Rozbierz osłonę stacyjki/kolumny i zobacz jakie masz przewody. Zamieść zdjęcia. Przed rozbiórką odłącz akumulator.
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
Witam. Czy możesz podać więcej szczegółów?
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
Chłopie - sprawdź okablowanie / omomierz w rękę i do boju ! jak jest zwarcie to dokładnie ci multimetr pokarze - na pewno jest coś przygniecione / i nie będzie to na pewno tak duży koszt.
zewrzeć na 3 sekundy pin wniazdku do masy, puścić, lampka wyświetli kod bodaj 11, zewrzeć na 3 sek. wyświetli kod, zwierać do czasu aż pokaże kod 12 co oznacza że nie ma więcej błędów.
Który rok i miesiąc bo mam schematy. Tu masz : Dodatki > Oświetlenie wewnętrzne > 2002-12-02 - 2004-07-03
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
Po odpaleniu silnika zapalają się światła wsteczne, o ile zewrzesz przewody.
Sprawdź czujnik pedału sprzęgła. Możesz go odpiąć i zewrzeć styki w kostce.
Musisz dostać się do ecu auta i zewrzeć pin 28 flasha do masy. Pozdr.
Witam Proponuję sprawdzić bezpieczniki.
Schemat znajdziesz na forum peugeota. Prawdopodobnie pali sie przez zwarcie w instalacji nawiewowej.
Pin 13 na 16-pinowej kostce czarnej.
Tam nie ma BSI. Tylko skrzynka bezpieczników. BSM też nie istnieje w tym aucie. Najprostsza elektryka - szukać w lampach - prawdopodobnie słaba masa!
Zacznij od porządnego naładowania akumulatora.
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
Zwarty akumulator.
Pod kierownicą. Nr 22 30A https://obrazki.elektroda.pl/6715486800_...
Podobno trzeba zewrzeć d in z d out ale jeszcze nie próbowałem
Coś pożera ci akumulator. Zacznij wyciągać bezpieczniki i obserwuj amperomierz. To łatwa droga do znalezienia usterki. Zacznij od radia i alarmu.
Francuz nie ma czarnej masy tylko zieloną z paskiem więc podłączyłeś zasilanie na masę.P
1120ARadioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Przełączniki przy kierownicy – Automatyczna skrzynia biegów 2415AZestaw wskaźników – Radioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Klimatyzacja – Pomoc w parkowaniu tyłem – Czujnik deszczu/oświetlenia
Sygnał sprawdzić na samej kostce sterownika. Jeśli kupujesz czujniki marki "Taniość" to możliwe, że mechanik ma rację. Wiązkę dodatkowo prześwietlić żarówką 55W. Pomierzyć na zwarcia.
Dziękuję za wszelkie zainteresowanie. Problem rozwiązałem przypadkowo sam, szukając innej informacji na francuskim forum. Trzeba było zewrzeć na stałe ten cienki niebieski kabelek z plusem i przetwornica śmiga. Pozdrawiam.
Przerwany przewód między słupkiem,a drzwiami i zwarcie robi.
Przekaźnik ma sterowanie, klika ? Jak ręcznie go zewrzesz pompa chodzi i auto odpala ? Diagnostyka była robiona ?
Zapewne wróci, a uszkodzenie może być w innym miejscu i poruszanie wiązką spowodowało ustąpienie zwarcia.
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Trzeba zewrzeć czerwony z żółtym w kostce iso i będzie wszystko ok
Hej, sprawdź przewody w przelotkach do drzwi, mogą być przerwane lub zwarte.
panowie dziekuje bardzo za rady powiem wam co zrobilem otóz rozłączyłem te kabelki jak byly i jest z powrotem dobrze akumulator dziala i sie nie rozladowywuje ! dziekuje jeszcze raz pozdrowienia wesołych swiat zycze!! Miodzior
Wczoraj moduł napędu CD został sprawdzony, podłączony do zasilania, zmierzone prądy nie odbiegały od normy. Dziś serwisant zmiękł i wymienił radio, próbował jeszcze wciskać bzdury, że napęd zasilany jest z 12V. Nadmienię tylko, iż na płycie napędu są opisane styki i "jak byk" są wejścia zasilania +8 i +5V. Najprawdopodobniej taśma łącząca CD z płytą...
Witam kolegę.Najwidoczniej problem leży w rezystorze wentylatora.Takie urządzenie dzięki któremu można zmieniać prędkość obrotową wentylatora.Pójdź po kablach od wentylatora i następne urządzenie do którego dotrzesz to rezystor. Wymontuj,powinien znajdować się na nim bezpiecznik w kształcie opornika, spróbuj go zewrzeć i powinno być ok. Pozdrawiam!
Witam Elektrit wiem że to już stary temat ale akurat mam podobne przejścia z takim Partnerem i nie moge dojść który to przekaźnik załącza zasilanie do sprężarki . Pamiętasz może ?
Musisz znaleźć właściwy przekaźnik i sprawdzić czy ma wysterowanie po załączeniu klimy, wcześniej możesz zewrzeć mu odpowiednie nogi 30 i 87 i zobaczyć czy kompresor ruszy.
W spodniej blasze są otwory. Miernik w rękę i trzeba sprawdzić na której plaży jest 5V. Zewrzeć tą plaże na chwilę do masy i po zabawie. Powodzonka
Przede wszystkim zlokalizuj okablowanie tego obwodu, otwórz zegar i szukaj oznak uszkodzenia - przepalone ścieżki, widocznie uszkodzone elementy. Odszukaj element kluczyjący, pewnie tranzystor i sprawdź, co się na nim dzieje. A jeśli nie dasz sobie rady, a jest to klasyczny obwód kierunkowskazów, to zastosuj przerywacz zewnętrzny. PS. Jak bardzo chcesz...
Sprawdź instalację nie zmieniaj bezpieczniki na większe !!! Prawdopodobnie jest zwarcie od czegoś wpiętego lub samej instalacji . Musisz przeglądnąć całą , przede wszystkim ten przewód który się izolacja topi . Nie uruchamiaj niczego przed znalezieniem usterki . To grozi spaleniem wiązki oraz auta !!!
żółty jest chyba od sondy lambda ,może być nie podłączony.Przy nieszczelności powinieneś być bardzo ostrożny .Może odłączyć gaz jeśli przez nią spadnie ciśnienie ale nie odłączy benzyny .Problem chyba jest ze sterowaniem silnikiem może czujnik położenia wału.Żeby wykluczyć całkowicie instalacje lpg trzeba jeszcze odłączyć wtryskiwacze benzyny ,i podłączyć...
Jakby alarm sprawiał zwarcie to poleciałby bezpiecznik.
Nie wiem ja w pozostałych peugeotach ale w 309 należy na 4s zewrzeć do masy styk złącza diagnostycznego poczekać chwile ECU zgłosi kod 12 (start trybu diagnostycznego) należy znów poczekać chwile i zewrzeć styk i już teraz ECU wysyła kod błedu chyba że nie ma błędu to ECU wyśle kod 11 (brak błędu). W przypadku wytąpienia błędu każdorazowo należy zewrzeć...
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Witam proszę o pomoc nie działają w peugeot 306 cabrio opuszczanie szyb tył. Sprawdzałem niby prąd nie dochodzi do kostki do której wpinam przycisk. Jednak proszę o schemat które kable zewrzeć by sprawdzić czy może przycisk nie poszedł. Również proszę o sugestie co sprawdzić by móc to naprawić. Bezpieczniki odpowiedzialne za szyby sprawdzałem i są dobre.
Witam. Od kilku dni nie włącza mi się wentylator. Już nie mam pomysłów, co może być nie tak. Wymienione przekaźniki(2szt), bezpieczniki(2 szt), czujnik temperatury, silniczek działa. Jak włączę klimę to włącza się wentylator ale to jest chyba tylko pierwszy bieg bo i tak się grzeje silnik. Poza tym, co mnie zdziwiło, jak wyciągnę wtyczkę z czujnika...
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Znajdź zwarcie to chyba proste i logiczne.
Załóż dodatkowy bezpiecznik o mniejszym amperarzu bezpośrednio przed sterownik wtedy będziesz miał pewność czy zwarcie jest wewnątrz sterownika.
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Wszystko jest jak należy. Zobacz dokładnie ten cienki przewód, może ma jakieś przetarcie, zwarcie itp.
niestety nic to nie dało. próbowałem opcji z włączonym i z wyjętym kluczykiem i ciagle nic. rozumiem,że akumulator ma być podłączony. a czy można gdyby nic innego nie skutkowało jakoś ominąć lub zewrzeć ten przełącznik. no głowa mi już pęka. z góry dzięki za odpowiedzi
BSI, bezpiecznik F4. Zasilanie idzie na pin 7 w radiu i stamtad na pin 5 szarej kostki COM2000.
Zwarć masz gdzieś. Przetarta izolacja albo zwarty przekaźnik.
Bezpieczniki przeglądaj jakby coś było na tym samym bezpieczniku i zrobiłeś zwarcie
Co do startera to pewnie naprawa chyba że niepełne napięcie dochodzi podczas kręcenia. Ale raczej to pierwsze. Co do stopu to trzeba szukać włącznika i go zewrzeć ,zobaczysz czy zapali się żarówka. Jak nie to po przewodach dalej.
Wiązki ok, napędy nowe, BSI ok, panel ok. Pozostało jeszcze sprawdzić przepusty przy zawiasach - gdyby tam były uszkodzenia, to pechowo może nie wyjść przy pomiarach, ale szkodzić przy wstrząsach w czasie jazdy. Myślę o uszkodzonych przewodach na rozwarcie i może gorzej zwarcie.
Między pin 3 i 5 wiązki która idzie z zamka kierowcy podać napięcie różnej polaryzacji?? Myslisz calkiem niezle, ale w tym przypadku nie jest to takie proste. Jesli podanie napiecia na zlaczke BSI nic nie daje (nie odzywaja sie nawet otwarte drzwi kierowcy?), to byc moze, ze ktores z tych "zlaczy ekwipotencjalnych" ma kiepski styk i trzeba bedzie sie...
Sprawdź czy sprzęgło sprężarki nie ma zwarcia.
No rzecz jasna że bezpiecznik. Jeden zabezpiecza tylko jedną stronę. Pomyśl jedziesz w nocy i po zwarciu pada cały tył :(
Witam, zdjąłem boczek drzwi kierowcy żeby dostać się do kostki 6pin zamka i na pinach 3 i 5 pojawia się napięcie podczas wciskania przycisku na pilocie ale brak reakcji zamka, podłączyłem na chwilę zasilanie na piny 3 i 5 silniczka zamka bezpośrednio z aku ale brak reakcji zamka.. pewnie zamek uwalony, można jakoś zewrzeć piny w kostce żeby sprawdzić...
Witam. W wyświetlaczu radia samochodowego - fabryczne RT3 peugeota zwarła się taśma i spalił się tranzystor - wizualnie widać że jest przypalony, jego zdjęcia daję w załączniku, nie jest on do końca czytelny, czym mogę go zastąpić? Specjalnie wybrałem ten dział, bo o ile z lutowaniem małych układów nie mam problemu, tak z dopieraniem odpowiednich tranzystorów...
A może któryś przekaźnik jest zwarty
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
A najczęściej co może robić zwarcie ?
Zwróć uwagę na jeszcze jedną rzecz. Już miałem kilka takich przypadków. W napinaczach jest taka blaszka zwierająca dwa piny. Wsadzenie wtyczki powoduje jej odgięcie i rozwarcie pinów. Miałem kilku takich klientów którzy wsadzili kostkę ale nie do końca i w efekcie sterownik wykrywał zwarcie.
Pewnie że wiem, ale po co mam ci pomóc? Pomogłem w jednym, to nie kliknąłęs "pomógł".
To odłącz czujnik i sprawdź wtedy kompem czy pokaże zwarcie
Witam. Mam standardowy problem z wyświetlaczem pomarańczowym...teraz moje pytanie czy można podpiąć wyświetlacz od c5 mkI kolorowy (duży)Kod EMFD-VDO-01. Czy nie zrobi to jakiegoś zwarcia??
Może alternator ma zwarcie?
Pierwszy błąd to nigdy nie wkładaj większych bezpieczników a teraz musisz odłączyć wetylator i sprawdzić czy nie ma zwarcia
W takim razie dalej szukaj spalonego bezpiecznika.Bo wątpię by zwarcie w gnieździe zapalniczki uszkodziło połowę instalacji.
Dostań się do tego mikrostyku (przycisku otwierania klapy) i zewrzyj kabelki i czy wtedy otworzy się zamek....
co do ww. mojego postu po akcjach okazalo sie ze znowu byl rozrusznik. Dlatego trez kontrolki przygasaly bo bylo na nim zwarcie.
I jak ja mam sprawdzić... czy nie ma nigdzie zwarcia?
Szukaj zwarcia.
sterownik BOSCH , wypadkowy zwarty
Kolego to nic nie da obwód dla tego czujnika jest bezpośrednio ze sterownika silnika i wiązka jest ok nie ma żadnej przerwy ani zwarcia.
Odepnij kable od aku i je zewrzyj na 20 min .
Bo to nie potencjometr tylko sterownik silnika poszedł. A konkretnie napięcie na potencjometr. Skoro było zwarcie.
Może być ciut inny kształt gniazda i kiepska wtyczka robi zwarcie.
Opanowane przez wymiane Bsi , wymagane programowanie. Drajwer upalony przez zwarcie w cewce.
Kod u1802 błąd danych prędkości pojazdu ( charakterystyka błędu: zwarcie do plusa)
To raczej na bank to bedzie. Mniemam, ze wiesz jak zewrzec? Na jeden + a na drugi -. To powodzenia zycze, pozdrowka!
Witajcie , następny problem , po poru dniach od regeneracji rozrusznika po odpaleniu- komunikat napraw silnik i świeci się serwis , na kompie wyskakuje żywotność akumulatora ( ale jest ok ) zauważyłem że po odpaleniu świeci się w schowku dioda start stopu i nie można jej wyłączyć a w normalnych warunkach trzeba ją włączyć samemu po uruchomieniu silnika...
Oporność wynosi dokładnie 2,5 Ohma. Czy to, że miernik wykrywa połączenie z masą jest normalne? Nie świadczy to o jakimś zwarciu?
Ani na gazie ani benzynie Dodano po 1 Nie raz nawet kontrolki gasna po przekręceniu kluczyka na zapłon i jak załącza sie rozpusznik robi się zwarcie
podejrzewam że nie jest tak źle,odłączona i opornik bo pewnie uszkodzona kostka jest i po wpięciu w poduszkę robi zwarcie.
W BSI pojawia się błąd B4BD (zwarcie do masy tylny lewy kierunkowskaz). Jeśli pokazuje zwarcie to nie pomoże ci: Jak będzie mnie dalej wk..wiać to przylutuję żarówkę bezpośrednio do kabli sam pomyśl może z włóknem coś nie tak, świeci ale dla kompa ma zwarcie ?
Witam Wszystkich, mam następujący problem, proszę o pomoc w rozwiązaniu, ewentualnej diagnostyce. Podłączyłem do mojego foxa naładowany prostownikiem akumulator, może został przeładowany, gdyż podczas ładowania wychlapało się z niego trochę elektrolitu, ale poziom mimo wszystko jest ok. Zauważyłem duże obciążenie akumulatora bez włączonego silnika po...
Problem rozwiązany, wiązka od oświetlenia tablicy rejestracyjnej byłą między belką a zderzakiem i się w tym miejscu przetarła, robiąc zwarcie. Po zabezpieczeniu, problem zniknął.
Witam ponownie. Więc komputer wyświetla kod 41. Jakiś czas temu wyświetlał również kod 22, ale po wymianie silniczka regulacji biegu jałowego kod przestał się pojawiać. Jeśli chodzi o komputer i układ wtryskowy to jest to Bosch. A co do diody to czy mam nią zewrzeć piny 2 z 3, czy najpierw 2 z masą, później 3 z masą i sprawdzić czy jest napięcie ?
zn mam kod ale nie dziala ja go kupilem rok temu ale dopiero go odebralem i teraz kod nie dziala po tym jak alternator zrobil zwarcie
Przedzwoniłem czujnik miernikiem i żadna para pinów nie jest zwarta.
Zwarcie przewodu zasilającego tylną prawą lampę (kierunkowskaz) do masy. Miejsce zwarcia to tył tylnego prawego nadkola. Rozwiązanie - wycięcie zwartego przewodu i ominięcie zwarcia nowym przewodem.
Sprawdź akumulator w bagażniku.
Aleksander_01 podpowiedz proszę, jak tę usterkę usunąć, gdzie tego zwarcia szukać?
....No i dlaczego impulsy w BSI giną przy obciążeniu? Gina przy przeciazeniu (zabezpieczenie przed zwarciem).
Wymień bezpiecznik. Znajdziesz go po opisie na pokrywie bezpieczników lub w instrukcji.
zrób reset bsi - znajdziesz w necie.
peugeot bezpiecznik zewrzeć peugeot zewrzeć wtrysk peugeot zewrzeć radio
klucz zabezpieczenie sieciowy instrukcja serwisowa ariston wentylator chłodnicy scenic
Zielony przewód w module skutera Rex 500RS - funkcja i zastosowanie Data sprzedaży zmywarki Bomann S/N: 776.1120800028