1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Domin21 zmień cały wielozawór na nowy, to jest twoje bezpieczeństwo i innych użytkowników ulatniający się gaz to nie przelewki !!
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
Dziękuje za uwage problem rozwiązany.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Passat awx podczas włączenia zaworu EGR silnik zaczyna kopcić dusi się i gaśnie. Po ściągnięciu kolanka przy EGR widać że leci siwy dym z kolektora wylotowego czyli nie zaślepiony i działa.
Skrzynka do uratowania. Sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji i do wymiany (lub przeczyszczenia) zawór TCC.
Wciśnij zawór czy jest gaz a najlepiej podjedź do serwisu klimatyzacji.
Sprawdź zaworek n75.
jak podniesiesz maskę i staniesz z przodu auta to będzie po lewej stronie na dole przy chłodnicy
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie zaworu egr w passacie. Podczas wizyty u jednego z super mechaników została uszkodzona wtyczka. Niestety przewody z niej zostały wydarte, tak, że nie mogę ustalić biegunowości w nowej wtyczce, którą zakupiłem ( brak kolorów przewodów). Po podpięciu komputera, ciągle wskazuje błąd egr i świeci się żółta kontrolka...
Załóż zawór PCV np. od Tico 40zł
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Powinien, ale nie od żadnego elektrozaworu, tylko praktycznie bezpośrednio z pompy. Jak silnik pracuje to zawór zawsze otwarty.
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia.
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Zawór z powrotem podłączyłem, nic się nie wyświetlało jak był zaślepiony. A co do tego spalania to tak była ustawiana synchronizacja bo u elektromachanika pokazywało że jest +4 i i że to trzeba ustawić na 0, więc tak zrobiliśmy ale spalanie wzrosło i raczej nic poza tym się nie zmieniło, więc wróciliśmy dalej do tego +4 i teraz jest 0.6 spalanie. A...
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
A po co Ci zawór? Pompka będzie "mielić" dopóki zawór się nie otworzy.Skracasz świadomie żywotność pompki.pozdrawiam.mon
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
A co ma odpowietrznik do tego? To zawór nadciśnieniowy tylko. Musi przeciekać płyn do dużego obiegu, stąd cały zamęt.
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
Sprawdź dywaniki w samochodzie i pod nimi - w przedniej części! Kolega Emeryt2 chyba zmierza w dobrym kierunku bo faktycznie dywanik z przodu,od strony kierowcy jest mokry. Jak to możliwe i gdzie ta woda ucieka?? Prawdopodobnie chodzi o zawór ogrzewania lub przyłącza nagrzewnicy ale nie wiem czy trafiłem w tok myślenia kolegi "Emeryt2"
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Jaki problem,VAG1552->test elementów wykonawczych->zawór wylotowy tylny lewy i po sprawie. Z drugiej strony nie sprawdzałeś instalacji ,bo na drodze "miejsce pod kanapą tylną" a "komora silnika",czyli cała długość samochodu mogą się robić cuda i cudeńka,albo kasztani się sterownik. Zawór ma około 13 om.
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Zawór od turba jest otwarty ponad 65 procent co powinno być notlaufem. Turbo albo ma zapieczone łopatki albo grucha w oleju albo podcisnienie nie dochodzi do niej. Turbo martwe.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
pin nr.13 od sterownika idzie na zawór wtryskowy Dzięki, a ten drugi gdzie idzie? Dzieki za pomoc do przekaźnika
To raczej nie będzie wina prowadnicy,ale moge się mylić. A rozbierałeś ten zawór i jesteś pewien że środkowa sprężyna (mniejsza)jest cała? Ale z drogiej strony jeśli masz tam taki luz jak piszesz,to i tak głowica do remontu.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
Witam 200 m to bardzo mało z reguły silnik musi sie rozgrzać lekko żeby można było nim wgl jechać ,zwłaszcza jak zależy nam na turbo . Diagnostyka komputerem byłą robiona ? Jakieś błędy ?
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Wszystkie Audi i VW w których są silniki PD, mają takie kompresory. jest na nich zawór wydatkowy sterowany PWM, a kółko nie posiada sprzęgła. Taa.. tylko pytanie brzmiało czy komp jest sterowany dyskretnie czy po CAN, myślisz że do sprężarki bez sprzęgłowej idzie informacja po CAN czy po prostu modulowane 12 V które otwiera zawór. Co do meritum z Climatronic'a...
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Witam, przebieg 120 tys. , silnik diesel Common-rail CFFB od jakiegoś czasu trzęsie na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Najbardziej jak pociąga obroty do 1k gdy np. klima tego potrzebuje albo filtr dopala. Widać że silnik cały lata i słychać jak pompa common rail zaczyna cykać głośniej w momencie dławienia - tak...
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
Sama pompa, jej zawór STOP? Te numery nawet nie w Erze tylko w D oraz TD. Natomiast sterownik (ECU) w TDI wymaga poprawnego sygnału z immo by w ogóle zechciał pracować; a bez jego pracy nic nie będzie działać. Przełożyć pierścień, pastylki i co tam było i m o ż e zadziała. wszystko prawdopodobnie podłączone ok W elektryce nie powinno się używać pojęć...
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
Dzięki za zainteresowanie.Byłem na stronie niema tego czego potrzeba.Zresztą jak zawsze,ale coś mnie tknęło i zajrzałem do książki WKŁ VW PASSAT.Byłem w szoku.To co tw niej zobaczyłem powaliło mnie na kolana.Nigdy tam nic nie było.Przeważnie niepotrzebne opisy.Zobaczyłem w niej opis teves 02.Jest wszystko co potrzeba.Leżała 1m ode mnie i kto by pomyślał...
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Potrzebna diagnostyki testerem
Przerażająca amatorszczyzna. Zamykam.
sprawdź kolego żarówką plusy i minusy na sterowniku taką 20 w.............. pozdro rox............
Może to być przepływomierz powietrza albo filtr paliwa Dodano po 2 Nie doczytałem się, filtr nowy i przepływka też to sory :)
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
czyli tak jak mam podłączone jest dobrze?nie trzeba tych wężyków podłączać? Dodano po 1 a egr to ten zawór tak?
OK :) dzięki za rady ;)
Prawdopodobnie uszkodzony zawór AGR.
Był błąd synchronizacji rozrządu, myślałem że coś z łańcuchem bądź już rozrząd coś nie tak, auto miałem w ASO. Wymienili rozrząd bo i tak już musiałem sprawdzili łańcuch i wszystko przy nim i było idealnie na blokadach. Ostatnia próba i podmienili zawór i autko jak nowe. Koszt w ASO zaworu 300zł jak pamiętam i 100zł wymiana. Było słychać łańcuch tak...
Chodzi ci o tak zwany akumulator podciśnienia? A wężyk od N75 do gruszki nie ma żadnego podciśnienia, 0. Już pisałem wcześniej, zawór nowy, wymieniony.
Powodem usterki okazał się zabrudzony mapsensor oraz zawór n18
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Mechanik ma rację.
czyli wychodzi na to ze musze wymienić cały układ od absu wraz zpompą Dodano po 13 u mnie w aucie wychodzi na to ze abs dziala tylko wtedy gdy płyn chamulcowy jest nagrzany. moze gdybym wymienił płyn to by cos to pomoglo albo podszedl jakis bród pod ten zawór i dlatego sie to tak chrzani??? sam juz niewiem da sie jakoś przepłukać ten układ chamulcowy???
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
Zmierz kompresję na zimnym. Zakręć zawór gazu na butli i pojeźdź parę dni na samej benzynie - może odpala na dwóch paliwach?
Chodziło mi o podciśnienie. Jak nieszczelne na EGR to może to jest powodem. Zawór N18 podaje do N75.
Trzeba posprawdzać przewody sterowania zaworu turbiny na szczelność, sprawdzić zawór turbiny czy się nie zacioł. Sprawdź też przewody turnina kolektor dolotowy czy szczelne.
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Witam. Passat b6 140 km cr 2009 miga kontrolka świec żarowych, moc jest, komputer pokazuję błąd p2563, wymieniona grucha przy turbo i zawór n75 i błąd nadal powraca, przy dodaniu gazu przestaje mrugać, puszczam gaz i się świeci ktoś pomoże. Pozdrawiam
Widocznie coś działa jak zawór bezpieczeństwa pod wysokim ciśnieniem rozszczelnia się. Taki ubytek musi pozostawić po sobie ślady oleju.
Brak regulacji mieszanki należy wymyć przepustnice w szczególności zawór gdzie jest silniczek
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Tak, ale w silnikach 2.0 postanowiono zmodyfikować układ. Zamiast termostatu za 50 zł jest tzw. zawór 4/2 drożny za 250 zł, jest często dodatkowy mały termostat i zawór jednokierunkowy płynu. A wszystko po to, żeby działało gorzej niż w starych.
Tutaj masz raczej tylko 3 opcje: - zerwane sprzęgło - uszkodzony zawór regulacji w kompresorze - uszkodzony kompresor. Sprzęgło sprawdzisz patrząc czy nakrętka na wirniku kręci się w czasie pracy silnika. Nie rozumiem za bardzo twojego opisu - że możesz z takim samym oporem kręcić kółkiem na odpalonym i zgaszonym silniku. Tutaj opór się nie zmieni,...
Ja bym zacisnął wąż od chłodnicy dokładnieni wtedy sprawdził czy będzie trzymał. Bo poderzewam że albo termostat kiepski (nieszczelny) albo obudowa i puszcza niewelką ilość bokiem. Kiedyś nawet miałem dorobiony zawór 1.5 cala z kawalkiem węża i kroccem który wpinało się na wejście lub wyjście chlodnicy i można było ją odciąć dla testu.
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
Witam, na gorącym silniku na biegu jałowym w okolicach 2000 obr/min słychać jak przelewa się płyn chłodzenia pod deską rozdzielczą. Na biegu jałowym po zdjęciu przewodów zasilania i powrotu do nagrzewnicy, wylewa się z pół szklanki płynu co jakiś czas. Wrażenie jest jakby odcięty był dopływ płynu do nagrzewnicy, jest tam jakiś zawór ?
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy. Jutro podmienie zawór n75 bo...
Zawór EGR sprawdziłeś?
Czy ktoś mi może pomóc jak sprawdzić czy ten zawór N75 jet sprawny? Jak to sprawdzić ? auto to Passat 2004 rok 1.9 TDi
Pokazany zawór ma być podłączony pod trójnik który prowadzi do N18 (tak wyczytałem), tylko ze nie mogę znaleźć nazwy tego zaworu bo mi przestał działać. Dźwigienka która jest pod tym zaworem nie rusza się po odpaleniu auta i w jeździe silnik wolno się nagrzewa a turbo działa tylko powyżej 3k obrotów i tryb awaryjny się włącza jak mocniej wcisnę pedał...
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Czym to czytałeś. W standardzie błędów OBD2 błędy od ABS są niższe 006XX. błądy znaczą 01240 Breather Valve in Throttle Valve Positioning Actuator (N117) Zawór oddychający pozycji przepustnicy – N117 01119 Gear Recognition Signal Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów Tylko tyle że to błędy chyba silnika, czy w tym warsztacie łączyli...
wyczyścić zawór EGR Dobrze go wyczyścić dla "zdrowotności", ale on nic nie ma do tego błędu...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Da się , osobowe dizle na złom. Ciężarówki tylko na autostrady i dojazdy do stref rozłądunku. Od 20 lat to powtarzam. To sie kazdy puka w czolo, ze jak to przeciez diesle takie cacy, tutaj w UK taki passat 2.0tdi z dpf potrafi miec 1/4 podatku drogowego vs benzyna 2.0. Tylko dlatego ze ponoc ma nizsza emisje co2. Zal.pl
No przecież miałeś już napisane że powietrze w pompie, musi je jakoś zasysać ze zbiorniczka. Zastanawiałem się już nad tym gdzie płyn miesza się z powietrzem. Wyraźnie widać że źródło powstawania piany jest w okolicy sitka, więc tam płyn miesza się z powietrzem, ewentualnie jakieś nieszczelności w maglownicy i tam zasysa powietrze ale nie widzę żadnych...
Wszystko wygląda na to że w tym wypadku jest to samo ale forum to nie warsztat i nie można jednoznacznie powiedzieć że jest to wina przetwornika regulacji turbiny czyli jak to napisałeś zaworu 75. Nikt kto zna się na elektronice samochodowej nie powie Ci że to on na 100% bez diagnostyki i nie mówię tu o podłączeniu diagnoskopu. To może być zawór ale...
Wyjąłem wężyk i okazało się że zawór chyba był trochę zablokowany, dopiero jak go trochę oczyściłem to zaczął się ruszać. Przy okazji wziąłem szczoteczkę, szmate, trochę odrdzewiacza wd40 i wyciągnęłam sporo syfu ze środka. Jutro jadę do Wrocławia, dam znać czy na autostradzie znowu zacznie migać kontrolka silnika jak przekroczę 100km.
Sprawdź dokładnie okolice zbiorniczka na płyn. Bo jak spaliny dostają się do układu do go zapowietrzają więc nie działa ogrzewanie ,a dwa ciśnienie musi gdzieś ujść bo by coś rozerwało. W korku jest zawór bezpieczeństwa i to on upuszcza ciśnienie. Typowo powinien upuszczasz gazy ,ale jak w układ pójdzie sporo spalin to poziom w zbiorniczku się podnosi...
Zawór EGR do sprawdzenia /czyszczenia.
Podpiąłem pod komputer i pokazało błąd P3379 Zawór odcinający regulator wysokiego ciśnienia gazu (przerwa). Nie wiem czy coś to pomoże.
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
passat zawór podciśnienia zawór nagrzewnica passat zawór sterujący passat
sprężarka ciężko startuje termostat weller toshiba naprawa dysku
Akai AKTV4335M – aktualizacja firmware USB/OTA, plik .pkg, instrukcja krok po kroku Kospel KDE5 PPE-4 EKCO – czerwona dioda LED w module, grzanie czy błąd?