceń, czyli stanem alternatora. Przy prądach, jakie on generuje łatwo o zakłócenia.
Witam, W końcu dojrzałem do założenia konta na Elektrodzie. Chciałbym powitać wszystkich forumowiczów, z góry podziękować za pomoc oraz zapewnić, że jeżeli będę w stanie komuś pomóc to na pewno to zrobię. Chciałbym sprawdzić kompatybilność nieoryginalnego radia samochodowego GMS 6311. W załączniku wklejam screeny z instrukcji radia GMS 6311 oraz z opisu...
a po zdjęciu panela jak jest złącze to na tych pinach jest tylko to jedno napięcie. Trzeba sprawdzić zasilanie na kostce zasilającej radio, a nie na wewnętrznych układach radia. A tak swoją drogą co się dzieje po włączeniu jego, może wymaga wpisania kodu ? Czy coś na wyświetlaczu się pokazuje ?
lukass1989. jeżeli z radiem dostałeś tę kostkę to kicha. z tego co widzę tam są tylko dwa piny zasilania. Nawet lini can nie widać plus decoder canbus ,który steruje radiem podaje odczyty paliwo temperatura itp itd. adamluki. W ustawieniach radia jest opóźnienie wyłączenia ACC+. Możesz mieć ustawione na NIGDY NIE WYŁĄCZAJ. Ewentualnie adapter anteny...
Sprawdź bezpiecznik z tyłu radia. Sprawdź zasilania +12V i podtrzymanie. Przypuszczam pamięć ale to już fachowiec ci powie gdy go weźmie na stół.
Witam . Wszystkie tranzystory i uklady przemierzone , zwarc brak . Podczas proby uruchomienia radia na chwile pojawia sie napiecie na kablu od zalaczania zmieniarki i zaraz niknie tak jak by traci zasilanie . Czy jest mozliwosc sprawdzenia procesora ? Jak tam to jak to zrobic i czy mozliwe jest ze pamiec radia mogla zostac utracona ? Z drugiej strony...
Wreszcie się zlitowałeś i określiłeś w jakim samochodzie stosujesz to radio. Fabryczna antena w Passacie ma wbudowany wzmacniacz, który wymaga zasilania. Proponuję Ci powrót do oryginalnej anteny i zamontowanie separatora antenowego.
A jak ten fabryczny wzmacniacz wygląda gdzie go macie podłączonego ? Wzmacniacz aby ruszył musi dostać 12V na rysunku dosłowniej już tego wam nie narysuję. Oczywiście macie tam jeszcze zasilanie antenowe A5 które też możecie wykorzystać o ile pod zasilanie anteny go nie użyliście. https://obrazki.elektroda.pl/9336749700_...
dzialac nie jest kontatybilne Możesz wyjaśnić znaczenie słowa "kontatybilne"? w moim nie dziala na zaplon nie szuka fal i slychac co kika sekund dziwny trzask Problem jest tylko z radiem czy też z odtwarzaniem płyt? Wyświetlacz coś pokazuje? Wszystkie zasilania (ciągłe i po zapłonie) dochodzą do radia? passat-b6-jak-zdemontowac-oslone-ramke-r... Jaki...
Końcówka mocy w radiu do wymiany , inne układy są przeważnie zasilanie przez stabilizatory. Dziwne ,że nie strzelił transil. Radio 'GRZEJE SIĘ"tylko od końcówki mocy.
Witam panowie. Mam u siebie w samochodzie zestaw : skrzynia Pioneer, wzmacniacz crunch i zestaw odseparowany Hertz dsk z przodu. Zamontowalem go kilka dni temu i pojawił się problem iż słyszę dziwny przester w głośnikach, jak dodaje gazu albo jak trakcja łapie i mi w głośnikach piszczy. Dodam że na wyłączonym silniku nie ma tego problemu. Wcześniej...
1 . Wyjąć radio z auta - podłączyć radio do zasilania - podpiąć programator - odczytać kod - wyłączyć zasilanie - podłączyć radio do auta - wprowadzić odczytany kod do radia - I OK. Jeśli coś jest niezrozumiałe - 2. Podjechać autem do serwisu radio code . 3. Pkt 1 ZROBIĄ ZA OK 50 - 150 ZŁ.
Praktycznie każdy z tych wtykanych do gniazda zapalniczki wysyła w eter szumy i gwizdy, które są bardziej lub mniej słyszalne w zależności od głośności muzyki. Ponadto układ zasilania potrafi zebrać dźwięki z instalacji zasilającej samochód. Anteny w tych wynalazkach są połączone do masy samochodu. Praktycznie jedyną metodą aby wyciągnąć z tego w miarę...
Mam następujący problem. Zamontowałem w Passacie b5 98r. radio Blaupunkt Brighton mp35. Z oryginalnej kostki iso w Passacie wymontowałem styki 1,2,3, 5 zamieniłem 4 z 7 i jest wszystko Ok. Działa logika zapłonu, radio włącza się i wyłącza ze stacyjki, tylko mam problem z podświetleniem, świeci cały czas a nie kiedy są włączone światła. Okazało się,...
U mnie w Passacie również jest w tylnej szybie tyle, że są dodatkowe ścieżki tylko dla anteny i nie grzeją one. Razem z przewodem antenowym idzie przewód zasilania wzmacniacza osobny ale przyczepiony do tego antenowego (czarny). Wystarczy go podłączyć do wyjścia radia odpowiedzialnego za sterowanie anteną (zazwyczaj niebieski) i wtedy będzie tylko zasilany...
Panowie problem nie jest w radiu lecz prawdopodobnie w braku standaryzacji. Kostki ISO to standard lecz jak się okazuje nie w każdym przypadku Wyżej podane sygnały są standardem i występują praktycznie w każdym złączu. UWAGA: VW po roku 1998 (Golf i Passat) mają połączone konektor 5 z kostki A z zasilaniem. Może to powodować dziwne reakcje radia (nie...
podtrzymanie i zasilanie do + masa - lub do obudowy i nic sie niedzieje Pamiętaj że nie które radia bez podłączonej masy do pinu A8 nie uruchomią się. Przykład miałem ostatnio w Passat B5 gdzie radyjko Sony nie chciało ruszyć bez kabla o którym pisze. Była masa od karoserii do radia (obudowy) i masa przez kabel antenowy. I nic. Dopiero po podaniu masy...
Kupując swego Passata też miałem taki problem. Były podpowiedzi, że może być kabelek, bo są takie rozwiązania, jednakże okazało się, że zasilanie wzmacniacza idzie po kablu antenowym. Zamontowałem separator napięcia, podłączyłem pod wyjście motoanteny i po kłopocie. Jedynie, co naprawiałem to rozebrałem wzmacniacz i poprawiłem kontakty, bo czas zaczął...
passat kabel zasilanie radia zasilanie radia corsa zasilanie radia buczy
prywatne filmy schemat magnetofon premier instrukcja
amica awm612d elektroliza złota
Wybór kabla antenowego do TV DVB-T2 na zewnątrz Jak uszczelnić głowicę drukującą w drukarce?