sprawdź to http://www.autogenius.info/pl/peugeot-30...
Witam panowie stary sensor do czyszczenia i po problemie służę pomocą
Zostaw starą obudowę ze znaczkiem Lwa czyli dół i będzie ok.
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Nie do końca bo to często półsekwencja więc na valtekach nie pojedzie , choć na matrixach poradzi każdy gazownik.
https://obrazki.elektroda.pl/1727860100_... Tam filozofii nie ma. Z walu na napinacz podstawowa zasada https://youtu.be/1-uzdpxxrFg?si=3gH5D5Sj...
Znajdź zwarcie to chyba proste i logiczne.
Wiec poczytaj troche. Nie da opowiedziec EDC16C34 w kilku postach na forum.
Oba schematy są identyczne.
Zamek drzwi kierowcy ma priorytet, jak będzie miał uszkodzone switche czy też brak obwodu od nich to całość nie zadziała. V.
Z tego co mi sie kojarzy to jest komunikat o tym ze po przekroczeniu pewnej predkosci autko Ci sie zarygluje"tzn zamknie centralny",czy tak sie dzieje?
Od spodu lusterka, bliżej auta powinna być klapka/zaślepka na cztery zatrzaski, trzeba ją wyjąć. Ostrożnie, żeby nie połamać zatrzasków. czujnik też jest na czterech pazurkach.
Od zaworu regulującego ciśnienie doładowania.
Za opornikiem masz światło na żarówce?
Panowie, Peugeot posiada taką dziwną funkcję zwaną „Eco Modus”, ta funkcja nie pozwala na rozładowanie aku i po osiągnięciu krytycznego napięcia wyłącza wszystkie zbędne odbiorniki. Skoro autor nic na ten temat nie wspomniał to uważam, że napięcie aku jest OK. Teraz te nieszczęsne wycieraczki, aż dziwne, że nikt z Was nie pomyślał o zwarciu...
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
"Dopasowac" uzywane mozesz tylko przez interwencje bezporednio na kosciach pamieci. Nie ma takiej mozliwosci przez gniazdo diagnostyczne. Skoro o tym nie wiesz, to sobie z tym nie poradzisz. Pozostaje wiec nowe BSI lub wizyta u kogos, kto sie na tym zna. Pozdrawiam,
Wyłącz zasilanie tego "pudełka"m lub wyłącz "buzer".
w 2005 roczniku powinno odczytać kody błedu bez problemu. Do tego polski program SDProg do podstaw wystarczy. Gniazdo gniazdem zależy jaki protokół, strasze modele mogą mieć gniazdo OBDII ale protokół np KKL.
W pierwszej kolejności sprawdził bym połączenie minusa akumulatora do masy ( karoserii ) .
Nie ma takiego czujnika, czujniki są tylko na progach. Pewnie odczyt jakimś uniwersalnym sprzętem i stąd przekłamanie w opisie błędu. Jeżeli instalacja sprawna to wymieniaj czujnik na progu. Trzeba bylo zrobić zdjęcie błędu bo pewnie było tam więcej napisane.
Raczej nie wina pompy a jej złe podłączenie. W modelach przedliftowych z ESP i w modelach poliftowych komunikacja po CAN szła przez pompę - tzn, do wtyczki pompy dochodzą 2 pary przewodów CAN (2 skręcone że sobą przewody). Pompa robi jako łącznik dla tych przewodów. Najprawdopodobniej kolega je źle połączył lub może pogiął piny w pompie. Bez tego sterownik...
Szukaj sterownika o właściwych numerach.W 2005 w 307 weszło full can.
Chłopie, piszą Ci koledzy, że to klima załącza wentylator to co Ty chcesz tam w tych przekaźnikach szukać? Zajmij się tym dlaczego czujnik klimy pokazuje 20 barów na niepracującym silniku silniku.
Albo kabel przy kole od czujnika ABS.
To jest wlasnie z galletto,bdm 100 ma 4 ostanie wolne ,bez zadnych przerw.Podłącz jak w opisie masz.
Wydaje mi się, że jedynym Twoim problemem jest to,że auto gaśnie/nie zapala. Nie działanie elektroniki wnętrza w tym momencie to efekt działania trybu ekonomicznego, który BSI aktywuje w momencie kiedy silnik nie pracuje.
... hmmm gdzie i jak to zrobić, klucz ma tylko oznaczenie 3 litery, żadnego numeru a dorobienie w punkcie dorabiania kluczy chyba nic nie da, natomiast nie wiem absolutnie jak przeprogramować klucz , może dysponujesz jakąś instrukcją na ten temat no i cały czas męczy mnie skąd podłączyć masę do centralki by po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu rozbroić...
zmien serwis i tam juz nie dzwon - albo zadzwon i zbesztaj na czym K**** swiat stoi za wodogłowie nr 2 na pierwszym rysunku przekaznik jest obok wentylatora za zdejmowana oslonka nr 6 na drugim rysunku http://img221.imageshack.us/img221/931/n... http://img717.imageshack.us/img717/279/n...
Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Wszystko do sprawdzenia w notach serwisowych. Osobiście oczekiwałbym na niskim przynajmniej 4 barów.
Wygląda to generalnie tak, jakby któreś drzwi pozostawały otwarte Słuszna diagnoza. Drzwi kierowcy (zazwyczaj) pozostają otwarte oczywiście z punktu widzenia "sterownika". Do naprawy/wymiany instalacja drzwi, zamek drzwi itp... Diagnoskop "prawdę Ci powie".
mam zdjęcia ze swojego puga 307 jeśli cię interesuje to się odezwij Dodano po 3 Proszę bardzo
Czyli pewnie nowe/używane radio. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś przeprogramował pamięć flash. Jak kupię takie same radio, to pewnie trzeba będzie gdzieś dać do podpięcia i wklepania VIN? Zgadza się, do kogoś kto ma PP lub Diag-a
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.net/71_12570130...
Do tego radia musi być kamera NTSC. Pomijając już błędne podłączenie.
W ASO robią za 20 PLN jak poprosisz "na papierku". Jak chcesz "na plastiku" to za 100. Gdzieś na jakims forum anglojęzycznym za free robili, ale trzeba było poczekać -> musisz sam pogooglać.
Z kanału po zdjęciu osłony dojdziesz
Po stronie pasażera 3 podłużne nacięcia w desce, za nimi czujnik temperatury, rozbierz i sprawdź czy wentylatorek nie jest zabity kurzem.
Odpowiedź twierdząca na pytanie ,czy było w tym aucie wcześniej jakieś radio raczej wyklucza iż wyświetlacz nie ma aktywnej funkcji obsługi radia . Takie przypadki mają miejsce przy zakupie aut w Polsce w opcji "golas". Wówczas nawet dywanik to wyposażenie dodatkowe ..a gdzie tu radio i obsługa LCD. Tym niemniej podeślij wsad z LCD na ,może będę umiał...
Sprawdź ten, popraw temat pisze że do imo.
Temat sprzed roku, ale u mnie sytuacja wyglada podobnie i brakuje pomyslow co dalej. Udalo Ci sie naprawic podgrzewanie foteli kolego?
Może jest gdzieś wilgoć i powoduje takie zamieszanie, proponował bym go jakoś spróbować wysuszyć
Na twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia luzów na łożyskach kół.Sprawdż dobicie sensorów oraz czystość pierścienia z wycinkami Twoja przypadłość to błąd w zliczaniu impulsów.
Podmień czujnik na listwie.
Czyli jednak się da bez wyciągania kolektora.... 🤣🤣🤣
Nie będzie.
Kolego musisz wykonać diagnozę zanim coś wymieniesz bo nawymieniasz gratów a później nie będzie z czego zapłacić za naprawę.W stanach i parametrach ecu oraz bsi powinno być coś widać dlaczego ten samochód nie może odpalić.Jak ci nikt nie pomoże to skonsultuj się,jestem że tak powiem pod ręką.
Witam, proszę o rozkodowanie vin - peugeot 307 sw 2003 VF33HRFNC82977539
Wogule nie słychać silniczka, bezpieczniki całe Dodano po 1 Wycieraczki działają ale spryskiwacze nie wogule silniczka nie słychać a zamontowałem nowy swaga
Witam wszystkich. Czy wie ktoś z Was jaki powód może być, jak wymieniłem baterię na nową to pilot już nie działa a jak była stara bateria to pilot działał tylko że raz działał a raz już nie więc wymieniłem baterię i teraz w ogóle nie działa pilot, chodzi o otwieranie i zamykanie samochodu. Peugeot 307 SW https://obrazki.elektroda.pl/6668304000_...
Jestem pewien że na skrzyni .
Porównaj czy ten aktualny czujnik ma.
Samochód to Peugot 307 2.0 HDI 2001 r. i nie wiem gdzie znajduje się bezpiecznik ogrzewania wewnątrz wozu .
Peugeot 307 SW 2 HDi 2005 r. po lifcie. Jaka jest modulacja pilota kluczyka: FSK czy ASK? Dodam, że grot to HU 83, transponder ID 46.
na komputerze żadnych błedów
tak to jest ok wymieniłem i dalej to samo
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Pilot był sprawdzany i jest ok. Ale nie wiem, czy sygnał jest odbierany.
85047951
Bardzo dziękuję za odpowiedź🙏
Bardzo proszę o nr Dam VF33H9HXC84589586 Peugeot 307 SW Z góry dziękuję
Witam proszę sprawdzić chłodniczkę spalin
Witam. Udało się rozwiązać problem ? Co było przyczyną?
Witam, mam problem z wyświetlaczem, pulsuje i piszczy, wyświetla błędy, gdy auto jest odpalone i podczas jazdy, gdy auto jest zgaszone, jest ok. Problem powrócił, jak zrobiło się chłodno i wilgotno. Podczas mycia auta lub deszczu, jak stał, nie było z tym problemu. Miał już ktoś takie coś? Auto Peugeot 307 SW 2.0 benzyna https://filmy.elektroda.pl/39_1729803456...
Jak wspomniałem wcześniej, ponieważ działało, mogłem ustawić datę i godzinę.
Witam, Czy udało Ci się naprawić? Co było przyczyną? Mam podobne problemy i szukam rozwiązania lub podpowiedzi oraz nakierowania na odpowiednie tory.
Posiadam Peugeota 307 SW 2004 r., 2,0 l benzyna. Od pewnego czasu wyświetlają mi się kody P040, P1160, P1161. Obroty zaczynają falować, samochód traci moc. Gdy uruchomię go ponownie, wszystko działa do pewnego momentu, tj. do czasu, aż obroty spadną i znowu zaczyna się falowanie i brak mocy. Wymieniłem przepustnicę, czujnik położenia wału i nic. Czy...
To 1.6 benzyna i gaz. Po odlaczeniu centrali gazu bez zmian Dodano po 2 Jest leciwy ale odejście ma przyzwoite jak na swój wiek i na gazie i na benzynie
Tak tylko flash się różni.
Sprawdź bezpiecznik F10 15A w BSI powinien być od gniazda obd. Sprawdź to.
Nic nie zdziałasz .
kol. audax piszesz "dobranie dokładnie tego samego numeru części gwarantuje tożsamość map i obsługi peryferiów (wtryski, EGR, zawór turbo czy zawór otwierania przepustnicy)" czy dokładnie ten sam nr części to te cyferki: 0 281 010 935 96 502 214 80 czy może jeszcze jakieś inne?
Zrób diagnostykę testerem, przy zbyt dużym ciśnieniu wentylator powinien pracować do momentu jego obniżenia
Witam. Posiadam Peugeota 307 SW 2.0 na benzynę i gaz. Auto przeszło generalny remont silnika. Mam problem z obrotami podczas jazdy. Po pewnym czasie, gdy włączam bieg jałowy i obroty spadają, zapala się kontrolka check engine, a auto podnosi obroty z 600 na 1200 i zaczyna się telepać podczas dodawania gazu. Po zostawieniu auta na 10-15 minut kontrolka...
chodzi Tobie o gumy stabilizatora tak?
Lać dobry olej i często, to nic się nie stanie ;)
Brak kontaktu na przyciskach w panelu kierowcy. Spróbuj przemyć.
Tu masz schemat elektryczny układu chłodzenia. Termostat masz sprawny ? Spróbuj zmienić termostat oraz korek zbiorniczka wyrównawczego
[url=https://www.autogenius.info/pl/peug... rok powinno pasować
U żadnego mechanika nie byłeś, po co pisać takie rzeczy? Zaczyna się od sprawdzenia wpierw obwodu "5)", a potem samego rozrusznika. Nie potrzeba do tego ani żadnej niezwykłej wiedzy, ani narzędzi.
Filtr paliwa w jakim stanie? W wężyku dochodzącym do pompy widać samo paliwo czy z bąbelkami powietrza?
Witam! W aucie Peugeot 307 SW 2.0 HDI r. 2003 u kumpla padł nawiew, a w związku z tym, że jestem elektronikiem zwrócił sie z tym do mnie. Gdy się robi coś tam z klimą, to generalnie coś tam się dzieje pod tapicerką, ale nawiewu ani rusz...Tak jakby klima działała, ale wentylatory nie. Bezpieczniki są OK. Robiłem jakiś czas temu coś podobnego w Renault...
W 307 było tylko rt3, rt4 (rt3 eco) i nic poza tym!
Patrzyłem w drugą kostkę, tą z przewodami czarnym i dwoma czerwonymi, dwupinową . Na czerwonym stały plus, na czarnym plus zmienia wartości po zwiększeniu obrotów wentylatora. Wygląda jakby faktycznie gdzieś w środku w wentylatorze siedział problem. A te dwa przewody odcięte?
Jedź na szarpaki to Ci znajdą.
Jest w lampach na imbus 6 pod warunkiem że działa :)
Używki pewnie będą w podobnym stanie jak twoja. Zaklejanie parcianą izolacją tez bez sensu ( zdjęcie). Jak nie chcesz wywalić tych 280 zł to kup odpowiednią koszulkę termokurczliwą RPK ( taka z klejem w środku-do napraw kabli, do kuienia w każdym sklepie elektrycznym) i naciągnij odpowiedni odcinek na ta uszkodzona rurke i podgrzewając opalarką lub...
Pompa załączana ze stacyjki i impulsami z alternatora na pinach skrajnie prawych we wtyczce sterującej.Często elektronika zalewa się płynem wspomagania poprzez nieszczelną mechanikę.
Po wymianie dwoch sond lambda i katalizatora po problemie
Prosze o rozkodowanie VIN VF33CNFUB82565170 Proszę; Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09377 88 1 0964 Data Początku Gwarancji 02.09.2002 NRE(homologacja) e2*98/14*0243*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW...
Witam. Mam problem z tylną wycieraczką. Posypało śniegiem, przymroziło i wycieraczka padła. Chodzi o to, iż mechanizm działa, tylko całe ramię jest luźne. Stało się tak kiedy próbowałem przetrzeć tylna szybę. Myślę, że wycieraczka była przymarznięta do szyby i podczas próby uruchomienia coś musiało pęknąć. Mogę teraz całym ramieniem obracać ręcznie...
Dzięki, w takiem razie, uderzam jutro do mechaników.
podkladka pod egr
Miałem kiedyś w tym modelu przypadek, że rozkodował się kluczyk.
Mam pytanie do Castin'a czy da się zdemontować ta skorzana nakladke deski rozdzielczej bez demontaży całej deski
Może być rurka pod samochodem po za gnieciona - kamień w nią uderzył i zawężyło jej przekrój .
Tego nie sprawdzałem
Taki prosty to jest na tym rysunku i dla kogoś kto to robił Airbag ma jeszcze dwie wtyczki które trzeba wypiąć .
Albo pilot albo zamek zepsuty lub przycisk. Szukaj.
temat do zamknięcia
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
programowanie laguna uszkodzony czujnik obrotów wirnika dwufunkcyjny ustawić
citroen xsara schemat czarna lista zasilaczy
Kontrolka serwisowa w New Holland TD85 - co oznacza? Citroen C5 2005 2.0 HDI - kontrolka silnika, dławienie, szarpanie