Bezpiecznik.
Jakby alarm sprawiał zwarcie to poleciałby bezpiecznik.
Witam. Od kilku dni nie włącza mi się wentylator. Już nie mam pomysłów, co może być nie tak. Wymienione przekaźniki(2szt), bezpieczniki(2 szt), czujnik temperatury, silniczek działa. Jak włączę klimę to włącza się wentylator ale to jest chyba tylko pierwszy bieg bo i tak się grzeje silnik. Poza tym, co mnie zdziwiło, jak wyciągnę wtyczkę z czujnika...
Witam kolegę.Najwidoczniej problem leży w rezystorze wentylatora.Takie urządzenie dzięki któremu można zmieniać prędkość obrotową wentylatora.Pójdź po kablach od wentylatora i następne urządzenie do którego dotrzesz to rezystor. Wymontuj,powinien znajdować się na nim bezpiecznik w kształcie opornika, spróbuj go zewrzeć i powinno być ok. Pozdrawiam!
Załóż dodatkowy bezpiecznik o mniejszym amperarzu bezpośrednio przed sterownik wtedy będziesz miał pewność czy zwarcie jest wewnątrz sterownika.
Witam Proponuję sprawdzić bezpieczniki.
Cześć. Szukam przyczyn niedziałającego klaksonu w peugeocie 206 z 2003r. Znalazłem na forach, że przyczyną może być taśma przy kierownicy odpowiedzialna za airbag i klakson. Podobno można to sprawdzić odłączając szarą kostkę pod kolumną kierownicy i zwierając jej styki - i tutaj się rodzi pytanie, które kable należy zewrzeć, bo podobno jest ich więcej...
Witam proszę o pomoc nie działają w peugeot 306 cabrio opuszczanie szyb tył. Sprawdzałem niby prąd nie dochodzi do kostki do której wpinam przycisk. Jednak proszę o schemat które kable zewrzeć by sprawdzić czy może przycisk nie poszedł. Również proszę o sugestie co sprawdzić by móc to naprawić. Bezpieczniki odpowiedzialne za szyby sprawdzałem i są dobre.
Albo alarm zasilany z tego bezpiecznika...
Bezpieczniki przeglądaj jakby coś było na tym samym bezpieczniku i zrobiłeś zwarcie
Palić to można ognisko :D Dobre bezpieczniki tam wkładasz ? (na taki sam amperaż)
Sprawdź regulator jasności podświetlenia. Jest albo pod spodem osłony kolumny kierowniczej (stara wersja) albo pod lewą kratką nawiewu (nowa wersja). Wydłub go, powinny być 2 przewody. Można je zewrzeć i sprawdzić czy zaświeci z pełną mocą. Czasem w niektórych wersjach nie było takiego regulatora tylko wtyczka była wpięta do zaślepki. Należy w takim...
Wypadałoby sprawdzić bezpieczniki ;-)
Tak wygląda skrzynka?:
Sprawdź bezpieczniki. Możliwe że doszło do zwarcia i bezpieczniki zadziałały. Sprawdź przekaźniki.
Podlaczam i nie dziala, bezpiecznik jest dobry. Albo wyswietlacz padl. Bo wczesniej zrobilo sie zwarcie i spalilo bezpiecznik.
Koledzy wypiołem wszystko co sie dało , wybebeszyłem zegary i dalej pali dziada Dodano po 2 Mam takie pytanie czy tam jest jakiś komputer w tym modelu jeżeli tak to czym steruje ?
Akumulator już wykluczyłem. Naładowałem go na maxa, zweryfikowałem nawet jego parametry na specjalistycznym mierniku w sklepie z akumulatorami, a potem jeszcze podłączyłem równolegle w instalacji skutera drugi akumulator (samochodowy). Efekt ten sam. Bezpieczniki zmierzone miernikiem? Nie tylko obejrzane?
(at)genek1000 nie w 3 gen. tam steruje bsi,bsm. pompa lub ugnite przewody pompki. na 90% Eeehhh . Znowu wzywają do tablicy :cry: Andrzej20001 - nie rozpędzaj się :D Czy my tu mówimy o Peugeot/Citroen :?: Bo to chyba tam figuruje BSI i BSM . W Renault to raczej UCH i UPC ( ostatnio przejęte od nissana również USM) Szczerze to nie znam samochodu osobowego...
Bezpiecznik znaleziony (24). Dziękuję.
Okazało się że w moim przypadku to nie kluczyki, rozrusznik robił zwarcie i wywalał bezpiecznik.
Może być ciut inny kształt gniazda i kiepska wtyczka robi zwarcie.
Aby radio się przełączyło na kasetę potrzeba zewrzeć piny 2-3(tape-in) oraz pin 6-2 (mute+ do masy). Można sobie potem zmieniać stronę na wyświetlaczu zwierając lub nie pin 1 do masy. Tape in, to oczywiście powinno być 3-4 tak jak napisałeś wcześniej. Wzorując się na tym zdaniu spaliłem 3 bezpieczniki ;) Teraz radio ma wsadzony 7,5A, bo nie miałem...
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
Pod skrzynką bezpieczników są dwie płytki to co to jest? = Tylko skrzynka bezpieczników. Ale bez obudowy.
Więc tak na przelotce między klapą a nadwoziem też sprawdziłem niestety nie ma ani śladu uszkodzenia. Nie wiem o co do końca chodzi z podłączeniem silnika "na krótko"? Bezpiecznik wsadzając czy to na włączonym czy na wyłączonym samochodzie od razu powoduje zwarcie.
Sprawdź bezpieczniki jeszcze raz.
Pierwszy błąd to nigdy nie wkładaj większych bezpieczników a teraz musisz odłączyć wetylator i sprawdzić czy nie ma zwarcia
F6 zasila sporo rzeczy, m.in. dzwignie terowania skrzynia, dlatego nie mozna jechac. Musisz znalezc obwod, ktory ma zwarcie. Odlacz kolejno zlaczki 16 pinowe szra i zielona. Zobaczysz, ktora powoduje zwarcie. To zawezi pole poszukiwan. Pozdrawiam, Georges
Aleksander_01 podpowiedz proszę, jak tę usterkę usunąć, gdzie tego zwarcia szukać?
Jest jakieś zwarcie albo ponadnormatywny pobór prądu w obrębie tego bezpiecznika.
Witam, Chciałem odświeżyć wątek, żeby nie zakładać nowego. Wiem, że wielu z Was powie mi, że jestem bierny i nie chce mi się szukać, ale tak nie jest. Sprawdziłem wiele postów, ale jakoś nie mogę sobie odpowiedzieć w logiczny sposób. Opiszę co się dzieje, a zapewne takie przypadki mieliście i wyjaśnialiście. Mianowicie: - tak jak w powyższych postach...
No rzecz jasna że bezpiecznik. Jeden zabezpiecza tylko jedną stronę. Pomyśl jedziesz w nocy i po zwarciu pada cały tył :(
Wymień bezpiecznik. Znajdziesz go po opisie na pokrywie bezpieczników lub w instrukcji.
hmm...gdybym była na miejscu to po prostu bym grzebała xD od dzieciństwa mam tą zasade - rozbieraj aż znajdziesz tą część ^^ No ale tak poważnie... http://obrazki.elektroda.pl/5704443300_1... Bezpiecznik nr 7 o amperażu 20A zaznaczony czerwoną cyferką "7" na fotce powyżej jest odpowiedzialny za wentylator pod deską rozdzielczą jest jeszcze...
Masz rację to bezpiecznik zasilający BSI - niestety nie mam dokładnie co zasila, tylko że z tego bezpiecznika idzie na kość tą dwu-pinową w BSI. Opisany F6 to zasilanie włącznika świateł STOP. Szukałbym zwarcia w samym BSI (woda) lub klapie bagażnika.
Witam Wszystkich Usterkę usunąłem. Silnik starego wentylatora był uszkodzony, po podłączeniu nowego wszystko działa tak jak powinno. Bezpiecznik nr 7 o amperażu 20A zaznaczony czerwoną cyferką "7" na fotce powyżej jest odpowiedzialny za wentylator.Jeśli komuś nie będzie działał wentylator a ten bezpiecznik będzie dobry, to należy wypiąć niebieską wtyczkę...
Coś pożera ci akumulator. Zacznij wyciągać bezpieczniki i obserwuj amperomierz. To łatwa droga do znalezienia usterki. Zacznij od radia i alarmu.
Szukaj zwarcia.
Może zalewa Ci skrzynkę z bezpiecznikami albo przekaźnikami i masz zwarcie? Sprawdź pobór prądu na postoju.
Dzień dobry, czy rozwiązał Pan problem z dmuchawą? Mam podobną sytuację, tylko w moim przypadku nie ma sterowania przekaźnikiem. Na stykach podstawy przekaźnika zamiast 12V jest zwarcie. Wszystkie bezpieczniki są ok. Czy oriętuje się Pan jakie urządzenie steruję tym przekaźnikiem? Co może powodować zwarcie przewodów.
Na wyświetlaczu świeci się napis "Ecomod"? Nie, nie ma żadnego napisu. EDIT Udało mi się uporać z tym problemem. Okazało się, że niektóre bezpieczniki były nieodpowiednio podłączone, a niektóre kompletnie zbędne. Podłączyłem wszystko wg. schematu: http://obrazki.elektroda.net/45_12746386... http://obrazki.elektroda.net/71_12746386...
Napęd wycieraczek ma przy silniku zespół styków odpowiedzialnych za zatrzymywanie wycieraczek w pozycji spoczynkowej. Spróbuj dostać się do nich i sprawdzić je. Wypadało by też zajrzeć do silnika - on też może ulec awarii która powoduje zwarcia.
Sprawdź bezpieczniki na skrzynce. Prawdopodobnie masz zwarcie w podgrzewaczu odmy, wywala bezpiecznik i wszystkie te układy są bez prądu.
Wentylator chłodnicy się nie odpala, przyczyny problemu szukam w układzie elektrycznym lub braku pasku klinowego, czy są jeszcze jakieś inne opcje? Chciałbym się dowiedzieć, gdzie znajdę pasek klinowy lub co mogło się stać - zwarcie czy bezpiecznik? Schemat bezpieczników posiadam.
Dzięki za schemat. Bardzo pomocny, wynika, że bsi steruje tymi żaróweczkami a przewód, który przeciąłem, aby nie paliło bezpiecznika nr 7 idzie do tyłu AE07J.
Witam koledzy temat wygląda tak doszło do tego, że pali bezpieczniki jeden za drugim przejrzałem całą wiązkę od wentylatora do ecu i bsm i nic nie znalazłem ,więc odpiąłem klemę na pięć minut i założyłem z powrotem i wszystko wróciło z powrotem do normy nie pali bezpieczników,a może bsm robi zwarcie albo ecu pozdrawiam.
Prawdopodobnie, zwarcie w rozruszniku lub kablach.
Są jeszcze bezpieczniki w skrzynce nad kolanami.
Zwarcia na przewodach poszukaj.
wymienilem te bezpieczniki i ladnie zapalilo sie na sekunde a potem siadl jeden bezpiecznik:). Wiem etraz ktory jest od podswietlenia i gdy odpalam swiatlo pada mi bezpiecznik, po wymianie robi sie tak samo. Gdzies musi byc zwarcie, ciekaw jestem gdzie moze byc to zwarcie.
Dzięki wielkie. Wypalony bezp. F2. Awaria usunięta, a przyczyną była uszkodzona wtyczka diagnostyczna (krzywe piny), które doprowadziły do zwarcia. Świetne wparcie, a schematy i grafika po prostu bajka !!!
no to zacznij od sprawdzenia kostek i instalacji do wycieraczek (silniczka) - zapewne jest zwarcie do masy
jakie pojęcie daje ten tłumaczony bład? bzdurne w google wystukałeś i tutaj wklejasz pierdoły których sie czytać nie da --------------------------------------- najpierw usun zwarcie na instalacji od tych bezpieczników a opis błędu to "Układ przekaźnika podgrzewania : Przekaznik zasilany i swiece nigdy nie zasilane " amen
Witam mam takiego peugeot i ma pytanie gdzie znajdę skrzynkę bezpieczników , dzisiaj w zapalnice zwarła mi ładowarka i nie działa radio,zapalniczka i światło oświecające kabinę.Pewnie wywaliło bezpiecznik które jest wspólny i za to od opowiada tylko ja w moim aucie nie widzę żadnej skrzynki gdzie mam szukać w którym miejscu jest ukryta skrzynka.
Zwarcie, przeciążenie, szukaj przetartej wiązki. Przez internet nie zobaczy nikt.
Panowie Kierunki wina przekaźnika niby dobry a jednak brak wycieraczek i zapalająca się kontrolka ładowania zwarcie w silniczku wycieraczek przednich ( u mnie pod jednym bezpiecznikiem przekaźnikiem) pozdrawiam zamykam
Wyciągaj bezpieczniki i kiedyś w końcu zgaśnie i zobaczysz w którym obwodzie jest zwarcie.
Który dokładnie bezpiecznik Ci pali ? Rzadko jest tak ze bezpiecznik jest bezpośrednio od wentylatora, lecz zasila jeszcze inne rzeczy. Najwidoczniej masz gdzies uszkodzoną wiązke do masy i od razu robi zwarcie wiec nie próbuj z dokładaniem wiekszych bezpieczników.
Można podłączyć pod klemy miernik (omomierz) i sprawdzić.Lub po prostu podłączyc aku jak jest zwarcie to polecą bezpieczniki (od tego są)
Na początek sprawdź czy na dmuchawę dochodzą napięcia z wyłącznika. Jeżeli masz 3 biegi to napięcie w zależności od położenia przełącznika musi być na jednym kablu i po przełączeniu na inny bieg na następnym. Jeżeli są napięcia to sprawdż czy dochodzą na rezystory (jeżeli je wymieniałeś to mam nadzieję, że wsadziłeś rezystory drutowe). Jeżeli rezystory...
Witam, mam problem z Peugeot 206 SW 1.6, po podłączeniu do gniazda zapalniczki nawigacji, zrobiło się zwarcie. I silnik nie reaguje na przekręcenie stacyjki , zero reakcji. Sprawdzałem bezpieczniki w aucie i w komorze silnika i wszystkie są ok. Radio gra i działa centralny zamek. Dzięki za odpowiedź pozdrawiam.
Rozwiązałem już swój problem. Przyczyną było to że mechanik po wymianie sprzęgła nie przypiął wiązki kabli które leżały na obudowie skrzyni biegów . początkowo przepalał się kiedy był rozgrzany ale z czasem peszel z kablami tak się przetarł że następowało to kiedykolwiek , robiło się zwarcie i trach.... :)
Masz zwarcie lub przerwane kable w wiązce tylnych świateł
BSI, bezpiecznik F4. Zasilanie idzie na pin 7 w radiu i stamtad na pin 5 szarej kostki COM2000.
Bezpieczniki sprawdzone? Poszukaj tam gdzie grzebałeś, może wypiąłeś jakąś wtyczkę, zrobiłeś zwarcie, jeżeli nie to miłej śmierci.
Masz racje , pomyliłem , bezpiecznik F5. Musisz sprawdzić przekaźnik od fanfary w BM 34 .
Z tego co piszesz wnioskuję że uszkodzony jest obwód grzałki sondy λ. Być może podczas majstrowania z wydechem zrobiło się zwarcie i spalil się bezpiecznik. Sprawdź rezystancje grałki sondy, ciągłość przewodów i bezpiecznik.
Witam. Mam problem w Peugeot 306xr 1.6i 1995rok. Wymieniałem rozrusznik i zrobiło się małe zwarcie. Teraz nie odpala, brak iskry, nie świeci kontrolka komputera. Bezpieczniki całe. Wypiąłem przekaźnik zespolony koło komputera. Nie ma na żadnbym pinie stałego +12v. Czy ktoś mógłby poratować?
Witam - odnośnie wymiany tego bsi to muszę wysłać oryginał i tego co chce podmienić , a powód podmiany sterownika taki , że padlyszyby i lusterka przód , komputer nie widzi modułów w drzwiach , żeby było ciekawiej bezpiecznik F12 który jest odpowiedzialny za zasilanie tych szyb i szyberdachu , powoduje zwarcia.
była 2-godzinna jazda w deszczu. Nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej. Kolejno należy eliminować skutki. Na początek uruchomić funkcjonowanie stacyjki.
Może to głupie, ale przeglądnij wszystkie bezpieczniki, te małe i te duże. Być może podczas rozłączania któryś poszedł. Swego czasu tak miałem. Oszukaliśmy się strasznie, różnego rodzaju diagnozy i te już najgorsze, a okazało się że jeden z bezpieczników się spalił. Gdzieś musiało zrobić zwarcie podczas demontażu albo montażu elementów.
A skąd może byc zwarcie? Jak mogę do tego dojść ? I w którym miejscu jest druga strona kabla?
Witam Czym robiona była diagnoza "komputerowa" ? Jakim narzędziem/ interfejsem? Poszukaj schematu elektrycznego samochodu, zobaczysz co jest zasilane z tego bezpiecznika. Można też wsiąść w rękę multimetr i poszukać zwarcia, ale ze schematem będzie łatwiej.
Witam ma ktoś taki schemat bo bym potrzebował bo mam zwarcie na kalkulatorze wtrysków bezpiecznik F32 partner 2.0 hdi i komputer z jedną wtyczka i bsi valeo
u mnie też pomogło w 306 1.4 z LPG wymieniłem bezpiecznik nr 19 10A powodem było zwarcie w oświetleniu zapalniczki ta mała żaróweczka była źle włożona
miałem podobny problem 307 2.0 benz ale naprawilo sie w nastepujacy sposob: wyłaczyc zapłon wypiąc światło kierunku z lampy moze byc ten mały na nadkolu wyjać zarowke z prawej strony i podac na wyjscie plus z akumulatora przez bezpiecznik 5A powinny zaświecic wszystkie z prawej i powinno odblokowac sie BSI w przeciwnym razie jest zwarcie na ktorejs...
Ja wczoraj miałem identyczną usterkę w Peugeocie 5008 1,6 THP 5FS. Usterką było zwarcie a nie jak napisał przez pomyłkę kolega decybel91 przerwa w grzałce odmy. Wymiana bezpiecznika F5 (15 A), kasowanie błędów i wszystko śmiga. Za zgodą klienta nie wymieniałem całej rury turbo (koszt około 300 zł), tylko wyrwałem jeden z pinów w gnieździe grzałki.
Jeżeli po zwarciu styków przy termowłączniku wentylator ruszy to uszkodzenie termowłącznika jeżeli nie sprawdzić bezpiecznik nr 7 w przedziale silnika
Jeszcze jedno pytanie, jaki może być orientacyjny koszt naprawy tej usterki u elektryka? Dodano po 20 Zapomniałem napisać o ważnym odkryciu. Jak zdjąłem lewy kosz lampy tylnej to była w niej woda. Zardzewiał i skorodował cały styk od żarówki "stóp". Przeczyściłem go papierem ścierny i zaczął działać. Może to było jakieś zwarcie? Pozdrawiam
Witam. Czy po odcięciu zasilania tego Immobiliser'a (wyjęcie bezpiecznika). Samochód nadal powinien odpalić czy też nie? To jest ta wersja z klawiaturą (Peugeot 106). Dzisiaj grzebałem przy radiu. I aby nie zrobić czasem jakiegoś zwarcia. Wyjąłem bezpiecznik. Okazało się, iż odpowiedzialny on jest również za zasilenie tej całej magicznej klawiatury....
moduł wentylatorów rozłączyłem nadal pali bezpiecznik do włącznika wstecznego dochodzą dwa szare przewody a zwarcie jest na żółtym Dodano po 35 moduł wentylatorów rozłączyłem nadal pali bezpiecznik do włącznika wstecznego dochodzą dwa szare przewody a zwarcie jest na żółtym
Problemem okazało się zwarcie na przekaźniku pompy paliwa. Po wymianie przekaźnika problem się już nie pojawił.
Najczęstszą przyczyną są uszkodzone elektrowłączniki. Rzadziej bezpieczniki, same wentylatory czy poprostu zaśniedziałe przewody. Zewrzyj na krótko elekrowłącznik i posprawdzaj kontrolką napięcia i masę.
Plus po stacyjce łączysz pod bezpiecznikami (za bezpiecznikiem) sprawdź kontrolką gdzie jest napięcie po stacyjce. migacze łączysz do wiązki spod wyłącznika zespolonego na kierownicy szukaj przewodów o kolorach takich jak przy migaczach (+). Dla każdego obwodu migacza dajesz diody skierowane od alarmu. Dobrze jest dać po bezpieczniku 5A na każdą gałąź...
A BSI? Przeglądałeś? Ewentualnie bezpieczniki w skrzynce na akumulatorze? A po co? przy uszkodzeniu czujnika ABS normalne że pojawia się te kontrolki. Prawdopodobnie pomylone kabelki,zwarcie albo tandetny czujnik założony.
Okej, dzięki. Wrócę z pracy to posprawdzam i dam znać czy coś się ruszyło. Dodano po 2 Póki co kończę temat, zalutowałem przewód zasilający od radia, wymieniłem bezpiecznik od radia bo robiło zwarcie i wszystko śmiga. Dzięki za pomoc i pozdrawiam serdecznie.
Niestety, coraz dziwaczniejsze spotyka się rozwiązania. Miałem to już takie sytuacje, te typy tak mają i już. Pozostaje właśnie przejście ISO-ISO by nie kaleczyć oryginalnej instalacji i podciągnięcie plusa albo z akumulatora albo z przed stacyjki. Inteligentnie się wpiąć złączem w instalację. Stały plus też znajdziesz w skrzynce bezpieczników i przekażników.,...
To zobacz czy masz we wtyczce plus na kabelku od kondensatora. Kondensator to takie dwie płytki z plusem i masą rozdzielone izolatorem - mocno upraszczając sprawę. Jak się rozleciał, to może zwarły się te płytki i nie masz teraz zasilania, bo poszedł w zaświaty bezpiecznik cewek ??
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
a sprawdziłeś na komputerze co wyskakuje jaki błąd może silniczek się skończył a bezpiecznik niekoniecznie musi byc spalony pali się przy zwarciu . ja bym sprawdził na kompie żeby duzo nie rozbierać bo poco.
Błędy 994 i 995 w tablicy BSM są powodowane zwarciem w obwodzie kompresora , brak zabezpieczenia bezpiecznikiem, jeśli powstanie zwarcie na cewce sprzęgła lub zaworu ulega uszkodzeniu moduł elektroniczny w BSM i tablica jest do wymiany . Dzięki za zainteresowanie.
Witam mam taki sam problem co koledzy tylko u mnie peugeot partner 2.0 hdi skrzynia bezpieczników takie same przepala mi bezpiecznik nr F32 kalkulator wtrysków cały czas jest zwarcie na tym bezpieczniku gdzie mogę szukać przyczyny. Sprawdziłem kabelek po przekręceniu zapłonu na tym bezpieczniku jest 12v a druga strona czyli drugi kabelek juz jest masa...
Bezpieczniki od pompy są całe. Jak po założeniu przekaźnika sam go zewrę to słychać odgłos pracującej pompy i zapala się kontrolka na desce
Tylko niech wcześniej sprawdzi bezpieczniki, bo to prawdziwa historia, gdzie "pomógł" brak pokrywki - był czysty ślad w miejscu brakującego bezpiecznika, w ogólnie całej zakurzonej skrzynce. Starszy człowiek montował sobie radio, zrobił zwarcie, a później sprawdzając bezpieczniki, pomylił miejsce :!: Włożył obok, a tu kaplica, chyba nic nie świeciło......
od miesiąca około Dodano po 2 Tak jak już pisałem w pierwszej wiadomości napięcie dochodzi do wyłącznika w skrzyni żarówka i bezpiecznik są dobre ale po zwarciu na krótko światła nie świecą
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
Zrobiło się zwarcie w podświetleniu na podsufitce i nie ma prądu na desce rozdzielczej po przekręceniu kluczyka, centralny chodzi,nie wiem o co chodzi bezpieczniki sprawdzone ,pomocy Peugeot 206cc 1.6 benzyna
Na początku wymień ten bezpiecznik na taki jaki tam powinien być czyli 25 A. Dopiero jeżeli to nie pomoże - wyrywaj rozrusznik. Bez przesady, oryginalny jest 20A i spokojnie wytrzyma. Rozrusznik w momencie załączania pobiera około 8A ,natomiast w momencie nie zwarcia styków głównych około 25A do 30A dlatego go przepala.P
Styk 2 przełącznika to '+' po bezpieczniku F8, Styk 1 to sterowanie do BSI, po zwarciu go do '+' awaryjne powinny się włączyć, Styk 6 to sterowanie '-' żarówki w przełączniku.
peugeot bezpiecznik bezpiecznik peugeot peugeot zewrzeć wtrysk
podłączenie komputer honda accord overmax tablet włączać krótki dźwięk laptop
mikrokomputer cobra1 behringer inuke nu6000
Reliable Refurbished iPhones at Arezona: Affordable & Quality Subwoofer Harman Kardon HKTS200 - migająca dioda i buczenie