To dzisiaj tego nie sprawdze bo nie mam zadnego testera :/ . A może zresetowac kompa przez odłączenie klem przeczekanie 5 minut i pozniej zewrzec dotykając razem oczywiscie na odlaczonych czy nie ? Bo moze są jakies błędy i nie chce odpalic dlatego . I dodam ze normalnie kręci jak cos . To nic nie da. Nie łódź się.
Nic nikt nie stwierdzil a silnik stanal ... ciekawe.
Jeśli to silnik RHY to 3+/- 0,3 daNM (30Nm +/- 3 Nm), tak mówi serwisówka. Dodano po 5 136KM to chyba RHR, RHY to 90ka :P https://obrazki.elektroda.pl/3321194400_... [/img]
Podaj adres to od razu zadzwonie 997. Nikt nie zyczy sobie by jskiś xxx w bmw gnojopedzie na lejacych wtryskach latał po drogach na oleju hydrulicznym ! A jak nie podasz to i tak cię znajdą po logach .
To silnik o oznaczeniu BMA i tam zastosowano pasek zębaty.
Obecnie przekładam RHR w peugeocie. Nie wiem jakie są różnice ale pytaj konkretnie co cie interesuje. Rhr jest równiez z dpf.
A więc wymieniłem poduszkę prawą górną: http://obrazki.elektroda.pl/5269536500_1... Kultura pracy zmieniła się bardzo mocno. Po odpaleniu silnika, gdyby nie to że lekko go słychać to w kabinie bym nie wiedział, że pracuje. Jednak ciągle nie pasowała mi poduszka nad skrzynią biegów. Stara orginalna miała jeszcze takie gumowe odbojniki...
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
1.8 to benzyna, wejdź na forum Volvo i poczytaj, co piszą o tym motorku. Ogólnie to żywotne bydle jak się dba.
Spalanie to ciężkie pytanie bo jak założę "lekkie" buty to udaje się jechać na poziomie 6l/100 w trasie, ale rzadko je zakładam :-) bo taka moc że aż szkoda tych koni nie gonić. Co do wtrysków to była moja wina bo w silnikach zasilanych przez common-rail nie powinno się jeździć na fusach z baku, a przejechałem 40 km na rezerwie i zassałem syf z dna...
jak swieca jest mokra to znaczy ze go zalewa ja mialem cos takiego w silniku 1.8 75 KM i pomogła wymiana czujnika temperatury
Mam pytanie , jakie są objawy rozregulowanych luzów zaworowych w Mazda 6 silnik 2,0 diesel 136KM ?
Mam auto z silnikiem 2.0 136km czy mogę wymienić silnik na 2.0 ale 90 lub 110km? Czy trzeba przekładać komputer?
Poszukuje zeszytów serwisowych VW do Passat B5 silnik BGW 2.0l 136KM DPF.
z małym przebiegiem prawie 400tyś km To jest mały przebieg jak dla niego, a że się kończy świadczy tylko o tym że był źle traktowany, no chyba że przebieg tak naprawdę znacznie większy... Dlaczego 1.8? 2-litrowe EW10J4 to bardzo fajne i ekonomiczne silniki.
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
Mam te same objawy i te same kody błędów (P1164, P1166). Jeden specjalista powiedział mi, że jeśli nie ma konkretnych kodów błędów związanych z czujnikiem wału korbowego, nie powinienem go wymieniać. Co o tym sądzisz? Mój samochód działa, ale prędkość biegu jałowego jest niestabilna, silnik trochę się trzęsie, a kiedy gaśnie, pojawiały się te same błędy...
Witam. Mam v50 2.0D i brak pomki paliwa w zbiorniku, jest sama obudowa pompy i nic więcej, więc w jaki sposób silnik pobiera paliwo z baku?
Witam.Mam problem jak w temacie. Samochód ciężko pali na zimnym silniku,kopci na biało i nierówno pracuje(słychać jakby stukanie oraz szarpania) po rozgrzaniu wszystko jest ok normalnie silnik pracuje i pali od strzała.Nie mam pojęcia już co to może być naprawdę.Nie mam zdanych błędów a jeśli były to wykasowałem a problem dalej ten sam. Wspomnę że stało...
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Witajcie, kilka dni temu dobiegł mnie bardzo niepokojący pisk z okolic silnika a dokładniej z okolic rozrządu. Pierwsze co przyszło mi na myśl to to że albo to rolka/łożysko jednokierunkowe alternatora, łożyska alternatora w ogóle - choć łożyska alternatora wydają mniej przeraźliwy dźwięk, na koniec pomyślałem o łożyskach pompy wody. Po chwili problem...
Wymiana EGR na nowy rozwiązała problem , obecnie silnik chodzi idealnie. pzdr
volvo s40 II 2,0 136KM 2010r nie chłodzi klima , nie włącza się ,,wiatrak,, na chłodnicy , temp cieczy chłodzącej OK . wersja z jednym wentylatorem. W trzecim roku eksploatacji s40 z maja 2010r/ teraz mamy maj 2013 spierdzieliło na tyle dużo czynnika od klimy że automat ciśnieniowy w układzie klimy nie pozwolił właczyć sie sprężarce klimy / klima nie...
Dpf nie miał. Tłumik w oryginale osobiście sprawdzałem. ON nie gubi na mokrej nawierzchni brak tłustych oczek, na pojeździe brak tłustych oczek. Silnik suchy. Przy gwałtownym dodaniu gazu podczas jazdy kopci na czarno opinia jadących za mną. Na postoju już tak nie kopci.
Witam ,mam problem ponieważ mój silnik 2.0tdi 136km AZV DSG , podczas jazdy padła mi turbina auto zgasło i nie dało się odpalić ,po wymianie turbiny silnik dziwnie pracuje cały się trzęsie , w silniku coś stuka jakiś metaliczny dźwięk i gdy ruszam i auto wżuci sobie pierwszy bieg następnie drugi to całe auto się trzęsie i nie ma mocy . Gdy wcisne pedał...
Witam! Jeśli to jest silnik 136KM to pewnie uwalony jest czujnik na turbinie (czujnik położenia ssawki turbiny), na początek to do sprawdzenie, lub zawór ERG jest elektroniczny, lubi sie zacinać lub uszkadzać. Pozdrawiam.
Witam :) Mam prosbe czy ktos ma dane do ustawienia pompowtryskiwaczy w Passacie 2.0 136KM silnik BGW 2004 rok. Dziekuje.
Głowica jest zrobiona i wszystko poskładane, wszystko było dobrze, ale po przejechaniu z 40 km i ponownym uruchomieniu silnika pojawił się wykrzyknik w trójkącie i auto weszło w tryb awaryjny. Błąd P1160, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i błąd nadal wyskakuje. Instalacja sprawdzona, wszystko jest ok i pytanie, czy może to być od koła zmiennych...
Witam w mojej Toyocie corolli werso 2.2 D4D 136km problem mam taki że nie ma przespieszenia jak wchodzę komputerem w VSC TRC OFF to pokazuje błąd C1201 sterownik silnika a jak wejdę w silnik to jest błąd 0488 sterowanie położenia przepustnicy egr pomoże ktoś ?
Fiaty, Fordy i Francuskie Tylko znowu, tu dużo zależy od konkretnego silnika. Mogę się wypowiedzieć o Focusie mk2 bo takiego mam i siedzę sporo na forach szukając różnych informacji. I tak, z benzyn: 1.4 się nie nadaje bo to za mały silnik 1.6 105KM prosty, ale dość głośny na autostradzie i sporo też wtedy pali 1.6 115KM bardziej skomplikowany bo tu...
próbowałem nie pomogło . Przypuszczam że w sterowniku jest zły (niewłaściwy dla mojego autka ) soft . Niestety na serwisie nie potrafią albo nie chcą mi podać jakie numery powinien mieć sterownik Dodano po 5 czy może ktoś pomóc w znalezieniu schematu zasilania wentylatora chłodnicy do Peugeot 607 2.0 HDI 136KM 2007r silnik RHR lub schematów całej instalacji...
Czy Panu z x-traila udało rozwiązać się problem? Mam podobnie w almerze 2.2 dCi 136km Kupiłem silnik o tym samym oznaczeniu rok starszy i różnica wizualna to tylko srebrny kolektor Okazuje się że silnik może nie być 136km sprzedający zgłupiał jak mu powiedziałem że moja Almera jest 6biegowa a tamta była 5biegowa Na placku pali po odstawieniu gaśnie,...
Silnik 2.0 136km dohc Dodam że skrzynia automatyczna i instalacja LPG Lenovo
Jakiś czas temu pisałem o spalonej turbinie i według was wyszło że była źle zrobiona regeneracja i mechanik zasugerował mi że przyczyna spalenia turbo może być to że mój silnik nie ma katalizatora/dpf i chociaż modelowo ten silnik pesy w volvo miały katalizator to też były inne modele bez dpf i prawdopodobnie przez to że ma inną mapę silnika z modelu...
Dziwne sa u was serwisy. Jesli ASO nie moze, to kto temu poradzi. Informacje sa nieprecyzyjne. 2.0 sugeruje silnik benzynowy, ale nie ma w gamie silnika o mocy 136KM. W tym przypadku jest skrzynia AL4. Jesli masz silnik 136KM, to jest to 2.0HDI i skrzynia AM6. Tak, czy inaczej, ze screen chot'a wynika, ze nie ma komunikacji miedzy silnikiem i skrzynia....
silnik pracował głośniej niż normalnie, takie charakterystyczne stukanie wtryskiwacze, zwane "klepaniem" + kopcenie na siwo/czarno, przy ostrzejszej jeździe zostawiał sporą chmurę z tyłu.
W razie całkowitego wyczerpania zbiornika paliwa volvo s40 2010r 2,0 136KM diesel nalać min 5 litrów ON do zbiornika pojazdu , przekręcić kluczyk z pilotem zdalnego sterowania w pozycje II , odczekać ok 1minutę ,aby uruchomić silnik nacisnąć pedał hamulca i/lub sprzęgła i kluczyk przekręcic w pozycje III / silnik powinien odpalić /za instrukcją obsługi...
Ogólnie dobry silnik ale bywają problemy. Szukaj wersji bez filtra DPF ale nie takich gdzie został on usunięty.
Na YouTube widziałem parę filmów PL dotyczących takich przypadków w Dieslach, a podobno jest to wina jakiś "klapek" ograniczających dopływ powietrza. Wprowadzono to ponoć aby wyrównać emisję spalin emitujących przez silnik na "luzie " a silnikiem obciążonym jakąś mocą.
Wtryski ok ale niemogę odpalić silnika Nam jest również bardzo miło powitać na forum nowego kolegę! To znaczy w jakim sensie wtryski są ok? Są na swoim miejscu i wyglądają jak nowe? To nie jest dobra metoda sprawdzania... Co ciebie podkusiło, żeby uprzeć się na czujnik położenia wałka rozrządu? Byłeś u wróżki? Bo nic nie piszesz, że była robiona jakakolwiek...
A silnik odpala?
Mam ten sam problem w moim Citroenie 2.0 HDi 16 136KM FAP 2005. Wczoraj po półrocznych bojach chyba udało się zlokalizować problem. Na innym forum znalazłem posta że ten problem związany jest z tzw przepustnicą kolektora. Jest to plastikowy element montowany na wejściu do kolektora ssącego. Posiada on dwie przepustnice. Jedna jest otwarta na intercooler...
Zanim zaczniesz rozbierać silnik to sprawdź testerem diagnostycznym stan dpf-a i kiedy był ostatnio wypalany
moge Ci tylko podpowiedziec ze jezeli silnik ma 121KM albo 136KM to jest ten sam co w Mazdzie6 wiec schemat silnika podejdzie od niej
Witam. Czy można podmienić silnik 2.0l 136KM, E w C200 Mercedes - Benz na 2.0l, E kompresor kupując kompletny silnik, albo na przykład 2.2l E i wstawić w miejsce 2.0l E?? Co było by jeszcze potrzebne zęby to uruchomić?? Czy ma to jakiś sens??
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDI 136KM Silnik raz jest zamulony tak jak by miał 70KM ,a raz turbo chodzi tylko ,że szarpie, świeci mi czek, po podpięciu do kompa wyszedł błąd: Sygnał kopiowania połorzenia Turbo ,Sygnał zbyt silny. Co to może oznaczać?? a na innym kompie czujnik ciśnienia doładowania paliwa na magistrali. wymieniłam ten czujnik...
Hej, ja problem rozwiązałem. Skrzynię mam manualną, także problem u mnie wyglądał bardziej lajtowo. Auto po wyświetleniu komunikatu "awaria hamulca, zatrzymać pojazd" nie reagowało na gaz, opadały wskazówki na zegarach, silnik pracował równo. Po zgaszeniu, odczekaniu kilku minut odpalał i jechał bez problemu. Problem wracał. W dwóch warsztatach sprawdzili...
0 stopni, silnik jest zimny
Również posiadam identyczną awarie silnik 2.0hdi 90km i siemens 406 sedan 2003 Tylko nie zauważyłem u siebie powietrza w ukladzie zasilania. Również obstawiłem sterownik ponieważ posiadam klona sterownik z 136km 307 2.0hdi ) i obstawiam że coś poszło nie tak przy przenoszeniu
passat silnik 136km silnik 136km mercedes peugeot 136km
podczerwień promiennik pompka centralnego zamka książka maszyny elektryczne
ładowarka giant filtr dolnoprzepustowy
Kod błędu 255 w Iveco Daily 3.0 2011 - DPF i SCR Przestrojenie Panasonic RX-CT900 na europejski FM