Wykasowanie błędów nie naprawi samochodu. Błędy definiowane przez sterownik samochodu to tylko informacja, podpowiedz jaką mechanik wykorzystuje do naprawy- usunięcia problemu.To co znalazłeś na allegro to czyste naciąganie klientów. Co Ci po urządzonku jak nie będziesz wiedział jak to naprawić a wierz mi nawet doświadczeni mechanicy-elektronicy mają...
Czujnik wymienisz bez problemu, gaz nie ucieknie . ma zawór zabezpieczający,ale czy to jest powód zapalającej się kontrolki stop? raczej podepnij kompa.
Skoro nie fap to fric uwalony czy telekodowanie?
Zobacz czy przypasuje
http://obrazki.elektroda.net/42_12617976... http://obrazki.elektroda.net/65_12617977... http://obrazki.elektroda.net/25_12617977... http://obrazki.elektroda.net/34_12617977...
Na mój gust to przepływomierz powietrza.
Wiem jestem nieskromny,ale nie dostałem od Ciebie podziękowań.
Podnieś puszkę filtra i zobaczysz szarą wtyczkę. Chyba ją widzę na zdjęciu jest bezpośrednio pod zardzewiałą śrubą krzyżak.
Witam, Tak dla zaspokojenia ciekawosci zalaczam synoptyke funkcji centralnego zamka i schemat okablowania drzwi kierowcy w werscji podstawowej, bez opcji superryglowania. Pozdrowienia, Georges
Witam . 1. Jeżeli jest zamontowane nieoryginalne wyposażenie a szczególnie radio to je odłącz 2. Czy są prawidłowe stałe zasilania na BSI (moduł zarządzający z lewej strony w kabinie), czy nie jest zalane wodą ? 3. Sprawdź bezpieczniki i stan skrzynki w komorze silnika. 4. Sprawdź stan złącz wiązek pod dywanem przy nogach kierowcy.
Co mają kody do gwizdu, który jest naturalnym efektem wirowania łopatek z prędkościami dochodzącymi do 100000/min? Potem jest to już świst- tylko w pewnym zakresie słychać gwizd. Nie trudno zrozumieć, że jak wielu to potwierdza jako normę, to się cieszyć, że to słychać, a martw się, aby nie słychać odgłosów tarcia, zacierania, zgrzytów itp. Diagnostyk...
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
Ustawienie jest bardzo ważne.
Najlepiej to popstrykaj zdjęcie samego wentylatora i jego instalacji może być od tyły, bo było kilka wersji skoro mówisz że biegowy 1,2 to tylko można się domyślać że chodzi o standardowy bez modułu a wtedy do sprawdzenia bezpieczniki, przekaźnik lub rezystor ale to tylko gdybanie bo nie wiem z jakim wentylatorem mamy do czynienia.
Sprzęgłem steruje BSI. Padały w nich przekaźniki.
Układ Boshowski - wymagane ciśnienie wstępne. Koleżanka miała problem, wypalony styk we wtyku, i odpalał, ale gasl w losowych momentach, czasem wcale nie łapał. Pompa pracowała tam konkretnie ciągle.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
2,6 + - 0,4 bar.
Ten górny to klapa gaszaca a ten dolny byłby lepiej widoczny jakby nie było tej rury. Jak jest zalany olejem to raczej nie jest wina jego usterki tylko oleju w układzie dolotowym.
Będzie ale trzeba jeszcze go aktywować w BSI i kalkulatorze wtrysku. Nie wiem czy masz już tam czujnik na pedale sprzęgła.
Witam. CAN High pin 7. Can Low pin 15 połączone bezpośrednio z ECU. Zalecam sprawdzenie bezpieczników. Przedział silnikowy. Bezpiecznik F27=30A i czy jest zasilanie linii 15 na tym bezpieczniku. Jeśli jest napięcie na F27, to wina leży po stronie BSM. Nie trzeba niczego podmieniać ani kodować.
Dosyc czesto walcze z tym problemem. Regulator cisnienia na pompie. Z opisu winika ze zostal on wymieniony ale to nie zmienia faktu ze moze byc uszkodzony, a dokladnie zielony oring najczesciej powoduje identyczne problemy. Moze podczas montazu zostal uszkodzony. Dwie opcje pyzeciety oring lub zacierajaca sie iglica w regulatorze.
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
davciu jak skończyła się twoja przygoda ze spadkiem mocy w połączeniu z brakiem prędkościomierza???- mam identyczne objawy w Partnerze 1.6 hdi
Nigdy nie słuchaj co mówią, zawsze sam sprawdź
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
sprawdź bezpieczniki ,prawdopodobnie nie masz zasilania kontrolki ładowania po załączeniu zapłonu. wtedy kontrolka zapala się dopiero przy praculącym silniku
Na poczatku pasowało by zdiagnozować autko, moze wtedy bedziesz wiedział co sie dzieje. Jeśli chodzi o ten silnik to najczesciej wina układu paliwowego (czesto pompka). Nie tak dawno miałem podobną sprawe tylko autko paliło losowo, i tez było tak ze potrafił zapalić pracował chwile i gasł. Po wymianie pomki oki.
Witam, Wlozyc klucz do stacyjki, wlaczyc zaplon bez uruchamiania silnika i w czasie krotszym od 10 s nacisnac przycisk pilota przez 10 s. Wylaczyc zaplon, wyjac klucz i odczekac min. 30 s bez naciskania przyciskow. Po tej procedurze pilot powinien byc zsynchronizowany. Czasami trzeba powtorzyc te procedure dwa-trzy razy. Pozdrawiam, Georges
Witam! Problem zażegnany! Mianowicie zadzwoniłem do dwóch najbliższych ASO i zapytałem czy wiedzą ile będzie kosztowała mniej więcej naprawa z takimi objawami. Oba serwisy powiedziały coś o EGR (co upewniło moje domniemania po dokonanym w nocy research'u). Akurat wczoraj wieczorem natknąwszy się na temat owego EGR oczywiście musiałem dowiedzieć się...
Proponuję sprawdzić stan przewodów w wiązce idącej przez przelotkę do drzwi kierowcy. Może jakiś się przetarł lub zaśniedziała kostka.
Witam. Mam problem z moja 406 tka z 2002 r z silnikem 2.0 HDI bez pompy niskiego cisnienia w zbiorniku .Wszystko zaczelo sie od strzepiacego paska klinowego, ktorego czesci dostaly sie pod obudowe paska rozrzadu i pasek pekl. Wymiana glowicy, nowy rozrzad, pasek klinowy z naminaczem i auto jezdzilo przez rok. No i w tym roku pasek klinowy znowu zaczal...
Dzięki już wszystko działa. Problem był w skrzynce bezpieczników - poprzedni właściciel przekombinował...
Dzień Dobry. Naprawa przebiegała następująco: 1. sprawdzenie i poprawa masy w przedziale silnikowym, - OK 2. Sprawdzenie stanu bezpieczników i przekaźników w komorze silnika. Czyszczenie i konserwacja (demontaż i ponowny montaż) - OK 3. Sprawdzenie stanu bezpieczników w kabinie pod kierownicą. - OK, 4. Demontaż licznika (całkowity), poprawienie niektórych...
a diagnostyka elektroniki? jaki kod silnika? może był FAP i ktoś wyłączył tabele DTC dlatego ciężko zdiagnozować.
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
Witam. Problem rozwiazany. Zmienilem tylnia wiazke i dziala jedynie przebieg mi sie nie zgadza, chyba przez moja glupote. Podpiolem inny licznik za pierwszym razem na ktorym bylo 230tys (orginal mial 130) i sprawdzalem na nim czy wszystko jest ok. Po sprawdzeniu ze wszystko hula podlaczylem orginalny i niespodzianka dalej pokazuje 230tys. Czy jest jakis...
Bsi nie ma nic do tego jesli wszystko jest podlaczone jak nalezy.
panowie jest mozliwosc wyciagniecia kodow z bsi.posiadam odpowiednie wsady potrzebne do zrobienia dziewicy.pisz na pw. Dodano po 27 dodam jeszcze ze do zmiany zawartosci flash wtym 15c2 nie trzeba nawet rozbierac kompa.do zmiany 25c08 trzeba wylutowac ale to nieproblem chyba.z bsi wiadomo co trzeba zrobic.pisz na pw.
[b]Witam szanownych forumowiczów[b] Zarówno na postoju jak i podczas jazdy Peugeot 406 2.0 HDi wskazuje różne prędkości od zera do stu km/h. Po prostu skacze wskazówka prędkościomierza z jednaj pozycji na inną losowo. Czy ktoś miał podobny przypadek i wie "co jest grane"?
Witam! mam problem z wentylatorem klimatyzacji/silnika w peugeocie 406 po lifcie 2,0hdi. Gdy włączę klimatyzację co jakiś czas zapala się duża kontrolka stop-u pomiędzy zegarami, wentylator się nie załącza, gdy klima jest wyłączona wszystko jest ok. Byłem na komputerze z nim i pokazało błąd: 1519 ELEKTRONICZNY WENTYLATOR SILNIK/KLIMATYZACJA ZAKŁÓCENIA...
Miałem taki sam problem.Kupełem auto które trochę stało i okazało się że w pompie wysokiego ciśnienia była rdza,która zabrudziła czujnik wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej.Tylko że mi lampka cały czas świeciła,po przeczyszceniu wszystko ok.wcześniej czyściłem zbiornik,wyminiłem wkład filtra.Naprawiłem sam.
Z ta pelna wersja diagnostyczna to chyba nie jest tak do konca. Sam mam C-5 20.HDi W ASO profesjonalne urzadzenie nie wykazalo zadnych bledow a dopiero doswiadczenie pewnego mechanika rozwiazalo problem: oczyscil przeplywomierz i autko hula. Pozdr. Dodano po 1 Stawiam na przeplywomierz. Uszkodzony lub zanieczyszczony. Diagnostyka moze nie wykazac bledu....
Witam. Mam problem taki, że podczas jazdy samochód traci moc i gaśnie. Po odpaleniu jest dobrze a za chwilę ta sama sytuacja. Gdy rozgrzeje się do 90 stopni wszystko w miarę dobrze, samochód nie gaśnie da się jechać. Jaka może być przyczyna?A do tego cały czas świeci pomarańczowa kontrolka śilnika i obroty idą tylko do 3000.
Gdzie jest czujnik ciśnienia i poziomu oleju w tym motorze? Co oznacza ten pierwszy błąd stały 1135?
Witam, mó problem został rozwiązany, była to błachostka, która kosztowała mnie fortunę, jednakże dla przestrogi opisuję co sie stało, jak na wstępie opisałem pojazd reagował bardzo dziwnie, same włączały sie wycieraczki, zapalił się immobilaier, brak zasilania na sterowaniu czegokolwiek za pośrednictwem komp. tzw. BSI jak to mądrze nazywają, fachowcy...
ty Dodano po 30 tylko wymiana
Moglbys umiescic foto panelu klimatyzacji?
Tak jest to wersja z FAP-em
Witam, Silnik DW10TD (90 KM) ma kolo normalne, jednomasowe. Kolo dwumasowe jest montowane z silnikiem DW10ATED (110 KM). Pozdrowienia, Georges
Dziurawy pływak. Pływak w baku, który unosi się na powierzchni poziomu paliwa w baku ma dziure i łapie paliwo, co powoduje, że się zatapia.
Witamn nie znalazłem nic podobnego na forum stąd nowy temat, może ktoś ma pomysł co dalej z moim 2.0 HDI. Zacznę od początku - Zapaliła się autodieagnostyka, przedtem silnik był nieco słabszy. Komp pokazał błąd przepływomierza a konkretnie podał, że przepływka podaje stale maksymalną wartość. Po wymianie na podróbkę błąd sam zgasł zaraz po odpaleniu...
a cos w mniejszej cenie ? moze jakis VAG lub euroscan ?
Witam serdecznie forumowiczów elektroda.pl chciałbym prosić o pomoc z moim peugeotem 406 ani autoryzowany serwis nie potrafi sobie z tym poradzić ani znajomy mechanik problem polega na tym że przy minusowej tem. np. -6 stopni zapala się ikonka na tablicy rozdzielczej od immobilizera i nie mogę uruchomić auta w czym tkwi problem ? Jak temperatura dojdzie...
Witam Znajomy ma ww Peugoeta i po dluzszym postoju przewznie po nocy nie moze odpalic dopiero jak recznie podpapuje paliwo pali na dotyk i juz starcza na dzien?Domyslami sie ze schodzi gdzies paliwo ale czym,gdzie i czy to nie mamy pojecia.
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Pozostaje ci tylko zakup emulatora SD/USB.
Witam, dopiero odczytałem wiadomość i jak skrynia powiodło się??
uszkodzony byl tranzystor w tzw rezystorze dmuchawy
Panowie proszę o pomoc.Dzięki
Przeczysc zaciski akumulatora.
Witam mam duzy problem z moim samochodem , kupilem go jakies pol roku temu wsztstko bylo ok az do dzis caly dzien jezdzilem bylo wszystko ok przyjechalem do domu zgasilem go . Wieczorem szykuje sie do pracy wsiadam odpalam i nic tylko kreci nie moze zapalic. I tak krecilem az rozladowalem akumulator, dodam ze identyczna sytuacje mialem 3 miesiace temu,...
Co wyświetla na ekranie. Znasz kod do radia?
Witam jestem tutaj nowym użytkownikiem tej stronki chciałem zapytac czy wie ktoś moze jak podciąga sie Hamulec ręczny w samohodzie marki Peugeot 406 HDI 2.0 z 2001
Witam !!! mam pewien problem poszukuję książki od peugeot 406 HDI dizel 2.0 kombi 2001 rok bym prosił o informacje na temat tej książki gdzie mogę ją kupić ? Bo pytałem w księgarniach i nigdzie nie ma !!! POZDRO/* dzia...
w 406 po liftingu nie trzeba się martwić o kod po odłączeniu klemy. Powinno zadziałać bez problemów.
:cry:Koledzy mam problem z imobilajzerem nie czyta kodu kluczyka i oczywiście nie odpala.Czy kotoś może mnie poradzic co zrobić.Pojazd to peugot 406 hdi .Przyjachał mechanik zinkasował kase i jeszcze zepsół mnie alarm ale naprawiłem go sam.
Radio samo zmienia stacje. Co jest tego przyczyną? Ktoś wie?
Hej. Mam taki sam problem jak kolega cygan32 i mam pytanko, co zrobiłeś z tym katalizatorem?
Najprościej podłączyć przyrząd i obserwować parametry w czasie rozruchu.
sprawdź czy nie ma nieszczelności przy filtrze paliwowym.
Witam, Czy rozwiązał Pan ten problem. Wczoraj zauważyłem identyczny problem u siebie W Peugeot 406, 2.0 HDI 1999r. Pozdrawiam
:?: :| :?: :cry: :?:
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
no dobrze tylko gdzie on jest:)
Witam mniałem podobny problem z moim hdi , a rozwiązanie bylo proste i tanie u mnie rozszczelnil się układ odprowadzania nadmiaru paliwa ( przelew) wymieniłem rurki elastyczne ( na rurkach nie bylo zadnych zewnętrznych śladów przeciekow ) koszt okolo 25 zł z wymianą i problem znikł a jezdzilem z nim po serwisach i co za niestworzone zeczy wymyslali...
Dzieki za wszystkie podpowiedzi a może Peugeot 307 w kombiku?
Najpierw diagnostyka najlepiej Diagiem lub PPS.
Dwa przewody ida bezposrednio do modulu dmuchawy a w module tym na drugim pinie masz bezposrednio mase czyli minus a na pinie 1 masz plus bezposrednio ze bezpiecznika 40A ktory ma zasilanie po stacyjce czyli 15. 5 I 6 pin z tego modulu dmuchawy idzie do panelu AC
Witam, Peugeot ma słabą moc, obrotomier dochodzi do 2100obr/min wyskkuja dwa blędy: P0243 obwód zaworu elektromagntycznego ciśninia turbodoładowania P0403 - zawór recyrkulacji spalin EGR, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy poradzcie co mam robić
Głowicy może nie urwie ale przy startowaniu będzie trzaskał jakby silnik się miał rozlecieć.P
tam sie nic nie dokręca oprócz kabla a do tego uzywa sie małej siły a wiecej wyczucia. Moze obraca ci sie przewód z końcówką aż napotka na jakiś opór ten trzpień nie obraca się, on się tylko rusza razem z uszczelnieniem (izolacją - rys A)
Witam Podczepię się do tematu. Silnik Peugeota 406 HDI jest na pompie wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczach, czy na pompowtryskach? Interesuje mnie koszt ewentualnej naprawy? Pozdrawiam
Witam. I wyjaśniła się przyczyna miękkiego sprzęgła?
307 i 407 raczej ma taką samą skrzynię
tak ma być.Poczytaj instrukcje serwisową.
Witam. Poproszę o poradę jak wymontować stacyjkę w Peugeot 406 HDI?
Nie śpiesz się z wymianą czujnika. Przeczyść najpierw styki czujnika. Identyczny przypadek miałem w Citroenie.
wpisałem i nic to nie daje , chyba musi być połączony z BSI
Zdiagnozować, a nie wymieniać na pałę...
Jaka klima i jaki kod nadwozia? To jest RHS manual.
Który to rok tego auta ? 2001r. po lifcie Peugeot 406 2.0 HDI 110KM RHZ sterownik Bosch EDC 15 C2 (chyba variant 2)
Uszkodzone było BSI. Po naprawie BSI wszystko działa. Pozdrawiam.
Jak auto stoi większych obrotów nie będzie.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
jak juz się podepnę i zdjagnozuję to podzielę się info co się działo. mechanik wcześniej diagnozował i gadał najpierw że komputer, potem przepływomierz, potem wtryski a teraz myślę że chyba mechanika trzeba zmienić. no powiem że cyrk
Koło pasowe oryginał czy zamiennik?
Skoro nie wystrzelił jest 100% pewnosci, że jest napinacz uszkodzony, chyba nie masz zamiaru ryzykować jeszcze jeden raz! Pozdrawiam.
Moze mi ktos podac przyblizony koszt przerobki anglika Peugeot 406 2,0 hdi 2000r.? Z gory dzieki za info
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
odblokować karte skoda octavia odpalać zimne silnik smilo programowanie
junkers usterki junkers usterki
Klimatyzacja w mieszkaniu a infradźwięki - wpływ i źródła BOSCH GBH 18V-28 CF Professional - wyłącza się mimo pełnej baterii