Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
2,6 + - 0,4 bar.
P1166-ciśnienie paliwa za wysokie P1164-ciśnienie paliwa za wysokie P1113-ciśnienie paliwa za niskie P0102-przepływomierz powietrza -za niska wartość
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Prawdopodobnie parafina w układzie, o ile już coś się grubiej nie wysypało, np pompka CR. Podłaczyć PP i zobaczyć jak wysokie ciśnienie wygląda wraz ze wzrostem obciążenia. Mozna tez manometr na niskim podłączyć i zobaczyć.
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Problem rozwiązany.Filtr paliwa nie wymieniony przy ostatniej obsłudze pomimo zapewnień że jest nowy. Wniosek nikomu nie ufaj i sprawdź wszystko sam. Temat do zamknięcia.
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
ciśnienie paliwa sprawdzone
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
A filtr paliwa wymieniałeś?? Sprawdz czy nie siada ci ciśnienie paliwa
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
pompa paliwa źle się czuje Chyba pompa raczej daje radę skoro ciśnienie jest za wysokie.
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Witam Przyczyn może być kilka. Sonda Lambda, czujnik temperatury silnika, czujnik położenia przepustnicy... Trzeba go podpiąć pod tester i pooglądać bloki pomiarowe, lub zrobić diagnostykę przy pomocy multimetru. Skoro auto ma inst gaz, warto też obejrzeć wtryskiwacz, czasami zdarza się że "leje" paliwo zamiast rozpylać(przy okazji sprawdzić ciśnienie...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa może jest za wysokie i wtryskiwacz podaje za dużo.
Witam mam peugeota 307 sw , 2,0 hdi 90 km w aucie wyświetla się błąd ANTIPOLLUTION FAULT P0088 jest to błąd wysokie ciśnienie na szynie , wymieniłem czujnik cisnienia i dalej to samo , zauważyłem w filtrze paliwa małe opiłki ,,miał ktoś taki problem . Z góry dziękuję .
Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
[quote="bohdanek"]Tez mialem taki problem w HDi. Silnik gasnie dopiero po kilku sekundach, bo jest wylaczany w trybie awaryjnym przez odciecie napiecia do wtryskiwaczy. Jakby odciął napięcie wtryskiwaczy to silnik natychmiast gaśnie a ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia rośnie.
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Podłączenie pod komputer ma sens ograniczy ci pole poszukiwań , sprawdź układ zapłonowy czy nie zostało pod osłonami przewodów wysokiego napięcia lub aparacie wody,ciśnienie paliwa na listwie.
Dokładnie jest podane wysokie ciśnienie pompy paliwa i powinno wynosić 200-1350 bar pompa produkcji BOSCH
Wadliwe pompy wysokiego ciśnienia to częsta usterka w bezpośrednim wtryski PB, jednak łatwo to sprawdzić wystarczy prosty skaner i obserwować ciśnienie paliwa.
witam jak pisałem w temacie auto peugeot 407 1.6 hdi 2006r. Po podłączeniu do komputera dwa błędy P 1351 i opis obwód przekaźnika wstępnego, przekaźnik zablokowany w pozycji otwartej i P 0087 regulacja wysokiego ciśnienia paliwa ciśnienie jest mniejsze niż ustawione, dodam że samochód pali normalnie tylko po przejechaniu ok 20km przechodzi w tryb awaryjny...
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Od ponad 6 tygodni walcze z moim P206, który zgasł z niewiadomych przyczyn podczas jazdy. Przy próbie rozruchu początkowo szedł z rury wydechowej biały dym i próbował załapać a obecnie nawet i tego już nie ma. Obecnie odwiedził już kilka warsztatów min ASO PEUGEOT w Legnicy gdzie stwierdzono zbyt małe ciśnienie paliwa i powiedziano, że jest uszkodzona...
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam serdecznie.Też to już przerabiałem.Miałem zapchany a przez to unieruchomiony regulator ciśnienia paliwa.Proponuję zdjąć przewód od powrotu paliwa i zobaczyć czy podczas pracy silnika wypływa stamtąd benzyna.Ciśnienie paliwa w szynie wtryskiwaczy wynosi nieco poniżej 3 atmosfer.Przy zapchanym regulatorze nie bedzie powrotu i wyższe ciśnienie co...
A ja od sprawdzenia obrotów na rozruchu i powiązania tego z narastaniem ciśnienia na rampie. to mogą sprawdzić sami. Potrzebny tylko dobry tester Czytałeś może co napisałeś ? Kolego to nie jest tester ciążowy który kosztuje 30 pln w aptece w kiosku i markecie go nie kupisz , równie dobrze mogłeś napisać że potrzebny dobry warsztat z testerem . I nawet...
Witam, mam bardzo podobny problem z 1.6 HDI 90KM w Peugeot 307. Również mam błąd P0193 i tak jak kolega pisał wyżej. https://obrazki.elektroda.pl/8220866500_... . W moim przypadku ciśnienie paliwa pokazuje 353 bary, niezależnie od kręcenia rozrusznikiem, czy też na samym zapłonie. Również przy odłączonym czujniku na listwie CR wartość...
Witam , rozebralem rozrząd i sprawdziłem ustawiłem jest ok , odłączony byl czujnik wody w filtrze paliwa , nie podlaczyli go mechanicy może zapomnieli .Ciśnienie w pompie paliwa jest ok na wysokich obrotach jak i na niskich , poprostu sadze ze siedzą wtryski , ale to sprawdzę w poniedziałek .
Witam, podczas postoju na światłach silnik podniósł jałowe obroty na 1200 i pokazuje błąd P0093 , oczywiście sprawdziłem szczelność przewodów i filtra paliwa wszystko jest Ok. Gdzieś wyczytałem ,że może było zbyt niskie ciśnienie paliwa i silnik sam je zwiększył podnosząc obroty https://obrazki.elektroda.pl/4363117700_... nie wiem gdzie...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
jaśniej proszę z tą ignorancją... Poczyta Pan (georgesgr) z "PSA" zasadę działania tranzystora (zasada działania czujnika ciśnienia paliwa). Ma jakąś "podstawową" oporność, która zmienia się pod wpływem ciśnienia paliwa (wzmocnienie/zmniejszenie sygnału elektrycznego) i tak podaje dalej "sygnał" do kalkulatora (jakiegoś sterownika), który wylicza jak...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Jak pisałem wcześniej podłącz woltomierz i mierz napięcie na przewodzie z sygnałem z czujnika ciśnienia. Do czujnika dochodzą trzy przewody: plus 5V, masa i sygnał. Mierz napięcie na podłączonej wtyczce pomiędzy masą a sygnałem. Przewody wysokiego ciśnienia skręcone. Napięcie powinno stopniowo rosnąć do 1,2V. Jeżeli napięcie nie rośnie popuść jedną...
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Peugeot 307 1,4HDI 2005r Został wymieniony silnik i po uruchomieniu jest problemem z nierówną praca silnika do tego chodzi głośno dość twardo i metalicznie. Po uruchomieniu silnik telepie i wachają się obroty. Bujanie obrotami jest zarówno na wolnych jak i na 3000obr. W chwili gdy poda mu się plaka w dolot obroty się stabilizują i silnik się wycisza....
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
Witam wszystkich forumowiczów,posiadam peugeota 307 z którym to mam problem w zimę .Problem ciężkiego odpalania ciągnie sie już 3 rok. Wystarczy że postoi przez noc na mrozie i pali ciężko albo nie odpala wogóle. Jak już odpali to odpala za każdym razem. Akumulator jest nowy o zalecanych parametrach,świece żąrowe nowe. We wrześniu wymieniona pompa wysokiego...
Witam. Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens. Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie. Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Temat (prawie) zakończony. Winnym okazał się brak uszczelki pod wtryskiem, a że było naciapane sylikonu- uznałem, że jest szczelnie. Do wymiany został wkład pompy paliwa, bo jest niewydajna- tak wyszło po podpięciu do komputera, zbyt niskie ciśnienie paliwa. stąd ciężkie zapalanie na zimnym i przerywanie. Po rozgrzaniu jest świetnie, auto jak nowe....
No właśnie, to czego mu brakuje jak "widzi" komputer minusowa temperaturę? czym bardziej go schłodzę tym bardziej ciężej odpalić, dodam jak odłączę wtyczkę z czujnika to w ogóle nie odpala {komputer widzi wtedy chyba - 40}a powinien z tego co wiem odpalić. pompa paliwa w zbiorniku ma troszkę zaniżone ciśnienie ale do startu myślę ze nie powinno przeszkadzać,...
Witam, tak jak wyżej napisałem pacjent Peugeot 807 2.2hdi (130KM) po rozgrzaniu i zgaszeniu nie chce ponownie odpalić, na wykresie ciśnienie na listwie rośnie minimalnie. Po dłuższym czasie jak auto już trochę ostygnie, po dłuższym kręceniu auto odpala, widać na wykresie jak ciśnienie na listwie rośnie bardzo powoli aż dojdzie do wymaganego progu i...
Witam państwa. Mam następujący problem w moim aucie. Podczas jazdy przy obrotach ok 3070/min wskakuje auto w tryb awaryjny. Przy spokojnej jeździe auto jedzie normalnie. Dopiero przy depnięciu mu gazu w czasie jazdy auto wskakuje w tryb awaryjny. Po podłączeniu komputera do auta wyskoczył błąd. Pierwszy błąd był przy 3076obr/min P0088, drugi dokładnie...
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
Witam. Co do danych podanych przez ciebie to: 100zł paliwa PB95 - około 19,5L ; Ilość przejechanych kilometrów 210km więc spalanie wychodzi na poziomie +- 9L. Jak na silnik 1.4 ciężko stwierdzić czy to dużo czy mało. Jeśli na trasie taki wynik to sporo, jeśli po mieście to jest to możliwe, że tyle spalił. Co do rzeczy które możesz sam sprawdzić to między...
Kupiłem ECU i kluczyk z transponderem i sensor dokoła stacyjki,ale brak sterownika transpondera kolejny naciągacz na allegro zestaw bezurzyteczny.Dalej nie wiem co jest grane co jeszcze może być auto nie odpala.Podpowiedzi co jeszcze może być autko kręci rozrusznik na samostarcie jest zapłon (czyli rozrząd oki) pompa paliwa niskiego ciśnienia nowa .A...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Witam. Niestety wizytu w ASO się chyba nie ominie, a jeśli to oni wymieniałi pompę to znaczy że zaczynają naprawę po omacku niestety nieraz tak trzeba (mało możliwości diagnostycznych. Po pierwsze należy sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wysokiego ciśnienia silnik nie odpali gdy ciśnienie będzie zbyt niskie. Przyczyną może być któryś z wtryskiwaczy...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Witam! użytkowników Partnera 1.4 benzyna - miałem taki sam objaw szarpania w czasie jazdy i wymieniłem sonde lambde, cewkę wysokiego napięcia, świece, kable, czujnik temperatury a nawet uszczelkę pod głowicą, a okazało się że pompa paliwa traciła ciśnienie i w efekcie końcowym objawy były takie że na postoju na wolnych obrotach było OK ale szarpało...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Miałem podobny problem w silniku 2,2HDi. Błąd pojawiał się po ostrej jeździe, przy ponownym uruchamianiu silnika. Obstawiałem regulator ciśnienia na pompie. Jak na razie (kilka tys. km) pomogło wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika i oczyszczenie filtra wstępnego, który stanowi zintegrowaną część z pompą paliwa. Co ciekawe nie był specjalnie brudny,...
Witam. Na błąd wg.twojego wydruku duża nieszczelność weź manometr i zmierz ciśnienie na wejściu do filtra paliwa. Musi być powyżej 1.5 atm. Po dodaniu gazu nie może spadać. Jak masz wątpliwości co do ciśnienia, to regulator niskiego ciśnienia jest w pokrywce filtra paliwa i czasami szwankował. Sprawdź najpierw jego. Jak jest OK a ciśnienia nie ma to...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Dobrze by było jakbyś podał listę błędów jakie rejestruje kalkulator wtrysku. Problem może być związany ciśnieniem paliwa ale nie koniecznie. Na pompie znajduje się regulator ciśnienia przykręcony dwoma śróbkami wyjmij go i przeczyść (np.przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem) zachowaj przytym czystość. Problem może rozwiązać także wymiana czujnika na...
Niestety nie mam kompa, dziś przyjdzie skaner diagnostyczny, czy czujnik stopu albo ciśnienia paliwa może mieć na to jakiś wpływ?
Wymieniłem również czujnik na listwie i dalej nie podaje paliwa.
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Temperatura silnika i dolotu poprawna, ciśnienie na garach miedzy 12-14 bar, dolot szczelny, kolektor ściągałem, uszczelki wymienione, wtryski ładnie pylą, ciśnienie paliwa koło 3.5 dokładnie nie pamiętam, sonda nowa założona w serwisie, oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zastanawia mnie jeszcze ten kąt...
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Dzięki za odpowiedź. Jak widać, nie zawsze jest oczywiste, co wydaje nam się oczywiste. Czyli jeśli "niskie ciśnienie paliwa", to winien jest zawór regulacyjny, wtryskiwacz i pompa wysokiego ciśnienia. Tak zapewne zadysponowaliby mechanicy. Dowodzi to jeszcze jednego: zawsze czytać uważnie tłumaczenie kodu usterki i zrozumieć, czego dotyczy. Po prostu...
witam, jakie masz parametry podczas krecenia rozrusznikiem, ciśnienie paliwa niskie i wysokie?podejzewam że skoro wymieniłeś pompe niskiego to padła? skoro tak to opiłki zrobiły kuku pompie wysokiego, jezeli dobrze pamiętam to wysokie powinno byc na poziomie 260 barów inaczej kalkulator milczy i wtryski są niewysterowane, a plak powoduje że silnik ma...
Auto przejechało po uruchomieniu 200m i zgasło. Kilka razy zapalił na 2 sek i koniec. Na plaku chodzi w miarę normalnie. Paliwo chyba dochodziło do pompy wys. ciśn. bo gruszka była w miarę twarda i pompowanie nic nie zmienia. Miesiąc temu wymieniałem wtrysk bo zaczął chodzić na 3 cyl. Po wymianie było Ok. Wyjąłem filtr paliwa(nie był bardzo brudny i...
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Witam w następnym tyg. będę walczył z 306 jak w temacie. Objaw jest taki, że gaśnie raz na jakiś czas. Nie ma na to reguły kiedy, ale dość rzadko 1-2 razy na miesiąc. Występuje tylko jedna usterka: P1112 Nie daje się skasować. Na wolnych obrotach ciśnienie wynosi ok. 298bar, lekko pływa +-2bary. Przy rozruchu dość wolno się podnosi i zapala, trzeba...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam mam pytanie czy w sterowniku siemens sid 801 od tego modelu rok 2002 jest immo.Padł sterownik po umyci silnika po diagnostyce wynika że uszkodzone ecu nie otwiera pompowtrysków. Podstawiłem drugi ,auto dalej nie odpala błędy których nie idzie wykasować P1164 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowygo A (sprawdz.sygnał jest) P1164 czujnik...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
Gaśnie podczas jazdy ostrzejszej czy normalnej Ciśnienia paliwa przed pompa wysokiego ciśnienia było sprawdzane? Może smok w zbiorniku brudny
Trochę mało danych: - zmierz ciśnienie paliwa na pompie - musi być ok 8 bar. - sprawdź czy pompuje kompresorek. - sprawdź zawór płytkowy - czy po odpaleniu święci bądź miga kontrolka K ( check engine ) ? - sprawdź kompresję , poniżej 6 barów nie zapali. Wadliwe były również sterowniki silnika tam jest zamontowany PHILIPS 2T , załatw sobie do testów...
No dobrze ale pomijając fakt, że samochód był nażycie traktowany, nie dolewano tam oleju słonecznikowego, nie mamy czasów PRL i to nie polonez to chyba mało prawdopodobne żeby po 270 tysiącach kilometrów silnik był do remontu? Mało tego hydraulike zaworową byłoby słychać na postoju pod przykładając stetoskop przy deklu zaworów? Odnośnie stetoskopu to...
Myślę ze to pompa paliwa podobne objawy ma uszkodzona pompka paliwa w tym wypadku tez błąd leży w paliwie tak mi się zdaje warto to sprawdzić zmierzyć ciśnienie paliwa sprawdzić regulator ciśnienia zakładam ze to wielopunktowy wtrysk bo XSI takie maja silnika mój brat ma 106XSI i podobny miał problem okazało się ze to pompka paliwa pracował nie równo...
wysokie ciśnienie paliwa peugeot peugeot ciśnienie paliwa wysokie ciśnienie paliwa scania
wodomierz magnes windows schowek zasilacz zawodny
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych z Anglii – cło, VAT, import 2024 STAR-X 99 Plus Flash Dump: Recovery, Models, ALi M352x, W25Q32, Boot Issues