Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
Najczęściej to czujnik poziomu oleju zwiera i pali bezpiecznik.
Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
Tu masz schemat podciśnień dla Twojego auta : http://obrazki.elektroda.net/34_12589871...
Kolego według mojego schematu to sterowanie do elektrozaworu idzie z pinu 77 a 69 jest z czujnika położenia wału. Jeśli masz przejście między elektrozaworem a pinem 69 to między tymi kablami jest zwarcie. Sprawdź to jeszcze raz.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Nie , Ten bezpiecznik napisałem za co odpowiada . Podepnij autko pod komputer i stanie się jasność . Jak autko nie odpala to szukaj kogoś z okolicy z komputerem .
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Niestety zrobiłem zwarcie na głównych stykach bez podłączenia. był przepalony bezpiecznik. Uważałam ,ze jest wszystko OK. To źle uważałaś . Trzeba wymienić bezpiecznik.
Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
Obok sterownika silnika jest padnięty bezpiecznik.Szukaj.
Zwarcie albo we wiązce, albo w środku w koszu pompy.
Najczęściej zwarcie występuje przy podświetlaniu zapalniczki.
Licznik z fotki pochodzi z B4 TDI. Nie działa Ci tylko prędkościomierz, czy nie bije również kilometrów? Licznik możesz sprawdzić, podpinając pod wejście na linkę wkrętarkę lub coś, co się kręci. Tylko nie przesadzaj z obrotami i zwróć uwagę, w którą stronę się kręci. Bezpiecznik nr 14 wg opisu jest od świateł cofania. Może jest zwarcie na czujniku...
Chyba kolego padają zegary ,albo gdzieś zwarcie na can - komfort pozdro rox.........
Problem dot.samych lusterek i ich złego niepełnego podłączenia.
Witam. Jeśli masz odwagę zmostkuj bezpiecznik i szukaj dymu. Może nie tak .Zamiast bezpiecznika podłącz żarówkę reflektorową dwoma przewodami,jak zwarcie ,to świeci mocno,gdy OK zgaśnie.
Witam problem rozwiazany wina byla kostka w drzwiach kierowcy.Woda po lakiernikach.
Właśnie mi się przypomniało ze po wymianie listwy od swiec grzebałem przy zapalniczce i naginalem w srodku blaszki i srubokrentem zrobiłem zwarcie czy to to może być przyczyną ???? Jeżeli zrobiłeś zwarcie to musiało spalić bezpiecznik
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Zwarcie w złączu zapalniczki raczej nie ma wpływu na działanie odtwarzacza. Jeśli jesteś pewien instalacji antenowej, do sprawdzenia tuner, zimne luty, zasilanie. Co do basu - to juz zupełnie inna sprawa. Głośniki sprawne? Jeśli tak to końcówka mocy, procesor audio - to na początek do sprawdzenia.
zwarcie spowoduje podniesienie na max a nawet wiecej:):) bimetal wyskoczy calkiem:) i tyle
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki miernikiem na przewodność - wszystkie sprawne. Dobrze , a zasilanie na bezpiecznik i wyjście prądu z bezpiecznika jest ? Na wtyczce lampki masz prąd ? na dwu pozostałych przewodach masz masy ? Poza sprawdzeniem miernikiem , sprawdzasz oczywiście probówką.
prawdopodobnie zwarcie sie zrobiło i się coś spaliło bo zaśmierdziało. Bezpiecznik w radiu jest sprawny A bezpieczniki w samochodzie ?
W czym jest problem?ano w tym...ze jak samóchód sobie pracuje na biegu jałowym to wszystko jest OK...instalacja działa...jak jedzie....szczegółnie po dziurach....wariuje...gasi sie instalacja,samochód sie dusi...Powodem zapewne jest to ze ostatnio wszystkie kable od półki odpinałem zeby ładnie załatać dziury w górnej części grodzi...Po podpięciu jest...
Ja bym jeszcze troszkę pozwierał tym drutem, jest duża szansa na ciekawsze efekty niż tylko brzęczenie przekaźnika, poważnie! Swoja droga co to za "szyby jeżdżone"? Szukałem, ale jak to Niemiec,żeby utrudnić życie, nic na temat w/w szyb nie napisał:( Sądzę,że dysponujesz sporym zapasem modułów komfortu, wiec jest szansa,że jeśli dobrze poszukasz zwarcia,...
Przecież masz napisane dokładnie gdzie leży problem.
Witam. Bezpiecznik 21 odpowiada za: światło wewnętrzne, zestaw wskaźników, diagnostyke pokładową lub zasilanie zapalniczki. Jego wartość to 10A lub w innych modelach 15A.
Odczytaj Code fault i podaj Dodano po 49 A silnik ten sam co w opisie u kolegi?
To sprzedaj to dziadostwo i kup sobie VAG KKLa za 30zł którym więcej zrobisz ale tylko w starszych autkach bo na CANie nic już nie zrobisz ale to auto bez problemu ogarnie. To co zrobiłeś w niczym nie pomogło. Po pierwsze - gratuluje Ci głupoty. Nie mierzy się rezystancji poduszki bo może ona wybuchnąć. Nie rób tego nigdy więcej bo możesz sobie krzywdę...
Witam, mam problem z passatem b5 Przy otwieraniu drzwi kierowcy nie zapala się oświetlenie wewnątrz samochodu. Diagnoza wydawała się prosta padnięty mikro włącznik lub zimne luty. Dzisiaj rozebrałem zamek drzwi kierowcy w celu wymienienia mikro włącznika i sprawdzenia przejścia na ścieżkach i okazało się że jest wszystko sprawne, sprawdziłem działanie...
Panowie wymieniłem czujnik ESP i było wszystko cacy przez 2 tygodnie. Problem znowu powraca. Dzisiaj znowu zapaliły mi się kontrolki. I jak wczesniej pewnie beda zapalaly się coraz częściej. Gdzie szukać przyczyny ? Drugi czujnik w ciagu kilku tygodni poleciał... Jakieś zwarcie czy poprostu pech przy zakupie używki ?
No to by bylo na tyle z zywota tego silnika - porozcinal sie pasek na rolce i pojechalo po zaworach (a jest ich troche). Nawet nie sprawdzalem w jakim sa stanie, i glowica, i cala reszta. Kupilem drugi silnik, wlozyli, zalozyli nowy rozrzad, odpalili na tykniecie i auto zagadalo bez bolu. I problem halla sie skonczyl. Czym to bylo spowodowane nie wiem...
Witam mam problem z passatem 2.0 bkp .Mianowicie przy temperaturze ponizej 0 jest problem z odpalaniem a kontrolka od swiec żarowych po przekreceniu kluczyka swieci sie tylko sekunde i gasnie a wydaje mi sie ze powinna swiecic co najmniej 10 podczas grzania sie swiec .... (chyba nie grzeją )blad jaki pokazuje to P1618 18026. Przekaźnik J52 świec żarowych....
Witam, to mój pierwszy post na elektrodzie, więc proszę o wyrozumiałość. Mam dość pilną sprawę, ponieważ dzisiaj wymieniałem żarówkę podświetlenia licznika i musiało sie zrobić jakieś zwarcie. Gdy włączyłem światła poszedł dymek i zgasło oświetlenie... Moj pasek: 91, RP, benzyna 1.8. Licznik z cyfrowym zegarkiem, obrotomierzem oraz analogowym licznikiem...
Jak sprawdzałeś czy świece są sprawne?
Pewnie moduł pływa.
Prosze bardzo:
Czujniki boczne się adaptatuje.Używki nie założysz. (at)Elektrit mam nowy czujnik z serwisu z tego co piszesz to mam go dodatkowo adaptatowac jesli tak to w jaki sposob ? Czujnik jest po prostu zalozony tak jak oryginal wiem ze nie mozna dawac uzywki.
A masz gniazdo instalacji do przyczepki?? może tam nazbierało się wody i robi zwarcie.
To przygaszanie kontrolek , resetowania i włączanie się alarmu to wynik niskiego napięcia. Klemy - słaby kontakt lub niedoładowany akumulator. To ,że ładowanie masz na poziomie właściwym , to nie wszystko. Jest jesczce takie coś jak eksploatacja , krótkie trasy , częste uruchamianie silnika , i dogrzewanie świeć żarowych. Masz rację, że to efekt niewystarczającego...
A reszta jak powyżej w poście #41 czyli pomiary jak to się zachowuje na drugim pasacie Nie wiem co by miało dać to że będziesz sprawdzał na drugim passacie?Jeśli masz sprawne drugie auto to lepiej go nie naprawiaj, bo przypadkiem zrobisz zwarcie i będą 2 kłopoty.Chyba że masz oba identyczne passaty ;)
Posprawdzaj wszystkie możliwe połączenia mas w pojeździe .
Musi to obejrzeć elektromechanik bo nie wiadomo co tam namotane. Może być jakieś zwarcie albo jakiś pseudo moduł bo stop nie ma powiązania z mijania.
Skoro już byłeś w jego okolicy to może wyciągnij ten moduł i sprawdź na stole czy się połączy, podłączając zasilanie i linie komunikacyjne do interface... tu wystarczyłbym najprostrzy interface VAG K+CAN, a może i nawet VAG KKL... obstawiam problem/śniedź w przewodch instalacji do tego modułu... Prawdopodobnie w tym roczniku komunikacja do złącza OBDII...
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
Proszę o poradę co mogę zrobić Jechać na serwis lub do kogoś co się zna. Sam fejsik to jak widać za mało.
Poszukiwania zjadacza ! radio, zwarcie alternatora, przetarte wiązki itp. niedawno też tak miałem nawet podczas dalekiego wyjazdu zaczęły gasnąć światła ino i okazał się alternator.
Silnik to 1,8 benzyna
Zwarcie w oprawie, w wiązce...
passat zwarcie przekaźnik regulator passat zwarcie zwarcie świateł passat
zawór przelewowy pompy bosch nforce2 windows multiswitch unicable
synology ds725 mitsubishi lancer gniazdo
CADe SIMU - Tłumaczenie i zastosowanie w Polsce Ekspres mieli kawę, ale nie parzy - co robić?