Najlepszy Lemforder jak piszą przedmówcy, a z tanich MasterSport, sprawdzony w dwóch moich autkach.
Zawieszenie które polecam, gdyż sam na nim jeżdżę w 2 samochodach od wielu lat, to Master Sport dostępny na allegro w cenach do 600 zł za komplet. Trzeba dokupić końcówki drążków Lemfordera, bo te z kompletu się nie nadają i padną w przeciągu roku. Przegub to raczej średni przedział cenowy a firm jest dużo - często zakładam Lobro ale co do jakości nie...
A jak przyhamuję, to często jest pojedynczy stukot. Gdy puszczę hamulec, to też stuknie. Zgadzam się z tym co napisał RADU23. Jednocześnie dziwi mnie, że podczas Twojej pierwszej naprawy nie wymieniono stukających elementów i że ktoś w ogóle zabierał się za ustawianie zbieżności, skoro zawieszenie nie było w 100% sprawne. Pamiętaj o tej gumie na dolnym...
Powiem żebyś wsadził używkę, ale mnie tu "spece" zlinczują zaraz i powiedzą że będzie krzywo stał - rób jak uważasz
Problem nie został rozwiązany.
Po prostu inna konstrukcja zamontuj śmiało. Najważniejsze w wielowahaczu jest aby śruby dokręcać gdy zawieszenie siedzi w pozycji neutralnej.
Passat b5 fl to to samo co a6 c5. Golf 4 to to samo co bora i octavia. Koszty obsługi podobne, w passacie i c5 zawieszenie trochę droższe. Ogólnie wszystkie auta to VAG i te same dolegliwości im doskwierają. Bmw e46 na pewno ładniejsze i lepiej wykończone. Trochę ciaśniejsze, a co do cen części to mniej więcej to samo co do Vag.
Ok, dzięki za sugestie, tyle, że w dalszym ciągu troche dla mnie nie zrozumiałe jest to, że wcześniej tego słychać nie było, tylko jak zostało wyremontowane zawieszenie.
Zobacz czy ława jest dobrze ustawiona , są tam takie otwory ,w które się wkłada kołki centrujące. Może być przesunięta w prawą stronę.
Ostatnia diagnoza mechanika,że w tym przypadku może to być sprawa maglownicy.Zostały przy okazji lekko dokręcone dwie znajdujące się na maglownicy śruby.Układ kierowniczy jakby się po tym usztywnił.Ale odgłosy stuknięcia dalej występowały.
To powiem tak zdejmij klemy z akumulatora na kilka minut a następnie podłącz może coś się zawiesiło w centralce a jak nie pomoże to po przewodach do celu
prawda jest taka, że przegub zewnętrzny stuka przy skręcaniu i zazwyczaj jest tak, że jeśli skręcamy w lewo to stuka przegub zewnętrzny prawy i odwrotnie, przegub wewnętrzny stuka podczas jazdy na wprost ale w tym przypadku to nie będzie wina przegubów, wewnętrzny przegub napędowy nie stuka podczas jazdy na luzie tylko na biegu więc pozostaje kwestia...
Witam. tak jak w temacie potrzebuje zmienić z tyłu sprężyny ponieważ mam je od kombi w sedanie i dupa strasznie wysoko stoi przez co przód się obniżył i przy hamowaniu nurkuje. Z przodu już wymieniłem komplet zawieszenia amortyzatory i sprężyny. Ale to o tym informujesz czy potrzebujesz porady ???? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekat...
Witam. Proszę o doradztwo, po przejechaniu ok. 20 km, pojawiają się stuki w okolicach zawieszenia, najprawdopodobniej z lewej strony. Przy przyspieszaniu, stuki są odczuwalne, niezależnie od położenia kierownicy. Niedawno samochód miał wymieniane kompletne zawieszenie z przodu i była w nim robiona zbieżność. VW Passat B5 (wielowahaczowe zawieszenie,...
Witam, mam banalne pytanie, czy wszystkie Passaty B5, miały zawieszenie wielowahaczowe. pozdrawiam horse
A nad czym tu dywagować? Podnośnik, najlepiej hydrauliczny, dwa klucze 19/22, młotek (ze 2kg), przecinak, tubka smaru i takie coś: http://obrazki.elektroda.net/78_12731524... Godzinka roboty, obydwie strony.
No jak dla mnie to nienaturalne jest jej zachowanie . Od tego co oczekuje i co dostaje. Tym bardziej,że tak jak by zawiesiła się
W passacie b5 (w części) dawali właśnie wielowahaczowe zawieszenie, jak w audi. Z tego, co słyszałem, w b6 się z tego wycofali. W golfie chyba nie było nigdy wielowahaczowego.
Wymiana samego górnego zawieszenia bez rozbierania całego głośnika jest możliwa ale mocno problematyczna z kilku powodów. Po pierwsze to dużo zabawy z usunięciem startego pierścienia i oczyszczenia membrany ze starego kleju, następnie równomierne przyklejenie nowego zawieszenia i odklejenie kopułki kurzowej aby mieć możliwość centralnego ustawienia...
Raczej nie a jesli ma szczotki to jak najbardziej mogły się one zawiesić.
Zawieszenie w Passacie to tak zwane wielowahaczowe. Bardzo komfortowe, ale niestety do tanich nie należy. Stwierdzenie luzów najlepiej na szarpakach.
Miałem podobnie, zawieszenie całe a bujało przód, do wymiany koło, bo miałem krzywą felgę :-) Sprawdziłem to, zamieniając koła z tyłu do przodu, sprawdź, czy nie odpadły ciężarki z felg, podnieś autko na lewarku i obracają kołami, żeby sprawdzić opony, a jak nic nie znajdziesz, to na warsztat, jak nie zrobisz tego w miarę szybko, to może się zawieszenie...
Witam-szybkie pytanie-wymiana końcówki drązka kierwoniczego passat b5 fl 2003 -czy koncówki są takie same przed liftem i po? Tak, rozróżnienie jest inne - od rodzaju zawieszenia zwykłe/sportowe - są ze sobą współzamienne - TRW JTE143 z gumowym elementem tłumiącym - TRW JTE1023 lite
Witam wymieniłem łożysko amortyzatora podokręcałem zawieszenie kilka dni względnego spokoju i dziś rano znowu strzał spróbuje wymienić jeszcze gumy amortyzatora nie wymieniałem ich od razu bo wyglądały nieźle zobaczymy może to coś da
Czasem przyczyna jest prozaiczna, na przykład uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego czy termostat, który się "zawiesił".
Na pewno bym się nie pchał w G60, zakup dobrego silnika 16V na k-e jetronic to też dzisiaj jak trafienie 6 w lotto. Jeśli już ten samochód jest przebudowany, to albo 1,8 20V (np ADR 125KM) albo wersja z turbo
Rzeczywiście w passacie zawieszenie zmieniałem mniej więcej co 100 tys. czyli w moim przypadku 2 razy. Całoć z wymianą niecałe 2 tys. kosztuje. jeśli chodzi o ostatnią wypowiedź to jednak byłbym daleki od porównywania passata z laguną. To raczej dwa różne światy. Ta wcześniejsza wstawka o pękających plastikach też mnie rozbawiła. Oczywiście jeśli chodzi...
Miałem podobnie w moim Passacie pół zawieszenie wymieniłem dopóki nie doszedłem że mi powietrze z jednego koła lekko uchodzi
Miałem już tak ze dwa razy, udało mi się wtedy go odpalić, wszedł na obroty, chodził dobrze. Zdaje mi się że zawiesił mi się wtedy zawór. Czy to możliwe?
A czujniki położenia zawieszenia sprawne ?
Silniki te same, zawieszenie te same, komfort jazdy w Audi lepszy niż w Pasku.
Może uszkodził się czujnik poczylenia na zawieszeniu.
Passat ma aluminiowe zawieszenie, ale jakoś nikt nie narzeka na nie. A to nowość!
Klocki Ci stukały??? Jak???
sprawdzałeś czy działa stop?
Stuki pochodzą z tyłu a dokładnie z prowadnic jarzma zacisku strona lewa i prawa. Wystarczy zdemontować w/w element wyczyścić i nałożyć nową warstwę smaru. U mnie procedura wyeliminowała stuki na 10mc-y po tym czasie musiałem powtórzyć operacje. Tam jest jakiś problem konstrukcyjny, obiło mi się o uszy że auta po opuszczeniu salonu już miały z tym problem....
Ogarnąłeś temat? Mam to samo. Stawiam na uszkodzony licznik Miałem tak przez kilka dni i teraz znowu jest od tygodnia ok
Witam Ja mam Passata b5 1,9tdi i BMW e46 2,0td i są to auta moim zdaniem dobre ale też jak coś siądzie to kosztuje w passacie zawieszenie (przód) wielowachaczowe to koszt ok. 1000 za komplet na polskich dziurach to zawsze coś a w BMW ciężko o zamienniki i tęż jest drogo. Co do laguny 2 sam się przymierzałem ale jakoś się nie trafiło coś ciekawego. Co...
witam , postanowiłem założyć nowy temat ponieważ myślę ze jest tu nie jeden magik który wyrzucił zawieszenie wielowahaczowe w b5 i zastąpił to klasycznym MCPERSONEM, podziel się swoim pomysłem .
Zakup każdego auta wiąże się z ryzykiem, lepiej kupić od znajomego czy sąsiada bo auto widzisz i wiesz jak i ile jeździ więc mniejsze ryzyko. Potargować się zawsze można a nawet trzeba. Co do ocynku to klapy rdzewieją w paskach no i licz się z częstym i kosztownym zaglądaniem w zawieszenie niż silnik, tak jak cefaloid napisał, że motor to akurat najtrwalsza...
18 zawieszenie passata B6 się na 18 opiera ... a płaska grzechotka się tam przydaje !
dokladnie jezeli bieznik bedzie slaby to w czasie deszczu nie bedziesz jezdzil tylko sie ''przemieszczal " bo inaczej polecisz slizgiem
witam. Dzieki za wszyskie posty. Autko( Passast b5 FL 2005r. 194tyś km.) kupiłem już jakiś czas temu zrobiłem dopiero 7tyś km. na przeglądzie zawieszenie nie wykazało żadnych oznak zużycia. A co do blachy nadwozia dowiedziałem się że jest ona pokryta ocynkiem na gorąco od roku 1996
Passat akurat ma drogie zawieszenie. Golf 4 czy Octavia 1 za parę stów można mieć części na kompletny remont przedniego zawieszenia. TDI na pompie rotacyjnej boscha przejedzie spokojnie 500 000 km nie lubi tylko wody w paliwie połączonej z długim staniem (rdzewieje w środku i jest praktycznie nie do odratowania).
Ok więc dzisiaj sprawdziłem piasty według mnie są w stanie idealnym, brak oznak brudu rdzy itp. luzu na łożyskach również nie wyczułem. Nie chciałbym wymieniać części bezpodstawnie, gdzie dalej szukać? Kolega pisał wcześniej o przegubach wewnętrznych i półosiach, jakie mogą być oznaki ich zużycia? (nic nie puka i nie stuka w zawieszeniu)
oprocz przeladowania na wyzszych obrotach [pewnie przycinaja sie kierownice] oraz troszke pozno budzacej sie turbosprezarki [pewnie jest katalizator] nic niepokojacego nie widac w tych logach ... moze drgania wynikaja z zawieszenia silnik/skrzynia ... ?
maciej66666: Pierwsza sprawa samochody z turbiną nie bardzo nadają się do miasta ( poczytaj o tym jak dbać o turbinę , o jej chłodzeniu po dość ostrej jeździe ). Druga - koszt koła dwumasowego (jego wymiana co 2 wymiany sprzęgła w Dizlu) Trzecia - koszt poduszek olejowych pod silnikiem Passata Czwarta - koszt wymiany przedniego zawieszenia w Passacie...
zawieszenie było sprawdzane na dwóch różnych stacjach, zakładamy więc że jest ok. Zbieżność była sprawdzana?
tkz. styki wtopilko we plastik byly zawieszone w powietrzu nie stykaly z dalsza czescia a przekazniki zalozylem by odciazyc owy przelacznik co do przel. to jak wyzej
kolega T5 nieźle zamieszał każdy tutaj otrzymuje posty z opóźnieniem i ingerencja osób trzecich jest nie wskazana.oczywiście post 6 był nie do sheeniva tylko do T5 .Przepraszam że się dałem wciągnąć Dodano po 16 Tak to było do ciebie T5 i z tego co piszesz to widocznie nigdy nie robiłeś passata.widocznie vag system ci tego nie pokazał i nie wiesz o...
Witam Sworzeń by skrzeczał , tarł , piszczal , ale ze "strzelaniem" to sie nie spotkałem . Tak czy inaczej kolumne musisz wyjąć i obejrzec mocowanie górne ... może Ci sprezyna pękla na gornych zwojach ( to sie zdarza w passatach) ? herflik-00
Możliwe, że zawiesił Ci się pływak w zbiorniku...
Czy to B5 przed liftem czy jaki pasek. Sprawdź węże idące do nagrzewnicy wychodzą z silnika idą do góry do nagrzewnicy, obydwa powinny być mniej więcej równo gorące, jeśli jeden jest gorący a drugi zimny to masz zapchną nagrzewnice. Jeśli nagrzewnica jest dobra to może klapka mieszacza ciepło/zimno jest zawieszona. Zdemontowana klima nie ma wpływu na...
No wybacz ale inwestowanie 70% wartości przedmiotu by naprawiać mija się z celem. Tyczy się też aut. Niedawno robiłem Passata B5, hamulce, zawieszenie i ogólnie wszystko co wymagało naprawy. Samochód wart w mojej ocenie ze 2k pln a klientka zapłaciła bez marudzenia prawie 6k za tą naprawę. Takich klientów mam więcej, których stać na nowe ale nie chcą...
Po wymianie przegubów i opon które ze względu na wielowachaczowe zawieszenie "po schodkowały się"
Kolejny wątek, gdzie trudno wyczuć czy trollujesz, czy piszesz serio. Przecież przy tym przebiegu to jest na ostatnich nogach. Jeździć tym póki trzyma się kupy i jakoś jeździ, a później na złom. Próby modyfikacji tego konkretnego silnika zakrawają na absurd, daj mu dojeździć końca swoich dni. Milion km na oryginalnym zawieszeniu, dobre sobie.
sprawdziłem właśnie w katalogu IC i jest u nich dziesięciu producentów.
Tak jak juz pisali w Passacie jest aluminiowe zawieszenie i często jest to pierwszy element do wymienienia a koszt nie jest mały.Wiele egzemplarzy ma już ponad 300 tyś km Ale zgodze się z tym że 130km bardzo ładnie zasuwa.
Witaj, także stawiałbym na przegub wewnętrzny i dla spokoju jak będzie zdjęta półośka to wrzucić na takie rolki, na których można sprawdzić bicie. W praktyce nie musi się cokolwiek wydarzyć, żeby półośka się pokrzywiła. Takie rzeczy się po prostu zdarzają, jeśli było coś przykładowo z zawieszeniem.
Patrząc na "zad" to bardzo źle. Klapa na złom, błotnik do wyklepania. Ciekawe jeszcze jak zawiasy i zamek. Zawieszenia podobno nie ma aluminiowego, przynajmniej tak gościu z komisu twierdził Jak nie ma aluminiowego, to jakie ma? Z materii pozakosmicznej? Daj sobie spokój z tym autem.
To 17 Max Na 18 nie ma żadnego komfortu i szkoda zawieszenia.
Witam W zestawie parrot ck3100 zamontowanym w Passacie B6 do oryginalnego radia VW przy zgaszeniu pojazdu pojawił się napis goodbay i tak świeci cały czas . Wygląda na to że się zawiesił lub uszkodził. Czy jest na to jakaś rada?
Kwestia gustu, ja nie lubię dużych samochodów (Octavia była dla mnie za duża), nie powiedziałbym też aby Octavia IIFL była gorzej wykonana w środku niż Passat B6, a przy tej samej mocy silnika, jest sporo lżesza (ok. 200 kg), co zapewnia lepsze właściwości jezdne i większą trwałość elementów zawieszenia. Passat jest z zewnątrz większy i cięższy i to...
Z tego co mnie uczą w szkole i na praktyce w serwisie fiata to wynika że amortyzatory gazowe a raczej gazowo olejowe są leprze. Sa bardziej wytrzymałe i komfort jazdy jest leprzy. Mój ojciec ma passata B5 na zawieszeniu własnie takim. Bardzo dobrze tłumi drgania ogólnie same plusy. Jednak takie amortyzatory są droższe
w takim passacie kombi zamknięcie bagażnika oznacza zatrzasniecie i bez prądu nie otworzysz go bez uzycia kluczyka. Chyba ze klapa sie nie domyka tzn "lata" to bedzie uszkodzenie mechaniczne. Sprawdz dokładnie kable między klapą a nadwoziem, moze cos sie przełamało. jeszcze jedno. czy otwierałeś klapę kluczykiem? jesli tak to pokręć troche zamkiem i...
Miałem spalanie ok. 12l/100 . Aktualnie BMW 4.0 spalanie 16/100 o dynamice i reszcie nie wspomnę. Ale to solidne auto no poza zawieszeniem :).
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Zależy na jaki egzemplarz trafisz. Passat ma bardzo delikatne zawieszenie, nie wytrzymuje na naszych drogach, a naprawa jest droga. Koło dwumasowe to też jego słaba strona, parę razy zapniesz III zamiast I i masz po kole. Znajomy ma Passata 1,9TDI '98 i nie ma miesiąca, żeby coś mu się w tym aucie nie posypało - to zawieszenie, to klima, to dwumasa....
Zużył ci się wahacz "banan". Jeśli potrafisz coś tam odkręcać to powinieneś dać sobie rady z wymianą. Słowo kluczowe: WAHACZ LEWY PRZÓD DOLNY TYLNY PASSAT B5 ps. warto przejrzeć całe zawieszenie. Swoją drogą to musiało nieźle stukać.
Na razie pod uwagę brałem: Audi A4 B5 1,6(16v)-1.8-2.0 VW Passat B5 1,6(16v)-1.8-2.0 Skoda Octavia I 1,6(16v)-1.8-2.0 Z tych 3 to chyba Skody bym poszukał, z silnikiem 1.6 100 koni w miarę te auto jedzie a silnik niezawodny. Nie było tam silników 1.6 16v. Zarówno 1.6 75 koni jak i 1.6 100 koni miały 8 zaworów w Octavii. Duży bagażnik i dobra odporność...
Albo skrajnie zużyte zawieszenie przednie, albo zwyczajnie maglownica do wymiany.
Może coś innego zamiast elektroniki. Jak prądu nie będzie to ta elektronika na niewiele się zda. Może wystarczy zawiesić lusterko?
A może to awaria osprzętu silnika? Albo zawieszenia silnika/skrzyni?
Poprzez dkręcenie, wpierw drążków, potem przewodów hydraulicznych i samej maglownicy od belki zawieszenia.
Jak nie ma mikrometru to mozna przy podniesionym "kole" ,jak na rysunku ,przy ZACIAGNIETYM HAMULCU RECZNYM, przy zachowaniu szczegolnej ostroznosci , przy przykreconej tarczy ( bez kola ) , wrzucic bieg i przy obracajacej sie tarczy ocenic czy rowno sie "toczy". ( np. przylozyc suwmiarke na nieruchoma czesc zacisku hamulca i wysunac suwmiarke w strone...
Ciężko coś mądrego powiedzieć jak się nie widzi i nie słyszy objawów. Jeśli auto pali na ciepło na seryjnej start mapie to raczej bym sie skłaniał ku wywalonej dwumasie albo zawieszeniu jednostki napędowej.
Jak światła się zawiesiły to po puknięciu w to coś palcem, kierunki odpuściły zapakuj inny przekaznik i finito.
Moja wina nie doczytałem. W takim razie kolego dokręć wszystkie śruby przy ławie zawieszenia, mocowaniu silnika do karoseri.
Miałem przyjemność jechać różnymi autami, np Vw i one mają miękkie i komfortowe zawieszenie. Tak że jadąc nie czuć studzienek i dziur i cicho są wybierane. Co ja mam podmienić w moim aucie aby zawieszenie było tak miękkie jak z grupy vw? Bo już mnie to wnerwia. Zawieszenie jest tak sztywne że mi plomby "złote" wylatują... Naprawdę nie żartuje. Co z...
Hmm pytanie czy Passat B5 z zawieszeniem wielowahaczowym za 2 tys, z 20 zaworową głowicą to dobry wybór? Myślę, że lepszym wyborem byłby np. Accord VI, na styk w tym budżecie A nie lepiej szukać coś z kompaktów? np Astra G? Dlaczego to ma być sedan? i takiej klasy auto od razu? Jeśli ten Passat to nie jest pewna oferta i znany samochód od kogoś to szukanie...
Tam się tego nie reguluję.
Trzeba sprawdzić czy nie ma dołożonego jakiegoś pseudo ryżowego alarmu.Bo sam przerywacz nie może się zawiesić na prawym.No chyba że jest oryginalny alarm.
Jest możliwe że pływak się zawiesił albo coś innego w baku?? Bo błędów nie ma żadnych w liczniku
wszystkie silniki się psują a polskie drogi nie ułatwiają sprawy w eksploatowaniu zawieszenia. znajdź odpowiednie auto i jedź na stację diagnostyczną je sprawdzić od silnika po zawieszenie - koszt od 100 do 200zł. diagnosta wyda wyrok! osobiście to Audi - prestiż, ale Vectra też jest niezła i jest olbrzymia w kombiaku. passat to tańsza wersja audi a4....
Zapewne kolega nic jeszcze nie sprawdził. Podejrzewam ze pływak się zawiesił, choć to mało prawdopodobne, należy od tego zacząć.
Witam Mam problem jadąc moim VW i pokonując zakręty łagodne lub ostre w prawo załącza się ESP i wyhamowuje mi auto. Wydaje mi się że to tak nie powinno być, to takie niebezpieczne i nie normalne zachowanie auta przy dobrej i słonecznej pogodzie. sprawdzałem sterownik i nie ma żadnych błędów zawieszeni nic nie stuka
Osobiście polecam passata b3 lub b4. Wcześniej miałem passata b3, 1,8 benzyna +gaz, teraz mam passata b4 1,9 TDI. Części tanie, zawieszenie proste, wszystko można zrobić samemu.
Wycieraczki przednie działają , na tył nie miałem czasu , powodem była zawieszona szczotka w silniczku . Zamykam temat.
Jak dla mnie to grupa VW i 1,8T Audi A4 B5 98-99 albo Passat B5 przedlift albo kompakty A3 lub Golf IV Te ostatnie to będą tanie w utrzymaniu, jedynie osprzęt do turbo, itp..dwumasy ale zawieszenie, i inne bzdety to bułka z masłem. A4 czy Passat mają droższe zawieszenie, wahacze itd.. w BMW bym nie poszedł bo nie będzie łatwo znaleźć i ten silnik kiepski,...
moduł komfortu tutaj raczej nic nie ma do gadania jak to w b5 i b5 fl bywa co do centralnego to masz problem z zimnymi lutami lub mikrowłącznikami w zamkach drzwi, trzeba zdjąć boczki, wyjąć szybe i wyjąć całe poszycie razem z zamkiem przelutować 6 nóżek na płytce drukowanej przez to to i pewnie nie działa ci oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach...
Cześć, też mam problem z silniczkiem hamulca w passacie b6 ale mój problem wygląda nieco inaczej tzn. Zamówiłem nowy silniczek TRW z oznaczeniem PBT-GF30 torx 6 zębów. Po podłączeniu do wtyczki przy zacisku zero reakcji, po podłączeniu bezpośrednio pod aku dzuała prawidłowo. Stary silniczek z oznaczeniem PPS-GF40 działa prawidłowo. Chce go wymienić...
zgadza się tylko ze te stuki z tylnego zawieszenia dokładnie lewego przed wymianą tego nie było
Witam 1 Przeguby 2 poduszki silnika i skrzyni 3 zawieszenie układu wydechowego(łącznik elastyczny)
to nie jest odpowiez na moje pytanie-jakie dystanse0-???-zmierzyłem-spokojnie wchodzą-owszem będzie średnicz większa o około 10 centrmetów-nic nei bedzie ocierac nawet podczas zkrętó-owszem-zgodzę się-wyniikik licznika beda przekłamane apropo-jak nikt nie obniza zawieszenia,to tam spokojnie wchodzą 20stki na balonie 65.....
Witam. Mam dziwny problem z pompą paliwa w passacie b6 TDI. Rok temu pompa w zbiorniku paliwa dwa razy się zawiesiła i wymieniłem ją na nową. Lecz nowa pompa po pół roku też się raz zawiesiła... Wyjąłem ja podłączyłem pod akumulator sprawdziłem czy działa okazało się że ruszyła. Teraz ostatnio znów dwa razy się zawiesiła. Zauważyłem że wystarczy wyjąć...
Mechanik sprawdził świece i są ok. Wie ktoś może co może być przyczyną tego zawieszenia na danej prędkości? I jak sprawdzić pompę paliwa?
Odnośnie Exeo czytałem dużo niepochlebnych opinii na temat jego blacharki. W oko wpadł mi jeszcze Passat CC ale chyba na razie jeszcze za wysokie progi cenowe Mówisz, że Exeo ma najlesze zawieszenie z mojego zestawienia ?? Jakby nie patrzeć... Octavia, Passat, Exeo...- to w środku najladniej wykończony jest Seat.
Passat 1.9 ale 130km. Taki zestaw już ładnie ciągnie. Wersja 101 km to porażka. Minusem tego wyboru jest delikatne zawieszenie z przodu.
Co do tego luzu wzdłużnego to też tak mam. Jak podniosę przód na lewarku to można poruszać kołem w górę i w dół. Jak to pierwszy raz zauważyłem (po kupnie samochodu) to profilaktycznie zapytałem mechaniora od VW czy tak ma być - powiedział że jest OK, pod obciążeniem poduszka jest dociskana do nadwozia. Słyszałem, że testem na uszkodzenie/zużycie łożyska...
Tak po tym jak zawiesił mi się rozrusznik.. chyba ze to się pali przez cały czas tylko wcześniej nie zwracałem uwagi na to
zawiesi passat volvo zawiesi zawiesi tylny
połączenie szeregowy grzałka żarówka omnilux schemat hondy accord
ferguson arriva lexus wspomaganie
6SN7 – optymalny punkt pracy dla dużej dynamiki sygnału audio Elwik JS-30 – schemat regulatora temperatury, triak, PID, naprawa lutownicy