Próbowałem zakodować programem SBB działa odpalanie a centralny nie kiepskie tp lub kiepskie sbb
Renault Espace IV Renault Laguna II Renault Vel Satis Original transponder PCF7947 Allowed transponder PCF7936, PCF7947 Data location 95160 No. of keys 4 Czytasz oryginalne UCH i na podstawie wsadu programujesz klucz. Bez zbędnych kombinacji w zestawy startowe. Kwestia wyczyszczenia używanych kart to inna para kaloszy.
advanced Code EVO
Ok. Jeśli tak można to tak zrobię. Dzięki. Dodano po 3 Najczęściej ulega uszkodzeniu układ nadajnika 5100. Kup lepiej używaną kartę i przelutuj do niej swojego PCF7947. Układ TDA5100 jest trudny do zdobycia i występuje w różnych obudowach. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy zamiast używanej, oryginalnej karty można kupić nową też na tym samym układzie PCF7947...
Zamazany układ to transponder PCF7947.
Chiński kluczyk był oparty o NXP 26A0700 i UCH w żaden sposób nie chciało dodać kluczyka do IM, kupiłem oryginalą płytkę wlutowałem czysty PCF7947, prekodowałem go według oryginalnego kluczyka przez HITAG2, dodałem do auta przy użyciu Renolink i zapisało w UCH bez problemów. Tak więc na przyszłość unikać kluczy z odpowiednikami chipów, tylko identyczny....
Teraz mam pytanie odnośnie karty do megane II. Czym oprócz transpondera różni się zwykła karta od tej z systemem hands free? Czy jeżeli w tej zwykłej podmienie transponder pcf7947 na pcf7943 to będzie działała jako HF?
Witam Nie działa centralny zamek - odpalanie ok- na płytce jest transponder PCF7947 i jeszcze jeden układ który jest oznaczony jako S100 który robi jako nadajnik. Ktoś z kolegów wie jaki to układ ? Pozdrawiam
Nie należy stawiać znaku równości pomiędzy określeniem "Laguna II poliftowa" i "Karta ze słoneczkiem". Karty z 2 przyciskami były stosowane od 2001r do 2007 włącznie. Systemy posiadające karty "ze słoneczkiem" spotykałem np. w Espace IV z 2003r. Najczęściej w rocznikach 2006-2007. Cewki kart z transponderami PCF7947 są płaskimi talerzykami i takie same...
DDT ne zaprogramowal otwieranie i zamykanie bo dla starych Renault Tylko druga karta i drugi programator Mozesz zmienic PCF7947 DDT ne zaprogramowal adres w którym jest Remote Control (otwieranie i zamykanie)
Witam ponownie i dalej tn nieszczęsny klucz w scenic2 najprawdopodobniej nie jest prekodowany transporder PCF7947 tylko pytanie jak go za programowalem to czy można go jeszcze prekodować do danego modelu samochodu bo centralny zamek nie działa
Ten scalak to transponder pcf7947. Jest to uklad jednokrotnego programowania, nie da sie go skopiowac. Jak juz bedziesz na 100% pewny ze go szlag trafil (najlepiej przelutuj go do sprawnej karty wtedy bedziesz mial 100% pewnosci) to po wymianie trzeba go bedzie prekodowac i zaprogramowac do Twojego samochodu. Programuje sie po kablu albo po wsadzie...
Witam. Czy jest możliwość dokodowania karty 2 przyciskowej, gdy oryginalnie była 3 przyciskowa? Auto ma HandsFree, a immobiliser jest na oddzielnej pastylce PCF7935AS. W pilocie 2 przyciskowym immo jest na PCF7947 i ma własną antenę na płycie karty. Da się to zgrać? Mam 2 czyste karty 2 przyciskowe i było by miło.
Witam. Chciałbym zakupić i zaprogramować dodatkowy kluczyk z możliwością sterowania centralnym zamkiem. Na Ali jest tego bardzo dużo (PCF7947 PCF7946), ale nie ma takiego który mam w oryginale. Dacia Sandero Stepway 2014r. Pilot z dwoma przyciskami. symbol chipa 2244706 DH69503 TnD41C1 9611319 symbol transpordera H502364A00 00092-ZCAAD Płytka z mojego...
To proste masz czytnik starego typu jak masz tam dwa przyciski, a chcesz dograć 7936. To jest nie wykonalne. Dokoduj normalnie jak człowiek kartę tak jak jest w oryginalne na 7947 a nie odstawiasz januszerię. Auto oryginalnie jest na czytniku Hands free więc nie dogra się karty na pcf7947. Po walkach z tym autem -sztucznie podałem plus 12 przez przekaźnik...
Kolego mam dobra wiadomość... Pin 2 tego scalaka jest do niczego nie podłączony, podobnie jak 4 i 7. Pozdrawiam.
Ciężko będzie znaleźć taki schemat.
Kolego Andiv mógłbyś mi podać jakąś nazwę maszynki do tego transpondera?? Z góry dziękuję za pomoc.
Car Key Eraser V1.5 Key Cleaner. https://pl.aliexpress.com/item/100500527... Witam, ma ktoś ten programator lub używał czy to ściema, nic o nim nie ma w internetach, mam jakieś stare karty z renault na pcf7947at może coś bym z nimi zrobił.
Witam Czym da się prekodować nowy transponder do kart w renault ? Mam na myśli coś w rozsądnej cenie ... czy hitag 2 lub skt100 zrobi to ?
Panowie nie będę zakładał nowego tematu, pytanie do doświadczonych w temacie. Mianowicie które transpondery da się pre kodować w Lagunie II Scenicu II? PCF7946AT, PCF7945AT/AC, PCF7947AT w niektórych są też motorole. Proszę o jakiekolwiek info.
Witam. Czy jest możliwość dorobienia karty np. do Renault megane II mając do dyspozycji używaną kartę z innego auta oraz numer VIN samochodu, do którego ma być dorobiona? Dodam że karta nie rozbierana i PCF7947AT nie wkładany nowy. Czy da się zakodować PCFa bez jego wyjmowania z karty? Chcę tylko odpowiedzi tak lub nie ponieważ spotkałem się ostatnio...
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
Podejrzewam, że transponder złej jakości. Te z Chin niestety tak mają. Raz sam sie skusilem i zakupielm na alli to na 10 sztuk tylko 2 odczytało.
Witam, podepnę się, bo tylko ten temat zawiera mój problem. Auto Renault Laguna 2 V6 24V 2001 rok, Initiale Paris. Chcę uruchomić w mojej Renacie HF, w tym celu kupiłem komplet karta 3p z czytnikiem z łapką. Renata posiada wszystkie, tutaj wymienione, elementy potrzebne do uruchomienia HF. Trzeba tylko wymienić PCF7947AT i wprogramować do auta. Z tego,...
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Niecałe 20$ i jest u Ciebie prekodowany od majfrendów z Ali. Tylko dociąć i zaprogramować. Jak będziesz kupował kluczyk pod to auto, to 99% będzie już precodowany, chyba, że z używki to szukaj prekodowanego PCF7946 na ten model i przelutować. Ale skoro można nowego z ali za 20$...
Wystarczy że jeden moduł został podmieniony lub w wyniku zakłóceń został wysłany nieprawidłowy identyfikator i masz właśnie taki objaw. Zrób scan auta , zobacz w których modułach jest błąd nieprawidłowy identyfikator środowiska i będzie wiadomo . Jak jest taki błąd procedura programowania klucza może się nie zakończyć prawidłowo , a do czasu jak występuje...
Tylko to mam: Transpondery: SECT : [url=http://www.semiconductors.philips.c... HITAG2 : [url=http://www.semiconductors.philips.c... PCF7936 STARC :[url=http://www.semiconductors.philips.... PCF7941, [url=http://www.semiconductors.philips.c...
Też jestem ciekaw jak wyczyścić HF bez rozcinania, czyszczenie zblokowanego PCF7946/47 bez ISK kurde, przespałem chyba rok ostatni.
Witam. Volvo V60 D3 2010 r. Od jakiegoś czasu kluczyk szybko od wymiany pokazywał słabą baterię. Na wyjeździe osłabła tyle, że na mrozie nie chciała działać lub tylko z bliska. W domu wymieniłem na nową Vartę CR2430, napięcie spoczynkowe 3,27V, lecz kluczyk przestał zupełnie działać. Przemierzyłem wszystko, wychodzi na to, że IC PCF7945 powinien na...
to każdy złodziej w okolicy jeździłby sandero :) jakby tak było
Używanego kluczyka nie zaprogramujesz. Potrzebujesz nowego transpondera ID46 lub układu PCF7946 (jeśli chcesz mieć funkcję centralnego zamka). Potrzebujesz PIN który trzeba wyliczyć z pliku który odczytasz z pamięci Body (pamięć chyba 95160 jak dobrze pamiętam).
xprog nic nie zrobi chyba ze najnowszy 6.12 czy jakis taki nr ale takiego nie mam, ale okazalo sie ze kluczyk ruszyl tyle ze musialem zrobic downgrade casa pozdr.
Ktoś może posiada w zbiorach i jest z okolic Białegostoku. PCF7946 nissan Kontakt PW
(at)romuald-f On chce zaprogramować transponder od immobilaizera. Nie pilota.
Można dopisać używany ale wymaga to odpowiedniej wiedzy oraz sprzętu aby cofnąć ustawienia transpondera na fabryczne, dopasowany jest pod auto w trybie crypto key to jest 6 bajtach. Jeśli masz nowy transponder do klucza ( PCF7946 ) wymień ale trzeba ustawić dane pilota (wymagany odpowiedni sprzęt) aby działało zdalne sterowanie centralnym zamkiem
Ja nie mam tej aktywacji do TMPRO2, dodatkowo w Pandzie jest inny kluczyk (pcf7941) niż w pozostałych Fiatach (PCF7946).
Oryginalny dealer key zablokowany jest i nawet po odblokowanie nie umiem go przyuczyć. Czyli rozumie że, teraz mając 2 nowe piloty z elektroniką to po docięciu ich robię je jako dealer key + uczenie w stacyjce? Co do przycisków pilota to w przypadku tworzenia dealer key to muszę wybrać PCF7946_2 bo wcześniej używałem PCF7946?
Jeżeli w tym pilocie nie ma osobnej pastylki immo, to część immo i pilota jest w jednym układzie (PCF7946/47) i wtedy nie ma możliwości nauki nowego pilota manualnie. Pozostaje jedynie procedura diagnostyczna i programowanie immo i przy okazji pilota CZ.
Czy zakupiona płytka z transponderem PCF7946 (taki sam jest w uszkodzonym pilocie) jest bezużyteczna i waszym zdaniem lepiej szukać używanego pilota by przelutować PCF.
transponder na ukladzie scalonym PCF7946, diody ten pilot nie ma, ale sprawdzalem czy wysyla sygnal w punkcie gdzie dorabiaja klucze samochodowe i wysyla sygnal 433 mhz.
W oryginalnym kluczyku jest układ PCF7946 a w tym kupionym jakiś wynalazek 25A0700 ale miało pasować https://a.aliexpress.com/_vYgVGB Dodano po 3 https://a.aliexpress.com/_u7L93l Na początku chciałem scyzoryk dorobić, też nie poszło i kupiłem zwykły i dalej problem.
Witajcie posiadam następujący problem kodowałem kluczyk do Fiata Ducato 2016R. Problem polega na tym, że w momencie kodowania kluczyka oryginalnego ( na którym klient przyjechał ) auto nie działa, na nowy udało się bez problemu, posiadam PIN do Immo, stary kluczyk ma status locked, moje pytanie polega na tym czy jestem w stanie go odblokować w jakiś...
W tym roczniku to już powinien być chip immo zintegrowany z nadajnikiem centralnego - PCF7946/47. Jeśli jest taki, to żadna procedura douczenia CZ nie zadziała na nowym/używanym kluczyku. Kodowanie klucza do tej Clio II ph2 to koszt około300-350pln. Jak byś miał bliżej, to temat do ogarnięcia z lekkim rabatem. Ze sprzętów to raczej ich cena przewyższa...
Odczytaj pin z BSI (możesz go udostępnić) i dodaj MES'em. NEC w trybie nauki? Co ty zmieniłeś UPĄ w eepromie? Tryb adaptacji? Czym dopisujesz immo do wsadu? Pin i dopisz klucz po obd (możesz mieć problem z pilotem jak przy PCF7946/47) lub dodaj immo do wsadu za pomocą odpowiednich narzędzi (TANGO lub effi na zed-bull). Mniemam, że raczej nie posiadasz...
Witam wszystkich. Mam problem z Renault Trafic II 2006, a mianowicie nie działa pilot centralnego zamka w nowym kluczyku. Od początku: Kupiłem używany kluczyk do tego samochodu, zmieniłem PCF7946 na nowy, wyfrezowałem grot, zaprogramowałem do samochodu OPComem przez Vivaro. Auto odpala na obydwóch kluczykach ale pilot działa tylko na tym starym. Sterownik...
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
Witam Problem polega na tym ze auto przestało nagle odpalać . Po diagnostyce Clipem w module immo jest błąd Df067 2.DEF brak komunikacji dla pierścienia transpondera lub kluczyka. Kluczyk z elektronika i PCF7946 został odczytany i rozpoznany przez zedbull ale nie jestem przekonany o jego poprawnym działaniu. Na razie nie mam czym sprawdzić pętli. Auto...
Dzień dobry. Z racji że posiadam do swojego samochodu tylko jeden kluczyk, warto by się zabezpieczyć na ewentualność odmowy współpracy i posiadać zapasowy. Z ogólnie dostępnych informacji ustaliłem że możliwe jest zakodowanie NOWEGO kluczyka przy pomocy Tech2 z security acces. Teraz moje główne pytanie, czy z używanego kluczyka można zrobić nowy. Czy...
połączenie ogranicznika przepięć syrena kondensator haier inverter
magazyn energii czyszczenie klimatyzatora
Canon ColorWave błąd 16718 – czujnik Z, czyszczenie, reset, firmware Renault Grand Scénic – głośny pisk podczas jazdy, alarm, diagnostyka, budowa analizatora