Frezy w Perkinsie są oczywiście inne. W takim przypadku trzeba przełożyć środki tarcz, lub przerobić wałki sprzęgłowe.
Wszystko o Ursus c 360 3p
http://obrazki.elektroda.net/0_123384605... http://obrazki.elektroda.net/0_123384605...
Proszę w załączniku instrukcja
No. Wałki sprzęgłowe. W 3P są inne. I flansze pomiędzy wspornik przedniej osi i skrzynię biegów.
a co jeśli na obudowie rozrządu nie ma znaku(prawdopodobnie wymieniona na nową), jest jakiś inny sposób?
ja mam zetorka k25 z silnikiem od t25 sprawuje się elegancko ale co do perkinsa wg mnie może chodzić ale zależy jak to połączysz
viper555 użylem twojej konfiguracji polączenia i żarówka w ogóle się nie zaświeca jak i na malych obrotach i wysokich też , dodam że ta prądnica pochodzi od c-360 -3p tak zwany perkins. Stara leży na pólce , ale jutro ją sprawdze czy żarówka będzię się swiecić w tej twojej konfiguracji. Lecz podejrzewam że i tak coś z nią jest nie tak , bo na obydwóch...
To ustaw na mijankę. Mijanka na cylindrze, obrót o 360 stopni wału korbowego i ustawiasz oba zawory. I tak każdy następny. Bo coś ci chyba ucieka.
Witam. Wiem że tych tematów jest wiele lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Proszę nie pisać że ''skrzynia nie wytrzyma" albo jest to nie opłacalne. Znajomy posiada silnik 4.236 od dronninborga czy wystarczy przejściówka kryza i koło zamachowe od 3p aby go sprząc ze skrzynią c-360? Z przodu nie posiada otworów aby przykręcić oś, czy te otwory...
Samostartu nie używam. Silnik już zrobiony. Na początku lekki transport, potem kosiarka bijakowa 175cm. Kilka hektarów skoszone i póki co nic się nie dzieje. Jakby nie było to Perkins jest chyba najlepszym silnikiem do takich sprzętów. Mam też Perkinsa w koparce i jest super.
Witam! Problemów technicznych przy napedzie 4x4 jest sporo więc nie chce Cie zniechecać ale konstrukcje typu SAM z dobrze zrealizowanym 4x4 cięzko znaleźć. Wynika to z kilku przyczyn: - Napęd przod i tyl muszą być odpowiednio zsynchronizowane, adaptujac mosty z samochodu 4x4 musimy liczyć się z koniecznością użycia takiej samej srednicy kół z przodu...
Witam. Posiadam kombajn Claas Matador 50 z silnikiem Perkinsa 4P z czujnikiem temperatury wkręcanym od góry na gwint 5/8 UNF. Gdy go kupiłem, był zamontowany oryginalny czujnik temperatury i na tamtym wskazówka podnosiła się do połowy. Niestety, stary czujnik uległ mechanicznemu uszkodzeniu (wyrwana wtyczka), a co za tym idzie, nadeszła konieczność...
Tak ja nigdy nie widziałem perkinsa na oczy . Mieszkam na wsi ,i mam ich 7 .Takiego wynalazku jak perkins nigdy bym nie nabył..Ale do orma też nigdy się nie zapisywałem . Inne to fakt że nie zwróciłem uwagi, że to jest 360- 3p .Podzdrówko. Zakończyć wreszcie karierę kolegi na tym forum? Nie dość że piszesz nie na temat, to jeszcze masz pretensję nie...
Lepszym rozwiązaniem Perkins- mniej pali, kulturalniejsza praca a sam silnik można kupić za rozsądne pieniądze. Jeśli mówisz o 3p kulturę pracy ma nie przeciętną -jakby wiaderko śrubek postawić na zagęszczarce Do autora Pytałeś w auto-szlifie albo u papieża?
Silnik spalinowy, ale są 2 możliwości: - perkins 3P, - Deutz 3 cylindrowy chłodzony powietrzem od C-360 jest za wielki gabarytowo. Ponadto mało ekonomiczny, jego moc byłaby chyba za wielka. Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem powyżej i tak myślę czy to tak może być, gdyż wtedy sprężarka nie będzie pracowała na "obiegu wewnętrznym" z zamkniętym zaworem...
Te silniki niczym się praktycznie nie różnią- silniki. Różnice wynikają z różnych ustawień pomp wtryskowych, w wyniku tego zmienia się moc silnika. Te silniki stosowane do c-360-3p mają coś koło 47 km, te drugie np. stosowane w tarpanach 38 km. :D Silniki się nie różnią tylko ustawienie pompy wtryskowej.
Witam. Jako wskazówkę do szybkiego i skutecznego odpowietrzenia c-360 3p oprócz samego odpowietrzenia pompy polecam odkręcenie przewodu pierwszego wtryskiwacza (licząc od chłodnicy). Gdy zapali na dwóch cylindrach wystarczy dokręcić przewód. Robię tak od zawsze i idzie bez żadnych problemów. Pozdrawiam
Czy aby nie jeździłeś wcześniej C 360? Typowym błędem po takiej zamianie jest to że "60 można jeździć na wolnych obrotach a Perkins potrzebuje przynajmniej 1500 obr/min a przy większym obciążeniu więcej. Mam silnik w ustawieniu z Tarpana- 39 kW, większe obroty i nie ma możliwości dymienia na czarno. No i ma buta. Uwaga- po zamianie silnika na Perkinsa...
szukaj silnika perkins 3.152 to jest to samo. W "bułgarach" żukach, tarpanach itp. tid. Z doświadczenia wiem, że lepiej zrobić remont a nie "remont" i masz spokój na długie lata. Pozdrawiam
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Tuleje nowe wszystko poskładane według zasad.Wczoraj po przeglądałem dużo tematów widze że nieraz po remoncie mają problemy z dymieniem niby musi się dotrzeć tylko że u mnie nie reaguje na pedał gazu ale po ociepleniu reaguje.Tematów na sprawdzenie kąta wtrysku do c-330 czy c-360 mnóstwo ale do perkinsa cisza zwłaszcza jak nie ma znaków PW to już koniec,...
Ja dorzucę swoje 3grosze do tematu. Dawno temu mieliśmy C-360-3P (1989 rok produkcji) który pracował także z kombajnem podwieszanym. Olej to był Superol CC i był wymieniany co najmniej 2 razy w roku (przy okazji wymieniany był także filtr paliwa). Ciągnik pracował tak z 6-8 lat (jak dobrze pamiętam to maił jakieś 3500 tyś motogodzin) i do momentu jego...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Przepraszam za blad. W C-360 z silnikiem 3p a w C-360 (jak np moj silnik 4003) jest innej budowy pompa olejowa. Sprostowanie w siniku 3p i MF są te same bo to te same silnik Perkins'a. Jednak nadal twierdze by wymienić pompę na nową razem z zaworem choćby dlatego że zębatki w pompie też się zużywają.
perkins głowicy instrukcja perkins perkins głowica
turbo mercedes antena radia detektorowego projektor błąd
wymiana przegub wewnętrzny u1208 peugeot
Mercedes W212 – lokalizacja bezpiecznika sygnalizacji otwartych drzwi, F73, F2, F3 Samsung BN94-00759A, BN41-00649A – schemat płyty głównej PS-42V6S, typowe usterki, Service Manual