Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu. A jak taki z 999999 to taki sie przepisze do BSI ;)
I tak dzięki
auto jak w temacie na liczniku pokazuje same 99999 nie liczy kilometrow po zresetowania pokazuje 0,0 ale tez nie liczy po wylaczeniu stacyjki i wlaczeniu znow 999999
witam , poszukuję zawartości procka MC68HC908AZ60 2J74Y modczas odpalania , a to diesel :wink: , prawdopodobnie uległa uszkodzeinu zawartość eepromu , flash , wariują wskażniki obrotomierza i paliwa , i pojawił się stan 999999 , serwis 2000 , obrotomierz po resecie pomyka ma max ale widać że driver L9143 steruje nim dobrze bo ustawia wskazówkę dokładnie...
dzięki za podpowiedź. a może ktoś wie jakie oznaczenia na schemacie ma hamulec ręczny i ta kontrolka od płynu hamulcowego i czy ma połączenia z ukł. MAGNETI MARELLI IAW G6 w moim przypadku a silnik to TU3JP Dodano po 40 tu jest ciekawy link dla tych co mają peugeot Dodano po 21 http://peugeot.mainspot.net/engines.shtm... Dodano po 3 i jeszcze jeden www.diakom.com.ru
08780 pewnie to Dodano po 37 to 406
Miałem na myśli kondensator ceramiczny 10uF/16v ,dielektryk X7R ,wielkość 1206 Dodano po 22 Przepraszam za pomyłkę w wielkości elementu! Peugeot Partner i Citroen Xara,Saxo,Picassa2 mają takie piloty i wielkość elementu "0402"
dołącze się do tematu. trzeba wyjąć z skrzynki bezpieczników w komorze silnika bezpiecznik F2, nie może go tam być. Następnie- odłączamy akumulator na 3-5min. , podłączamy spowrotem wykasujemy błąd i już powinien się problem zlikwidować. Pozdro. Dodano po 1 peugeot partner błąd P1687 moduł pompy nie przypisany- to jeżeli chodzi o ten błąd
Zrób test przelewowy wtrysków, i chyba ci się rozjaśni... Dodano po 1 Do tego nie potrzeba kosmicznych narzędzi.
a może masz tam jakąś kaszanke? inny silnik, inny sterownik? Dodano po 13 podaj win, sprawdze u kolegi w aso
Może pompa wodna sie zaciera Dodano po 1 a może tłok puchnie jaką ma temperaturę silnik Dodano po 2 lub też pompa olejowa
umisz sprawdzać znaki na rozrządzie lub masz kogoś co się zna na tym jak tak to to sprawdzi bo masz za małe falowanie obrotami na lewe powietrze ale tego nie wykluczam możesz sprawdzić czy gdzieś nie pękł wężyk idący do kolektora przed przepustnicą i czy nie słychać syczenia w serwie od hamulca Dodano po 1 może ale nie tyle Dodano po 4 poza tym autko...
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Nie i nie radzę kombinować ,bo może się skończyć takim napisem na cyferblacie "999999"
chciałem to wysłac -rozpiska z cobry ale elektroda się zbuntowała i podała taki link ,z chwilę coś pokombinuje może na pw Dodano po 7 spróbujmy jeszcze raz
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
Ja miałem kilkanaście takich przypadków... Koszt używanego sterownika (szukaj na All...o) plus koszt doprogramowania do auta. Dodano po 41 Wersja druga, naprawa sterownika, od 100 do 300 zł o ile możliwa.
większość teromstatów ma temp. otwarcia powyżej 90st więć siłą rzeczy musi być więcej na wskaźniku(jeśli jest dokładny) a diesle pracują sporo powyżej 100 Dodano po 3 zresztą idzie zima-ciepła bryka sama radość
Nie występuje tylko serwis lub używka.pozdrawiam Dodano po 10 kostka nie dostepna w zamienniku lecz kostka rozbieralna jej numer katalogowy to 6542T4 konektory do niej to 6542R1 i 6542R2 (23 piny w kostce). Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.net/14_12469664...
w przy bsi to chyba pin nr 27,ale trzeba sprawdzić Dodano po 8 a jeżeli nie ma przycisku na desce,to jest jeszcze jedna opcja sterowania,przewod 27 w 40-to pinowym konektorze na bsi w jednym cyklu rozwierasz na chwilę przekaznikiem i wtedy zamyka,a podanie masy na ten sam przewod bez rozwarcia otwiera,takie sterowanie występowało np. w xarach i peugeotach...
oj chyba musisz rozkręcić kluczyk jest tam widoczma mała śróbka trzeba ją odkrecic i wymienić bateryjkę pewnie sie skończyla przeważnie siadają tak odrazu puki chodzi to chodzi a jak już raz nie otwoży to potem ujuz nie otwiera Dodano po 42 a taką bateryjkę można dostać w jakimś sklepie elektronicznym
Panownie odczytałem flasha programatorem ale obszar się powtarza czyli na przykład : 111111111111111111111111111111111111111 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 444444444444444444444444444444444444444 00 83 00 7f 00 00 00 00 80 80 55 0b 00 00 7f 1d 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00...
Jest to PRESTIGE APS 250.Co do modelu mogę się mylić ale nie sądzę.To jest na pewno PRESTIGE.Bardzo dobre alarmy.A przewody do centrala wychodzą z boku.Jak nie miałeś podłączonego CZ to masz wolne wyjście dwu pinowe. Dodano po 1 No widzisz na ostatnim zdjęciu widzę wolne wyjście.To właśnie tam.Sterowanie masą.
spróbuj na innym akumulatorze. Dodano po 3 to że akumulator ma napięcie, nie znaczy to o tym że ma pojemność i wystarczającą ilość energii aby zakręcił rozrusznikiem.
Jeśli silnik 1,1 a wydaje mi się że tak patrząc na rysunek skrzynki to poniżej foto http://obrazki.elektroda.net/0_123119040... EDIT/ ehh wolniejszy byłem :D Dodano po 2 A -to korek kontroli wlewu oleju B- to spustowy
pompa na linke gazu czy elektroniczna Dodano po 2 jak na linke to z tyłu pompy jest elektro zawór musisz sie do niego dostac i dac plus i musi zapalic
Zbacz inspekcj Pegeot 306 Dodano po 2 Zbacz inspekcja Peugeot 306
Dokładnie Kolego pomierz na uzbrojonym alarmie bo chyba innego powodu zjadania prądu nie widzimy... No bo raczej rozrusznik uszkodzony brałby więcej. Dodano po 21 Dokładnie Kolego pomierz na uzbrojonym alarmie bo chyba innego powodu zjadania prądu nie widzimy... No bo raczej rozrusznik uszkodzony brałby więcej. OT- 1001 post :)
Cholera jasna, nie ufam mu! Ktoś coś może doradzić? Nie chcę się zbłaźnić następnym razem, proszę wymieniać doświadczenia. Bardzo proszę, tak to lipa będzie. Każde rady mile widziane...Pomóżcie, proszę... :cry: :cry: :cry: Dodano po 1 Ktoś ma taką taśmę do sprzedania? Żeby za kierunki też odpowiadała?
potrzebuję schemat instalacji do peugeot 405 1.6 gażnik rok 93.jak ktoś może niech pomoże z góry dziękuje Dodano po 4 potrzebuję schemat instalacji do peugeot 405 1.6 gażnik rok 93.jak ktoś może niech pomoże z góry dziękuje
Więc chodzi mi o opis kontrolek licznika w peugeocie 306tdi Dodano po 7 Masz coś takiego ??
niestety nie dochodzi Dodano po 35 a bezpiecznik nr 8 jest sprawny
Witam, Nie spotkalem jeszcze auta wyposazonego w swiatla dzienne. Tylko te, eksportowane do Europy polnocnej je mialy. Nawet w katalogu czesci nie ma tego przekaznika (2400). Wg dokumentacji, w 206 przed MUX byl przewidziany przekaznik podwojny, podlaczony do wiazki glownej, tej, ktora idzie od kierownicy, przez tablice bezpiecznikow, BM34 az do reflektorow....
No to kolego jeśli masz problem z instalacją to są dwa takie 90% miejsca na jej uszkodzenie. 1- fragment wiązki pod obudową filtra powietrza 2- fragment wiązki bięgnącej w korytku za łapą silnika (jeśli masz auto z mux to bardziej 1-wszy przypadek a jeśli bez mux to sprawdzić należy zasilanie na przekaźniku mocy pod sterownikiem ) Dodano po 15 Auto...
Nie może się udać tylko tak jest w rzeczywistośći napisałem ci jasno co masz zrobić i które przewody odłączyć/podłączyć(kolory)wiec masz wszystko na tacy wyłożone,zamknij/otwórz masz zmienną polaryzacje +,- oraz -,+ wystarczy podłączyc dwa przewody po kasete i wszystko pięknie pracuje.Myśle ze resztę ogarniesz bezproblemowo ;-) Dodano po 2 Dokłądnie...
W grupie PSA jest chyba tak, ze przy aktywnej blokadzie IMMO nie bedzie komunikacji. Nie. Kalkulator moze byc zablokowany, a komunikacja musi byc (jak zaprogramowalbys klucze?). Dodano po 2 Mariuszek, Po roku 2000 wszystkie samochody, w tym i 206, sa zgodne z norma. Niektore rowniez przed ta data, ale to wyjatki, nie regula. Jak znajde troche czasu...
Pompy nie siadają Dodano po 1 I jeszcze jedno a licznik wskazuje prędkość?
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
To jest pompa odśrodkowa, czyli króciec w osi/z góry zasysa płyn, a wystający z boku wyrzuca. Taka pompa powinna mieć "przed sobą" większy opór, czyli ma wtłaczać płyn w element o większych oporach przepływu, a nie z niego wysysać. Dlatego powinieneś umieścić go na wężu ze strzałką "do webasta" jej krućcem wystającym z boku pompki. Dodano po 24 Aha...
http://obrazki.elektroda.net/17_12080729... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.net/91_12080730... Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/61_12080732... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.net/0_120807359... Dodano po 30 http://obrazki.elektroda.net/18_12080736...
Koło wałka rozrządu na znak a pierwszy cylinder silnika w położeniu ZZ i będzie Ok. Na wszelki wypadek po założeniu paska nie uruchamiaj silnika tylko nim pokręć za pomocą klucza za wał korbowy ( wykręć świece żeby było lżej obracać) - jak będzie coś nie tak to w pewnym momencie się zablokuje - ale nie będzie demolki- wykonać jakieś 8 pełnych obrotów....
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
bezpiecznik 40A w komorze silnika Dodano po 44 jesli dobrze skojarzyłem model
Mam dwie 307 w jednej z 2001r dmuchawa chodzi tylko na 4 biegu ,a w drugim z 2002r.chodzi na 3 i 4 biegu,przyznaje ze jutro bede do tematu podchodził i chciałem wiedziec gdzie jest rezystor zeby nieszukac bo sa one w róznych miejscach w róznych autach. Dodano po 3 w tym jednym jest klimatronik a w drugim manual.
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
http://obrazki.elektroda.pl/3992534500_1... Dodano po 3 Bezpieczniki te co są na zdjęciu i pod machą te z góry i duże z dołu są ok
aha ten mój peugeot 106 ma 1punktowy wtrysk benzyny Dodano po 3 żadnych elektonicznych bajerów nie posiada
Najlepszy sposob. Lapiesz za solidna czesc silnika z calej sily i nim telepiesz. Obserwijesz w miedzy czasie jak zachowuje sie ta poduszka. Na kolejnym zdjeciu wciaz niewiele widze- jak zaloze okulaty tez. Ale wydaje mi sie, ze cos jest rozwalone zaraz ponizej niebieskiego prostokata jaki zaznaczyles. Dodano po 3 Zdjecia nic ci nie dadza. To trzeba...
Rok produkcji peugeota to 2006. Czyli to radio można zaadoptować poprzez wpisanie numeru nadwozia tego samochodu? Dodano po 5 Rok produkcji peugeota to 2006. Czyli to radio można zaadoptować poprzez wpisanie numeru nadwozia tego samochodu? Numer ten zmienia się w pamięci?
potrzebny kod dostepu go BSI i warsztat posiadajacy planeta dokoduje Dodano po 5 sprawdz to
licznik 999999 wyświetlacz 999999 999999 berlingo
identyfikacja układu zasilacza centralka sterować beninca oporność głośnik
interfejs lexia kabel brake radio
Rower spalinowy 2T gaśnie na niskich obrotach – regulacja gaźnika NT, ustawienie sprzęgła Quasar 110 – ustawianie prawego marginesu, wersja elektroniczna i mechaniczna