A sprawdził instalacje? Może gdzieś przewód przerwany i komputer nie będzie miał dalej informacji nawet po wymianie czujnika. Na chłodnicy masz czujnik?
Może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór stop.
po naciśnięciu stop zapala się stop i pozycja ?
Już rozwiązałem problem wymontowując tablice licznikową za którą jest otwór z dostępem do wyłącznika. Wyciągnięcie go nie stanowi problemu bo jest na wcisk wystarczy pociągnąć lekko za przewody (oczywiście tak by je nie wyrwać) i podpierając wkrętakiem tak by wyłącznik wychodził pod kątem prostym do otworu w którym jest umieszczony. Oczywiście wyjęcie...
Napisałem w poprzednim poście. Ten 24 służy do zwiększenia ciśnienia tylko przy rozruchu. On nie ma nic wspólnego z elektrozaworem stopu.
Pewnie się trochę stopił dlatego nie chce wyjść.
Na stole pompa tłoczyła paliwo, bo miała odłączony immobiliser. Nie ma możliwości puszczenia z imo. Pompa z imo ma metalową osłonę elektrozaworu stopu.
Loganix a jak tam tylna belka ? Ja miałem non stop z nią problemy aż w końcu opchnałem Puga (z niedziałającą prawą szybą, lewą sobie zrobiłem :)
Dopiero po chwili zauważyłam że zegary nie świecą. Samochód oddany spowrotem. Do tej pory mnie nie zawiedli, ale z ich elektrykiem mam do czynienia pierwszy raz. Lecz nie o te kwestie tu chodzi. Pytałam czy wyjęcie zegarów do zmiany czujnika stopów było konieczne? Bezpieczniki są sprawne.
Po jakiego grzyba uruchamianie pompy gdy w stacyjce nie ma kluczyka. Co tu ma się usypiać jak tu nie ma BSI? BSI nie ma, ale jest komputer... Opisałem tak jak jest w moim Peugeocie 306 1.4 z 1997 roku PH2. A w moim aucie druciarstwa nie było i nie będzie. Komputer silnika to Magneti Marelli. Kod silnika KFX, silnik na wtryskach. Po wyłączeniu, w ciągu...
Co do braku mocy to trzeba sprawdzić poprawność montażu linki gazu (czy blokada na regulacji linki jest na właściwym miejscu). Trzeba też sprawdzić filtr paliwa czy nie przytkany. Co do kontrolek to na pewno mają się świecić następujące (włączony zapłon); 1) ładowanie akumulatora 2) Kontrolka MIL 3) Stop to chyba tyle o ile dobrze pamiętam.
Przed chwilą była mowa o budowie takiego urządzenia. No i? Parę lat temu ktoś na tym Forum powiedział, że znajdę taki w okolicach lewego nadkola jakiegoś małego auta. Podał konkretny model, ale teraz nie pamiętam co to było. Coś pokroju tico, albo cieńko-cieńko. I wiesz co? Miał racje. U mnie na złomie stał jeden, zapłaciłem za niego chyba 12 złotych....
Witam wszystkich ;) Posiadam Peugeota 306 i mam problem dotyczacy oswietlenia po wcisnieciu chamulca zapala mi sie prezdni kierunkowskaz przygasa zegar i przygasa tylna lewa lampa stopu pomocy co takiego sie podzialo gdzie mam szukac ??
Cześć, od początku wakacji zauważyłem, że wskazówka płynu pokazuje podczas zwykłej jazdy 100 stopni. Ale po podpięciu OBD2, który łączy się z telefonem, na aplikacji pokazuje, że temperatura płynu waha się w okolicach 80-83 stopni. Dzisiaj miałem drugi raz sytuację, w której zegar pokazał MAX, ale w telefonie pokazywało, że temperatura wynosi 96 stopni....
Witam Wszystkich ponownie problem do zamknięcia, a to co było nie tak to spalony bezpiecznik wentylatora, w chwili kiedy nei działa wentylator nie chłodzi auta. Wszystko teraz dziaął super stop się nie pali Rada dla wszystkich jeśli klima nie chce chłodzić a jest nabita sprawdzcie wentylator Pozdrawiam.
Może się przyda komuś, u mnie wszystko przy przekaźniku było w porządku, jednak do szyby nie dochodziło zasilanie. rozwiązanie znalazłem w gumowym wężu elastycznym łączącym klapę bagażnika i nadwozie zgrzane dwa kable, okazało się ten drugi był od STOPu i jak wciskałem hamulec wtedy miałem ogrzewanie tylnej szyby, tzw ogrzewanie postojowe :) Peugeot...
Witam, powodem tych kierunkowskazów był problem ze stykami nie łaczyły, co do kontrolki to rozwiazana również wymieniony alternator z tym że teraz mam taki problem ponieważ wogole mi się nie swieca swiatła stopu chciałem sprawdzic bezpieczniki ale wszystkie sa sprawne i nie wiem co to może być
A powiedzcie mi jak sprawdzić te ewentualne pęknięcia na bloku itp.? jestem na 99% przekonany że to coś w silniku. Na benzynie,czy gazie łapie temperature tak samo, przy nabieraniu obrotów do 70km/h na 5-tce jest ok 91'C i to uznaje za ok,ale juz na 3-4 biegu przy tej predkosci temperatura wyższa, juz przy 85km/h zapala się lampka STOP bo jest ponad...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Pewnie masz przerwę-zwarcie w przewodach od poduszek co sygnalizuje odpowiednia kontrolka co pośrednio może mieć wpływ na sygnalizowanie usterki kontrolką STOP. Albo co bardziej prawdopodobne sprawdź gniazdo bezpiecznikowe pod pokrywą silnika i osadzenie bezpieczników odpowiadających za poduszki i inne, gniazda bezpiecznikowe i instalacja elektryczna...
Mam Peugeota 306 po napełnieniu klimy musiałem rozkodowac radio, skasować kluczyk na lcd (to chyba ilość km do wymiany oleju) oraz zapaliły się Airbagi - tego nie wiem jak zdiagnozować Uniscan sie łaczy ale nic nie widzi (nawet nie pisze że brak kodów) Kontrolka na początku po przekręceniu kluczyka gaśnie po około 6 sekundach - później przerwa około...
Centralka centralnego zamka (fabryczna) jest pomiędzy tylną kanapą a bagażnikiem. na takim pasie z blachy po stronie pasażera. Odbiornik jest przy lampce sufitowej (podczerwień) - tam lubi woda zaciekać od anteny. Sprawdzona masa przy lewej stopie? Jakie nadwozie? Bo w 1995 to masz 3d HB, 5d HB i Sedan. Przewody wszędzie takie same, ale punkty masowe...
Witam. W lutym tego roku kupiłem alternator do samochodu Peugeot 306 HDI. W samochodzie mam następujące objawy: Silnik jest zimny (po nocy) uruchamiam samochód, napięcie ładowania wynosi ok. 14,4 V, po włączeniu świateł mijania spada do 13,4 V. Po wciśnięciu pedału hamulca (światła stopu) napiecie spada do 13,9 V. Kiedy silnik jest nagrzany (temp. ok...
kol. elektrit a czy tam nie jest podłączone coś jeszcze pod tę kontrolkę? Bo w passacie pod kontrolkę świec żarowych jest podpięty automat stopu(3 dni szukania kłopotu ze świecami a na diagnostyce wyszło że automat siadł) a jak nie działają wentylatory to podepnij je na ostro do akumulatora ja zadziałają to sprawne jak nie to zdechły
Producenci samochodów robią sobie pod górkę. Ja na wstępie myślałem że chodzi o zabytkowy model przedwojenny: https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_30... W ogóle jakaś niekonsekwencja w oznaczeniu modeli: 305 -> 309 (kiedy były modele 205, 405) -> 306 Żarówki 21/5 W mają celowo przesunięte na wysokości kołki w cokole, aby nie można...
Przebadałem dość dokładnie wszystko i nie ma nigdzie nic co by sterowało pierwszym biegiem wentylatora chłodnicy. Wentylator włączał się przy 95-96 stopniach, było to za późno. W moim pugu jest czujnik temperatury 3 pinowy, między 2-3 jest termistor, między 1 a masą auta jest jeszcze coś innego (termistor który chyba steruje wyświetlaniem temperatury)....
Natomiast gdy oznaczenie dotyczy gołego wahacza I bez tulei P- kształtnej. Ona też tylko w jeden sposób pasuje jak sworzeń. Sworzeń zawsze można obrócić o 180 stopni, a zaprasowanej tulejki nie zdejmiesz ot tak sobie.
TO na pewno jest przełącznik świateł. Rozebrałem go, widziałem stopiony plastyk, także teraz już jestem w domu. Temat uważam za zamknięty.
A jak ktoś woli język Shakespeare, a nie Balzaca, to opis jest poniżej. http://obrazki.elektroda.net/91_12497129... F1 Not used F2 Automatic transmission, 7,5 A F3 Not used F4 Airbag disconnecting, passenger side, Instrument cluster, Radiator fan ECU, Gear lever illumination, Shift lock, 5 A F5 Stop light, Pressure switch, ABS ECU, A/C compressor...
Witam. Mam taki problem: po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, po jakims czasie (czasem pół minuty, czasem 3 godziny itp) samoczynnie załacza sie zapłon - święcą wszystkie kontrolki, tak jak po włożeniu kluczyka i włączeniu zapłonu. Po paru chwilach większość gaśnie i pozostają tylko dwie: ciśnienie oleju i stop. Gasą tylko i wyłącznie po naciśnięciu pedału...
Czy temp. 100-110*C nie jest prawidłową temperaturą pracy dla silnika "zalanego" płynem? Może poczytaj i sprawdź zanim wymienisz połowę silnika.
wkleję coś co już w jedym poście napisałem, mam nadzieje że moderator się nie zdenerwuje. Schematu mi sie nie chce rysować, bo taki już jest wśród schematów od Opla Omegi B. Mogę wkleić moje wypociny w któych już kiedyś opisywałem jak to połączyć, podłaczałem w Astrze F A tu rozpiska zlacz: Tempomat posiada zlacze 10 pinowe, 2 rzedy po 5 pinow oznaczone...
Witam otóż ostatnio miałem przykrą sytuacje popaliły mi się przewody nie świeciły światła i kierunki, pociągnąłem nowe kable otóż teraz światłą świecą ok natomiast na zapłonie przy wyłączonych światłach święcą się z tyłu. Awaryjne działają lecz świecą cały czas nie przerywają. Kierunkowskazy nie działają jak wcisnę leciutko przycisk awaryjnych świeci...
Mam problem z moim Peugeotem 306 1999r. sedan 1.4 z gazem sekwecyjnym. Odkąd założyli mi gaz ciągle łapie błędy na kompie. Raz mi resetowali u elektromechanika i okazało się, że sonda podaje złą temperaturę silnika. Czy jest możliwość kasowania błędów w tym aucie tak jak np. w Mazdzie 323 poprzez odkręcenie plusa z akumulatora i przytrzymanie przez...
SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW TABLICY ROZDZIELCZEJ Skrzynka 28 bezpieczników Bezpiecznik Nr Natężenie* Funkcje* (Zabezpieczane obwody) 1 — Nie używany 2 7,5A Kalkulator automatycznej skrzyni biegów lub brzęczyk nadmiernej prędkości 35A Kalkulator ABS 4 5A Zestaw wskaźników - Centralny moduł zabezpieczenia kabiny - Czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Cześć, kilka dni temu jadąc swym autkiem spotkała mnie nie do końca przyjemna sytuacja. W momencie gdy pasażer zamykał szybę (elektryki) zgasł mi silnik. Automatycznie odpaliłem auto, przejechałem może ze 100 metrów, wyłączyłem silnik (Pojawiła się kontrolka STOP). Wówczas spod mojego licznika zaczął wydobywać się dym. Po zdemontowaniu licznika okazało...
Dekodowano: Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08379 81 1 0454 Data Początku Gwarancji30.10.2000 Numer seryjny silnika10 KJR4 2018858 NRE(homologacja)e2*93/81*0148*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM 2C...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Mam taki problem z Peugeotem 306 1.9 silnik DW8, podczas jazdy pękł wąż, wyciekł płyn, silnik się zagrzał i stanął. Po ostygnięciu widać, że kręci normalnie, ale nie odpala, tylko przy rozrządzie widać jakby parę. Stawiam, że uszczelka pod głowicą się stopiła. Moje pytanie jest takie, co mogło by się jeszcze uszkodzić? Dodam, że z mechanikiem jestem...
Witam i proszę o pomoc. Mam 306 D z 98r. Dziś po odpaleniu zaświeciła mi się kontrolka ładowania, po około 5-6 minutach stopniowo ciemniała i zgasła. Po kolejnych 10-15 zaświeciła mi się kontrolka ABS i AIRBAG. Kiedy kolejny raz wsiadłam do auta, po prostu go nie odpaliłam - akumulator zdechł. Odpaliłam od innego na kable, ALE ... deska rozdzielcza...
Witam wszystkich na forum. Nabyłem 306 Sedana 1,4. Mam problem z wycieraczkami, po wyłączeniu zatrzymują się odrazu tam gdzie w danym momencie są. Nie działa też pierwszy stopień (przerywana praca) Na pierwszym stopniu pracują pracą ciągłą tak jak na drugim. Wygląda mi że uległo coś awarii i ktoś odłaczył programator impulsów, by nie zatrzymywały się...
Witam, posiadam peugeota 306 1.8 16v auto gotuje sie nawet w mrozie wchodzi na czerwone pole. Najbardziej jest to uciążliwe latem w mieście. Wentylatory zalaczaja sie po 90 stopniach ale nie sa w stanie zbic temperatury. Raz doszło do przegrzania i wystrzelila nagrzewnica wszystko wymienione na nowe ale problem pozostał.
Mam podobny problem z temperaturą. Mam peugeota 306 1,6 benzyna z 96 roku. W czasie jazdy grzeje się powyżej 90 a tak przy 100 stopniach włącza się wentylator. Gdy jadę wentylator sie nie włącza. Gdy stoję na światłach czasami się włącza nawet gdy na zewnątrz jest 1 stopień celsjusza. Jak wyłączę silnik i postoi tak powiedzmy 15 min i chcę go zapalić...
Policz sobie Znajdź dane takie jak skok tłoka i średnica. Policz jaka jest pojemnośc skokowa. Znając seryjny stopień sprężania będziesz wiedział jaka jest pojemność komór spalania. Potem tylko ze wzoru na objętość walca wyliczysz ile musi być grubsza uszczelka żeby zwiększyć pojemność komory spalania celem uzyskania odpowiedniego stopnia sprężania....
Dzień dobry, Zachciało mi się wymiany termostatu. Z historii pojazdu wiem, że poprzedni właściciel zrobił uszczelkę pod głowicą. Jak zrobiłem trasę, samochód nie osiagnął 90 stopni. Zastanawialo mnie to, bo ogólnie zima, ogrzewanie letnie, temp silnika według wskaźnika na desce ok 80 stopni. Zwalilem to na to, że jest zima. Poczytałem, postanowiłem...
Bezwladnosciowy, jesli jest, to odcina wylacznie pompe paliwa. Jesli nie ma iskry i pompa nie kreci, to na pewno drugi stopien przekaznika podwojnego nie dziala. Zasila on rowniez wtryskiwacze. Sprawdz, czy masz zasilania na 2, 8, 11, 14 i 15 tego przekaznika i czy, po wlaczeniu zaplonu pojawia sie masa na 7 i 10. Jesli tak - przekaznik do wymiany....
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
Zasilanie TPS,map-sensora i czujnika temperatury sprawdzone miernikiem 4,86 V TPS zmieniany 2 razy Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jak wymienię TPS to muszę go ustawić, bo niewłaściwe napięcie wychodzące z TPS ogłupia sterownik silnika. Od na stałe podwyższonych obrotów, zbyt małych, po ich falowanie. Krokowy nie bierze w tym za mocno udziału, to...
Ja juz go wymontowywałem i sprawdzałem.Ma napis 83 stopnie i faktycznie sie przy tej tem.otwiera Mierzyłem temperature wody termometrem rtęciowym w garnku w którym go podgrzewałem. Masz moze omomierz ?Ciekawe jaką ma rezystancję czujnik tem.silnika wtedy gdy ci pokazuje 85 stopni np.zaraz po zatrzynaniu auta po dłuższej jeżdzie.
Miałem ten sam problem wyglądało to tak ; nie było ogrzewania auto się grzało, robiło się bardzo duże ciśnienie , wymieniłem termostat sprawdziłem układ wodny czy gdzieś nie jest zapchany niestety to nie pomogło, wymieniłem uszczelkę pod głowicą nadal to samo, okazało się ze to pompa wody, wymieniłem ją i teraz odpowietrzę układ i kiedy temperatura...
pękła nadrukowana śieszka pomiędzy stopą cewki, a urządzeniem o symbolu tfk U642b. nie bede tego lutował bo może jeszcze jakiś inny podzespół jest spalony więc kupie nowy sterownik
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała się między 93 a 110 stopni w mieście zaś po przejechani 2 km...
Szukam na ile stopni ustawić kąt wtrysku w peugeocie 306 1,9 td 66 kw 96 r. Może ktoś wie ?
Siemka Miałem takiego Puga tylko z 1,9 TD i miałem 2 wiatraki. Elektryka odpowiedzialna za wiatraczki w tym aucie jest dość słaba. Są 2 wentylatory i mogą one działać z połową mocy tj, podłączone w szereg bądź chodzić z pełną mocą tj. równolegle. Przy temp. około 100 stopni miał się włączać pierwszy stopień prędkości, przy wyższej drugi. Do sprawdzenia:...
Te silniczki są bardzo wdzięczne i spalanie nie przekracza w nich 8l przy "ostrej" jeździe, przeciętny wynik to 7 do 7.5 litra. Wiem co mówię bo miałem takie dwa, do tego często odwiedzają mnie takie 1.4 z wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Gdyby silnik ci spalał 12.5 litra benzyny to na pewno mieszanka nie była by stechiometryczna a wynik z analizy...
Witam Otóż posiadam Peugeot 306 1,4 LPG 1994r. Auto kupiłem 3 miesiące temu ale niestety okazało sie ze jest wiele problemów z tym autem. Problem 1. Wymieniłem parownik, wszystkie filtry i auto nierówno pracuje na gazie tzn. gdy odpalam silnik bez wciskania pedału gazu auto wskakuje od razu na 2000 obrotów i przełącza sie sam na gaz po czym obroty wskakują...
Co ma rozrząd do przegrzewania się silnika? Może i wydech trzeba wymienić? I powietrze w kole zapasowym? Diagnostyka jest prosta, odpalić zimny silnik, kontrolować temperatury na wskaźniku i na wężach od chłodnicy. W okolicy 90 stopni oba węże i cała chłodnica powinny zrobić się gorące. Jeżeli tak będzie to grzejemy auto dalej, trochę ponad 100 stopni...
A wywal to w diabły, w pokrętło wbuduj potencjometr i zastosuj jakikolwiek generator PWM w wyjściem mocy. Sam tak robię, ostatnio tam nawet przerabiałem omegę A, wyszło taniej niż przełącznik (stopił się) i opornica. Często też tak robię w golfach III jak się uszkodzi przełącznik obrotów (np wypali sie ta blaszka w kształcie spłaszczonej litery S)
Zacząć od najprostszej rzeczy . Garażowany pod chmurką ?? Płyn wymieniony na zimowy ?? Nawet resztki letniego pozostawione w układzie przy - 15 stopniach mrozu mogą zablokować pompkę , przewody . Jeżeli tak było to tylko ciepły garaż na parę godzin + wymiana płynu .
Witam Szanowne W silniku 2.0 HDI 90 PS w 306-tce wystąpiła ciekawa przypadłość. Podczas porannego odpalenia w garażu (temp. ok. +5 stopni) nie zabłysła kontrolka świecy żarowej i zwykle palący od strzała motor zagadał po jakichś 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Przejechał bezproblemowo trasę do Krakowa, przy odpaleniu znowu ta sama story, nawet...
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy,termostatu, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała się między 93 a 110 stopni w mieście zaś po przejechani...
Klima jest szczelna na 100%. Sprawdzal to przy mnie. Pytanie: Ostatnio znalazlem na tym forum podobny temat dotyczacy peugeota 406. Jeden z uzytkownikow napital tam tak: Z tego, co opisujesz, domyslam sie, ze masz klimatyzacje (brazowy czujnik). Uwazaj z tym czujnikiem. To jest PTC, odwrotny niz inne. Wracajac do problemu: prawie na pewno masz uszkodzony...
Problem z monowtryskiem. Po odpaleniu wyje do wysokich obrotów. Po rozgrzaniu do 90 stopni, czyli do normy już nie ma problemu. Jednak po odpaleniu nikt nie będzie grzał auta 15 minut by doszło do 90 stopni. Gdy jedzie, po wciśnięciu sprzęgła, czyli zmianie biegów wyje chwilowo, tak samo przy hamowaniu. Jakiś pomysł co to może być? Dodam że nie ma problemu...
Witam , mam pytanko, mam peugeota 306 kombi 1.6 benz, r.1998,miałem problemy z silnikiem olej mi brał, zrobiłem półkapitalkę, wymienione pierścienie, głowica do regeneracji, odebrałem od mechanika i spotkała mnie dziena rzecz, wiadomo silnik jest na dotarciu, nie jeżdzę szybko ani gwałtownie, ale zdarza mi sie taka rzecz że przy prędkości ok 80 km/h...
W moim Peugeocie 306 1.8 16v +LPG z 2000r, na postoju, temperatura wzrastała do czerwonego pola. Po ruszeniu samochodem i przejechaniu około kilometra temperatura spadała poniżej kreski 70 stopni. Wymieniony został termostat i jedyne co się zmieniło to to, że temperatura teraz podczas jazdy osiąga jakieś 70-75 stopni a na postoju po chwili dalej wywala...
Ja jednak podejrzewam uszkodzenie radia. Zacznij od sprawdzenia stopnia wejściowego. Od samej anteny. według mnie radio markowej firmy jest na tyle czułe, że nie potrzebuje dodatkowych wzmacniaczy antenowych. Jeśli jest tak jak mówisz to szukaj zaczynając od anteny w głąb sprzętu stopień za stopniem.
Wiec tak. Nowe fakty ktore moze przybliza miejsce poszukiwan. - Odpalenie zimnego silnika wyglada tak ze przekrecam kluczyk, silnik odpala, obroty winduja odrazu na ~2000 (jak jest zimniej np. przed wczoraj jak bylo na zewnatrz 2 stopnie podjechaly az do ~2400) i po okolo 2 sek spadaja do 1300-1400 - Lekkie wcisniecie gazu powoduje "zadlawienie" sie...
Mam podobny problem w peugeocie 306 1.4 benz. aluminiowy blok. Tylko że u mnie ogrzewanie działa normalnie. obieg na chłodnice idzie przy ok 80 stopni a jest tak że jak jadę tak 120 km/h to wskazówka od temp moment rośnie aż 100 dochodzi bo więcej nie dopuściłem. ale jak jadę do 80-90 km/h to trzyma do 90 stopni. węże nie puchną, płyn nie ubywa jak...
Jak często załańcza się wentylator? Jak często to wymień termostat. 100 stopni to za dużo, powinno oscylować w granicach 90 stopni. Pozdrawiam.
dzekoje za odpowiedz ale nie wiem co mam o tym myslec wszystko co napisales juz sprawdzilem i jest ok jak samochod stoi to temperatura parownika jest okolo 80 stopni w momencie jak sie jedzie temperatura zaczyna spadac w ogole wychladza sie caly system chlodnica i dwa grube weze z lewej i prwej strony sa calkim zimne a temperatura silnika jest stala...
juz wymieniłem wcześniej mi to ktoś doradził ale nie pomoglo tramostat puscil kilka razy to znaczy zagrzal sie puscil plyn na chlodnice chwile pochodzil ale ze wentylatory się Nie włączyły to zgasilem próbowałem jeszcze 2-3 razy ale zawsze to samo na komputerze pokazuje 90 stopni węże robią sie cieple- gorace a wentylatory nic przekracza 1000 to wylaczam...
Mam peugeota 306 xr z 94 roku od 4 miesięcy w gazie po wymianie uszczelki pod głowicą. A nie da się nim normalnie jechac po przekroczeniu 90 km/h wskaznik temperatury w mgnieniu oka podnosi sie z 80 na prawie 100 stopni i w tym momencie samochod traci moc a na gazie zaczyna jeszcze kichac. Proszę o pomoc
Przepraszam, cos pomieszalem. Masz przeciez TU5, wiec prawdopodobnie MP7.2. Powinno to byc zaznaczone na naklejce na sterowniku. Sterownik powinien miec +12V z akumulatora na pinach 48 i 49, +12V po stacyjce na pinie 21. Po wlaczeniu stacyjki i rozpoznaniu klucza, sterownik powinien polaczyc pin 50 z masa do wysterowania pierwszego stopnia przekaznika...
update, Jeżeli zawór przestawiacza kąta wtrysku się zamyka, to kąt ten ulega przyspieszeniu? Jeżeli tak, to zabrudzony zawór z uwagi na zmniejszony przepływ mógłby powoli powodować stopniowe przyspieszanie kąta wtrysku i tym samym powodować klekot?
Witam. Ostatnio zauważyłem, że po wyłączeniu silnika załączył się wentylator chłodnicy. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to,że przejechałem może ze cztery kilometry nie zatrzymując się na dłużej niż kilkadziesiąt sekund na czerwonym świetle. Temperatura na wskaźniku pokazywała ok 80 stopni. Myślałem,że wentylator wyłączy się ale po 10 min. nic...
Witam jestem nowy na forum. Mam od miesiąca peugeota 306 lpg lanzi renzo. Nie bylo kłopotów do poprzedniego tygodnia. Kupilem go z uszkodzona pompa paliwa. Wymieniłem ja i auto na benzynie odpala ale albo gaśnie albo nie ma mocy. Na gazie jak mam poniżej 900 obr jak dam do dechy to auto muli ale poza tym na gazie śmiga. Od wczoraj zaczął sie grzać tak...
Witam serdecznie. Od momentu kiedy oddalem pompe paliwowa do uszczelnienia(cieklo z niej) i ponownym jej wlozeniu zaczely sie problemy z odpalaniem(dodam, ze pompa byla robiona w Sobotce(Diesel Service) a wkladana byla przez znajomego mechanika. Mianowice na zimnym silniku(z rana) auto odpala jakby na 3 gary i przy czym dymi na bialo. Na cieplym odpala...
Postaram sie to sprawdzić. Jednak czy nie zalezy to też w jakiś stopniu od przepustnicy?? Słyszałem ze tak się często zdarza, ale nie wiem co mam znią zrobić.
uszkodzony przeplywomierz 15% wieksze spalanie, uszkodzona sonda lambdra 20 % wieksze spalanie, niskie cisnienie powietrza w oponach wieksze spalanie, beznadziejna bezyna wieksze spalanie, niedogrzany silnik wieksze spalanie, w wielu bezyniakach temperatrua pracy silnika oscyluje w przy 70 stopniach, autko nie jest zamulone?
Witam, mam problem z moją 306. Kilka razy podczas jazdy, szczególnie przy zmianie biegu na niższy i spadku obrotów auto gasło.Przy tym zapalała się i stale świeciła kontrolka pompy. Oddałam auto do elektromechanika, wyczyścił wszystkie styki od czujników, sprawdził pompkę w zbiorniku, odciął wszelkie zabezpieczenia na pompie, wyczyścił regulator ciśnienia....
Witam, podczas mrozów ( -18 stopni ) rozładował mi sie akumulator w Peugeot 306 i niestety utraciłem cztero cyfrowy kod do odpalenia auta ! Akumulator został wyjęty do naładowania. Po podłaczeniu swiecą sie zielona i czerwona lampka jednoczesnie .Jak można przywrócić kod lub wpisać nowy ? . W samochodzie jest silnik diesla , może odpalić pomijając ten...
witam :) Czujnik wymieniony, autko szybciej łapie 90 stopni C. lepiej idzie, ale pali podobnie, a co do komputera, to w chełmie liczą 100 minimum i taki mechanik mi powiedział że to nie ma pewności czy coś powie xD reasumując, czujnik napewno był walnięty, po wymianie lepiej się jeździ, a spalanie to muszę pojeździć, znalazłem przewody paliwowe, jestem...
Witam. Problemem byla pompa paliwowa. Pompa wymieniona i wszystko ok oprocz tego: Jest jeszcze jeden niepokojacy mnie objaw. Kiedys jak byl zimny obroty na poczatku jazdy skakaly na 2000-3000 na luzie podczas jazdy. Wystarczylo wtedy 2 min do rozgrzania i normowaly sie. Ostatnio jak jezdzil jeszcze tez sie normuja ale za chwile znowu tak sie dzieje...
Witam! Prawdopodobnie padł sterownik silnika - nie załącza wentylatora, wszystkie przekazniki i czujniki są sprawne. Sygnały docierają do komputera ale ten pokazuje po podłączeniu kablem diagnostycznym -48 stopni. Dodatkowo problem z obrotami. Utrzymują się ok 2000. Krokowiec zmieniony. Czujnik pozycji przepustnicy również. Sygnały też dochodzą do sterownika....
witam mam peugeota 306 1.4 Rx w gazie i sporo mi pali jak na taki maly silnik. Mam interfejs i oprogramowanie do sterownika bingo m. Chciałbym wyregulora sam gaz czy mógłby mi ktoś udostępnic jakis instruktaz jak to zrobic co poustawiac itp??? REGULACJA REDUKTORA LPG I–II GENERACJI Reduktor I i II generacji powinien mieć dwie śruby regulacyjne...
Tak czytam i czytam się edukuje z książki "sam naprawiam 306" i widzę iż mam układ zasilania bosha jednopunkt motronic MA 3.0 a nie magneti mareli (występował ten układ tylko na wielowtrysku....) Przynajmniej tak wynika z tabel. A jak się sprawdza tę pompe? Dodano po 1 Panowie... Dziwna sprawa nastąpiła... Auto zaczęło lepiej jeżdzić z tym że najgorsze...
Witam, Sterowanie cewek zaplonowych nie przechodzi przez zadne zlaczki. Kalkulator i cewki sa na tej samej wiazce. Mapis, Cewki masz na swiecach, czy obok glowicy? Jesli na swiecach, to sprawdz ich marke. W jaki sposob sprawdzales sterowanie? Zdarzalo sie juz, ze spalone cewki palily stopien wyjsciowy w Sagemie. Pozdrawiam, Georges
Sprawdzić ciśnienia paliwa to nie mam jak, jedynie odpiąłem dopływ paliwa do listwy i zlałem trochę benzyny do kanistra włączając pompę paliwa. Robiłem już tak wcześniej, na samym początku. Ale dziś postanowiłem spuścić całe paliwo. Po włączeniu pompy, paliwo zaczęło lecieć pod ciśnieniem ale po jakichś 200ml pompa chodziła a już nie leciało. Samochód...
Podłączam się do tematu. Mam to samo - silnik nie osiąga 90 stopni. Wymieniałem termostat i chłodnicę - nic to nie dało. Słyszałem też opinie, że może być to wina uszczelki pod głowicą, ale mechanik, który robił mi termostat, mówi, ze raczej nie... 306 98r 1.8 benzyna
Witam serdecznie,nie wiem czy na dobrym forum piszę o klimatyzacji,ale nie wie gdzie o tym pisać.Mam peugeota 306 silnik1,4 z klimatyzacją.Ostatnio była czyszczona i dobijana,ale wydaje mi się że słabo chłodzi,wycieków nie ma żadnych .Co może być jeszcze powodem tego słabego chłodzenia.Może ktoś się już z czymś takim spotkał.Zauważyłem jeszcze że ona...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Mam do ciebie pytanie.Mam Peugeota 306 ale z silnikiem takim jak twój-1,8,16V. Jaką masz temperaturę w czasie jazdy? U mnie ustala się na około 80 stopni .Wydaje mi sie ze to mało.Wyjąłem termostat-jest sprawny ale ma napis ze jest na 83 stopnie.Inne samochody mają w czasie jazdy 90 stopni i trzymają równo( np.jeżdzę też GolfemIII) a w tym 306 w korku...
Zgadzam się. Miałem wcześniej dwa francuzy osobowe i sobie chwaliłem do tego stopnia że ostatnim jeździ do dzisiaj ojciec. (Peugeot 306). Z vanów miałem Chryslera Voyagera 2.5 TD lecz posypał się łańcuszek rozrządu i narobił trochę kosztów. W grę wchodzą tylko dwie marki VW lub Ford z prostej przyczyny że jadąc do pierwszego lepszego mechanika znają...
Witam. Mam Peugeota 306 1.4i (monowtrysk) z 1995 roku. Trzy lata temu założyłem w nim instalację LPG II generacji BRC Blitz (opis tutaj: http://autogassystem.pl/m...toriaux&did=... Automatyczne przełączenie na LPG odbywa się przy 2500 obr/min, bez zależności od temperatury silnika. Zawsze odpalam na Pb, nie przekraczam 2,5 tys. obrotów dopóki wskazówka...
Witam. A czy modulacja PWM nie jest zbędna? IMHO wystarczy po prostu wł/wył Teoretycznie tak ale zazwyczaj nie daje 100% ponieważ przy mniejszym wypełnieniu wydłuża się żywotność świec. Ja bym dał N-MOSFET, o wiele mniej ciepła się wydziela, o wiele niższy opór w stanie otwarcia... Możnaby użyć N-Mosfetów ale wymagane by było podwyższenie napięcia...
Autoalarmy i pokrewne Jeżeli posiadasz schemat którego nie znalazłeś tutaj dodaj go na: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... instalacji alarmu do około 150 samochodów -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
Witam ja z podobnym przypadkiem, Peugeot 306 1,6 6lat instalacja na bieżąco wszystko wymieniane, przed auto-kalibracją było wszystko ok z jazdą samochodem ale było czuć gaz przy wysiadaniu z samochodu, w czasie kalibracji wyswietlił sie komunikat, dysze za małe i auto straciło "kopniaka" zmulony jest chyba że przyciska się stopniowo pedał gazu. Po kalibracji...
Witam. Problem z autem pojawił się po tym jak stał około 6 miesięcy nieruszany i nieodpalany. Teraz po naładowaniu akumulatora są problemy, po odpaleniu świeci się kontrolka STOP i dioda przy wskaźniku temperatury płynu. Jak jest zimny to odpala ale tylko z lekko wciśniętym gazem i przez kilka pierwszych sekund muszę go trzymać na obrotach bo gaśnie....
Witam posiadam Peugeota 306 1.8 16v od wakacji auto posiada LPG (sekwencyjną) na początku auto sprawowało się bez zarzutu tak jak przed założeniem ale po 2 miesiącach nastąpił problem. Po odpaleniu auto ma problem utrzymać obroty normalnie powinien mieć ok 1100 obrotów a teraz dławi go do ok 500 obrotów przy wciśnięciu gazu na początku obroty jeszcze...
Autoalarmy i pokrewne Jeżeli posiadasz schemat którego nie znalazłeś tutaj dodaj go na: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... instalacji alarmu do około 150 samochodów -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
pompa wspomagać renault laguna samoczynny restart biosu dekoder cyfrowy telewizji kablowej
renault mascott renault mascott
Moment dokręcania świecy żarowej Hyundai Tucson 1.7 CRDi Gasik RC dla obciążenia indukcyjnego 230V 150W