Wszystkie z nr R będą pasować, ale można już kupić nowy za ok 750 na znanym portalu aukcyjnym i będzie spokój.
I jeszcze schemat montażowy (9627PQ)
http://obrazki.elektroda.pl/2905919000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2905919000_1...
odepnij egr i zobacz czy przeszło
Proszę bardzo org wsad :
sprawdzić informacje z czujnika położenia zmiennej geometrii oraz działanie egr podczas jazdy
Masz zbiorniczek z samochodu z silnikiem benzynowym. W twoim nie powinno byc czyjnika poziomu.
Faktycznie sprawdziłem w programie, immo znajduje się w flashu.Pomyliłem z Fiatem.Przelutowanie załatwi sprawę pod warunkiem że sterownik będzie identyczny.
Skoro masz w opisie nicka elektro-mech sam to po co pytasz? toć to podstawowe pytanie z tego typu wiedzy? kat ma neutralizować tlenki C iN jak go wytniesz to nie ma neutralizacji na dwutlenki ,jak masz drugą sonde to pokaże że kat niesprawny jak jej nie masz to braku kat komp nie pokaże :D , skoro nie słuchasz kolego co piszą inni by przywrócić sprawność...
Dzis mi auto staneło na zimnym silniku po przejechaniu 20 m :/ Poprostu zgasl i nie chcial odpalic... dopiero po ok 5 min i uzyciu startera w sprayu udalo mi sie znowu odpalic i pzejechac prawie 30km bez problemu... Po przyjzdzie do domu nie wylaczalem auta i wyswietlilo mi kolejny blad P0337->Czujnik A polozenia walu korbowego niski sygnal wejsciowy,...
Peugeot 407 SW 2,0 l diesel 136 KM problem ze skrzynią automatyczną, błędy: 3 szt. fotki w zał. https://obrazki.elektroda.pl/3202214000_... https://obrazki.elektroda.pl/5843169100_... https://obrazki.elektroda.pl/9377536700_...
A który czujnik wymieniałeś? temperatury dolotu (zielona wtyczka) Dodano po 2 P0098 Sygnał temperatury powietrza dolotowego (kolektor dolotowy) zwarcie do bieguna dodatniego lub przerwa w obwodzie. Wszystkie czujniki, które wymieniałem, pokazują taką samą oporność. Na wtyczce po włączeniu zapłonu jest 5V.
Jeśli to silnik RHY to 3+/- 0,3 daNM (30Nm +/- 3 Nm), tak mówi serwisówka. Dodano po 5 136KM to chyba RHR, RHY to 90ka :P https://obrazki.elektroda.pl/3321194400_... [/img]
Te czujniki się psują najzywczajniej. Są wkręcone w głowice za każdym razem nagrzewają się do temperatury silnika i tak setki razy(co jazda). Jeśli masz pewność że ten błąd dotyczku jego to tylko kupić nowy jakieś sensownej firmy. Czujnik mechanik wymienił mi jakieś 3 mies temu.. w sumie teraz check się nie świeci ale błąd mimo wykasowania pojawia...
uwierz mi że chciałbym mieć tylko taki problem. Przeczytaj mój wątek....
Witam, wiadomo już co było powodem niedomagania. Mam podobny problem tylko z motorem 1.6.
Mój maluch też miał podobnie, karburator się zapchał.
Czujników się nie mierzy tylko podmienia na sprawne.
Podsunąłeś mi pomysł kolego. Zacząłem grzebać w instalacji i okazało się że mam zamontowanego bypass a do bsm (zimne luty na przekaźniku do zasilania cewek, bardzo popularny temat w Peugeocie). Bezpiecznik tam był spalony. Wymieniłem i działa. Zamówiłem przed chwilą nowy moduł bsm bo ten bypass nie pociągnie za długo...
Witam. Posiadam peugeota 407 2.0hdi 136km. Zimą mam taki problem że kręci kręci coś próbuje odpalić ale nie może załapać i akumulator wysiada. Sprawdziłem świece żarowe 1 nie działa czy to może być to czy jeszcze może co innego proszę o odpowiedź z góry dziękuję. Dodam że akumulator jest wymieniony
A więc wymieniłem poduszkę prawą górną: http://obrazki.elektroda.pl/5269536500_1... Kultura pracy zmieniła się bardzo mocno. Po odpaleniu silnika, gdyby nie to że lekko go słychać to w kabinie bym nie wiedział, że pracuje. Jednak ciągle nie pasowała mi poduszka nad skrzynią biegów. Stara orginalna miała jeszcze takie gumowe odbojniki...
Proszę bardzo. :wink:
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Może morze, może ocean. Z takimi informacjami to nic.
chodzi o to ze jestem tym autem za granicą bylem u mechanika i u niego na diagnostyce tez jest ten sam błąd p-2565 czyli regulator ciśnienia dładowania czujnik za wysoki i nie wiem o co z tym chodzi a reklamacje jak najbardziej tylko musze wrucic do kraju a narazie staram sie to sam zrobić
A opis błędów to gdzie?
Po podłączeniu diagboxa nie ma żadnych błędów w sterowniku, silnik nie zgłasza błędów, check się nie zapala. Wszystko wydaje się być w normie. W parametrach bieżących wszystko jest w normie po za kątem wtrysku wstępnego i katem wtrysku głównego. Te dwa parametry są identyczne i zmieniają się jednocześnie. Stąd wnioskuje ze dawki wstępnej po prostu nie...
Peugeot 307 sw 2.0 136KM 2003r szukam schematu/serwisówki ustawienia rozrządu, nie ma paska, każde kółko przestawione jak to teraz poustawiać. Wszelka pomoc zostanie doceniona, dziękuję.
https://obrazki.elektroda.pl/3396888500_... Na węzu powietrza koło akumulatora a chłodnicą,
tam nawet regenerowana turbina była tak ze spokojnie a nie leczenie objawów. No i co się działo po regeneracji turbo? Czy moc wróciła, czy nie? Bo jeśli nie wróciła, oznacza, że regeneracja była fikcją. Z tabel parametrów bieżących wyraźnie widać, że "cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu ciśnienia turbosprężarki" (tj. "mieszka" 2a - rys. poniżej),...
Witam Kolege mam identyczne objawy udalo Ci sie uporac z problemem? Mega prosze o odpowiedz.
Odłączyłem całkowicie egr i przejechałem się bez nadal było to samo na komputerze pokazało tylko egr i dpf ale to dpf został wypalony i już nie było z nim problemu(według komputera). Jeżeli chodzi o kopcenie to nie kopci nic. Tryb awaryjny również nie pokazał się na komputerze :/ Dodano po 1 Co dziwne autko praktycznie nie kopci nawet jak wcisne pedał...
Zacznij od odpięcia radia. A potem od odpięcia bezpiecznika od sterownika gazu.
DPF a dokładnie FAP jest na swoim miejscu poprzedni właściciel wymieniał w nim płyn w zeszłym roku. Na co oczywiście dostałem dokumenty potwierdzające ten zabieg. EGR z tego co wiem też zaślepiony nie jest i zmierzam zabrać się za jego czyszczenie co niestety w tym autku nie będzie proste.
pokaż co wymieniłes.
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Przez 25 lat pracy z peugeotami spotkalem tylko dwie przyczyny zatrzymania silnika w czasie jazdy: brak paliwa i zerwany pasek, wiec, jak napisal Carrot, sprawdz synchro walow.
Jeżeli turbo ładuje zbyt dużo to zazwyczaj blokuje się geometria turbiny.
Dzięki za odpowiedź. Moje auto nie miało nigdy gazu, ale widocznie "czyste" benzyny też dotyka ta zaraza ;)
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
Ok. Dzięki za pomoc.
Tak na początek to powinieneś odpowietrzyć układ sprzęgła, bo objawy,które opisałeś do tego pasują.
Witam mam problem z Peugeot 307 2.0HDI 136km.Problem polega na tym ze nie można go odpalic .Silnik kręci ale nic więcej ,ale po odłączeniu wtyczki od czujnika ciśnienia na listwie paliwa samochód odpali bez problemu i chodzi do czsu az go zgaszę po czym koleiny raz trzeba zrobić to samo żeby go odpalić .Był podłączony pod komputer i nic nie pokazuje.Proszę...
jest to moim zdaniem prawidłowa wartość. chyba nie spotkałem się jeszcze z kątem otwarcia równym 90 stopni .
widze ze kolejne forum które zostało powalone przez mojego LWA
Padł komputer. Na drugim jest ok. Koniec.
zdekoduj sobie VIN i zobacz co zamontowali np. http://services.prosoftware.pl/pvin/ http://www.decodethis.com
Bez diagnostyki i przy tak szczegółowym opisie odpowiedź może być tylko jedna: -wszystko może być przyczyną. Błędy jakieś się pojawiają?Komputer niekoniecznie wskazuje co wymienić i będzie dobrze.Ale zawęża to krąg poszukiwań dla rozumnego użytkownika sprzętu diagnostycznego. Podjechać,zdiagnozować w końcu to nie majątek i będzie wiadomo. Jeśli nie...
Jeśli przelewy sprawne, to pompa złom.
Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z moim "peugotem" Kiedy rano chce go odpalić rozrusznik kreci a on nie chce zaskoczyć, dopiero na pycha odpali lub jak go lekko popchnę na biegu to czasami odpali z kluczyka i tak ma zawsze po dłużnym postoju.Po odpaleniu na paliwie na niskich obrotach chodzi nie równo. Autko jest na gaz. Dodam że wymieniłem świece...
silnik 136km mazda 136km passat silnik 136km
renault megane silniczek wycieraczki klawisz toshiba szumy wejściu
dyskofon szertech simson schemat
Piec gazowy Junkers, Vaillant, Beretta – brak resetu, brak iskry, nie uruchamia się Audi A4 B6 1.6 MPI – uboga dawka paliwa, odpala za drugim razem, ciśnienie paliwa, N80, PCV