Błędów brak Podciśnienie w kolektorze 420
Cisnienie paliwa, to raz, a dwa jakie podciśnienie panuje w kolektorze ssącym, odczyt z map-sensora lub z podpiętego wakuometru
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Dzień dobry, Peugeot 307 1.6 16V 2007. Błąd P1337 wyskoczył nagle i szarpał. Po ponownym odpaleniu chodzi równo, tylko korekta chwilowa +25%, a sonda cały czas napięcie poniżej 0,1 V i już błędu nie wyrzuca żadnego. Przelewa benzyna, co czuć nawet po spalinach. Podciśnienie 36 kPa trzyma jak zawsze na wolnych obrotach, więc dziury w dolocie nie ma....
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Dzięki, Jeszcze ich nie odszukałem. Nie mam garażu więc poczekam na dodatnie temperatury, aby przewody stały się bardziej elastyczne jak je będę zdejmował. Nie chcę by mi pękły na mrozie, bo musiałbym znów szukać nowych odpornych na pary benzyny.
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Mam od roku Peugeota Partnera 1,4 benzyna 2006r, zaczął mi gasnąć przy temperaturze silnika 70 -80stopni. Powyżej tej temperatury pracuje normalnie, po zgaśnięciu odpala bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy i czujnik podciśnienia, problem nie ustał.
Mam ten sam problem. Ja na szczęście wiem w czym jest problem (przynajmniej u mnie). Mam sekwencje BRC i uszkodzony parownik. W podciśnienie przpuszcza mi gaz i rano na zimnym silniku zalewa mi się ale gazem. Jedynym sposobem u mnie jest np. przed koncem jazdy przełączyć na benzynę i na paliwku odpala idealnie. Sekwencja niby zawsze odpala na benzynie...
Hany i stag 300 poprawnie założone chodzą w tym aucie elegancko. Oczywiście przy poprawnie działającym silniku na benzynie. Twój nie działa poprawnie i problemem jest najprawdopodobniej nieszczelność w obrębie kolektora ssącego / podciśnień.
Ważne, czy jest gaz?. W tedy duże prawdopodobieństwo złego ustawienia mapy, posprawdzaj jeszcze wszystkie podciśnienia to tak na początek.
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Mam problem z autem przez ostatnie 3 lata nawet nie próbowałem jechać na benzynie bo zapalał na gazie nawet w mrozy. Ostatnio jechałem i usłyszałem lekkie puknięcie w okolicy silnika lub tłumika i skoczyły duże obroty i przestał reagować na pedał gazu. Jedynie mogę zmniejszyć je śróbą przed mieszalnikiem ale są nie równe i nie reaguje na otwarcie przepustnicy...
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
lapje fałszywe powietrze lub brak podciśnienia. jaka jest instalacja gazowa na śrubkę czy ma silnik krokowy???/
Pewnie masz uszkodzone wspomaganie podciśnieniowe hamulca, dostaje się tą drogą "lewe' powietrze. Sprawdź przewody podciśnienia i samą "puszkę". Pozdr.J.
Piszę że nie podłożysz innego komputera ponieważ jest zgarany do wozu-dawcy. Zainteresuj się czujnikiem podciśnienia, w tych systemach uszkadzały się. Wypnij go i zobaczy czy efekt częściowo ustąpi.
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Problem rozwiązany. Przyczyną strzałów w wydechu była niesprawna głowica. Było gdzieś mikropęknięce i na jednym cylindrze dostawał się płyn do komory spalania. Bardzo niewielki ubytek płynu chłodniczego ok 1l na 10tyś km. Dał mi do myślenia. Wymieniłem głowicę na inną i nic już nie strzela. Dziwne , że nie wychwycili pęknięcia w głowicy jak była sprawdzana...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
U mnie w układzie dolotowym jest sprawa prosta bo mam bezpośrednio z filtra rurę wpiętą do przepustnicy. Ale sprawdzę czy czasem komuś się śrubokręt nie wymknął i nie pozbawił szczelności układu. Zastanawiam się czy czasem nie jest to za sprawą czujnika podciśnienia albo czujnika przepływomierza powietrza ? W grę też mogą wchodzić nawet sądy Lambda...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji. Na gazie wszystko dobrze. Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić. Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem...
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Witam, Dostałem od sąsiada Peugeota 106 1.4 benzyna 75 KM, problem w tym, że samochód nie trzyma obrotów i nie chodzi równo. Czarny dym z rury leci. Cewkę wymieniłem... Z lewej strony pod czarną obudową jest króciec wskazany palcem (jest w nim próżnia), czy tam przypadkiem nie powinno być jakiegoś węża? Jak go zatykam palcem, silnik odrobinę lepiej...
jeszcze raz wtryskiwacze czyściłem w myjce ultradźwiękowej specjalnym preparatem. Problem udało się rozwiązać 1. delikatnie uchodził gaz podciśnieniem (zestaw naprawczy parownika załatwił sprawę) 2. Uszkodzona sonda lambda na benzynie nie dawała tak o sobie znać jak na gazie. Teraz bryka śmiga aż miło
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
zrobiłem pomiar ciśnienia w cylindrach i na pierwszym 6 MPS na 2 –4 niecałe 4 MPS rozebrałem głowice i zrobiłem pomiar na szczelność benzyna okazało się ze na 2-4 benzyna w krótkim czasie przeszła przez zawory a w 1 było prawie ok. .Jutro dostaje się do zaworów mam nadzieje ze nie mam wypalonych gniazd zaworowych może wystarczy je tylko dotrzeć...
A co myślisz o problemie z czujnikiem prędkości ? Czujnikiem podciśnienia ?Źle wyregulowaną instalacją gazową ? wydaje mi się ze gdyby instalacja była źle wyregulowana to na benzynie chodzilby dobrze chociaż. Jutro zobaczę co i jak z tymi czujnikami. To jest aż niemożliwe ze żaden mechanik, żaden elektronik się na tym nie zna i nie umie naprawić auta...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Witam. Problem dotyczy jak w temacie Peugeota 607 2.0 benzyna z 2001r wyposażonego w ABS/ESP w którym wymieniono pompę ABS (niestety nie wiem jakie błędy wskazywał sterownik, że zdecydowano się na wymianę), wymieniono na używaną. Na dzień dzisiejszy kalkulator ABS/ESP wskazuje błąd przejściowy czujnika ciśnienia, błąd wyskakuje podczas gwałtownego przyspieszenia...
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
Objawy są takie, że wzrosło zużycie paliwa (ok. 2-3 litry), spaliny śmierdzą (są można powiedzieć takie duszące). Po podłączeniu analizatora spalin, CO - ok. 5,0 bez względu czy pracuje na benzynie, czy na gazie. Sondę wymieniłem już na trzecią, po podłączeniu pod kompa sonda pracuje na benzynie, na gazie stoi w okolicy ok. 0,8 V. Układ zapłonowy prawidłowy...
Witam, Mam problem z Peugeotem 206+ rocznik 2010, silnik 1.1 benzyna. Na jałowym biegu nieregularnie falują obroty o mniej więcej 100 obr/min. Falować zaczyna kilka minut po odpaleniu. Przepustnice wyczyściłem, sondy lambda pracują dobrze w zakresie 0,2 - 0,9V. Dziwnie zachowuje się MAP sensor, ponieważ na obrotach ciśnienie stoi w miejscu, a na luzie...
Witam serdecznie, auto z roku 2002 przebieg 67 tys km. Na zimnym odpala i jeździ cudownie. Po zgaszeniu i odpaleniu na ciepłym zapala się CHECK i mam wrażenie jakby chodził na trzech cylindrach. Świece wymieniłem , zawory podregulowałem , oringi na wtryskach wymieniłem , cewka w trybie CHECK dawała iskry na wszystkie 4 świece. Odpinanie podciśnienia...
tak jak w sekwencji poprzez dysze przed wtryskami benzynowymi. Co do ciśnienia to najlepiej jakiś mapsensor o znanej charakterystyce zazwyczaj na wyjściu 2,5v przy 1 bar, albo jakimś manometrem przy odpiętym podciśnieniu ustawiasz tyle ile sobie życzysz i podpinasz wężyk. Zaraz, zaraz, jak przed wtryskami benzyny, na wtrysku BOSCH A2.2 jest jeden wtryskiwacz....
Mam problem z peugeotem 405 1991r 1,6 benzyna, mono wtrysk stara wersja - od wolnych obrotów regulatorem jest cewka nie silnik krokowy. Po odpaleniu na benzynie kilkadziesiąt sekund jest ok tzn można dodać gazu i silnik się "wkręca" na obroty. Po krótkim czasie komputer wychodzi z trybu rozruchowego i lekkie dodanie gazu powoduje zgaśnięcie silnika....
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Witam. Zakupiłem samochód Peugeot boxer II 2005 2,0 bezyna+gaz. Na wolnych obrotach na benzynie sporadycznie wypadają zapłony, na gazie sytuacja się potęguje. Dodatkowo podczas jazdy na gazie do 3 tyś występuje delikatne "skubanie". Czasami po przełączeniu na gaz przestaje pracować jeden cylinder do 3 tyś obrotów. Wyłączenie silnika, wyciągnięcie kluczyka...
Samochód ma problem z jazdą na benzynie, gazownia jest zamontowana firmy elpigaz (ster STELLA COMFORT LINE ) cdif wykrył dwa błędy: regulacja składu mieszanki-górna granica 2363, autoadaptacja składu mieszanki - górna granica 2331. Silnik jak jest zimny, to nie chce pracować zbytnio na benzynie tzn. gaśnie, trzeba go trzymać na obrotach powyżej 1000/min,...
podciśnienie benzyna peugeot podciśnienie podciśnienie oleju benzyna
modem hsdpa termet zamknięta komora blokada pasmo
Nadmierne ściemnianie wyświetlacza po włączeniu świateł w samochodzie - jak rozwiązać problem? Wydajność sprężarek w autobusach Ikarus: modele i parametry